Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla svolává do servisů téměř 30.000 vozů, mohou začít hořet

Americký národní úřad pro silniční bezpečnost oznámil závažné varování. Modely Tesla mohou vlivem dobíjení začít hořet.
Zpět na článek
31. 1. 2014 16:00
31. 1. 2014 17:46
31. 1. 2014 16:09
31. 1. 2014 16:21
31. 1. 2014 16:41
31. 1. 2014 17:46
31. 1. 2014 21:03
31. 1. 2014 18:55
31. 1. 2014 22:49
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 14:26
ááááááá fujtajbl !
Najlepšie a najdokonalejšie auto na svete a má takýto problém? Niekde asi súdruhovia v USA urobili chybu, že BERENIKO?

BTW, ináč je to škoda, lebo toto sa výrazne odrazí na popularite a predajnosti tohto výborného auta.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Hittman
31. 1. 2014 15:12
Re: ááááááá fujtajbl !
Že by speciální příplatková výbava "pochodeň"?
Či nový roklamní slogan "Jako s ohněm v zádech!"
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:44
Re: ááááááá fujtajbl !
Ale dobíjecí zásuvka je vpředu..............
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
31. 1. 2014 16:25
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
TESLA MODEL S [odkaz] jede KUCÍ, NO PROBLEMO

vždyť jde jen o blbej konektor přehřívající se nadměrným tokem pulsů proudu v důsledku některých nekvalitních domácích elektroinstalací.

Vyměníme dobíječky [odkaz] přefrknem firmware jako v noťasoj a ŽÁDNÉ _RANNÍ stím MILÁ PANNÍ >:D

2014 MODEL X [odkaz]
2015 MODEL E [odkaz] [odkaz]

TESLA DOBÍJENÍ ZDARMA !! [odkaz]

a ted spívaj všechny zdejší sockY : VIVÁÁÁ LAS TESLAS >:D

PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU, VEDE DO NEBE :-!

1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3.) [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 16:31
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Ty pracuješ pro Teslu ?
Avatar - Ozzman
31. 1. 2014 16:34
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Ne, ale myslí si to >:D
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 16:36
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
asi ho nevzali, tak si to kompenzuje na AUTO.CZ
Avatar - Ozzman
31. 1. 2014 16:37
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Buď rád... ještě že si nemyslí, že je Napoleon >:D
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 16:43
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Jsem rád, aspoň se tu něco děje a je veselo
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 16:44
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
>:D >:D
Avatar - Ozzman
31. 1. 2014 16:36
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Teda nechci ti do toho kecat, ale když shoří jedna Tesla to je ale splodin do ovzduší.. fuj fuj :no: :no: :no: rakovina, to čuchat nechci.... Zlatej dízl :yes: >:D
Avatar - Sandai
31. 1. 2014 16:39
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Jenom blbej konektor, který zapálí auto za mega+ a požár způsobí další škody. Jinak nic >:D
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 16:46
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Čínský konektor na autě za 2 mega.
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 16:50
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Keby len auto. Ale pocitam ze taka Tesla nebude stat na sidlisku pred blokom, ale v garazi co je minimalne taka draha ako auto same. Vedla nejaky S-class a hned 100 litrov do minusu. No super kauf ked pri tom ako to v noci vzblkne a ty s tym vedla nezhoris tiez.
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 16:44
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Zdravíme Tě, soudružko. Protože nás oslovuješ "soudruzi", soudíme že jsi soudružka. Pokud nejsi soudružka, jsi dement. Třetí volba není.
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 16:53
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
V statoch sa rozmaha novy slogan : Teslou tam, s hasicmi na najblizsiu zastavku.
Avatar - ManInBlack
31. 1. 2014 16:04
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Jen příplatkový lak "Flaming red" přecházející postupně do "Burned black".
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 16:47
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Promiň ale na slogany teda nejsi. Výraz "Burning" zní mnohem lépe než "Burned".
Flaming je ok.
Avatar - ManInBlack
31. 1. 2014 17:03
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Burned - Spálený. Burned - Spálený.
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 17:43
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Ale to já jsem pochopil, já jen že to nezní tak hezky ...........
Avatar - CHerokee
31. 1. 2014 16:48
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
Dobré >:D
1. 2. 2014 23:58
Re: ŠAJZE KATZE SOUDRUZI
To sa ale netýka auta samotného, ale konektora k nabíjačke ...
Avatar - woody-alien
31. 1. 2014 14:32
Problém příliš nadšených majitelů
Až mi šokem brada klesla
že prej může hořet Tesla

Kdeže tenhle problém vzniká
vyřešila Berenika

Kupci prý, jak zpráva praví
do Tesly jsou celý žhaví...... ;-)
Rozbalit vlákno
13
31. 1. 2014 14:37
Re: Problém příliš nadšených majitelů
:-) :yes:
31. 1. 2014 14:38
Re: Problém příliš nadšených majitelů
>:D :yes:

(celí)
Avatar - woody-alien
31. 1. 2014 17:14
Re: Problém příliš nadšených majitelů
;-) Nestihl jsem edytovad. >:-[]
31. 1. 2014 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:45
Re: Problém příliš nadšených majitelů
:yes: :-) :yes:
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:45
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Místo kupci by se dalo použít tupci ..........
31. 1. 2014 19:31
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Týmto si sa za tupca pasoval sám. :-!
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 21:01
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Ale ale Klaudiééééé snad tě to nezabibijééééé ............ >:D
1. 2. 2014 18:51
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Nie, na takých ako ty mám imunitu. ;-)
31. 1. 2014 15:48
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Koukám, žes dnes chytil poetickou slinu. :-)
Avatar - Sandai
31. 1. 2014 16:06
Re: Problém příliš nadšených majitelů
Trefné :yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
31. 1. 2014 16:26
Re: Problém příliš nadšených majitelů
kurna chlapče, ty se mě líbís, basnicky ty ja rada >:-[] :yes:
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2014 17:51
Re: Problém příliš nadšených majitelů
:yes: Woody nezklamal. Krátké a úderné. :-)
31. 1. 2014 14:57
Ponaučení od Toyoty...
U Tesly si evidentně vzali příklad od Toyoty... >:D Nejlepší auto na světě, akorát s menším problémem, že hoří... >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:46
Re: Ponaučení od Toyoty...
Těch 30 000 není to náhodou všechno co kdy vyrobili ??????????
31. 1. 2014 17:03
Re: Ponaučení od Toyoty...
Nie ... tam si i tie čo nevyrobili >:D
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 17:45
Re: Ponaučení od Toyoty...
>:D >:-[] >:D
Avatar - donPedro
31. 1. 2014 15:03
Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
No tož jakou paseku může způsobit jeden přihřátý konektor. To v benzíňáku či nafťáku NEMAmo, tam ze však zas může potento... něco třeba jiného, Sumasumárum svolávačka jako každá jiná.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:47
Re: Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
Až na to, že se týká obrovského % jimi vyrobených vozidel ........
2. 2. 2014 00:01
Re: Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
Netýka sa vozidiel, ale konektora k nabíjačke ...
31. 1. 2014 19:32
Re: Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
Konečne jeden rozumný človek. :yes:
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 21:02
Re: Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
Z 25 000 vyrobených kusů svolali 30 000 k opravě. Sumasumárum svolávačka jako každá jiná ... >:D >:D >:D
1. 2. 2014 18:52
Re: Tesla na baterky - no kdo z vás to má?
Buď rád, že nikto nesumarizuje tvoje poruchy...
31. 1. 2014 15:24
preventivni opatreni
a jinde vam tvrdi ze se vam jen zdalo ze vam ty rozvody preskocily
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2014 15:26
a je to tu co vravim stale
pokial nevyriesia problemy s poziarmi a ekologickou likvidaciou tak to elektromobily stale nemaju vyhrane
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 15:37
Spletl jsem se Tesla neskrachuje, Tesla shoří
>:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 15:48
Re: Spletl jsem se Tesla neskrachuje, Tesla shoří
Otázka je co nastane dříve ..........
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 16:23
Re: Spletl jsem se Tesla neskrachuje, Tesla shoří
tak proč tam nejsou hasící přístroje jako ve formuli 1
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 17:45
Re: Spletl jsem se Tesla neskrachuje, Tesla shoří
Od teď budou ........... >:D >:D
31. 1. 2014 16:00
Chyba PR
Misto toho, aby to prezentovali jako limitovanou edici Firestarter, tak to zabiji nejakou svolavackou ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 17:46
Re: Chyba PR
FIRESTAR bude lepší .............
Avatar - Sandai
31. 1. 2014 16:09
Kde je?
To je divné. Berenike spamuje kde se dá a tady je článek o Tesle a Berenike nikde >:D
Rozbalit vlákno
6
31. 1. 2014 16:21
Re: Kde je?
Asi ticho v kute hori hanbou....
Avatar - Sandai
31. 1. 2014 16:41
Re: Kde je?
Už je tady. Jde nám to správně ideologicky vysvětlit :-)
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 17:46
Re: Kde je?
Už se stalo, může za to blbý konektor, mizera jeden ........ >:-[]
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2014 18:02
Re: Kde je?
Podle mě měla spíš Berenika blbý konektor od internetu, proto začala diskutovat později, no a hned měla výmluvu...
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 21:03
Re: Kde je?
Berenika nemá blbý jen konektor .......... :-)
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2014 22:41
Re: Kde je?
Copak, má i něco se zásuvkou? >:-[]
31. 1. 2014 18:55
Nejen Tesla
Docela mě udivuje, kolik diskutujících si dokáže přihřát polívčičku. Určitě to je objektivní problém, ale podobné mívají i auta se spalovacími motory. Jednou opravdu příjde doba kdy do nádrže nebudeme mít co nalít za slušné peníze (s vyjímkou třikrát destilované whisky). Takže se smějme průkopníkům alternativních pohonů dál,místo toho aby jsme jim "drželi palce". P.S. Zajímalo by mě, jak se pojišťuje elektrické auto.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
31. 1. 2014 19:59
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
zavoláš expertům do Český Pojištovny nebo Generali nebo Wustenrot a požádáš je o povinný pojisteni TESLA MODEL S, protože ty experti na webu v online sjednání pojištění nejsou schopný odebrat historický prvek OBJEM VÁLCŮ >:D

No a potom z nich vypadne, že od roku 2012 ještě nebyli schopni web aplikaci aktualizovat pro ELEKTROMOBILY že je to příliž těžký boco >:D

a navrhnou ti POVINNÝ POJIŠTĚNÍ na minimální obsah snad do 1200ccm za pidi pojištění 1500,- ročně a to prosím u bestie s 310kW [odkaz] >:D
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 20:57
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
KOlik máš modelů Tesla S v garáži ?

zda-li vůbec máš garáš ?

a zda-li vůbec máš auto ?
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
31. 1. 2014 21:31
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 21:41
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
neodpověděl jsi na mé otázky, jenom mi tu dáváš odkaz kde jsou skoro samé Tesly, uniká mi něco ? copak jsi tím chtěl říct ? a odpověz, neposílej mi další odkaz s Teslou jo
1. 2. 2014 19:17
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Nuž čo, niekto možno nemá auto a niekomu chýbajú iné veci... ;-)
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 21:08
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Modelům Ford "T" se dnes smějeme. A zároveň se před Fordem skláníme. Ford se ovšem obešel bez dolaru jakékoli pomoci. Bylo to všechno na jeho investorské riziko a řada podobných projektů i zkrachovala spolu se svými tvůrci.
Takže buď bude Tesla životaschopná bez masivní podpory na straně výroby i na straně podpory nákupů koncovými uživateli, nebo ať to radši zabalí.
Z tohoto projektu se dozvíme jen jediné - že černé díry na peníze jsou bezedné.
Avatar - flyboyeda
31. 1. 2014 21:30
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Elektromobili jsou přeceňované a v podstatě nic neřeší, dojde ropa, nebudou plasty a v elektromobilech je spousta plastů, recyklovaný plast taky nic neřeší, spotřebuje se více energie než vznikne, elektromobily jsou neefektivní a k jejich výrobě je potřeba ropa, odtahové auta co odtahují ohořelé Tesly pohání ropa

DESATERO proč si nekoupit elektromobil

1) cena

2) servis

3) životnost

4) není ekologické

5) zoufalý dojezd při mrazech, zda-li se vůbec rozjede a když si člověk zapne topení, rádio, dálkové světla, ventilátory, tak se člověk už nedostane nikam

6) nebezpečné pro chodce - není slyšet

7) díky velkému množství baterii vysoká váha a špatné rozložení těžiště

8) často hoří

9) jako by malý dojezd nestačil, tak doba nabytí trvá až několik hodin a to je otravné

10) jsou citlivé, choulostivé , to znamená poruchové
31. 1. 2014 21:54
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Ano, nic neřeší v době, kdy ropu ještě máme. Až nebude, budeš rád že si svezeš zadek, aniž bys musel u toho musel šlapat do pedálů. Naši generaci to ještě trápit nebude. A to konstatuju jako fanda benzínu.
1. 2. 2014 12:56
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
1) Prvé autá so spaľovacími motormi boli tiež drahé. Navyše sa predáva, takže pre niekoho drahé nie sú.
2) Lepší ako pri spaľovacích autách. Menej častí znamená, že sa toho môže menej pokaziť.
3) To je zatiaľ otázka - životnosť je ale vlastne komplikovaná IBA baterkami - a tie sa dajú vymeniť. Ich cena bude len klesať.
4) To nie je žiadne auto. A ja budem v zápche podstatne radšej stáť za elektromobilom, než za spaľovákom.
5) Možno u Leafa. U Tesly, ktorá má vyhrievané batérie (a má ich podstatne viac) tých 200 míľ vo vyššej špecifikácii dá bez problémov.
6) To platí iba pri rýchlostiach do 20 km/h. Pri vyšších nie je medzi elmobilom a spaľovákom veľký rozdiel ... Navyše cyklisti nie sú počuť tiež a často jazdia ako magori.
7) Možno u Leafa a iných áno, neviem ako majú baterky uložené. U Tesly to ale neplatí ani omylom. Všetky batérie má v podlahe a ťažisko má veľmi nízko a váhu má v podstate sústredenú najmä medzi nápravami.
8) Zhoreli tri, ak sa dobre pamätám - a všetky po náraze a zo všetkých zatiaľ vyšli posádky nezranené. Navyše Ferrari a Lamborghini horia tiež akosi podozrivo často
9) Podľa mňa doba "nabytí" trvá toľko, za ako dlho si naň schopný našetriť a za ako dlho ti ho vyrobia. Čo sa týka doby nabitia, tak Leaf to má pomalšie, ale Tesla má, minimálne v USA a celkom aj v Nórsku, slušne hustú sieť supernabíjacích staních, kde ti Teslu nabije za nejakých 30 - 40 min.
10) Nie, nie sú.
1. 2. 2014 19:05
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
1. Divíš sa? Vzhľadom na prakticky kusovú výrobu voči bežným autám je ich cena priam rozprávková. Že na to našnci nemajú, je niečo celkom iné.

2. Servis elektromobilov je podstatne jednoduchší ako u áut so spaľovacím motorom. Elektropohon je jednoduchší a má neporovnateľne menej pohyblivých dielov a potenciálne problematických uzlov.

3. Čo vieš o životnosti elektromobilov? Na nejakom si 20 rokov jazdil?

4. Na takú blbosť si ako prišiel? Koľko gramov COx a NOx vychádza z výfuku?

5. Máš nejakú štúdiu a konkrétne tabuľkové hodnoty? Máš to vyskúšané?

6. Chodci nemajú čo na ceste robiť prv, ak sa riadne poobzerajú. Rovnako nebezpečné sú aj bicykle a korčuliari.

7. Definuj pojem "vysoká váha". Leaf váži 1,5 t. Niečo nezvyklé? Vďaka batériám je ťažisko elektromobilov NIŽŠIE ako u bežných áut.

8. Koľkokrát za deň si uhorel?

9. Bojíš sa, že kým budeš spať, tak sa to nenabije? Dojazd je primeraný mestskému určeniu súčasných elektromobilov.

10. Odkiaľ vieš? Pracuješ v autoservise pre elektromobily, alebo ich vlastníš celú flotilu a máš s tým skúsenosti?

Keby všetci uvažovali ako ty, tak dodnes jazdíme na koňoch.
Mimochodom - vybrané slová ťa v škole neučili? Rozdiel medzi "být" a "bít" ti nič nehovorí...
Avatar - flyboyeda
1. 2. 2014 21:29
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Obsah tohoto příspěvku byl nevhodný a urážlivý, a proto byl smazán. Redakce Auto.cz
1. 2. 2014 21:32
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Načo sa predstavuješ? A ešte s toľkými menami.
Avatar - flyboyeda
1. 2. 2014 21:37
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
JSI TRAPNÝ A UBOHÝ
1. 2. 2014 21:39
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
To píšeš ty o mne? Čo si k tým urážkam nezabudol kliknúť na palec hore?
Avatar - flyboyeda
1. 2. 2014 21:52
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
JEZDÍŠ ELEKTROMOBILEM A POUŽÍVÁŠ HO KAŽDÝ DEN?
1. 2. 2014 22:00
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Máš zaseknutý Caps Lock alebo poznáš len veľké písmená? Ale to je jedno, beztak sme skončili. S duševnými kriplami sa nemám o čom baviť. A to nie je nadávka, to je konštatovanie smutnej reality.
Avatar - flyboyeda
1. 2. 2014 22:17
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
pro někoho je realita smutná , pro někoho veselá , inu jak jsem již napsal nechci stebou ztrácet čas a věnuju ho lidem kteří si ho zaslouží a to ty nejsi
2. 2. 2014 13:22
Re: NO TAK TO TI MŮŽU ŘÍCT NAPROSTO PŘESNĚ
Potešenie je na mojej strane.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
31. 1. 2014 21:28
SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

31.01.2014
NAVĚDOMOST SE DÁVÁ : VYHLAŠUJE se sčítání počtu TESLA MODEL S v ČR !!
(kdo má TESLA MODEL S [odkaz] nechť laskavě klikne na palec nahoru :-) )

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2014 22:04
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
TEchnicky SLAbší :no: ;-)

Ale teď bez legrace: až to za jeden den (v zimě, kdy se topí) dojede bez nabíjení z Plzně do Ostravy a zpět, začne to mít smysl. Jinak je to jen pro mentální puberťáky, kteří se chtějí vymezit vůči většinové, pragmaticky uvažující společnosti. :-!

PS: žádný konektor nezačne hořet z důvodu nekvalitní domovní sítě před tímto konektorem. Každý elektrikář ví, že je to blbost. Ten konektor hoří proto, že v něm vlivem koroze, prodřením postříbřených kontaktů, nebo nečistoty vznikne přechodový odpor. :-!
1. 2. 2014 17:32
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
To je, myslím, kec. Tú trasu nedám bez dotankovania ani ja so svojim neelektrickým benzínovým autom a pritom benzínové auto má ZNAČNÁ časť populácie a nemusí sa preto z nej pubertálne vymedzovať.
Avatar - Ada je zase tady
1. 2. 2014 23:08
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
Kolik minut trvá dotankování a kolik hodin nabíjení baterie? :-!
1. 2. 2014 23:42
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
A na záchod chodíš do auta a ješ taktiež v aute? Vidíš, to ja nerobím. Mávam prestávky - dám si niečo zjesť, na wecko ...
Edit k nabíjaniu: tak cca 20 - 30 min ...
1. 2. 2014 19:15
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
Čo to zas blábolíš? Elektromobil nie je určený na diaľkové jazdy, a neznamená to, že by nemal zmysel. Má prednosti, o ktorých nevieš, lebo nechceš. Alebo nie si schopný to pochopiť...
Avatar - Ada je zase tady
1. 2. 2014 23:21
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
Blábolíš ty. Auto totiž není nástroj na nahrazování nedostatečného sebevědomí pubertálních jedinců. Je to dopravní prostředek. A pokud se například dopoledne v Plzni dozvím, že odpoledne musím být ve Zlíně, tak prostě sednu do auta a pojedu tam. Což v případě elektromobilu jaksi není možné, víš chlapče?... :no:
1. 2. 2014 23:46
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
Iste, u nás to "jaksi není možné", ak tu budú ale postavené superchargery, tak to "jaksi bude možné".
2. 2. 2014 13:26
Re: SČÍTÁNÍ počtu TESLA MODEL S v ČR
V tom prípade si nekupuj elektromobil. Ale to neznamená, že keď nie je vhodný pre teba, tak je nepoužiteľný pre všetkých.
My máme v rodine dve autá. Jedno používam ja, a jazdíme ním na dlhšie trasy a dovolenky, s druhým jazdí manželka, jeho denný nájazd sa pohybuje okolo 20-50 km a to 99% mesto. V čase jeho kúpy som si drahšie auto dovoliť nemohol, keď sa bude za pár rokov meniť, možno bude situácia iná a ten elektromobil kľudne vezmem...
Auto si proste kupuješ podľa účelu, ak budeš denne jazdiť iba po meste, tiež si nekúpiš šesťvalcovú päťmetrovú limuzínu.
31. 1. 2014 22:49
Proc?
Proc tak slozite a s medialnim humbukem? Vzdyt prece stacilo uvest v 4 vyrobni cisla, ktera na svolavacku nemusi ... ty uz shorely.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2014 07:32
Trocha skutočnosti
Takže, neprekvapený spústou stupídnych komentárov, som sa pozrel trocha na tento problém. Priamo na stránkach NHTSA som sa dočítal "kapánek" inú informáciu ako sa tu objavila na auto.cz.
Nejde problém auta samotného, ale konektoru priloženého ako príslušenstvo k nabíjačke. Ide o konektor používaný na parkoviskách a kempoch pre obytné automobily. Problém spôsobuje to, že niekedy je el. sieť v zlom stave, má väčší prechodový odpor, prípadne kolísa napätie a toto môže spôsobiť, že nabíjačka, konektor, alebo kábel od konektora k nabíjačke sa môže začať roztápať, prípadne až horieť.
Tesla autá nezvoláva do servisu, ale posiela over-the-air update systému, ktorý urobí to, že keď zaregistruje zvýšený prechodový odpor, alebo kolísanie napätia, jednoducho obmedzí prijímané napätie o 25%. Ďalej bude poštou rozosielať upravené konektory s tepelnou poistkou. To je akosi celé.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - flyboyeda
2. 2. 2014 12:33
Re: Trocha skutočnosti
udivuje mě kolik lidi ví informací o elektormobilech na které nikdy nebudou mít, zaujímavé
2. 2. 2014 13:13
Re: Trocha skutočnosti
Mňa takisto udivuje to, že si nikto nie je schopný tie informácie dohľadať a verí auto.cz, prípadne Aha a podobne ...
Mňa aj tiež udivuje, koľko tu ľudia vedia o Ferrari a podobných značkách, ktoré takisto s najväčšou pravdepodobnosťou nebudú nikdy mať >:-[]