Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 2 Active Tourer: Rodinná předokolka uveze 468 litrů

BMW představuje své první kompaktní MPV v historii a současně i první předokolku z budoucí řady 15 modelů. Trošku překvapí zařazení do řady 2, nevelký kufr i poměrně střídmá nabídka motorizací.
Zpět na článek
14. 2. 2014 09:06
14. 2. 2014 09:07
14. 2. 2014 09:27
14. 2. 2014 09:13
14. 2. 2014 09:33
14. 2. 2014 09:56
14. 2. 2014 10:06
14. 2. 2014 10:29
14. 2. 2014 10:32
14. 2. 2014 10:47
14. 2. 2014 09:58
14. 2. 2014 10:19
14. 2. 2014 10:28
14. 2. 2014 10:33
14. 2. 2014 13:29
14. 2. 2014 10:34
14. 2. 2014 10:44
14. 2. 2014 10:47
14. 2. 2014 10:47
14. 2. 2014 10:45
14. 2. 2014 12:38
14. 2. 2014 14:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 2. 2014 14:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 2. 2014 09:45
14. 2. 2014 10:36
14. 2. 2014 10:36
14. 2. 2014 14:05
14. 2. 2014 12:33
14. 2. 2014 12:54
14. 2. 2014 15:35
14. 2. 2014 13:44
14. 2. 2014 13:47
14. 2. 2014 21:21
14. 2. 2014 16:37
14. 2. 2014 09:06
BMW 2
Aj vám príde ako okopčený design z Kia Carens?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
30
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:07
Re: BMW 2
jo a hlavne pohlad zboku, cisty carens , az som sa zlakol ked som videl foto na stranke ;-)

a ze korejci kopiruju ;-) , tomu snad uz dnes neveri ani sam papez Frantisek

PS: vsimni si aj tu schreyerovsku dolnu linku na dverach pozdlz boku auta typicku pre kie, toto by som od bmw necakal, carens ako vysity

mna by zaujimalo kdeze su teraz ti fandova bmw ktori tvrdia ze kie nevedia prist s nicim vlastnym a od kazdeho len kopiruju..... teraz ich tu nenajdes , taki su hrdinovia.
14. 2. 2014 09:25
Re: BMW 2
No jasně, kola jsou stejně kulatá a černá bude určitě stejně černá. Co jako chcete pořád vymýšlet, aby to bylo stejné a zároveň jiné ? Všechno už bylo vymyšleno, jenom se to točí stále dokola o stupínek výše. A hlavně, provozní vlastnosti auta, kvůli kterým si je zákazníci kupují, není jenom design.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:27
Re: BMW 2
to iste ti napisem ked pride kia s niecim podobnym ako bmw v buducnosti.... snad ta to uspokoji ;-)
14. 2. 2014 09:37
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: pro všechny fajnšmekry biemdbjůůůůůůůŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ
14. 2. 2014 09:40
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ťahaj už niekam medzi rovnakých oslov...

Spameri VON!!!
14. 2. 2014 09:44
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Předokolka s motory nejspíš od Peugeotu, čím dál lepčí ...

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

VIVÁÁÁÁ LAS TESLAS [odkaz] Ženeva 6th to 16th March 2014 [odkaz]

TESLA MODEL S AWD 4x4 Září 2014 USA / 2015 EU CHINA [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
TESLA MODEL X AWD 4x4 Září 2014 USA / 2015 EU CHINA [odkaz] [odkaz]
TESLA MODEL E 2015 [odkaz]
14. 2. 2014 10:17
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
tohle je pokrok soudruzi [odkaz] [odkaz] [odkaz] né ten brambozákrok

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - iudex
14. 2. 2014 10:20
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Pozrimeže, Kharl, nové alter ego Bereniky. Dajte mu/jej niekto ban, kto sa tu má pozerať na palce a smajlíky cez pol obrazovky.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:31
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Tesla není rodinným vozem, už sem ti to psal minule a nebyl si schopnej mi odpovědět (možná to bylo tvé alterego Berenika, ale to je jedno). Tak argumentuj...

Tesla - drahá, nepraktická pro rodinu, drahá, hoří, malý dojezd, hoří, v čr nejsou dobíjecí stanice, hoří...
Prosím věcně odpovědět, co mi Tesla může nabídnout, když chci praktický vůz s velkým dojezdem a nejsem milionář? Díky.
14. 2. 2014 10:54
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Chlape tak sem to kvůli tobe znovu zapnul, nemam vubec cas tady diskutovat s kazdym o kazdy volovine a berenika se už vraci do států
-TESLA je drahá
-je praktická pro rodinu [odkaz]
-hoří stejně jako benzínový [odkaz] mozna i min
-v čr jsou dobíjecí stanice [odkaz]
-pokud nemas tolik prachu porid si kolo a bojuj aby ti neprasili ropaci cestou do tvare [odkaz]
-pokud mas a chut ktomu tak prosim [odkaz]
servus
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:58
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Takže jinými slovy použiju přiřovnání... "když nežerete maso, tak si nas.erte".. :no: :no:

Ani sem nic jinyho nečekal
14. 2. 2014 11:03
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
ok jinymi slovy bojuj jinak nic dobryho nedostanes
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:14
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ale já mám dobré auto, dojede 2x tak daleko na nádrž než tesla, dobííjení trvá 2-3 minutky + platba, má velký kufr, je pohodlné a jede i celkem rychle... no a to nejlepší je, že se samovolně nesamovznítí >:D A taky je původem z USA... dobry co? Jo a ještě taková třešnička... nové stojí polovic co Tesla. ;-)

Ať žije turbodízlový motor :-)
Avatar - Skipper
14. 2. 2014 18:40
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Kašli na to. Hatelist funguje skvele, žádný spam tady nevidím ;-)
14. 2. 2014 19:13
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ani Tesla sa sama nevznieti. Tie horiace boli vždy po nejakej nehode - či už po normálnom náraze, alebo po trafení kovového predmetu na ceste. Naposledy horiaca trafila časť spadnutého ťažného zariadenia. Ak by to trafilo normálne auto, alebo by posádka nemala nohy, alebo ak by to trafilo nádrž ... nechcem domyslieť. Navyše dosiaľ sa v Tesle, mám taký dojem, nikto nezranil ...
Nech žije dízel - pusti si ho v zavretej garáži, a slobodne dýchaj.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:09
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ono to nebylo jen v dusledku nehody, přečti si více, nebo viz jiná diskuze ze včerejška...
15. 2. 2014 16:53
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
No ... ja ti neviem, ale "In this particular case, we don't yet know the precise cause, but have definitively determined that it did not originate in the battery, the charging system, the adapter or the electrical receptacle, as these components were untouched by the fire." a Orange County fire officials said it could have been the house or the car's charging cable. moc nevyzerá, že by to bolo samotným autom. Takže je celkom možné aj to, že skrátka začalo horieť vedenie v garáži.
14. 2. 2014 19:19
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Problém je, že s tebou sa NEDÁ vecne diskutovať, keď všade píšeš a opakuješ to tvoje "hoří" - pričom Tesla dokonca horí menej ako benzínové autá ...
Áno, Tesla je drahá. Nie, Tesla nie je nepraktická pre rodinu - uložíš tam 5 detí. Nie, Tesla nemá malý dojazd - za predpokladu nabíjacích staníc, samozrejme (nafťák tiež potrebuje natankovať, že ...). Nie, v ČR samozrejme SÚ dobíjacie stanice - len ich nie je moc a nie sú to rýchlodobíjačky
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:13
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ale dá, já rejpu do bereniky alias kharla, jestli ti to nedošlo, protože spamuje diskuze.
Jestli chceš diskutovat, můžeme, pokud mi nebudeš jen psát že ostatní auta způsobují rakovinu a dávat odkazy na nějaké amatérské ekostránky....

Tesla mi nevadí, vypadá dobře, určitě je to zajímavé auto, ale je příliš drahé, provoz v ČR je značně problematický díky malé síti dobíjecích stanic a rozhodně to není rodinný vůz, ale spíše limuzína luxusnějšího ražení. Rodinné auto vypadá trochu jinak.. viz třeba tohle BMW 2, nebo Sharan, Galaxy atd....

Dívej se do kontextu diskuze, než mne budeš odsuzovat a projdi si pár jiných zde na ACZ, kde Berenika/Kharl píše ty svoje slinty a taky jak diskutuju já o jiných věcech s rozumnými diskutéry... díky.
15. 2. 2014 17:01
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
O.K.
Len tak trocha rýpnem : Ale ostatné autá rakovinu spôsobujú >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 18:44
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Tesla při výrobě taky.... a při výrobě el. energie jakbysme... :-)
15. 2. 2014 22:35
Re: IDEÁLNÍ BRAMBOPOSTUP JAK SE V KŘEČI ODROVNAT
Ale no tak ... Ak by sme teda chceli byť presný, tak normálne autá takisto spôsobujú raka pri výrobe a čo sa týka výroby el. energie, je to podľa mňa asi tak, že je omnoho lepšie elektrárenský komín (rozpyľuje emisie do vyšších vrstviev ovdušia, na oveľa väčšiu plochu a teda s oveľa menšiu koncentráciou), než tisíce výfukov rovno pod nosom :-) Navyše ťažba a zpracovanie ropy takisto nie je úplne košer so zdravím a nieto ešte s energiou. Veď si zober, že z ropy sa ako palivo použije len malá časť, zbytok ide inde a to ani nehovorím o tom svinstve čo spaľujú lodné motory ...
14. 2. 2014 09:32
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
;-)
14. 2. 2014 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
14. 2. 2014 09:25
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
:yes:
Prvni co me napadlo, kdyz jsem videl fotku. Hlavne predni polovina z profilu
14. 2. 2014 09:46
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
No hlavně poslední BMW mi přijdou víc a víc korejské.... ;-\

Ty zadní světla na všech nových modelech jsou, jak pro cirkusovou maringotku... :-|

BMW dělá špičková auta ale ten design...WTF. Možná by bylo načase sehnat nového designera.
Avatar - bigsoul
14. 2. 2014 09:59
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
Koncepcia MVP je podobná u všetkých značiek aut a že si KIA zvolila podobnú masku ako sú ľadvinky BMW, ktoré su tu narozdiel od Kii už pekných pár ročkov a sú znakom BMW. To je to jedíné čo je na týchto autách podobné!
14. 2. 2014 10:39
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
C4 Picasso, Verso, Zafira - na techto modelech je videt, ze MPV muze vypadat jinak.
14. 2. 2014 10:38
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
To bylo prvni co me napadlo, kdyz jsem videl fotku.
14. 2. 2014 13:20
Re: ÁÁÁ DALŠÍ BRAMBO, DÁ SE TOMU ŘÍCT VŮBEC HYBRID ??
Nepředstavilo BMW náhodou koncept tohoto vozu už před lety? 2012, nebo dříve. Kdy ukázali současný Carens?

PS: Tak to vypadá, že oba vozy měly premiéru v Paříži 2012.
14. 2. 2014 09:13
BMW MPV
Bavorák ako MPV s tromi valcami a predným náhonom - svet sa vážne asi zbláznil... :-!
Ale po SUV Porsche by ma nemalo prekvapiť asi už nič, či...?
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:33
Re: BMW MPV
carensu stupne imidz >:D :yes:
ked uz aj bmw od neho kopci tak to asi nebude zle auto ;-)
schreyer je frajer, vidno ze nemcom neda spat :yes:
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:06
Re: BMW MPV
vidim v tom carens ty nie? ;-)
14. 2. 2014 10:29
Re: BMW MPV
Možno tam podoba je. Ale na to som nepísal, že je to hlúposť, ty píšeš hlúposti o nejakom kopírovaní a zlom spánku Nemcov... Jak ťa taká somarina môže vôbec napadnúť?
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:32
Re: BMW MPV
Určitě... a v Carensu a BMW zas vidím Mercedes B.... Takže mokrej ručník na hlavu.... pomáhá to.
14. 2. 2014 10:47
Re: BMW MPV
Popravde ja kdyz tu fotku videl a jeste sem necetl ani nadpis tak sem si myslel ze testovali nejaky faceliftovany MB-B, ale co uz auto je to vcelku pekne. Snad si najde i ty kupce :-)
14. 2. 2014 09:58
Re: BMW MPV
...co k tomu napsat... Dnes hodně špatný Toppere. :no:
Avatar - bigsoul
14. 2. 2014 10:19
Re: BMW MPV
Topper daj si vyšetriť zrak >:D

ešte raz:
Koncepcia MVP je podobná u všetkých značiek aut a že si KIA zvolila podobnú masku ako sú ľadvinky BMW, ktoré su tu narozdiel od Kii už pekných pár ročkov a sú znakom BMW. To je to jedíné čo je na týchto autách podobné!
príklady:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:28
Re: BMW MPV
nejde o masku ale u teba chapat suvislosti je tazke ;-)

pozri si bocny profil, schreyerovsku linku dole na dverach , pozri si tvar auta zboku... cisty carens

nehadz mi sem fotky inych auta ani nepis o svetlach vyfuku volante a inych kktinach

pozri sa na obe auta zboku a ked nevidis podobnost s carensom tak k ocnemu zajdi ty....

aj viem ze je tazke priznat ze bmw sa inspirovalo schreyerom ale hold taka doba.... musis si na to zvyknut rovnako ako aj na trojvalce v bawuuu , s tym nic nespravis ;-)
Avatar - bigsoul
14. 2. 2014 10:33
Re: BMW MPV
Ale ja chápem čo myslíš, ale ver že tá maska robí tie auta podobnými... Silueta je podobná u dosť druhov MVP. Alebo profil auta.
14. 2. 2014 13:29
Re: BMW MPV
O Active Toureru se mluví už tak dlouho... to tě nenapadlo se podívat, kdy ho BMW ukázalo, než tu začneš veřejně verbálně masturbovat?
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:34
Re: BMW MPV
Ten novej Smax vypadá fakt dobře na fotce, co si dal, a to je MPV pro mne asi nejméně atraktivní provedení vozu. Trochu mi evokuje DS5tku, jen bude větší a vyšší :-)
14. 2. 2014 10:44
Re: BMW MPV
S-Max svou velikost dokaze skvele maskovat. Je to kombinace sirky a tvaru strechy, ktera tu vysku dokonale maskuje. Prijde mi, ze je jakoby prikrceny, pripraveny ke skoku, coz ho dela hodne atraktivni a tim si me ziskal - aspon tak to vidim ja.
Avatar - bigsoul
14. 2. 2014 10:47
Re: BMW MPV
S-Max sa fakto podaril... Fakt krásme rodiné autíčko :-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:47
Re: BMW MPV
Ano, silueta je fakt povedená, vypadá sportovně elegantně... fakt se mi líbí :yes:
14. 2. 2014 09:51
Re: BMW MPV
NIKOLI, to ten váš minulej svět byl poblázněný [odkaz]
14. 2. 2014 10:45
Re: BMW MPV
A vsimas si, jak za posledni roky jsou ty sloupecky grafu stejne, ale jako zazrakem krivka roste ? Jo neni nad to si upravit graf podle zadani.
Avatar - iudex
14. 2. 2014 09:35
Prémiové športové... MPV
Bolo by vďačné kopnúť si do značky BMW s tradične športovým image, ktoré predstaví MPV s predným pohonom a trojvalcom. Skúsme sa ale na vec pozrieť bez sarkazmu.
Predovšetkým BMW už dávno nie je (ak vôbec niekedy bola) automobilka vyrábajúca športiaky v civilnom šate. Driftujúce zadokolky, malé, ľahké a fantasticky ovládateľné sa stali silne menšinovými aj v portfóliu BMW. Ľud si pýta silné, ale dobre vybavené (a teda ťažké), rešpekt vzbudzujúce stroje, ktoré jazdia dobre, ale nezáludne a v obave pred beznádejne sa šmýkajúcim zdkom na snehu volia v prevažnej miere štvorkolky. Stále tu ale je ten image športovej automobilky, vyrábajúcej autá, ktoré majú jazdný náskok pred konkurenciou, v ktorých DNA je stopa po tých neskrotných pretáčavých beštiách. Plus image luxusnej prémiovky budujú aj veľké, rešpekt budiace populárne SUV, ktoré prepožičiavajú majiteľovi image a vyšší status.
Nič z toho však nové MPV neponúka. MPV ako trieda nikdy nehrala na image, to je trieda maximálne orientovaná na praktickosť, využiteľnosť a value for money. Keď do tohto segmentu vstupuje automobilka, ktorej autá si ľudia kupujú napriek tomu, že poskytujú menej praktickosti, vnútorného priestoru ako konkurencia, bude to mať sakra ťažké. Lebo tá pridaná hodnota prémie, image, luxus, rešpekt a obdiv okolia sa jednoducho s MPV nespája. Tu ide hlavne o praktickosť, využitie vnútorného priestoru a value for money. Navyše BMW ani nemôže v tejto triede argumentovať ojedinelou a preto drahšou technikou (zadný pohon 1er ako jediný v triede), zostáva len tá možnosť výbav a individualizácie. A to sa mi vidí málo.
Takže tento krok BMW hodnotím ako riskantný a návratnosť investície neistú. A i keby to ekonomicky nebol stratový podnik a model neprerobí, minimálne to opäť o niečo zníži image automobilky, ktorá opäť stratí niečo zo svojho imidžu niečoho viac, ako mainstream, istej nedostupnosti, prémiovosti a luxusu.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:46
Re: Prémiové športové... MPV
vravim to uz davno... ziadna premia neexistuje.. je to len virtualny pojem na pohladenie ega majitela ..... aby sme v nich vzbudili uspokojenie ked uz tolko penazi vyhadzuju von oknom za kusy plechu ... :-) toto bmw nie je nic ine ako okopecny carens ktory stoji polovicu a bude rovnako dobre sluzit rodine ako tento mpv od bmw ;-)
14. 2. 2014 10:32
Re: Prémiové športové... MPV
Toppere, sorry ale pises úplně hlouposti. Neexistuje prémie, vážně nevidis ty materiály, odhlučnění, výkonné motory? Já mel možnost jet párkrát trasu Praha/Zürich v BMW 530d a byl to sakra rozdíl. Odvětráváne sedačky, pěkná palba v nemecku. Prostě zážitek. Porovnej takové MINI s Hyundai i10,nevidis rozdíl? Styl, výkon motoru, pro me u Evropské značky i tradice a historie...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 2. 2014 14:41
Re: Prémiové športové... MPV
Vykonny motor, odhlucnenie ci materialy premiu nerobia.

Vid britske pokusy - Rolls Royce mal vsetko z toho, ale pred tym, nez sa ho ujalo BMW boli tie auta na smiech. Asi tak 20 rokov.

Nedavno som sa viezol v cca 6 mesacnom BMW 5. Napr. plasty pri sklach okien boli rovnako tvrde ako v mojom nepremiovom hatchbacku. Nesedelo sa mi pohodlnejsie, kanaly na ceste som citil tak isto.

Ale koniec koncov, sam pises: Styl, tradicia, historia... - to su nemeratelne, ale navysost subjektivne veliciny.

A ked ma premia motor od PSA alebo Renault, tak prestava byt premiou.

Je to skratka obycajna tuctovka s vyssou cenovkou, ktora zije z, a opat ta citujem, z tradicie a historie.
14. 2. 2014 15:39
Re: Prémiové športové... MPV
Dobře, jsou to neměřitelné hodnoty. Někdo jim nepřikládá váhu, ale já takové věci mám rád. Možná je to tím, že se v takovém prostředí pohybuji a bude to jednou moje práce, architektura, design, to vše jsou neměřitelné hodnoty.

Ale já tu cestu absolvoval už nespočetněkrát s různými auty, od jízdy Favoritem když jsem byl malé děcko, přes Fábii, Octávii, Citroen C5, Renault Espace, Škodu Superb, nebo třeba FIat Ducato.

Já vidím pocit prémiovosti už jen v tom, že si můžeš vybrat od "normálně" silné motorizace třeba u 520d, nebo 320d až po opravdu výkonný třílitr. Tohle ti "běžná" rozuměj mainstreamová automobilka nenabídne. Nenabídne ti v podobně velkém autě ani head-up-display, odvětrávané sedačky... prostě ta cesta byla úplně o něčem jiném. Je pravda, že zrovna BMW nemá až tak extra třeba plasty na palubní desce, s tím souhlasím. Ale pro mě byla daleko důležitější super ovladatelnost a jistota auta při vysoké rychlosti, motor, se kterým se opravdu skvěle jelo.

Pro mě prémie znsamená i jistý technologický pokrok, viz Mercedes Benz S s prvními Airbagy, ABS, infrakamerou, adaptivním tempomatem. Ten, který tu při odhalení Topper tak vynášel do nebes. A teď napíše, že prémie neexistuje.

Jinak s tím motorem od Renaultu. Popravě taky mě to nejdřív překvapilo, ale problém s tím nemám. Nikdo přeci nemůže čekat, že MB A bude tím pádem stejné auto jako Sandero. Prostě auto nedělá jen motor, ale právě ta vyváženost, materiály, jízdní vlastnosti...
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:37
Re: Prémiové športové... MPV
Jel si někdy ve voze, který se řadí do prémie??? I to jedničkové BMW je mílový krok před třeba Ceedem ( ano nechá si to zaplatit), ale rozdíl je tam propastný. Materiály, motory, jízda, utlumení, vše je dál.....

O tom co bude sloužit a nebude se mužem dohadovat do nekonečna... za podstatně nižší cenu ti stejnou službu poskytne i Lodgy, nebo 10 let stará ojetá Zafira, třeba....
14. 2. 2014 13:38
Re: Prémiové športové... MPV
Já jsem v jedničce jel a nemyslím, že by tam byl nějaký velký rozdíl.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 2. 2014 14:43
Re: Prémiové športové... MPV
Tak pri Jednicke si si vybral zly, ale velmi zly priklad.

To auto je v zakladnych verziach premiovy low end, cize presne na urovni rozmerovo zhodnej konkurencie od nepremiovych znaciek.

Ale aby sme nehovorili o Ceede, porovnaj si Lexus CT200h v zaklade so zakladnym BMW 1er. A vtedy pochopis, ze 1er nie je premia.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:16
Re: Prémiové športové... MPV
Jo, to byl asi zlej příklad, protože základ je obyč, já tedy naposledy jel v individual verzi s Mpaketem a tu sem měl na mysli >:D A tam byl rozdíl propastný oproti mainstreamu.
Avatar - Skipper
14. 2. 2014 19:00
Re: Prémiové športové... MPV
Jednou se nech svézt něčím z D3. Pak budeš mluvit jinak. Nechápu, proč kaźdý, kdo na dané auto nemá, řeší majitelovo ego. Taťka má Ceeda a v záruce se měnila spojka, CD přehrávač bere každé druhé CDčko, otevírá se mu kastlík spolujezdce a dveŕe mají na rámech oken povrchovou korozi 8-s Obcas mám pocit, že k němu jezdíš na školení. Taky beznadějný koreofil :-) Prémie ti nabízí právě ty možnosti, které mainstream nemá a nikdy mít nebude. To že ty je nepotŕebuješ, z tebe dělá zákazníka mainstreamu. Někdo má ale nároky tŕeba na motorizaci jiné než ty.
Avatar - sargis
14. 2. 2014 09:46
Re: Prémiové športové... MPV
To je pravda takto BMW oproti konkurencii okrem znaku na kapote nema extra pridanu hodnotu....ked MPV pre rodinu, tak idem do preverenych Zafira, C4, Touran (uz len pohlad na schranky vo dverach napoveda, ze prakticka uzitkovost bola bokom), ked priestranne sportove BMW, tak 3 kombi mi urobi rovnaku sluzbu.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:48
Re: Prémiové športové... MPV
rozmyslas dobre a casom na to ludia pridu .... ze tie akoze premiove auta.... neponukaju nic navyse a dokonca nieekdy ponukaju este menej ako auta za polovicnu cenu ;-) , dobre uvazujes a hlavne rozumne :yes:

ale aj v dnesnej dobe sa stale najdu take typy ktore si honia ego a ani za boha nepojdu do zafiry ale chcu mat logo bmw na kapote za 400 litrov navyse.... prave na takych tutmakoch zarabaju tieto znacky
14. 2. 2014 09:46
Re: Prémiové športové... MPV
Ja osobne tu vidím dva záujmy:

Ekológia - tri valce od výrobcu ako je BMW, to si musí všimnúť každý. Podľa mňa už vedia, alebo majú aspoň víziu, čo budúcnosť prinesie, a nenápadne si tak pripravujú pôdu a lepšiu štartovaciu pozíciu do eko-šialenstva, do ktorého nás všetkých naša milovaná pošahaná Únia tlačí.

Konkurencia - Mercedes má v tomto segmente svoje modely už dávno, a nemajú vpodstate žiadnu konkurenciu. Prečo by si teda aj BMW nemohlo z toho koláča kúsok odhryznúť? Najmä keď Audi po neúspechu s hliníkovým A2 opustilo bojové pole.

Predný náhon mi celkom zmysel nedáva, ale dnes je globalizačná doba, nie každý je športovo založený a vie, čo so zadným náhonom - a BMW si takto asi chce rozšíriť portfólio svojich zákazníkov. Hoci to image BMW podľa mňa práve nepodporí. Ale dnes sa ide viac po zisku ako po image...
14. 2. 2014 10:25
Re: Prémiové športové... MPV
Myslím, že ani B-Klasse neublížilo M-B, takže bych to nečekal u 2AT taky. Naopak rozšíření nabídky s tím, že ať máš téměř jakýkoliv potřeby, svoje BMW si najdeš.
Avatar - iudex
14. 2. 2014 10:58
Re: Prémiové športové... MPV
B trieda Mercedesu neublížila, ale ani extra nepomohla. Navyše Mercedes sa nikdy neprofiloval ako športová automobilka, nemal motto "radosť z jazdy", bol vždy usadlejší. Naviac ja to vnímam tak (a zrejme aj pár ďalších), že Béčko nie je pre mňa pravý Mercedes.
Tá filozofia: u BMW si vyberieš akékoľvek auto: to by sa dalo pochopiť, ale prečo pri tomto prístupe BMW zž desaťročia neponúka to, čo by sa od automobilky s takýmto image čakalo najviac: športiak/superšport?
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 11:25
Re: Prémiové športové... MPV
Všichni vědí, že do budoucna přežijí jen plnoformátové značky s dostatečným objemem výroby, takže je jedno jestli BMW chce nebo nechce, ono prostě musí z logiky věci. A věřím, že půjde i do dalších segmentů. Zvláště v Evropě k tomu má ideální podmínky, protože je zde na jedné straně evidentní posun od kvantity ke kvalitě (prostě část obyvatel chce z mainstreamu k prémii) a na druhé straně posun k low-endu (část obyvatel už nedokáže financovat mainstream). Stačí se podívat na úspěchy BMW v "mainstreamových" třídách aut (střední, nižší střední), kdy řada zavedených výrobců nestačí na BMW (3er je dnes nejprodávanější auto střední třídy a prudce šplhá po žebříčku nahoru i 1er) a není daleko doba kdy svoji účast v těchto soubojích zabalí typičtí masoví výrobci. Bude ještě Accord? Kde je Primera? Ztopoří se ještě někdy Fiat nebo AR a postaví něco do střední? Má vůbec Renault šanci po současném debaklu Laguny v další generaci hrát nějakou důstojnější roli? Co bude stát Ford váhání s Mondeem? A podobné otázky si klidně můžeme začít klást v nižší střední. A za 5-8 let věřím, že začneme i mezi MPV. A na image takový krok má dopad nulový. Pro výrobce se sílou značky BMW je podstatné, co nabízí nahoře, to tvoří jeho image, 7er, 6er, 5er to jsou imagemakeři, jestli vedle toho vyrábí na spodním konci i dětské kočárky je zhola fuk. Jediné must je aby i ty kočárky byly na špičce třídy.
Avatar - iudex
14. 2. 2014 11:52
Re: Prémiové športové... MPV
Máš iste z nemalej časti pravdu. Akurát by som to nevidel jednoznačne s tou plnoformátovosťou ako podmienkou prežitia. Naopak bolo dosť príkladov automobiliek, ktorým snaha pokrývať skoro všetky segmenty spôsobila nemalé finančné problémy. Ešte v nedávnej minulosti bolo obvyklé, že automobilky pokrývali trh od triedy mini po vyššiu strednú, k tomu MPV, SUV, športové kupé i kabriolety (Renault, Opel, Ford) a potom museli chtiac nechtiac vypratať niektoré segmenty, lebo jednoducho neboli ziskové (športiaky/kupé, roadstery, vyššia stredná). Uvidíme, nakoľko zisková záležitosť to bude pre BMW.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 12:10
Re: Prémiové športové... MPV
Souhlas, plnoformátovost výrobce je předpoklad nutný, nikoliv dostačující. Je evidentní, že i mezi plnoformátovými výrobci někdo "zakuká". Nicméně to, že je to předpoklad nutný je vidět z historie, protože ti malí, specializovaní už dávno zakukali (v tom horším případě) nebo skončili pod křídly těch velkých (v tom lepším případě). A Opel(GM) nebo Ford tu plnoformátovost ztratily jenom v Evropě, zčásti právě kvůli tlaku konkurence jako je BMW, jinde ve světě si tu plnoformátovost bez problémů drží, protože mimo Evropu je například poptávka po velkém sedanu jak v kategorii prémie tak neprémie.
14. 2. 2014 12:36
Re: Prémiové športové... MPV
:yes:
Avatar - HitmanPB
14. 2. 2014 19:12
Re: Prémiové športové... MPV
Presne tak, ako píšeš :yes:

BMW veľmi dobre vie, čo robí. Je si vedomé, že by bol hriech nevyužiť image a vnímanie značky a nedať ľuďom možnosť kúpiť si ich automobil v segmente, ktorý je pre nich (mimo iného aj ekonomicky) vyhovujúci.

Či to bude ešte BMW ? Samozrejme, každý model, ktorý vyrobí pod svojou značkou bude stále BMW. O tom vôbec nepochybujem.

Ako tu niektorí kolegovia píšu, krok BMW skôr spôsobí vrásky niektorým výrobcom, ktorých čakajú krušné časy, lebo rozširovanie BMW do iných segmentov podľa mňa týmto zďaleka nekončí.
Avatar - wakantanka
14. 2. 2014 20:27
Re: Prémiové športové... MPV
Mne len pri tomto aute vyvstava otazka : nebolo by jednoduchsie / lacnejsie postavit toto s moznostou hodit tam elektromotor a baterky? Lebo ako rodinne vozidla predovsetkym do mesta si s i3 zrejme budu konkurovat.
Avatar - HitmanPB
14. 2. 2014 20:45
Re: Prémiové športové... MPV
Podľa mňa nebolo.

i3, resp i8 sú v podstate laboratóriá na ktorých BMW skúša hybridný pohon a tiež sú podstatne drahšie ako je normálne, lebo holt vývoj musí niekto zaplatiť (tak ako platia majitelia 7-er za všetky vychytávky, ktoré sa potom za podstatne menšie peniaze dostanú do nižších tried) :-)

V prípade MPV si nemôže BMW dovoliť blamáž a vsadilo na klasiku. Elektromotor a baterky sú stále skôr do mesta a krítke trasy, ako na seriózne jazdenie. A toto auto má byť na seriózne jazdenie.
14. 2. 2014 09:45
Chybné dohady?
Tak rozmýšľam, či aktuálne dohady na diskusii o zlom kroku BMW nie sú v tomto prípade zlé a či to nepošramotí povesť značky. No ja si dovolím tvrdiť opak. Ak neprestrelia úplne cenu a nastavia ju tak, aby si to auto mohli dovoliť aj povedzme stredné vrstvy, ktoré majú na povedzme plne vybavenú nižšiu strednú, tak by z tohoto auta mohol byť predajný trhák pre BMW. To auto nevyzerá zle (mne sa veľmi páči, ale to subjektívne) a technicky to bude tiež veľmi vysoko. Otázna zostane cena. Tá bude ale myslím +- presne na úrovni B-čka u Mercedesu. Tak uvidíme. No aby to nedopadlo ešte nakoniec tak, ako u Mercedesu, že kvôli A-čku budú asi musieť postaviť novú fabriku... :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2014 09:45
GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Tedy, já opravdu nevím, kam dal dnes pan redaktor své pověstné voko, ale považovat tohle [odkaz] za nepříliš vzhledný vůz... tady snad nelze jinak, než doporučit oční kapky.

Co cením? Tak především zachování centrálních vizuálních esenciálních bavoráckých genů, cením však i výkonové rozpětí motorů a cením v této souvislosti i bavoráckou... odvahu. A jedno vím najisto - BMW ví, co dělá. Vysmívat se zpoza vlastního dušného čtyřválce motorizacím BMW je sice příznačné velké, opravdu velké garážové diskusní skupině, avšak více to vypovídá o individuálních garážích, než o bavoráckých motorech jako takových.

Jasně, tohle auto žádá, aby motor dokonale korespondoval s rychlou karoserií horního modelu, a ten ovšem v nabídce je. V nabídce je, jak koukám, i dechberoucí kabina, o které se (samozřejmě) trídnímu mainstramu a lowendu ani nezdá.

No a o tom to je. Je to prostě o nové době, v níž ještě možná host nevyhazuje číšníka, ale rozhodně majitel rozhoduje o tom, jak žít podle svých garážových představ. Možná právě tohle je jistým traumatem své doby. Tedy... v jistých krajinách. Protože když to kolem tvé pojízdné kredence řízne v dlouhém táhlém eurodrzek v átéčku od BMW, spadne ti nejen brada ale i pruhované trenýrky...

Je tady - svět zítřka. Ber prostě na vědomí, že prémiová nedostupnost se probojovala i do segmentů na které si pod peřinou tajně myslíš. Budeš to muset sám sobě asi odpustit... a přestat mít strachy z garážových vetřelců. Však znáš tu památnou větu, cituji: "Je to dokonalý organismus, a vy jste dokonale bez šance...".

Tak já stojím pohnutě v pozoru před monitorem, uznale pokyvuju hlavou, pozvedám voba palce a... vlastně ani nemůžu napsat, čím vyťukávám na klávesnici tuhle poslední větu - BRAVO BRAVO BRAVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
24
14. 2. 2014 09:55
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Podľa mňa až tak bravo nie - to poviem, až príde úspech. Zatiaľ to vidím tak trochu ako riskantný krok - predsa len zmena tradičnej koncepcie u mainstreamu a prémie je značný rozdiel. Preto majú Bavoráci odo mňa za túto odvahu :yes: .

Súhlas so vzhľadom - dizajn auta je vcelku pekný a oku lahodiaci, výrazom "nevzhľadný" označujeme niečo celkom iné. Že je neutrálny, a podobný všetkému možnému, čo dnes na cestách vidíme, je iná vec. Ale "ľadvinky" a zadné svetlá ho podľa mňa odlíšia dostatočne.

Takže za mňa - primerané uznanie. Do pozoru sa nepostavím, na to je ešte čas. ;-)
14. 2. 2014 12:10
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
No hlavně se postav do fronty ;-)
14. 2. 2014 14:11
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Ja v radoch nestojím...
14. 2. 2014 09:58
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Vyjímečně musím souhlasit :yes: :yes: :yes:
14. 2. 2014 12:10
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
:yes:
Avatar - iudex
14. 2. 2014 10:23
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Ja s dovolením netlieskam. Aj keby to z čisto ekonomického hľadiska nebol nezmysel, je to odklon od všetkého, čo sa spája s menom BMW. Čím toto auto vyniká nad konkurenciou? Kde je tu Freude am Fahren, pridaná hodnota, vyšší image? Ja ju nevidím.
14. 2. 2014 12:12
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Iudexi, konkurence není (vyjma B-Klasse), a auto má všechno - sportovní šmrnc, vzdušnou a úchvatnou kabinu, určitě parádně pojede, podle mého ideální prémiová reakce na současný a budoucí (prémiový) svět garáže. Dole to píše kolega - tatík pětku, mamina dvojku v AT ;-)
14. 2. 2014 15:03
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Konkurencie je plno, chceš povedať, že žiadne plne vybavené mainstreamové MPV sa tomuto modelu nemôže postaviť? Práve preto, že BMW upustilo od svojich zvyklostí a hádže na trh absolútne bežné auto, mu konkurencia pribudla.
14. 2. 2014 12:14
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Auto pěkný, ale rozhodně ne pěkný BMW. Takže souhlas.
Avatar - Choochoo
14. 2. 2014 12:36
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
:yes:
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 10:45
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Trochu bychaření.

Kdybych měl na nové BMW, určitě ani nezavadím o tenhle model
Kdybych si musel vybrat MPV bez ohledu na cenu, určitě půjdu sem.

Své geny nezapře, zezadu řada X, z profilu MPV, a vepředu plnokrevné BMW....

Určitě :yes: a na nějakou filozofii značky bych kašlal... Mercedes má taky Bčka a podobné hybridy.. prodávat se musí a udržet konkurenceschopnost jakbysme... a když bych to bral takhle... tak bych se musel rozčilovat i za to, že Škodovka vyrábí limuzínu střední třídy, protože její úděl byl větší část existence vyrábět levnější auta nižších tříd s mnohdy už zastaralou technikou oproti západní konkurenci..
Avatar - idam.i
14. 2. 2014 11:03
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Práve o tom to je !Nech si môžu svoje vysnené BMW kúpiť aj tý čo na to namajú.Navyše priplatia pridanú hodnotu za to,aby mohli na stôl položiť klúče od auta s vrtulou v znaku.BMW na tom určite zarobí,pár ludí si pohladí svoje ego,ale skutočné BMW to nie je. :no:
14. 2. 2014 12:14
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Ano.
14. 2. 2014 11:08
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
vidím to stejně :yes: :yes:
Avatar - idam.i
14. 2. 2014 11:12
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Práve na takýchto borcov sa zamerali.Podobné auto ako ostatné,ale je to BMW ! Tak nech je aj trochu drahšie,ale kupujem si image a ten niečo stojí !
14. 2. 2014 11:20
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
ale tohle je uplně nesmyslná úvaha a pohled na věc. Auto jsme ještě neviděli na živo, ale věř mi, že když budeš mít v kapse víc peněz a budeš chtít vybrat takový typ auta, tak si rozhodně neřekneš že si zbytečně připlácíš za 'prémii' přitom tě stejně odveze VW Touran. Tohle je komunistickej styl myšlení podle kterýho by jediná správná volba byla Dacia Lodgy..

To auto "prémiové" bude zaslouženě, to je myslím již ze zvěřejněných fotek a technických informací jasné. Když se ti to nelíbí, kup si na co máš a neremcej, nevím co k tomu říct víc..
14. 2. 2014 12:13
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
:yes:
Avatar - Stefič
14. 2. 2014 11:55
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
bohužel dnes tvoje zamyšlení úplně nesedí. Auto je krásné, o tom snad nikdo nebude polemizovat, leč MPV je poněkud specifická kategorie a zákazník zde hledá i něco navíc. Něco co mu klasický kombík nenabídne...
Vezmi například:
- jak široce otevřu zadní dveře, abych se dostal k dětem v sedačce;
- jaká je výška střechy, abych se k ditěti nemusel tolik sklánět;
- jaký je prostor na zadních sedadlech - bude mi to stačit, aby žena vzadu byla schopná dítě přebalit? Pumpa není vždycky k dispozici;
- kolik dětí do auta nacpu? Dostanu dozadu dvě sedačky a manželku mezi ně? Každý nemá ženu jako já, 52 kg >:-[]
- a co kufr? Nacpu tam všechno potřebné na delší cestu? Dvě děti toho potřebují docela dost
- spodní hrana dveří u okének je dost posunutá nahoru, takže pokud sedačky nebudou také o dost výš než přední, pak haroši neuvidí z okénka a budou votravovat. Což na trase 500km a více je trochu nepříjemné...

No a když ze své zkušenosti tohle všechno posoudím a pak se podívám na BMW2, tak můj verdikt je jasný...Pěkné, ale bohužel tak pro rodinu s jedním dítětem, která nejezdí dlouhé štreky...Zafira, Sharan, S-MAX, to jsou MPV. Tohle ale ne
14. 2. 2014 12:16
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Dobrý text :yes: Jsi praktik a je to znát. No, ovšem, vždyť (zatím na snímcích, uznávám) já tam všechno potřebné vidím - posuvná zadní lavice, přiměřený kompaktní kufr. Ano jde to cestou sportovnějšího pojetí, ale s tím se u BMW musí počítat.
14. 2. 2014 12:20
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
To GTI: Tak jest, i mě napadlo, že si snad pan redaktor omylem otevřel nějakou jinou galerii... a nebo se prostě předem jistí proti názorům všech stran zdejší komunity: "Je to bílé, ale trochu černé, ale neurazí to svou pěknou převládající červenou barvou" :-)

Na tom ale nesejde. Prostě je to certifikovaný bavor už při periferním pohledu do zpětného zrcátka. Takže příslušník (dnes) urozené rodiny, který se tak trochu rozpomněl na skromné začátky. A má všechno, co dělá malé střední MPV užitečným pomocníkem a kámošem: délku hatchbacku, aby se s tím dalo ve městě kdekoli zaparkovat, posuvné zadní sedačky, sklopný úzký střední díl pro výlety na lyže a nákupy nábytku, dobré motory pro mamky i taťky - a především prostor, pohodu, pohodlí, pocit bezpečí a kvality. A neupachtěné samozřejmosti.

Kupci bavorů se neptají příliš po ceně, protože nekupují cenu, ale bavora. Tedy cena tady asi nebude prodejní argument, tak uvidíme, s jakou rétorikou se tuhle aktivní dvojku bude BMW snažit vnutit trhu. A jestli právě teď nastala pravá chvíle pro tuhle penetraci :-) Za mě každopádně palec :yes: za nastavení pěkného benchmarku i těm značkám, které se považují za tradiční pěstitele empévé.
14. 2. 2014 12:25
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
:-) :yes:
14. 2. 2014 14:41
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Názor Soičiró Fokta je samozřejmě přezíravý, jako ostatně jeho názor na cokoliv "Made in Germany", speciálně pokud to má W v názvu.

Jak už tady x-krát zaznělo, tak drtivá většina majitelů (asi spíš majitelek) BMW 1 vůbec netuší kde a jak je uložený motor a která kola jsou poháněná.
A tito všichni budou stát ve frontě na horní AT s tím, že je v tom bavoráku konečně dost místa a v zatáčkách mi v jednom kuse nebliká ta oranžová kontrolka, když je mokro a já stojím na plynu.
Tleskám BMW za to, že se vykašlalo na zažité konvence a dokázalo postavit auto, díky kterému se ještě dlouho budem moct těšit i ze všech těch krásných eMkových šíleností :yes:

P.S.
Ten tříhrnek udělá 7000 otáček? :-O
Avatar - HitmanPB
14. 2. 2014 19:13
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Absolútny súhlas :yes:
15. 2. 2014 00:27
Re: GARÁŽOVÝ VETŘELEC
Problem je v tom, ze je to malo "jine" MPV. OK, ten pohled zepredu neni zly, ale zboku ci zezadu to uz takova slava neni. U premie by mel byt i premiovy design, tohle je tak nejak moc tuctove. Zavri oci a behem peti vterin rekni, cim BMW MPV vybocuje z rady ve trech slovech. Ja tady mam problem. Chapu, diky premiovosti to nemuze byt zadny extravagantni vystrelek, ale cekal bych vic. Napad. Originalitu. Ne jen kalkulaci. Vydelat penize se da i na jinem spotrebnim materialu, nez jsou MPV. Znamena to, ze by melo BMW tisknout znak i na toaletni papir?
14. 2. 2014 10:05
Nemám problém....
.... nemá cenu hrát si tady na hard-core petrolheady a podobné čistě virtuální kategorie.... O tom co je dobré auto nerozhodují puberťácké diskuse na netu, ale prodejní čísla....

Mě se tohle bávo líbí.... samozřejmě, nabízí se otázka jestli na vození děcek do školy a ježdění s rodinou po výletech je zrovna potřeba mít na kapotě "vrtuli" a jestli by to samé nezvládlo auto z mainstreamu (o půlku levnější....).

Ale když je někdo fanda značky nebo si holt na auta potrpí a ať už je v jakékoliv třídě, chce mít "to nejlepší", pak tohle bávo dává smysl.... :yes:

PS: třeba tohle auto vyřeší problém spousty dobře situovaných maminek, kterým až doteď manželé kupovali X5, která jim pak způsobovala nemalé trampoty při parkování.... Takovéhle kompaktní, praktické MPV jim bude slušet mnohem lépe.... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
14. 2. 2014 10:17
Re: Nemám problém....
Ad: "O tom co je dobré auto nerozhodují puberťácké diskuse na netu, ale prodejní čísla...." Úplný súhlas. A práve preto si myslím, že toto dobrý krok nebude. Pozri sa na to očami kupujúceho: ak chceš BMW, chceš image, silu, luxus, prestíš a Freude am Fahren. Trojku, päťku, X5ku... Chcel by si BMW MPV? Ja nie, na rozdiel od 320i alebo 530d.
Kto chce MPV, ide mu o priestor, praktickosť, vozenie väčšieho počtu ľudí, osobitne detí, milión vecí v kufri. Osobitne tie deti sú podstatné: tie neocenia prémiové materiály vnútri, tie Ti okopú tú béžovú alcantaru v 2 AT svojimi zamazanými čižmami rovnako, ako plast v Tourane. A pri tej alcantare Ťa to bude štvať viac, ako pri tom plaste (nehovoriac o čistení). Takže možnosti prémiového vyšperkovania auta pri MPV nehrajú rolu a (ako je dobre známe), holé, nevybavené BMW pôsobí horšie, ako vybavený mainstream.
14. 2. 2014 10:25
Re: Nemám problém....
jak jsem s nadsázkou psal výše, tohle může být opravdu alternativa k SUV, kterýma jezdí spousta ženských.... Většina ženských má SUV stejně jen kvůli tomu že to má vyšší posaz a díky tomu se v tom cítí bezpečněji.... A to jim tohle MPV nabídne taky, navíc s příjemnými rozměry, lepšími provozními náklady a lepší praktičností....

Já bych se o prodeje nebál.... samozřejmě, uvidíme....
Avatar - fOE
14. 2. 2014 13:30
Re: Nemám problém....
Furt dokola to same a pritom sam napises uplnou hloupost:
"chceš image, silu, luxus, prestíš a Freude am Fahren. Trojku, päťku, X5ku... Chcel by si BMW MPV? Ja nie, na rozdiel od 320i"

Prosim, co je na 320i, coz je vicemene entry model 3er (nejprodavanejsi a tim i nejtuctovejsi BMW na svete, v Nemecku tuctove stejne jako passat/mondeo atd.) image tvorici (tyto zakladni auta casto zustavaji na zakladnich kolech, zadny paket, zakladni vybava, v zime na plechacich bez poklic...), luxusni, silne a nedejboze prestizni? >:D Vubec nic, stejne jako neni nic z toho k videni u ekvivalentni C class od MB nebo Audi A4 a stejne se prodavaji po statisicich.

BMW se dobre prodava protoze to jsou dobra auta, nekomu vic sedne Audi, nekomu BMW, ale tvrdit ze pro BMW si lidi chodi jen proto co jsi vypsal je uplne mimo. K uspechu 2er AT tak postaci jedina vec, aby to bylo dobre auto ve srovnani s konkurenci kterou je hlane MB B. Aby se dokazalo BMW prosadit i mezi taxikari tak jako MB 2, coz je v nemecku nemala cast trh. O ekonomiku bych se nebal, pro tento model nebylo zvlast vyvoj na nic krom karoserie. Platformu s podvozkem a pohonem na predek BMW potrebovalo a bude i pro Mini, motory taky. Naklady nijak astronomicke.
Avatar - iudex
14. 2. 2014 14:27
Re: Nemám problém....
Neviem, aké auto máš a kde žiješ, ale ak máš sám Panameru a v Tvojom okolí jazdí väčšina na autách triedy lux, potom by som Tvoj náhľad na 3er či 5er ako "tuctové autá" vcelku chápal. Realita je ale taká, že 3er sa stále (aspoň v našich končinách) vníma ako prémia, ako niečo viac, než Tebou spomínané tuctové Mondeá či Passaty. Ten image je daný jednak technikou (zadný pohon, motory, prevodovky, výbava), jednak triedne špičkovými jazdnými vlastnosťami. Ja poznám len ľudí, ktorí si to BMW príplatkami výrazne zhodnotia a plecháče na BMW som tuším ešte nevidel. Na druhej strane to, že sú ľudia, ktorí sú ochotní zaplatiť za holobyt (malé základné kolesá, bez výbavy) také peniaze (viac než za vybavený mainstream), tú prémiovosť čiastočne potvrdzuje a vo svojom okolí je i 320i či 530d stále dosť na to, aby to majiteľovi prinieslo uznanlivé prikývnutie okolia, o 5er nehovoriac.
Avatar - fOE
14. 2. 2014 20:42
Re: Nemám problém....
Nehodnotil jsem to ze sve situace, tak dobre na tom nejsem ani zdaleka. Ziju ale v Nemecku a divam se kolem sebe a vidim jak tu lidi BMW, mimojine treba 320i, a jinou premii v nizsi a stredni tride berou. Jsou to tuctove auta. Slovenske/Ceske podminky jsou v tomto trochu specificke, ale ani tam si nemyslim ze by jsem s obycejnou 320i udelal nejakou paradu a pokud jo tak se spis divim tem lidem kterym jen toto staci k uznani. Ano, na Slovenske pomery je i 320i nadstandartni auto, hoooodne nadstandartni, ale luxus a image maker?
Avatar - fOE
14. 2. 2014 13:32
Re: Nemám problém....
Nemyslim si ze BMW miri na majitele X5, precijen to je vyrazne ziskovejsi model a tam urcite neni zajem BMW sve zakazniky nalakat na levnejsi auto, ikdyz se to stat muze. Podle me jde ciste o konkurenci MB B a treba VW Touran v zemich kde ma BMW sve jmeno a otec od rodiny, bezne jezdici treba 5er, ale obcas musici nekam zajet s detma se radeji sveze v MPV od BMW nez v MPV od VW treba.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:13
najdi 5 rozdielov
[odkaz] vs [odkaz]
[odkaz] vs [odkaz]

ok ukoncime to..... kazdy dnes uz kopiruje, dufam teda ze sme o tejto debate uz dopisali a zbytocne kuviky o kopceni z korei tymto skoncia..... v podstate sa chcem bmw podakovat :yes:
Rozbalit vlákno
16
14. 2. 2014 10:22
Re: najdi 5 rozdielov
1. Na Karense sa netocia kolesa...
2. ...nema plutvicku...
3. ...ma okruhle veko nadrze...
4. ...navyse na nespravnej strane...
5. ...a nema chromovane oramovanie okien! :-P
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:22
Re: najdi 5 rozdielov
;-) :yes:

chromovane oramovanie tam je , len nie po celom obvode >:D
14. 2. 2014 10:29
Re: najdi 5 rozdielov
Kopíruje? jsi směšnej... To korejci jsou ti, co kopírují. BMW jede svojí vlastní designovou linii a její odkaz je u každýho modelu jasnej. Tyhle výkřiky hýkačů mě už ani nerozesmějou.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:32
Re: najdi 5 rozdielov
pozri si obe auta zboku a porovnaj si ich, ja tam vidim podobnost s carensom
;-)
14. 2. 2014 10:45
Re: najdi 5 rozdielov
Jojo. Korejci dokazu okopirovat aj auto, ktore este ani neexistuje! Su to fakt machri. Dotiahli kopirovanie na uplne iny level...
14. 2. 2014 10:56
Re: najdi 5 rozdielov
Vy dva korejský agenti...co chcete na MPV vymyslet za unikátní tvar? Toto BMW je tvarově stále BMW.
14. 2. 2014 13:34
Re: najdi 5 rozdielov
Nevím a nechci hledat, kdo kdy pustil skici, kam který designér kdy přeběhl, ale BMW ukázalo Active Tourer už před rokem a půl. Co jsem koukal, na stejném autosalonu, na kterém měla Kia Carens světovou premiéru.

Jako první jsem si vzpomenul na Opel, ani nevím proč.
14. 2. 2014 10:31
Re: najdi 5 rozdielov
Ty si fakt asi padnutý na hlavu... :-!
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:33
Re: najdi 5 rozdielov
preco? ze v tom vidim podobnost s carensom? tu vidi aj kolega nahore Toky1,,, jemu to nenapises? Ci on nie je padnuty na hlavu len ja? Pozri kolko ludi s nim suhlasi...
14. 2. 2014 11:16
Re: najdi 5 rozdielov
Nie, v tom že nechápeš ani jednoduché veci, aj keď ti ich napíšem jak malému školákovi. Už konečne pochop realitu, že BMW nemá potrebu kopírovať od Kórejcov, a ani fakt, že ti BMW pripomína nejakú Kiu neznamená, že je Kia taká super... :-!
14. 2. 2014 10:50
Re: najdi 5 rozdielov
Prosimte, to si najdes vsude

najdi 5 rozdilu [odkaz] vs. [odkaz]

nemusim snad rikat ktery bylo predstaveno driv...
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 11:00
Re: najdi 5 rozdielov
a hadaj kto prisiel s tou linkou na dverach [odkaz]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:09
Re: najdi 5 rozdielov
Jasny >:D Všichni dizajnéři z Evropy špehujou Korejce a podle nich to dělaj >:D
14. 2. 2014 13:37
Re: najdi 5 rozdielov
Kia objevila prolis na dveřích... Tys opravdu jelito.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:03
Re: najdi 5 rozdielov
Jojo.. ještě sem mu tam chtěl hodit Bčko od MB.... No.. je vidět, že Korejci to asi okopírovali, jinak to nevidim >:-[] >:-[]
Avatar - guze
14. 2. 2014 11:48
Re: najdi 5 rozdielov
Nedávno ses tady vztekal (myslim pod článkem Genesise), že všichni za každou cenu hledají podobnost ... nejdřív začni u sebe ...
Avatar - Ji/Ri
14. 2. 2014 10:36
Carens
....inspirace je jasná, KIa Carens.... >:D
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:36
Re: Carens
podobnost tam je :yes: a hlavne zboku , schreyerovska linka typicka pre kie na dverach je do oci bijuca
14. 2. 2014 14:05
Re: Carens
já myslel že ta linka je typická pro BMW :-)

Pravdou je, že podoba s Carensem je velká, ale když už chceš řešit konspiraci, tak bych to viděl tak, že Schreyer měl kontakty v BMW a tak trochu se spíš inspiroval on. Za mě rozhodně uvěřitelnější story než že v Mnichově špehují Kiu >:D

Každopádně, je to nesmysl :-) Kia pod Schreyerem od začátku inklinuje k německému sportovnímu designu (který typicky ztělesňuje BMW) a teď se to sešlo na jednom podobném modelu.. nic jiného bych v tom nehledal :-)
Avatar - strýček BOB
14. 2. 2014 10:51
V Mnichově se kopíruje...
Místní pomatený rejže klub do toho dne opravdu řeže >:D Tak prý v Mnichově mají celé špionážní oddělení, které probírá posmrkané kapesníky v odpadkových koších designového >:D odělení automobilky Kija.

Člověk se tady při pátku docela pobaví :yes:
Rozbalit vlákno
4
14. 2. 2014 10:59
Re: V Mnichově se kopíruje...
Kupodivu pri tvojich príspevkoch to so zábavou nie je také jednoznačné...
S tvojim názorom súhlasím, ale menej posmechu a nepatričného sarkazmu by bolo plusom.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 11:02
Re: V Mnichově se kopíruje...
tiez vravim ze netreba brat zivot prilis vazne stejne z neho nikto z nas nevyjde zivy ;-) , niekedy mi tvoj humor vobec nevadi, je to lepsie ako nadavky :-)

inak smiech lieci :yes: je cest pre mna byt liecitelom >:D

no dobrre ukoncime to ;-) , tu som uz napisal c osom chcel, nechcem aby to prepadlo do kecov mimo temy auta..... pekny den ... dnes mas u mna palec hore ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - idam.i
14. 2. 2014 11:09
Re: V Mnichově se kopíruje...
Tak čo páni,kto má väčšieho ? Kto koho kopíruje ? 4kolesá ,plechová búdka a k tomu pár doplnkov.Zvyšok sú len variácie všetkého čo tu už bolo.Rozdiel je len keď to vyjde na Kórejcov tak je to jasné,keď to urobia iný tak to nie je pravda. ;-)
14. 2. 2014 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:24
Hanba Kie za kopírování
MB B [odkaz]
Opel Zafira [odkaz]

Obě auta jsou starší, než Carens.... Takže si příště rozmysli, kdo koho kopíruje? Nebo to bude spíš tim, že jsou to všechno MPV a tam zas tolik zázraků dělat nejde?
Rozbalit vlákno
2
14. 2. 2014 13:03
Re: Hanba Kie za kopírování
Hlavne sa tu nerozčuľujte. Každý má právo na názor. Ak si myslíš že sa BMW2 nepodobá sakramentsky na Carens, je to tvoja vec. Som sa asi zle vyjadril s tým pojmom okopčené - proste sú podobné a to tak že dosť. Neriešil som či sa Carens podobá na MB B alebo nejakému modelu od Tata alebo Zetoru.
Mne kopčenie vôbec nevadí, kľudne nech tretina áut na svete vyzerá ako Veyron alebo toyota corolla pre mňa za mňa.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 13:24
Re: Hanba Kie za kopírování
Já netvrdím, že si nejsou podobné, ale myslím, že kopírování u těchto automobilek nehrozí. Každá má svůj tým designérů, kteří se třeba tu a tam inspirují... tohle neni čína :-)
14. 2. 2014 12:33
Pane Fokte...
...například VW Golf Sportsvan je dlouhý 4.338 mm, široký 1.807 mm a vysoký 1.578 mm, rozvor náprav činí 2.685 mm. Objem zavazadlového prostoru je 498-1.512litrů... Mohu se zeptat, jakou dedukcí jste přišel u BMW 2 Active Tourer k nevelkému kufru? :-)

Každopádně 1,5l tříválec 170kW je mazec! >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Choochoo
14. 2. 2014 12:44
Re: Pane Fokte...
No ja s p.Foktem nemam problem, take bych cekal vice kdyz vidim ten exterier. Civic ma u hatche 477litru, coz je vice, pri mensi delce, sirce, vysce. Cekal bych neco co zacina 5XX, treba takovych 530, 550 ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2014 12:50
Re: Pane Fokte...
To je smutné, Hondí fanoušek operuje litrama kufru.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 12:54
Re: Pane Fokte...
Proč? Honda už je dnes hlavně o litrech v kufru. :-)
Avatar - petrumr
14. 2. 2014 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 12:55
Re: Pane Fokte...
Ja súhlasím so Xavierom, s kufrom nemám problém, a o tom interiéri, že sparťanský - práveže sa mi páči, že BMW zmenilo palubnú dosku oproti jednotkovej a trojkovej rade. Ešte ma "uchvátila" jedna vec v článku - že 5-miestny interiér - chcem vidieť toho piateho vzadu v strede - jak za trest. Inak auto celkom fajn, neviem čo tu vyrývajú, že Kia Carens...veď BMW má ľadvinky už riadne dlho a že sú si podobné? podľa mňa skoro všetky MPV sú podobné. Správne zvolená cena, na úrovni s MB B-klasse a má o úspech postarané...som zvedavý na 7-miestnu verziu
14. 2. 2014 14:26
Re: Pane Fokte...
Já s panem Foktem také nemám problém :-) Jen mi přijde tahle jeho konkrétní myšlenka zcestná a chtěl bych ji vysvětlit... Obzvláště, když uvážíme objemy prémiových zavazadelníků obecně vůči mainstreamu.
14. 2. 2014 12:50
Re: Pane Fokte...
No však si to sám napísal... Aj Golf Sportsvan má neveľký kufor. Pod 500 litrov to predsa nie je žiadny kufor... >:-[]
Avatar - guze
14. 2. 2014 15:35
Re: Pane Fokte...
170kW má dvoulitr .... :-!
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2014 12:51
Úspěch Fiatu nedá nikomu spát
Už I BMW udělalo konkurenci pro Fiat 500 L
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2014 13:15
kšeft je kšeft
Trošku obluda, ale kšeft je kšeft.
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2014 13:44
BMW 2
Řeší se tu převážně podobnost s Kia, ale mě praštilo do očí něco jiného. BMW 2. Dva. Kolikrát tu člověk četl, že dvojka je proto, aby oddělili budoucí předokolky (jedničky) od zadokolek (dvojky)? :-) Tahle teorie očividně vylétla komínem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2014 13:47
Re: BMW 2
Ber to jako přechod řady 2 na FWD. Pak bude následovat 3er s tříválcem na předek. >:-[]
Avatar - MANETTINO
14. 2. 2014 21:21
Re: BMW 2
to je marketing. Jednička by byla málo. :-(
Avatar - martas2005
14. 2. 2014 14:21
Ja bych, ty bys...
Tak jsem si to tu zase jednou se zajmem precetl a mam napad pro spravce serveru: Do diskuse pod premiovymi auty se mohou zapojit jen ti, kdoz maji najeto minimalne nekolik (desitek) tisic s premiovym autem. :-)
Bez toho se totiz opravdu tezko chape smysl podobnych aut a pohnutky tech, kdo si je kupuji.
Ja v tomhle BMW fandim, i kdyz jsem jinak pritel 3cipe hvezdy a verim, ze uspechu Bcka to nedosahne. Auto jsem videl ve Frankfurtu (tusim, ze se k nemu nedalo dostat, takze jen zdalky) a je to hezky kus auta a ve spouste rodin nahradi X1 a X3, kterymi se vozi deti do vzdelavacich zarizeni. Kufr bude dulezity jen na slabsich trzich jihu Evropy, kde to bude jedine auto v rodine, ale tam zase nevozi z Bauhausu na chalupu nadrz na kompost.

Pro me zustava kralem tridy B klasse, resp. se jim stane, az konecne dodaji 7m prodlouzenou verzi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
14. 2. 2014 14:29
Re: Ja bych, ty bys...
Ad: Do diskuse pod premiovymi auty se mohou zapojit jen ti, kdoz maji najeto minimalne nekolik (desitek) tisic s premiovym autem.
Takže Ty tu s Tvojím Focusom vlastne nemáš čo robiť. >:-[]
Avatar - martas2005
14. 2. 2014 14:39
Re: Ja bych, ty bys...
Touche! :-)
Travim tady uz mnohem min casu a nedavam vsechny auta. Resp. daval jsem na mojeauto strucny update, ale asi spatne, bo ho tam nevidim.
Pro poradek tedy: 40t km s Cklasse kombi 2011 po faceliftu.
A ted ridim P508SW a jak casto mi ta premie chybi :-).

Bylo to spis takove postouchnuti tem, co porad pisou o tom, jak stejnou sluzbu udela mainstream. Neudela, tak to proste je.
Avatar - iudex
14. 2. 2014 16:33
Re: Ja bych, ty bys...
A prečo taký downgrade? Prejsť z M-B na Peugeot, to sa často nevidí.
Avatar - martas2005
14. 2. 2014 19:44
Re: Ja bych, ty bys...
No, MB byl pres firmu op leasing (tam kde ziju ma firemni auto kazda sekretarka diky danovemu systemu. A pak jsem si musel koupit svoje a trochu jsem skudlil. A taky je Cklasse mala pro rodinu, kufr je tak na 1 kocar a dost. Nicmene situace se zlepsila a Ecko nebo MKo brzy bude, i kdyby na chleba nebylo :). Kdo chce 1.5r mlade P508sw? :-)
Avatar - rohYpnol
14. 2. 2014 15:11
Podmíněný smysl
V zásadě a v obecnosti nelze BMW za vstup mezi MPV kritizovat, je to jen další kdok v zaplňování děr ve výrobním programu. A tentokrát má model dokonce jasné zaměření a nejde o bezhlavé křížení.

Pravda, design lze označit různými slovy, ale krása mezi nimi zcela jasně chybí. Bohužel tak vcelku zdatně tohle 2AT zapadá do současné modelové nabídky >:-[]

Smysl tohoto modelu stojí na povážlivě tenkém ledě a snadno zabředne na dno rybníka. Nebo si vážně někdo myslí, že 2-roční dítě štěstěny ocení dřevěný dekor nebo čalounění kůží té nejvyšší jakosti? Vážně má někdo pocit, že MPV by mělo dosahovat dynamiky Golfu GTI 8-s ?

Tím ale nejde smysluplnost modelu odsoudit, BMW tak v zásadě jen dává neomezené možnosti... Koneckonců cílí na náročnou klientelu, která dokáže z rozmařilosti vymyslet zcela absurdní požadavky. A BMW je na to připraveno :yes:

O technice a kvalitách nemá smysl spekulovat. Faktem ale je, že třeba takové C4 Picasso zcela jiné cenové kategorie nabídne mnohem atraktivnější kabát >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
14. 2. 2014 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
14. 2. 2014 21:37
Re: Podmíněný smysl
cože? C4 má podle tebe lepší výbavu jak 2AT?
Avatar - petrumr
14. 2. 2014 22:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 2. 2014 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0