Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault Mégane GT220 se vrací, stojí 527.900 Kč

111 komentářů

Avatar - Emel
Emel
...nelze objednat xenony. Hm, no to je dost nepříjemné ovšem...
Avatar - grifith
grifith
To souhlasím, v této cenové bych už tento prvek očekával když ne jako standard, tak aspoň jako příplatkovou možnost. Přitom na začátku prodeje možnost dokoupení xenonů byla a to dokonce adaptivních bixenonů...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych se bez xenonů teda obešel, za půl míče kombik s geny MRS... myslím, že to není špatn nabídka
Avatar - grifith
grifith
Obejít se dá, ale proč z nabídky příplatků adaptivní bixenony vypadly je nepochopitelné. Nabídka modelu jako taková je myslím bezkonkurenční, za to si zaslouží Renault velkou pochvalu >😒] :yes:
Avatar - Emel
Emel
Špatná nabídka to není, tím víc zamrzí, že tam ty xenony nejdou.

Geny MRS v kombíku... nevím jestli mi to dává smysl, musel bych to projet. MRS jsem měl vždycky zaškatulkovaný jako dost ultimativní auto...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Motorově to vychází z dvoulitru z MRS a podvozek by měl být také nalazen jinak, než třeba u 1.6 😄 Určitě za tyhle peníze podobné auto tohoto segmentu ( a vůbec kombi) neseženeš. Leda Fabia RS kombi, ale ta je menší a slabší.
Avatar - Emel
Emel
Jasně, Octavia RS je o 100.000 dražší, to je rozdíl třídy (ale třeba ty xenony tam máš v základu).

Z toho co jsem přečetl vyplývá, že to bude asi jezdit dobře, ale bude to tvrdé. Mně by zajímalo, jak moc tvrdé.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To nám jistě nekriticky sdělí některý místní redaktor 😄 >😁 Škoda, že tohle auto nebude tak masově u dealerů, jako jiné modely.
Avatar - Emel
Emel
Já bych to stejně musel zkusit, žádná stupnice tvrdosti pokud vím neexistuje (teda existuje... topaz, korund, diamant... ale ta se na tohle nehodí). Mně i Octavia RS přijde dost tvrdá, a to se testeři vesměs rozplývají nad tím, jak je to auto geniální pro české cesty.
Borek B.
Jel jsem jen jako spolujezdec, ale přišlo mi to v pohodě. Rozhodně žádné nekompromisně tvrdé "prkno".
Avatar - Emel
Emel
Říká se (jo, blbý začátek), že torzka obecně nedokáže moc dobře skloubit jízdní jistotu a komfort. A komfort na 18" s torzkou... nevím, to mi zní trošku jako sci-fi.
Borek B.
Komfort bych asi neřekl, ale v rámci "sportovních" podvozků můžou být buď prkna, nebo relativně rozumné kompromisy. GT220 bych označil právě za takový rozumný kompromis.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
A já bych to za kompromis neoznačil, mi to přišlo na rodinný vozík tvrdé moc. Přitom se považuju za dost přizpůsobivého člověka v této oblasti...

Jakože GT220 je super v tom, že když tatík rodiny pojede sám, může na okresce zdeptat kdejakého sporťáka. Na běžné ježdění bych to ale nechtěl...
ObiWanKenobi
ja s Meganom RS a Cup-ovym podvozkom jazdim kady den a clovek si lahko zvykne. Ono ten podvozok je tvrdy, ale napravy nebuchaju, nemam pocit, zeby podvozok trpel ako to pocitujem napr. na mojom druhom aute VW Scirocco. Fakt ze je robustny, az predimenzovany. Akurat na retarderoch vzdy zaplacem spolu s autom 😄
Borek B.
Jen pro jistotu, napsal jsem, že je to kompromisnější podvozek mezi těmi "sportovními", takže ano, proti běžnému podvozku stále působí tvrději. V GT220 jdou podle mě dobře cítit "R.S. geny" a člověk o to vyloženě musí stát a umět využít; koupit si to jen jako výbavovou / výkonovou verzi u tohohle auta mi moc smysl nedává, nebýt teda té hodně atraktivní ceny 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Cenově je to tak výhodný, že bych xenony v tomhle konkrétním případě oželel. Samozřejmě, je to zvláštní politika. Takovej ultimát jako MRS to asi zase nebude (žádnej samosvor, nevypínatelné ESP, jiné přední zavěšení), ale hodně zajímavé určitě. Aspoň soudě podle tohoto chvalozpěvu na verzi před F/L. 😉 [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja by som sa takisto obisiel bez siiiibra u kie sportage ale pre niekoho to je proste trestuhodna chyba nemat ho v ponuke, to mas tak 😉 , kazdy sa zaobide bez par somarin u znacky ktorej fandi a ktora sa mu paci :yes:
Avatar - Emel
Emel
Xenony se ale stávají v poslední době standardem. Nemusí být v základu, konec konců, u Focusu ST se za ně taky připlácí... ale ta možnost by být měla. Xenony jsem vídal i na jedničkové Fabii.

Mimochodem, docela jsem koukal na Ceed SW... tam jsou xenony jen jako součást paketu Ultra za 90.000 - je v tom i vyhřívaný volant, všemožné asistenty, kamera, navi... ale i tak, pro zákazníky Kie je to dost pálka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono si stačí projet ceníky žádaných vozů korejské produkce a uvidíš, že už se nejedná o levnou značku... 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podobne je na tom aj skoda, uz nie je lacna ako kedysi ale rovnako uz je aj kvalitnejsia ako kedysi 😉

neda sa byt lacny ako suzuki alto a zaroven kvalitny ako mercedes E to nejde
Avatar - Emel
Emel
Škodovka bývala vždycky dražší než srovnatelná konkurence, tam mám naopak pocit, že se dostala v poslední době trošku nohama na zem... a třeba RS je fakt dobrá nabídka - stejně jako Golf GTI nebo lépe specifikované Leony.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak, Škodovka se blíží trochu normálu i když ty základní výbavy jsou žalostně chudé. Na druhou stranu jak píše Topper, platit za kvalitu, já pořád nejsem přesvědčen o tom, že třeba Hyundai (třeba ta ix 35 co se tu tak prodává) je stejně kvalitní vozem jako Tiguan, CX 5 a podobně...Nemyslím spolehlivost ale celkový dojem, technika, materiály.
pogo26
Ceny jsou nastaveny dle trhu. U nás se korejcům začalo dařit, tak se snaží zvedat ceny. Škodovka je proto chce trochu přidusit, tak na to reaguje.
Avatar - Emel
Emel
Jednak jsou ceny nastaveny dle trhu, dvak je potřeba vidět, že třeba Kia udělala u Ceedu (i u dalších modelů) obrovský krok kupředu, čemuž logicky odpovídají i vyšší ceny.
ryccardo
Počkej s tou kvalitou zase brzdi. Kvalitativně byla Škodovka na vrcholu tak před 10 lety. Pak to šlo v rámci cost savingů s kvalitou dolů, tak aby si je nepřechválil. ;-\
Avatar - Emel
Emel
Ale tak víš co, 1.6GDI Comfort za 360 nebo za 400 jako Anniversary+, to se dá, za kombíka v ceníkových.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže za 400 už máš třeba Oktávku nebo Golfa,Focuse... a je otázka, jeslti oželíš pár položek výbavy.... Myslím si, že za obdobnou cenu evropské konkurence ještě K/H nemůže být plně konkurenceschpným vozem.

Už jsme se tu o tom bavili minulý týden, ale myslím, že po zvednutí cen si hodně lidí rozmyslí nákup korejce za cenu zavedené konkurence... dříve tito výrobci odebíraly zákazníky Volkswagnu, Oplu, Fordu, Renaultu atd... ale díky ceně hlavně 😄
Avatar - Emel
Emel
Píšeš podobné věci tady i v tom příspěvku nahoře, já s dovolením odpovím jen jednou.

Nechci soudit SUV, protože ta třída mi není blízká a ceníky nemám v hlavě, navíc se mi ani jedno z korejských SUV moc nelíbí. Pokud se ale podívám na kompakty, pak Ceed patří k mým favoritům (zejména v nižších specifikacích a v naftě)... z následujících důvodů😒br />
1) Design - interiér je parádní, exteriér je taky fajn, navíc (třeba i oproti Octavii) vypadá dobře i v základních specifikacích na 15" v bílé. Materiály bez připomínek.
2) Technika - Kia má víceprvek ve všech motorizacích, stejně tak šestikvalt. Samozřejmě, pokud si vybereš z omezenější nabídky motorů... což by ale většina kupců mohla.
3) Já osobně věřím, že je lepší sedmiletá záruka než dvouletá a že Kia umí vyrábět slušně spolehlivé vozy... tenhle bod je ale diskutabilní, tak ho nechme klidně stranou.

Takže si umím klidně představit, že bych koupil Ceed místo... třeba Astry, za stejné peníze.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pozeras na to rozumne 😉 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Musím souhlasit s tím co si napsal a to, že v základu vypadá Ceed rozhodně o notný kus lépe, než třeba Oktávka. Ale to i třeba ten Mégane. Víceprvek hraje pro ceeda a šestikvalt taky. Já mam pořád trochu problém se vzhledem, ale rozhodně to nebudu uvádět jako mínus, to je muj názor a je čistě subjektivní.

Sedmiletá záruka tu byla mockrát propírána a jak funguje doopravdy jsem nezkoumal. Osobně bych do takového vozu bral radši benzín, protože za cenu dieslu dostanu ať chci nebo ne třeba toho Golfa s TSI, kde je kabina o kus dál a na auto této velikosti motor zcela postačující 😄

Je to o preferencí, já to spíše myslel tak, že za stejnou cenu se ta konkurenceschopnost snižuje. Osobně bych si taky dokázal představit jezdit (radši v Ceedu, i30 se mi fakt nelíbí čím dál více) v korejci do 300 tisíc se slušnou výbavou. Ale zatím mi ta auta nejsou natolik sympatická, abych se s rozpočtem třeba 500 tisíc v nižší střední rozhodoval mezi EU špičkou (Golf, OIII,Leon,Focus,Astra,30😄 a Ceedem. Ty auta jsou prostě o kus dál.

Mimochodem minuly tyden sem se byl mrknout na 308 a dost mne vzala za srdce... skoro lepší než Golf.. jen bych si musel zvyknout na budíky. Těšim se na kombik! 😄
pogo26
Golf a P308 to oba hrají na vnímanou kvalitu, t.j. na kvalitu, která jde vidět a asi to funguje. Teď jde jen o to, zda to, co je navíc na povrchu, nechybí někde uvnitř.
Avatar - Ozzman
Ozzman
O nějaké extra spolehlivosti alá staré Tdi od VW si iluze nedělám >😁
Jde o to, který z těchto vozů vydrží trochu déle 😄 Jinak je to asi jedno.
Avatar - Emel
Emel
Diesel bereš pokud opravdu chceš jezdit hodně. 1.4CRDi neznám, ale 1.6CRDi je po všech stránkách povedený motor a příplatek za naftu je u spousty značek větší než u Kie.

V benzínu se ty nůžky rozevírají víc, 1.6GDI stačí tak na 1.2TSI, proti 1.4TSI není co postavit a pak až je GT, které ale zase nemůže být v kombíku.

Ono je tu ještě jedna věc... mně se totiž moc nelíbí ta kabina v Golfu. Na můj vkus je tam moc toho dekoru, ať už je to piáno nebo stříbřenka... hlavně tu stříbřenku okolo budíků bych si klidně odpustil. Já byl nadšený akorát ze sedaček ErgoActive, jinak mě Golf nijak neohromil... kacířsky napíšu, že vizuálně mi lépe sedl ten Ceed.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nevim, jestli se to GDI změnilo oproti minulému CRDi, ale v I. generaci Ceedu sem s 1.6 Crdi jezdil a s autem cvičilo velmi dobře :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty máš jediný štěstí, že nejsme v 16.století. Za to poslední souvětí bys skončil na hranici... >😁 😉 Já to mám naopak. Ta propíraná vnímaná kvalita na mě v Golfu funguje, teda alespoň v GTI. Zato ódy na Leona moc nechápu, resp. ještě jinak - FR je fajnový, Style jsem neviděl, ale Reference mě teda dost odrovnala.

A ještě k tomu nebezpečí, co ti hrozí, jeden vtípek:
Karel IV.neměl dobrej den. Nic se mu nedařilo a bolela ho hlava. Chtěl by si odpočinout a být chvíli sám, jenže pod nohama se mu pořád motal malej Zikmund a něco žvatlal. Rozmrzelej Karel na něj houknul:
"Zikmunde, musíš se tu pořád motat ?"
"A tatí, co mám dělat ?"
"Běž, upaluj...." >😒]
Avatar - Emel
Emel
GTI jsem v poslední generaci neseděl, ta předchozí dejme tomu... byť teda kárované sedačky nemusím a placatej volant taky ne, pro mě jsou legenda jiná auta než GTI. Pajův Leon mě ničím neurážel a dal bych mu přednost jak před běžnou Octavií, tak před běžným Golfem.

Jinak kacířství je mým druhým nejoblíbenějším hříchem, hned po... no, to je nakonec jedno 😄
Avatar - white label
white label
Lepší celkové "třídní" zpracování interiéru, než Golf GTI/GTD/R, už má podle mě jen A3/S3.
Interier G7 GTI/GTD/R není určitě horší, než u G6 GTI/GTD/R.
Tomu téměř symbolickému sploštění volantu u GGTI říkáš vážně "placatej" volant? 😉
Avatar - Emel
Emel
Á jé, hranice už hoří 😄 .

Mluvil jsem spíš o běžném Golfu. Zpracování je ok, ale nelíbí se mi přemíra dekoru... piáno ještě jakž takž, ale ta stříbřenka kolem budíků je pro mě zuviel.

Co se volantu týče... i tam je na můj vkus zbytečně moc stříbrné, kulatý střed se mi (stejně jako u Audi) moc nelíbí. I tak je to v součtu širší špička třídy, to rozhodně... ale prostě z koncernových trojčat se mi nejvíc líbí architektura SEATu.
Avatar - white label
white label
"Hov.no hoří!"
[odkaz] >😁
Nešlo mi o samotnou architektu, to je logicky hodně subjektivní záležitost.
Šlo mi spíš o pocit z vnímané kvality zpracování interiéru a tu (dle mě) nemá Leon lepší, než Golf (samozřejmě interiér GTI/GTD je nutno srovnávat s FR), na druhou stranu Leon v tomto ohledu udělal (mezigeneračně) neskutečný krok kupředu.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nějak to kraví, ve stromu tě nevidím a tady to zase nezobrazuje příspěvek, na kterej je tvoje reakce. Tak budu předpokládat, že na ten můj.

Nj, jenže pájův Leon je FR a to je sakra rozdíl. Když mě polomrtvého vytáhli z Reference, hodili mě do FR vzkřísit. >😁 Trochu přeháním, ale v Reference bych Leona nebral ani omylem, a to není nejnižší výbava. A jsou tam i jiný špeky...např. s kolama. To je jedno, já nikomu nechci brát nadšení, ten generační skok tam je a velkej, to zase jo.

Z Golfa rozhodně nedělám modlu, to já ostatně z žádnýho auta, ale sednul mi.

PS: Obžerství ? >😁 😉 No, na to nevypadáš.
Avatar - grifith
grifith
I když se ceny u i30/Ceed o něco zvýšily proti první generaci, tak stále jde v porovnání s tebou vypsanou konkurencí o výhodnější a levnější alternativu. První generace těchto modelů nebyly vůbec zlými vozy, rozhodně si je lidé nebraly poue díky ceně. A aktuální druhá vydání jsou na tom co se kvalitativní stránky a techniky zase o něco dále. Určitě jsou plně konkurenceschopné prakticky všem zavedeným evropským značkám.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
som rad ze pohlady ludi na korejcov sa uz menia :yes😒br />
super 😉

sice to trosku trvalo ale momentalne uz nic nenasvedcuje tomu zeby si dnes kie kupoval niekto ako lowend alebo ako lacnu alternativu , vsetko su to uz plne konkurencieschopne auta na urovni :yes: presne tak
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, i30/ceed se ještě drží (dostali jsme teď nabídku na skladovou i30 kombi za 280 1.6Gdi Tricolor v metalíze, alu kola, to je dost slušné si myslím, ale Ceed je hezčí), já spíše popisoval Ix 35, protože se o ní otec zajímal. Ještě loni to vypadalo na slušnou koupi, kde by se při její ceně dala akceptovat horší kvalita interiéru, ale nyní nový vůz vychází skoro o 100 tisíc dráž a to už je dost pádný argument podívat se jinde, nebo v jiném segmentu 😄
Avatar - grifith
grifith
Jasné, to se upřímně přiznám, že s ix35 nemám naprosto žádnou zkušenost. Proto v této kategorii nehodlám korejské vozy jakkoliv soudit.
U korejských kousků v nižší střední třídě jsem si jistý, že je není důvod při výběru přehlížet, spíše naopak by mohlo jít o tu správnou volbu. 😉
Avatar - white label
white label
Je to způsobeno změnou tvaru světlometů po faceliftu, určitě zase budou k dispozici, otázkou je, za jak dlouho. Podobný dočasný problém není úplně vzácný, např. G6 měl taky ze začátku pouze halogeny, bixenony měla k dispozici až verze GTI a následně i běžné verze. Dodavatel světlometů prostě nestíhal dřív dodat.
Avatar - Emel
Emel
Tož to se uvidí... některé zvěsti mluvily i o tom, že za dveřmi (cca. 2015) je úplně nová generace.
Avatar - white label
white label
Jako, že tento facelift udělali jen na rok?
Avatar - Emel
Emel
Jo, tak nějak.

Generace Megane šly po sobě:
1996-2003
2002-2008 (uvádí se překryv s I)
2008-?

Takže nový model 2015 by nebyl žádné velké překvapení...
ryccardo
Tak holt budeš závodit jen ve dne 😉
Avatar - Emel
Emel
No jo no, nic není perfektní... a žít se s tím dá.
ryccardo
Tak nějak bych to viděl. :yes:
Borek B.
Standardní ceníkovka je skoro 560 tisíc, cena v článku je při "financování Renault". Stejně je to ale super nabídka, vzhledem k tomu, že menší, výkonově srovnatelné a v lecčems kontroverznější Clio R.S. stojí jen o něco míň (ceníkovka cca stejná, ale už v tom je R-Link a navigace, což bych určitě u Meganu doporučil k přikoupení). Jsem zvědavý, zda takhle atraktivní cena vydrží i do nové generace Meganu, protože hádám, že důvod aktuální výhodnosti je i v tom, že interiér Meganu je už citelně starší a v Renaultu se to snaží nějak kompenzovat...
pogo26
Řekl bych, že příští generace Mégane už tak cenově výhodná nebude. Možná i u nás bude minimálně za stejné peníze jako Octavia nebo Golf.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dobrý den, při financování je sleva dalších 20 tisíc, 527.900 Kč u GT220 je "akční cena", tedy normální cena pro nákup v hotovosti
Avatar - grifith
grifith
Kolega nejspíše psal o cenách modelu Clio RS, tam by to sedělo, ale původně jsem chtěl napsat to samé co vy, jelikož první příspěvek je více než matoucí...
Borek B.
Ne, příspěvek není matoucí, skutečně jsem si to myslel špatně 😄 Díky LV za opravu. V tom případě je Megane GT220 skutečně extra dobrá nabídka.
Avatar - grifith
grifith
Když koukneš na ceník Clia RS [odkaz] tak matoucí je, navíc když vlákno nazveš "Cena Clia RS"... 😉 Ale už jsi to vysvětlil.
Avatar - grifith
grifith
Interiér Meganu stále drží se zavedenou konkurencí krok a velmi dokonale maskuje fakt, že byl uveden na trh již před 6 lety.
Borek B.
Asi otázka názoru, pro mě je současný interiér Meganu na hranici přijatelnosti, možná v některých oblastech i za ní (např. místo pro kolena spolucestujícího). Zvenku facelift hodně pomohl, zevnitř pro mě nezbývá, než se těšit na novou generaci - na příkladu Clia a Capturu je vidět, že to jde, když se chce.
Avatar - grifith
grifith
Asi jak říkáš, je to věcí názoru. Nikomu ten svůj nevnucuji, podle mě je stále více než dostačující. Proti Cliu či Capturu si cením interiér Meganu tedy mnohem více. Mnohem lepší materiály, i tvarově mi přijde lepší. 😄
olsztyn
Super kára za ty prachy, kór po faceliftu, ale kolik to reálně žere?

edit: dle spritmotor jsou tam tři auta něco pod 9litrů. To není tak hrozný, určitě se s tím nedá jezdit klobouk 😄
icetiger
kolik chybělo - blbé 2 dny a mohl bych na jaře poreferovat. Díky tomu, že prodejce mi předběžně slíbil, že s cenou už nepůjde nic nejspíš udělat, jsem se rozhodl pro konkureci, za 2 dny jsem měl nový ceník na GT a cena jen o 30 víc než konkurence ... dop...

PS: sleva mi byla řečena, že je pouze pro IČ, ale krom panar. střechy bych měl full výbavu i s GPS a park. kamerou a perleťovkou
Avatar - Emel
Emel
Pro jakou konkurenci 😄 ?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
grifith
Nepovídej, že o tom nevíš... >😁
icetiger
Kia Cee´d SW 1,6 GDI Exclusive + paket Ultra, holt manželka chtěla něco obyč, když jsme se neshodli na modré perleť u GTčka
Avatar - grifith
grifith
No to se přiznám jsou dosti odlišné vozy, mít ve výběru Ceed 1,6 GDi a Megane GT 220... Jo jsou to kombíky se 4 koly, to je myslím vše, co je spojuje 😉 Ale ať Ceed dlouho dobře slouží :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Emel
Proč ne, pokud máš rád elektronické asistenty, pak je ten paket Ultra zajímavá volba. Modrá perleť je super.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přikláním se taky k modré 😄 V D jsem viděl u dealera GTčko před fl v černé a bylo celkem nevýrazné, nicméně od klasického Megana kombi ho rozezná i lajk 😄
icetiger
v D se prodávala pouze černá, jinou nevedli
olsztyn
No tak to je teda opravdu škoda...sorry

a toho megana teda nebyli ochotni vůbec slevit?
icetiger
prodejce mi nabídnul dost velkou slevu, moc se mi líbila, ale už jsem nechtěl čekat - GT jsem původně objednával na podzim, ale tehdy už nešlo objednat, protože se čekalo na facelift. V D a PL se nové GT prodává od 1. 12. 2013 a u nás až na konci ledna, takže paráda (ČR jako vždy nakonec), ale někdy kolem 10. 1. mi prodejce řekl, že má 1. nástřel ceníku a že z toho je zřejmé, že nepůjde dát sleva. Takže jsem pak šel objednat Kiu a 2 dny na to, renault.cz vydal ceník na GT a prodejce mi volal, že cena je 520 s DPH po všech slevách a s výbavou, co jsem chtěl ... ale to už jsem zaplatil 20 tis. zálohu ... no více o tom rozepíšu v recenzi na Cee´da
Avatar - Emel
Emel
Tak uvidíš, třeba to nakonec dopadlo dobře.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
A GT cingrlátka mu nepomůžou
Avatar - grifith
grifith
A podle čeho tak soudíš?
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tobě se ta hrůza líbí?
Avatar - grifith
grifith
Ano, ze všech generací nejvíce, navíc poslední facelift se povedl.
Avatar - white label
white label
Mně se předek před tímto faceliftem líbil víc, zejména ve světlejších barvách. Spíš zadek potřeboval optický upgrade.
Avatar - grifith
grifith
Já nikomu názor neberu, každému se líbí něco jiného. Zadních partií HB se jeden z faceliftů dotknout mohl, každopádně u verze kombi a coupé bych to jako problém neviděl.
Avatar - white label
white label
Taky nikde netvrdím, že ho někomu bereš, nebo brát chceš.
Ano, právě 5dv. hb je na tom (celkově) opticky nejhůř od začátku až doteď.
Avatar - grifith
grifith
Bohužel je to tak, ale co, na výběr jsou prakticky další 3 karosářské varianty, takže výběr je solidní :yes:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
to je zaujímavé mylsel jsem si že se to nemůže nikomu líbit a přece se někdo našel, to je pozoruhodné
Avatar - grifith
grifith
Podívej se na prodeje a pak se zamysli 😉 Pozoruhodné to opravdu není :-!
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mimo tému, ale objavili sa spy fotky nového Espacu. 😄
[odkaz]
olsztyn
to jsou obr kola
Klaudius
Nízka podlaha kufru, veľké kolesá, MPV s jemným podmazom príchute cross...
AKurát na to mohli konečne dať posuvné dvere... S nimi by to bol unikát.
offf
Prosím jenom posuvné dveře ne. To nemá s praktičností moc společného, a pro luxusní MPV (nebo cross) je to fakt nesmysl.
Edit: ještě se dívám na ty fotky a výška kufru je fakt tragická. Dozadu se asi dopělý neposadí 😒 .
Avatar - CHerokee
CHerokee
Stejně jako v celé řadě Mégane ani pro GT220 nelze po faceliftu objednat xenony.

=> v dnešní době av Evropě? To oni to snad už mají full LED jako S Klasse?
Avatar - white label
white label
Viz 17:54
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
... a on to je zase jen rendlík... :no:
kyklop
jj, a nemá to ani 4x4 a poriadne TDI
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Mysleli jste,že je to člověk......a zase nic :-!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
nechápu jak se to někomu může líbit
Avatar - grifith
grifith
Zkus si napsat ještě s jedním týpkem ze zdejší diskuze, určitě si budete notovat. Prostě co člověk, to názor.
Avatar - jazva
jazva
Nechápem, prečo sa mu pletieš do tak pekne rozbehnutého rozhovoru... >😒]
olsztyn
:yes:
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Přesně :yes:
Avatar - grifith
grifith
>😁 máš pravdu, hluboce se omlouvám >😒]
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Když se mě někdo zeptá jaký je nejodpornější Nanuk na světě, řeknu mu Audi :-!
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Hele,ty vaše příspěvky jsou vážně hloupý, tohle je web o autech, tak to nezasírejte vašema fantasmagoriema, najděte si už jinou zábavu!
Atila_
Za spoustu dalsich veci se priplaci, takze kdyz tam clovek da bezkontaktni kartu, navigaci, vyhrivane sedacky, tak ma za nejakych 630.000Kc prastary model co pres facelift uz je notne zejmena v interieru okoukany, ktery ma misto svetel bludicky a celkove to neni zrovna zazrak. To uz bych sel radeji do te Octavie RS, ktera je o dost novejsi, muzu do ni mit automat a rozdil v cene se mi vrati pri prodeji ojetiny.
Avatar - Emel
Emel
U Octavie se taky připlácí... za navigaci, za automat, za ližiny na střechu... a pokud chceš bezklíčové odemykání, musíš vzít i parkovací senzory, takže fakticky jsi s takovou konfigurací přes 770.000. To je dost velký rozdíl na to, aby byl Megane zajímavý.
Avatar - grifith
grifith
Připlácí se stejně jako všude, když už chceš být přesný,tebou vybrané prvky stojí dokonce celých 35-45 tisíc, tak nevím kde na ty povídačky o vysoké ceně chodíš. Klidně můžeš kontrovat levnější konkuencí, sem s ní... Holt když potřebuješ Octavii, tak jdeš do ní. Ale vždy mě pobaví lidé, kteří operují směšným faktem o tom, že když koupí škodovku dráž, že se jim to vrátí při prodeji >😁 Když myslíte...
Atila_
Po dolozeni Octavie RS na stejnou vybavu jsem na 695.000Kc a to mam navic xenony. To je rozdil nejakych 60.000Kc (respektive 10😖 proti Megane GT za coz mam lepsi vybavu (ty xenony), o generaci novejsi auto a 100.000Kc, ktere dostanu zpatky az to auto budu jako ojete prodavat.
Avatar - Emel
Emel
Tou cenou při prodeji bych neoperoval, to je dost spekulativní položka... navíc bys musel kalkulovat časovou hodnotu peněz atd. Je tam prostě rozdíl 160.000, Octavia je lepší a větší auto, má navíc xenony a pár dalších drobností, adekvátně tomu víc stojí... všechno v pořádku.
Avatar - grifith
grifith
No s částkou 630 tisíc po tvém fiktivním dovybavení jsi přišel ty sám. Ono 530 + 35-45, no ....
O generaci novější auto máš logicky, pokud budeš chtít novějšího Megana počkej na nový model, taky bude o generaci dál jako Octavia. Toto není argument koupě, leda obhajoba vlastního výběru. Rozdíl v ceně se ti bude držet prakticky konstantně po celou dobu vlastnictví, takže v podstatě nula od nuly pošla.
Atila_
Pokud je nova generace za stejnou cenu jako nova, tak je to rozhodne argument ke koupi. Cekal bych, ze si Renault bude uvedomovat stari sve nabidka a tu cenu tomu prislusne prizpusobi. Renault GT nema v zakladu nejenom tu navi, ale ani lepsi audio (to muzeme skrtnout stoji stejne jako u OIII takze se pokrati), keyless, ani vyhrivani sedacek vpredu! a samozrejme zminovane xenony.
Cena pri prodeji neni v tomto pripade prilis spekulativni ceny ojetych Renaultu a Octavii jsou dostupne a nic se na nic do budoucna asi nezmeni.
Avatar - grifith
grifith
Rozdíl úvodních cen je 135 tisíc, je ti to málo? Pokud ano, kolik by sis představoval? U Octavie si navíc za navigaci a keyless entry také připlácíš. Takže si do příplatků dej výhřev sedaček a zvedne se ti cena o celých 6 tisíc. Pravda xenony zatím nedostaneš, ale nebojím se, že by se do výbavy nedostaly adaptivní bixenony jako u verze před faceliftem.
Znovu ti zopakuji, že rozdíl mei nákupními cenami obou vozů bude reflektován i při prodejních cenách ojetin. Nikdy se Renault RS220 nebude prodávat za ceny OIII RS, ani nemůže. ALe garantuju ti, že při prodeji si vždy rozdíl mezi kupními cenami udrží 😉
Miro_II
Pánové, doporučuju se s autem projet. O víkendu jsem s ním najel bezmála 500km a to auto je BOMBA! Motor z modelu R.S. (RenaultSport kdyby někdo nevěděl), fantastickej zvuk (Octavia se v tomhle měru může jít zahrabat) a zátah. Co se týká cenovky existuje fleetový program a pokud se mám vrátit k Octavii tak je to samozřejmě daleko novější auto, ale charakterem GTčku nesahá ani po kotníky! Pokud někdo chce sportovat tak má Renault R.S. ale Škodovka už nic víc nemá bohužel >😒] Takže jedině RenaultSport! A kdo nevěří ať si to auto vyzkouší, klidně vůz předvedu... 😄