Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda: Evropský facelift pro indický Rapid

20 komentářů

vrkuboy
Facelift Rapida pro Indii je naprosto nepodstatná věc! To podstatné z pohledu správného petrollheada naleznete v článku "Sex v chytrých brýlích: Uvidíme, jak s námi souloží partner!" :yes: :yes: :yes: >😁
Avatar - vabis
vabis
tak tak, nicméně elektronika je vrtkavá, tak někteří v těch brýlích uvidí třeba v práci s kým zatím souloží jejich partner doma >😁 ps: vzhledově se mi zrovna líbil víc ten indický rapid ;-\
darkaber
Dovolim si reagovat na PS jelikoz (at se nekdo zlobi) ale stavajici IN rapid je mnoooooohem hezci nez CZ Rapid ba dokoce hezci i nez OIII (OII look po FL ma proste neco do sebe, no)
augustin
Mal som pravdu....aspon 2 clanky o Skode za den, aby tu bolo co citat. Zvlast India je pre nas velmi dolezita :-!
mikesh
Na francouzskych serverech taky kritizujes ze pisou o francouzskych autech? A na nemeckych ze pisou hlavne o nemeckych? Nebo delas chytrolina jen na auto.cz
augustin
Po francuzky neviem, ale pochybujem, ze na francuzskych serveroch je kazdy druhy clanok len o jednej znacke. mam prehlad z nemeckych serverov a tam je ta vyvazenost neporovnatelne vyssia. Najblizsie budeme citat o vysledkoch predaja Skody v Kambodzi???
mikesh
Ty neumíš nejen francouzsky, ale asi ani česky (o nemeckych automagazinech radsi nemluve). Kde vidíš každý druhý článek o jedné značce? Bylo by fajn kdyby sis je někdy aspon spočítal než začneš zaslepeně kritizovat. Za posledních par dní byl na homepage z prvních cca 20 článku jediný o Skode - a ten měl přes 600 příspěvků, asi proto že nikoho nezajímal protože jich je moc >😒]
Avatar - Bristol
Bristol
tak zapomněl si poznamenat jednu věc: francouzských značek jsou 3, a spolu tvoří nadpoloviční market share, německých značek je tuším 6 a také drží naprosto zásadní market share... 😉 tam je to pochopitelné, češi mají značku jednu, drží něco okolo 30% trhu, což je na jednu značku dost, mimochodem ale pozornost upnutá na Škodu je místy opravdu až příliš vysoká...
mikesh
Nepotrebuju sem psat to co kazdy vi. Kolik myslíš že by měl asi tak Volkswagen v nemecku kdyby tam ostatní výrobci nebyli, když ted ma v posledni dobe kolem 24%? Asi by to na tech 24 nezustalo, ze? Jen v cesku se porad necemu divime a je to porad vsechno spatne :-! A co takova Toyota? Ta ma 30% trhu v Japonsku a to tam ani neni sama, je to taky "dost"? A je to špatně? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mikesh
To jsi vymyslel sam nebo ti nekdo pomahal?
michalpneu
pokud v článku není škodovka, tak je tam maximálně 100 příspěvků. Jak je škoda, tak je tam v pohodě 200 a víc😄
gottak
A to tady Škoda plánuje prodávat, třeba i kdekoli jinde v Evropě, že tomu věnujeme pozornost?!?
vrkuboy
Mě ta informace nevadí. Zahraniční aktivita domácí značky je poměrně zajimavé téma. Pro akcionáře může mít i větší informační hodnotu. Proč ne?
Mino21
To sice může, ale je nutné to dávat jako hlavní článek dne? Být to jako vedlejší aktualita, OK... Ale hlavní článek?
vrkuboy
To není hlavní článek dne. V záhlaví webu se střídají všechny články dne. 😉
Mino21
Jsi si jistý, že opravdu všechny články? Pokud se nepletu, jsou tu prioritní články (ty jsou v záhlaví) a pak méně důležité, které jdou rovnou do sloupce dolů. A toto podle mě článek do záhlaví není. Na druhou nesouhlasím s tím, že by se tu takové články objevovat neměly - jen mi nepřijdou tak důležité, aby se flákli na hlavní místo webu.
vrkuboy
Tenhle článek v tom sloupci byl a teprve později skočil do záhlaví. Myslím, že se tak redakce snaží upozornit na méně diskutované články. A nebo se v nějakém časovém úseku mění.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
😄
86aznoH
Myslím, že je profesionální chybou dát k článku o indickém rapidu fotogalerii rapidu evropského, který je liftbackem narozdíl od indického, který je sedan?! :no: