Novinky
Auto za to nemůže: [odkaz]
Otázka k zamyšlení ovšem je, zda tahle značka přímo nepřitahuje "chaffeury"... :no:
Otázka k zamyšlení ovšem je, zda tahle značka přímo nepřitahuje "chaffeury"... :no:
no ja by som na tvojom mieste nemachroval [odkaz]
pretoc si to rovno na cas 1:13 , zeby nas opity ada?
pretoc si to rovno na cas 1:13 , zeby nas opity ada?
Toto postnout může jen a pouze psychicky chorý blboun. :no: 8-s Už nejednou ses tady předvedl podobným úletem!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
takhle do mne jednou najel před hypermarketem Tesco VW Sharan, který jeho řidička vietnamského původu zjevně zapomněla zabrzdit... :yes: 😉
Na těchto stránkách mám asi celkově 20 příspěvků v diskusích, takže je jasné, že se tu moc neprojevuji, ale teď bych něco chtěl napsat a napíšu to stručně a jasně, protože to každý pochopí.
Ado, ty jsi opravdu dement!
Ado, ty jsi opravdu dement!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V hospode bys dostal za neco podobneho urcite pres drzku, bohuzel internet dava psychicky tezce nemocnym lidem pravo se vyjadrit a tak to dopada.Ono, kdyz ti nekdo napise kontranazor tak to stejne nebudes cist a hned das minus a zazijes ve svem veku orgasmus o jakem se ti nesnilo.
V zivote bych te nechtel potkat ani na ceste, ale stesti ze uz tu dlouho nebudes oxidovat.Holt priroda se alespon nekdy za cas prirozenym kolobehem zbavi takovych lidi, co meli byt radsi striknuti do rudeho prava
V zivote bych te nechtel potkat ani na ceste, ale stesti ze uz tu dlouho nebudes oxidovat.Holt priroda se alespon nekdy za cas prirozenym kolobehem zbavi takovych lidi, co meli byt radsi striknuti do rudeho prava
nemohu říct že by mne toto netěšilo, jako zapřísáhlý odpůrce tohoto zeleného alibismu a diktatury EU v tomto směru mne tento byť částečný neúspěch velmi těší. Opět se potvrzuje jedno známé pravidlo: úředník od stolu si v honbě za emisemi může diktovat co chce, ale trh neošidí, protože zákazník vždy stejně nakonec koupí to co chce a na co má peníze...pro věci, o které na trhu není zajem, není místo...a tak to bude vždy :yes: :yes: :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
samozřejmě že nikdo nikomu přímo nediktuje, ale honba za emisními limity automobilky nepřímo nutí podobné modely vyvíjet a pokoušet se je prodávat, i když všichni velice dobře tušíme, že za opačných okolností by to zřejmě nikoho nenapadlo, navíc v současné době je to jen alibismus a hračka pro velice úzkou skupinou zákazníků, kteří mají dost peněz a jednají iracionálně 😉
"úspěchy" Chevroletu Volt, Opelu Ampera a nově i Fluence Z.E to dokazují, ještě tu není ta správná doba na e😜anzi vozů s alternativním pohonem...zatím je to pouze úřední doktrína a alibismus...
"úspěchy" Chevroletu Volt, Opelu Ampera a nově i Fluence Z.E to dokazují, ještě tu není ta správná doba na e😜anzi vozů s alternativním pohonem...zatím je to pouze úřední doktrína a alibismus...
Renault asi nezvolil nejlepší systém, kdy baterie "pronajímá" za měsíční poplatek cca. 80 euro. Elektromobil, kdy jen náklady na zapůjčení baterií jsou 2200 Kč měsíčně mi nepřijde jako velký tahák na pořízení elektromobilu od Renaultu. Konkurenční.
Pokrok... nejméně doceněné slovo ve vesmíru.
Což takhle se rovnou vrátit ke konzumaci syrového masa rukama anebo k bydlení v hliněných chýších? 😄
Což takhle se rovnou vrátit ke konzumaci syrového masa rukama anebo k bydlení v hliněných chýších? 😄
Kdy konečně manažeři té firmy pochopí, že rendlík má mezi lidmi takovou pověst pro svou nekvalitu, že přišel čas na rebranding veškeré kosočtvercí produkce a na značku renault co nejrychleji zapomenout?
Snažíš se krásně, jen lidi to vidí jinak a prodeje hezky stoupají. Jako prorok by jsi neměl příliš šancí :-!
CODA, BETTER, FLUENCE naši spolubojníci, hrdinové nové doby
ČEST JEHO PAMÁTCE :-! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Bez Nissanu by měli stejné problémy jako PSA. TO BYLA OPRAVDU DOBRÉ ROZHODNUTÍ OŽIVIT DACII A DÁT SE DOHROMADY S NISSANEM.
a ted nam napis otom jak v USA stoupa prodej dieselu a ze za dalsi 2 roky se tamni stastlivci dockaji dalsich 15-20 modelu s diesely, coz je samozrejme famozni uspech >😁
Renault to proste zkusil a neuspel, mel spise zacit s pluginy a vyprdnout se na vymenu baterek za provozu, coz se ukazalo jako ekonomicky nezvladnutelne a do budoucna nerentabilni, elektromobil ale jako celek svete div se funguje a jeho prodeje rostou urcite vetsima cislama, nez jakyma poroste diesel treba v tech USA 😉
je potreba si uvedomit ze Fluence ale treba i ZOE jsou ciste evropska zalezitost a navic omezena jen na urcite staty, elektromobilum ktere se prodavaji "celosvetove" se celkem dari i pres jejich znacne nevyhody 😉
A práve za túto priekopnícku činnosť, ktorou robí veľké služby rozkvetu automobilizmu vôbec, patrí Renaultu jednoznačne hlboká poklona. :yes: :yes: :yes:
jen k te limuzine, jak ukazuje Tesla s modelem S, tak i luxusni auto stredni/vyssi stredni tridy se jako elektromobil muze prosadit, dulezite je hlavne tomu zajistit v mistech prodeje dostatecnou infrastrukturu pro dobijeni 😄