Novinky
Začínám mít dojem, že ten obrovský vyvolávač flame na diskuzích
flyboyeda je jenom dalším nastrčeným uživatelem redakce, aby zvýšil aktivitu v diskuzích, protože takové kraviny nemůže normální vůbec vymyslet.
flyboyeda je jenom dalším nastrčeným uživatelem redakce, aby zvýšil aktivitu v diskuzích, protože takové kraviny nemůže normální vůbec vymyslet.
me vzdy pobavi stereotyp o ceskych silnicich. veta o tom ze auto nebude na nade padne v uplne kazde diskuzi. no ja treba nikdy nemel jine auto nez sportovni( I kdyz zadny super sport) ale tato veta me bavi.samozrejme mame spousty silnicek pro podobna auta jak delanych s kazdy pozitivni takova ma ve svem okoli zmapovana. a to ze mezi nemi tezko bude d1-d666 je zcela zrejme I kdyby byly v tom nejlepsim stavu😄
.... že ty jsi petrumrgrand? ... >😁 >😁 >😁 co tě vede k tomu, Petře Umře Grande, že si zřídíš ještě jeden nick?
Koenigsegg CCX semi vždy moc líbil, ale všeho moc škodí
na naše silnice Range Rover, nebo Audi A,S 6 a na okruh Caterrham Lola R300
to je moje řešení
proc ty se vubec zajimas o auta? vzdyt vsechny supersporty jsou protebe jen zbytecnosti >😁
Aventador, Zonda, se mi líbí a nejvíc se těším na Audi Nanuk, to bude něco pro mě
pokusím se to vysvětlit😒br />
Nikdo na světě k životu nepotřebuje supersport
Supersport je ale zdrojem zábavy a radosti
a jsou supersporty které jsou hodně zábavné a skvěle ovladatelné a dají se i každý den používat: například Audi R8, Gallardo, Huracán
Potom je kategorie výkonnějších supersportů jako je Aventador , Ferrari 458
Pro mě vrchol současné nabídky supersportů je P1, Porsche 918, La Ferrari
Potom je kategorie zbytečně přemotorovaných nesmyslů, bez využití: Veyron, novým kouskem bude Koenigsegg One
A ještě speciální *** kategorie: Lamborghini Veneno, ošklivý a drahý Aventador, za cenu 8-10 Aventadorů, který navíc nemá vyšší zrychlení, ani maximálku
Kategorizace supersportů je v jádru nesmysl, hlavně mi leze na nervy to dnešní označení ''hypersporty'', ale taky mám rád přehlednost díky hierarchickýmu rozčlenění. Máš tam ale pár chybek.
Liga supersportů: 458 Italia, MP4-12C, Gallardo, SLS AMG, R8, atd.
Liga výkonnějších supersportů: 458 Speciale, MP4-12C MSO (chystá se), Gallardo Squadra Corse, SLS AMG Black Series, R8 V10 Plus, V12 Vantage S, atd.
Supersportovní vlajkové lodě: F12 Berlinetta, Aventador, Zonda, Huayra, One-77, atd.
Supersportovní špička: LaFerrari, P1, 918 Spyder, Veneno
S tím začleněním Veyronu a Agery souhlasím, přemotorované nesmysly, které ohromí jen výkony na papíře. Takový Veyron je nejpřeceňovanější auto všech dob, naprosto nepochopitelně...
Nenašel jsem nikde přesnou definici, která by přesně difinovala co supersport je a co není, takže každý na to může mít jiný názor, můj názor je ,že supersport vycházel vždy podle současných formulí (1 )!!!, v době kdy měly formule motor ve předu mohl být supersportem auto s motorem ve předu, dnes ,ale konstruktéři F1 vědí že ideální misto pro uložení motoru je uprostřed před zadní nápravou, proto považji za supersport auto s tímto uložením motoru
A nesouhlasím s tvým dětinským názorem , že supersport je nutnost,
Supersport je rozmařilost a zbytečnost, kterou člověk k životu nepotřebuje
Na druhou stranu je ale supersport zdrojem zábavy a radosti, tím mylsím řídit ho , kochat se jeho krásou a všude budí rozruch, někteří blednou závistí a jiní ho zas oslavují a radují se z jeho přítomnosti
Myslet si, že je supersport pouze auto s motorem uprostřed je hovadina největšího kalibru, ikdyž sám mám auta s tímhle layoutem nejradši.
Vyvrácení mého názoru o tom, že je supersport nezbytností pro ukojení touhy potřeb benzínové hlavy je naopak dětinské od tebe...jedna věc je to, co pro tebe představuje - pro mne je to řidičské nebe a jak správně píšeš zdroj radosti a zábavy, pro někoho póza. Vlastnictví je jiná věc, bavíme se tu o ideálech.
Vidim to jasně, prostě a jednoduše závidíš a jsi v klubu s Petrumr. 😄
Tys prostě nepochopil funkci těhle vozů..
nejlepší jsou vždy příklady😒br />
1) česko a nejenom česko i jinde na světě je dost špatných cest, proto když máš supersport který má plno koní ,ale extrémně malou světlou výšku , tak jezdit sním po těchto cestách je dost nepříjemné a i nebezpečné, Audi Nanuk je zatím jenom koncept, ale je mi sympatický, protože auto má velké kola , slušnou světlou výšku , dobré odpružení a uložení motoru uprostřed z něho udělá v těchto místech neporazitelného predátora,
2) v místech kde jsou všude dokonalé silnice se bude hodit víc klasický supersport, třeba Zonda
2 ) na delší cesty do hor bych Nanuka a Zondu nechal doma a vzal bych si Audi A6 All-road, nebo Range Rovera
3) na normální ježdění po městě Audi A6
4) na okruh je mým favoritem Caterham Lola SP300R, nebo nějaký Radical
5) v hodně přeplněných městech, bych možná autem ani nejezdil a vzal bych si metro, taxík, nebo malý elektromobil
6) kdybych chtěl pálit pneumatiky bral bych novou Corvettu
takže mám větší rozhled, než si myslíš a mám více favoritů
Budeš rychlej jako blázen,v pohodlí,nepřekvapí Tě počasí,naložíš do toho krámy,nebudeš muset řešit počasí/rozbitou silnici a nemusíš se starat o superauto.
Každý superauto je kompromis,s každým silničním se dá jezdit po silnici,záleží na míře kompromisu,kterou jseš ochoten snést.Asi tak😊
najdi mi oficiální definici co je a co není supersport z nějakého důvěryhodného zdroje
F12 prima barelina i kdyby měla milión koní pořád to nebude supersport
SLS je spíš Muscle Car než supersport
Ivošu zavolej na 155 , komu není rady tomu není pomoci, tak ti třeba pomůžou
GTčka jsou snad od toho, aby se v nich dalo pohodlně cestovat a užít si trochu zábavy. Moc rád bych viděl, jak by jsi pohodlně cestoval v 599 GTO nebo SLS Black Series :-!
supersport je jenom s motorem uprostřed a to jsou například
Ferrari 458, Aventador, Mp412C
ve filmu italian Job bylo jasně vidět že 599 se na 458 vůbec nechytá, má sice víc koní,ale nedokáže je využít, takže využitelných koní má míň, 599 všechny koně prodriftuje a prokouří takže těch tvých 47:53 není důležitý údaj, stahni si to , mrkni na to a pak mi řekni
pošli mi odkaz s přesnou definicí co je to supersport, z důvěryhodnýho zdroje
599 GTO tady hodnotíš na základě filmu Italian Job, kde s GTO jezdí Clarkson, který jednak není žádný objektivní recenzent a je pověstný tím, že když to s daným autem neumí, odepíše ho. Neustále to sem předhazuješ a přitom nejsi schopný přečíst si hodnocení v nejvěhlasnějších magazínech jako jsou Evo a Autocar, kde 599 GTO vychválili do nebes a označili ho jako jedno z nejlepších Ferrari všech dob a jako špičkové silniční i okruhové superauto. Všude dostává maximálních 5 hvězd a nějaký vůl uctívající nanuk na tom těžko něco změní.
a žádnej Ivoš, Krutoš a jim podobní z horní dolní mě nepřesvědčí že auto s miliónem koní a motorem ve předu je supersport,prostě není
a když se podíváš na vrchol nabídky dnešních supersportů : P1, 918, La Ferrari všechny mají motor uprostřed a není to náhoda
😄
Vidim, že rozložení hmotnosti je pro tebe absolutně nedůležitý, tak se zkus zamyslet, proč se ty motory snaží dát co nejblíže geometrickýmu středu auta.
Co řekne Jeremy Clarkson nemusí být pokaždý úplná pravda. Jeho práce je dělat hlavně zabavný pořady.
A když jsi tolik přes ty přesný definice, tak se hlavně vygoogli co přesně znamená pojem "musle car" 😉
599 je odporné a hloupé auto k ničemu, bez elektroniky by nedokázalo projet ani jednu zatáčku, tak špatné to auto je a je mi jedno kolik dostalo hvězdiček, mě se nelíbí nechci ho
Je vtipné, že tady pořád omíláš jediné video o 599 GTO, které jsi kdy viděl. Clarkson není žádný zkušený řidič a člověk, který může auto komplexně a objektivně zhodnotit. Uboze tu jen papouškuješ jeho slova. DVD mám doma a viděl jsem ho.
Pusť si tenhle test, ty ztělesněná stupidito: [odkaz]
Mimochodem řídí Steve Sutcliffe, jeden z nejlepších světových redaktorů.
Jeremy Clarkson ale není tak špatný řidič jak si myslíš je minimálně 10 x lepší jak ty a řídíl asi tak 1000 x víc aut, takže když on neuřídí 599, tak nikdo
599 je dvakrát dražší jak 458 a není ani z poloviny tak dobré jak 458
599 není to nejlepší Ferrari co kdy vyrobili
😄
Clarkson neuřídí není špičkovým autem. A přestaň citovat člověka, který taového auta není hodný a začni s pár větami od Sutcliffa z Autocaru nebo Bovingdona z Eva.
599 GTO není nejlepším Ferrari všech dob, tím je 458 Italia a 458 Speciale, ale 599 GTO je hned v závěsu, společně s F355, 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia, F12 Berlinetta, F40, F50 a Enzem.
Budoucím nejlepším strojem z Maranella je bezpochyby LaFerrari, během jara bychom se měli dočkat prvních testů.
Můj Ferrari žebříček je takový La Ferrari, 458, Enzo , 430, F50, 430, 360, F40, 355, 512, 348, to jsou opravdová Ferrari
Potom tu jsou auta s motorem ve předu a pohonem zadních kol, která nejsou hezká a pro mě Auto s motorem ve předu prostě není Ferrari
Když bych chtěl auto s motorem ve předu a pohonem zadních kol sáhl bych po nové Corvettě, LFA, DB9,DBS, SLS,SL, prostě skoro všechno kromě Ferrari
4x4 Ferrari jako je FF je totálně o ničem, to samé platí o F12 prima baleríně
Takový je můj pohled, komu se to nelíbí má smůlu
Jeremy je 10x lepší řidič jak ty a všichni zde diskutující pomatenci
Pořád tady dokola opakuješ Clarksonova slova, jako zhypnotizovaný magor. Nic neznáš, nevíš, netušíš.
závodní auta a formule mají motor uprostřed
proto SLS, ani prima balerina nejsou supersporty
SLS standartní tam bych si dovolil s Tebou lehce souhlasit,není to typický supersport,opravdu připomíná spíš muscle car,ovšem v podání Mercedesu,tzn,kvalita/výbava jako v GT,tam je to složitější
Ovšem SLS Black Serie,je supersport,používá úplně jiné technologie než normální SLS(dvouspojka,elektronický diferenciál,závodní komponenty motoru),navíc pokud si viděl nějakou recenzi tak určitě vidíš,že tam kde SLS se zmítá a přetáčí,tam jede Black jako po kolejích.Je mnohem víc okruhové,je méně pohodlné,nižší než SLS a je to supersport..
Mimochodem když vzýváš Top Gear,tak pár čísel.
Audi R8 V10 1:21,6
Ferrari Italia 1:19,1
Gallardo 560 1:19,5
A teď podle Tebe auta která nejsou supersporty jen kvůli motoru vpředu
Ferrari 590 GTO 1:19,8
SLS Cabrio 1:19,6 (stejně jako 911 GT2)
SLS Black 1:19 (stejně jako Enzo)
Nissan GTR 1:17,8 (jako Zonda F!!!)
Když jsou tedy auta s motorem vepředu jen GTčka nebo dle Tebe, hnusné Muscle cary,jakto,že zajíždějí časy srovnatelné se supersporty a i lepší???😊
Top supersporty P1, 918, La Ferrari jsou nejrychlejší na planetě a mají motor uprostřed
Pagani Huyura: 1:13,8 (motor uprostřed)
tohle žádná F12 prima balerina nepřekoná
Nechtěj abych se Tě zeptal kolik stojí Huaraya,918 nebo LaFerrko
A kolik stojí,F12,599, SLS,SLS Black a nebo na závěr kolik stojí GT-R😊
Mimochodem nový GT-R Nismo,co má 600 koní určitě nebude o moc dražší,než základní GT-R a na to se moc těším kolik zajede na TG trati..
Myslím,že se budou silně otřásat časy kolem 1:16,což jsou Veyron SS, Aventador a McLaren MP12,..můj osobní tip je ,že to GT-R Nismo zajede za 1:15,5..
a to je v pořádku tak to má být
GTR je s porovnáni těmi ostatními jmenovanými auty za babku, nicméně, tady nejde o peníze, tady jde o to kdo je rychlejší na trati a nejrychlejší je Huyura, jsem zvědavý na novou serii Top Gearu, zda li někdo z těcj TOP3 😜1,918, La Ferrari porazí Huyuru a o kolik
Huyura mo motor uprostřed i TOP3 supersport a žádné auto s motorem ve předu tuhle TOP3 + Huyuru neporazí
A auto s motorem ve předu není supersport,
Asta la Vista Ivošu
Ohledně definice supersportu,říká se,že se bláznům nemá odporovat a má přiznat jejich "pravda".
Tudíž to víš že jo,máš pravdu,tvoje definice supersportu je správná.A teď Edíku vypni internet,konec vycházek,bež zpátky na pokoj do postýlky,nebo se pan doktor bude zlobit.. 😄
Ale nejrychlejší auto ze všech bude vždy s motorem uprostřed a auto s motorem uprostřed má specifické ovládání a na limitu bude vždy lepší jak auto s motorem ve předu, auta s motorem ve předu a pohonem zadních kol, nikdy nebudou neutrální a projedou zatáčku hůř jak auto s motorem uprostřed
Dle mé teorie supersport vychází z současných formulí 1 a formule 1 má motor uprostřed
Proto tvrzení ža auto s motorem ve předu je supersport, považuji za kacířství
Auto s motorem ve předu je dobré na delší cesty, na závodění a ideální průjezd zatáčkou NE
Aha auto s motorem vpředu není na průjezdy zatáčkou a závodění..
Proto Nissan GTR co má motor vepředu,velkej kufr ,automat, a nestojí ani půlku toho co srovnatelná auta s motorem uprostřed má na okruhu TG rychlejší čas než,Veyron,Noble M600,Ferrari Italia,Gallardo,Enzo,Murcielago SV nebo dokonce okruhová auta jako 911GT2 či 430 Challenge Stradale..
A jak jsem psal výše,když už bereme jako měřítko TG tra´t, SLS Black a jeho 1:19,0 je taky slušnej čas,jako Enzo, po Nissanu druhý nejrychlejší auto s motorem vpředu
A Nissan GTR Nismo ti teprve ukáže co to je rychlý okruhový auto s motorem vepředu😁DD
Supersport příteli nevychází z žádný formule,ale já už si jen tak s tebou nezávazně povídám,vám,že ti tvoje bludy nevyvrátím 😄
Mimochodem, Sutcliffe ti vyřizuje, že F12 Berlinetta je první auto s motorem vpředu, které se chová jako auto s MR layoutem. Dal bych kdykoliv přednost autu s motorem uprostřed, ale nemůžeš ignorovat shopnosti supersportů jako je F12, 599 GTO a One-77, které se svou agilitou a výkony směle měří MR (Middle engined, Rear drive) auty.
Vezmi si krásný příklad - F12 vs Aventador. Zatímco Aventador je v zatáčkách těžký a nedotáčivý, F12 je mrštné a vyvážené, má ohromně rychlé řízení a na okruhu dostane Aventador napráskáno.
Jinak Macy jsou snad i testovány při vývoji částečně na dráze TG,tudiž pokud to fakt dneska pojede,tak bleskově..O 200 koní víc než Huaraya, s tím přítlakem a brzdama,já to tipuju kdyžtak na 1:05😊
Už MP12 byla testována na TG trati a hned šla svého času do čela tabulky
Jinak 918tku,pokud bude bych viděl někde o chlup rychleji než Pagani H. někde kolem 1:12,ale Mac a La Ferrari jsou větši hardcore, to bude podle mě hodně blízko k minutě😁D
Asi jim tam teď hodně prší a tohle chce suchou dráhu
jestli chceš rovnocenné srovnání srovnej GTR s P1, 918, La Ferrari a Huyurou
případně GTR s AVentadorem kdy Aventador vyhrál na té tvé TG trati
tak se už prober GTR je výjmka která potvrzuje pravidlo
nejrychlejší auto bude mít vždy motor uprostřed
auto které má motor ve předu a pohon zadních kol pojede zatáčky smykem, kdežto auto s motorem uprostřed ji projede v neutrálním klidu bez smyku, smyk totiž brzdí a spomaluje
GTR jede jak po kolejích,je to jedno z aut co drží v zatáčkách úplně maximálně,utrhnout ho v zatáčce je téměř nemožné jak drží,je mu kvuli tomu i vyčítána absecne zábavy a hravosti jak sedí.
A to samé SLS Black(opakovaně to bylo zdůrazněno,proti SLS je Black úplně někde jinde co se týká přítlaku a jízdy po okruhu).A spousta dalších aut s motorem vpředu co drží v zatáčce..
Rovnocenné srovnání GTR a P1 nebo 918???.Ty jsi fakt komik GTR stojí 10krát méně a to je podle rovnocenné srovnání??Nissan z hybridníma mašinama za desítky milionů???K zamyšlení je jen to,jak blízko jim rychlostí a časy na okruhu ten Nissan je,to je jediný co mají společný😊
Uzavřeme to😒br /> Supersportům,jejich koncepcím,sportovním vozům,a nedejbože srovnáním sporťáků,podle Tvé argumentace, rozumíš asi jako Zeman racionální výživě😊
Jinak řečeno jsi tak trochu trotl..
naposled ti říkám že top supersporty jsou P1, 918, La Ferrari a Huyura
a žádné Muscle Car s motorem ve předu: SLS, F12 a podobně je neporazí
GTR je sedan s karoseri Coupe, to je jeho kategorie, supersport to není i když jeho výkony by ho do supersportů řadili, ale není
už mě docela nudíš a pěkně duníš
zdar Troglodite
dle mého odhadu NE
[odkaz]
nejlepší způsob jak nezávidět, je mít všechno to co někomu závidíš, když všechno to co si někomu záviděl máš, zjistíš, že si záviděl zbytečně, proto je dobré se zamyslet a říct si co je opravdu důležité a co není
Veyron není supersport, ale luxusní GT, co váží skoro 2t a proto na okrohu nebude nikdy tak rychlej... Tohle je něco úplně jinýho. poměr váha/výkon na úrovni 1k/1kg nemaj kolikrát ani superbiky, otázka je jak se podaří ten výkon dostat na silnici a jak bude fungovat podvozek.. Ale to se nejspíš nikdy nedozvíme, protože pochybuju, že tohle auto se objeví v nějakým nezávislým testu...
tohle auto dopadne jako Concorde to letadlo