Toto vozitko je naozajstny cinsky nezmar. Je neuveritelne, ako ho dokazu cinania pretazit, nalozit nakladom ktory pretrca na kazdu stranu, a auto statocne bojuje a odvezie mozne aj nemozne naklady tam, kde treba.
Zaraza ma akurat ta cena. 199.000 bez DPH za zakladny valnik? V Cine je maloobchodna cena za ten isty model 29.800 CNY, co je pri dnesnom kurze asi 87.500 CZK, alebo +- 3.300 eur.
Jedna foto z cinskeho "showroomu": [odkaz]
samozrejme, tie bavoracke ladvinky si odmyslite.
no mal som vtedy čerstvý vodičák a tata mi nepovedal o záludnostiach. Len sa usmial, keď som sa mu sťažoval. Mal to totiž za komančov ako služobné vozítko a jazdil na tom po celej republike... Po nejakom týždni som si na losovanie rýchlostí celkom zvykol a potom som už jazdil ako ďábel... >:-[]
Tak si hneď dostal lekciu, že trojka sa v 1203 radí otvorenou dlaňou, nemôžeš držať šaltpáku jak baba papagája...
Plus radenie je hra, ten kvalt tam musíš cítiť, nie ho hľadať...
ale spoznal som! stálo ma to zopár krát pricviknuté prsty medzi radiacu páku a prístrojovku pri zaraďovaní trojky, zopár zaradení z plne vytočenej dvojky do jednotky(nič mimoriadne) atď.
Ale na druhú stranu, vždy som sa na tie jazdy tešil. Malo to svoje kúzlo... ;-)
Vec, ktorá sprevádzala voz od vzniku až do ukončenia výroby...
Odstránenie problému vyvinuté v TAZ Trnava bolo pražskými mocipánmi zamietnuté ako neekonomické a zbytočné (ostatne ako vpodstate takmer všetko vyvinuté na Slovensku). ;-\
súhlasím! :yes: tesne po škole som cca 2 mesiace na tom "zázraku" rozvážal obedy a na tie zážitky do smrti nezabudnem. Hlavne na ten, keď som v miernej tiahlej zákrute dostal "hodiny"... 8-s >:D
Fakt myslím, že si to svoje zákazníky najde. Rozvážka po městě, zahradnictví, všude tam, kde je velká dodávka moc velká a multikára zbytečně napěchovaná technikou. Když budeš s nákladem častěji jezdit po dálnici myslím, že lepší volba bude Dacia Pick-up. A horší než 1203 to snad být nemůže. není nic horšího než 1203... 8-s
Nová Š-1203? Nechcem to vidieť po čelnom náraze a bočný vietor si s tak vysokou a úzkou stavbou tiež asi dobre pohrá. Vidím to maximálne do mesta a na krátke trasy.
Tudy vede cesta na evropské trhy. Jednoduchá a laciná vozítka, která vlastně nemají přímou konkurenci. Japonci už na trh minidodávek rezignovali (prodává se vůbec ještě Daihatsu Hi-Jet alias Piaggio Porter??), takže si myslím že tu nevelký trh pro podobná auta je. Připomíná mi to poslední Suzuki Carry a jestli bude kvalita alespoň jakás-takás, tak se to prodávat bude.