Novinky
...jak jste prosím vydedukoval, že použijí zrovna verzi o 135kW??? >😁 Jako že 320i má tenot motor, tak ho určitě bude mít i 720i??? >😁
Ono to bude asi trochu inak.
Uvediem príklad na modeli 5-er. 520i a 528i má motor 1997ccm - je to spoločná platforma.
Pri modeli 520i je výkon 135kW, pri modeli 528i je výkon 180kW.
Preto je predpoklad, že motor bude mať výkon 180kW.
Podobne to bolo kedysi pri 540i a 740i - motor v 740i bol nachipovaný o cca 40kW viac ako v 540i.
Uvediem príklad na modeli 5-er. 520i a 528i má motor 1997ccm - je to spoločná platforma.
Pri modeli 520i je výkon 135kW, pri modeli 528i je výkon 180kW.
Preto je predpoklad, že motor bude mať výkon 180kW.
Podobne to bolo kedysi pri 540i a 740i - motor v 740i bol nachipovaný o cca 40kW viac ako v 540i.
Špatně - pokud se to má jmenovat x20i, je pravděpodobné, že to bude mít 135 kW.
Pokud by se to jmenovalo x28i, mělo by to mít 180 kW.
Pokud by se to jmenovalo x28i, mělo by to mít 180 kW.
Nechajme sa prekvapiť. Už bol prípad u BMW, keď 4.0l motor mal pre 7-er vyšší výkon ako pre 5-er.
Všechny motory nabízené s označením 20i aktuálně mají výkon 135 kW a točivý moment 270 N.m. Proto se dá předpokládat, že pokud se takto označený motor objeví i v řadě 7, bude mít tyto parametry.
Pokud se to bude jmenovat 720i, tj. zakaznik i kolemjdouci budou presne vedet, co je ceka, tak nemam nic proti. 135 kw je na dvoulitr jeste prijatelny vykon (neni to tak vyhonene) a celkove mi to prijde daleko vice v poradku, nez 330i, kde clovek ceka trilitrovy sestivalec a dostane dvoulitr. Nebo ty trilitrove nafty, ktere se schovaji i pod oznaceni *50d.
Pro německé důchodce nebo různé hotelové služby je to OK. Žádný dravec, ale pořád důstojnější než S-kláda se čtyřválcovou kadla-kadla.
Jenže ten S 250,ač to byl taky nesmysl,tak měl alespoň 500Nm a byla to 2.2ka diesel,a nafťák je prioritně na úsporu,narozdíl od benzínu, a nekouká se tolik na prestiž..
720i v benínu,pokud to bude mít fakt 135kW a 270Nm, bude opravdu slabota,na tak velký auto.Plus to nebude nic úspornýho,už vidím tu spotřebu při svižný jízdě,vzhledem k váze auta..
A navíc limuzína s benzínovým motorem je,narozdíl od dieselu,stále určitá prestiž a taková ukázka "já mám limuzínu a mám v ní i pořádnej benzíňák" ..Ale čtyřválec,to je fuj..
720i v benínu,pokud to bude mít fakt 135kW a 270Nm, bude opravdu slabota,na tak velký auto.Plus to nebude nic úspornýho,už vidím tu spotřebu při svižný jízdě,vzhledem k váze auta..
A navíc limuzína s benzínovým motorem je,narozdíl od dieselu,stále určitá prestiž a taková ukázka "já mám limuzínu a mám v ní i pořádnej benzíňák" ..Ale čtyřválec,to je fuj..
Auta jezdí na výkon a ne na newtometry, nehledě na skutečnost, že benzínový dvoulitr může mít 135kW stejně jako 200kW, jak píší kolegové výše. A u těchto social edition hotelová služba ocení v řadě zemí nízké daně/pojištění odvozené od výkonu auta a stejně tak skutečnost, že zákazník motor neuslyší a na cestě na letiště tak nijak nepozná, že auto nemá potenciál dvanáctiválce a že je to jen ošizená verze.
Tak pro hotelovou službu je to fakt asi OK,a taky pro papírový emise celý řady to bude dobrý..
Jestli auta nejezdí na newtonmetry to je podle mě trochu nejednodznačný, zrovna limuzína velkou dávku Nm využije,pro klidnou jízdu bez vytáčení motoru😊
200kW je utopie,730i V6 má 190kW,takže je to kravina,aby měli silnější čtyřválec,spíš je reálnější těch 135,případně třeba 150
A btw,200kw je na dvoulitr už hodně,obzvlášť má li být kultivovaný a nenucený..Jako v nějakým hatchi podobný parametry budiž(A 45 AMG),ale v limuzíně,to bude jen vyhoněnej mini motor ať už bude mít 135kW nebo víc..
Jestli auta nejezdí na newtonmetry to je podle mě trochu nejednodznačný, zrovna limuzína velkou dávku Nm využije,pro klidnou jízdu bez vytáčení motoru😊
200kW je utopie,730i V6 má 190kW,takže je to kravina,aby měli silnější čtyřválec,spíš je reálnější těch 135,případně třeba 150
A btw,200kw je na dvoulitr už hodně,obzvlášť má li být kultivovaný a nenucený..Jako v nějakým hatchi podobný parametry budiž(A 45 AMG),ale v limuzíně,to bude jen vyhoněnej mini motor ať už bude mít 135kW nebo víc..
Jenomže těch 500Nm a 270Nm mají S-kláda a 7er na klice. Víš, kolik Nm mají obě auta na kole? Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo přibližně stejně, protože, jak jistě víš, krouťák se "mnohonásobí" v převodovce a rozvodovce a jelikož nafťák má podstatně horší spektrum využitelných otáček, dostane těžší kvalty, těžší stálý převod a krouťák z kliky se znásobí o něco míň než u benzínu. Není všechno jenom o prospektech :-! Mimo jiné, krouťák je akorát výkon podělen úhlovou rychlostí klikovky. V podstatě vyjadřujou obě veličiny to stejné, akorát v trochu jiné "souřadné soustavě". Auta, samozřejmě, jezdí na výkon.
Já nejsem e😜ert,ale nechceš mi doufám tvrdit,že auto s 270Nm v benzínu jede a projevuje svůj zátah stejně jako auto s 500Nm v dieselu...Navíc ještě hypoteticky auto tak těžké jako Sklass a 7er
Ano auto jezdí na "výkon",ale proč je tedy točivý moment limuzín většinou tak velký(Bentley Mulsanne 1020Nm,Mercedes S65 1000Nm,Flying Spur 800Nm,Panamera Turbo 800Nm,BMW 760i 750Nm,Ghost 780Nm)..Podle tvý logiky by mohl být poloviční a auto by jelo stejně..To je legrace,že jo..
Když vezmu v potaz váhu limuzíny a to,že má fungovat hlavně v nízkých otáčkách,aby se nemusela vytáčet,tak je podle mě příval Nm od nízkých otáček klíčovým parametrem motoru limuzíny..
Ano auto jezdí na "výkon",ale proč je tedy točivý moment limuzín většinou tak velký(Bentley Mulsanne 1020Nm,Mercedes S65 1000Nm,Flying Spur 800Nm,Panamera Turbo 800Nm,BMW 760i 750Nm,Ghost 780Nm)..Podle tvý logiky by mohl být poloviční a auto by jelo stejně..To je legrace,že jo..
Když vezmu v potaz váhu limuzíny a to,že má fungovat hlavně v nízkých otáčkách,aby se nemusela vytáčet,tak je podle mě příval Nm od nízkých otáček klíčovým parametrem motoru limuzíny..
Že nejsi e😜ert, to vidím, ale že neumíš číst, to se mi nezdá. Tak znovu a trochu jinak. Jestli má 7er kratší kvalty a kratší stálý převod (a zhruba stejné jízní odpory), bude se i ten 720i projevovat stejně dynamicky jako S250. Jak už jsem napsal, rozhodující není moment na klice, nýbrž na KOLE. No a točivý moment velkých limuzín (a nejenom limuzín, tady jde o motor, ne o typ karoserie) je tak vysoký, protože mají vysoký výkon, navíc díky přeplňování už v nízkých otáčkách, čili menší úhlové rychlosti klikové hřídele, tudíž dělíš výkon menším číslem, takže dostaneš výsledný krouťák hodně vysoký. Kapiš?
Ale já to chápu,že tomu rozumíš,ovšem auto co má 500Nm má prostě jiný zátah než stejně těžké auto co má 270 Nm a ještě k tomu v jiných otáčkách...
Nikde jsem nepsal,že by byla S 250 rychlejší než hypotetická 720i..Jenom jsem řekl,že má alespoň diesel s vysokým krouťákem..
A netvrď mi,že diesel 500Nm jich ztratí 230 na klice a v převodovce, a bude se projevovat stejně jako benzín 270Nm(který,podle tvé logiky asi neztratí nic..)
Nikde jsem nepsal,že by byla S 250 rychlejší než hypotetická 720i..Jenom jsem řekl,že má alespoň diesel s vysokým krouťákem..
A netvrď mi,že diesel 500Nm jich ztratí 230 na klice a v převodovce, a bude se projevovat stejně jako benzín 270Nm(který,podle tvé logiky asi neztratí nic..)
Ještě jednou. To, co zmiňuješ (500 vs. 270), je moment na klice. Na kole je moment mnohonásobně větší u obou (žádnej nic neztrácí). U konrétně tohoto benzínu třeba 12krát větší, u této nafty třeba 7krát větší (vycucnuté z prstu, závisí na kvaltu a stálém převodu v rozvodovce).
Ještě jednou,to co píšeš je pravda,ale neříkej,že si 270Nm poradí s váhou auta stejně jako 500Nm..
Tak teď už nevím. Je úplně putna, kolik máš na klice, když můžeš mít v obou případech na kole 4000 Nm. A to je právě ta síla, které žene auto vpřed (nebo vzad), údaj na klice je hezký v prospektu. Takže ano, říkám, že 270 Nm na klice báva si s váhou auta poradí úplně stejně, ne-li ještě líp, než 500 Nm na klice merglu.
Á propos, dal jse si teď tu práci a kouknul "do prospektu", jaký krouťák nabízí 740i. Usmolených 450 Nm. Dle tvé logiky srovnávání kouťáku na klice zadupe s250 sedumsetčtyřicítku do země. A 750i bude jen nepatrně rychlejší, jelikož nabízí pouze 600 Nm, což je vlastně zanedbatelný rozdíl, ne? A to jsou už všechno foukané motory. Nebo mám najít údaj nějakého atmo 8válce, který bude mít na klice trapných 400 Nm a na stovce bude o 2 vteřiny dřív než s250?
Jaký byl? S kládu s v GER můžeš koupit jako diesel-hybrid - s elektromotorem 25 kW / 200 Nm.
Já pořád nechápu tu potřebu někomu něco dokazovat. Prestiž? S BMW 7er? Ale no tak, na prestiž tady je Bugatti nebo Rolls Royce. Sedmička je prostě limuzína, A8 to samý. To jako mám vnímat tak, že když mám BMW, mám prestižní auto? To snad ne...
To je zajímavé že podle Tvého vyjádření je 7er v benzínu se 135 kW silnější než S-klasse se 150 kW v naftě ............... >😁
Jezdí se přece na výkon, ne na krouťák.
Ovšem v tomto případě je benzín BMW slabší o 15 kW a o 230 Nm, to je taková maličkost a navíc benzíny přece nedělají kadla kadla viď. :-!
Jezdí se přece na výkon, ne na krouťák.
Ovšem v tomto případě je benzín BMW slabší o 15 kW a o 230 Nm, to je taková maličkost a navíc benzíny přece nedělají kadla kadla viď. :-!
Pochybuju. Vždyť ani šestiválec 730i se prakticky vůbec neprodával.
U nás jsou nižší verze prakticky neprodejné, ale v Německu nebo Rakousku se určitá část kupuje skutečně se základními motorizacemi. Není to jen případ luxusní třídy, ale něco podobného je vidět i u vyšší střední.
dva válce reprezentují dostatečně ! nehledě na to, kdo se dneska ještě "vyjadřuje" autem ? leda zoufalec ... >😁 >😁 >😁 >😁
Pánové.
Jak tento blud vznil? Na stránce bmw.de se objevila nabídka na 720i, včetně ceny 971,36 eur leasingové splátky. Pokud otevřete konfigurátor a vyberete 740i, nabídne měsíční splátku 971,36 eur.
Žeby čtyřválec 2,0i stál stejně jako R6? Asi těžko, že.
Jde o tiskařskou chybu německé stránky BMW. Mimochodem, mají jich tam více, když kliknete na nabídku 720i, skončíte u 750d Xdrive.
JAK VZNIKAJÍ KACHNY? Asi takhle.
Jak tento blud vznil? Na stránce bmw.de se objevila nabídka na 720i, včetně ceny 971,36 eur leasingové splátky. Pokud otevřete konfigurátor a vyberete 740i, nabídne měsíční splátku 971,36 eur.
Žeby čtyřválec 2,0i stál stejně jako R6? Asi těžko, že.
Jde o tiskařskou chybu německé stránky BMW. Mimochodem, mají jich tam více, když kliknete na nabídku 720i, skončíte u 750d Xdrive.
JAK VZNIKAJÍ KACHNY? Asi takhle.
720i je vysoce nepravděpodobné. Vždyť ani 730i nikdo nekupoval. Kdo chtěl šetřit palivo, koupil 730d, kdo chtěl benzín, koupil osmiválec. No a mimo Evropu už je čtyřválec bez šance úplně ...
Ahoj , Stealthi..Ty mne děsíš...Nesmí do garáže...Takže nedůvěra a zklamání nad interiérem a řado u nedokonalostí se proměníla v odpor, ba nenávist...?A proč tedy přesně a kde je to zmi%ňované video? Takže žádná nová i3....No,obecně ta síla těch aut je snad spíš v technice ane v luxusu a materiálech, to by "3" hořce zaplakala
Az raz bude r4 v sedmicke tak to bude 728i 2.0 190kw 310nm
720i je iba novinarska kacica
720i je iba novinarska kacica
Mimochodem nějaké dojmy z pětidenního testování jsem dal zde: [odkaz]
Ono ak si vezmes ze nove takmer 5 metrove mondeo dostane litrovy trojvalec [odkaz] tak preco by kusok vacsie BMW nemohlo mat 2 liter stvorvalec, je to absolutne v pohode ak sa na to pozeras z tohto pohladu 😉
A protože to není diesel, tak to ani zásadně nepomůže s CO2.
Je tu ale možnost že to bude benzín-hybrid nebo plug-in benzín hybrid, a tam už se dají provádět neuvěřitelné hrátky s papírovými hodnotami CO2. To ale vše pouze do roku 2017, kdy je EU zase skřípne novými předpisy ...... A všechno se bude předělávat a znovu přelhávat.
VÍC NEGATIV NEŽ POZITIV = NEŽÁDOUCÍ
ZAPRODANOST NENÍ CNOST !! [odkaz] >😒]
je as trapne jak nekteri bitostne nesnasi cokoliv co jen vzdalene pripomina elektrinu coby pohon auta a snazi se pri neuspechu jednoho nebo dvou modelu ukazovat jaci jsou borci >😁 nato ze maji elektromobily spoustu nevyhod, tak se jim panove dari velice dobre 😉 nechtejte ani vedet jak si povedou prodeje benzinaku a naftaku treba za 20-30-40-50 let, jediny stesti pro vas je, ze se toho treba nedozijete :-!
Holt, niekto nerieši motor a výbavu, ale chce 7-er. Tak si kúpi takýto model v základnej výbave.
Kukni mobile.de a uvidíš tam mraky tzv. sockových modelov s najslabším motorom a základnou výbavou.
Najzaujímavejšie je, že práve takéto autá tam majú pomerne vysokú cenu, lebo majiteľ
pri predaji nevie, čo by za to pýtal.
Mne je jasné, že to s takýmto motorom bude dosť o ničom, ale 99 percent ľudí to nerozozná a majiteľ bude happy, že má 7-er.
Myslím, že se spíš jedná o šetřílky, kteří si chtějí hrát na něco, za co ale nechtějí vyndat prachy. U této kategorie je možnost "bez označenia modelu" na místě.