Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 Allroad quattro: Ceny na českém trhu začínají na 1,1 milionu Kč

Audi A6 Allroad quattro je jedním z nejžádanějších modelů vyšší střední třídy nejen na českém trhu. Teď si allroad budou moci dopřát i méně majetní příznivci čtyř kruhů.
Zpět na článek
7. 4. 2009 17:33
neregistrovaný "Ian"
7. 4. 2009 17:54
7. 4. 2009 19:52
7. 4. 2009 20:08
7. 4. 2009 20:19
7. 4. 2009 21:15
7. 4. 2009 22:10
7. 4. 2009 22:43
7. 4. 2009 23:05
7. 4. 2009 23:23
7. 4. 2009 23:42
8. 4. 2009 16:37
neregistrovaný "507--"
neregistrovaný "Ian"
7. 4. 2009 17:33
Allroad
Osobně se vůbec nedivim, že jsou tyhle modifikace tak oblíbený. Určitě maj větší smysl, než SUVéčka. Připadá mi, že se honbou za co nejlepšími hodnotami spotřeby a jízdních vlastností zapomíná na praktičnost. Se světlou výškou dnešních běžných aut je to dost špatný. Kdo kdy skokem přecházel ze starýho auta na výrazně novější, tak může o urvanejch předních "lízátkách" na obrubnících jenom povídat (a tiše nadávat, kolik chtěj za kus plastu/gumy).
Rozbalit vlákno
0
7. 4. 2009 17:54
PRÉMIOVÝ SCOUT
Tak o tohle bude velký zájem. Výborné motorizace, výborný pohon, výborný styl a výborná cena. Odstřihni depéhá a zkus vymyslet aspoň jednu větu, proč bys to auto neměl vlastnit.

Trefa do černého, bravo audi :yes:
Rozbalit vlákno
34
7. 4. 2009 18:35
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
"zkus vymyslet aspoň jednu větu, proč bys to auto neměl vlastnit." ani ne tak vetu, jako spis dva pojmy, V6 benzin, a A6All za tech cca 400k navic to stoji, ted se slevama ani ne 100k navic, koukal jsem na jednu v jednom saloonu a mela u 3TFSI cenovku 1199k :-)
7. 4. 2009 19:33
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
No nevim, pokud tam začnu strkat nějakou výbavu, tak to bude celkem šleha na tak "malý" auto i když motory jsou slušný. Konkurence na tom ale nebude líp, ale ta zase tenhle styl nedělá.
Avatar - Dinar
7. 4. 2009 20:24
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Jo, tentokrát bych řekl, že to trochu přehnali, k šestkovému allroadu je to moc blízko, přece jen o kus větší auto a ten luftféderunk, nevím, dostat základ pod mega, dával by tenhle plasťák větší smysl.
7. 4. 2009 20:37
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Nevim, kolik stojí jinde, ale ani bych se nedivil, kdyby teď všichni začli takhle pálit kvůli tý eufórii s DPH. Psychologicky bych to pro sebe viděl tak 966666,- s DPH ;-)
7. 4. 2009 20:41
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Nezapomínej na to depeháčko a na to, že v segmentu je to vlastně jediná volba.
7. 4. 2009 20:59
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
a co XC70 ?
7. 4. 2009 21:14
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Vyšší střední.
7. 4. 2009 21:17
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Ale koukám, že ceny jsou dneska v základu nějak přijatelnější, než co pamatuju :-O Taky od 1.1, ale ta technika... :-|
Avatar - white label
7. 4. 2009 21:29
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Myslíš motory od obsahu 1.1... >:-[]
"Ale ta technika...", no budem si muset pomalu zvykat:
nový Passat od 1.2
nový Focus od 1.0
7. 4. 2009 21:48
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Mluvíme o ceně, ne o motorech do sekaček ;-)
Avatar - white label
7. 4. 2009 22:00
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Ano, proto sem ti tam dal nakonec i toho Focuse...
Přes tu masku, cos včera viděl, si provětráš ty vystrčené nohy a jedeš jako správný "sekáč"...
;-) :yes:
7. 4. 2009 22:03
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Bože, v tom bych za sebou ani nezavřel dveře >:D
Avatar - white label
7. 4. 2009 22:50
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Jaké dveře...?!?...v sekačce...!?! >:-[]
7. 4. 2009 22:51
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
I takový jsou sekačky... :yes:

I když sekačku mám japonce v kábriu >:D
Avatar - white label
7. 4. 2009 22:54
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Myslíš ty FOukaný, co vše sekaj na CUSY... :yes: >:-[]
Avatar - white label
7. 4. 2009 22:56
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Tak většína značkových sekaček má cabrio verzi už v základu... >:-[] >:-[]
7. 4. 2009 23:25
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
To je hold jinej segment >:D
Avatar - white label
7. 4. 2009 23:41
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
To je ta výhoda, když něco nemáš, tak to nepotřebuješ ani "stahovat"...a nad nějakými časovým rekordy ve "stažení" střechy se můžeš klidně jen usmívat... >:-[] :yes:
7. 4. 2009 23:36
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
No, to si objevil ameriku >:D >:D To jen některý sekačky na zimu maj boudy. >:D

[odkaz]
Avatar - white label
7. 4. 2009 23:47
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
A k některým "akčním" sekačkám dostaneš zdarma také boudu na zimu...,ale pro psa... >:-[]

P.S. Bouda k sekačce na trávu a na zimu a u nás...? :-)
Možná něco multifunkčního s radlicí a frézou...
7. 4. 2009 23:50
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
No vidíš, jak se učíš >:D :yes:
8. 4. 2009 08:08
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Jen tak mimochodem, rozumny model, tedy V6 TDI s dostatecnou vybavou stoji okolo 1,7mio, tedy neprilis levneji nez stejne nakonfigurovana A6 All. I kdyz pozivate veskerych fleetovych vyhod pod 1,4 se nedostanete a rozdil k A6 stale zustava. Jsem cenou dost zklaman...a to nemluvim o tom, co psal Dinar, vzduchove perovani chybi! ady uz nejde o nazyvani lidi svorcaky, ale o otazku, proc mensi, kdyz muzu mit o prestiznejsi model za srovnatelne penize.
8. 4. 2009 11:22
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Nevidím to tak vyhraněně. Také se domnívám, že menší All nemusí nutně jezdit na velké naftě, viděl bych to někde kolem toho dvoulitrového benzínu. A za aoptimum bych považoval cenu cca 1,2 Odečti slevu prodejce a DPH a jsi na dobré hladině. Nezapomeň, že bude také hodně těch, kterým velký All připadá již moc okázalý a velký. Prostě tohle je střední All a tamto vyšší střední All. Je to jako by Volvo udělalo XC z V50...
8. 4. 2009 14:08
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Foukany dvoulitr v benzinu je super, realna spotreba nad 11l/100 uz prilis ne. Beru to ze sveho pohledu, 2,0TDI je slaby a 2,0TFSI viz vyse, prave proto preferovany trilitr v nafte. Navic vizualni rozdil mezi soucasnymi A4 a A6 je tak nepatrny (vcetne vnejsi velikosti), ze se v tom laik ani nezorientuje.

Prave proto spatruji A4All jako hure uchopitelnou, pokud se ridim jen rozumem. A jeste jedna drobna...musim priznat, ze posledni generace A4 ma ve srovnani s tou minulou dosti kostrbate manualy...proto kazdemu doporucuji automat. Pozor vsak na Multitronic, obira zakladni naftovy dvoulitr o znacnou davku dynamiky a tovarni udaj zrychleni pod 10s vidim jako silne nadhodnoceny.
8. 4. 2009 16:06
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Zajímavé :yes: No, víme že ve vyšší střední dvojka A6 - All boduje na předních místech. Budeme sledovat, jak to bude ve střední.
8. 4. 2009 16:46
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Pozor, o uspechu A4All nepochybuju, jen trochu rozebiram ceny a motory. Kazdopadne pro me lepsi volba nez otylka Q5, ktera opet (stejne jako porovnani A6 a Q7) vyzniva pro silnicnejsi verzi. ;-)
8. 4. 2009 19:34
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
coz o to, zaujem bude. Akurat mi to pripada zo strany Audi (potazne VW) ako kacirstvo, pouzit v suvislosti s haldex-om slovo "quattro". To je temer hanobenie slova, ktore je vyhradene skutocnemu permanentnemu pohonu vsetkych 4 kolies...

Jo Audi Quattro, kdeze je koniec tvojej slavy? 5 valcov vpredu, Torsen v strede, Freguson vzadu, a za volantom tejto az 600-konovej bestie take mena ako Michele Mouton, Walter Rohl. Zradna vlhkost zjavi sa mi v oku vzdy, ked si na tie casy spomeniem...
Avatar - white label
8. 4. 2009 20:40
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Proč to píšeš právě pod A4 Allroad?
Haldex využívá u Audi přece jen řada A3/TT, která vychází
z platformy Golfu...
Avatar - white label
8. 4. 2009 22:46
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Už zase blafuješ.... >:-[]
8. 4. 2009 23:12
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Kdepak, dneska mam dobrou náladu, projel jsem se svym kabrioletem 3000m2 povrchu >:D
Avatar - white label
8. 4. 2009 23:57
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Už bylo co sekat, nebo ses jen nemohl dočkat...? 8-s
8. 4. 2009 23:59
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
Forest Gump :-)

Se mi zdá, že si tak sekáš trávník na vesnickém fotbalovém hříští ... jen tak... zadarmo... >:D
Avatar - white label
9. 4. 2009 00:30
Re: PRÉMIOVÝ SCOUT
ForestGump v USA a NavtechGum v ČR! :yes: >:-[]
7. 4. 2009 19:52
motory
Motorizace jsou velice solidní, ale opravdu bych nevedel jestli zvolit benzin ci 3.0 diesel. Videl bych to ale na diesel, jelikoz rozdil v cene mi neprijde az zas tak hrozny. otazkou je o kolik vice penez se da u dieselu do udrzby a oprav (vstriky, turbo) apod.... nejaky nazor co je vyhodnejsi motorizace??
Rozbalit vlákno
14
7. 4. 2009 20:08
Re: motory
Záleží kolik by si s tim autem najel a možná, že po deseti letech by si se do toho mohl pěkně vysypat. :-) Podle jednoho zdejšího kolegy zkrachuješ z nafty už při koupi. Když jsem se na rozdíl ceny při inspekcích ptal u sebe v servisu, tak byl rozdíl na prvních 100t km asi jako cena jedný pneumatiky. Spíš bych to řešil u Kia vs. oktávka se splátkama na 5 let a našponovanym rodinnym rozpočtem.
7. 4. 2009 20:19
Re: motory
Tak tak. Nafty bych se vůbec nebál. Než by se mohla pokazit, tak to Auto už bude dávno říkat pane někomu jinému. :-!
Avatar - white label
7. 4. 2009 21:03
Re: motory
Co to jsou pořád za "starosvětské" předsudky vůči servisu dieselu?! "Vstřiky, turbo"?! A co má asi tak ten benzín 2.0 TFSI?
Diesel najede s jednou náplní oleje (longlife) běžně i o 10.000km více než benzín a nemění se např. zapalovací svičky...tak nevím proč by musel být jeho servis nějak zásadně nákladnější... 8-s
7. 4. 2009 21:15
Re: motory
Asi nevíš, jak se včera soused trápil s naftovou Audi 80 :-! :no:
Avatar - white label
7. 4. 2009 21:24
Re: motory
Jo tak to může být problém..., se kterým ale u "veteránů" musí každý počítat. U benzínu by po loňském výbrusu "zřejmě" neměl letos větší problémy... :-O ;-\ >:-[]
7. 4. 2009 22:10
Re: motory
no ja prave nevim jak je to se servisovanim dieselu a proto se na to ptam. nemam predsudky. jen otazky :-)
Avatar - white label
7. 4. 2009 22:38
Re: motory
Nemyslel jsem to osobně, je to ještě stále celkem obecný jev...
Měl jsem a mám dieselová i benzínová auta a např. se čtyřválcovým TDI jsem jako první majitel najel přes 180 tis. km a kromě běžné údržby jsem měnil pouze tlakovou "hadici" turba...
Když jsem ho prodával, nový majitel mněl obavu o stav turba, vzhledem k najetým km. Zajeli jsme tedy před prodejem do specializovaného servisu na turba. Po jeho demontáži
a vyčištění tam nechtěli věřit, kolik už má nalítáno...
Řekli, že kdybych řekl, že má o 100tis.km méně, neřekli by ani "popel"....
Nemá asi každý takové "štěstí", ale nějaké negativní dieselové "pravidlo" to rozhodně nepotvrzuje...
Avatar - positivemind
7. 4. 2009 22:36
Re: motory
Přesně tak, nevím co většina lidí má vůči turbonaftě, když turbobenzín má ty samé prvky, na které se vymlouvají. Je to k smíchu :-(
7. 4. 2009 22:43
Re: motory
No protože Franta shání nový svíčky na pijáno z r.82 a než se to dostane tichou poštou k Jardovi, tak je z toho celosvětová tragédie. K smíchu spíš je, nebo zbytečný k řešení u nových aut a zvláště u Audi a spol.
7. 4. 2009 23:05
Re: motory
No to mi připomíná kamaráda, který se ptal jen informativně na cenu nového turba (jako proč se toho všichni bojí). Za týden tiché pošty z toho měl "vodkráglovanej motor po smrti". >:D
Avatar - white label
7. 4. 2009 23:20
Re: motory
Pokazit se to může, ale asi jako v podstatě všechno.
Na 530d nám odešlo turbo až po záruce, ale BMW to naštěstí uznalo s tím, že šlo o nějakou vadnou sérii tohoto komponentu...
Od té doby (zatím) "nezlobí"...
7. 4. 2009 23:23
Re: motory
No jo, přístup BMW... Když už někdo vysolí 1,5 mio za pětku v dýzlu, tak nějaké turbo za dvacku je jen "běžná údržba". Jinej přístup, k jiným lidem...

Pro BMW :yes:
7. 4. 2009 23:42
Re: motory
U těhle aut by měla fungovat kulance. Alespoň na díly. Ale taky před 10-15 lety sis do Mnichova, nebo Stuttgartu musel o ní požádat pomalu sám, protože tady na to sra...
Avatar - white label
8. 4. 2009 00:08
Re: motory
Něco jak bylo v TV s tou Magdou CX7. Chlap ji koupil novou a za pár měsíců mu odešla úplně spojka...
Nakonec (aby mu vůbec vrátili vlastní auto) musel tu spojku zaplatit komplet celou, při tom i podle záruky Magdy se zár. nevztahuje pouze na její obložení...
Stejně byl nějakej divnej, koupit si SUV od Magdy
a v manuálu... :no: >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2009 01:12
Audi přehrává
...ceny. Myslím, že jejich odvaha sázet ceny tak vysoko je už nepodložená - viz. q5, a4....za podobné peníze jako q5 je ML320. Nebo i X5. Mám v srdci vypálené oooo, ale co je moc je moc. Chystám se na nového mazla....zvažuji A6 a E. E v Avantgardu (včetně plánované verze 4matic +60-80000) vychází o fous míň než A6 v podobné výbavě. Neříkám, že jedno je lepší než druhé, ale E je prostě nový a moderní model na počátku života...kdežto a6 pomalu jede do domova důchodců....jinak rozdíl mezi těmito vozy je velký....stačí si sednout dovnitř a jde to vidět, cítit.... a A4Allroad sice začíná na 1,1, ale plus nějaké bebešky a jsme rázem na 1,8.....a tak výjimečné zase audi není. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 16:37
ČO TOTO SÚ ZA KYDY?
O čom to tu hovoríte? V6 ako ideálny motor??? S 2 litrom to má cenovo ďaleko od A6.
Rozbalit vlákno
0