Audi A6 Allroad quattro je jedním z nejžádanějších modelů vyšší střední třídy nejen na českém trhu. Teď si allroad budou moci dopřát i méně majetní příznivci čtyř kruhů.
Osobně se vůbec nedivim, že jsou tyhle modifikace tak oblíbený. Určitě maj větší smysl, než SUVéčka. Připadá mi, že se honbou za co nejlepšími hodnotami spotřeby a jízdních vlastností zapomíná na praktičnost. Se světlou výškou dnešních běžných aut je to dost špatný. Kdo kdy skokem přecházel ze starýho auta na výrazně novější, tak může o urvanejch předních "lízátkách" na obrubnících jenom povídat (a tiše nadávat, kolik chtěj za kus plastu/gumy).
Tak o tohle bude velký zájem. Výborné motorizace, výborný pohon, výborný styl a výborná cena. Odstřihni depéhá a zkus vymyslet aspoň jednu větu, proč bys to auto neměl vlastnit.
"zkus vymyslet aspoň jednu větu, proč bys to auto neměl vlastnit." ani ne tak vetu, jako spis dva pojmy, V6 benzin, a A6All za tech cca 400k navic to stoji, ted se slevama ani ne 100k navic, koukal jsem na jednu v jednom saloonu a mela u 3TFSI cenovku 1199k :-)
No nevim, pokud tam začnu strkat nějakou výbavu, tak to bude celkem šleha na tak "malý" auto i když motory jsou slušný. Konkurence na tom ale nebude líp, ale ta zase tenhle styl nedělá.
Jo, tentokrát bych řekl, že to trochu přehnali, k šestkovému allroadu je to moc blízko, přece jen o kus větší auto a ten luftféderunk, nevím, dostat základ pod mega, dával by tenhle plasťák větší smysl.
Nevim, kolik stojí jinde, ale ani bych se nedivil, kdyby teď všichni začli takhle pálit kvůli tý eufórii s DPH. Psychologicky bych to pro sebe viděl tak 966666,- s DPH ;-)
Ano, proto sem ti tam dal nakonec i toho Focuse...
Přes tu masku, cos včera viděl, si provětráš ty vystrčené nohy a jedeš jako správný "sekáč"... ;-):yes:
To je ta výhoda, když něco nemáš, tak to nepotřebuješ ani "stahovat"...a nad nějakými časovým rekordy ve "stažení" střechy se můžeš klidně jen usmívat... >:-[]:yes:
Jen tak mimochodem, rozumny model, tedy V6 TDI s dostatecnou vybavou stoji okolo 1,7mio, tedy neprilis levneji nez stejne nakonfigurovana A6 All. I kdyz pozivate veskerych fleetovych vyhod pod 1,4 se nedostanete a rozdil k A6 stale zustava. Jsem cenou dost zklaman...a to nemluvim o tom, co psal Dinar, vzduchove perovani chybi! ady uz nejde o nazyvani lidi svorcaky, ale o otazku, proc mensi, kdyz muzu mit o prestiznejsi model za srovnatelne penize.
Nevidím to tak vyhraněně. Také se domnívám, že menší All nemusí nutně jezdit na velké naftě, viděl bych to někde kolem toho dvoulitrového benzínu. A za aoptimum bych považoval cenu cca 1,2 Odečti slevu prodejce a DPH a jsi na dobré hladině. Nezapomeň, že bude také hodně těch, kterým velký All připadá již moc okázalý a velký. Prostě tohle je střední All a tamto vyšší střední All. Je to jako by Volvo udělalo XC z V50...
Foukany dvoulitr v benzinu je super, realna spotreba nad 11l/100 uz prilis ne. Beru to ze sveho pohledu, 2,0TDI je slaby a 2,0TFSI viz vyse, prave proto preferovany trilitr v nafte. Navic vizualni rozdil mezi soucasnymi A4 a A6 je tak nepatrny (vcetne vnejsi velikosti), ze se v tom laik ani nezorientuje.
Prave proto spatruji A4All jako hure uchopitelnou, pokud se ridim jen rozumem. A jeste jedna drobna...musim priznat, ze posledni generace A4 ma ve srovnani s tou minulou dosti kostrbate manualy...proto kazdemu doporucuji automat. Pozor vsak na Multitronic, obira zakladni naftovy dvoulitr o znacnou davku dynamiky a tovarni udaj zrychleni pod 10s vidim jako silne nadhodnoceny.
Pozor, o uspechu A4All nepochybuju, jen trochu rozebiram ceny a motory. Kazdopadne pro me lepsi volba nez otylka Q5, ktera opet (stejne jako porovnani A6 a Q7) vyzniva pro silnicnejsi verzi. ;-)
coz o to, zaujem bude. Akurat mi to pripada zo strany Audi (potazne VW) ako kacirstvo, pouzit v suvislosti s haldex-om slovo "quattro". To je temer hanobenie slova, ktore je vyhradene skutocnemu permanentnemu pohonu vsetkych 4 kolies...
Jo Audi Quattro, kdeze je koniec tvojej slavy? 5 valcov vpredu, Torsen v strede, Freguson vzadu, a za volantom tejto az 600-konovej bestie take mena ako Michele Mouton, Walter Rohl. Zradna vlhkost zjavi sa mi v oku vzdy, ked si na tie casy spomeniem...
Motorizace jsou velice solidní, ale opravdu bych nevedel jestli zvolit benzin ci 3.0 diesel. Videl bych to ale na diesel, jelikoz rozdil v cene mi neprijde az zas tak hrozny. otazkou je o kolik vice penez se da u dieselu do udrzby a oprav (vstriky, turbo) apod.... nejaky nazor co je vyhodnejsi motorizace??
Záleží kolik by si s tim autem najel a možná, že po deseti letech by si se do toho mohl pěkně vysypat. :-) Podle jednoho zdejšího kolegy zkrachuješ z nafty už při koupi. Když jsem se na rozdíl ceny při inspekcích ptal u sebe v servisu, tak byl rozdíl na prvních 100t km asi jako cena jedný pneumatiky. Spíš bych to řešil u Kia vs. oktávka se splátkama na 5 let a našponovanym rodinnym rozpočtem.
Co to jsou pořád za "starosvětské" předsudky vůči servisu dieselu?! "Vstřiky, turbo"?! A co má asi tak ten benzín 2.0 TFSI?
Diesel najede s jednou náplní oleje (longlife) běžně i o 10.000km více než benzín a nemění se např. zapalovací svičky...tak nevím proč by musel být jeho servis nějak zásadně nákladnější... 8-s
Jo tak to může být problém..., se kterým ale u "veteránů" musí každý počítat. U benzínu by po loňském výbrusu "zřejmě" neměl letos větší problémy... :-O ;-\ >:-[]
Nemyslel jsem to osobně, je to ještě stále celkem obecný jev...
Měl jsem a mám dieselová i benzínová auta a např. se čtyřválcovým TDI jsem jako první majitel najel přes 180 tis. km a kromě běžné údržby jsem měnil pouze tlakovou "hadici" turba...
Když jsem ho prodával, nový majitel mněl obavu o stav turba, vzhledem k najetým km. Zajeli jsme tedy před prodejem do specializovaného servisu na turba. Po jeho demontáži
a vyčištění tam nechtěli věřit, kolik už má nalítáno...
Řekli, že kdybych řekl, že má o 100tis.km méně, neřekli by ani "popel"....
Nemá asi každý takové "štěstí", ale nějaké negativní dieselové "pravidlo" to rozhodně nepotvrzuje...
No protože Franta shání nový svíčky na pijáno z r.82 a než se to dostane tichou poštou k Jardovi, tak je z toho celosvětová tragédie. K smíchu spíš je, nebo zbytečný k řešení u nových aut a zvláště u Audi a spol.
No to mi připomíná kamaráda, který se ptal jen informativně na cenu nového turba (jako proč se toho všichni bojí). Za týden tiché pošty z toho měl "vodkráglovanej motor po smrti". >:D
Pokazit se to může, ale asi jako v podstatě všechno.
Na 530d nám odešlo turbo až po záruce, ale BMW to naštěstí uznalo s tím, že šlo o nějakou vadnou sérii tohoto komponentu...
Od té doby (zatím) "nezlobí"...
U těhle aut by měla fungovat kulance. Alespoň na díly. Ale taky před 10-15 lety sis do Mnichova, nebo Stuttgartu musel o ní požádat pomalu sám, protože tady na to sra...
Něco jak bylo v TV s tou Magdou CX7. Chlap ji koupil novou a za pár měsíců mu odešla úplně spojka...
Nakonec (aby mu vůbec vrátili vlastní auto) musel tu spojku zaplatit komplet celou, při tom i podle záruky Magdy se zár. nevztahuje pouze na její obložení...
Stejně byl nějakej divnej, koupit si SUV od Magdy
a v manuálu... :no: >:-[]
...ceny. Myslím, že jejich odvaha sázet ceny tak vysoko je už nepodložená - viz. q5, a4....za podobné peníze jako q5 je ML320. Nebo i X5. Mám v srdci vypálené oooo, ale co je moc je moc. Chystám se na nového mazla....zvažuji A6 a E. E v Avantgardu (včetně plánované verze 4matic +60-80000) vychází o fous míň než A6 v podobné výbavě. Neříkám, že jedno je lepší než druhé, ale E je prostě nový a moderní model na počátku života...kdežto a6 pomalu jede do domova důchodců....jinak rozdíl mezi těmito vozy je velký....stačí si sednout dovnitř a jde to vidět, cítit.... a A4Allroad sice začíná na 1,1, ale plus nějaké bebešky a jsme rázem na 1,8.....a tak výjimečné zase audi není. ;-\