Do firmy som minuly rok kupil 4 auta s najsilnejsou dieselovou motorizaciou v automate a komplet plnke. A teraz to pride: Santa FE islo na mesiac do servisu pri 2.500 km - vyrobna vada motora. IX35 malo 2x rozobraty motor a menene suciastky. I40-tky trpeli a trpia vsetkymi chybami popisovanymi na forach. Ako fleet som chcel prejst z KIA na HYUNDAI. Stara zlata dobra KIA. Do mesiaca isu vsetky 4 hyundaie do velkej . O tejto znacke uz nechcem ani pocut. Z tych mozno 60 aut co mi presli za ten cas rukami je HYUNDAI jedno velko svinstvo. Zaruka mobility - podla predajcu => auto zadarmo pocas opravy, ked ho vsak pristavite v servise dostanete nejaku i30 alebo i20 za 20 Eur bez DHP / den. Dobre nie ? Ked sa Vam nieco na aute podrbe tak dobojovat sa vymeny suciastky je boj s obrami. Ale ich heslo je na 110% pravdive. Ked si kupite HYUNDAI zacnete rozmyslat preco ste bol taky blbec a nekupil nieco ine !!!
Volant se loupal u aut vyrobených v prvním roce prodeje i30 2012. Po reklamacích a servisních výměnách změnili materiál, kůže je víc hladká a drží jak přibitá. Osobně mám teď najeto cca 14200Km a kůže na volantu vypadá stejně jako při nákupu.
Jinak to co popisuješ se mi zatím vyhnulo. Osobně mám dvě výhrady: lak mi přijde měkčí než u koncernu (ale zatím ani náznak rzi) a ze začátku mě trápilo občasné snížení výkonu při studeném motoru při zařazené dvojce (motor 1,6 CVVT). Po přehrání SW v řídící jednotce bez problémů.
Jinak v posledním testu TUV byla i30 u aut stáří 2-3 roky na stejné pozici v počtu závad jako O2, takže nejde o nic netypického. No a u aut stáří 4-5 let o dvě pozice pod O2.
[odkaz]
Tak nevim min. verzi H i30 jsem nemnel mam az tu novou, Reknu to takle korejci maji jine vnimani kvality jak evropa. Kdyz se mi po 15000 km zacne loupat volant , radicka, bouchat sedacky,rezonance v palubovke....prijedu do servisu a tam no vite pane s touhle poruchou jsme se jeste nesetkali...to ani nemluvim o odhlucneni to je proste nonsens. Mnel jsem Oktavku II a myslel jsem size je to smejd ...ted vidim jak sem se mylil. No nic se nedeje je to jen auto ale vic uz o tyhle znacke nechci slyset.
Toppere sorry, ale tohle je úplně chorý. Nechci tu zakládat nový flame, už jsme se na tohle téma nepohodli víckrát. Ale to, že se Evropa nechává válcovat a nedopadne to vůbec dobře je fakt. A ještě to chválit, tleskat tomu? To je od člověka co tu žije nepochopitelný.
Nechci se tady moc rozepisovat, tak jen něco.
měkký lak, páté dveře při otevření odírají strop, mlácení zadních sedaček, vibrace do pedálů a volantu při určitých otáčkách(benzín 1,6CVVT), zadrhávání převodovky u CRDi. upadávající lišty oken, zablokování zadních brzd(ruční brzda) loupající se volant a řadící páka, špatně uchycené kabelové svazky v motorovém prostoru(vybracemi se prodřou).Jestli je to málo důkazů špičkové kvality, můžu doplnit další.
PR jak vyšitej. Já by jsem to viděl tak, že právě kvůli tomu že rostli, odflákli kvalitu a teď na ni budou muset zamakat aby si to množství alespoň udrželi.
když zjistili, že není prostor pro další růst, tak prohlásili, že se budou soustředit na kvalitu a růst není prioritou. krásné PR.
když ožívá evropskej trh, tak zase začnou mluvit o tom, že teda dobře zase porostou.
Myslel som, ze zastavili predaj pre maly dopyt v EU.
"Nedostatečná kapacita navíc znamená, že Hyundai nestačí vyrábět dostatek aut. Výrobce například nebyl schopen zajistit dostatečný počet exemplářů modelů Veloster, Genesis Coupé a Elantra pro Evropu, a tak tyto vozy na českém trhu skončily. Podobný problém v minulosti trápil i Kiu Optima."
ten novy zavod v brazilli aj cine uz je citit na predajoch a uspechoch :yes: ved si len zoberme kde bol predajne hyundai v brazilli pred 3 rokmi a kde je dnes, to su doslova zazraky co korejci dokazu
momentalne prave v tychto dnoch dokoncuje aj kia svoj uz treti zavod v cine :yes: moc sa tesim a som zvedavy na tie predajne narasty v r 2015 , drzim palce, moc :yes:
maju to chlapci z azie slusne rozbehnute aj napriek neprajnikom z europy, myslim ze to ich len posilnilo a v buducnosti budu este silnejsi :yes:
este vidim rezervy v afrike , tam by hyundai mohol skusit stastie napr v JAR :yes:
len pre porovnanie v r 2010 H/K predali vo svete 5,5 milionov aut ---- v r 2013 uz to bolo uz 7,5 miliona .... a hadajte kde bude hyundai/kia o dalsich 5 rokov ;-):yes: rip europa bye bye :yes: