Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Zisk Daimleru vzrostl díky úspěchům CLA a třídy S

9 komentářů

Avatar - Kolouš
Kolouš
...očekávám zase sáhodlouhé plky na téma "Tablet na palubce" a "čínský design"
Mercedesu se očividně vyplatilo nedat na moudra diskutérů z auto.cz a jít si, světe div se, vlastní cestou ...
>😁
Avatar - Magister
Magister
Souhlasím... a taky texty pak, co tu budou psát, jak je CLA ošklivé, zatímco v jiných státech sbírá za design vavříny! 😄 čím to bude.... asi závist.
Avatar - iudex
iudex
Dizajn je naopak hlavnou predajnou devízou CLA, ľuďom sa skrátka tento e😜resívnejší dizajn páči a to prebije i mnohé objektívne nedostatky, ktoré by auto v tejto cenovej úrovni nemalo mať.
Avatar - MarTin1
MarTin1
To auto je prodejní PECKA.... já to osobně nechápu, je to malé, nepraktické, drahé..... ale je to fakt šlágr.... na celou ČR je kvóta cca 45 aut/měs a beznadějně sold out.... už půl roku prý je na stole požadavek na navýšení na 60. Největší hit je to v "jižních státech". Navíc se spekuluje o kombi.... no šílený >😁
Avatar - iudex
iudex
No ja skôr dám na "múdra" takého Dinara, ktorý tými autami (viď jeho blog o novom eSku) naozaj jazdí a dokáže reálne ich zhodnotiť, než nejaké zbožšťovanie Mercedesu jeho obdivovateľmi, ktorí ho velebia len preto, že je to Mercedes.
Btw. ani to Ačko či CLA nežne v testoch nejakú chválu (jazdné vlastnosti, materiálové spracovanie interiéru a pod.), ale ľuďom sa jednoducho páčia a hlavne pre ten dizajn kupujú.
Avatar - Kolouš
Kolouš
hele já nevim, jestli zrovna z mých příspěvků máš pocit bezmezné adorace značky jako takové. Věř, že jsem už pár aut téhle značky odjezdil. Proto nevidím důvod proč si nerýpnout do lidí, co svoje teoretické poznatky a názory hloupě plakátují kde se dá.

Pravdou je, že nepřispívám tisíce příspěvky, každopádně je snad možno z toho co jsem zda kdy vůbec vypustil vypozorovat sympatie i k jiným autům. Přesto však budu pod článek zmiňující úspěchy značky kterou vlastním "pár" let psát svoje sympatie.
A to jestli se Ti to líbí, nebo ne je mi u .... zad.
Nonsens
niečo k téme čínsky dizajn som pridal aj ja (x3). Nespochybňujem, že z hľadiska obchodnej stratégie sú to možno správne kroky. Ale systém jeden svet jeden dizajn nám podsúva kompiláciu celosvetového dizajnu, Asi si treba zvyknúť.
Avatar - MarTin1
MarTin1
kecy zdejších diskutérů auto.cz na téma renault, tablet, design..... zajímají marketingové manažery koncernu Daimler asi tak jako mě jaderná fyzika. Je vidět jak Daimleru ujíždí vlak no.... ale já jsem to tady před cca rokem a půl říkal... no co, já jsem spokojenej nastoupil jsem za 32 Eur akcie a včera po výsledcích prodal za 63 cca 75% své pozice... Jeden nejmenovaný odborník se tu do mě opíral, že BMW akcie vynesly víc než Daimler.... je zajímavě, že BMW už 2 roky přešlapuje na místě a Daimler udělal skoro 100%.

Další věc byl článek "odborníků" (i zde na webu lze dohledat) kteří hlásali jak akcie Daimleru čeká temné období a jak máme sázet na BMW atd.... znovu opakuju +-10% s divi vs skoro 100% za rok a půl. Jo a mimochodem nyní je tržní cena koncernu Daimler o 15 miliard Eur vyšší než BMW.... takže odborníkům zdar 😃.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak tady je hodně kecálků, kteří v těch autech ani neseděli (to je v pořádku), ale vědí o nich "vše" včetně předpovědí chování trhu (a to už je spíše k smíchu). Zvláště ta bavorská (nebo ingostadtská) propaganda o asijském designu se především v domovině těchto značek neuchytila.