Znám cestovní kancelář provozující Temsu Safari HD, která funguje na technice DAFu a za 5 let u ní byl problém s uklepaným drátkem u brzdového světla a rozbitý klima kompresor. To není zas tak moc závad.
No představ si, že za tři koruny na km jezdí vozidlo se spotřebou cca 8 l/100 km benzinu/nafty. To není tak složité, to jistě chápeš a toho není schopen žádný autobus, ani ten nejmenší a ani na plyn. Takže Volva vám nejezdí za 7 korun/km, ale tak za 14 - 15 Kč. A pokud se už třepeš na CNG Citelisy, tak tam je cena na kilometr kolem 10 Kč. Všechno vztahuju pouze na náklady za palivo. Tak a teď místo svých tradičních urážek uveď, jak jsi přišel k těm svým třem a sedmi korunám za kilometr.
A kolko ze sa ich vyraba v cechach? Karosa/Irisbus a SOR. Takze argument nijaky. Navyse sa robia rovnakym stylom, podvozok,napravy,motor a ptevodovka od dodavatela, vlastna kasna a vnutro. Ale uznavam ze Irisbus okrem prevodovky si to robi sam v ramci koncernu.