Ekonomika
niečo k téme čínsky dizajn som pridal aj ja (x3). Nespochybňujem, že z hľadiska obchodnej stratégie sú to možno správne kroky. Ale systém jeden svet jeden dizajn nám podsúva kompiláciu celosvetového dizajnu, Asi si treba zvyknúť.
kecy zdejších diskutérů auto.cz na téma renault, tablet, design..... zajímají marketingové manažery koncernu Daimler asi tak jako mě jaderná fyzika. Je vidět jak Daimleru ujíždí vlak no.... ale já jsem to tady před cca rokem a půl říkal... no co, já jsem spokojenej nastoupil jsem za 32 Eur akcie a včera po výsledcích prodal za 63 cca 75% své pozice... Jeden nejmenovaný odborník se tu do mě opíral, že BMW akcie vynesly víc než Daimler.... je zajímavě, že BMW už 2 roky přešlapuje na místě a Daimler udělal skoro 100%.
Další věc byl článek "odborníků" (i zde na webu lze dohledat) kteří hlásali jak akcie Daimleru čeká temné období a jak máme sázet na BMW atd.... znovu opakuju +-10% s divi vs skoro 100% za rok a půl. Jo a mimochodem nyní je tržní cena koncernu Daimler o 15 miliard Eur vyšší než BMW.... takže odborníkům zdar 😃.
Další věc byl článek "odborníků" (i zde na webu lze dohledat) kteří hlásali jak akcie Daimleru čeká temné období a jak máme sázet na BMW atd.... znovu opakuju +-10% s divi vs skoro 100% za rok a půl. Jo a mimochodem nyní je tržní cena koncernu Daimler o 15 miliard Eur vyšší než BMW.... takže odborníkům zdar 😃.
Mercedesu se očividně vyplatilo nedat na moudra diskutérů z auto.cz a jít si, světe div se, vlastní cestou ...
>😁
Btw. ani to Ačko či CLA nežne v testoch nejakú chválu (jazdné vlastnosti, materiálové spracovanie interiéru a pod.), ale ľuďom sa jednoducho páčia a hlavne pre ten dizajn kupujú.
Pravdou je, že nepřispívám tisíce příspěvky, každopádně je snad možno z toho co jsem zda kdy vůbec vypustil vypozorovat sympatie i k jiným autům. Přesto však budu pod článek zmiňující úspěchy značky kterou vlastním "pár" let psát svoje sympatie.
A to jestli se Ti to líbí, nebo ne je mi u .... zad.