Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault Trafic a Opel Vivaro: Nová generace přijde letos v létě

13 komentářů

Avatar - pumpkin
pumpkin
Ja len doplním, že výroba sa z UK a ES presúva na domácu pôdu, do renaulťáckeho závodu v Sandouville, kde sa od 60. rokov vyrábali luxusné Renaulty. Výroba novej generácie modelov Espace a Laguna už bude prebiehať v závode v Douai.

Tu sú dáke spy fotky nového Traficu😒br /> [odkaz]
Avatar - moreczech
moreczech
to bude prostě nr.1, ve třídě - bezkonkurenční !

RENAULT toujours !!!
chytrak1
Ale jdi ty brepto. Bezkonkurenční-a čím?
Klaudius
Priznám sa, že som na tento model zvedavý, dnes už aj dodávky začínajú vyzerať ako osobné autá a v osobných verziách sa im koľkokrát vyrovnajú...

Trochu som sa pozastavil pri sarkastickej poznámke pána Fokta, aká v texte nestranného a objektívneho redaktora nemá čo robiť: "...pouze Francouzi neopomněli poznamenat, že řada nových motorů bude benefitovat ze zkušeností značky ze závodů formule 1, což klientela užitkáčů rozhodně ocení... " :no:
Keby som chcel ísť do dôsledkov, tak neviem, prečo by skúsenosti F1 nemohli byť zužitkované v podvozku, pohonných jednotkách alebo elektronike hoci úžitkového vozidla.
biketn
oni aj zuzitkovane su a budu, ale tiez by som nechcel malinky oturbeny diesel v dodavke ... nehovorim ze to netaha a nema vykon, ale otazka ci vydrzi take zachadzanie ako ten dvojliter, ktovie
Klaudius
Každopádne si nemyslím, že objemom 1,6 bude dieslová ponuka motorov tohto auta končiť, v úžitkových vozidlách má objem svoje opodstatnenie a keby ponuku tak radikálne osekali, škodili by sami sebe.
O.i.ale 1,6 dCi nie je vôbec zlý motor, naopak. Celkom by ma zaujímalo, ako si poradí s naloženou dodávkou.
biketn
netvrdim ze 1,6 dci je zly motor, vravim ze je super, ale nemyslim ze je to motor ktory patri do dodavky- moj nazor 😄 co sa tyka motorovej palety, ver ze to bude tak ako pisem 😉 mozem ti napisat aj vybavy a farby dostupne
chytrak1
Jak by asi zkušenosti z F1 mohli pomoci při ladění tuhé nápravy, nebo optimalizaci dieslů? Chápu redaktora, v tomto případe si proste Marketing nevidí do pusy.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Vidím, že máš o tom podobný prehľad ako redaktor. Ale kto raz strčil nos do nejakého vývoja vie, že aj zdanlivá maličkosť často pomôže v inej, na pohľad nesúvisiacej veci. A kľudne môže ísť hoci o zavesenie motora, elimináciu vibrácií, ovládanie ventilov, geometriu navádzania kolies v zákrute, optimalizáciu bŕzd - čokoľvek.
chytrak1
no ale kdyby tam něco takovýho bylo, takl to řeknou konkrétně. Když nic nemají, tak jen upozornili na to že F1 jezdí. Realně tam je přínos pro traffic 0. Je to fakt blábol.

Nebo jinak. Jezdit dodávkou kterou ladili jako F1 nechci.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Podle těch malůvek zůstane Jumbo-style kabina, pěkné. Akorát to lomené čelní okno u toho Opelu... no je to jen malůvka. Dosud Traficu/Vivaru chyběl jen pohon všech kol, což asi bohužel takhle zůstane. Ale jinak pěkné, současná generace už hodně přesluhuje.
biketn
Motory novy trafic dostane 1,6 dCi v roznych vykonovych variantoch a do predaja na SK CZ pride v septembri resp skor povedane na jesen, lebo mesiac tazko povedat takto dopredu 😉
Vykony cca ako aj sucasne 2,0 dCi cize bude aj 115k verzia alebo aj nahrada za stary 150 konovy 2,5 dCi aj ked zasa len 1,6 dCi 140 Stop&Start

1,6 je sice super motor, ale neviem ci prave vhodny do dodavky... ale neostava nic ine ako sa s tym zmierit... Uz vidim ako sa budu hrnut ludia kupovat dodavky ktore chcu drat a aby to boli drzaky a napachaju s cistym svedomim do toho malinky turbomotor 😡 yhoda toho dvojlitra bola ze nebol tak natlaceny do vykonu zbytocne, lebo bezne zvlada ten 2,0dci aj 180k
voci 2,0 dci pre porovnanie 1,6 dci je v sucasnosti 130k max, v traficu nafasuje aj 140k a v novom espace ktovie kolko ako biturbo ...