Doufám že máte pravdu (a dle dřívějších Vašich komentářů tomu i věřím). Nemáte náhodou také info o L&K? Bude také možnost dieslu 135kW a bude základ jako vždy v minulosti obsahovat téměř vše z příplatkové výbavy za rozumnou cenu?
L&K bude představena teď v březnu na ženevském autosalonu spolu se Scoutem,CNG a konceptem CC.Ten udajně od roku 2016 s dieselem 2.0 TDI CR 147 KW DSG.Víc informací o L&k zatím nemám.
dnes jsem v nějakým časáku viděl obrázek "cc" a kurňa, jak jsem uvažoval o mazdě 6, skoro bych i počkal na octu. Za mě bomba. Psali že 2015. Otazka je , o kolik bude dražší než běžná.
Neviem ale skusim sa ispirovat Octaviou 2 po FL. Motory tam budu ASI tie najsilnejsie: 1,8 TSI 132 kw a 2,0 TDI 110 KW. Ale neviem, bud sa tam zvysi vykon a dufam ze dostane aj DCC tlmice. Lebo uvidis Octavka CC prinesie so sebou nove motory a nove technologie. Vezmi si taky Leon. Tak isto sa nepocitalo pri novej karosarskej verzie s DCC tlmicmi a novymi motormi + tech. Takze CC prinesie so sebou dobre spravy. A mozno Octavka dostane ako Leon za priplatok multiling.
Octavia Scout nemá vyšší světlou výšku, ale naopak standardní světlou výšku. Naopak "běžné" Octavie mají nestandardně a nesmyslně sníženou světlou výšku :no:
Ad motor: a co jiného, než diesel by takové auto mělo mít pod kapotou? :yes:
Jo pravda, že jsi zase jeden omyl Vasile >:D:no: .
Takže až si zase bude stěžovat, tak ji pěkně řeknu, že má to, co chtěl, který vám nestálo za to ani následně komentovat.
Bohužel neeebo bohudík je to realita! Octavie TSI 1.0 3 válec 81Kw už zkoušejí a Němci jsou nadšení! Doufám že se pak toto nové Logo bude na zadních partiích nových Octávii aspoň povinně objevovat, aby si ti ostatní dali pozor a věděli s kým mají tu čest!? Zatím najít hrdé označení na TSI 1,2, 1,4, TDI 1,6 na Oktávii je naprosto nemyslitelné! Zatím jsem neviděl jedinou, kde by se majitel chlubil tímto zázračným motorem na rozdíl od vozidel VW a našich Fabií! A to trvá už od verze Octavie 2! A přitom více jak 60% majitelů jiný motor nekupuje! PROČ!!! >:D
Obycajna Octavia combi vyzera celkom dobre uz teraz (pomaly si zvykam na jej zvlastne predne svetla, zvysok je super) a Scout by mohol vyzerat este lepsie. Ak by zvyseny podvozok priniesol menej prkennu jazdu (tichsiu uz asi nie...) a verzia 1.8 TSI DSG 4x4 by stala do 30 000 eur, tak v spojitosti s velkym vnutornym priestorom by to mohla byt solidna kupa.
Co podla vas brani najvyssim verziam Octavie, aby nemohla byt radena do strednej triedy? Podla mna je to najma kvalita jazdy a hluk od podvozka. Vonkajsie/vnutorne rozmery a dizajn su pre mna OK, vybava konkurencieschopna. Len ten nestastny podvozok mi kazi celkovy dojem
za 30 000 eur mozes mat namakany outlander [odkaz] a nie octaviu ;-) , v tomto smere je cena skody uplne mimo realitu, chcem vidiet toho blazna co ma 30 000 a kupi si za to octavku, to bude asi nejaky skalny fanda ktory nepozna nic ine len skodu.
Auto je do nějaké třídy řazeno jako celek... všechny karosářské varianty a všechny motorizace. Nelze řadit RS do střední a 1.0TSI do nižší střední... respektive nedělá se to tak.
I ve střední třídě jsou auta s hlučnějším podvozkem... a kvalita jízdy Octavie s multilinkem je fajn, i když je na té tvrdší straně spektra. Tohle by překážka nebyla.
Ta kategorizace vychází spíš z nějakých historických zvyklostí - v době před modulárními platformami byly jasně rozpoznatelné hranice mezi kompakty a střední třídou, odpovídala tomu cena i rozvor i motorizace. Octavia technicky vychází (vycházela) z Golfa, to je základ pro její řazení do kompaktů. SDA ji ale už léta vede jako střední třídu, obě teze jsou obhajitelné a vlastně na tom moc nezáleží.
Bude to hlavne rozvor. Stredni trida pod 2700 nejde (vetsinou ma kolem 2800) a to ani u s octavii rozmerove shodnych aut. Diky neustalemu zvetsovani automobilu nejsou rozmery octavie v nizsi stredni nic neobvykleho. Napriklad astra sedan, nebo jetta maji podobne rozmery. Je fakt, ze cecko, A4, bmw 3, nebo volvo s60 jsou podobne velke (nekteri jmenovani jsou i kratsi a uzsi, rozvor maji ale vetsi), ale do stredni tridy patri i necele 4,9 metry dlouhe mondeo. Octavii bych proste nechal na pomezi nizsi stredni a stredni s tim, ze pokud porostou auta stale stejnym tempem, tak na konci zivotniho cyklu to bude klasicky zastupce nizsi stredni.
jo - úplně to vidím: Ostavia Scout.. DSG + 4x4.. fakt brutální platy na dveřích.. a možná i nějaký křídlo na pátých dveřích.. a pod kapotou tříválec 0,9, dvojité turbo.. 177kW....
>:D
Ale ako by to vyzeralo. V 4,65m aute pod kapotou 3 valec. Neviem ci sa konstrukteri nudia alebo co, ale napriklad v BMW 7 tam chystaju 4 valec. No uvidime ;-\ ;-\ :-!
JJ máš pravdu, ale je to opravdu pr..l si představit, jak se budou tyto zázraky pohybovat v krajních stoupacích pruzích! Už dnes ty zázračné TSI 1,2 zdržují ve stoupání dost často i kamiony!
Ale prosím tebe... podívej se na parametry 1.2TSI, s tím motorem nemůžeš mít problém udržet na dálnici konstantní 130, ani s naloženou Octavií v kopci.
Souhlasím, ale po větru, nebo z kopce!? A proč na těchto zázracích jak uvádíš nejsou ty hrdá loga TSI 1,2, 1.4, TDI 1,6!? Každý pták se chlubí svým peřím, jen ta škodovácká slepice nějak nee!!!! >:D
Julčo, nějak nechápu, jak jako fanynka Dacie můžeš mít problém s motorem, který odpovídá vrcholu nabídky tvé oblíbené značky.
130 bylo myšleno do kopce, s naloženým autem.
Označení motorizace někdo má a někdo ne... třeba Peugeot ho tuším nedával jednu dobu na auta vůbec, koncern to má částečně volitelné. Za 1.4TSI se nikdo stydět nemusí, to je výrazně nadprůměrná motorizace.
Jsi malinko mimo mísu! S tím do kopce si děláš KOZY!? TSI 1,2 63KW Octavie Combi 5 osob po 85kg a v kufru 200kg cementu nebo cihel!? To pak většinou jsou schopni se rozjet jen z kopce! Jinak fandím motorům nad 200 koní! >:D
Teď to ženeš trošku do extrému... Octavia není úplně auto, ve kterém by vzadu měli jezdit tři chlapi po 85kg... a 1.2TSI jsem měl na mysli spíš tu silnější a ne kombík. I tak si ale myslím, že by se při troše snahy ve většině stoupání ta 130 udržet dala.
Jo tak to nesmíš myslet, ale uvažovat v realitě! Tak proč je Octávie typovaná pro 5 osob při čemž se bere v potaz průměrná váha 85kg a nějaké další povolené zatížení kufru, eventuálně i zatížení střechy!? Bohužel stačí trochu silnější protivítr a všechno je trochu jinak! A teď si představ ten motor TSI 1.0 3 válec 81kw při minimálním zatížení a silnější protivítr, nebo větší stoupání!? Nic ve zlém ale musím se tomu zoufalému nápadu smát! A to si ani neumím představit tu vynikající spotřebu, která bude na papíře uváděná 2,8 l!?
Nazdar chlapci, kedže v práci môžem byť viac na internete ...a tu na auto.cz nieje toho až tak veľa na čítanie vedeli by ste mi odporúčiť nejaké dobré zahraničné stránky o autách, tuningu a hlavne motoroch najlepšie nemecké? díky ;-)
Já myslím, že na způsob auto.cz ten odkaz špatný není... >:-[] Ne, nebudu už zlý. Mně se na tohle študování osvědčilo číst časopisy. Německé weby moc nevím, časopisy mají, tedy ty hlavní, tak nějak nudné a neobjektivní, to spíš na ty nejčerstvější informace něco anglického, amerického - Autocar, AutoExpress atd., prostě často citované. Z českých(necenzurovat) Autoforum. Rozhodně lepší než zdejší nezkušený pan Mička, popleta Vaverka nebo ctižádostivý (ne)testér-"rešeršista" Fokt. Chjo, už zase kritizuju. Ale historici jsou tu skvělí a diskuse best. ;-)
tak som tiež zmýšľal časopisy....ale nemám toľko času na časopisy a aj nemecké sú drahé....aleee....viem o toom volksvagene na :-D" rel="nofollow" target="_blank">auto.cz...:-D ..no dík za aspon tie stránky ;-)