Novinky
Tak hlavně aby to nemělo pohon předních kol😄 btw. stejný motor jako v M3/4 asi nebude problém odladit na stejný výkon a potom to bude teprve peklo na zemi.
Ze stávající dvojky se určitě bát nemusíme 😉
To jsou dva hlavní elementy, na kterých bude M2 postavena. Konstrukce, aspoň tedy co jsem si přečetl poslední rumours, bude těžit z nové Z3, kterou bude dělat společně s BMW Toyota. Za dva roky přijde Competition package pro M3/M4, takže to osobně vidím o rok později. Budoucnost BMW asi opravdu leží v karbonu a M3/M4 je toho jen předzvěstí.
O motoru se zatím nic moc neví, no každopádně vsadím boty, že šestiválec N55 (nebo nová generace B?) pohánět M2 nebude.
:-!
O motoru se zatím nic moc neví, no každopádně vsadím boty, že šestiválec N55 (nebo nová generace B?) pohánět M2 nebude.
:-!
Nemyslim si ze by k tomu doslu jeste v teto generaci. Pravda, kdyz se bavime o letech 2016+ tak je mozne, ze se m2 ukaze az v gen. pristi a tam nevime zhola nic. Uprimne doufam ze BMW necha M2 s R6, precijen misto na male BMW klidne s 4 valcem (pokud bude hmotnost kolem 1,2-1,3t) vidim prave u te Z3 a Z3 coupe.
Podle me spis nemuzeme cekat, ze by BMW zhodilo vlastni klenot M3/M4 tim, ze da stejny motor i do M2, takze spis ocekavam potunenou verzi jednoturboveho N55 misto S55 s vykonem kolem 350-360k max. 380k je podle me utopie a z N55 se doluje velice tezko (N54 toho zvladala o dost vic ale jeho nasazeni v m2 postrada smysl, od toho motoru se upousti). Ona M2 proti M235i ani vic nez 350k potrebovat nebude, hlavnim lakadlem bude LSD a nedivil bych se karbonove strese a nizsi hmotnosti obecne. Takze v duchu toho co ted BMW predvedlo u M3 pridaji +10k proti predesle verzi (1M coupe) a bude vymalovano, to v klidu zvladne dodat N55 a zaroven BMW zamezi aby jednoduchou zmenou softu ladici udelali z M2 stroj rychlejsi nez M3/M4.
P.S.: Přední světla mi dávají naději na hezčí BMW1, LCI ještě letos 😉