Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Tour vs. konkurence: Co koupit?

Jak si stojí nová akční nabídka Škody proti s konkurencí? Porovnali jsme ceny a výbavy s Dacií, Hyundaiem a Renaultem.
Zpět na článek
24. 1. 2014 10:24
24. 1. 2014 10:40
24. 1. 2014 11:55
24. 1. 2014 12:02
24. 1. 2014 13:45
24. 1. 2014 15:01
24. 1. 2014 15:03
24. 1. 2014 18:52
24. 1. 2014 10:32
24. 1. 2014 19:37
24. 1. 2014 11:29
24. 1. 2014 11:32
24. 1. 2014 11:40
24. 1. 2014 17:50
24. 1. 2014 17:56
24. 1. 2014 18:04
24. 1. 2014 18:08
24. 1. 2014 18:18
24. 1. 2014 18:20
24. 1. 2014 18:21
24. 1. 2014 18:23
24. 1. 2014 18:29
24. 1. 2014 18:33
25. 1. 2014 17:21
24. 1. 2014 19:02
24. 1. 2014 19:04
25. 1. 2014 08:05
25. 1. 2014 14:53
24. 1. 2014 19:58
24. 1. 2014 17:51
24. 1. 2014 18:01
24. 1. 2014 18:05
24. 1. 2014 18:14
24. 1. 2014 18:19
24. 1. 2014 18:21
24. 1. 2014 18:30
24. 1. 2014 19:03
24. 1. 2014 18:57
24. 1. 2014 19:02
24. 1. 2014 20:37
24. 1. 2014 23:13
24. 1. 2014 19:04
24. 1. 2014 19:07
24. 1. 2014 20:37
24. 1. 2014 23:21
25. 1. 2014 00:03
25. 1. 2014 00:35
25. 1. 2014 10:11
25. 1. 2014 08:01
25. 1. 2014 10:12
25. 1. 2014 13:39
25. 1. 2014 15:00
25. 1. 2014 21:20
26. 1. 2014 09:34
24. 1. 2014 09:17
Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Proč porovnávat zrovna s francouzským koncernem. Benzínovou 1.4 tady nabízí za příznivou cenu Fiat (pravda výkonově slabší, ale odpich má) nebo lepší Opel. Možnosti bohudíky stále jsou, i když někde už zmizely (Ford, PSA).
Rozbalit vlákno
55
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:33
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Přesně to mne napadlo , hned jak jsem najel na článek!!
Rozhodně jsou další a asi zajímavější nabídky..
OPEL CORSA 1.2 16V má 80k.. zmíněný FIAT PUNTO po faceliftu č.2 vypadá skvěle , hlavně i interier se povedl.
Ford Fiesta , Peugeot 208 a koncernoví SEAT Ibiza a VW Polo..s modernějšími podvozky , než má Fabia II.
Také KIA RIO není špatná..a je designem pěkná.
Proč tedy vybírat z této čtverky?
Když děláte srovnání , mělo by být komplexní! :no:
A motor se dá vybírat v různých variantách a cenách.
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:08
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Taky tam postrádám Fiestu , Punto , Corsu a 208..!
Modernější POLO a Ibiza by to Fabii natřeli , tak tam nejsou záměrně. ;-\
24. 1. 2014 18:35
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
To je úvaha za všetky drobné. Podľa mňa vyberali tentoraz veľmi dobre, zamerali sa na častých a dosť dobre predávaných konkurentov. Aj tak sa vždy nájdu ľudia, čo nebudú spokojní. Keby tam boli iné autá, budeš breptať, prečo chýbajú tieto... :no:
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 11:30
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
SEAT Ibiza a VW Polo..s modernějšími podvozky? Pokud vím tak současné Polo i Ibiza mají podvozek s Fábií naprosto shodný. Fábie má novou přední nápravu od roku 2009 nebo 2010, zadek je stejný od dob F1.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:44
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Fabie II je z koncernových aut konstrukčně nejstarší.
To je bez diskuze.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 11:55
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Znovu, podvozky jsou shodné! Proto nechápu jak můžeš psát o modernějším podvozku.
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 12:00
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tedy já nevím , ty pidi auta mne moc neberou..ale také mám pocit , že Fabia II má starou podvozkovou platformu z Fabie I..
VW a Seat už dostali poslední modernější variantu.
A o nové Fabii III se už píše , že nebude na MQB jako POLO a Ibiza..!
Což tedy nechápu vůbec.
24. 1. 2014 12:04
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
PQ25 je platoforma Ibiza/Polo.Na MQB bude nové Polo.Fabia I je na PQ24.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:09
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tak to máš pravdu že nevíš.
Fábie má novou nápravu od 2009, ještě před faceliftem, a žádná modernější varianta neexistuje. Zadní náprava je stejná s FI, a to i u Pola a Ibizi.
O Flll a budoucím POLU nemluvím, tady se snad porovnává současnost.
PROSTĚ DVOJKOVÁ FÁBIE JE DO ROKU 2008 JAKO F1 OD 2009 JAKO POLO
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 12:12
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
PQ25 má Ibiza a Polo. Fabia II má stále PQ24..
A Fabie III má dostat tu PQ25..
24. 1. 2014 12:20
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Jsi třetí kdo mu to říká. Tenhle typ lidí miluju - čím víc neví, tím víc křičí. A přitom stačí strávit 30s na googlu.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:34
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Já zase miluju hlupáky jako seš ty, o autech nic neví ale hlavně že má svůj názor
24. 1. 2014 13:13
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Vždyť ty sám sebe ve svém vlastním příspěvku ve 12:38 (ten z odkazem), vyvracíš! To, že v roce 2008 Fabia dostala novou přední nápravu principielně vycházející z té, jeż mají vozy na platformě PQ25, neznamená že Fabie II je na PQ25, naopak - není na ní. Je smutné, že ani nechápeš text, který jsi sem sám vložil!

Tvrzení ve tvém prvním příspěvku tohoto vlákna - tzn. že, cituji: "Polo a Ibiza mají podvozek s Fábií naprosto shodný", které jsi ještě zopakoval, je tedy úplně špatně - a nejlépe jsi to v tomto vláknu dokázal ty sám..!

Klidně mě dál nazývej hlupákem, od takových lidí to mohu považovat za čest, ty znalče.

Jo a bacha. Někteří ti, jak píšeš níže i se smalíkem, "teoretici tady" tě mohou velmi nepříjemně překvapit. Neb o autech skutečně něco vědí :-!
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 13:24
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ještě jednou si přečti na co si reagoval

Jaros71 dnes 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
PQ25 má Ibiza a Polo. Fabia II má stále PQ24..
A Fabie III má dostat tu PQ25..

Takže podle tebe má současná Fll PQ 24 jo?

Je smutné když nechápeš psaný text
24. 1. 2014 14:13
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tohle fakt nemá cenu, když reaguješ na něco jiného než o čem píši.

Takže otázka pro tebe - pochopil jsi alespoň, že FII není na stejné platformě jako duo Ibiza/Polo?

A odpověď na tvou otázku - přečti si ještě jednou tvůj vlastní odkaz vložený ve 12:38. Snad pochopíš. Ju?

Ale jasně, FII má vlastně úplně stejnou platformu jako Ibiza/Polo... Jen o chloupek jinou. To víš, že jo.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 14:39
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Naopak,ty píšeš něco jiného než na co si původně reagoval, původně si psal že Jaros má pravdu že soudobá fábie je PQ24 viz tvá reakce 12.20
Chápeš už že soudobá fábie nemá PQ24?
Chápeš to nebo je to pro tebe moc složité?
To že podvozky nejsou shodné jsem uznal 12.33, mají totiž jiné rozměry v tom měl Jaros pravdu, každopádně to že má podvozek jiné rozměry neznamená že je modernější nebo starší, v tom mam v úplně prvním příspěvku pravdu a za tím si stojím.
24. 1. 2014 18:38
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ešte sa pobite, kohútici...
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 16:13
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
-
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:23
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
JJ, ted na to koukam máš pravdu, Polo má ještě jinou nápravu než je ta modernizovaná na FII
24. 1. 2014 12:27
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Neustupuj, máš větší pravdu. Modernizovaná náprava na Fabii vychází z PQ25, byť s Polem a Ibizou identická není.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:33
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Neustupuji, FII má PQ 25 jen není naprosto schodná s Polem jak jsem myslel, jsou tam rozdíly v rozměrech ramen, jinak mam samozřejmě pravdu já a né ty teortici tady >:D
24. 1. 2014 12:37
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ano, je to tak. Polo má navíc trochu jiný stabilizátor a ty ramena....
24. 1. 2014 12:24
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ten Jirka má pravdu. Fabia II sice začala na PQ 24, i když poslední Polo a Ibiza mají PQ 25, ale časem (zdroje se různí od kdy) i Fabia dostala PQ 25 s jednodílnou ocelovou nápravnicí a ze zadním silentblokem uloženým v rameni, i když asi užší než Polo a Ibiza.
Tady je to samej teoretik, koukněte se někdy na auta na zvedáku.
Ale je pravda, že nástupce Fabie MBQ, na rozdíl od nástupců Pola a Ibizy, nedostane.
24. 1. 2014 12:35
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ano je to tak. náprava u fabie II se měnila za tu lepší v roce 2008 na konci. Týden přesně nevím, ale takové malé poznávací znamení je, že je ta nová náprava na fabii II před FL, která ale má už volant z Fabie po FL, tedy ten co se dával do roku 2012. Ale těch před FL bylo tedy málo s tou novou nápravou.

Zadní náprava zůstala stejná, jako u FI, což je ten zádrhel.

Fakticky vzato se ale rozhodlo dát tu novější přední nápravu i do Fabie II na popud roomstera, který ji měl dostat a díky tomu se začala dávat i do fabie, páč to bylo ekonomičtější.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:50
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Modernizovaná náprava se dávala už víc než rok před FL volantem, takže podle volantu to nepoznáš, ale poradím ti, stačí se podivat na horní uložení tlumičů a hned víš na čem si ;-)
24. 1. 2014 12:57
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
jo tak to nevím, já se díval vždy na ty ramena a možná ty volanty byla shoda náhod, protože těch aut tady za sezonu zvednu tak 70 a volant celkem seděl....:-) takže spíš shoda náhod.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 12:38
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Z [odkaz]
Hlavním důvodem byl fakt, že tyto vozy využívaly modernější platformu PQ25, zatímco Fabia II si musela vystačit se starší PQ24. Výrazná změna v životě vozu se ale odehrála v březnu 2008.
Dosavadní přední náprava, převzatá z první generace, ustoupila nové, vycházející z té použité ve zmíněné platformě PQ25. Až dosud bylo spodní rameno uloženo v silentblocích s horizontální osou souměrnosti, navíc ten zadní byl součástí třídílné nápravnice, nikoliv ramena.
24. 1. 2014 13:20
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
"Polo a Ibiza mají s Fabií podvozek naprosto shodný". Snad ještě nikdy jsem zde nezažil, že by nějaký diskutér takhle elegantně sestřelil sám sebe. Dlužíš nám omluvu.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 13:38
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Já zase nezažil diskutéra který je takhle natvrdlý jako ty, to že jsem se spletl a podvozky nejsou na chlup stejné jsem psal 12:23
To že fábie vychází z PQ 25 si snad pochopil už i ty, tak nevím kdo komu dluží omluvu za tvrzení že současná Fll je PQ24 :-!
24. 1. 2014 14:05
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Už dej laskavě s těmi urážkami pokoj. Teoretici, natvrdlíci, hm, pěkně se zde uvádíš.

A znovu - pravdu jsi neměl ty. To, že FII po březnu 2008 má přední nápravu principielně shodnou s tou, kterou má PQ25, znamená že jsou ty podvozky jen "o chlup" jiné? A teď tu o sněhurce. Jen se vykrucuješ jako úhoř a potvrzuješ to první, co jsem o tobě napsal.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 14:47
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tady je krásně vidět ta pravda s teoretikama, protože kdyby si někdy ty nápravy viděl naživo tak tady neplácáš takovýhle nesmysly.
Na" chlup" stejné nejsou, jsou tam trochu jiné rozměry, to však neznamená že se jedná o jinou platformu.
Sám se vykrucuješ jak had, už jednou jsem se tě ptal jaká je podle tebe tedy platforma na které stojí soudobá fábie? Odpovědi si se záměrně vyhnul ;-)
24. 1. 2014 16:15
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Laskavě nepredikuj to, co jsem já viděl/neviděl naživo. FII je na platformě PQ24 která prošla v roce 2008 poměrně zásadními změnami, zejména na přední nápravě. To ale neznamená, že se z ní stala PQ25. A rozdíly tam jsou a pokud jsi je na tom zvedáku neviděl, tvoje chyba. Absolutně nechápu co ti na tomto není jasné.
Jo a možná - krom toho koukat na to na zvedáku do té FII a pak do toho Pola sedni. Jasně, "skoro" stejné platformy (a než se toho nějaký trouba chytne - ano, i jedna platforma lze rozdílně nastavit. Toto ale skutečně není ten případ).

A už končím, s některými berany to skutečně nemá cenu. Klidně si mysli, že FII má platformu stejnou jako Polo, tvůj boj. Přeji hezký den.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 16:40
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Přesně!
Nevím o co mu jde..
To že má Fabie II starší a horší podvozkovou platformu než VW Polo ví každý!
Je to Škoda..
Ale důchodcům je to ve finále jedno.
Prodají ty Felicie a jdou pro Fabii.. :-)
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 17:05
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
To že je starší je trochu blbost když nápravy Fábie vychází z PQ25 tj. z Pola >:-[]
A důchodců to je jedno, nepotřebují závodit a vysoká koncepce Fábie jim nejspíš vyhovuje víc ;-)
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 17:19
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Znovu..Fabie II má podvozek PQ24..
VW POLO a Ibiza novější PQ25.. ;-)
I rozměrově se liší..
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 17:25
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
[odkaz] >:-[]
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 16:58
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Lukasi laskavě nepredikuj to, v čem jsem já seděl nebo ne.
S tebou je to těžký, každá platforma je většinou nějaká starší přepracovaná. Jak může být na Platformě PQ24 když je přepracovaná podle PQ25.

A SPECIÁLNĚ PRO TEBE A OSTATNÍ CHYTRÁKY CO NEVÍ NA JAKÝ PLATFORMĚ JE SOUDOBÁ FÁBIE TAK TADY ČTĚTE já na to už nemam sílu.
[odkaz]
P.S. kdo ted komu dluží omluvu >:-[]
24. 1. 2014 13:45
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Fabia a Roomster mají už od roku 2008 modernizovaný podvozek, rozdíl oproti Polu/Ibize/Rapid.. je v menším rozchodu.
24. 1. 2014 14:05
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 14:40
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
I prázdný příspěvek je příspěvek >:-[]
24. 1. 2014 14:59
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
fabie a roomster mají rozdílné podvozky. Respektive roomster má zadní nápravu z octavie I a přední z Fabie II doplněnou o jiný stabilizátor a jiná ramena.

Rapid má přední nápravu, která bude použita u Fabie III, která ještě nevyjela, ale náprava je už u nej použita. Fakticky vzato má ale Rapid ve předu nápravu jako současné polo.
Což mezi námi dokazují i použití ocelových disků, kdy v 15" rozměru má součané polo stejný typ i číslo disků jako rapid, ale Fabie s Roomsterem mají disky jiné, ačkoliv všechna auta mají stejnou rozteč,
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 15:18
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Disky-ET je dohnaný rozchod aby to sedělo k autu/blatníkům, přední náprava roomster a fábia má stejná ramena když se jedná o stejný mr. Stabilizátor je možná jiný ale to je i u různých motorizací, dokonce je i jiná nápravnice benzín/diesel ale takovéhle modifikace bych nepovažoval za nějakou výraznou změnu
25. 1. 2014 00:10
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
To ne, ono je to u toho i kvůli tvaru brzdových třmenů. 15" disk z fabie by na Rapida neprošel. To není jen kvůli blatníku, ale kvůli tvaru disku, kolem brzdového třmenu. Věř mi, z kola dělám denně. Mám to vyzkoušené, respektive lidi to chtěli už vyzkoušet, jestli jim to půjde z fabie na rapida :-) nebo na polo, tak to mám koštnutý:-)
Avatar - Jirka.12345
25. 1. 2014 12:27
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Ono taky záleží pak záleží na motorizaci, na Fábii jdou i 14", na RS a v Fll 1.9tdi a jiné silnější motory už nejdou kvůli brzdám vepředu, ale do toho vidíš líp jak já, každopádně Fábii na diskách z Pola jsem už viděl, ale jestli říkáš že opačně to nejde tak asi jo.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 15:36
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Logicky když je to starší podvozek.. :-)
Uff , ještě že jezdím VW..!
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 15:20
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Silentbloky v hliníkových konzolách a ne v rameni je právě to starší provedení
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 18:05
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Přední jsou vždy ramenech-železe, horním s ložiskem se říká uložení tlumiče a hliníkový taky nikdy nebylo, tak když píšeš o hliníkových pouzderech tak jedině zadní, což je právě to starší provedení.
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
24. 1. 2014 19:31
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Většinou ano, ale nějakou dobu se dávalo novější uložení tlumiče a stará náprava, tj. nejspíš máš zrovna ten mezitip ;-)
24. 1. 2014 18:36
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tu zase niekto nerobí rozdiel medzi platformou a podvozkom...
Páni od VW alebo Škody tie kocky z Lega trošku pomiešajú, a hneď sa hádate jak cigáni v búde... >:D
Avatar - Julča
25. 1. 2014 14:38
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tak to pochop, že není už dnes v žádném případě chuť dávat do Škodovek nejmodernější koncernovou techniku! To je i případ nové Octavie a lepší už to rozhodně nebude! Škodovka už navždy zůstane jen u toho co ji Němci dovolí použít!
24. 1. 2014 18:32
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
Tak prečo nerobíš redaktora ACZ, keď to vieš lepšie?
24. 1. 2014 18:28
Re: Jsou i jiné čtyřválce 1.4
To preto, aby si sa mal čomu čudovať. Keby porovnávali konkurenciu naprieč celou ponukou, čítal by si ten článok dva dni.
Clio je tradičným a častým konkurentom Fabie. Tak preto.
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2014 09:32
Víme, co nekoupit.
rebdlíka... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - grifith
24. 1. 2014 09:45
Re: Víme, co nekoupit.
Přesně tak, viz. jiný článek na zdejším webu, o "neprodejnosti" Renaultu ;-)
Jinak z daného výběru se jako nejvhodnější mě jeví právě Clio.
24. 1. 2014 18:30
Re: Víme, co nekoupit.
Ale veď on o Renaulte vôbec nehovorí. On má rád rendlíky, rebdlíky a všelijaké iné kyblíka. Asi často blijo, tak aby mal do čoho...
Avatar -
24. 1. 2014 10:53
Re: Víme, co nekoupit.
TVL tebe bych chtěl potkat osobně. :-)

Celá rodina máme Renaulty cca 20 let a nikdy nás nenechaly ve štychu. Když se někomu tato automobilka nelíbí, tak proč leze na jejich fóra a ještě trapně komolí jejich názvy? Ten človíček musí mít nějakou psychickou vadu. Já bych si nikdy nekoupil nic od VW koncernu a nechává mě to úplně v klidu. ;-)
Avatar - moreczech
24. 1. 2014 11:42
Re: Víme, co nekoupit.
Je to nicka, nemusí tudíž nutně trpět psychickou vadou, i když se tak projevuje...
24. 1. 2014 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2014 18:29
Re: Víme, co nekoupit.
Nekupuj rebdlíka, kúp si auto. Napríklad Clio. >:D
24. 1. 2014 10:23
U Fabie nic nového, nízkonákladovci zdražují
Pro mě je spíš překvavení, že po dovybavení výbavou, kterou si soukromý kupec stejně do malého auta nekupuje, není Fabia výrazně dražší. Nebo to ukazuje, že podražuje konkurence, i20 i Clio byly před pár lety cenově níže. I když Clio a Sandero by to chtělo srovnávat s levnější a prověřenou 1,2 16V. Fabia už několik let má vždy "výhodný" akční model (Family, Trumf, GLX...), který nabízí pro konzervativního českého tatíka, co má Fabii Combi jako rodinné auto a nevěří TSI, ten poslední koncernový atmosferický čtyřválec kolem 250k v kombajnu se zimou a rádiem.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
24. 1. 2014 10:35
Re: U Fabie nic nového, nízkonákladovci zdražují
Já bych to jako překvapení neviděl, vždyť model Fabia je zde od roku 2007 a to s jedním faceliftem, čili jde prakticky o nejstarší nabízený model ve třídě. Rozhodně vak nelze říct, že by musel automaticky mezi horší. Zákazníky si Fabie určitě najde i dnes, stále má neoddiskutovatelné výhody. Ovšem konkurence nezaspala a tak je výběr velmi pestrý ;-)
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 16:59
Re: U Fabie nic nového, nízkonákladovci zdražují
Nejstarší určitě ne, viz Punto nebo Corsa.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 19:07
Re: U Fabie nic nového, nízkonákladovci zdražují
Máš pravdu, je to moje chyba, jsou opravdu i starší ;-) :yes:
24. 1. 2014 18:42
Re: U Fabie nic nového, nízkonákladovci zdražují
Tak to je fakt zázrak, keď sa výbehový zvýhodnený model konečne ako-tak zrovná s cenami často modernejšej konkurencie...
24. 1. 2014 10:24
Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
je 237890 kč,- (219990 + 17900 za balík Plus), výsledná výbava: klima, ESP+TCS, mlhovky, volant+řadička v kůži, 4x repro, USB+AUX, 6x airbag, zatmavená skald vzadu, vpředu vše v elektrice...na tuhle cenu se nic nechytá...
A to nemluvím o velmi úsporném, výkonném a spolehlivém motoru 1.2 kappa, komfortních jízdních vlastnostech (oproti fabce) a 5ti leté záruce... :-! :-!
Rozbalit vlákno
37
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2014 10:34
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
ja by som sa rozhodoval z tejto stvorice medzi fabiou a i20 , ale ono by to chcelo asi skusit osobne, fabia je v dobrej cene a ma slusny kufor a kvalitu, hyundai ale uz takmer v nicom nezaostava a je sirsi, ma krasne tvrde sedacky, ma vacsi razvor a usporny motor, chcelo by to vyskusat obe auta.

clio mi nesedi tvarovo zvonku a ani zvnutra , vzadu je to tesne male uzke a naslahana trosku lowenodova skrupinka dacia za cenu i20 alebo fabie fak tnedava zmysel

takze by to bol asi suboj fabia vs i20 , fabia ma ale fakt slusnu vybavu uz v tej tour verzii a paci sa mi aj ten RS-sacky naraznik
:yes:
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:38
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Osobně bych tedy korejce vynechal.
Vůbec se mi styl Hjondé nelíbí a i20 už vůbec.
KIA RIO vypadá lépe. Nebo Renault Clio..konečně pěkný design.
Nabídka Fabie vypadá dobře , auto je už ale dost fádní.
A jak jsem psal výše , asi by to vyhrál jeden z dvojky OPEL Corsa - FIAT Punto!
Poměr výkon/cena../ design karoserie a interieru!
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2014 10:49
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
punto je u nas aj v tom silnejsom benzine len s vykon na urovni 57 kw 1,4ka ( stale dost slabe ) , 1,2ka je este slabsia , je uz aj stare a aj ked v dobrej cene tak predstava ze model konci a pridu miesto neho nejake derivaty 500ky ma uplne odradza od kupy

ale v prvom rade motory, 57kw je malo, punto nie to ani nahodou

keby som bral male auto tak aspon 63 kw ako ma swift fabka rio i20
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:54
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
No přesto je PUNTO podle mne lepší volba než korejci.
Fiat malá auta umí , technika je vychytaná a cena skvělá!
Motor je držák a na malé auto stačí..výkon není všechno. On totiž Ital jede moc dobře.
Po faceliftu č.2 jde o téměř nové auto.. ;-)
Takový VW to s Golfem VI udělal stejně..
Jestli PUNTO končí není jisté..oni to italové asi ještě sami nevědí..
Deriváty 500 neprožívám.
24. 1. 2014 11:16
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Jisté to je.Protože příští rok bude nová 500 a ta bude jak 3dv.,tak 5dv. a ta 5dv.je náhrada Punta.Bohužel.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:26
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
To že to tak nyní vypadá , ještě neznamená , že to tak bude.
Řeči plynou a voda teče..v Itálii je to každý týden jinak.
To není VW koncern s plánem na 10 let.. ;-)
Pro Fiat by konec PUNTA byl tragédií!!
Nic lepšího totiž nemají.
24. 1. 2014 12:04
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
U toho účetního nikdy nevíš. ;-)
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:55
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Snad to tak nedopadne..pohřbít PUNTO může jen blázen.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 1. 2014 10:59
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
i20 je druhým nejprodávanějším autem v segmentu, proto je ve srovnání
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:02
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
OK..jenže když někdo uvažuje o Fabii , tak třeba Dacie ho nezajímá.
Avatar - Katikakus
24. 1. 2014 11:46
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
A nebylo by nejlepsi ze srovnani vynechat uplne vsechny konkurenty? To by to ta Fabka nastopro vyhrala... >:-[] ;-)
24. 1. 2014 18:46
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Super nápad. Len neviem, či by sa potom dala s niektorými tunajšími machrami tá diskusia vydržať...
24. 1. 2014 18:46
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
A to ako vieš? Ja jedného takého poznám. Vždy mal Škodovky, a mal v pláne bez uvažovania Fabiu. Švagor ho previezol v Dacii Stepway a teraz mu za Fábkou ani nie je nejak ľúto, že ju nemá...
24. 1. 2014 19:16
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
To samozrejme platí aj naopak. :-)
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 16:37
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
konkurence není nejšťastněji zvolená. Kde je Corsa, P208, Fiesta? Tohle jsou typičtí zástupci.
i20 se dá pochopit jen pohledem čecha, tohle tedy nehodlám kritizovat. Ale typický konkurent Fabie? No když už to budu brát do důsledku, tak nejtypičtějším konkurentem Fabie v ČR bude ... Rapid SB >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 15:53
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Ve srovnání Fabia vs. i20 bych se vcelku jasně přiklonil k i20ce. Prostorností kabiny nestrádá ani ve srovnání s Fabií, kufr o něco menší. Nicméně vůz je v příčném směru zcela jiná liga a i když na cm to velký rozdíl není, tak Fabia je postavena bohužel tak, že šířka auta už "tlačí", proto Fabii nebrat :-! Navíc má i20 další výrazný benefit - výborný základní 1.2. Takže Fabii nebrat.

Co člověk musí u i20ky překousnout, je nevzhledný plastový interiér. Tvrdé plasty jde přežít, ale tvarování palubky má do tvarové atraktivity hodně daleko. Nicméně tragedie to není a sedadla jsou jedním slovem skvělá.

Tedy můj verdikt - Fabii nebrat :-!

P.S. a ano, Škoda bude na servisu o něco levnější. Verdikt? Ten už víte...
Avatar - Katikakus
24. 1. 2014 10:35
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Co bys cekal od VWaverky? Objektivni informace?
24. 1. 2014 10:41
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
5letou záruku má i FII Tour. :-!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 1. 2014 10:58
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Podle ceníku na Hyundai.cz je dvanáctistovka v pětidveřové i20 za 259.990 Kč
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:00
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
VELKÁ ŠKODA , ŽE NEUDĚLÁTE SROVNÁNÍ CCA 10.-12. KONKURENTŮ FABIE II..
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:09
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
:yes: to by bylo zajímavé!!
VELKÝ TEST či srovnání : 3.koncernová auta proti zbytku světa!!! >:D :yes:
Dočkáme se?
24. 1. 2014 11:43
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Lid si to žádá? >:D
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:47
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
:yes: Pro mne za mne..klidně!
Fabia by asi nepropadla ani nezvítězila.. ;-)
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:54
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Na AUTO.CZ bych byl tedy zvědavý! :-)
24. 1. 2014 13:57
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
No pozor, na a.cz je Vwitaz jasny >:D
24. 1. 2014 18:48
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Ja by som rád vedel, chlapci, na akého boha sa sem pcháte, keď sa vám nič nepáči. Pri slabých článkoch beriem, ale tu má niekto evidentne potrebu pindať za každú cenu... :no:
25. 1. 2014 02:04
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Tak nepindaj.
Netvar sa, ze produkujes vedecke traktaty.
Ked sa pozries na diskusiu s nadhladom, tak je o h*vne. Notoricke placanie o tom istom pravidelne pod kazdym clankom, stovky prispevkov bez valnej hodnoty.
Este viac o h*vne je cely redakcny clanok, ktory ma byt o "co koupit", a opise ani nie polovicu predavaneho portfolia v segmente.
24. 1. 2014 12:15
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Uvedenou cenu jsem dostal od jednoho středočeského dealera mailem - bez licitace - ta cena se sice "akční na vybrané vozy, ale de facto je to cena standartní - i20 se za plnou cenu nekupuje..
24. 1. 2014 12:21
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Za plnou cenu se nekupuje ani Fabia. ;-)
24. 1. 2014 18:49
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Súhlas. Preto je porovnanie úplne vporiadku. Cenník vs. cenník, inak to nemá cenu. Aj keď u každého predajcu nakoniec dostaneš inú zľavu.
Avatar - Ronault.
24. 1. 2014 23:19
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Přesně tak... Z mé zkušenosti při pátrání po autě reálně nejdražší je asi pořád Clio, tam se o slevě nedá vůbec mluvit. Prostě Renault nabyl dojmu, že nové modely už prostě prodávat levně nebude a pro levná auta ponechá roli Dacie. Nápad to je dobrý, jestli uspěje, to si ještě nejsem jistý, naš trh na to podle mě není v době krize připravený... pravda, bude záležet na produktech... Clio má výborný podvozek, ale zase slabší prostornost...
24. 1. 2014 23:29
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Áno, ale ak porovnávaš, buď porovnávaš cenníkové ceny, akcie, alebo pátraš, u ktorého predajcu ti najviac zľavnia. Nevynechával by som z toho ani Renault, predajcovia sa množia aj u nás, a nepredávajú celkom rovnako. Keď som kupoval auto žene, veľkú zľavu nechcel jeden predajca dať ani na Fabiu. Je to rôzne, preto pre korektné porovnanie s inou ako cenníkovou cenou nepochodíš. Zľavy sú vo sfére "jedna pani povedala", na papieri to nie je, takže to nemôžeš počítať medzi legálne výhody modelu. Iba ak za bonus v zátvorke.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 17:47
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Není. Reálně, pokud zákazník koupí skladový 1 kus, tak začíná na 219 990,- Skladový u Hyundaie není problém (stejně je jen jedna výbava) a víc než jeden kus zákazník taky obvykle nechce.

A podotýkám, že 219 990,- je uvedeno v ceníku >:-[] (a není podmíněno financováním).
24. 1. 2014 18:51
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Zas porovnávaš neporovnateľné. Nevyťahuj skladovku, keď neporovnávaš so skladovkami.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:05
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
porovnávám ceníkovou cenu :-!
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 16:25
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Na ty ceny jsi přišel kde?

EDIT: Není trochu zvláštní porovnávat ceníkové ceny Fabie s nějakou akční cenou od dealera?
24. 1. 2014 20:06
Re: Zase jedne tendenční článek: ceníková cena Hyundai i20
Ty ses dobrej, kdyby byly údaje pravdivé, škodovky by nikdo nekupoval a redaktory by neměl kdo platit.
24. 1. 2014 10:24
Yaris!
Pro mě jedinou volbou je Yaris od Toyoty!
Pokud bych to měl srovnat s výbavama tady napsaných aut, bral bych výbavu Active, která má snad i bohatší výbavu než Clio a to za stejnou cenu ;-) 7 airbagů, ABS, VSC, ESP, kožený volant s ovládáním audia, kožená řadící páka, klimatizace, elektrická přední okna, elektrická zrcátka, palubní počítač, centrální zamykání s DO, dotyková obrazovka se systémem Toyota Touch a i včetně parkovací kamery!
1,0 VVTi naprosto bezproblémový a nesmrtelný motor a toyota kvalita snad bez komentáře...
A kdo chce mlhovky a litá kola 15", je tu paket Design za 6.000? ;-)
Takže Yaris 5dv. 1,0 VVT-i ACTIVE za 276 900,- a Active Design za 282 900,-?
Nějaká škodovka se může jít klouzat... >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:40
Re: Yaris!
Ano , nový Yaris by také stál za úvahu..je však stále dost malý.
Např.pro ženu by to mohla být zajímavá ALTERNATIVA.
24. 1. 2014 11:55
Re: Yaris!
To není pravda, Yaris je širší (+53 mm) a vyšší (+12 mm) než Fabia, Fabia je zase delší (+115 mm) a Yaris má větší rozvor (+59 mm). Uvnitř je v Yaris více místa na šířku v oblasti ramen (+20 mm vpředu, + 10 mm vzadu), vzadu nad hlavou je zase více místa ve Fabii (+40 mm), vpředu zase v Yarisu (+10 mm).
Tedy víceméně plně srovnatelná auta co se velikosti a prostoru týče.
[odkaz]
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 12:02
Re: Yaris!
Nový Yaris trošku povyrostl , ale nemá zavazadelník.
A design je typicky ženský.
Předpokládám , že nová Fabia III bude zase o něco větší.
24. 1. 2014 13:45
Re: Yaris!
A zase o něco odrbanější a zase o něco dražší... tohle ve Škodovce (VW) prostě umí. A čecháček bude opět hýkat nadšením :-)
24. 1. 2014 15:01
Re: Yaris!
slyšíš trávu růst?
24. 1. 2014 15:03
Re: Yaris!
Nemusi, Rapid tie slova uviedol do reality.
24. 1. 2014 18:52
Re: Yaris!
Ešte keby si vedel, čo melieš, ty si chlape v žiadnom Yarise ešte asi nesedel.
24. 1. 2014 10:32
Kia Rio ....
Mimochodom na Slovensku je Rio hnaď za Fábiu ..... nie náhodou ....

No a postaiť lowcostovú Daciu proti Fabii .... nie je veľmi dobrou vizitkou pre Škodu ....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2014 10:37
Re: Kia Rio ....
tak riu sa u nas dari uplne inak ako v cechach , toz neuspech v cechach pre mna stale zahada ;-)

rio je skutocne pekne auto ( u nas velmi uspesne ) s dobrymi motormi, medzi malymi autami by som ho urcite bral alebo aj swift sa mi pozdava, ma tiez slusnu 1,2ku a fajn vybavu uz v zakklade akurat ze ten 211 litorvy kufor svista nie je moc pre rodinne typy ludi, bol som uz aj omrknut svista jedneho a nazivo sa mi dokonca ten kufor javi ako ok, mne samemu by urcite stacil, zvazujem ho ale este to nie je aktualne
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:45
Re: Kia Rio ....
KIA tady nemá tu popularitu co na Slovensku..
Tam z korejce děláte domácí auto.. :-)
Hyundai se v ČR pokouší o něco podobného , ale moc lidí mu to tady nebaští.. >:D
Jinak nové RIO vypadá dobře.
Jen mi vadí to malé okno na zádi..není nic vidět , podobně jako u Sportage! Což může být jeden z důvodů horších prodejů!
První Cee'd měl vzadu krásně velké okno , výhled super a prodeje výtečné..
Nynější design zadních částí je jen pěkný , praktický NE!
A prodejní čísla jsou dole..
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2014 10:48
Re: Kia Rio ....
ono aj sediet vzadu v riu nie je nic pre klaustrofobikov ;-) to je pravda
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:57
Re: Kia Rio ....
RIO je takové sportovněji střižené auto , pro mladé kluky co jezdí sami..
A těch zase tolik asi není.. ;-)
24. 1. 2014 11:20
Re: Kia Rio ....
a mladý kluk, co jezdí sám určitě nebude kupovat Rio....tam je to spíš jasná ojetina a ti co mají fakt peníze od rodičů, tak koukají po malých bavorácích...
24. 1. 2014 18:54
Re: Kia Rio ....
Ty vieš, čo znamená "športovejšie strihnutý"? Alebo si nikdy Rio nevidel? Alebo oboje...
24. 1. 2014 13:47
Re: Kia Rio ....
Prodeje KIA jsou dole, protože to byl záměr Hynudaie... o co přišla KIA, to dostal Hyu.

A že to Hyundji moc lidí nebaští? Sleduješ vůbec statistiky prodejů? 8-s
Avatar - Nerez
24. 1. 2014 19:37
Re: Kia Rio ....
Tak tak. Tady mu to lidi hltají taky
Avatar - wakantanka
24. 1. 2014 12:14
Re: Kia Rio ....
Všetko fajn, ale ja osobne moc RIO II. na cestách nestretávam (a jazdím veľa a všelikde). U nás v Prešove ich je len zo 10 čo registrujem. Zato predchádzajúca generácia mi príde početnejšie viac zastúpená a zrejme bola aj úspešnejšia. Ale zo súčasne produkcie KIA je jednoznačne RIO najvydarenejšie.
24. 1. 2014 10:52
zůstatková cena
Pro Škodovku mluví ještě jeden dost podstatný fakt a to je zůstatková cena při prodeji ojetého auta, která bude výrazně vyšší než u ostatních ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 10:58
Re: zůstatková cena
Ano , tak to v ČR je..
Fabii prodat není problém.
Ale podobné je to i s VW POLO a Opel Corsa...
Starší korejce moc nikdo nechce.
Avatar - dr.biker
24. 1. 2014 11:12
Re: zůstatková cena
To máš sice pravdu, ale kolik lidí se při výběru nového auta zajímá o zůstatkovou cenu auta? Že by manžel přesvědčil ženu, že Clio brát nebudou, že Fabie sice není tak pěkná, ale při prodeji Fabie dostanou více peněz. To snad ne...
24. 1. 2014 11:17
Re: zůstatková cena
V současné době tohle řeší čím dál více lidí. To mi věř, vím to od spousty zákazníků, že tu zůstatkovku řeší. Je to logický, protože pak při nákupu dalšího auta už budou vědět, že jim více zůstane z prodeje..a to se taky počítá.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:22
Re: zůstatková cena
Taky ženě může ukázat pěkný Seat Ibiza nebo Opel Corsa.
Mimochodem , OPEL Corsa je v Německu už několik let č.2 v prodejích!
Hned po VW Polo..
Německé ojetiny se prodávají lépe , to je fakt!
Ale pokud se jí líbí frantík , či ital..tak s levným autem zase moc neproděláš.
24. 1. 2014 12:40
Re: zůstatková cena
Taky můžeš ženě říct, že do výběru toho čím bude jezdit po městě nemusí kecat, že to vybíráš ty ;-)
Avatar - grifith
24. 1. 2014 11:25
Re: zůstatková cena
Ano,zůstatková hodnota může být jedním z faktorů výběru. Ale bavíme se zde o vozech, které se kupují ne na dva tři roky, ale většina lidí jej provozuje klidně 10 let či více a pak už je otázka rozdílu prodejní ceny méně podstatná.
Avatar - dr.biker
24. 1. 2014 11:32
Re: zůstatková cena
Přesně to jsem myslel, běžný občan si koupí nové auto a to mu bude sloužit třeba i více jak 10 let. Při nákupu takového auta nemá smysl brát velký zřetel na to, kolik peněz dostanu za to auto, až se ho rozhodnu prodat.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 11:36
Re: zůstatková cena
Lidé jsou různí, pro někoho může být i případný rozdíl 10-15 tisíc v odkupu (tedy cca 5% ceny nového) "zajímavý". Čili chápu obě strany barikády.
24. 1. 2014 12:38
Re: zůstatková cena
No grifithe pak nám někdy poreferuješ za kolik si koupil Alfu a za kolik a jak rychle se ti ji povedlo jednou zbavit. Pokud ji teda neplánuješ dojezdit do šrotu. Věz, že zrovna o Alfy se lidi v bazarech moc nervou.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 12:47
Re: zůstatková cena
Alfa je srdcová záležitost, stejně jako její jiná italská předchůdkyně ji u mě čeká jen jediná cesta a to do kovošrotu. Ovšem to je hudba daleké budoucnosti. Zůstatková cena mi je tedy vcelku putna ;-)
Avatar - Stefič
24. 1. 2014 12:51
Re: zůstatková cena
u Alfy je zásadní otázka, kolika desítkami tisíc za opravy bude ta cesta do kovošrotu dlážděna... >:-[]
Avatar - grifith
24. 1. 2014 12:55
Re: zůstatková cena
Nejen u Alfy, to je problém prakticky naprosté většiny vozů ;-) >:-[]
24. 1. 2014 15:30
Re: zůstatková cena
No ta Alfa vychází na servis pravda trochu dráž než třeba Oktávka.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 15:36
Re: zůstatková cena
Je třeba si najít dobrého mechanika, s tím svým jsem maximálně spokojen a tak servis tak zle nevychází. Je možné, že to vyjde o nějakou korunu více, ovšem v Octavii nenajdeš pětiválcový turbodiesel podobných parametrů ;-) každá sranda něco stojí.
24. 1. 2014 15:46
Re: zůstatková cena
No asi se ti ještě nevysypalo nic drahýho. Ale chápu tvoje pohnutky. Alfa je jiný svezení než Oktávka. Tak přeju ať ti to drží pohromadě a jezdí co nejdýl :yes: ;-)
Avatar - grifith
24. 1. 2014 15:51
Re: zůstatková cena
Vzhledem k nájezdu se ani nemá důvod cokoliv sypat. Každopádně děkuji, když se o auto člověk stará, určitě mu to vrátí ;-) :-!
24. 1. 2014 15:06
Re: zůstatková cena
Zvycajne rovnako alebo menej, nez pri konkurencii, kde vymena turba, dvojhmoty, rozvodov, palivoveho cerpadla, ci vstrekovacov a pod. sa povazuje za beznu udrzbu - a teda auto bez zavad.
Je to o uhle pohladu.
24. 1. 2014 15:30
Re: zůstatková cena
Seš si jistej, že na Alfu se sháněj díly stejně dobře a levně jako na koncernový auta?
24. 1. 2014 17:56
Re: zůstatková cena
Bez problemov. Sice az tak lacne nie, ako sa to da na koncern, lebo sa kradnu v mizivom pocte.
Takze sa nestane, ze nahradny diel bude pochadzat zo susedovho auta.
24. 1. 2014 15:29
Re: zůstatková cena
Tak to potom jo ;-)
24. 1. 2014 12:27
Re: zůstatková cena
ale ono je to taky o tom, jak moc dobře se to auto dá taky prodat....Samozřejmě, když to dáš na protiúčet, nebo do bazaru tak je to jedno. Ale když se ho budeš pokoušet prodat sám, tak je jasný, že Fabie se prodá 15x rychleji než ten zbytek....
24. 1. 2014 12:35
Re: zůstatková cena
Ve svým okolí neznám moc lidí, který drží auta delší dobu než 5 let.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 12:50
Re: zůstatková cena
Ano, to je možné, nepopírám, znát je můžeš. Jen jsem tím chtěl říct, že toto není kategorie vozů, kde je majitelé střídají jak ponožky. Toto je oblast, kde se vozy drží mnohem déle.
24. 1. 2014 15:34
Re: zůstatková cena
Znám dva lidi co měli Alfu a dva co měli Lancii. U všech auta dopadla stejně. Chvíli pojezdili a pak je s velkým prodělkem prodali. Tím ale nechci na Alfu házet špínu. Mě se třeba 159 hrozně líbí, ale je to holt v našich končinách exotický auto a na servise tě to finančně hrozně ničí. Inu Ital.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 15:41
Re: zůstatková cena
Jsou vozy, které cenu drží více a jsou ty, u kterých jde cena dolů rychleji. Koncern Fiat není v ČR zrovna v oblibě a tak jejich vozy ztrácejí na ceně více než by bylo zdrávo. Vzhled k tomu, že je tento fakt již poměrně známý, je třeba s tím počítat při nákupu. Bohužel tyto značky dojíždí na špatnou pověst a hospodské povídačky.
Naproso stejně to máš i se servisem. Kdo tvrdí, že servis Italů jde více do peněz, pak nikdy Itala neměl. Důležité je najít dobrého mechanika, jenž dokáže sehnat díly za dobré ceny, tak nevidím problém. ;-)
24. 1. 2014 12:00
Re: zůstatková cena
To je typicky český uvažování. Ještě nic nemám, ale už řešim za kolik to možná v budoucnu prodám. Osobně si koupim co chci (nejen auto) a bude mi dělat radost, než zrůdu co sice prodám možná za víc (když mi jí neukradnou nebo jí nezbořím). Tedy souhlas s biker.
24. 1. 2014 12:25
Re: zůstatková cena
a co je na tom jako špatnýho, že tak člověk uvažuje?

O tom, co z těch aut je zrůda by se dalo polemizovat....
24. 1. 2014 12:45
Re: zůstatková cena
Tak to si trochu pleteš. Ty auta v článku nejsou pro radost nebo na parádu. Ty jsou výhradně na ježdění. Auta pro radost nebo na parádu vypadaj úplně jinak. Takže, když takový obyč auto kupuješ je potřeba koukat na provozní náklady (palivo, servis, náhradní díly) a pak taky fakt jestli to vůbec po pár letech ježdění bude prodejný. To není o českým uvažování. To je prostě čistě praktický uvažování běžnýho inteligentního člověka, kterej umí počítat. ;-)
Avatar - wakantanka
24. 1. 2014 12:17
Re: zůstatková cena
Na takú ženu treba ísť štýlom: Drahá, toto Clio, Rio, atď. nebuš mať problém nájsť niekde pred obchodom, lebo takýchto rovnakých Fábií tam bude xy. Občas aj toto zaberie >:D
24. 1. 2014 12:25
Re: zůstatková cena
na to je jednoduchá rada...nebrat si ženskou, která je blbá....
24. 1. 2014 12:46
Re: zůstatková cena
:yes: >:D
24. 1. 2014 12:34
Re: zůstatková cena
Tak člověk, který myslí trochu dopředu to v potaz bere.
24. 1. 2014 11:48
Re: zůstatková cena
Je ale otazka, jaky je ten rozdil ceny u noveho. Pokud koupim o 50 tisic draz a prodam o 20 tisic lepe, stale jsem 30 v minusu.
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:51
Re: zůstatková cena
U malé ho auta by rozdíly byly menší..
Pokud se rozhodneš kupovat auto na půl mega..je to jiné.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 11:52
Re: zůstatková cena
Když se bavíme o vozech ve srovnání, pak zde k takovému rozdílu nedochází. Jinak obecně sdílím tento názor, ale je platný až u vyšších výbav či motorizací a zejména u vyšších modelů.
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:53
Re: zůstatková cena
Tak jest.. ;-)
24. 1. 2014 12:41
Re: zůstatková cena
bavíme se tu o autech viz článek. Takže to není žádný o 50 tisíc dráž.
24. 1. 2014 13:56
Re: zůstatková cena
Na tuto realitu zapomínají místní "Škodováci" poměrně často >:D
24. 1. 2014 15:43
Re: zůstatková cena
No tak já jsem kupříkladu před 3 rokama koupil starou Oktávku za 120 000 korun. Teď ji ode mě chtěl koupit jeden zájemce a nabízel mi za ni 120 000 korun. Já ji prodávat nechci, takže jsem ho poslal do háje, protože stejně nevím co bych si lepšího pořídil. Klidně s ní budu další 2 roky jezdit. Myslíš, že by se mi tohle mohlo přihodit třeba u stejně starýho Megana, Logana nebo Ceeda?
Avatar - grifith
24. 1. 2014 16:03
Re: zůstatková cena
Ano, stejně jako u té Octavie mohlo ;-)
24. 1. 2014 13:44
Re: zůstatková cena
No "výrazne vyššia" určite nebude .... pri tejto cenovej relácii už aký rozdiel nastane ?

Osobne to považujem za totálny nezmysel ..... mimo firemných aút samozrejme .... ak by som toto zohľadňoval ja ... tak by som poriadne prerobil ..... takže osobná skúsenosťje , že to je to nezmysel ....
24. 1. 2014 15:38
Re: zůstatková cena
Dobře. To výrazně beru zpátky. Ale určitě se ti bude jednoduššejc a za víc peněz prodávat 8 let stará Fabka než 8 let starý Clio nebo Sandero.
24. 1. 2014 15:53
Re: zůstatková cena
Keď rozrátaš rozdiel v strate hodnoty na 8 rokov prevádzky, tak to bude pár drobných ročne. Podstatné je, či ti auto vyhovuje (niekedy aj blbosť ako rovná podlaha po sklopení sedačiek) a nie strata ceny plus minus 1000€ za 8 rokov ;-)
24. 1. 2014 13:54
Re: zůstatková cena
Výrazně vyšší znamená co? Tohle mě vždy pobaví... :-)
Avatar - hedvin
24. 1. 2014 11:29
Nissan note
To by mohla být taky alternativa
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 11:52
Re: Nissan note
Příliš velké a drahé.
Nissan Micra je alternativa ..ovšem málo prodejná.
Avatar - nalimer
24. 1. 2014 11:32
citát
zlosyn sveta a vodca 3. ríše povedal: "Každá propaganda musí byť populárna na takom intelektuálnom stupni, aby jej aj najhlúpejší z tých, voči ktorým je nasmerovaná, porozumeli... Cez jej šikovné a ustavičné aplikovanie, ľudia môžu vidieť raj ako peklo a naopak - najhorší spôsob života môžu považovať na raj."
vypýtajte si od Škoda Auto 2x peňazí a zmeňte si doménu už rovno na autoskoda.cz
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
24. 1. 2014 11:40
Clio Nr.1 !
Tady není co řešit. Když bude chtít někdo to nejlepší, koupí Clio ! Když bude chtít ten nejlepší poměr cena/užitek/prostor koupí Sandero. Pokud je člověk manipulovatelnou ovcí bude volit mezi rejží a škodovkou >:D

RENAULT toujours !!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 11:48
Re: Clio Nr.1 !
Vtipálku..ale jo , rákosník by to tak na tržnici řešil.. >:D
Avatar - _Karel_
24. 1. 2014 17:38
Re: Clio Nr.1 !
no, první dvě věty má pravdivý.Nebo s nima nesouhlasíš?
24. 1. 2014 11:54
To je uplne jedno, co kupit
lebo vsetko je lepsie >:-[]
Rozbalit vlákno
4
24. 1. 2014 11:56
Re: To je uplne jedno, co kupit
To je první co mne napadlo přičtení nadpisu. Fabie je zrůda.
Avatar - Sumi2000
24. 1. 2014 12:05
Re: To je uplne jedno, co kupit
Pro mnoho lidí v ČR je Fabie dobrá volba.
Například tchán měl vždy Škodovky. Tradice je jasná.
Tak šel a po Felicii si koupil automaticky Fabii II.
Je to tak všude.
Ital kupuje Fiat , frantík Rendlíka..atd.
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 16:32
Re: To je uplne jedno, co kupit
Vše je lepší jen proto, že někomu připadá jako zrůda? Myslíš, že nemá co nabídnout i v podstatnějších kritériích než vnější design?
24. 1. 2014 19:00
Re: To je uplne jedno, co kupit
Ani veľmi nie. V niektorých parametroch je určite ešte schopnm konkurentom, ale že by nejak vynikala, sa naozaj povedať nedá.
24. 1. 2014 12:12
BRAVO PANE VAVERKA
Opravdu oceňuji, že dokážete porovnat aktuální výhodnou nabídku Škoda-Auto s konkurencí a dokonce i s náznakem objektivity - např. ten a ten je levnější jako škoda, ten a ten je dražší, ALE má to a to. :yes:

Příště bych ovšem ještě doplnil údaj o záruce na nejdůležitější komponenty (motor, převodovka), tedy dobu záruky a množství ujetých km.

Jinak moje volba:
1) Renault
2-4) Hyundai, Dacia, Škoda.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 12:21
Re: BRAVO PANE VAVERKA
Dal bych to jinak..z tohoto mini výběru:

1.Clio
2.Fabia
3.Sandero
4.i20

Ale přes prvním místem tam chybí nejméně 3-5 autíček jiných značek. :-)

A bude nová Fabie III , tu bych dal už i před nové Clio.
24. 1. 2014 12:31
Re: BRAVO PANE VAVERKA
OK, beru v potaz všechny:

Moje volba:

1) Renault Clio RS
2) Ford Fiesta ST
...
24. 1. 2014 13:22
Re: BRAVO PANE VAVERKA
Za 270? Beru obě! ;-)
24. 1. 2014 23:33
Re: BRAVO PANE VAVERKA
Novú Fabiu ešte nikto nevidel a neviezol sa s ňou, a ty už vieš, že patrí pred Clio. A potom, že má človek o niekom písať slušne, keď vypotí takú kravinu...
25. 1. 2014 00:05
Re: BRAVO PANE VAVERKA
neprožíváš to zbytečně moc?
24. 1. 2014 14:13
Re: BRAVO PANE VAVERKA
jono tahle jediná věc to trochu kazí, např. u Clia a Sandera je srovnatelnější motor 1.2 16v 55kw, protože k tce je ekvivalent 1.2tsi - v tomto ohledu ale i20 nemá tolik co nabídnout, leda tu silnější atmosféru
24. 1. 2014 19:01
Re: BRAVO PANE VAVERKA
Nikdy nevyhovieš všetkým.
Avatar - BruceWayne
24. 1. 2014 13:31
Zůstatková cena-kalkulace
Nevím jak kdo, ale když si něco koupím, tak nepřemýšlím za kolik bych to mohl někdy prodat. Protože je tady rozjetá diskuze co se vyplatí a co ne ... Může se stát několik nepříjemných záležitostí a vše má najednou cenu šrotu :-! a veškerý plány s případným prodejem jsou v trapu. Manželka předloni nabořila Mazdu a z původní předpokládaný ceny zbyly jen 2000.-Kč za šrot ;-) Investovat peníze do auta a kalkulovat s prodejem je určitá omezenost. Nedalo mi to spočítal jsem si kolik jsem již investoval peněz do našeho rodinného autoparku a cifra je to celkem vysoká 2 150 000.-Kč-to jsou mé náklady. Podotýkám, že jsme čtyřčlená rodina jedno auto si již koupila dcera a manželka za své peníze. :-) Kolik stojí servis a další věci kolem nepočítám ... Pak si můžeme dát akademickou otázku: koupit automobil nebo si pořídit dítě? Dnes vím, že auto je lepší investice >:D No a tady z tohoto výběru bych koupil dceři Clio.
Rozbalit vlákno
4
24. 1. 2014 13:50
Re: Zůstatková cena-kalkulace
No to máš pravdu .... ja som to raz počítal ... jedno dieta má "cenu" Octavie a dve sú už Mercedes C >:D

Na a mne už behá po byte jedno "C-čko" ... a druhé je na ceste >:D .... Takže môžem potvrdiť, že kupovať autá je lacnejšie ako robiť deti :-!

Ale zas majú po 20 rokoch väčšiu "zostatkovú hodnotu" >:-[] a uživia sa (hádam) samé ....
24. 1. 2014 13:57
Re: Zůstatková cena-kalkulace
>:D :yes:
Avatar - fOE
24. 1. 2014 14:10
Re: Zůstatková cena-kalkulace
:yes:
24. 1. 2014 14:15
Re: Zůstatková cena-kalkulace
přesně tak :yes: :yes:
24. 1. 2014 14:50
Z porovnávané čtyřky
asi Clio, a to na Francouze nejsem. 1,4 16v je spolehlivý, ale není možné jej spárovat s aut. Neřku-li o tom, že výbavy Clia a Fabie jsou zcela jinde, Clio je prostornější, pohodlnější. Pokud bychom brali porovnání čistě v poměru cena / výbava, kde jsou auta jako Corsa, Polo, Panda, Swift a Rio? Když porovnání, tak celé!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 16:47
Re: Z porovnávané čtyřky
Nikoliv Panda , ale Fiat Punto.. ;-) ;-)
Jinak souhlas..
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 15:30
Konkurence ze země OZ
Opět nerozumím naprosto zcestnému výběru konkurentů jako kdyby zrovna tohle byla typická sestava... Neříkám, že porovnání nemá smysl. Jenže Pokud budu chtít Fabii porovnávat s konkurencí, pak jako první by v testu měla stát Fiesta, Corsa a 208. Sandero je zcela jiný příběh, i20 dejme tomu s ohledem na anomálii českého rybníku.

Z konkurentů tedy jako jediný zaslouženě zůstává Clio...

Nicméně když už kostky byly vrženy a máme tu poněkud nesourodou sestavu, pak vyplynulo několik vcelku zajímavých věcí:

1) Sandero není až o tolik levnější než Clio, má ale výhodu levnějších verzí, které z výbavy vyškrtávají dnes už běžné položky výbavy. A to si u Clia zkrátka nikdo nedovolí.

2) Cenově výhodná Fabia v "akci" se ukazuje jako cenově naprosto nezajímavá, žádná extra nabídka. Zkrátka jen není dražší než konkurence. Přesto zůstává jedno velké ALE ...

3) ...a tím je motor. Fabii s cenou na úrovni konkurentů dostanete s naprosto obstarožním motorem. Zatímco v Cliu máte moderní srdce dopované turbem - a to se všemi pozitivy i negativy - Fabia má krutě starou školu.

4) Nejen motor ale dělá vůz vozem a Fabia je postavená na základech Fabie I. Za cenu srovnatelnou s moderní konkurencí typu Clio tedy dostáváte nejen staré srdce, ale i starou kostru...

I přes tohle vše je ale třeba se Fabie určitým způsobem zastat. Fabia je totiž jeden z nejpraktičtějších modelů a co do prostornosti svoji konkurenci dost drtí. Jistě, příčná prostornost odpovídá úzkokolejce, jenže podélná prostornost v kombinaci s velikostí zavazadelníku z Fabie stále umí udělat zajímavou volbu.
Nenapadá mě snad žádný důvod, proč bych měl Clio vyměnit za Fabii. Clio je zcela jiná liga, bohužel i v prostornosti vzadu. Fabia pro 4 dospělé kusy funkci splní, Clio ne.

A pak tu máme tu naši indockou i20ku... No zajímavý to počin. Auto, které dokázalo přesvědčit českého zákazníka a motorizuje střední vrstvu obyvatelstva ČR. Ano, v přímém porovnání s Fabií začne ukazovat i20 opravdu mnoho kladů a dokonce i v prostornosti nevychází jako poražený. Jak je ale vidět i z cenového porovnání - doba, kdy i20 byla levná, už skončila. Kdo ji přídil ve slušné základní výbavě za 200 000,- , může být spokojený.

Kdo ale vidí v současné akci Škody cenově výhodnou nabídku, měl by sundat růžové brýle. Žádný cenový hit zimy to není :-!
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2014 15:58
Re: Konkurence ze země OZ
po pravde ano, nejde o ziaden cenovy trhak u fabie ale aspon je to uz teraz auto ktore stoji v uvahu za tie prachy, uz je to celkom konkurencieschopne a zaujimave auto v tej cene, samozrejme nic zvlastne ale na pomery a ceny skody je to vskutku lakava ponuka. K tej i20 len tolko ze uz asi 3 roky sa montuje v turecku, inda je uz pre europana minulostou ;-)

este k tomu cliu a fabii, fabia splni aj rolu rodinneho auta, ma 315L kufor a vzadu sa da normalne posadit, clio je sice krasnucky cukrik ale dozadu sa fakticky nezmestis a kufor tiez len priemerny, po motorickej stranke je osvedcena 1,4ka vo fabii tiez slusna volba oproti nejakemu tuurovanemu 0,9TCe-cku ktory vypluje dusu po 5 rokoch jazdenia po meste. Fabia v tejto cene dava zmysel a bude spolahlivym autom na dlhe roky co u clia by som s istotou netvrdil
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 16:09
Re: Konkurence ze země OZ
Ty báchorky o nespolehlivosti motoru Renault jsi vzal kde? Tohle je zkrátka naprosto nefér, Renault neměl přešlap s 1.4 TCe, neměl přešlap s 1.2 TCe, starý 2.0 atmo od Renaultu je doslova věčný, 1.6 atmo byly držáky, 1.2 atmo jeden z nejlepších motorů svého objemu.
A 0.9 TCe je špatný a nevydrží???

O prostornosti Fabie jsem psal.

A že se i20 montuje v Turecku? Turecko, Indie, všecko je to stejná verbež :-!
24. 1. 2014 16:38
Re: Konkurence ze země OZ
No argumentů je tu v diskusi spousta, ať pro starou dobrou atmosféru, tak pro nový turbojednolitry. Osobně mi tu chybí P208, Opel Corsa nebo třeba i Fiesta :-)

Pokud by mě někdo donutil vybrat si z této 4, tak si vyberu Fábii, ikdyž je nejstarší a má i obstarožní motor ;-) Už jen proto, že to není špatné auto, jezdí to celkem slušně a až se jí člověk bude chtít zbavít, tak bude na 100% do týdne pryč. Hyundai i20 je takové nemastné, neslané (ikdyž FL dost pomohl). Clio vypadá hodně dynamicky, ale moc se mi nelíbí styling přídě - obrovský oči a vycizelovaný "diamant". Dacia je volba rozumu, nicméně pokud by měla atmo 1.4 16V ze staršího Clia, byla by to lepší nabídka ;-)

Pokud bych mohl koukat i jinde, rozhodoval bych se mezi Corsou (máme v rodině a slouží k velké spokojenosti) a P208 (ta se mi líbí a dobře se mi řídila) :yes:
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 16:50
Re: Konkurence ze země OZ
O ne zrovna typicky vybrané konkurenci píšu výš. Čistě uživatelsky bych sáhl na 99% buď po Puntu, nebo po Corse, cenu momentálně neřeším.

Dívat se na auto pohledem až to budu chtít prodat, tak...? Auto nekupuješ proto, že ho chceš prodat, ale proto, že jej chceš vlastnit, ne? Ale jasně, tenhle článek je o ceně vs. užitku, takže zde i tohle beru. Zde ano.

Problém Fabie ale je, že může být pryč hodně rychle nejen když se jí člověk chce zbavit... Ale hlavně - koncepčně je podle mě hooodně za zenitem. A bez TSI prostě uživatelsky zajímavá příliš není, s TSI pro změnu není příliš zajímavá cenově.

Musel bych si ještě porovnat provozní náklady (servis, pojištění...), ale čistě uživatelsky, kdy přijdeš, auto si prolezeš, projedeš, osaháš ... tak zde u mě vyhrává i20 vcelku jednoznačně :-! A hlavně i20ce sedí právě základní 1.2, takže člověk připlatí na výbavě a dál už není co řešit.
24. 1. 2014 17:41
Re: Konkurence ze země OZ
Ta obstarožní 1,4 může být spíš výhodou než nevýhodou, v porovnání s HTP nebo TSI jasně vede, Fabii sráží jiné věci. Notoricky známý úzký interiér, průměrné jízdní vlastnosti a poněkud lacině ypadající interiér. Pro Škodovkáře to není špatná volba, problémem Škodovky je, že na trhu jsou objektivně lepší volby.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 17:55
Re: Konkurence ze země OZ
Výhodou vůči konkurenci nemůže být něco, co je nejlepší jen pro to, že to je nejmenší zlo. Podle mě Fabia zaslouží pozornost jedině s TSI, protože sice nemůže nabídnout nesmrtelnost, zato z uživatelského hlediska je skvělý. A vzhledem k těm problémům už ani oprava nemůže být drahá. Je to podobné jako kdysi váha vzduchu u TDI. Sice notorická slabina (původně za hodně peněz) a dnes už je to klasická spotřební věc. A že by TSI při péči a rozumném užívání exnul, to je krajně nepravděpodobné :-!
24. 1. 2014 18:03
Re: Konkurence ze země OZ
Že je to levná oprava si nejsem úplně jistý. Uživatelsky je TSI možná příjemné, to vám ale jako stojícímu v odstavném pruhu na dálnici nepomůže... To že je něco "krajně nepravděpodobné" je taky diskutabilní. Samozřejmě, že když motoru "nakládáte" za studena je pravděpodobnost přeskoku řetězu daleko vyšší, ale je iluzorní si myslet, že každý kdo s TSI měl problémy s ním zacházel zmíněným způsobem...
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:10
Re: Konkurence ze země OZ
Jsou to dvě věci, které dělají problém - napínák a řetěz. Vytahání řetězu poznáš a s vytahaným řetězem bude jezdit jedině magor. Výměna řetězu je v řádu tisíců Kč. Problém napínáku je vyřešen. Navíc 1.2 TSI zrovna nebyl ten, kde by napínák způsoboval náhlou smrt. Na to byl specialista především 1.4 TSI a hlavně 1.8 TSI.
24. 1. 2014 18:14
Re: Konkurence ze země OZ
Co vím, tak 1,4 TSI netrápil řetěz, ale přestavovač vačkové hřídele. Toto se (co vím) odstraňovalo třeba při garančkách, takže o tom majitel ani nemusel vědět, pokud mu to při převzetí auta neřekli a nové přestavovače snad už problémy nedělaly / nedělají, nevím...
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:24
Re: Konkurence ze země OZ
ten napínák a řetěz jsem se bavil o 1.2 TSI.
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 18:21
Re: Konkurence ze země OZ
Laciný interiér? Textilní výplně dveří či měkčenou palubku můžou Fabii závidět i o třídu větší sourozenci. :-) A že by Fabii nějak srážely zrovna jízdní vlastnosti?
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:27
Re: Konkurence ze země OZ
Měkčený interiér mají až vyšší výbavy. A tím zrovna nemyslím Ambition, u kterého si taky nejsem jistý měkčenou palubkou.
Ale ano, Fabii v dobré výbavě může podle mě co do kvality interiéru konkurovat snad jen Corsa (krom Pola přirozeně)
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 19:39
Re: Konkurence ze země OZ
Neměkčenou mívaly (pravděpodobně) vždy jen vyloženě "social editions" s dírou v palubce a podobně, ty holt dvakrát hodnotně nepůsobí. Každopádně u (Tour) Ambition, což je taková nejrozumnější výbava, problém určitě nebude, ten měl solidní interiér už od začátku.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 23:18
Re: Konkurence ze země OZ
Ano, mivaly. Jenze se setri pri vyrobe. Nejsem si tim jisty, ale Fabia muze mit podle me lacinou palubku i bez te diry pred spolujezdcem, tedy i ve vyssi vybave nez Classic. Hlavne u tech jakoze akcnich verzi bych byl hodne opatrny, Skoda dokaze potichoucku vyskrtat kde co.
25. 1. 2014 01:58
Re: Konkurence ze země OZ
Co z toho, ze je makcena, ked textura je podpriemerna vyzera horsie ako niektore tvrdoplastove palubky??
A to hovorim o verzii Elegance.
24. 1. 2014 20:25
Re: Konkurence ze země OZ
K této větě:

"Dívat se na auto pohledem až to budu chtít prodat, tak...? Auto nekupuješ proto, že ho chceš prodat, ale proto, že jej chceš vlastnit, ne? Ale jasně, tenhle článek je o ceně vs. užitku, takže zde i tohle beru. Zde ano."

si to pochopil přesně, je to o užitku vs. ceně, proto nad tím tak přemýšlím. Pokud bych ho chtěl vlastnit, koupím jeden z těch dvou 208 nebo Corsa a s úplně jiným motorem ;-)
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 16:51
Re: Konkurence ze země OZ
Také bych volil Opel Corsa..máme v rodině a bez jediného problému!
Motor 1.2 16V 80k..super.
Jinak tam dost chybí i FIAT PUNTO.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 17:59
Re: Konkurence ze země OZ
ano, Punto jsem zmínil. Z hlediska koupě nového vozu pro mě horký favorit, nicméně vzhledem k zázemí automobilky a servisu a následného prodeje podle mě značně minusová záležitost. Koupit ojetý Fiat? V Česku pro 99% lidí nepřijatelné 8-s ;-\ (zato Octavia s 300 000 km stočená na 130 naprosto bez problému...).
Avatar - Jaros71
24. 1. 2014 18:37
Re: Konkurence ze země OZ
Blbost..švagrová si zrovna loni pořídila ojeté Punto..!
Nesmí být ulítané z Itálie..
Je naprosto spokojená. ;-) :yes:
Pokud koupíš itala s jasnou historií..řádně servisivaného , vč. servisky.
Pak je to OK.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:00
Re: Konkurence ze země OZ
nepochopil jsi mě. Já netvrdím, že ojetý Fiat je k ničemu. Jen tvrdím, že poptávka po ojetých Fiatech v ČR je hodně slabá lovecká sezona.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 19:36
Re: Konkurence ze země OZ
Je to pravda, prodeje ojetých Fiatů v podstatě kopíruje prodej nových. Jen u těch ojetých kusů se na tom dá "vydělat", výběr je pestrý a ceny více než přijatelné. A co se kvalit týká, už dávno pryč je doba počátku devadesátých ;-)
24. 1. 2014 20:29
Re: Konkurence ze země OZ
Jo kdybych tak našel slušné Uno 1.4ie Turbo, tak rok 91-92, jen tak pro radost ;-) Takový ojetý Fiat si představit dovedu. Případně Grande Punto 1.4T-jet :yes: Jiný asi jen těžko...
Avatar - grifith
24. 1. 2014 20:38
Re: Konkurence ze země OZ
Uno je již nutné hledat mezi veterány a i těch bude jako máku ;-) Jinak Fiat nikomu nenutím, každý si může za své peníze vybrat co mu libo. Já těch možných modelů vidím více. Ovšem k italským vozům mám blízko...
24. 1. 2014 19:33
Re: Konkurence ze země OZ
Zatiaľ mi 0,9TCe drží,keď tak sa o päť rokov ozvem. >:-[]
25. 1. 2014 12:20
Re: Konkurence ze země OZ
Motor je ve službě rok, a ty víš, že za 5 let vypustí duši??? Toppere, zkus se někdy zamyslet. Jak psali diskutéři výše, Renault s motory problémy nemá. A pokud někdo ten motor oddělat chce, tak ho oddělá... Zrovna ta 0,9 TCe je do města jako dělaná...
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 17:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
24. 1. 2014 17:56
Re: sud
Ne každý přepravuje sudy, tyto analogie mně vždy rozesmějí... Ferrari 458 není auto, protože neuveze sud, BRZ není auto, protože neuveze sud... :no:
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:04
Re: sud
jasně. Toníčku, pojď, jedeme do školky. A nezapomeň si s sebou vzít dvoustovku sud >:-[] >:-[] 8-s

Auto, ve kterém se nedá přestěhovat tchýně, není auto...
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2014 18:18
Re: sud
Chápeš že někoho tato kritéria vůbec nezajímají? Podle Tvých kriterií je nejlepší asi kamion, protože ten nákladu převeze zdaleka nejvíc
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:20
Re: sud
není. Nejlepší je kamion s HTP.
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:23
Re: sud
pochop, že přeprava pro někoho neznamená stěhovat bečku >:-[]
24. 1. 2014 18:29
Re: sud
Já jsem zastánce toho, ať si každý koupí co chce, nebudu mu nesmyslně cpát svou volbu, mohu mu tak max. říct, proč jsem si to či ono vybral, pokud ho to vůbec bude zajímat, ale to ty nechápeš
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2014 17:21
Re: sud
"osobny automobil" je podla teba na co, prevazanie dreva, ci nebezpecneho nakladu?
Nie si na praskoch?
24. 1. 2014 19:02
Re: sud
Tak prečo si predal Trabanta?
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:04
Re: sud
protože potřebuje převézt 2 bečky >:-[] >:D
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 08:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
25. 1. 2014 14:53
Re: sud
Když musíš mít závěs, tak si kup traktor s vlekem! Proč si ničit auto tím že za ním budu tahat vlek s 50g!? Žádné běžné auto není stavěné na takovýto provoz, řešení to sice je ale pak musíš počítat pochopitelně že ti pak odejde mnohem dříve, nebo je pošleš dál a koupíš nějaké jiné, které budeš podobným způsobem likvidovat! Asi nevíš že před dávnými a dávnými časy montáž závěsného zařízení znamenala okamžité ukončení záruky na vozidlo! >:D
24. 1. 2014 19:58
Re: sud
Však se jich také prodá jen málo. ;-)
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 17:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:01
Re: sandero
první 3 slova jsou pravdivá. Zbytek je výplod tvé fantazie. LPG v době E85 není příliš zajímavá :-!
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:14
Re: sandero
Já se nebavím o nabídce, ale o prodejích. Proč mám dávat +20 za LPG, když stačí dát +5 za E85? S LPG nesmíš do garáží a po pár letech kupuješ nový toroid, protože ti revizi nikdo neudělá... E85? Připojíš ŘJ a je připraveno. Údržba stejná jako před tím.
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 18:21
Re: sandero
Kyselina? Asi ti něco uniká >:-[]
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:03
Re: sandero
kde je ta kyselina?
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:02
Re: sandero
tím mě chceš naznačit, že toroid přežije zbytek Sandera >:-[] ?
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 23:13
Re: sandero
A to ti prijde hodne?
24. 1. 2014 19:04
Re: sandero
Blbosť. Minimálne v našich končinách E85 nikoho nezaujíma, na LPG jazdí áut na mraky...
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 19:07
Re: sandero
jistě, protože LPG je tu již desetiletí a je na ně předěláno mraky ojetin. LPG je historie, E85 současnost :-!
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2014 23:21
Re: sandero
A cim se Sandero tak vymyka?
24. 1. 2014 23:33
Re: sandero
Nejsem si úplně jistý, ale nemusí motor na E85 projít aspoň nějakými úpravami? Jiná hlava, atd. Pak mám taky pocit, že biosložka v palivu se nebude líbit těsněním, guferům, atd.
25. 1. 2014 00:03
Re: sandero
v našich končinách? Lidi naučí jezdit auta na kde co. Není to tak dávno, co jsem viděl reportáž, jak nějaký chlap jezdí na nějaký fritovací olej zředěný s petrolejem, aby ušetřil....

A včera jedu domů a soused leje do A6 TDI z pet lahve a kanystru něco červenýho. když se ho ptám, co tam leje, tak je říkal, že to je topná nafta zředěná vlastně vyrobeným aditivem a vyjde ho to na 27 Kč/l....chápete, člověk má A6 z roku 2004 a leje tam tohle....já byl úplně mrtvej a nechapal jsem.
Avatar - Nerez
25. 1. 2014 00:35
Re: sandero
Třeba starší auta jako Favorit nebo Felicie jezdí na E85 bez úpravy úplně v pohodě...
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2014 10:11
Re: sandero
Nemusí, stačí připojit ŘJ. U moderních turbomotorů je situace složitější, ale pokud jeto atmosféra, pak není problém.

Oficiálně to samozřejmě výrobci zakazují, ale není se čemu divit. Těžko někdo může čekat, že výrobce řekne něco jiného.
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 08:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2014 10:12
Re: sandero
a to vadí jako čemu?
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
25. 1. 2014 15:00
Re: sandero
Tak to nevím, ale 10l 85 cca 280,- Kč a 10l LPG 180,-Kč !? A spotřeba LPG odpovídá zhruba 85! Je však druhá strana mince a to že LPG dnes současné motory již nejsou schopny dlouhodobě bez změn v konstrukci používat! >:D
25. 1. 2014 21:20
Re: sandero
Ale su, nepriamovstrekove benziny. Nie je ich malo. Nepotrebuju primazavanie.
Avatar - Julča
26. 1. 2014 09:34
Re: sandero
Že motor nepřímovstřikový nepotřebuje přimazávání, tak to je pěkný blábol, záleží minimálně na použité hlavě a ventilech! A přímovstřikové motory musí používat přivstřik benzínu jinak uhoří benzinové vstřiky! :no:
24. 1. 2014 19:12
Sex v chytrých brýlích: Uvidíme, jak s námi souloží partner!
A ešte to je zaradené v sekcii Technologie.

Tak ja sa vážne pýtam, páni z Blesku:

VÁM UŽ NAČISTO DRBE? MÁTE EŠTE V HLAVE MOZOG? STRČTE SI TEN ŠPINAVÝ ODPORNÝ BULVÁR NIEKAM!!!

A AK MÁTE V TÍME TAK NESCHOPNÝCH ĽUDÍ, ŽE NEDOKÁŽU ROZLÍŠIŤ MATERIÁL PRE AUTO.CZ a BLESK A "OMYLOM" HO MIEŠAJÚ DOKOPY, TAK ICH PREPUSTITE!

P.S. A nebudem slušný!!! Vytočili ste ma do nepríčetnosti!!! Ja chcem chodiť na Auto.cz rád, a nie s odporom!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2014 19:44
Re: Sex v chytrých brýlích: Uvidíme, jak s námi souloží part
Tohle mě taky dostalo. Když už reklama, ať je tedy aspoň trochu seriózní. Vždyť jsme na nejnavštěvovanějším automobilovém webu v ČR/SK.
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2014 02:22
Re: Sex v chytrých brýlích: Uvidíme, jak s námi souloží part
Moc dobry nadpis!!! >:D

Este spiting, footfetish a spanking......
24. 1. 2014 20:04
U totálního výprodeje
úzkých a vysokých aut bych čekal slevu tak 50% a ne, aby stály jako konkurence nové širší, nižší a jistě nádherné Fóbie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
24. 1. 2014 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.