Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Beetle dohnal downsizing, starý pětiválec ustoupí 1.8 TSI

V Americe k downsizingu přistupují s rozvahou. Zářným příkladem je Volkswagen Beetle s novým motorem 1.8 TSI.
Zpět na článek
27. 1. 2014 09:25
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 12:02
S TSI jdou dobývat americkej trh?
>:D

A bude mít taky "vadnou dodávku rozvodových řetězů"?
>:-[]
Rozbalit vlákno
21
26. 1. 2014 12:56
Re: S TSI jdou dobývat americkej trh?
u 1.8tsi neslo o problém s vadnym rozvodovym retezem
nez zacnes blábolit nesmysly, tak si o tom nejdriv něco zjisti
26. 1. 2014 13:25
Re: S TSI jdou dobývat americkej trh?
Tak, 1.8ky maju problem s nadmernym zranim oleja a semtam nejaka zmes inych poruch.
26. 1. 2014 13:25
Re: S TSI jdou dobývat americkej trh?
No ve srovnani s petivalcem maji zasadni problem se zvukem.
26. 1. 2014 13:35
Re: S TSI jdou dobývat americkej trh?
to mas pravdu, zvuk to zadnej nemá, resp není slyset
az trochu nad 4tis ot, ale tam zavitam velmi zridka
26. 1. 2014 14:33
Re: S TSI jdou dobývat americkej trh?
Tak jinak. [odkaz] . Petivalec je kultivovanejsi v celem spektru a v otackach pridava krasny hrdelni zvuk [odkaz] , ktery se pripadne da umocnit vyfukem.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 1. 2014 21:38
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
jo tak přidušený vyprášený [odkaz] zpráskaný TSIčko experti od VW DAS AUTO [odkaz] naordinovali za velkou louži >:D >:D >:D

ještě k tomu s manuálem Americkejm paničkám co na šautrpáku tuplem nešáhnou?? >:D

Tybláho proč do toho nefókli jeden bezautopřevodovkový bezúdržbový zdotovaný ELEKTROMOTOR [odkaz] rvali by jim to všema deseti :-) [odkaz]
Avatar - Emel
26. 1. 2014 21:44
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Kolik se těch 500E za loňský rok v celých USA prodalo? Abychom si to "rvaní všema deseti" uměli správně představit...
26. 1. 2014 13:34
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
ja dolejvam pullitr po 15tis km, to mi takova hruza nepripada
u tech rozvodu byl problém s napinakem, ne s retezem
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 14:16
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
buď kecáš - nebo máš ještě málo najeto...
Tomu číslu odpovídá max 40tis km... na 80tis už to bude 1.5 litru na 10tis km... a pak ž to půjde rychle na generálku...
>:-[]
Avatar - Emel
26. 1. 2014 18:41
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Na služební 1.8TSI jsme měli nějakých 120 než šla do světa... a olej nebrala žádný, respektive v intervalu mezi servisem nebylo nutné dolévat.
Avatar - white label
27. 1. 2014 00:21
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Přání otcem myšlenky...?
Nejsi náhodou nějaká (možná vzdálenější) rodina s Adou?
Ten má také primárně jasnou "antiznačkovou" diskusní motivaci.
Něco pozitivního/nezaujatého bys "na skladě" neměl, aspoň občas?
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
27. 1. 2014 21:30
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
asi ne.
:-)
Pozitivních je tady všude natlusto - takže by to bylo nošení dříví do lesa!
;-)
26. 1. 2014 16:32
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Osobne poznam dva 1.8tsi, jeden dolieva 1liter / 2000km uz od cca 35tis.km najazdu a druhy 1liter /cca 5tis.km postupne od nova.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 14:13
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
a opět klasicky agresivní reakce!
Přeskakoval řetěz.. úplně stejně, jako u menších TSI...
Jasně, že všichni, kdo někdy auto viděli i jinak, než na prospektu víme, že jde o konstrukční chybu, podtrženou "politickým" rozhodnutím o použití "long life" řídkých olejů... a nedostatečně dimenzovaný hydraulický napínák prostě nedokázal a nedokáže ten řetěz napnout, ale oficiální zdůvodnění fabriky mluví o řetězech vyrobených mimo toleranci a tím způsobené zkrácené životnosti.

A postup značkových servisů byl už i tady opakovaně popsán: to je dobrý.. to je dobrý... ten zvuk je vlastností... a bác - motor se potkal a je na generálku!
A poníženě si zažádejte o kulanci a fabrika vám, možná, něco málo dá... tak ukrutně je hodná.
Howgh.
26. 1. 2014 15:00
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
To je tak, když si někdo plete různá TSI. Audi, pokud vím, nikdy problém 1,8 nekomentovalo. Konstrukce je jiná než u 1,4 a 1,2. 2,0 je více méně ten stejný motor (mimochodem, v USA ho už delší dobu nabízí) a u něj jsem o problémech neslyšel. Možná jsou, možná ne. U třetí generace rozvody upravovali, ale pořád řetěz (jen teď zubový).
26. 1. 2014 17:11
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Oprava motora v OII RS 200k s nabehom 75tis.km, r.v. 2008 stala 4500Eur. Je dost mozne, ze klakol aj vdaka uzivatelovi, co to roztacal za studena, ale klakol. Tiez nieco s ventilovym rozvodom.
Avatar - Emel
26. 1. 2014 18:40
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
To je zase 2.0TSI.
26. 1. 2014 19:14
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Ved hej, spomina tam aj 2.0, ked si mozes vsimnut.
26. 1. 2014 18:20
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
tak ještě jednou
neslo o vadny retez, ale o vadny napinak, kde se po nejaky době obrousily zoubky a při startu nez napinak retez dopnul, tak retez preskocil.
problém s vadnym retezem byl u 1.4 nebo u 1.2, ne u 1.8.

s tim dolejvanim - mam 100tis a dolejvam pul litr na 15tis km
27. 1. 2014 08:58
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
K tomu dolevani, mam Nissana rv 2000, motor 1,5 (klasicka atmosfera), blizim se k 200 000km a prekvapive nedolevam nic.
Avatar - iudex
27. 1. 2014 09:10
Re: TADY NĚKDO TLAČÍ BROUKA :-)
Takisto som zatiaľ na dvoch nekoncernových autách nedolieval ani kvapku oleja; nebolo proste treba (jedna klasická atmosféra a jeden turbobenzín).
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 14:23
Achillova pata TSI
Volkswagenu se tak opět vrací problém nedostatečně dimenzovaných rozvodů v motorech TSI, který byl široce medializován v roce 2012. Rozvodový řetěz podléhá předčasnému opotřebení a pokud si zákazník nevšimne charakteristického chrastění zastudena včas, dříve či později přeskočí o zub. Výsledkem může být i velmi závažné poškození motoru.

V reakci na vysoký počet přeskočených řetězů u vozů s nízkým nájezdem byl Volkswagen nucen nabídnout kulanci – hrazení i pozáruční opravy výrobcem. V plném rozsahu na ni však měli nárok pouze majitelé nejvýše tříletých aut s méně než sto tisíci najetými kilometry.

Od prvního prosince 2012 do 30. listopadu 2013 dorazilo do redakce 10 300 platných stížností. Auto Bild započítává pouze ty, které obsahují kompletní údaje o automobilu včetně výrobního čísla. Počet nahlášených závad jednotlivých modelů je následně vydělen počtem zaregistrovaných vozů daného typu v Německu.

Je to citaze z jiného webu, jehož jméno mi tady neprojde... a ten sám citoval AutoBild.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 14:27
Re: Achillova pata TSI
ten článek se jmenuje, tak si ho můžete vygůglit: Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco
2. 1. 2014 | Jiří Červenka
Už dvakrát po sobě označil nejprodávanější automobilový časopis v Evropě za nejporuchovější některý z modelů nejprodávanější značky aut v Evropě. Příčina zůstává stejná: selhávající rozvody motorů TSI.

Takže "vyhrálo" Scirocco... a zajímavé je, že třetí je Yety - se stejným problémem!
Vklínil se jen Chevrolet Captiva...

Ale nadšensi pořád tleskají "das auto"... a případné kritiky dehonestují, až kriminalizují...
>:-[]
Avatar - Emel
26. 1. 2014 15:17
Re: Achillova pata TSI
No a co bys na to chtěl slyšet? Ten problém tu byl, VW ho zřejmě vyřešil, nicméně pochopitelně se stále mohou vyskytovat auta, kterých se ten problém týká. Od koupě TSI nové generace by mě to neodradilo.
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2014 16:46
Re: Achillova pata TSI
Nějak nechápu smysl kopírování zde již asi tisíckrát důkladně probraných informací.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 17:41
Re: Achillova pata TSI
1. ten článek je z ledna 2014 = novej.
2. hlavním důvodem je přístup fabriky a reakce většiny "nadšenců"... ve stylu: to se stalo jen párkrát, to už je minulost, za to stejně může uživatel... atd.

Stát se to může každýmu.
Prodávat nepovedené výrobky dál je nadutá povýšenost a pohrdáním zákazníkem.
Howgh.
Avatar - Bristol
26. 1. 2014 18:12
Re: Achillova pata TSI
neboj se: dosud každá firma která si myslela že je víc než trh sám na to nakonec doplatila...pokud s tím VW něco neudělá, i jeho postihne stejný osud ;-)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2014 18:27
Re: Achillova pata TSI
Článek je nový, ale není to nic jiného, než dozvuky již dávno známého problému. Aneb překvapivě se 1.2/1.4 TSI nedávalo pouze do Golfu, ale i Yeti a Scirocca, takže jo, průšvih se týká i jich...Ale pokud vím, zatím není nic známo o tom, že by stejnými problémy trpěla EA211 ani od té doby montované EA111. Pokud máš informace o nich, pak budu upřímně rád za poučení.
Avatar - Otrava
26. 1. 2014 19:43
Re: Achillova pata TSI
Myslím, že jde spíš o pokus vyvolat flame. Nicméně i když je tam problém a sám bych asi nešel do starší řady TSI (třeba v rapidu), tak nových TSI se ten problém netýká a je nutné zdůraznit, že ačkoli je ten článek aktuální, nemusí to znamenat, že ta problémová auta byla též aktuální.
27. 1. 2014 00:15
Re: Achillova pata TSI
Nove TSI sa predavaju asi od jesene 2012. Kolko odvtedy mozu mat? 20-40tisic km?
Malo na nejake zavery.
Avatar - twistedTSD
27. 1. 2014 18:50
Re: Achillova pata TSI
Souhlas...Škoda, že se toho mnozí nedrží a závěry dělají. :-!
Avatar - CommonUser
27. 1. 2014 09:25
VoooW
Generalne ma VW problem s rozvodmi stale, staci pokecat so starsim servisakom vo vacsom meste v DE. Zacalo to vevericou ... (VR6 Scirocco) ... cez kadejake TDI ... az do dnes TSI. 1,8 TSI ma tiez problemy, ale kolko sa ich percentualne predalo voci 1,2/1,4, takze to az tak nekrici ... (mam niekde autobild, kde su presne cisla odchadzajucich dielov a je tam aj 1,8).
Skor to ukazuje na to, ze retaz sa dava, aby nebol problem, len VW z toho porblem spravi .... a neboji sa - hadzat vinu na dodavatelov sa da vzdy. Len nejak sa zabuda, ze zakaznik/odberatel(teda VW) je pan, ze ...
BTW "Optimalizacia" vyroby (rozne TSI -> 2006-2009) to sprasila hlavne.
Predimenzovat sa da vzdy, ale to by nebolo do fondu pre spravnu radu.
Rozbalit vlákno
0