Je vidieť, že na auto.cz mali víkend a uznávajú ho. Na iných serveroch som to videl už asi v piatok, alebo v sobotu večer. Páči sa mi tento prístup, treba vedieť niekedy aj vypnúť a neriešiť len autá. :-)
Fsak te podelanej cobole nikdo nenuti lizt na cs servery! :no: Jak hmyz se rozlejzate vsude kolem, u vas v ty bide a chudobe se vam neche bejt co, se ani nedivim kktskej narod >:D
Internetová diskusia je bezodnou studnicou ľudského intelektu. Prosím aby jeho príspevok nebol zmazaný, poslúži nám ako príklad človeka, ktorý rozumom doslova prekypuje. :-)
Pratele, kamaradi, kolegove. Ja vam tady vzdycky trochu zatrolim a nestacim se pak radosti divit, kolik vas na moje sracky vubec reaguje. Vzdyt ze sebe vlastne delate pitomce a my se vam pri ty nude v praci (ehm zamestnani) vzdycky tak od srdce zasmejem. To je hned bububu! Vy pardubaci. V ty dire maj Foxconn, tam je hnoje z vedlejsiho statu pozehnane LOL >:D Nebo tenkrat s tim plynem, to bylo tak gut! A ty vostry slovicka, co z vas litaj. Ale nic, staci uznat ze prvni veta byla pravdiva, zbytek no comment, podruhy uz to ftipny neni zejo. Ja se jen divim, kolixe pokazdy chyti lidi tvl...
Ta fotografie tu byla už v pátek 7.2. Čekám, že se pár pitomců, kteří se rozčilovali a spílali autorovi článku, jaký je idiot, když dává fotky nového C kupé /nebo něčeho jiného, už nevím/ a vydává je za S coupé, omluví!
Máš pravdu akurát to pozerám, unikol mi ten článok. Ale videl som to na konkurenčných weboch, tak asi tu nejako zapadol. Aj tak ten môj koment bol pochvala pre redakciu, nie nejaká narážka.
Exteriér je taký zo všetkého niečo ale ako celok pekný. Som však zvedavý ako doriešia vnútorný priestor, to je v tejto triede celkom zaujímavé. V BMW 6 ktoré má taktiež 5m dĺžku totiž na zadných sedadlách cestujúci neobsedia čo je podla mna nehorázne plytvanie priestorom a je to na škodu. Preto verím že u MB to bude aspoň o niečo lepšie.
Šestkový bavorák není úplně konkurent pro S Coupé. Šestka ztrácí asi deset cm na délce oproti S Coupé a nejspíš bude i cenou poněkud jinde. Konkurentem bude až řada 8, která by měla přijít během dvou let.
velká kupé uměl vždycky, většinou to byla nejhezčí auta v jeho modelové řadě, tohle není výjimkou. Nová oblá designová řeč MB je tady díky nižší základní lince a přiostřenému výrazu kupé mnohem stravitelnější než na jiných karos. variantách, exterier je prostě povedený, interier také, plus menší a hezčí volant... celkově za jedna. :-):yes:
Myslím, že jsi to napsal naprosto přesně. Sice mě štve, že se budu pokolikátý už přiklánět k tvýmu názoru, ale nový markanty M-B na velký kupé pasujou perfektně. To, co z mýho pohledu vytváří nesoulad u menších řad (boxersky těžká příd, díky který pak celková dispozice potírá klasickej tvar M-B s větší hmotou vzadu) je naopak tady přínosem.
lehce agresivní, ale velmi elegantní tvary, podlouhlá a nízká karoserie...jo! To se mi líbí ;-)
Ty si nějak věříš starče. První úlek jak koukám už zmizel a začínáš zase machrovat. Škoda že nejsem holka co? To bys mi ukázal jakej seš borec co? >:-[]
Jedinej, kdo tu má celou dobu problém, jsi ty a ten problém nemáš s pajou, ani s dinarem, ani s kylie, ale sám se sebou, to ti ale tvůj duševní primitivismus nedovoluje pochopit.
Kylie jsem tu četl, občas se s ní pohádal, občas shodl, čtu ji i jinde, kde píše o hudbě, a osobně mi ale ABSOLUTNĚ neleze do hlavy, jak je možné, že má něco společného s tak duševně ubohým stvořením, jako jsi ty.
Jestli máš potřebu si s dinarem něco vyříkat, případně se primitivně fyzicky napadnout, domluv se s ním přes SZ a přestaň už tady konečně otravovat diskuze a plevelit je těmi tvými ubožáckými zvratky.
Vo tobě mi nic nedala = asi máš pravdu
Vo Dinarovi, BeraNkovi a Migovi jo - sorry dám spíš na ni než na tebe. A to čemu řikáš ubožácký zvratky je čtení pro mimina proti tomu co tyhle tři psali jí.
Hele najdi si ve slovníku co znamená šovinismus... A hlavně přestaň tu za.sírat diskuze ty rytíři. Zacházelo se tu s ní jako s každým jiným diskutérem a když to přelezlo hranu, tak tu rytíři byli. Ty jsi to rozhodně nebyl...
Koukej psát o autech ty falešnej bojovníku, ať nemusíš měnit nick.
Pokud vím tak jde prakticky jen o přejmenování CL na S Coupé. Formalita. Asi aby si to potenciální zákazníci nespojovali s třídou C. Toť můj odhad, v Mercedesech nemám takový přehled.
Souhlas, BMW jen udělalo hierarchii modelu víc zřetelnou. Sportovní derivace "běžných" modelů dostali o číslo více. Už od začátku to tak bylo s řadou 6, která je fakticky 5er kupé/kabrio. U řady 4 je to novinka, ale s příchodem dalších sub modelů řady 3 to dává smysl. Představte si mít 3 sedan, touring, kupé, kabrio, GT a Gran Coupé. U řady 2 je to taková příprava a předobraz budoucnosti jedničkové řady. Jelikož v budoucnosti přijde 1er o náhon na zadek, tak budou různá čísla definovat nejen hierarchii, ale i jiný technický základ. Navíc k současnému kupé řady 2 přibude kabrio, sedan a nejspíše i Gran Tourer dostane dvojku před jméno.
ano o tom som uz tiez pisal ;-) , je to tak, dodnes nedokazem pochopit ze legendarne pomenovanie M3 coupe zmizne zo sveta, dnes uz nikomu nic nie je svate :-O
M3 fungovala a funguje. To, že E30 byla dvoudveřová mělo jasnej důvod. Potřebovala se odlišit a byl to i homologační model pro závody. Tuhost karoserie atd... První a legendární M3 kupé nebyla, jen dvoudveřovej sedan.
Pokud to bude v reálu vypadat jako na téhle fotce, tak hluboce smekám!
Dvoudveřáky MB tradičně umí, ale tohle vypadá mimořádně parádně i v rámci nich. :yes: