vždyť jde jen o blbej konektor přehřívající se nadměrným tokem pulsů proudu v důsledku některých nekvalitních domácích elektroinstalací.
Vyměníme dobíječky [odkaz] přefrknem firmware jako v noťasoj a ŽÁDNÉ _RANNÍ stím MILÁ PANNÍ >:D
2014 MODEL X [odkaz]
2015 MODEL E [odkaz] [odkaz]
TESLA DOBÍJENÍ ZDARMA !! [odkaz]
a ted spívaj všechny zdejší sockY : VIVÁÁÁ LAS TESLAS >:D
PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU, VEDE DO NEBE :-!
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3.) [odkaz]
Teda nechci ti do toho kecat, ale když shoří jedna Tesla to je ale splodin do ovzduší.. fuj fuj :no::no::no: rakovina, to čuchat nechci.... Zlatej dízl :yes: >:D
Keby len auto. Ale pocitam ze taka Tesla nebude stat na sidlisku pred blokom, ale v garazi co je minimalne taka draha ako auto same. Vedla nejaky S-class a hned 100 litrov do minusu. No super kauf ked pri tom ako to v noci vzblkne a ty s tym vedla nezhoris tiez.
No tož jakou paseku může způsobit jeden přihřátý konektor. To v benzíňáku či nafťáku NEMAmo, tam ze však zas může potento... něco třeba jiného, Sumasumárum svolávačka jako každá jiná.
Docela mě udivuje, kolik diskutujících si dokáže přihřát polívčičku. Určitě to je objektivní problém, ale podobné mívají i auta se spalovacími motory. Jednou opravdu příjde doba kdy do nádrže nebudeme mít co nalít za slušné peníze (s vyjímkou třikrát destilované whisky). Takže se smějme průkopníkům alternativních pohonů dál,místo toho aby jsme jim "drželi palce". P.S. Zajímalo by mě, jak se pojišťuje elektrické auto.
zavoláš expertům do Český Pojištovny nebo Generali nebo Wustenrot a požádáš je o povinný pojisteni TESLA MODEL S, protože ty experti na webu v online sjednání pojištění nejsou schopný odebrat historický prvek OBJEM VÁLCŮ >:D
No a potom z nich vypadne, že od roku 2012 ještě nebyli schopni web aplikaci aktualizovat pro ELEKTROMOBILY že je to příliž těžký boco >:D
a navrhnou ti POVINNÝ POJIŠTĚNÍ na minimální obsah snad do 1200ccm za pidi pojištění 1500,- ročně a to prosím u bestie s 310kW [odkaz] >:D
neodpověděl jsi na mé otázky, jenom mi tu dáváš odkaz kde jsou skoro samé Tesly, uniká mi něco ? copak jsi tím chtěl říct ? a odpověz, neposílej mi další odkaz s Teslou jo
Modelům Ford "T" se dnes smějeme. A zároveň se před Fordem skláníme. Ford se ovšem obešel bez dolaru jakékoli pomoci. Bylo to všechno na jeho investorské riziko a řada podobných projektů i zkrachovala spolu se svými tvůrci.
Takže buď bude Tesla životaschopná bez masivní podpory na straně výroby i na straně podpory nákupů koncovými uživateli, nebo ať to radši zabalí.
Z tohoto projektu se dozvíme jen jediné - že černé díry na peníze jsou bezedné.
Elektromobili jsou přeceňované a v podstatě nic neřeší, dojde ropa, nebudou plasty a v elektromobilech je spousta plastů, recyklovaný plast taky nic neřeší, spotřebuje se více energie než vznikne, elektromobily jsou neefektivní a k jejich výrobě je potřeba ropa, odtahové auta co odtahují ohořelé Tesly pohání ropa
DESATERO proč si nekoupit elektromobil
1) cena
2) servis
3) životnost
4) není ekologické
5) zoufalý dojezd při mrazech, zda-li se vůbec rozjede a když si člověk zapne topení, rádio, dálkové světla, ventilátory, tak se člověk už nedostane nikam
6) nebezpečné pro chodce - není slyšet
7) díky velkému množství baterii vysoká váha a špatné rozložení těžiště
8) často hoří
9) jako by malý dojezd nestačil, tak doba nabytí trvá až několik hodin a to je otravné
10) jsou citlivé, choulostivé , to znamená poruchové
Ano, nic neřeší v době, kdy ropu ještě máme. Až nebude, budeš rád že si svezeš zadek, aniž bys musel u toho musel šlapat do pedálů. Naši generaci to ještě trápit nebude. A to konstatuju jako fanda benzínu.
1) Prvé autá so spaľovacími motormi boli tiež drahé. Navyše sa predáva, takže pre niekoho drahé nie sú.
2) Lepší ako pri spaľovacích autách. Menej častí znamená, že sa toho môže menej pokaziť.
3) To je zatiaľ otázka - životnosť je ale vlastne komplikovaná IBA baterkami - a tie sa dajú vymeniť. Ich cena bude len klesať.
4) To nie je žiadne auto. A ja budem v zápche podstatne radšej stáť za elektromobilom, než za spaľovákom.
5) Možno u Leafa. U Tesly, ktorá má vyhrievané batérie (a má ich podstatne viac) tých 200 míľ vo vyššej špecifikácii dá bez problémov.
6) To platí iba pri rýchlostiach do 20 km/h. Pri vyšších nie je medzi elmobilom a spaľovákom veľký rozdiel ... Navyše cyklisti nie sú počuť tiež a často jazdia ako magori.
7) Možno u Leafa a iných áno, neviem ako majú baterky uložené. U Tesly to ale neplatí ani omylom. Všetky batérie má v podlahe a ťažisko má veľmi nízko a váhu má v podstate sústredenú najmä medzi nápravami.
8) Zhoreli tri, ak sa dobre pamätám - a všetky po náraze a zo všetkých zatiaľ vyšli posádky nezranené. Navyše Ferrari a Lamborghini horia tiež akosi podozrivo často
9) Podľa mňa doba "nabytí" trvá toľko, za ako dlho si naň schopný našetriť a za ako dlho ti ho vyrobia. Čo sa týka doby nabitia, tak Leaf to má pomalšie, ale Tesla má, minimálne v USA a celkom aj v Nórsku, slušne hustú sieť supernabíjacích staních, kde ti Teslu nabije za nejakých 30 - 40 min.
10) Nie, nie sú.
1. Divíš sa? Vzhľadom na prakticky kusovú výrobu voči bežným autám je ich cena priam rozprávková. Že na to našnci nemajú, je niečo celkom iné.
2. Servis elektromobilov je podstatne jednoduchší ako u áut so spaľovacím motorom. Elektropohon je jednoduchší a má neporovnateľne menej pohyblivých dielov a potenciálne problematických uzlov.
3. Čo vieš o životnosti elektromobilov? Na nejakom si 20 rokov jazdil?
4. Na takú blbosť si ako prišiel? Koľko gramov COx a NOx vychádza z výfuku?
5. Máš nejakú štúdiu a konkrétne tabuľkové hodnoty? Máš to vyskúšané?
6. Chodci nemajú čo na ceste robiť prv, ak sa riadne poobzerajú. Rovnako nebezpečné sú aj bicykle a korčuliari.
7. Definuj pojem "vysoká váha". Leaf váži 1,5 t. Niečo nezvyklé? Vďaka batériám je ťažisko elektromobilov NIŽŠIE ako u bežných áut.
8. Koľkokrát za deň si uhorel?
9. Bojíš sa, že kým budeš spať, tak sa to nenabije? Dojazd je primeraný mestskému určeniu súčasných elektromobilov.
10. Odkiaľ vieš? Pracuješ v autoservise pre elektromobily, alebo ich vlastníš celú flotilu a máš s tým skúsenosti?
Keby všetci uvažovali ako ty, tak dodnes jazdíme na koňoch.
Mimochodom - vybrané slová ťa v škole neučili? Rozdiel medzi "být" a "bít" ti nič nehovorí...
Máš zaseknutý Caps Lock alebo poznáš len veľké písmená? Ale to je jedno, beztak sme skončili. S duševnými kriplami sa nemám o čom baviť. A to nie je nadávka, to je konštatovanie smutnej reality.
pro někoho je realita smutná , pro někoho veselá , inu jak jsem již napsal nechci stebou ztrácet čas a věnuju ho lidem kteří si ho zaslouží a to ty nejsi
31.01.2014
NAVĚDOMOST SE DÁVÁ : VYHLAŠUJE se sčítání počtu TESLA MODEL S v ČR !!
(kdo má TESLA MODEL S [odkaz] nechť laskavě klikne na palec nahoru :-) )
Ale teď bez legrace: až to za jeden den (v zimě, kdy se topí) dojede bez nabíjení z Plzně do Ostravy a zpět, začne to mít smysl. Jinak je to jen pro mentální puberťáky, kteří se chtějí vymezit vůči většinové, pragmaticky uvažující společnosti. :-!
PS: žádný konektor nezačne hořet z důvodu nekvalitní domovní sítě před tímto konektorem. Každý elektrikář ví, že je to blbost. Ten konektor hoří proto, že v něm vlivem koroze, prodřením postříbřených kontaktů, nebo nečistoty vznikne přechodový odpor. :-!
To je, myslím, kec. Tú trasu nedám bez dotankovania ani ja so svojim neelektrickým benzínovým autom a pritom benzínové auto má ZNAČNÁ časť populácie a nemusí sa preto z nej pubertálne vymedzovať.
A na záchod chodíš do auta a ješ taktiež v aute? Vidíš, to ja nerobím. Mávam prestávky - dám si niečo zjesť, na wecko ...
Edit k nabíjaniu: tak cca 20 - 30 min ...
Čo to zas blábolíš? Elektromobil nie je určený na diaľkové jazdy, a neznamená to, že by nemal zmysel. Má prednosti, o ktorých nevieš, lebo nechceš. Alebo nie si schopný to pochopiť...
Blábolíš ty. Auto totiž není nástroj na nahrazování nedostatečného sebevědomí pubertálních jedinců. Je to dopravní prostředek. A pokud se například dopoledne v Plzni dozvím, že odpoledne musím být ve Zlíně, tak prostě sednu do auta a pojedu tam. Což v případě elektromobilu jaksi není možné, víš chlapče?... :no:
V tom prípade si nekupuj elektromobil. Ale to neznamená, že keď nie je vhodný pre teba, tak je nepoužiteľný pre všetkých.
My máme v rodine dve autá. Jedno používam ja, a jazdíme ním na dlhšie trasy a dovolenky, s druhým jazdí manželka, jeho denný nájazd sa pohybuje okolo 20-50 km a to 99% mesto. V čase jeho kúpy som si drahšie auto dovoliť nemohol, keď sa bude za pár rokov meniť, možno bude situácia iná a ten elektromobil kľudne vezmem...
Auto si proste kupuješ podľa účelu, ak budeš denne jazdiť iba po meste, tiež si nekúpiš šesťvalcovú päťmetrovú limuzínu.
Takže, neprekvapený spústou stupídnych komentárov, som sa pozrel trocha na tento problém. Priamo na stránkach NHTSA som sa dočítal "kapánek" inú informáciu ako sa tu objavila na auto.cz.
Nejde problém auta samotného, ale konektoru priloženého ako príslušenstvo k nabíjačke. Ide o konektor používaný na parkoviskách a kempoch pre obytné automobily. Problém spôsobuje to, že niekedy je el. sieť v zlom stave, má väčší prechodový odpor, prípadne kolísa napätie a toto môže spôsobiť, že nabíjačka, konektor, alebo kábel od konektora k nabíjačke sa môže začať roztápať, prípadne až horieť.
Tesla autá nezvoláva do servisu, ale posiela over-the-air update systému, ktorý urobí to, že keď zaregistruje zvýšený prechodový odpor, alebo kolísanie napätia, jednoducho obmedzí prijímané napätie o 25%. Ďalej bude poštou rozosielať upravené konektory s tepelnou poistkou. To je akosi celé.
Mňa takisto udivuje to, že si nikto nie je schopný tie informácie dohľadať a verí auto.cz, prípadne Aha a podobne ...
Mňa aj tiež udivuje, koľko tu ľudia vedia o Ferrari a podobných značkách, ktoré takisto s najväčšou pravdepodobnosťou nebudú nikdy mať >:-[]