Testy
Tohle autíčko se mi skutečně líbí. Bude s ním radost jezdit. Snad jsou ty výfuky dobře laděné...
Tak si projíždím ty obrázky a... Ono to nemá ani přední mlhovky? Tomu říkám úspora váhy...
V tom případě se na těch mlhovkách nejRychlejšího Goilfu "šetří" už od čtvrté generace Golfu, kdy se objevil první Golf R32 na kterém se celkově nešetřilo (naopak a odpovídala tomu i jeho cena) a světe div se, taky bez (možnosti) mlhovek. Stejně tak G5R32, G6R, G7R. Můžeš si to zpětně klidně "projet". 😉
Mne sa Volkswagen veľmi páči,, ale viac sa mi páči Škoda,, ale je to fakt dobré auto chcel bi som ho
Ale přesto bych se za jeho volant taky těšil, zvlášť v takových podmínkách.
Tak táhni opruzovat někam jinam.
A taky by mě zajímal ten start-stop jestli funguje i ve sportovním režimu .
To je jako ze bys obhajoval kvality Toyoty na zaklade jejich prodeju a to je pekna kravina. Toyota je Toyota, ikdyby vyrabela polovinu aut co dela dnes.
S autem pro radost se da souhlasit, ikdyz to pak s tim autem pro denni pouziti trochu hapruje
A koloběžka je náhodou dobrá 😉
viz. např.[odkaz] nebo test v 4x4 magazinu, kde bylo k STI a erku ještě áčko AMG. 😉
Misto paradni, bych tedy jeste doplnil pro bezne pouziti