Profi
V tomto příspěvku není komentován zkušební provoz trolejbusu, nýbrž zkušební provoz elektrobusu.
Elektrobus nepotřebuje žádnou trolej a sběrač pro svůj provoz. Takže žádná podobná infrastruktura zmiňovaná nahoře.
Poznámka: zkušební bus SOR je nadále v provozu. Viděl jsem jej o víkendu na "horské" lince 216 (do Střešovic).
Elektrobus nepotřebuje žádnou trolej a sběrač pro svůj provoz. Takže žádná podobná infrastruktura zmiňovaná nahoře.
Poznámka: zkušební bus SOR je nadále v provozu. Viděl jsem jej o víkendu na "horské" lince 216 (do Střešovic).
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jenže Praha trolejbusy nemá, to je ten problém.
A mimochodem, kopcovitý terén je pro elektromobily opravdu problémem.
Problém elektromobilov v kopcovitom teréne môže byť s kapacitou bateriek a dojazdom - ale nemusí ísť o neprekonateľné problémy, alektrický pohon má výrazne, ale naozaj výrazne väčšiu účinnosť ako spaľovací motor a krútiaci moment elektromotora je takmer konštantný v celom rozsahu prevádzkových otáčok, čo je veľká výhoda.