Ekonomika
Standardní ceníkovka je skoro 560 tisíc, cena v článku je při "financování Renault". Stejně je to ale super nabídka, vzhledem k tomu, že menší, výkonově srovnatelné a v lecčems kontroverznější Clio R.S. stojí jen o něco míň (ceníkovka cca stejná, ale už v tom je R-Link a navigace, což bych určitě u Meganu doporučil k přikoupení). Jsem zvědavý, zda takhle atraktivní cena vydrží i do nové generace Meganu, protože hádám, že důvod aktuální výhodnosti je i v tom, že interiér Meganu je už citelně starší a v Renaultu se to snaží nějak kompenzovat...
Řekl bych, že příští generace Mégane už tak cenově výhodná nebude. Možná i u nás bude minimálně za stejné peníze jako Octavia nebo Golf.
Dobrý den, při financování je sleva dalších 20 tisíc, 527.900 Kč u GT220 je "akční cena", tedy normální cena pro nákup v hotovosti
Kolega nejspíše psal o cenách modelu Clio RS, tam by to sedělo, ale původně jsem chtěl napsat to samé co vy, jelikož první příspěvek je více než matoucí...
Interiér Meganu stále drží se zavedenou konkurencí krok a velmi dokonale maskuje fakt, že byl uveden na trh již před 6 lety.
Asi otázka názoru, pro mě je současný interiér Meganu na hranici přijatelnosti, možná v některých oblastech i za ní (např. místo pro kolena spolucestujícího). Zvenku facelift hodně pomohl, zevnitř pro mě nezbývá, než se těšit na novou generaci - na příkladu Clia a Capturu je vidět, že to jde, když se chce.
Super kára za ty prachy, kór po faceliftu, ale kolik to reálně žere?
edit: dle spritmotor jsou tam tři auta něco pod 9litrů. To není tak hrozný, určitě se s tím nedá jezdit klobouk 😄
edit: dle spritmotor jsou tam tři auta něco pod 9litrů. To není tak hrozný, určitě se s tím nedá jezdit klobouk 😄
kolik chybělo - blbé 2 dny a mohl bych na jaře poreferovat. Díky tomu, že prodejce mi předběžně slíbil, že s cenou už nepůjde nic nejspíš udělat, jsem se rozhodl pro konkureci, za 2 dny jsem měl nový ceník na GT a cena jen o 30 víc než konkurence ... dop...
PS: sleva mi byla řečena, že je pouze pro IČ, ale krom panar. střechy bych měl full výbavu i s GPS a park. kamerou a perleťovkou
PS: sleva mi byla řečena, že je pouze pro IČ, ale krom panar. střechy bych měl full výbavu i s GPS a park. kamerou a perleťovkou
Pro jakou konkurenci 😄 ?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nepovídej, že o tom nevíš... >😁
Kia Cee´d SW 1,6 GDI Exclusive + paket Ultra, holt manželka chtěla něco obyč, když jsme se neshodli na modré perleť u GTčka
No to se přiznám jsou dosti odlišné vozy, mít ve výběru Ceed 1,6 GDi a Megane GT 220... Jo jsou to kombíky se 4 koly, to je myslím vše, co je spojuje 😉 Ale ať Ceed dlouho dobře slouží :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč ne, pokud máš rád elektronické asistenty, pak je ten paket Ultra zajímavá volba. Modrá perleť je super.
No tak to je teda opravdu škoda...sorry
a toho megana teda nebyli ochotni vůbec slevit?
a toho megana teda nebyli ochotni vůbec slevit?
prodejce mi nabídnul dost velkou slevu, moc se mi líbila, ale už jsem nechtěl čekat - GT jsem původně objednával na podzim, ale tehdy už nešlo objednat, protože se čekalo na facelift. V D a PL se nové GT prodává od 1. 12. 2013 a u nás až na konci ledna, takže paráda (ČR jako vždy nakonec), ale někdy kolem 10. 1. mi prodejce řekl, že má 1. nástřel ceníku a že z toho je zřejmé, že nepůjde dát sleva. Takže jsem pak šel objednat Kiu a 2 dny na to, renault.cz vydal ceník na GT a prodejce mi volal, že cena je 520 s DPH po všech slevách a s výbavou, co jsem chtěl ... ale to už jsem zaplatil 20 tis. zálohu ... no více o tom rozepíšu v recenzi na Cee´da
A GT cingrlátka mu nepomůžou
A podle čeho tak soudíš?
tobě se ta hrůza líbí?
Ano, ze všech generací nejvíce, navíc poslední facelift se povedl.
Mně se předek před tímto faceliftem líbil víc, zejména ve světlejších barvách. Spíš zadek potřeboval optický upgrade.
Já nikomu názor neberu, každému se líbí něco jiného. Zadních partií HB se jeden z faceliftů dotknout mohl, každopádně u verze kombi a coupé bych to jako problém neviděl.
Mimo tému, ale objavili sa spy fotky nového Espacu. 😄
[odkaz]
[odkaz]
Nízka podlaha kufru, veľké kolesá, MPV s jemným podmazom príchute cross...
AKurát na to mohli konečne dať posuvné dvere... S nimi by to bol unikát.
AKurát na to mohli konečne dať posuvné dvere... S nimi by to bol unikát.
Stejně jako v celé řadě Mégane ani pro GT220 nelze po faceliftu objednat xenony.
=> v dnešní době av Evropě? To oni to snad už mají full LED jako S Klasse?
=> v dnešní době av Evropě? To oni to snad už mají full LED jako S Klasse?
😄
nechápu jak se to někomu může líbit
Zkus si napsat ještě s jedním týpkem ze zdejší diskuze, určitě si budete notovat. Prostě co člověk, to názor.
Hele,ty vaše příspěvky jsou vážně hloupý, tohle je web o autech, tak to nezasírejte vašema fantasmagoriema, najděte si už jinou zábavu!
Za spoustu dalsich veci se priplaci, takze kdyz tam clovek da bezkontaktni kartu, navigaci, vyhrivane sedacky, tak ma za nejakych 630.000Kc prastary model co pres facelift uz je notne zejmena v interieru okoukany, ktery ma misto svetel bludicky a celkove to neni zrovna zazrak. To uz bych sel radeji do te Octavie RS, ktera je o dost novejsi, muzu do ni mit automat a rozdil v cene se mi vrati pri prodeji ojetiny.
U Octavie se taky připlácí... za navigaci, za automat, za ližiny na střechu... a pokud chceš bezklíčové odemykání, musíš vzít i parkovací senzory, takže fakticky jsi s takovou konfigurací přes 770.000. To je dost velký rozdíl na to, aby byl Megane zajímavý.
Připlácí se stejně jako všude, když už chceš být přesný,tebou vybrané prvky stojí dokonce celých 35-45 tisíc, tak nevím kde na ty povídačky o vysoké ceně chodíš. Klidně můžeš kontrovat levnější konkuencí, sem s ní... Holt když potřebuješ Octavii, tak jdeš do ní. Ale vždy mě pobaví lidé, kteří operují směšným faktem o tom, že když koupí škodovku dráž, že se jim to vrátí při prodeji >😁 Když myslíte...
Po dolozeni Octavie RS na stejnou vybavu jsem na 695.000Kc a to mam navic xenony. To je rozdil nejakych 60.000Kc (respektive 10😖 proti Megane GT za coz mam lepsi vybavu (ty xenony), o generaci novejsi auto a 100.000Kc, ktere dostanu zpatky az to auto budu jako ojete prodavat.
Tou cenou při prodeji bych neoperoval, to je dost spekulativní položka... navíc bys musel kalkulovat časovou hodnotu peněz atd. Je tam prostě rozdíl 160.000, Octavia je lepší a větší auto, má navíc xenony a pár dalších drobností, adekvátně tomu víc stojí... všechno v pořádku.
No s částkou 630 tisíc po tvém fiktivním dovybavení jsi přišel ty sám. Ono 530 + 35-45, no ....
O generaci novější auto máš logicky, pokud budeš chtít novějšího Megana počkej na nový model, taky bude o generaci dál jako Octavia. Toto není argument koupě, leda obhajoba vlastního výběru. Rozdíl v ceně se ti bude držet prakticky konstantně po celou dobu vlastnictví, takže v podstatě nula od nuly pošla.
O generaci novější auto máš logicky, pokud budeš chtít novějšího Megana počkej na nový model, taky bude o generaci dál jako Octavia. Toto není argument koupě, leda obhajoba vlastního výběru. Rozdíl v ceně se ti bude držet prakticky konstantně po celou dobu vlastnictví, takže v podstatě nula od nuly pošla.
Pokud je nova generace za stejnou cenu jako nova, tak je to rozhodne argument ke koupi. Cekal bych, ze si Renault bude uvedomovat stari sve nabidka a tu cenu tomu prislusne prizpusobi. Renault GT nema v zakladu nejenom tu navi, ale ani lepsi audio (to muzeme skrtnout stoji stejne jako u OIII takze se pokrati), keyless, ani vyhrivani sedacek vpredu! a samozrejme zminovane xenony.
Cena pri prodeji neni v tomto pripade prilis spekulativni ceny ojetych Renaultu a Octavii jsou dostupne a nic se na nic do budoucna asi nezmeni.
Cena pri prodeji neni v tomto pripade prilis spekulativni ceny ojetych Renaultu a Octavii jsou dostupne a nic se na nic do budoucna asi nezmeni.
Rozdíl úvodních cen je 135 tisíc, je ti to málo? Pokud ano, kolik by sis představoval? U Octavie si navíc za navigaci a keyless entry také připlácíš. Takže si do příplatků dej výhřev sedaček a zvedne se ti cena o celých 6 tisíc. Pravda xenony zatím nedostaneš, ale nebojím se, že by se do výbavy nedostaly adaptivní bixenony jako u verze před faceliftem.
Znovu ti zopakuji, že rozdíl mei nákupními cenami obou vozů bude reflektován i při prodejních cenách ojetin. Nikdy se Renault RS220 nebude prodávat za ceny OIII RS, ani nemůže. ALe garantuju ti, že při prodeji si vždy rozdíl mezi kupními cenami udrží 😉
Znovu ti zopakuji, že rozdíl mei nákupními cenami obou vozů bude reflektován i při prodejních cenách ojetin. Nikdy se Renault RS220 nebude prodávat za ceny OIII RS, ani nemůže. ALe garantuju ti, že při prodeji si vždy rozdíl mezi kupními cenami udrží 😉
Pánové, doporučuju se s autem projet. O víkendu jsem s ním najel bezmála 500km a to auto je BOMBA! Motor z modelu R.S. (RenaultSport kdyby někdo nevěděl), fantastickej zvuk (Octavia se v tomhle měru může jít zahrabat) a zátah. Co se týká cenovky existuje fleetový program a pokud se mám vrátit k Octavii tak je to samozřejmě daleko novější auto, ale charakterem GTčku nesahá ani po kotníky! Pokud někdo chce sportovat tak má Renault R.S. ale Škodovka už nic víc nemá bohužel >😒] Takže jedině RenaultSport! A kdo nevěří ať si to auto vyzkouší, klidně vůz předvedu... 😄
Geny MRS v kombíku... nevím jestli mi to dává smysl, musel bych to projet. MRS jsem měl vždycky zaškatulkovaný jako dost ultimativní auto...
Z toho co jsem přečetl vyplývá, že to bude asi jezdit dobře, ale bude to tvrdé. Mně by zajímalo, jak moc tvrdé.
Jakože GT220 je super v tom, že když tatík rodiny pojede sám, může na okresce zdeptat kdejakého sporťáka. Na běžné ježdění bych to ale nechtěl...
Mimochodem, docela jsem koukal na Ceed SW... tam jsou xenony jen jako součást paketu Ultra za 90.000 - je v tom i vyhřívaný volant, všemožné asistenty, kamera, navi... ale i tak, pro zákazníky Kie je to dost pálka.
neda sa byt lacny ako suzuki alto a zaroven kvalitny ako mercedes E to nejde
Už jsme se tu o tom bavili minulý týden, ale myslím, že po zvednutí cen si hodně lidí rozmyslí nákup korejce za cenu zavedené konkurence... dříve tito výrobci odebíraly zákazníky Volkswagnu, Oplu, Fordu, Renaultu atd... ale díky ceně hlavně 😄
Nechci soudit SUV, protože ta třída mi není blízká a ceníky nemám v hlavě, navíc se mi ani jedno z korejských SUV moc nelíbí. Pokud se ale podívám na kompakty, pak Ceed patří k mým favoritům (zejména v nižších specifikacích a v naftě)... z následujících důvodů😒br />
1) Design - interiér je parádní, exteriér je taky fajn, navíc (třeba i oproti Octavii) vypadá dobře i v základních specifikacích na 15" v bílé. Materiály bez připomínek.
2) Technika - Kia má víceprvek ve všech motorizacích, stejně tak šestikvalt. Samozřejmě, pokud si vybereš z omezenější nabídky motorů... což by ale většina kupců mohla.
3) Já osobně věřím, že je lepší sedmiletá záruka než dvouletá a že Kia umí vyrábět slušně spolehlivé vozy... tenhle bod je ale diskutabilní, tak ho nechme klidně stranou.
Takže si umím klidně představit, že bych koupil Ceed místo... třeba Astry, za stejné peníze.
Sedmiletá záruka tu byla mockrát propírána a jak funguje doopravdy jsem nezkoumal. Osobně bych do takového vozu bral radši benzín, protože za cenu dieslu dostanu ať chci nebo ne třeba toho Golfa s TSI, kde je kabina o kus dál a na auto této velikosti motor zcela postačující 😄
Je to o preferencí, já to spíše myslel tak, že za stejnou cenu se ta konkurenceschopnost snižuje. Osobně bych si taky dokázal představit jezdit (radši v Ceedu, i30 se mi fakt nelíbí čím dál více) v korejci do 300 tisíc se slušnou výbavou. Ale zatím mi ta auta nejsou natolik sympatická, abych se s rozpočtem třeba 500 tisíc v nižší střední rozhodoval mezi EU špičkou (Golf, OIII,Leon,Focus,Astra,30😄 a Ceedem. Ty auta jsou prostě o kus dál.
Mimochodem minuly tyden sem se byl mrknout na 308 a dost mne vzala za srdce... skoro lepší než Golf.. jen bych si musel zvyknout na budíky. Těšim se na kombik! 😄
Jde o to, který z těchto vozů vydrží trochu déle 😄 Jinak je to asi jedno.
V benzínu se ty nůžky rozevírají víc, 1.6GDI stačí tak na 1.2TSI, proti 1.4TSI není co postavit a pak až je GT, které ale zase nemůže být v kombíku.
Ono je tu ještě jedna věc... mně se totiž moc nelíbí ta kabina v Golfu. Na můj vkus je tam moc toho dekoru, ať už je to piáno nebo stříbřenka... hlavně tu stříbřenku okolo budíků bych si klidně odpustil. Já byl nadšený akorát ze sedaček ErgoActive, jinak mě Golf nijak neohromil... kacířsky napíšu, že vizuálně mi lépe sedl ten Ceed.
A ještě k tomu nebezpečí, co ti hrozí, jeden vtípek:
Karel IV.neměl dobrej den. Nic se mu nedařilo a bolela ho hlava. Chtěl by si odpočinout a být chvíli sám, jenže pod nohama se mu pořád motal malej Zikmund a něco žvatlal. Rozmrzelej Karel na něj houknul:
"Zikmunde, musíš se tu pořád motat ?"
"A tatí, co mám dělat ?"
"Běž, upaluj...." >😒]
Jinak kacířství je mým druhým nejoblíbenějším hříchem, hned po... no, to je nakonec jedno 😄
Interier G7 GTI/GTD/R není určitě horší, než u G6 GTI/GTD/R.
Tomu téměř symbolickému sploštění volantu u GGTI říkáš vážně "placatej" volant? 😉
Mluvil jsem spíš o běžném Golfu. Zpracování je ok, ale nelíbí se mi přemíra dekoru... piáno ještě jakž takž, ale ta stříbřenka kolem budíků je pro mě zuviel.
Co se volantu týče... i tam je na můj vkus zbytečně moc stříbrné, kulatý střed se mi (stejně jako u Audi) moc nelíbí. I tak je to v součtu širší špička třídy, to rozhodně... ale prostě z koncernových trojčat se mi nejvíc líbí architektura SEATu.
[odkaz] >😁
Nešlo mi o samotnou architektu, to je logicky hodně subjektivní záležitost.
Šlo mi spíš o pocit z vnímané kvality zpracování interiéru a tu (dle mě) nemá Leon lepší, než Golf (samozřejmě interiér GTI/GTD je nutno srovnávat s FR), na druhou stranu Leon v tomto ohledu udělal (mezigeneračně) neskutečný krok kupředu.
Nj, jenže pájův Leon je FR a to je sakra rozdíl. Když mě polomrtvého vytáhli z Reference, hodili mě do FR vzkřísit. >😁 Trochu přeháním, ale v Reference bych Leona nebral ani omylem, a to není nejnižší výbava. A jsou tam i jiný špeky...např. s kolama. To je jedno, já nikomu nechci brát nadšení, ten generační skok tam je a velkej, to zase jo.
Z Golfa rozhodně nedělám modlu, to já ostatně z žádnýho auta, ale sednul mi.
PS: Obžerství ? >😁 😉 No, na to nevypadáš.
super 😉
sice to trosku trvalo ale momentalne uz nic nenasvedcuje tomu zeby si dnes kie kupoval niekto ako lowend alebo ako lacnu alternativu , vsetko su to uz plne konkurencieschopne auta na urovni :yes: presne tak
U korejských kousků v nižší střední třídě jsem si jistý, že je není důvod při výběru přehlížet, spíše naopak by mohlo jít o tu správnou volbu. 😉
Generace Megane šly po sobě:
1996-2003
2002-2008 (uvádí se překryv s I)
2008-?
Takže nový model 2015 by nebyl žádné velké překvapení...