Vrcholem expozice Škody Auto na ženevském autosalonu se stane studie pětidveřového kupé Vision C na bázi Octavie. Sériová verze se začne prodávat na sklonku roku 2015.
Nechápu, co jsou ti dnešní nagelovaní zmr*5idesignéři zač. Nakreslí totálně univerzální hnusno-kreaturu ve tvaru pramice bez špetky nápadu a jakéhokoli odrazu reality a zdejší nagelovaní rendlíkovští kovbojové nad tím ještě slintají. Důležité jen je, aby kola měly velikost nejméně 28 palců a co nejvíce se tak přiblížily průměru kol u mého bicyklu značky Ukrajina a kabina byla vysoká nejvíce 10cm. Chce se mi blít vašnosti... :no::no:
Ja by som sa skľudnil chlapci, tentokrát má Ada v základe pravdu. Bohovsky vyzerajúca skica ostane skicou, a realita bude celkom iná. Všetko to bohovské si odmysli - a máš realitu. ;-)
...že Octavia Coupé není špatný nápad. Současný liftback se mi líbí až na jednu věc, a to je ohromná masa hmoty nad zadním kolem, je tam zkrátka šíleně nafouklá, což je pochopitelně daň za velký zavazadelník. Pokud by u kupé dostal hlavní slovo Kabaňovo design a kufr by byl až za ním, mělo by z toho vzniknout pohledné auto.
Ty si tedy grammar nazi.. >:-[] Mužovo??? To si pochitil někde od tetek na vsi. Vždyť to tahá za uši! Mužovo ano, ale ego, například. Design je snad mužského rodu - tedy mužův design. Kabaňův design.
Mne teda 4 dverové kupé a lá Octavia nedáva prachniaký zmysel. Keby z nej urobili 2 resp. 3 dverák, tak to by bola tá pravá RS. Proste športové auto, čo aj športovo vyzerá. Aj tak mám mocit že im to koncern zatrhne v hociakej podobe. :-(
aby Skoda 20 rokov po prevzati VW dostala priestor aj na menej masove (ale asi viac ziskove) segmenty. Uvidime, co z toho vznikne. Urcite si dost ludi kupi Octu CC namiesto klasickeho Passata, aj keby vybavou a motoricky stali rovnako ;-)
Můj tip je, že základ Octavie "Coupé" bude o nějakých 80-100 tis vyšší než u klasiky. Za to ovšem nabídne rovnou výkonnější motory a bohatší výbavu rovnou v základu. ;-)
Pravdepodobne to tak bude. Ja to vidím tak, že vypustia základné motory, stred samozrejme zostane a možno prihodia i jeden výkonnejší pre lepší image (tipol by som si 2,0TSI-221 kW z Golfu R). Základ o niečo vybavenejší, než Octavia a razom sme na Tebou spomínanom rozdiele. Pri porovnateľných motorizáciách/výbavách to odhadujem na obdobné navýšenie, ako je medzi liftom a kombi, max. 2000 eur.
Jasně, dá se čekat, že 1.2TSI s pětikvaltem nebude. Otázka ale je, jak to bude ve srovnání s obdobnou motorizací a výbavou u klasické Octavie. Můj tajný tip je, že to bude +- srovnatelné s kombíkem.
Tehdy bylo celkem zřejmé, že tudor neprojde, ale škodovka se od té doby posunula, obhajuje své místo v sestavě vw koncernu docela úspěšně, takže proč jí nedopřát něco trochu méně zaměřeného na užitnou hodnotu, co pomůže posílení image. Navíc, v době flexibilních platforem a velkého sdílení skupin dílů napříč modely není takové auto extra náročné z hlediska vývoje a technol. nákladů. Vsadil bych si, že se octavie cc do výroby dostane. ;-)
Zrovna jsem ho viděl 2 týdny zpět v depozitáři a na živo vypadá ještě o stupeň líp, tahle studie se mi vždy líbila, škoda, že to nemělo šanci dostat se do výroby.
Počítám, že je to trochu design nového Superbu, spoustu prvků z této studie převezme.
Počítá se s naprosto odlišným vozem a odskok od Octavie a bude razit nový design Škodovek. SIII 22KT/15, coupe OIII 2016 a nový motor 147KW s DSG v základu... :-)
bohužel u Škody se termíny ještě můžou změnit, Superb je hotov a dělají se jízdní zkoušky, listopad/prosinec 2014 má začít ověřovací výroba v nové hale, která je na něj připravená, ale taky možná později info z října 2013. Od té doby se mohlo změnit. Coupe čeká na reakci a poptávku(Ženeva), jestli se má začít vyrábět, ale snad to projde, ale dříve jak 2016 tu stejně nebude. Ta studie bude zásadní, pár věcí najdeme v Superbu( nasadí novou laťku ve své kategorii) nový infotainment- propojení s mobilem, nějaké nastavení si nastavíme přímo v mobilu a předáme to vozu. To se bude postupně rozšiřovat přes aplikaci Škoda. Led diodová světla a konečně nastavení podvozku(tuhost tlumičů) atd. A tak trochu pa pa knoflíky... Superb bude pecka...
Souhlas! Nového Supa už jsem měl možnost vidět a posunuli ho opravdu hodně dopředu... Hlavně přední část po B sloupky mi přijde vysloveně dravá, sebevědomá a z tohoto pohledu se nemusí bát ani konfrontace s A6, nebo 5tkovou řadou. Ze zadní části už jsem tolik nadšený nebyl, ale třeba si to sedne :-) Hlavně ho zase trochu natáhli, takže "jezevčíkovitého" vzhledu se hned tak nezbaví. Celkově mě ale nový Superb (myšleno design), narozdíl třeba od trojkové Octávie velice mile překvapil. "Vnitřnosti" budou převzaté z nového Passatu v podobné míře, jako je tomu u dua Golf/Octavia, to je jasné...
Pokiaľ to nebude pôsobiť prehnane luxusne,ale viac ako sociálna verzia,tak ok,ale ak to bude moc načančané a moc materiálovo kvalitné,tak potom by sa dalo povedať,že Group to už začína prehánať.Octavia by mala byť praktické auto,toto bude zamerané na akú klientelu?Ale je dosť možné že to bude ta istá octavia,len s menším priestorom na hlavu vzadu a určitá skupina prejde s obyčajnej na túto,aj keď cena bude určite iná ;-\
Nechápu co ukazujjí za skicu, viděl jsem v časáku poměrně dost normální/civilní obrázek, asi jako u nové fabie, skica je totální nesmysl.Ale ta reálnější podoba vypadala skvěle, za mě mnohem líp než CC.
skica vypadá dobře, ba přímo nádherně !!!,................
.............teď prosím Vás jen konečně už jednou toto přetavte ve skutečný reál !!!!, ...a ne že to bude mít zas "zapuštěné" 16", 150mm světlost, a pod kapotou x variací nadopovaných dvanáctistovek !!!!!!!!!!! >:D >:D >:D
Tiež nevidím dôvod, aby tam 1,2TSI v silnejšej verzii nebola. V najnovšej verzii má 81 kW/110k a to je dostatočne slušný základ. Na dostatočné motorické odlíšenie od "obyčajnej" Octavie stačí, ak vypustia najslabšie motory (1,2TSI-63 kW a 1,6TDI- 66 kW) a pridajú jeden imidžový najsilnejší motor (spomínaný 2,0TSI - 221 kW z Golfu R) a je vymaľované.
Moc to nešlo ;-\ Záměrně jsem nechal celou přední část až po B sloupky identickou s "normální" Octavií a i zadní dveře jsou stejné. Je to výrobně ekonomičtější a víc to může odpovídat reálnému autu. Takže jediný způsob jak udělat jiný sklon sloupku je jeho natažení směrem dozadu. Vzhledem k tomu, že jsem zkrátil zadní převis tak už to moc nešlo. Možná kdybych vyhodil ten spojler tak by to šlo ještě trochu natáhnout. Ale souhlasím s tebou :yes:
reále bude musieť byť iný (prudší) sklon línie strechy už od B stĺpika, iné zadné dvere, teda fakticky celý skelet. "Kupé" jednoznačne vyžaduje dynamickejšiu líniu strechy a keďže predlžovať už aj tak veľmi dlhý zadný previs Octavie nie je žiadúce, bude musieť ísť nižšie strecha.
Jak jsem to tak viděl, tak se to spíš podobá novému Superbu. Skoro bych se vsadil, že nebude žádná Octavia Coupé (pro Škodu nelogická), ale Vision C je předzvěst designu nového Supa. Ten teda, co se pamatuji vypadal ještě malinko jinak, ale viděl jsem ho jako jedu z prvních studií, takže se ještě upravoval, ale základní rysy tam jsou.
az najdu chvili cas, tak vemu svuj model RSka a proste mu trosku poupravim strechu po vzoru Passatu CC, a myslim ze nebudu daleko od toho jak by mohla vypadat produkcni Octavka CC, popripade treba zedituju zadni svetla z modelu Vision ktery jsem delal take :-)
...nechci dopředu malovat čerta na stěnu, zeď... ale obávám se, že z toho vyjde tradičně unifikovaná kreatura bez špetky emocí, oholená na každém záhybu. Snad to nebude jen přihrbená octavia.... chce to něco více... jiné, dynamičtější přední lampy, nižší kastli, dát lehkost cls I., krapet položit středový tunel a dát kabině ducha... ne tuhle šedou márnici, co máme ted... sedadla z rs, žádnou lešeňovku, komfotní podvozek a ne tu kozu, co máme ted, zadní světla v duchu audi.... pak to bude dobré.... nicméně vidím kontury čerta na zdi... :-(
Světla... hm, já se světly u Octavie problém nemám [odkaz]
Nižší kastle bude, multilink bude minimálně pro silnější motory, které tak jako tak budou tvořit jádro nabídky. Zadní světla z Audi asi nebudou, kabina... to je asi největší neznámá, pořád to bude Octavia, takže tady bych nějaké velké architektonické změny nečekal.