Tak jinak. [odkaz] . Petivalec je kultivovanejsi v celem spektru a v otackach pridava krasny hrdelni zvuk [odkaz] , ktery se pripadne da umocnit vyfukem.
buď kecáš - nebo máš ještě málo najeto...
Tomu číslu odpovídá max 40tis km... na 80tis už to bude 1.5 litru na 10tis km... a pak ž to půjde rychle na generálku...
>:-[]
Přání otcem myšlenky...?
Nejsi náhodou nějaká (možná vzdálenější) rodina s Adou?
Ten má také primárně jasnou "antiznačkovou" diskusní motivaci.
Něco pozitivního/nezaujatého bys "na skladě" neměl, aspoň občas? ;-)
a opět klasicky agresivní reakce!
Přeskakoval řetěz.. úplně stejně, jako u menších TSI...
Jasně, že všichni, kdo někdy auto viděli i jinak, než na prospektu víme, že jde o konstrukční chybu, podtrženou "politickým" rozhodnutím o použití "long life" řídkých olejů... a nedostatečně dimenzovaný hydraulický napínák prostě nedokázal a nedokáže ten řetěz napnout, ale oficiální zdůvodnění fabriky mluví o řetězech vyrobených mimo toleranci a tím způsobené zkrácené životnosti.
A postup značkových servisů byl už i tady opakovaně popsán: to je dobrý.. to je dobrý... ten zvuk je vlastností... a bác - motor se potkal a je na generálku!
A poníženě si zažádejte o kulanci a fabrika vám, možná, něco málo dá... tak ukrutně je hodná.
Howgh.
To je tak, když si někdo plete různá TSI. Audi, pokud vím, nikdy problém 1,8 nekomentovalo. Konstrukce je jiná než u 1,4 a 1,2. 2,0 je více méně ten stejný motor (mimochodem, v USA ho už delší dobu nabízí) a u něj jsem o problémech neslyšel. Možná jsou, možná ne. U třetí generace rozvody upravovali, ale pořád řetěz (jen teď zubový).
Oprava motora v OII RS 200k s nabehom 75tis.km, r.v. 2008 stala 4500Eur. Je dost mozne, ze klakol aj vdaka uzivatelovi, co to roztacal za studena, ale klakol. Tiez nieco s ventilovym rozvodom.
tak ještě jednou
neslo o vadny retez, ale o vadny napinak, kde se po nejaky době obrousily zoubky a při startu nez napinak retez dopnul, tak retez preskocil.
problém s vadnym retezem byl u 1.4 nebo u 1.2, ne u 1.8.
s tim dolejvanim - mam 100tis a dolejvam pul litr na 15tis km
Volkswagenu se tak opět vrací problém nedostatečně dimenzovaných rozvodů v motorech TSI, který byl široce medializován v roce 2012. Rozvodový řetěz podléhá předčasnému opotřebení a pokud si zákazník nevšimne charakteristického chrastění zastudena včas, dříve či později přeskočí o zub. Výsledkem může být i velmi závažné poškození motoru.
V reakci na vysoký počet přeskočených řetězů u vozů s nízkým nájezdem byl Volkswagen nucen nabídnout kulanci – hrazení i pozáruční opravy výrobcem. V plném rozsahu na ni však měli nárok pouze majitelé nejvýše tříletých aut s méně než sto tisíci najetými kilometry.
Od prvního prosince 2012 do 30. listopadu 2013 dorazilo do redakce 10 300 platných stížností. Auto Bild započítává pouze ty, které obsahují kompletní údaje o automobilu včetně výrobního čísla. Počet nahlášených závad jednotlivých modelů je následně vydělen počtem zaregistrovaných vozů daného typu v Německu.
Je to citaze z jiného webu, jehož jméno mi tady neprojde... a ten sám citoval AutoBild.
ten článek se jmenuje, tak si ho můžete vygůglit: Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco
2. 1. 2014 | Jiří Červenka
Už dvakrát po sobě označil nejprodávanější automobilový časopis v Evropě za nejporuchovější některý z modelů nejprodávanější značky aut v Evropě. Příčina zůstává stejná: selhávající rozvody motorů TSI.
Takže "vyhrálo" Scirocco... a zajímavé je, že třetí je Yety - se stejným problémem!
Vklínil se jen Chevrolet Captiva...
Ale nadšensi pořád tleskají "das auto"... a případné kritiky dehonestují, až kriminalizují...
>:-[]
No a co bys na to chtěl slyšet? Ten problém tu byl, VW ho zřejmě vyřešil, nicméně pochopitelně se stále mohou vyskytovat auta, kterých se ten problém týká. Od koupě TSI nové generace by mě to neodradilo.
1. ten článek je z ledna 2014 = novej.
2. hlavním důvodem je přístup fabriky a reakce většiny "nadšenců"... ve stylu: to se stalo jen párkrát, to už je minulost, za to stejně může uživatel... atd.
Stát se to může každýmu.
Prodávat nepovedené výrobky dál je nadutá povýšenost a pohrdáním zákazníkem.
Howgh.
neboj se: dosud každá firma která si myslela že je víc než trh sám na to nakonec doplatila...pokud s tím VW něco neudělá, i jeho postihne stejný osud ;-)
Článek je nový, ale není to nic jiného, než dozvuky již dávno známého problému. Aneb překvapivě se 1.2/1.4 TSI nedávalo pouze do Golfu, ale i Yeti a Scirocca, takže jo, průšvih se týká i jich...Ale pokud vím, zatím není nic známo o tom, že by stejnými problémy trpěla EA211 ani od té doby montované EA111. Pokud máš informace o nich, pak budu upřímně rád za poučení.
Myslím, že jde spíš o pokus vyvolat flame. Nicméně i když je tam problém a sám bych asi nešel do starší řady TSI (třeba v rapidu), tak nových TSI se ten problém netýká a je nutné zdůraznit, že ačkoli je ten článek aktuální, nemusí to znamenat, že ta problémová auta byla též aktuální.
Generalne ma VW problem s rozvodmi stale, staci pokecat so starsim servisakom vo vacsom meste v DE. Zacalo to vevericou ... (VR6 Scirocco) ... cez kadejake TDI ... az do dnes TSI. 1,8 TSI ma tiez problemy, ale kolko sa ich percentualne predalo voci 1,2/1,4, takze to az tak nekrici ... (mam niekde autobild, kde su presne cisla odchadzajucich dielov a je tam aj 1,8).
Skor to ukazuje na to, ze retaz sa dava, aby nebol problem, len VW z toho porblem spravi .... a neboji sa - hadzat vinu na dodavatelov sa da vzdy. Len nejak sa zabuda, ze zakaznik/odberatel(teda VW) je pan, ze ...
BTW "Optimalizacia" vyroby (rozne TSI -> 2006-2009) to sprasila hlavne.
Predimenzovat sa da vzdy, ale to by nebolo do fondu pre spravnu radu.