Novinky
Fiat 500 je roztomilá nostalgie, které bych pro její kukuč odpustil všechno. Ale tohle je auto budoucnosti - malý vizionář s nejkrásnější přídi (nejen) ve své třídě.
Podoba dalšího evolučního článku řady Twingo nemohla dopadnout lépe.
PS: Esteticky nemá Twingo s 500 nic společného. Podobnost je pouze zdánlivá.
Podoba dalšího evolučního článku řady Twingo nemohla dopadnout lépe.
PS: Esteticky nemá Twingo s 500 nic společného. Podobnost je pouze zdánlivá.
Sundej pipinové brýle, Ronault to vystihl přímo dokonale.
Podobnost je daná tím, že jde o auta stejné velikosti a nejsou hranatá. Twingo vychází z R5 a tam je ta návaznost zcela jasná a ten, kdo není úplně slepý to musí vidět. 500 bych do toho vůbec netahal.
Zaslepený fanda Renaultu to nevidí, zaslepený fanda Fiatu v tom vidí kopii. Kdo z Vás má pravdu??? O3, Golf a Leon v kombíku jsou stejné auta a přitom se podobají mnohem méně.
Ale no ták...
Navíc, Twingo je IDEÁL pro městského submisívního muže. Konečně nějaký takto laděný model...
Navíc, Twingo je IDEÁL pro městského submisívního muže. Konečně nějaký takto laděný model...
městský submisivní muž... Kam ty na tyhle "kidy" chodíš, Kubo? Vy máte nějaký spolek intelektuálů či co? >😁 >😁
Submisivní muž si nepořídí masivní model, ale obávám se, že nepůjde ani do křehkého Fiatu 500... tohle Twingo je po této stránce ideální.
a ty chceš jako říct, že dominantní muž má teda jen velké auto, jo? Nejsi tak trocfhu s tím sociálně psychologickým míněním trochu vedle?
To jsem neřekl a ani to nechci říct. Říkám jen to, co vnímám sám... a Twingo to plní (a bude plnit) ideálně.
takže jsi submisivní muž, když to tak vnímáš, jo? >😁
Rozhodně tato to Renault nepojme, to by byla sebevražda, viz WL příspěvek.
A submisivní muži jezdí přecejen v jiných autech. Třeba v Itálii jezdí v malých autech i metrosexuálové a různí nagelovaní týpci, rozhodně ne maminčini mazánci...
Rozhodně tato to Renault nepojme, to by byla sebevražda, viz WL příspěvek.
A submisivní muži jezdí přecejen v jiných autech. Třeba v Itálii jezdí v malých autech i metrosexuálové a různí nagelovaní týpci, rozhodně ne maminčini mazánci...
Neřekl jsem, že jsem submisivní. Ale co se týká výběru auta - nedovedu si představit třeba dominantně založeného muže v mini autě (tedy, hovoříme-li o svobodě volby - ne o případech, kdy je malé auto z různých důvodů nutností)
Proč by ne? Je to spíš o tom, jestli se člověk umí sám sobě zasmát, nebo se bere vážně. Podobné je to u skútrů.
V tomhle s Avantimem celkem souhlasím. Dominantní člověk obvykle dává najevo svoji dominanci, a tedy má-li možnost volby, zvolí spíše dominantněji působící vůz. Samozřejmě, je to o definici toho, co bychom brali jako submisivní a dominantní.
Mezi dominantností a touhou se předvádět není žádný přímý vztah. Například submisivní muži se kolikrát stydí za svou submisivitu, snaží se ji skrývat a tak si ji kompenzují, předvádí se. No a někteří to přehání. To nemá nic společného se submisivitou, ale se strachem, že je společnost nepřijme. Bylo by to na dlouho. Malé auto může být problém pro tvoje ego. V malém autě můžeš spíš počítat s narážkami a ukážkami než ve velkém. A bude to pravděpodobně od lidí, kteří se sami snaží schovat. Může to být tedy zocelovací zážitek.
"Dobrý den, vítejte u Renaultu. Jste-li prototypem městského submisivního muže (pokud nevíte, můžeme se zeptat vaší ženy) , měl-li bychom pro vás nové Twingo, model šitý právě Vám přímo na míru."
"Promiňte, nevím jestli jsem pro tento model dostatečně submisivní, ale obávám se, že pro něj nejsem dostatečně subtilní, přesněji řečeno, jsem pro něj příliš masivní...." 😲 >😁
"Promiňte, nevím jestli jsem pro tento model dostatečně submisivní, ale obávám se, že pro něj nejsem dostatečně subtilní, přesněji řečeno, jsem pro něj příliš masivní...." 😲 >😁
>😁 :yes:
>😁 :yes: Takhle se hubí Renault, ne primitivními výkřiky Ádova formátu. Rozjeď tu kampaň a do roka přijde Renault na buben. >😒]
Masivní model si hlavně nepořídí ten, kdo na něj nemá (finance). Submisivní se pro tvoji definice vůbec nehodí, pominu-li to zabarvení, co ji dává.
Přesně tak.
Podle mě submisvní muž, když už, tak bude jezdit třeba v Loganu, nebo v nějakém rodinném autě, MPV apod., těžko v malé stylovce, tam spíše nagelovaný frajer.
Podle mě submisvní muž, když už, tak bude jezdit třeba v Loganu, nebo v nějakém rodinném autě, MPV apod., těžko v malé stylovce, tam spíše nagelovaný frajer.
Submisivní muž může klidně jezdit ve vládní A8 s majáčkem, a není to tak dlouho, co jezdil... 😉
No jo, to ale byly jiné časy, resp. spíš Nečasy..., dnes je všechno jinak a směřujeme naopak pouze ke světlým zítřkům... místo sobot budou (pracovní) Sobotky a místo babího léta, budeme mít léto Babišiovo... Co taky jiného čekat v Absurdistánu, kde dostal přednost Zeman před knížetem. 😉
Tak nějak. Pokud má žena 911 a muž Grand Picasso, tak je jasné, kdo je tu submisivní (nebo alespoň domestikovaný). 😄 Nicméně velká auta, ani vysoké pozice se se submisivitou nevylučují.
Anebo chlapíka s GP auta nějak neberou.
Ono celý tohle vyvozování je dost složitý, když jsem ještě bydlel na P4, tak macho soused, majitel herny a chlap cca 195cm/120kg permanentně dostával čočku od své přitelkyně, která měla sotva metr šedesát. A to jezdil 7er v matu. 😄
Ale to je asi výjimka, jinak jsem to zatím neviděl 😄
Ono celý tohle vyvozování je dost složitý, když jsem ještě bydlel na P4, tak macho soused, majitel herny a chlap cca 195cm/120kg permanentně dostával čočku od své přitelkyně, která měla sotva metr šedesát. A to jezdil 7er v matu. 😄
Ale to je asi výjimka, jinak jsem to zatím neviděl 😄
Proto domestikovaný. 😄 Bral jsem to s vtipem. Samozřejmě, že to může být naprosto zapálený otec a o auta nemusí mít sebemenší zájem. Osobně proti tomu nic nemám. První část rozhodně podporuji a druhou... ne každý má rád auta, to je prostě fakt. A klidně může mít domácnost pevně v rukou a žena může skákat, jak on píská.
Znám několik takových písklat, které dokáží zpucovat chlapa levou zadní. A "macho" typy nejsou vždy tak macho, jak se zdá.
Znám několik takových písklat, které dokáží zpucovat chlapa levou zadní. A "macho" typy nejsou vždy tak macho, jak se zdá.
A to jsem si myslel, že "Věk ženy" nepůjde překonat >😁
Young Urban Professional už neletí, teď je v kurzu Městský Submisivní Muž. >😁
Young Urban Professional už neletí, teď je v kurzu Městský Submisivní Muž. >😁
Divil by ses, kolik mužů je ve skutečnosti submisivních... 😄
To jistě ano, ale dost pochybuju, že na takovou skupinu vůbec někdo cílí (mimo výrobce pomůcek pro dlouhé večery) 😄
No...ehm...já myslím, že na tenhle tvůj názor by Renault mohl coby odpověď krásně použít slova Josefa Sudka: "No jo, novináři toho napíšou, to se až člověk diví, co tou fotkou chtěl vlastně všechno říct." >😁
Toto nemá Twingo zapotřebí, když Twingo 1 je už mladou legendou hodnou pokračování se zachováním jednoprostorové karoserie.
tak ted jen doufat ze na nove Twingo pusti chlapiky z divize Sport aby mohlo vniknout RSko ne nepodobne Twin’Runu , aaaah to by bylo paradni auticko >😁
Určite si spomenieš na 13. februára 2014
Bolo celé oblepené maskovacou fóliou, v pozadí veľkoplošná obrazovka, postupne tanečníci predvádzali svoje zmyselné pohyby a popritom strhávali fóliu z auta po malých častiach. V pozadí sa premietali odkazy od stoviek ľudí, ktoré poslali cez sociálne siete. Pomaly sa začala odhaľovať podstata tohto parížskeho íventu. Hej, hej, bolo to dosť dlhé odhaľovanie, pri žene by som to už nevydržal...
Áno, vtedy neprajníci predpovedali podobnú kariéru ako mala minulá generácia, ale dnes už vieme, že tam vonku parkuje skutočná legenda.
PS: Píšem z budúcnosti, ale neboj, pivo chutí stále rovnako.
Bolo celé oblepené maskovacou fóliou, v pozadí veľkoplošná obrazovka, postupne tanečníci predvádzali svoje zmyselné pohyby a popritom strhávali fóliu z auta po malých častiach. V pozadí sa premietali odkazy od stoviek ľudí, ktoré poslali cez sociálne siete. Pomaly sa začala odhaľovať podstata tohto parížskeho íventu. Hej, hej, bolo to dosť dlhé odhaľovanie, pri žene by som to už nevydržal...
Áno, vtedy neprajníci predpovedali podobnú kariéru ako mala minulá generácia, ale dnes už vieme, že tam vonku parkuje skutočná legenda.
PS: Píšem z budúcnosti, ale neboj, pivo chutí stále rovnako.
treba uznat ze to vyzera vyborne :yes😒br />
avsak klamal by som keby som tvrdil ze v tom nevidim inspiraciu v talianskej F500ke ... je jasne ze F500 je lidrom segmentu ci uz dizajnovym aj imidzovym a je vidiet jasne kde hladal renault inspraciu, nie je to vsak hanba.... je to normalny jav, aj lexus sa obzeral kedysi po mercedese a infiniti po bmw ....
som zvedavy na oficialne fotky zajtra , vyzera to super, tento typ dizajnu sa mi paci, uspech je zaruceny :yes:
avsak klamal by som keby som tvrdil ze v tom nevidim inspiraciu v talianskej F500ke ... je jasne ze F500 je lidrom segmentu ci uz dizajnovym aj imidzovym a je vidiet jasne kde hladal renault inspraciu, nie je to vsak hanba.... je to normalny jav, aj lexus sa obzeral kedysi po mercedese a infiniti po bmw ....
som zvedavy na oficialne fotky zajtra , vyzera to super, tento typ dizajnu sa mi paci, uspech je zaruceny :yes:
Pravdupovediac si už neviem v tomto segmente predstaviť nič dáko prudko originálne. Teraz je to už o tom ako to kto zladí a ako sa vie predať. Uvidíme ako sa to podarí Twingu. Predpoklady na to má.
Ty o Renaultu nevíš vůbec nic, pokud si myslíš, že by se někdy mohli nechat inspirovat nějakým jiným autem jen proto, že je prodejně úspěšné. Tohle nejsou korejci. Pokud vezmeš R5, dáš tomu aktuální designový směr Renaultu a nebudeš chtít udělat retro, dopadne to jako Twinho III. 500 jde jen někde kolem bez povšimnutí designéru Renaultu. Vzpamatuj se!
ja v tom vidim f500 a hlavne zboku 😉 a myslim ze nie som sam
ostatne komentare si nechaj pre seba 😉
ostatne komentare si nechaj pre seba 😉
Vidět tam 500 můžeš. Ale psát něco o tom, že Renault okopíroval 500, protože je prodejně úspěšná, může jen člověk, kterého auta vůbec nezajímají.
[odkaz] 😉
pozeram ze na konkurencnom serveri sa do aut tiez vobec nerozumeju, aj slepy vidi podobnost s F500 co vsak netvrdim ze je zleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee chapes?
pozeram ze na konkurencnom serveri sa do aut tiez vobec nerozumeju, aj slepy vidi podobnost s F500 co vsak netvrdim ze je zleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee chapes?
Ty nic nechápeš. Bohužel nejseš sám. 😲
mne sa aspon z toho co vidim nove twingo paci, sice to nie je to prve legendarne twingo ale ani ono sa nestalo legendou za noc..... chce to cas.... toto nove twingo ma rozhodne na to aby napodobnilo uspechy a slavne meno prveho twinga, drzim palce, male auticka maju vzdy moje sympatie :yes:
K diskuzi výše: Masivní model [odkaz]
Vypadá super a určitě zatopí nejen UP!
Tak v prodejních číslech, vzhledem k tomu, že se dá čekat (asi) příznivější cena než u Up!, asi ano. Zejména pak na středoevropských trzích.
Nevěřím, že by nové Twingo bylo levnější než UP. Twingo míří výš. Je jen otázkou o kolik.
Já příliš nevěřím, že by dokázal dlouhodobě Renault prodávat Twingo nějak draho, určitě ne v nějaké průměrně vybavené verzi.
než RENAULT v mainstreamu ?!? NIKDO !!!
Bravo RENAULT !!! VIvat TWINGO !!!
RENAULT TOUJOURS !!!
Bravo RENAULT !!! VIvat TWINGO !!!
RENAULT TOUJOURS !!!
CIGI CAGA CIGI CAGA HEJ HEJ HEJ.... >😁
A přitom se mi moc líbí. Je hezké, vypadá i prostorně ( dle řidičů v maskovaném autě ) a navíc ten zadní pohon ! A navíc se rozhodně budu muset poohlídnout po nějakém levnějším autě a co je nejhorší budu ho muset sdílet se svou partnerkou ... Potuď dobrý!
Jenže ouha. 😢
Vůbec nesplňuji představu o euro normovaném submisivním kadeřníkovi, který má rád cyklostezky, nosí ajfoun a falešné brýle. Mám tedy obavu, že mi twingo odmítnou prodat. BRAVO ! AVANTIME ! tohle bylo fakt legendární 😊)
P.s: Právě jsem přišel z piňakolády z místního nekuřáckého vogue podniku, ještě to šoupnu na instagram a ... možná je naděje >😁
Jenže ouha. 😢
Vůbec nesplňuji představu o euro normovaném submisivním kadeřníkovi, který má rád cyklostezky, nosí ajfoun a falešné brýle. Mám tedy obavu, že mi twingo odmítnou prodat. BRAVO ! AVANTIME ! tohle bylo fakt legendární 😊)
P.s: Právě jsem přišel z piňakolády z místního nekuřáckého vogue podniku, ještě to šoupnu na instagram a ... možná je naděje >😁
Krasa, libi se. Fiat zvladnul 500, Renault zvladl Twingo 3 odkazujici na R5. Jediny, kdo to podle me pohnojil, je Opel. Adam mi nic nerika.
opel adam ale aj ford Ka su skutocne out .... ono to dost aj svedci celkovo o tom kde je dnes ford a opel.... su trosku mimo ale oni na to casom pridu ze takto dalej ist nemozu, konkurecia je uz inde
.... už 5 let tady na ACZ čtu, jak se retrodesign F500 okouká a že se nemá kam vyvíjet.... Realita je taková, že dnes je F500 nejprodávanější auto své třídy a ostatní výrobci jsou tak zoufalí, že jej kopírují....
Zejména ta bíl👋černá sportovní varianta Twinga je včetně kol až neskutečnou kopií F500..... Myslím že Twingo a vlastně celý Renault mají dost vlastní tradice, aby se zmohli na něco osobitějšího....
Zas na druhou stranu, možná by se to mohlo vyrábět v Polsku na stejné lince jak pětikilo a Reanult by ušetřil.... Tak jak to dělá Opel s Combem.... 8-s
No, dnes si obligátní palec nahoru zaslouží Fiat za to, že jako jediný uměl udělat autentické citi-retro a taky VW za to, že se po nikom neopičí a jde svojí vlastní (mimochodem velmi zdařilou) cestou.... :yes:
Zejména ta bíl👋černá sportovní varianta Twinga je včetně kol až neskutečnou kopií F500..... Myslím že Twingo a vlastně celý Renault mají dost vlastní tradice, aby se zmohli na něco osobitějšího....
Zas na druhou stranu, možná by se to mohlo vyrábět v Polsku na stejné lince jak pětikilo a Reanult by ušetřil.... Tak jak to dělá Opel s Combem.... 8-s
No, dnes si obligátní palec nahoru zaslouží Fiat za to, že jako jediný uměl udělat autentické citi-retro a taky VW za to, že se po nikom neopičí a jde svojí vlastní (mimochodem velmi zdařilou) cestou.... :yes:
Twingo III
[odkaz]
R5 Turbo
[odkaz]
[odkaz]