Novinky
Dinar
2
Taky jsem si k designu dvojky cestu nenašel, v mých očích trpí nakopnutou zadnicí podobně jako třeba lexus IS, a předek přestože jde směrem k akt. bmw xichtům se mi také moc nezdá. Ale já jsem divný, mně se třeba současná 1er líbí, a čím dál tím víc. 😉
Přejít do diskuze
U žádné dvojky se bát nemusíme, fwd budou jen budoucí jedničky, jedničky GT a xjedničky. Proto se vyčlenila řada 2, aby se zachoval rwd u auta segmentu C. 😉
Ona ta 1er není moc fotogenická, naživo vypadá i předek docela dobře, a co teprve v zrcátku >😁
Jj, taky se mi ten zadek moc extra nepozdává. Ale přední část se povedla. Těším se na živý dojmy. :yes:
Přesně to je ta modelová politika jakou od BMW fanoušci a kupci očekávají. Je mi líto, že se mi nepodařilo najít v BMW2 opravdu hezký auto, ale předpokládám, že chyba bude u mě. M2 by měl bejt řádnej kus řidičskýho auta, se všema fičurama, který tam majitel chce/potřebuje mít 😄.
P.S.: Přední světla mi dávají naději na hezčí BMW1, LCI ještě letos 😉
P.S.: Přední světla mi dávají naději na hezčí BMW1, LCI ještě letos 😉
Poslední věta vše vysvětluje. >😒] 😄 ...Mně se Dvojka celkem líbí, byť mi chybí perektní zadeček jejího předchůdce.
Mne se BMW2 libi, nemam problem se zadkem a predek je hodne peknej. Treba BMW3 ma predek divnej, nelibi se mi vubec ty predni svetla napojeny az na ledvinky, je to divny. BMW1 skoda slov, jedine coupe se povedlo 😉 BMW jede :yes:
Nemyslim si ze by k tomu doslu jeste v teto generaci. Pravda, kdyz se bavime o letech 2016+ tak je mozne, ze se m2 ukaze az v gen. pristi a tam nevime zhola nic. Uprimne doufam ze BMW necha M2 s R6, precijen misto na male BMW klidne s 4 valcem (pokud bude hmotnost kolem 1,2-1,3t) vidim prave u te Z3 a Z3 coupe.
Facelift je potvrzen na letosni rok tak ze bude predstaven (vime kdy?) nebo i uveden do produkce?
Podle me spis nemuzeme cekat, ze by BMW zhodilo vlastni klenot M3/M4 tim, ze da stejny motor i do M2, takze spis ocekavam potunenou verzi jednoturboveho N55 misto S55 s vykonem kolem 350-360k max. 380k je podle me utopie a z N55 se doluje velice tezko (N54 toho zvladala o dost vic ale jeho nasazeni v m2 postrada smysl, od toho motoru se upousti). Ona M2 proti M235i ani vic nez 350k potrebovat nebude, hlavnim lakadlem bude LSD a nedivil bych se karbonove strese a nizsi hmotnosti obecne. Takze v duchu toho co ted BMW predvedlo u M3 pridaji +10k proti predesle verzi (1M coupe) a bude vymalovano, to v klidu zvladne dodat N55 a zaroven BMW zamezi aby jednoduchou zmenou softu ladici udelali z M2 stroj rychlejsi nez M3/M4.
To jsou dva hlavní elementy, na kterých bude M2 postavena. Konstrukce, aspoň tedy co jsem si přečetl poslední rumours, bude těžit z nové Z3, kterou bude dělat společně s BMW Toyota. Za dva roky přijde Competition package pro M3/M4, takže to osobně vidím o rok později. Budoucnost BMW asi opravdu leží v karbonu a M3/M4 je toho jen předzvěstí.
O motoru se zatím nic moc neví, no každopádně vsadím boty, že šestiválec N55 (nebo nová generace B?) pohánět M2 nebude.
:-!
O motoru se zatím nic moc neví, no každopádně vsadím boty, že šestiválec N55 (nebo nová generace B?) pohánět M2 nebude.
:-!