Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane GT220 se vrací, stojí 527.900 Kč

Diskuze (111)
Krátce po faceliftu se do nabídky Renaultu vrátilo ostré provedení kombi Mégane Grandtour. Navíc je levnější než dříve.

Společně s faceliftem se nejsilnějším motorem v Renaultu Mégane stal přeplňovaný čtyřválec 1.2 TCe o výkonu 97 kW. Tato situace ale byla u kombi jen dočasná, nyní už opět můžete objednávat motor 2.0 TCe/162 kW, který je specialitou verze Mégane GT220.

Vůz, který bohatě těží z techniky divize RenaultSport, stojí aktuálně 527.900 Kč. To je o tři tisíce méně, než tomu bylo před faceliftem. Přitom složení výbavy se nemění, zahrnuje například dvouzónovou klimatizaci, tempomat, elektricky sklopná zrcátka, zadní parkovací senzory nebo rádio s USB a Bluetooth.

Za navigaci se připlácí 15.000 Kč, systém R-Link je o dalších pět tisíc dražší. Mégane GT220 je navíc jedinou verzí modelu, která může mít audio Bose (+10.000 Kč k multimediálnímu systému R-Link) a kožené čalounění sedadel (+25.000 Kč).

Vnější vzhled sleduje facelift Méganu, od ostatních se odlišuje ocelově šedými zrcátky, střešními ližinami a dekorem v nárazníku. Standardem jsou 18palcová kola a sportovní podvozek. Stejně jako v celé řadě Mégane ani pro GT220 nelze po faceliftu objednat xenony.

Diskuze (111)
4. 2. 2014 12:53
Re: Zadna hitparada
Pánové, doporučuju se s autem projet. O víkendu jsem s ním najel bezmála 500km a to auto je BOMBA! Motor z modelu R.S. (RenaultSport kdyby někdo nevěděl), fantastickej zvuk (Octavia se v tomhle měru může jít zahrabat) a zátah. Co se týká cenovky existuje fleetový program a pokud se mám vrátit k Octavii tak je to samozřejmě daleko novější auto, ale charakterem GTčku nesahá ani po kotníky! Pokud někdo chce sportovat tak má Renault R.S. ale Škodovka už nic víc nemá bohužel >:-[] Takže jedině RenaultSport! A kdo nevěří ať si to auto vyzkouší, klidně vůz předvedu... :-)
Avatar - grifith
4. 2. 2014 12:03
Re: Zadna hitparada
Rozdíl úvodních cen je 135 tisíc, je ti to málo? Pokud ano, kolik by sis představoval? U Octavie si navíc za navigaci a keyless entry také připlácíš. Takže si do příplatků dej výhřev sedaček a zvedne se ti cena o celých 6 tisíc. Pravda xenony zatím nedostaneš, ale nebojím se, že by se do výbavy nedostaly adaptivní bixenony jako u verze před faceliftem.
Znovu ti zopakuji, že rozdíl mei nákupními cenami obou vozů bude reflektován i při prodejních cenách ojetin. Nikdy se Renault RS220 nebude prodávat za ceny OIII RS, ani nemůže. ALe garantuju ti, že při prodeji si vždy rozdíl mezi kupními cenami udrží ;-)
4. 2. 2014 12:02
Re: Jobovka na závěr
Tak nějak bych to viděl. :yes:
4. 2. 2014 11:45
Re: Zadna hitparada
Pokud je nova generace za stejnou cenu jako nova, tak je to rozhodne argument ke koupi. Cekal bych, ze si Renault bude uvedomovat stari sve nabidka a tu cenu tomu prislusne prizpusobi. Renault GT nema v zakladu nejenom tu navi, ale ani lepsi audio (to muzeme skrtnout stoji stejne jako u OIII takze se pokrati), keyless, ani vyhrivani sedacek vpredu! a samozrejme zminovane xenony.
Cena pri prodeji neni v tomto pripade prilis spekulativni ceny ojetych Renaultu a Octavii jsou dostupne a nic se na nic do budoucna asi nezmeni.
Avatar - grifith
4. 2. 2014 11:38
Re: Zadna hitparada
No s částkou 630 tisíc po tvém fiktivním dovybavení jsi přišel ty sám. Ono 530 + 35-45, no ....
O generaci novější auto máš logicky, pokud budeš chtít novějšího Megana počkej na nový model, taky bude o generaci dál jako Octavia. Toto není argument koupě, leda obhajoba vlastního výběru. Rozdíl v ceně se ti bude držet prakticky konstantně po celou dobu vlastnictví, takže v podstatě nula od nuly pošla.