Mám ale dojem, že když tam dovezete starý vrak s tím že byste rádi 300 EUR/10k CZK, tak ovšem poplatek za přepis hradíte vy. Tudíž nula od nuly pojde.
Tano
0
Nehledě na to, že šrotovné v zahraničí je od toho, aby se podpořil prodej nových aut a ty staré se sešrotovaly a né aby se za šrotovné nakupovaly zase staré plečky. 8-s
IPace
0
stara plecka je mnohdy lepsi kus auta nez nova plecka :-! me by ani vesnu nenapadlo vymenit svou starou A6 s poradnym motorem a vybavou za nejakeho noveho Sparka v zakladu, a to je jejich cena cca podobna >😒] pocitam ze vic nez 130-150 bych zato v bazaru us ani nedostal
onehda jsem vezl jedny zname a strasne se divili ze s tim skoro 2 tunovim kombikem (tusim 1.7t) kde je 6 hrnek dokazu jezdit v prumeru za 11-12 plynu kdyz ten jejich Logan s ani ne polovicnim vykonem (77kW ku 184kW) a o pul tuny nizsi vahou jezdi v prumeru za 7-8 benalu 😄 a to me to moje stalo min nez ten novej Logan (k dosazeni toho co za Logana vyplacli me zbejva jeste 150k ktere do oprav nastrkam tak za 5-6let a 150tis. km jezdeni) a v dobe kdy to bude mit na budikach 350tisic km us ten Logan bude davno nekde sesrotovanej a udelany z nej plechovky na parky >😁
_Teddy_
0
jojo, a6 v plnej polnej, s 6-valcom a 250 huculov v nom, to vsetko na plynovej bombe. Sen kazdeho bazaroveho kovboja...
Nicco
0
snom bazaroveho kovboja je 1,9tdi
megacruiser
0
Když pominu hrubé pravopisné chyby, musím nesouhlasit s rádoby výhodně vypadajícím výpočtem nákladů pro starou Audi na plyn. Je to nesmysl. Předně, auto na plyn má nižší životnost motoru hlavně kvůli většímu přehřívání spalovacího prostoru. U těžkého auta taky víc trpí veškerá mechanika, i když je líp dimenzovaná. Cena nových ND taky není na Audi zrovna nejnižší a vše se na vrakovišti sehnat nedá. Ale hlavně - je to starý olítaný auto do kterýho se už budou peníze jen sypat.
Btw. známej si koupil v akci Sparka za 149 tisíc. Jezdí kolem 5 na 100, má prodlouženou záruku a naději na pár bezproblémových roků. Mohl si taky koupit něco "reprezentativnějšího" v bazaru za stejnou cenu, ale namá to zapotřebí - jezdí hlavně po městě a už není v letech kdy by musel mít pořádně velký auto aby se cítil jako chlap 😉
IPace
0
naklady jsou dost sporne, zaprve rozdil premie kde se pocita s najezdem krapet vetsim nez u nejaky mestsky trikolky 😉 as ten Sparku bude mit na budikach 350k km, tak us to bude spis emental a jet s tim vic nez 50km/h us bude jako litat s rogalem v hurikanu >😁 je jasne ze pro nekoho kdo nevytahne paty z mesta je Spark dobra volba, ale prome co travi 90% na dalnici je vhodnejsi velkej kombik stredni tridy s poradnym motorem co mu nedela problem mesicne nalitat 10tisic km
na pracoviste kde je 30 lidi a furt neco tisknou si taky nekoupis inkoustovou tiskarnu, ale radsi poradnou laserovou tiskarnu ktera nema problem tisknout 1-2 tisice listu denne
Giorgio
0
Pokud se nepletu, hradí poplatek nový majitel, respektive ten, na koho bude auto napsáno.
coolio
0
Pokud prodáváte auto jen tak někomu, ano, platí to on. Jenže AAA vám přeúčtuje tento poplatek v nižší výkupní ceně vašeho auta, už s tím počítá.
onehda jsem vezl jedny zname a strasne se divili ze s tim skoro 2 tunovim kombikem (tusim 1.7t) kde je 6 hrnek dokazu jezdit v prumeru za 11-12 plynu kdyz ten jejich Logan s ani ne polovicnim vykonem (77kW ku 184kW) a o pul tuny nizsi vahou jezdi v prumeru za 7-8 benalu 😄 a to me to moje stalo min nez ten novej Logan (k dosazeni toho co za Logana vyplacli me zbejva jeste 150k ktere do oprav nastrkam tak za 5-6let a 150tis. km jezdeni) a v dobe kdy to bude mit na budikach 350tisic km us ten Logan bude davno nekde sesrotovanej a udelany z nej plechovky na parky >😁
Btw. známej si koupil v akci Sparka za 149 tisíc. Jezdí kolem 5 na 100, má prodlouženou záruku a naději na pár bezproblémových roků. Mohl si taky koupit něco "reprezentativnějšího" v bazaru za stejnou cenu, ale namá to zapotřebí - jezdí hlavně po městě a už není v letech kdy by musel mít pořádně velký auto aby se cítil jako chlap 😉
na pracoviste kde je 30 lidi a furt neco tisknou si taky nekoupis inkoustovou tiskarnu, ale radsi poradnou laserovou tiskarnu ktera nema problem tisknout 1-2 tisice listu denne