Novinky
No, nevim, jestli zrovna pan Vaverka bude oblíbencem na srazu BMW, potom, co tu napsal o 330d, že je moc silná a proto dostala hvězdy dolu >😁 >😁
nereaguj na mna prosim ta 😉
uz ti to dnes pisem 2 krat, uz by si mohol pochopit ze si to neprajem
dakujem :yes:
uz ti to dnes pisem 2 krat, uz by si mohol pochopit ze si to neprajem
dakujem :yes:
Keď nechceš, aby na Teba reagovali, nepíš do verejnej diskusie a svoje myšlienky či "myšlienky" publikuj na blogu. 😉 Uľaví sa Tebe aj Ji/rimu. 😉
No on to zde už GTI vysvětlil, že (pokud tedy půjde o 1,6 dCi 96kW) je to naprosto předělaný Renaulťácký motor, kde nezůstal šroubek šroubkem.
Jinak, jak čtu Vaverkovy testy, tak má M-B problém😒br />
1) ovládání stupňů na klimošce není pomocí kolečka, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
2) nemá to fofrklacek, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
3) má to titěrný tlačítka (na rozdíl od VW, Škody)
4) hodiny moc dóle (na rozdíl od VW, Škody)
5) navigace nejde zasunout (jako v Audi)
atd.
Jinak, jak čtu Vaverkovy testy, tak má M-B problém😒br />
1) ovládání stupňů na klimošce není pomocí kolečka, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
2) nemá to fofrklacek, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
3) má to titěrný tlačítka (na rozdíl od VW, Škody)
4) hodiny moc dóle (na rozdíl od VW, Škody)
5) navigace nejde zasunout (jako v Audi)
atd.
To jako ty máš právo psát své často velmi hloupé příspěvky, ale ostatní co to vidí daleko reálněji na to nesmí nic říct.
Je to Mercedes, takze mu ho vycistia pri pravidelnej prehliadke v servise, a murarov v tom asi vozit nebude. Cement mu v Baumaxe zabalia do igelitu a nalozia. Holt v tejto kategorii sa uz inak rozmysla :-!
Aby si s nim vytunili Audi A3 prvej generacie, ide o image. No a mozno ho niekto prilepi aj na palubku KIE RIO 😉. Ved navod na rychlu demontaz tu predomnou niekto daval. Skoda ze rovnaku obavu nema topper aj o radiacu paku, predsa len je k taskam blizsie, ten "tablet" je neceleho polmetra nad nou.
Nejde tady ani tak o krádež a nenechavce, ale hezčí by bylo, kdyby se to dalo šoupnout do palubky a nebo to tam jak tablet nalepený na suchý zips....
Je to krémák a díky ukončenými vývoji R6 3,0i i snad lepší než tahle bavorská klasika bez turba.
K ničemu, ale z toho řešení jsem měl obavu už u A / B, že někdo s nízkou inteligencí by si to mohl splést s tabletem a než mu to dojde, tak budeš mít rozbité okno a možná i zničený display. Ale možná zbytečně plaším.
Z ergonomického pohledu je to nejlepší nejlepší pozice, ale takhle na očích je trochu moc na ráně, taky by mě zajímalo, co s tím dělá slunce, protože není vůbec krytý...
Z ergonomického pohledu je to nejlepší nejlepší pozice, ale takhle na očích je trochu moc na ráně, taky by mě zajímalo, co s tím dělá slunce, protože není vůbec krytý...
popravdě taky nevěřím, že to bude tak choulostivé...spíš bych se bál nenechavců..osobně si myslím, že má dnes Mercedes jeden z nejkrásnějších interiérů..
12 na sto? Tak to je v podstate veľmi dobrá spotreba, treba si uvedomiť, že ide o veľkoobjemový benzín vo full-size SUV, tam ani dízle nejazdia za 6 litrov. Teda fakticky dosť úsporný motor a ja mám pochybnosti, či 3,0turbo bude jazdiť za menej.
Chlubit se tím samozejmě nemusí, ale když už ten motor v článku zmiňuje, tak moc nerozumím tomu, proč není uveden v tabulce mezi vznětovými motory...
Někde sem tu snad kdysi četl, že je pan Vaverka fanda do BMW, což samo o sobě problém není. Ale já osobně neznám žádnýho fandu BMW, který by "uznával" Renault. Proto ta narážka. Jinak jsou to samozřejmě normální borci.
Souhlas, po letech první benzinová V6 od MB, která snesla srovnání s R6 BMW, parádní motor. Mazel, škoda, že k němu byl jen AT, každopádně céčko s tímto motorem je tip na čerstvou ojetinu střední třídy, lepší auto než E90 s N54 35i. :yes:
Mám na pana Vaverku dva dotazy. Proč, když je v článku zmíněma motorizace 1,6 CDI, není v tabulce uvedena? A proč není v článku informace, že tento motor není Mercedesu, nýbrž Renaultu!? Když se náhodou nějaká motorizace koncernu VW objeví u jiného výrobce, tak to zdůrazňujete úderností hodné Leninovy osobní gardy, ale když se do prémiového německého výrobce mají dávat motory "jen" z "obyčejného" Renaultu, tak to je i tichá pěšinka moc hlučná že?! Nebo je to pouze amatérská práce? U Vás tomu pane Vaverka ani trochu nevěřím... uvědomte si, že nejste na srazu BMW mezi "svýma", tam si na Renault plivejte třeba do aleluja, ale tady jste v práci a tedy by bylo záhodno být alespoň trochu profesionál. Děkuji.
Je to jeho názor a nikdo mu ho nebere. Kdyby jsi to psal ty, asi by to všechno vyznělo úplně jinak a pak by se tu taky "pod čarou" někdo vyjadřoval k tvému článku v podobném stylu, ne?
Když se všude nacpeš s těmi svými bludy, tak se nediv, že na tebe lidi reagují, to si holt vybírat nemůžeš - stejně jako si my nemůžem vybírat, jestli se nasáčkuješ do diskuse, nebo ne.
Už bys to mohl pochopit...
Už bys to mohl pochopit...
Já mám E 350 4matic a jezdím kolem 8,5 litrů v pohodovém tempu. Ultra ekonomická jízda by šla srazit ještě níž.
Motor je opravdu sametový, extra tichý a příjemný.
Má dost výkonu, ale svým charakterem nenutí ke sportovní jízdě, výkon nastupuje lineárně, žádný drama, kopance. Krásný zvuk nad 5000ot/min. Působí vůbec hodně old schoolově(v dobrém), těch 3.5 litru a vysoký zdvih je znát
Motor je opravdu sametový, extra tichý a příjemný.
Má dost výkonu, ale svým charakterem nenutí ke sportovní jízdě, výkon nastupuje lineárně, žádný drama, kopance. Krásný zvuk nad 5000ot/min. Působí vůbec hodně old schoolově(v dobrém), těch 3.5 litru a vysoký zdvih je znát
Pozor, mluvíš pouze o motorech s fofrklackem. Motory s automatem jsou od Mercedesu o objemu 1,8 litru a výkonech 80 kW a 100 kW. Já myslím že pan Vaverka neví, fabuluje.
Výkony motoru Mercedesu o objemu 1,8 l jsou nápadně podobné uváděným hodnotám. Takže já sám za sebe se nechám překvapit. Myslím že uváděném dodávky jsou poměrně asymetrické, co za to dodává Mercedes Renaultu. Pouze motory 2,1 CDI a šasi do Infiniti?
Výkony motoru Mercedesu o objemu 1,8 l jsou nápadně podobné uváděným hodnotám. Takže já sám za sebe se nechám překvapit. Myslím že uváděném dodávky jsou poměrně asymetrické, co za to dodává Mercedes Renaultu. Pouze motory 2,1 CDI a šasi do Infiniti?
Ty snad čistíš auto jednou za servisní interval? Jen si neumím představit, že budeš palubku/ sklo drhnout tak, že bys mohl omylem urvat obrazovku. Pravděpodobnost, že ho sundáš rukou, je asi taková, jako že ho ukopneš. 😉
Samozřejmě že by to vyznělo úplně jinak. Nekritizoval bych odlišnosti např. že auto má vyšší posez, či že (pokud by byl manuál) spojka zabírá už dole, titěrný tlačítka pokud vím, že moje prsty jsou jako telecí párky atd.
Na odlišnosti bych apriori nenahlížel jako špatné, pokud samozřejmě fungují, ale pouze bych je uvedl. Hlavně bych na auto nahlížel z pohledu toho, pro koho je určen - podobně jako Jungmann.
Na odlišnosti bych apriori nenahlížel jako špatné, pokud samozřejmě fungují, ale pouze bych je uvedl. Hlavně bych na auto nahlížel z pohledu toho, pro koho je určen - podobně jako Jungmann.
Ja som si vsimol, ze komunisti jazdia hodne skodovkami, pred 1989 a aj teraz, napriklad vo vasom parlamente, vo vlade. U nas aspon maskuju svoje presvedcenie vozenim sa v mercedese, alebo testuju X6 tky. Mladi komunisti si oblubili testovanie Cayenne >😁 >😒]
Tak se necháme překvapit, až bude ceník...
Asi by v dnešní době převahy čtyřválců nebylo dobré, kdyby se do nich devítistupeň dostal až cca po 4 letech, jako to bylo u 7G tronic.
Asi by v dnešní době převahy čtyřválců nebylo dobré, kdyby se do nich devítistupeň dostal až cca po 4 letech, jako to bylo u 7G tronic.
Jo a zapomněl jsem, ještě v SL jsem ho jel.... krásnej zvonivej zvuk, fakt lahoda, krásně jemnej... škoda ho. S tím projevem plně souhlasím... turbo či kompresor jsou dynamicky jinde, ale narozdíl třeba od toho kompresoru od AUDI to nežere jako V8.
Pánové 😄 Znova opakuju v GL se 350CGI neprodává 😄 Tam jsou 2 výkonové verze M278 pětikila pak 63 a jedinnej diesel 350 CDI.
Bych…bych…nepočkal. Kdo kupuje auto teď, neřeší co vyjede za dva roky. Žádnej Jag samozřejmě. Nikdo nic neulomí, protože reálnej jezdej nikdy!!! nebude mít důvod za display chytat, lomcovat s ním.
9G tronic je zatím pouze k motoru 350 CDI - v éčku. Myslím, že to bude stejné i k céčku. 7G tronic byl taky nejdříve jen u šestiválcových dieselů a trvalo pár let, než se dostal i do čtyřválců.
Kdy byl 350 CGI v GL kolego prosimtě?? Máš namysli spíš CDI ne?? Já jsem s CGI jezdil v CLS 2 dny.... a normální jízdou pod 9 litrů úplně v pohodě.
Jel jsem ho v E a byl lahodnej. Jemnej, nahoře krásnej zvuk a i při rychlý jízdě spíš upíjel. Nemá razanci 535i, kompresorovejch V6 od Audi nebo Jagu, ale fajnovej.
zalezi podle toho v jakem aute je pouzity. pokud je to GL tak si vezne docela dost.. az kolem 12
Petře, pokud čistím auto, tak nejsem nalitý tak, že bych nezvládl základní motorické úkony. Nicméně ani přední ani zadní a vlastně ani boční okna mě nebaví čistit. Vždycky to udělají v rámci malého paketu.Největší nehoda při čištění předního okna bylo asi půlcentimetrové posunutí zpětného....
>😁 >😁 :yes: :yes: mezi odpadky se najednou ocitl volant, sedadlo a jeden pedál. 8-s >😁 >😁 >😁
Hele.....seženu narvaný igelitky mlíkem v akci a jdu si s nimi sednout na místo řidiče >😁 >😁 >😁 >😁 topper má jiný air - lidl - bagy >😁 >😁 >😁
S tím čištěním…pozítří dávám pryč firemního Aurise, svý má odjeto. Poslední 2měsíce s ním jezdili 2 lidi na cukačky kolem komína. Vezmu klíčky, ať se podívám, jestli je připravenej. Přestože dnes nemám oblek, nesednul bych si do něj ani v džínách. Nic tak strašnýho jsem nezažil!
Noc je dlouhá a zejtra chci vidět nový auto, ale Topperééé, jestli jsi blízko, pojď zarvat hadrem po inetriéru. 😉 Tablet to nemá >😒]
Noc je dlouhá a zejtra chci vidět nový auto, ale Topperééé, jestli jsi blízko, pojď zarvat hadrem po inetriéru. 😉 Tablet to nemá >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 ".....uz vidim ako majitelia budu chodit do servisov s odlomenymi tabletami , dost nesikovne riesenie lebo ten displej bude prva vec co na tom aute odleti staci gestikulacia rukami alebo mensi bezny pohyb v interieri napr pri cisteni a vysavani auta alebo manipulaciami s taskami vpredu v kabine pri nakupoch nasej drahej polovicky a bude po dispelji, kebyze to takto mala riesene dacia nepoviem pol slova ale ze takto nestastne...." ...... tohle .....topper, zabils ve velkom štýle :yes: :yes: :yes: :yes: to není hadraplán, že by ses rval s igelitkama přes volant, tohle má kufr....
dacia ma sice ten displej proklate nizko ale aspon vydrzi a prezije aj cele auto vdaka praktickemu rieseniu upevnenia priamo v palubovke :yes: