Testy
MariAchi
6
Ani si raději nepřej vědět, jak si teď lidi zaškatulkujou tebe, ty kovboji z rallyesportu >😁
Přejít do diskuze
V tom případě se na těch mlhovkách nejRychlejšího Goilfu "šetří" už od čtvrté generace Golfu, kdy se objevil první Golf R32 na kterém se celkově nešetřilo (naopak a odpovídala tomu i jeho cena) a světe div se, taky bez (možnosti) mlhovek. Stejně tak G5R32, G6R, G7R. Můžeš si to zpětně klidně "projet". 😉
Mě to zase přijde jako decentní upozornění na to, že to není 1.2... Golf je pro někoho, kdo chce rychle jezdit a nebýt nápadný, v tom souhlas.
Nenápadnost je celkem ceněná vlastnost u rychlých Golfů. A čtveřice laufů je u podobného auta za hranicí vkusu. Alespoň mého.
Souhlas, to jsem ani nechtěl naznačit a nic proti těmto dvěma ultimativním vozům. Klobouk dolů před nimi. Nicméně na denní ježdění nejsou....
tak já nemyslím že EVO nebo WRX jsou nekvalitní, ale je to prostě soutěžák se vším co k tomu patří. Tj i drahým a dosti častým servisem. Nemůžeš od takovýho auta čekat interval servisní prohlídky 2 roky a olej po 30 000 km. Navíc za pár šušní. 😉
Minimálně jednu baterku každopádně má, a s trochou snahy se na ni dá i jezdit.
Tak táhni opruzovat někam jinam.
Tak táhni opruzovat někam jinam.
Tohle autíčko se mi skutečně líbí. Bude s ním radost jezdit. Snad jsou ty výfuky dobře laděné...
Vypada to jak sraz veteran klubu. Aby to vypadalo aspon trochu sportovne daj tomu aspon 4 laufy. Na nekterych fotka docela zklamani, G7 starne opravdu rychle.
Občas byste si měli na hondaclubu půjčit nějakého golfa, ať víš, o čem píšeš, ztvrdlý plaste. >😁 V kabině je golf referencí pro kterýkoliv stupeň výbavy srovnatelné konkurence. Navíc, tady je řeč o erku, osobně znám jen GTI, proto se nebudu v debatě sti, evo vs. golf R nijak vyjadřovat, ale stačí si přečíst pár testů, aby bylo jasné, že klišé o tom, jak ti co umí točit volantem, volí jedině subaru nebo myšáka atd. atp., jsou už opravdu jen klišé.
viz. např.[odkaz] nebo test v 4x4 magazinu, kde bylo k STI a erku ještě áčko AMG. 😉
viz. např.[odkaz] nebo test v 4x4 magazinu, kde bylo k STI a erku ještě áčko AMG. 😉
Co jsem tak pochopil tak tady jde elektronika naštěstí vypnout, takže já myslím, že to bude v pohodě. Podle toho co čtu to je úžasný auto. Dobře, že konečně VW postavilo takovejhle soutěžák. GTI je dobrý, ale není tak ultimativní jako tohle a hlavně mu chybí 4x4. Vyjádřil bych to vyjímečně slovy jednoho místního vocasa Brawo VW :yes:
Jen pozéři se dokážou nad tímto parádním chlapským autem pro radost zaobírat nad počtem výfukových koncovek. Zjevně to není auto pro vás ;-\ .
Mne sa Volkswagen veľmi páči,, ale viac sa mi páči Škoda,, ale je to fakt dobré auto chcel bi som ho
tak to je jasný 😉 kdo si nechá vykovat motor na golfu? kdo si na něm nechá přemapovat ECU ? silnější brzdy? Vejfuk? Takhle dopadne většina WRX v základu jich je jako šafránu . Golf bude ale jednička v denní provozu a pokud nutně nepotřebuješ jezdit rally tak si myslím že golf R bude v pohodě a v zimě se sním taky vyblbneš . Neříkám že na stejný úrovni jako s WRX ale ostudu s tím rozhodně neuděláš 😉
Podle Joja jsou totiž ty miliony vlastníků "místní diskotékový kovboje s pětinovým IQ co má výkon jejich auta "
Start-stop není problém v žádném režimu, vlevo od řadičky je tlačítko, kterým se prostě vypne. Problém je spíš to, že do takového auta zbytečně cpou těžký startér, těžkou baterku etc. právě kvůli start-stopu.
koncovky by mě tak nevadili ale spíš ta elektronika ono funguje ale právě to je to že musíš počítat stím že tu elektroniku musíš "oblbnout" ale jinak co jsem viděl v sobotu v tv v autosalonu tak tam jezdili dost pěkně i e😜ert Radek jízdu chválil do nebes . 4x4 plus hroty plus obrovská plocha ledu . :yes:
A taky by mě zajímal ten start-stop jestli funguje i ve sportovním režimu .
A taky by mě zajímal ten start-stop jestli funguje i ve sportovním režimu .
Taky mě to moc nepotěšilo, zřejmě "danajský dar" od S3...
Ale přesto bych se za jeho volant taky těšil, zvlášť v takových podmínkách.
Ale přesto bych se za jeho volant taky těšil, zvlášť v takových podmínkách.
Tak to jsou ještě čučkaři, znám jednoho co má jako daily car "CATa", to je teprve frajer, ale na mě nemá ani tak, můj daily doparvní prostředek je totiž koloběžka! 😉
Ty ses nějak dobře vyspal... Prý to není úplnej klumprt... Tak to odporuje tomu, co tady stále píšeš... >😁 Že by to dnes nebylo za 5 z matiky? >😒]
Tobě tak maximálně ztvrdlo něco jinýho... >😁 Kvalita současného golfu je nejlepší jaká kdy byla. Možná už by nebylo špatný, kbyby jsi se s tím někdy svezl a jen neolizoval plakát Hondy, co máš v pokojíčku. Akorát bys asi musel mít řidičák... >😁
Tak to jsi v něm asi ani neseděl. Ale koukni kolem sebe kolik starších Golfů jezdí. Hujdaj po 20 letech neuvidíš. Nebo mrkni na tabulky TÜV v kvalitě.
To souhlas, ale to uz oznacuje auto pro radost 😉
Misto paradni, bych tedy jeste doplnil pro bezne pouziti
Misto paradni, bych tedy jeste doplnil pro bezne pouziti
Rozhodně nejsem VW fanoušek, nikdy jsem žádného VW neměl. Mimochodem je to v Evropě tuším nejprodávanější vůz v nižší střední třídě.
No to jsou taky pěkné kecy. Se podívej na prodeje. A Evo už neexistuje, WRX rozhodně není na denní použití, což tento Golf v pohodě zvládne. Záleží na co to auto chceš. Jedno nebo víceúčelové.
ale znám pár kluků co je používají jako denní auta a mají je dost přestavěný že seriie je proti tomu prd >😒] záleží na člověku co vydrží 😉
Elektronika vypnout nejde. Tedy jde, ale byl by pak leda pro ozdobu. Můžeš jen vypnout některé funkce.
A co, ze je nejprodavanejsi? Rika to jen ze to nebude uplny klumprt.
To je jako ze bys obhajoval kvality Toyoty na zaklade jejich prodeju a to je pekna kravina. Toyota je Toyota, ikdyby vyrabela polovinu aut co dela dnes.
To je jako ze bys obhajoval kvality Toyoty na zaklade jejich prodeju a to je pekna kravina. Toyota je Toyota, ikdyby vyrabela polovinu aut co dela dnes.
kvalita Golfu je co? cca stejna, jako jina evropska produkce, plasty nam ztvrdly, radicka se kvedla stale stejne, rizeni sztratilo posledni zpetnou vazbu 😉
Súhlas, všetky predošlé R-ka boli na prvý pohľad niečim extra, skrátka toto keby prešlo okolo ani neviem že šiel Golf R. Dokonca predný nárazník mi príde športovejší na obyčajnom Golfe ako na tomto... K výfukom sa škoda vyjadrovať, nechápem prečo nenechali dve rúry v strede ako mali predchodcovia.... [odkaz] [odkaz] :-! ;-\
Co je na tom aute paradni?
S autem pro radost se da souhlasit, ikdyz to pak s tim autem pro denni pouziti trochu hapruje
S autem pro radost se da souhlasit, ikdyz to pak s tim autem pro denni pouziti trochu hapruje
Jen pozéři si koupi Golf, skutečný chlapi si koupi EVO nebo WRX... Ještě se máš co učit ty amatére!
Jen pozéři si koupi Golf, skutečný chlapi si koupi EVO nebo WRX... Ještě se máš co učit ty amatére!!
No je mi jasný, že VW fans to budou těžko rozdejchávat, ale čím dřív se smíří s faktem že Golf je pro honibrky tím pro ně líp..
Bohužel pořád mám Golf zaškatulkovanej, jako auto pro místní diskotékový kovboje s pětinovým IQ co má výkon jejich auta a věř mi, že těm víc záleží jak auto vypadá než jak jezdí... Lidí co mají trochu blíž k rallyesportu budou vždycky radši volit. Mitsubishi nebo Subaru...