Novinky
To zas bude nějaký podvod na řidiče. Mně vydržely na Pandě letní pneu Continentál 80 tisíc a měly hloubku přesně 1,6 mm, takže jsem ještě mohl klidně jezdit.
1,6 mm ?
To už máli byť dávno zrecyklované ..... pri letných sa odporúča aspoň 3 mm a pri zimných 4 mm ....
To už máli byť dávno zrecyklované ..... pri letných sa odporúča aspoň 3 mm a pri zimných 4 mm ....
Pokud se nemýlím, tak 1,6mm je v ČR minimum.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mne sa na mojich starych Continentaloch najlepsie jazdilo ked mali 1,6mm, za sucha drzali omnoho lepsie ako s novym dezenom, pripominalo mi to slicky. Za silneho dazda som samozrejme musel prisposobit styl jazdy pneumatikam, ale to pohodove jazdenie za sucha to plne vyvazovalo.
Okrem toho este som mal aj nizsiu spotrebu kvoli nizsiemu valivemu odporu a mensej rotujucej hmotnosti na kolesach.
Nevyuzit pneumatiky do konca je skoda. Rovnako aj zimne sa daju dojazdit pod 4mm v lete.
Okrem toho este som mal aj nizsiu spotrebu kvoli nizsiemu valivemu odporu a mensej rotujucej hmotnosti na kolesach.
Nevyuzit pneumatiky do konca je skoda. Rovnako aj zimne sa daju dojazdit pod 4mm v lete.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja mam kumho ecsta 60000km a este 5mm, na continentaloch so nemohol vyjst na zaprsany chodnik cez obrubnik. Zimne gumy su nutnost, v Blave pri snehu je kalamita, auta sa smykaju, a Oravci bezne jazdia.
Som jediny, ktory ma za mokra s Michelinama zle skusenosti??? Jazdil som na Ceede s Continenta Sportcontact a s Michelin Energy a s Dunloup (typ ma nenapada). S Michelin jedna katastrofa!!!! Najviac sa to prejavilo, ked som si skusil po rokoch skolu smyku. I ostatni kolegovia sa tam zhodli, ze Michelin do mokra je ta najhorsia alternativa....na druhej strane vydrzia podstatne viac ako Continental sport contact
Chlape jak múžeš porovnávat eko pneu Michelin Energy se sportovním Contíkem 😄 To je jako bys porovnával to že octávka nesedí v zatáčkách jako třeba Audi TT - musíš porovnávat porovnatelné, michelin dělá víc typů pneu.. třeba pilot sport 3
"...s ubývajícím množstvím materiálu na běhounu zlepšují jejich trakční schopnosti..."
Ak obrusim dezen novej pneumatiky hned teraz (napr. dakym strojom) na vysku 1.5mm, moze mat porovnatelne vlastnosti ako nova pneumatika s plnym dezenom. Ale ak pneumatiku na ten minimalny dezen opotrebujem beznym pouzivanim za 5 rokov, koli starnutiu materialu bude na tom ovela horsie ako nova. Pneumatikarska guma je jednoducho nestabilny material, "starne" pomerne rychlo. A na tom ziaden dizajn dezenu nic nezmeni...
Ak obrusim dezen novej pneumatiky hned teraz (napr. dakym strojom) na vysku 1.5mm, moze mat porovnatelne vlastnosti ako nova pneumatika s plnym dezenom. Ale ak pneumatiku na ten minimalny dezen opotrebujem beznym pouzivanim za 5 rokov, koli starnutiu materialu bude na tom ovela horsie ako nova. Pneumatikarska guma je jednoducho nestabilny material, "starne" pomerne rychlo. A na tom ziaden dizajn dezenu nic nezmeni...
Teda... Čím víc je ta jejich nová guma sjetá, tím menší má kontaktní plochu.... a i přesto si dovolí tvrdit že poté sedí více než nová? Blbost. Možná by se měl někdo zamyslet a netestovat gumy jen za zhoršených podmínek, ale i za sucha...
Mě by celoroční guma pro použití mimo zimu v rozměru té letní stála o cca 1tis./gumu víc.
Nebude taková celoroční guma hlučnější? Nájezd vydří jak se dívám (na na ty co se prodávají v rozumné ceně) stejný jako letní gumy i méně. Takže takhle z vlaku mi to přijde že bych😒br /> - zaplatil za sadu gum o 4tis. víc
- sjel je ještě rychleji než letní
- zimní bych o něco málo ušetřil
- výdaj za přezutí by mi zůstal
Stojí ta "větší trakce" za to? Když pominu že po trávě nejezdím, protože vedle silnice je obyčejně příkop? 😄