Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Nicco
Neskusal som to, ale ten bicykel tam vojde jedine tak bez kolies alebo nejaky detsky model.
Ja to zkousel, protoze ho mame doma a vejde se. Dvere se daji otevrit do uhlu 90°, jak u kazde hondy, takze kolo se jen strci dovnitra a je hotovo.
Mluvime o kole za prednima sedackama, ne do kufru, to jen pro poradek.
Mluvime o kole za prednima sedackama, ne do kufru, to jen pro poradek.
D.U.K.E.
bohuzel musim i ja konstatovat, ze mam zkusenosti (ne kamarad kamarada:-)) ze Japonci proste maji problem s timto do dnesnich dnu....mazda 3, RV 2010 a po lonske zime se objevili puchyrky rzi na laku...moc nerozumim tomu, ze automobilka, ktera vyrobi neco tak dokonaleho, jako je posledni rada motoru skyaktiv, si neni schopna poradit s protikorozni ochranou...sveho casu jsem koketoval jako s druhym autem s mazdou 2, proste skvelej, hravej podvozek, celkove se mi to auto pozdavalo, ale predtucha boje s korozi zpusobila, ze jsem zvolil jinak.
Ano Mazda ten problem mela, nejak asi nepochopili ze tady solime, ale to se tyka jen Mazdy.
Ale článek je o hondě, leda by si tu rez v Autobildu vymysleli, což je možné, jistě chtěli pomoct německým automobilkám. :-!
Kdyz to shrnu, tak doma na 3 Hondach zadny rez na viditelnych castech neni, nezkoumam podlozky nekde na podvozku nebo u motoru. Nepocitam Jazzika I bez pozinku, ktery po 8 letech nejakou tu korozi na pdovozku ma.
Na fotkach je u JAzze II jedna prasklina a jedna olezla podlozka ;-) 10let to da suverenne a dalsich 100tis take. Vadi mi to, kdybych to nahodou doma nasel? ;-) Pokud to auto slapalo jak melo, nedivim se ze museli nemci hledat co se da. Jeste ze to neni od ADACu >:D
Na fotkach je u JAzze II jedna prasklina a jedna olezla podlozka ;-) 10let to da suverenne a dalsich 100tis take. Vadi mi to, kdybych to nahodou doma nasel? ;-) Pokud to auto slapalo jak melo, nedivim se ze museli nemci hledat co se da. Jeste ze to neni od ADACu >:D
"Kdyz to shrnu, tak doma na 3 Hondach zadny rez na viditelnych castech neni"
Ale zevnitř je to celé sežrané >:-[] >:-[]
Nezlob se... malá prasklinka po 2 letech bude po zimě velká prasklinka, to neni hledání závad zbytečně (pokud to neodřeli, pak jsou to amatéři že to zohlední v testu).... rez je mor, asi si nikdy nezažil co zvládne během prá let s autem :-) Proto to vidim jako obrovsky fail u Japonských značek ( Mazda, teď i možná Honda). Stejný problém míval Ford, ten se snad už poučil (můj má 5 let a je bez kazu, tak snad vydrží), a taky Mercedes a to hlavně užitkové vozy... dost lidí ty auta už nechce ani vidět... je to stejný problém, jako když ti odejde jiná životně důležitá část auta...
Ale zevnitř je to celé sežrané >:-[] >:-[]
Nezlob se... malá prasklinka po 2 letech bude po zimě velká prasklinka, to neni hledání závad zbytečně (pokud to neodřeli, pak jsou to amatéři že to zohlední v testu).... rez je mor, asi si nikdy nezažil co zvládne během prá let s autem :-) Proto to vidim jako obrovsky fail u Japonských značek ( Mazda, teď i možná Honda). Stejný problém míval Ford, ten se snad už poučil (můj má 5 let a je bez kazu, tak snad vydrží), a taky Mercedes a to hlavně užitkové vozy... dost lidí ty auta už nechce ani vidět... je to stejný problém, jako když ti odejde jiná životně důležitá část auta...
Nevim co je obrovsk fail, ale tohle auto bude jezdit stejne dlouho jako jine, akorat ze nebude mit uz druhe vnitrnosti.
Jinak obrovsky fail je kdyz nekomu odejde do 100tis 2x motor a prevodovka. Ne ze po 10 letech bude mit nekde pupinek. Kolikrat jsem nedavno videl hodne olezlou Fabii, ale Jazze nikdy. Jinak je zajimav rozdil v tom ze tvuj Mercedes uz nechteji videt, ale o japonskych autech se rika neco jineho. Kdo zkusi jen si pochvaluje, ze jezdi jen na vmenu oleje a na korozi si nestezuje.
Jinak obrovsky fail je kdyz nekomu odejde do 100tis 2x motor a prevodovka. Ne ze po 10 letech bude mit nekde pupinek. Kolikrat jsem nedavno videl hodne olezlou Fabii, ale Jazze nikdy. Jinak je zajimav rozdil v tom ze tvuj Mercedes uz nechteji videt, ale o japonskych autech se rika neco jineho. Kdo zkusi jen si pochvaluje, ze jezdi jen na vmenu oleje a na korozi si nestezuje.
Ty se nedovedeš objektivně podívat na situaci.
Většina škodovek rezen z toho důvodu, že byly opraveny po bouračce a těch tu jezdí fakt mraky. Velmi malé procento je u chybné výroby (páté dveře na octavii, či hrana u víčka nádrže u O1) a minimum připadá na nějaké náhodné vady.
To, že dříve potkám zrezlého japonce, kterej nikdy bouranej nebyl, na to bych si klidně vsadil. A to jich tu ani moc jezdit nemusí.
Většina škodovek rezen z toho důvodu, že byly opraveny po bouračce a těch tu jezdí fakt mraky. Velmi malé procento je u chybné výroby (páté dveře na octavii, či hrana u víčka nádrže u O1) a minimum připadá na nějaké náhodné vady.
To, že dříve potkám zrezlého japonce, kterej nikdy bouranej nebyl, na to bych si klidně vsadil. A to jich tu ani moc jezdit nemusí.
Teď je jen otázkou, co je větší průser. Zda vysypaný motor/převodovka nebo pupínek na laku. Měl jsem Primeru a ta na podvozku docela rezla, to je fakt, nicméně karoserie měla i po 15 letech rez jen tam, kde se opravovaly škrábance (+vnitřní strana čela kapoty - podobný error jak páté dveře na Felicii) a až 16. rok provozu se začala objevovat rez třeba na hraně dveří, na blatníku... Ale ten podvozek, ten to teda ošetřovat rozhodně chtělo.
Nemají tam při tom rozebírání pořád stejný postup a způsob hodnocení? Nebo to "nedivim se ze museli nemci hledat co se da" myslíš opravdu vážně? >:D
Kde Němci mohou, tam si na Japonce přisadí, to musíš vědět dokonce i ty, tak nechápu, z čeho jsi tak vysmátý. >:D
Jazz I nema pozink.. a ja ze preco mi tak hrdzavie podvozok :-( ..uz som ho raz robil a neviem ci nebudem musiet znova.. tiez rohy dveri.
Odhliadnuc od toho je to skvele auto. Mam ho od 94tis.km. Teraz 174tis.km a servis len planovany a viac menej spotrebne veci. Konecne sa nemusim rano bat prist k autu, ako to bolo u Fiata...
Spotreba - priemer za 80tis. km podla tankovania: 6.04l/100km (motor 1.2iDSi). Spotreba oleja 2dcl/1000km.
Vojde do toho velmi vela veci...vsetci sa cuduju a vravia.. "toto na tom neodvezies".. a ja to tam pokojne dam a idem :)) Minule mi kamarat povedal.. toto mi do Fabie nevojde ...
Aby som len nechvalil.. ceny nahradnych dielov su drahsie.. ale da sa pozhanat aj za normalne ceny.. napr. z Anglicka cez Ebay...
Odhliadnuc od toho je to skvele auto. Mam ho od 94tis.km. Teraz 174tis.km a servis len planovany a viac menej spotrebne veci. Konecne sa nemusim rano bat prist k autu, ako to bolo u Fiata...
Spotreba - priemer za 80tis. km podla tankovania: 6.04l/100km (motor 1.2iDSi). Spotreba oleja 2dcl/1000km.
Vojde do toho velmi vela veci...vsetci sa cuduju a vravia.. "toto na tom neodvezies".. a ja to tam pokojne dam a idem :)) Minule mi kamarat povedal.. toto mi do Fabie nevojde ...
Aby som len nechvalil.. ceny nahradnych dielov su drahsie.. ale da sa pozhanat aj za normalne ceny.. napr. z Anglicka cez Ebay...
Yaris 1.3 automat rok 2000, zadna rez, dokonce puvodni vyfuk
Avensis 2.0 D4D rok 2006, zadna rez
Jazz 1.4 automat, rok 2012 zadna rez
Moje zkusenost s japoncema vynikajici a nikde nebyl problem. Ano Mazda problem mela, mozna i ma, coz je smutne, ale nehazejme vsechny do jendoho pytle.
Avensis 2.0 D4D rok 2006, zadna rez
Jazz 1.4 automat, rok 2012 zadna rez
Moje zkusenost s japoncema vynikajici a nikde nebyl problem. Ano Mazda problem mela, mozna i ma, coz je smutne, ale nehazejme vsechny do jendoho pytle.
Dinar
V článku je zmíněna vyšší spotřeba. Má někdo údaj z testu o průměrné spotřebě za těch 100tis. km? Vzhledem k tomu, že je to hybrid, by mě to docela zajímalo.
Podle Autobildu to bylo 7,2 litru. Oni ale zřejmě nejezdí právě economy rallye (evidentně si neplatí benzín z vlastní eurokapsy) - Polo 1.2TSI mělo 8,74 l/100 km a takový Yeti 1.8TSI dokonce velmi hezkých 11,7. Takže výsledek Hondy není vůbec špatný
Spise by se mely ty auta testovat v takovych podminkach pro ktere jsou urceny. Kdo si koupi maloobjemovy hybrid a lita s nim po dalnici 160 tak se nemuze divit vysoke spotrebe. Tyto hybridy jsou urceny prevazne do mesta a i velikost auta tomu odpovida. Ikdyz Jazzik je uvnitr vetsi nez zvenku ;-)
Oni v tom testu píšou o tom, v jakých podmínkách (poměry cest dálnice, město atd.) ta auta testují? Nebo z čeho vycházíš?
Z toho, že Honda je to nejlepší a test byl nefér >:-[]
Dle mě je důležité auto podrobit obdobnému průběhu a trasám, jako jiný, nebo když se jedná o odlišnosti, tak ty zdůvodnit v testu :-)
Dle mě je důležité auto podrobit obdobnému průběhu a trasám, jako jiný, nebo když se jedná o odlišnosti, tak ty zdůvodnit v testu :-)
Tak to nejspíš bude, prostě běžné ježdění jako s x dalšími auty, které tam na test mají. Spotřeby mívají vzhledem k pravidlu "z cizího krev neteče" vyšší u většiny z testovaných aut, ptal jsem se na spotřebu právě kvůli tomu, že je to hybrid. A jako vždy, potvrzuje i tento stotiskm test, že při plnohodnotném využití auta není hybrid z hlediska spotřeby žádná výhra.
Je to otázka čísiel.
Najreleventnejším testom by bol porovnávací, keby rovnako naháňali dve autá, jedno s klasickým pohonom, druhé s hybridným. A mal by si priame porovnanie vo všetkých smeroch - takto ten záver o spotrebe hybridu stojí na hlinených nohách, pretože nemáš s čím priamo porovnávať. Bez konkrétnych hodnôt spotreby ťažko spoľahlivo určíš, či sa do hybridu oplatí vraziť viac peňazí na nákup alebo nie.
Najreleventnejším testom by bol porovnávací, keby rovnako naháňali dve autá, jedno s klasickým pohonom, druhé s hybridným. A mal by si priame porovnanie vo všetkých smeroch - takto ten záver o spotrebe hybridu stojí na hlinených nohách, pretože nemáš s čím priamo porovnávať. Bez konkrétnych hodnôt spotreby ťažko spoľahlivo určíš, či sa do hybridu oplatí vraziť viac peňazí na nákup alebo nie.
Přesný podíl samozřejmě neudávají, jen píšou, že byl vysoký podíl jízdy po dálnici. Takže byl nejspíš běžný německý provoz - vymotat se z města, upalovat někam po dálnici a pak zase kousek městem. Prius měl tuším průměr nějak kolem 6,4 litru.
Presne ta spotreba kdy clovek nemuze od hybridu cekat zazraky a dle ceho nelze posuzovat jeho uspornost, pac neni na tyto trasy primarne urcen.
Říkáš 7,2 litru, hmm u miniauta v hybridu, což má být alternativa k ekonom variantám dýzlů, to mi tedy jako moc dobrý výsledek nezní. Těžko nepochybovat o tom, že stejně výkonný dýzl by to samé zvládl s o dva litry menší spotřebou, ale třeba se jim ty hybrid jazzy prodávají.
Vsechna auta v jejich testech maji vyrazne vyssi spotrebu nez je udavana, coz svedci o tom, ze dostavaji poradny zahul. Pro realna cisla se podivej na spritmonitor.de
No vidíš a v testu ADACu (i když kdo ví, jak moc se jim po nynějším fiasku dá věřit), naměřili Jazzu Hybrid průměrnou spotřebu 4,9 litru :-) Ve městě 4,6, mimo město 4,1 a dálnice 6,4. Na SpritMonitoru průměr 5,3 litru. Auto.cz: město 4,6-4,9, dálnice 6,8. Ve slovenském testu na cas.sk: dálnice opět 6,5-7,0, město 4,8, celkový průměr za test 4,9. Autojournal.cz: město 4,8-5,0, dálnice necelých 7. Ihned.cz: město 4,9, okresky (překavpivě až) 5,7, dálnice 6,5.
Ve všech testech je městská spotřeba lehce pod 5 litrů, dálnice mezi 6,5 až 7 litry... tak kde AB vzali 7,2? Proč s tím všíchni jezdí v průměru za pět, jen AutoBild za 7?
Ve všech testech je městská spotřeba lehce pod 5 litrů, dálnice mezi 6,5 až 7 litry... tak kde AB vzali 7,2? Proč s tím všíchni jezdí v průměru za pět, jen AutoBild za 7?
Pro mene chapave ;-)
To miniauto ti odpoustim, z neznalosti, jinak vnitrnim prostorem srovnatelnym treba s Golfem, rovnez tak vahou ;-)
Bavime se o autech do mesta, takze nema smsl resit spotrebu v extremnich situaich na dalnici. Ten tvuj diesel jezdi v super Bluemotionu prumerne za 5, ve meste to bude tak mezi 6-7. Takovyto hybrid to da tak mezi 4 a 5l. Nehlede na to ze srovnavam rozdilne generace. Zajimave bude spis srovnani srovnatelneho, tedy tveho noveho rozezraneho dieslu Bluemotion o noveho uspornejsiho hybridu, ktery uz v Japonksu jezdi ;-)
[odkaz]
To miniauto ti odpoustim, z neznalosti, jinak vnitrnim prostorem srovnatelnym treba s Golfem, rovnez tak vahou ;-)
Bavime se o autech do mesta, takze nema smsl resit spotrebu v extremnich situaich na dalnici. Ten tvuj diesel jezdi v super Bluemotionu prumerne za 5, ve meste to bude tak mezi 6-7. Takovyto hybrid to da tak mezi 4 a 5l. Nehlede na to ze srovnavam rozdilne generace. Zajimave bude spis srovnani srovnatelneho, tedy tveho noveho rozezraneho dieslu Bluemotion o noveho uspornejsiho hybridu, ktery uz v Japonksu jezdi ;-)
[odkaz]
Honda Jazz hybrid má na Spritmonitoru průměr cca 5,3: [odkaz]
Je to podsatně reálnější hodnota, než v testu AB, osobně jsem z těch jejich hodnot spotřeby jabko, jim by elektromobil asi rozsvítil dráty z elektrárny...
Je to podsatně reálnější hodnota, než v testu AB, osobně jsem z těch jejich hodnot spotřeby jabko, jim by elektromobil asi rozsvítil dráty z elektrárny...
Manzelka jezdi kratke trasy s Jazz 1.4 automat a spotrebu ma 6 - 6.5. Jak se jim povedlo jezdit za 7.2 s hybridem nechapu.
Jde to. Jakmile se ti v jízdním mixu objeví ve větší míře dálnice, kde spotřeba leze k 7,5 l, tak ti to bez problémů vymaže ta krásná čísla z města a příměstského provozu. Ten, kdo jezdí hodně dálnice ve svižném tempu, prostě výhody hybridu neobjeví a nevyužije. S jazzem hybrid není problém jezdit po městě i mimo něj pod 5 l, chce to ale trošku se s ním sžít.
plzenaak
Mám Jazzíka devátý rok. Garáž v podstatě neviděl. Koroze by se na pár držácích hadiček v motorovém prostoru našla, ale nic co by stálo za opravu. Za celou dobu jsem neměl jedinou poruchu. Mám původní autobaterii a auto šlape jako hodinky.
Velmi dobra vydrz baterky :yes: aj sa o nu nejak staras? Dobijas raz za cas? Ja mam povodnu baterku 6 rokov v honde a uz to chce novu .... Hrdzu tiez ziadnu nemam, auto ma 6rokov, je to legend a zaruka na prehrdzavenie auta je 12rokov , ale len na urcite casti.... na lak zaruka 3roky, na vyfukovy system 5 rokov , na podvozok 10 rokov proti prehrdzaveniu...
Já měl v Hondě z 90. let 8 roků baterku, brzdové destičky do 170 kkm, tlumiče do 250 kkm. Ale rezla.
Japonské Hondy po roku 2000 nekorodují, tedy lak ne (dveře, blatníky), kromě nějakých úchytů na spodku vozidla. Vlastní zkušenost. Jen je třeba dobíjet baterky, protože alternátor nestačí plně dobít akumulátor, moc elektriky. Stačí co 2 roky, ale je to třeba.
Japonské Hondy po roku 2000 nekorodují, tedy lak ne (dveře, blatníky), kromě nějakých úchytů na spodku vozidla. Vlastní zkušenost. Jen je třeba dobíjet baterky, protože alternátor nestačí plně dobít akumulátor, moc elektriky. Stačí co 2 roky, ale je to třeba.
Myslim ze alternator by mal stihat dobijat baterku ale jasne ze ked sa jazdia kratke trasy tak tu baterku nikdy nestihne dobit poriadne ....
Mne bezi alternator na cca 48 - 55% pri volnobehu , vtedy auto odobera od 22A az do 44A, zalezi co vsetko zapnem...
Mne bezi alternator na cca 48 - 55% pri volnobehu , vtedy auto odobera od 22A az do 44A, zalezi co vsetko zapnem...
dr.biker
Co je to za dobu, že výrobci kašlou na kvalitu výrobků a zajímají je pouze čísla prodeje a zisk. Kde je ta precizní a kvalitní výroba aut, jaká probíhala dříve? Třeba tátova bývalá služební Laguna I (r.v. 12/1999) má najeto přes 300 tisíc a stále slouží jako náhradní vůz. Na autě není jediná známka koroze. Ani po mechanické stránce neměla žádná závažný problém. Naše 10 let staré Punto sice začíná trochu rezavět na podvozku, ale samotná karoserie nerezaví. Je to tím, že podvozek nikdy neumívám od soli, nemám doma wapku. :-)
King
Mám na své Hondě po 4 letech orezlých pár šroubů v motorovém prostoru a v podbězích kol. Hrůza! Co mám dělat? Neměl bych se toho raději rychle zbavit? Jak to asi bude vypadat za rok. :-O
Já na Toyotě podobně orezlé šrouby po roce už 4.rokem. Ale jen v motor. prostoru, podvozek nic.
No a mně na "poctivě zinkované" Fabii hnije A-sloupek, kdejakej držák v motorovém prostoru, zadní bubny a panty víka kufru. Pod podběhy jsem se nedíval, podvozek je až na výfuk OK.
Je sice pravda, že to auto nevidělo garáž nikdy, v provozu si užilo svoje a že je v dost nekvalitním bílém laku, ale i tak jsem otrávený.
Je sice pravda, že to auto nevidělo garáž nikdy, v provozu si užilo svoje a že je v dost nekvalitním bílém laku, ale i tak jsem otrávený.
Btw., pokud liška nepřepadla testovaného jazzíka, zajímalo by mě, ja se antikoro posuzuje.
...Největším problém: hrany nápravnic, nosníků, čepů, okraje prahů, dveří a několik dalších míst v motorovém prostoru už napadla koroze....
... horší však byla podrobná prohlídka na zvedáku. Vinou nedostatečné ochrany byl sněhobílý lak na mnoha místech infikován rzí, která pronikla i na díly podvozku a kotvení kabelových svazků. Po dvou letech však koroze nedosáhla nebezpečné míry a neovlivnila konečný výsledek testu....
...Koroze po necelých dvou letech není nic, čím by se automobilka mohla chlubit...
...Případní zájemci o ojetinu by se každopádně na korozi měli zaměřit. Při delším používání hrozí nutnost oprav zrezavělých míst...
[odkaz]
Na špičku určitě patří v městském popojíždění, za hranicemi města určitě ne, protože co se týče hybridního pohonu (spotřeba na testovacím okruhu 7,2 litru je příliš vysoká, pohon po 100 tkm místo 70kW vykazoval pouze 64,6kW a zrychlení se zhoršilo o 1 sec. takže uchlastán a unaven) tak je použitelný ve městě, za městem na okresce se trápí a na dálnici "vyje jako pes s přišlápnutým ocasem" (citace z testu) a žere jak prokopnutý.
Čistě benzínová verze asi dává daleko větší smysl než tento hybrid.
Kvalita laku >:D je minimalne na stejne urovni jako koncern, kdy se na rozdil od 4leteho G5 neloupe lak na kapote. Kvalita interieru >:D rozhodne patri k tomu lepsimu. To urcite ne sis trochu poplet z lacinych Fabii. Jinak spotrebu ma ufoukana 1,2TSi 9l ;-)
Tloustka laku klesa o tom zadna. Drive 200 a dnes nekam k 70mikro.
No nevim, ale na vw foru rikaj majitele ze tak 80-120mikro. Prej funglovk na saloonu i 50. Takze bych to nemecky mereni nechal byt, proste ta duvera tam nikdy nebyla a po ADACu asi nebude ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Jazz II ma mit pozinkovanou karoserii. Po 5 letech bez koroze laku a to je auto prevazne venku. Spodek tak nejak standard. Rez jsem nevidel ani u znameho rovnez po 5 letech, takze po 2 letech je to nejaky vtip.
Jazz I pozink nema. Lak u Jaaze I po 8 letech bez koroze. U Jazze I mi rezne spodni lem v hrane dveri, coz neni videt a bylo odhaleno nahodou. Po 8 letech bezproblemoveho provozu uz stejne neni co resit a je nahrazen Civicem 9G ;-)