Tudy vede cesta na evropské trhy. Jednoduchá a laciná vozítka, která vlastně nemají přímou konkurenci. Japonci už na trh minidodávek rezignovali (prodává se vůbec ještě Daihatsu Hi-Jet alias Piaggio Porter??), takže si myslím že tu nevelký trh pro podobná auta je. Připomíná mi to poslední Suzuki Carry a jestli bude kvalita alespoň jakás-takás, tak se to prodávat bude.
Toto vozitko je naozajstny cinsky nezmar. Je neuveritelne, ako ho dokazu cinania pretazit, nalozit nakladom ktory pretrca na kazdu stranu, a auto statocne bojuje a odvezie mozne aj nemozne naklady tam, kde treba.
Zaraza ma akurat ta cena. 199.000 bez DPH za zakladny valnik? V Cine je maloobchodna cena za ten isty model 29.800 CNY, co je pri dnesnom kurze asi 87.500 CZK, alebo +- 3.300 eur.
Jedna foto z cinskeho "showroomu": [odkaz]
samozrejme, tie bavoracke ladvinky si odmyslite.
Nová Š-1203? Nechcem to vidieť po čelnom náraze a bočný vietor si s tak vysokou a úzkou stavbou tiež asi dobre pohrá. Vidím to maximálne do mesta a na krátke trasy.
Fakt myslím, že si to svoje zákazníky najde. Rozvážka po městě, zahradnictví, všude tam, kde je velká dodávka moc velká a multikára zbytečně napěchovaná technikou. Když budeš s nákladem častěji jezdit po dálnici myslím, že lepší volba bude Dacia Pick-up. A horší než 1203 to snad být nemůže. není nic horšího než 1203... 8-s
súhlasím! :yes: tesne po škole som cca 2 mesiace na tom "zázraku" rozvážal obedy a na tie zážitky do smrti nezabudnem. Hlavne na ten, keď som v miernej tiahlej zákrute dostal "hodiny"... 8-s >:D
Vec, ktorá sprevádzala voz od vzniku až do ukončenia výroby...
Odstránenie problému vyvinuté v TAZ Trnava bolo pražskými mocipánmi zamietnuté ako neekonomické a zbytočné (ostatne ako vpodstate takmer všetko vyvinuté na Slovensku). ;-\
ale spoznal som! stálo ma to zopár krát pricviknuté prsty medzi radiacu páku a prístrojovku pri zaraďovaní trojky, zopár zaradení z plne vytočenej dvojky do jednotky(nič mimoriadne) atď.
Ale na druhú stranu, vždy som sa na tie jazdy tešil. Malo to svoje kúzlo... ;-)
Tak si hneď dostal lekciu, že trojka sa v 1203 radí otvorenou dlaňou, nemôžeš držať šaltpáku jak baba papagája...
Plus radenie je hra, ten kvalt tam musíš cítiť, nie ho hľadať...
no mal som vtedy čerstvý vodičák a tata mi nepovedal o záludnostiach. Len sa usmial, keď som sa mu sťažoval. Mal to totiž za komančov ako služobné vozítko a jazdil na tom po celej republike... Po nejakom týždni som si na losovanie rýchlostí celkom zvykol a potom som už jazdil ako ďábel... >:-[]