Ekonomika
Hyundai: Elantra, Genesis a Veloster na českém trhu skončily, naopak přijíždí Grand Santa Fe
80 komentářů
Veloster měl být zabijákem evropských HH, tedy alespoň podle místního basmati klubu. Na Genesisu měla driftovat celá Evropa, opět podle místních fans. O Elantře je škoda mluvit, to byl naprostý omyl od začátku. Všechno špatné je pro něco dobré, všechny tyto modelu budou jednou velmi ceněnými e😜onáty v zámku designových omylů a hrůz.
Genesis po faceliftu je super auto... kdo z evropských značek něco takového má?
Elantra není omyl, je to jedno z nejprodávanějších aut na světě... jen není určeno primárně pro Evropu.
Elantra není omyl, je to jedno z nejprodávanějších aut na světě... jen není určeno primárně pro Evropu.
Súhlas. Keby také niečo (myslím lacné zadokolkové kupé so silným motorom) ponúkol zavedený európsky výrobca, povedzme VW, bol by to image-maker a vyvolal by väčší rozruch. Takto za hlavný neúspech Genesisu považujem práve tú značku výrobcu, ktorého síce už akceptujeme ako výrobcu slušných bežných áut, ale stále nie ako výrobcu športiakov s dostatočným image.
Tak nám Hnůjde mění strukturu portfolia. Z portfolia zmizela auta, která už od začátku neměla trhat prodejní rekordy, ale měla být alternativou k masovým modelům.
Všech tří je škoda. Veloster je UFO a sice to není auto zrovna dokonalé, ale silnice zpestří. O Genesisu nehovoříc, zadohrab vždy potěší. Elantra byla pro ty, kteří razí heslo, že auto bez pr*ele je jak týden bez neděle. Světové prodeje to potvrzují, to je my jsme kufroví pošahanci. Pro mě byla Ela potenciálním nástupcem současného auta, bez ní v nabídce pro mě už HYUNDAI nemá zajímavý model.
A GSF?! Auto v plné palbě za 1.280.000,--?!?!?! A náhrada ix55? Ze šestiválu do chrochtavého a polochcíplého čtyřválce? Neprodejné a původní kupci ix55 to rovnou odpráskli. Pan Vošický asi spapal moc houbiček a definitivně ztratil kontakt s realitou >😁 .
Všech tří je škoda. Veloster je UFO a sice to není auto zrovna dokonalé, ale silnice zpestří. O Genesisu nehovoříc, zadohrab vždy potěší. Elantra byla pro ty, kteří razí heslo, že auto bez pr*ele je jak týden bez neděle. Světové prodeje to potvrzují, to je my jsme kufroví pošahanci. Pro mě byla Ela potenciálním nástupcem současného auta, bez ní v nabídce pro mě už HYUNDAI nemá zajímavý model.
A GSF?! Auto v plné palbě za 1.280.000,--?!?!?! A náhrada ix55? Ze šestiválu do chrochtavého a polochcíplého čtyřválce? Neprodejné a původní kupci ix55 to rovnou odpráskli. Pan Vošický asi spapal moc houbiček a definitivně ztratil kontakt s realitou >😁 .
je normalne ze prisiel downsizing motorov , rovnako polo prechadza zo 4 valcov na trojvalce, Cecko medak ma uz miesto 6valcov takmer vsetko stvorvalce, takze chces povedat ze majitel Ceckoveho 6valca teraz uz do stvorvalca podobneho vykonu nepojde? Nie je tomu tak, opat si kupi Cecko podobneho vykonu ale pocet valcov tam bude mensi, rovnako ako zakaznik uz nekupi polo lebo sa zmensil pocet valcov? samozrejme ze si kupi len si ho kupi s mensim poctom valcov ale vykonovo podobnym vykonom , neboj grand santa fe navzdory tvojmu opovrhnutiu bude mat vacsie uspechy v eu ako iX55 to sa stavim s tebou 😉
Jsi vedle, posuzuješ prémii očima kupujcího Polo. Kdo měl šestivál diesel do čtyřválce dobrovolně nepůjde. V kultuře chodu je úplná propast.
Některým lidem je to jedno, jiným není. Pak je jen otázka, jestli jim to stojí za příplatek a jestli si ten příplatek vůbec můžou dovolit. Většina zákazníků bude uvažovat abstraktněji. Výhoda velkých a dražších aut je, že do nich lze nacpat hromadu tlumících materiálů, takže to není taková hrůza. Popřípadě lze i sáhnout po aktivních opatřeních. Zrovna tady najdeš nejednoho člověka, který si s radostí za šestiválec připlatí. A vůbec jsou v ČR větší motory celkem oblíbené.
Když místo 176 kW nabídneš 145 kW, tak to není downsizing. Nemusíš napodobovat "novináře", kteří se tohle slovo snaží naroubovat za každou cenu na kde co.
Když místo 176 kW nabídneš 145 kW, tak to není downsizing. Nemusíš napodobovat "novináře", kteří se tohle slovo snaží naroubovat za každou cenu na kde co.
Tak to pojď říct mojí šéfové, po té co si byla projet nové SF. Momentálně má ix55. A stejně tak to pojď na tvrdo říct dalším majitelům ix55, kteří nové Féčko už projeli a pronesli ono slavné "To si snad dělají pr*el, tohle je nástupce ix55?!?!?!".
Já tady neplancám od klávesnice podle fotek a tabulek, já se musím v rámci svých pracovních povinností postarat o mobilitu firmy, a to včetně majitelů té firmy. A Ti mě s GSF už k šípku poslali!
Nemluvě o tom, že ta ix55 byla i se šestiválem a japonskou převodovkou Aisin levnější.
Já tady neplancám od klávesnice podle fotek a tabulek, já se musím v rámci svých pracovních povinností postarat o mobilitu firmy, a to včetně majitelů té firmy. A Ti mě s GSF už k šípku poslali!
Nemluvě o tom, že ta ix55 byla i se šestiválem a japonskou převodovkou Aisin levnější.
nic v zlom ale neverim. Mal som vo firme 8 Kii a uz by som nekupil ani jednu aj ked neboli zle (3xceedy, 1xoptima, 3x sportage, 1xsorento) a pritom boli vsetko v plnej palbe aj s doplnkami. Potom ja chuj, som si povedal. Ked Hyundai vlastni Kia, tak zrejme bude lepsi. OPAK je pravdou! Najhorsie auto v mojom zivote - ix35 s najsilnejsim motorom, automat, 2011 rv.. Vacsi * som nemal. Rozmyslal som aj o SF alebo GSF. Ale ta cena. Teraz mam nazmluvane MB ML size o 5 litrov viac ale dostnem ponuku - poistenie, servis, spotrebak co to vyrovna a som na cene H GSF. Co by ste brali Vy ? H GSF alebo MB ML ? Asi 1 z 10 by sa rozhodol pre GSF. Ak by bola cena o 10 litrov menej, berem GSF aj ja. Prevetral som obe auta (cca po 1000 km na predvadzackach pocas weekendu). Nic v zlom, ale Hyundai sa na Mercedes dotahuje akurat tak cenou! A nechcite vediet, ako vyzera v ich ponimani zaruka a garancia mobility !!! Zaplakat je malo !!!
A čemu nevěříš? Rád osvětlím.
Ale pokud svůj názor na HYUNDAI stavíš na zkušenosti s ix35, tak se nedivím ničemu. Vím o pár dobrých kusech - jinak úděsná plečka a je jedno, jestli výroba Žilina nebo Nošovice, přičemž dobrý kusy jsou výhradně benzíny 2,0i CVVT v manuálu.
Záruky zcela bez potíží, mobilita taky. Ale co tak poslouchám a čtu na fóru, tak u mě jen díky tomu, že s přijímacím technikem si tykám (známe se 13 let) a jezdím do toho servisu s asi 15 auty.
Jinak MB jasná volba!!!
Ale pokud svůj názor na HYUNDAI stavíš na zkušenosti s ix35, tak se nedivím ničemu. Vím o pár dobrých kusech - jinak úděsná plečka a je jedno, jestli výroba Žilina nebo Nošovice, přičemž dobrý kusy jsou výhradně benzíny 2,0i CVVT v manuálu.
Záruky zcela bez potíží, mobilita taky. Ale co tak poslouchám a čtu na fóru, tak u mě jen díky tomu, že s přijímacím technikem si tykám (známe se 13 let) a jezdím do toho servisu s asi 15 auty.
Jinak MB jasná volba!!!
Ale ta ix55 bol 6valec, 184kW, vybava slusna a cena bola cca. 34.000 EUR? Ubratie dvoch valcov a zvysenie ceny o skoro 16000 EUR skonci bud znizenim ceny alebo stiahnutim z trhu. :-! Sranda musi byt odtial potial :-!
Tady v ČR byl výkon 176 kW, ale to je jedno. My jsme auto ve výbavě Style kupovali necelých Kč 800.000,-- s DPH - zrovna dobrá fleetová akce, tak šéfka vyměnila Tucsona za poněkud vyšší level.
A přesně jak píšeš, uberu dva hrnky, uberu výkon a nakouřím cenu?!?!?! A to upozorňuju, že na SF ani GSF neposkytuje dovozce dealerům fleetovou podporu, takže veškerá sleva jde jen z dealerovi marže. A kdo se kolem aut motá, tak ví, že marže jsou spíš nemarže.
A přesně jak píšeš, uberu dva hrnky, uberu výkon a nakouřím cenu?!?!?! A to upozorňuju, že na SF ani GSF neposkytuje dovozce dealerům fleetovou podporu, takže veškerá sleva jde jen z dealerovi marže. A kdo se kolem aut motá, tak ví, že marže jsou spíš nemarže.
V 2012tom zmenili riadenie motora a predlzili prevody prevodovky, aby znizili spotrebu. Hyundai nemenil prospekty, lebo ich zostalo dost a model mal do konca vyroby iba rok. A okrem popisanych dolezitych zmien zmenili aj tvar tlacitok vyhrievania prednych sedadiel. V tom aute bolo pri 160 kmh ticho a pruznost bola neporovnatelna s Santa fe 145kW. Hyundai presvedcil o premiovosti Santafe, zatial iba seba, ale to sa dozvie az potom, ako porovna predaj za prvych 12 mesiacov u Santafe2 a 3 generacie. Tuto jednoduchu proceduru maju asi zakazanu, inak by museli nieco robit.
Šestihrnek měli mít speciálně pro Evropu. Genesis by se prodával mnohem lépe a líp než Samsung od Renaultu.
>😁
Nebude to třeba launch control, který tě z toho kopce nejdřív trochu podrží, aby byl následně umocněn vzlet Santy? 😄
Ne, myslí se tím trpaslík, který se stará o sjezd z kopce bezpečnou, tedy plíživou, rychlostí. Normálně se tomu říká asistent pro sjíždění svahů >😁 .
Tady ale mluvíme o rozjíždění, ne sjíždění z kopce 😄
Vždyť to říkám pořád, že pan Vošický papá nějaký houbičky. Pak je taková záměna předpony malicherná prkotina 😉 .
Předpokládám, že jde o přešlap pana Bureše.
Ano jde, já do pana Vošického rýpu v jednom kuse, nemáme se rádi
😄 . Ale tentokrát se mu musím veřejně omluvit. Pardon, houbičky v tomto případě papal pan Bureš.
Pan Bureš totiž udělal ze "dvou věcí jednu", položka je v ceníku definována takto: "Asistent pro sjíždění ze svahu DBC a pro rozjíždění do kopce HAC".
😄 . Ale tentokrát se mu musím veřejně omluvit. Pardon, houbičky v tomto případě papal pan Bureš.
Pan Bureš totiž udělal ze "dvou věcí jednu", položka je v ceníku definována takto: "Asistent pro sjíždění ze svahu DBC a pro rozjíždění do kopce HAC".
Santa Fé nevypadá úplně marně (alespoň zvenčí), ale základní Touareg s 6hrnkem je za mega.
No to víš, když si někdo hraje na pémii 😉 GSF vypadá dost dobře, ale ne za 1.2mil Kč. To trošku pánové v zastoupení přehnali. Být ta cena pod milion, tak je to OK 😉
Když uvážím fakt, že velice těsně pod milion je i ten 6válcový Touareg, tak 4válcový Santa by tuto laťku musel podjet ještě o dobrých 100tis, aby to bylo OK. Pak ještě o dalších pade, aby to byl solidní (základní) kauf.
no tak počkejme pár týdnu, kdy budou stát na skladech a cena dolu půjde 😉
no, strýček bob nám no říká přesně jak to je, basmati a ještě jednou basmati, nevím jak interier zde, ale ix55 byla plastová hrůza, kdo to viděl naživo vevňitř ví o čem je řeč, jinak pojďme se podívat co nabízí například alternativní konkurence, zf 8mi kvalt, 6ti válec v dehtu, cena o nějakej ten tísícek vyšší, ale kupuješ auto přes mega, no posuď(te) sami😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A co znamená to basmati víš? A jakou má souvislost basmati a Korea?
na mna posobi dost americky, myslim ze v USA sa to amikom bude pacit [odkaz] , je to velke pohodlne ma to velku masku, predpokladam ze USA bude prioritny trh pre toto auto samozrejme okrem domaceho trhu a ciny
hádám že pro us trh mají připraveny zajímavější motory, chtěl jsem se zeptat, jestli nepracuješ alespoň na částečný úvazek pro auto.cz, případně dvojici h/k, díky 😉
Po té se mi stýskat nebude. V mojí osobní statistice je to nejošklivější auto na našich silnicích. V závěsu je X6 >😒]
Veloster krásy taky moc nepobral, ale bylo to designově nevšední auto se zajímavým řešením dveří.
Genesis bylo i co designu povedené auto. Je jasné, že takový model nebude masovka a kdo si jej chce koupit, musí počítat s tím, že si počká. Když bych měl vybrat jedno auto, které Hudlaj stahovat neměl, byl by to právě Genesis.
Veloster krásy taky moc nepobral, ale bylo to designově nevšední auto se zajímavým řešením dveří.
Genesis bylo i co designu povedené auto. Je jasné, že takový model nebude masovka a kdo si jej chce koupit, musí počítat s tím, že si počká. Když bych měl vybrat jedno auto, které Hudlaj stahovat neměl, byl by to právě Genesis.
mně Elantra nepřišla nijak špatná, i bych si jí koupil, ale v době kdy jsem kupoval auto, tak v klasické výbavě - el. okna, liťáky, metalíza, klima atd. - stála okolo 400t a to je prostě moc. Kdyby cenově konkurovala Fluencu, Rapidu nebo Cruzemu, tak by to bylo zajímavý, ale takhle to nemělo žádnej smysl.
A pokud vím, tak to mělo jedinej motor 1.6 99KW, což asi neúspěchu taky trochu přidalo - jak říkám, za ty peníze měl člověk Fluence v plný a 1.5dci 81kw, Cruze s 2.0vcdi 120kw nebo i toho Rapida Ambition Fresh s tdi 77kw... to prostě nemělo šanci 😄
btw ze sedanů tu je ještě Lancer, také mnohem levnější
A pokud vím, tak to mělo jedinej motor 1.6 99KW, což asi neúspěchu taky trochu přidalo - jak říkám, za ty peníze měl člověk Fluence v plný a 1.5dci 81kw, Cruze s 2.0vcdi 120kw nebo i toho Rapida Ambition Fresh s tdi 77kw... to prostě nemělo šanci 😄
btw ze sedanů tu je ještě Lancer, také mnohem levnější
no aspoň jsou trochu soudní a raději jdou s těmi předraženými šmejdy z trhu, konečně uznali, že jejich auta nikdo, ale opravdu nikdo nechce...
Docela rád bych, kdyby někdo opravil nadpis.
Jak plyne z obsahu článku, Hyundai nestahuje z našeho trhu model Genesis (limuzína), ale Genesis Coupé (sporťák, driftovací stroj). Jde o dva různé modely, byť nejspíš sdílejí podvozkovou platformu.
Jak plyne z obsahu článku, Hyundai nestahuje z našeho trhu model Genesis (limuzína), ale Genesis Coupé (sporťák, driftovací stroj). Jde o dva různé modely, byť nejspíš sdílejí podvozkovou platformu.
Naopak Veloster klidně oželím a Elantru taky... ačkoli Elantra na silnici nevypadá úplně marně.
Mne tedy více Elantra seděla v minulých generací... také mi tudíž chybět nebude.
ani němčourec natož EVROPAN SOUDRUZI !!
Myslete ekonomicky, Evropa už je závislá na Korejský Elektronice Samsung, jestli se stane závyslá i na autech tak tím páden to zlikviduje domácí evropský automobilky a evropani to mají spočítaný. Buďte rádi že Evropa vyrábí perfektní auta a podporujte to a udržujte.
Koupí Korejce vyvážíte měnu z kontinentu !!
ekonomicky, ekonomicky Jasánek 😄 [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU, VEDE DO NEBE :-!
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3.) [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
PROTOŽE BY S NIMA NEMĚLY NA TY KRÁLOVSKÝ PLATY KTERÝ MAJÍ !!
platy u dinomobilek se pohybují😒br />
otrok svařovna/lakovna/montáž 30.000+ měsíčně brutto + 13.plat
dráb technici svařovna/lakovna/montáž 50.000+ měsíčně brutto + 13.plat
technický kancelářský krysy dle postupu roků a funkce: 30.000 až 80.000 měsíčně brutto + 13.plat a výhody
management krom master commandera : 100.000+ a výhody rozepisovat nemá smysl
master commander [odkaz]
kolik berete vy hoši? 😉
Asi opravdu nemá smysl to rozpisovat, je to celé blbost.
Jediný rozdíl je ve výrobě motoru x výrobě většího množství baterek. Což jsi ovšem ani nezmínila.
Ty zrejme budeš jedna(jeden) z tých bohatých spratkov, ktorých životným poslaním je byť niečí syn alebo dcéra a rozdávať rozumy z miliónovej vily, na ktorú tatínek zarobil bohvieakým spôsobom.
Keď ti tak záleží na ekológii a zdravom životnom štýle, tak sa zober a choď bývať do lesa, postav si chajdu ale zemlianku a živ sa tým čo ulovíš alebo dopestuješ ! Lebo inak všetko je len mlátenie mnoho kecú a skutek utek.