Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Scout: Pět drsných škodovek od roku 2006 do současnosti

Za necelé tři týdny se představí nová generace Octavie Scout. Jak to celé začalo a co nejnovějšímu „skautovi“ předcházelo?
Zpět na článek
15. 2. 2014 09:22
15. 2. 2014 10:00
15. 2. 2014 11:10
15. 2. 2014 12:04
15. 2. 2014 18:30
15. 2. 2014 18:54
15. 2. 2014 19:36
15. 2. 2014 19:54
15. 2. 2014 20:38
15. 2. 2014 20:44
15. 2. 2014 21:26
16. 2. 2014 21:03
17. 2. 2014 18:24
16. 2. 2014 23:00
17. 2. 2014 18:22
16. 2. 2014 01:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2014 20:37
Avatar - pumpkin
15. 2. 2014 09:22
Najdrsnejšia
Ten Roomster a Fabia teda boli fakt drsné ako šmirgel. >:D A aby aj vodič pocítil tú drsnosť, tak tomu dali nízkoprofilovky...
Rozbalit vlákno
15
15. 2. 2014 09:25
Re: Najdrsnejšia
>:D Přesně. Ještě mi tady chybí Fabia junior, to byl taky drsnej plasťák. >:D
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
15. 2. 2014 09:38
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
VW DAS ŠKODA OCTAVIA GEL [odkaz] :-)

1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý nejlépe Z BOLESLAVI) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. ostatní ŠPATNÝ !! [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2014 09:54
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Tobě nepomůžou ani prášky. Snad lobotomie >:D >:-[]
Avatar - 4hill
15. 2. 2014 10:58
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
tu už má evidentně za sebou..
15. 2. 2014 10:09
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
« JSEM ZPĚT!

To je jasný,..... útěk z léčebny. :-(
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:02
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Ať žije elektromobil.... [odkaz]

:-!
15. 2. 2014 11:57
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Milá redakce, velice prosím o funkci ignore list k filtraci některých diskutérů. Konkrétně jednoho, nevím proč si nechat plevelit diskuse výkřiky tohohle pitomce.
15. 2. 2014 13:26
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Není tu sice "ignore list", ale je tu "hate-list". ;-)
Avatar - white label
15. 2. 2014 23:09
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Stačí si otevřít jeho profil a kliknout na: Zapsat uživatele na "hate list".
[odkaz]
16. 2. 2014 18:15
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Díky :yes:
15. 2. 2014 12:06
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
tobě bych doporučoval, elektrošoky >:D
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:01
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
To byla Fabia pro kutily, všechno sis musel dodělat >:D
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2014 15:15
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Přesně tak, Junior byl jen špatně pochopen. Vlastně to bylo to samé, co takové BRZ RA, Impreza N14 nebo GT86 RC. Viz [odkaz] [odkaz] >:-[]

Důkazem budiž na jejích základech postavené takové střely, jako třeba [odkaz] >:-[] >:-[]
Avatar - sargis
15. 2. 2014 16:10
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
Skoda Henlein, to je drsnak...nie tieto auta olepene s nafarbenym PVC....
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 18:43
Re: JSEM ZPĚT! <b class="smile01"><b>:-)</b></b> A TADY NĚ
>:-[] >:-[] >:-[] >:D [odkaz]
Avatar - rimow11
15. 2. 2014 10:00
octavia
no fuj heh ta nova vyzera horšie ako staršia.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
15. 2. 2014 10:06
Asi nejpovedenější byl
model Octavia I. 4x4 (rok 2000)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 11:00
Re: Asi nejpovedenější byl
Nerad to řikám, ale máš pravdu, alespoň tedy poplatný své době, byl to trochu unikát.
Avatar - woody-alien
15. 2. 2014 17:35
Re: Asi nejpovedenější byl
Unikát to byl zcela jistě, čtyřkolka která nefungovala na zpátečku... ;-) Za sebe musím říct, že nejvíc se mi líbila OII Scout před faceliftem. To "ohrnutí" předního nárazníku jí neskutečně slušelo, krásné auto. Dokonce jsem už byl rozhodnut si jí koupit, když v tom jsem projížděl kolem Grand Vitary. Zjistil jsem si pár věcí a na Octavii si už ani nevzpomněl. :-) Ale tím ji nechci nijak shazovat.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2014 18:33
Re: Asi nejpovedenější byl
Mě se z nich taky nejvíce líbí OII scout, ale myslel sem to tak, že OI 4x4 byla ve své době uplně něco jiného. Kombik nižší střední se 4x4, to moc automobilek nenabízelo, SUVčeka začínaly a tohle byla civilnější alternativa :-) . Prostorné kombi s na tu dobu spolehlivým TDI... určitě zajímavá volba.

P.s. nebyla to výsada i u jiných automobilek? Zažil sem Audi A4 Quattro ve sněhu, kterému to taky jelo jen na předek na zpátečku ( i když si nepamatuji, jestli mu to nevynechávalo zadek i dopředu >:D )
Avatar - woody-alien
15. 2. 2014 18:44
Re: Asi nejpovedenější byl
A bylo to opravdu Quattro nebo tam byla jenom nálepka z Globusu ? :-O >:D
Avatar - white label
15. 2. 2014 23:05
Re: Asi nejpovedenější byl
To by tomu odpovídalo, zvlášť pokud se opravdu jednalo o A4 a ne A3. ;-)
15. 2. 2014 11:10
Úspěšný tah
Dělat oplastované veze byl výborný tah, který ani po mnoha letech příliš automobilek nenabízí. :yes:

Nepříliš šťastný nápad byla Fabia. Combi Scout jsem viděl jako šafránu a zvláštní hatch nikdy. Přitom podobně oplastované Monte Carlo je v rámci možností auta velmi dobré.
Rozbalit vlákno
4
15. 2. 2014 15:40
Re: Úspěšný tah
Já jsem Fabii Scout taktéž nikdy neviděl, Fabii Combi Scout jen jednou. Celkem dost jezdí oktávek, ale zdá se mi, že prodeje posupně slábly , faceliftovaných Scoutů jsem moc neviděl (i když trochu zmatku do toho zaneslo to, že Scout a RS byxly faceliftovány později). Superb Outdoor jsem neviděl.
Osobně si myslím, že sláva Allroadů, Scoutů a Outbacků postupně vyhasíná. Lidi si možná uvědomili, že vyšší světlou výšku nepotřebují a připlácet desítky tisíc za nelakované plasty je nesmysl.
Avatar - pumpkin
15. 2. 2014 16:38
Re: Úspěšný tah
Tak viacerí to skúšali a väčšinou to bolo len také obohatenie ponuky výbav. Tu v BA sem-tam stretnem oplastované autá ako Stilo SW, Fusion, Saab 9-3, Polo, Golf Plus a tie Fabie. Je to také spestrenie ciest a pokiaľ kvôli tomu nerobili 4x4, tak výrobcu tých pár plastov nezabije.
To či ich sláva vyhasína je otázne. niektorí si to zrejme nemyslia (napr. VW s Passatom, Opel s Insigniou, alebo aj Škoda so Superbom..)
Avatar - LEGOPARK
15. 2. 2014 17:00
Re: Úspěšný tah
A to pribude tento rok este napr. VW Golf Alltrack.
Avatar - pumpkin
15. 2. 2014 19:35
Re: Úspěšný tah
a tuším aj drsný Up! :-)
15. 2. 2014 12:04
JO
ŠKODA JE DRSNÁ, PROSTĚ ZELENÝ OKŘÍDLENÝ ŠÍP, LETÍ DOBÝT SVĚT :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2014 18:30
O2 bude
jednou ceněná více než O3. Desig, materiály, zadní náprava.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Doval
15. 2. 2014 18:54
Re: O2 bude
Presne tak. Prave preto moju OII udrziavam v top stave, vzdy cista, nablyskana zvnutra aj zvonka, pravidelny servis, iba kvalitna nafta. Potom za par rokov pride ten okamih a ludia povedia: "O2 je naozaj lepsia nez O3". A ja vtedy ukazem prstom na moju a poviem: "Myslite takuto O2?"

Trochu mimo temy: Moju Octaviu som povazoval za auto s extra hlucnym podvozkom, ale po zazitku s Hyundai i40 som zmenil nazor, za tu cenu to bolo zufalo hlucne
Avatar - pumpkin
15. 2. 2014 19:36
Re: O2 bude
Dúfam že máš pred faceliftom, inak sa tento tvoj sen nikdy nesplní...
Avatar - Doval
15. 2. 2014 19:54
Re: O2 bude
Ano, je pred faceliftom a nie, to nie je moj sen, lebo moje auto vyzeralo stale ako nove aj pred uvedenim O3
Avatar - pumpkin
15. 2. 2014 20:38
Re: O2 bude
Ako úprimne, Ingenlathova Octavia II je zo všetkých najpodarenejšia. Čistý dizajn, ktorý starne veľmi pomaly a dôstojne.
15. 2. 2014 20:44
Re: O2 bude
Miluju tyhle masochisticky založené lidi, celou dobu mají auto jen proto, aby ho připravili pro dalšího kupujícího. Auto je stroj proboha ... Octavia II nikdy nebude mít větší hodnotu než má právě teď.
Avatar - Doval
15. 2. 2014 21:26
Re: O2 bude
Co je masochisticke na tom ist v predpisanych intervaloch na vymenu oleja, na prehliadku, na predpisanu vymenu dielov a udrziavat auto ciste? Skor nechapem ludi, ktori jazdia vo vyheglanom aute, pricom cez spinave okna nic nevidia von. Nie je to nahodou aj o bezpecnosti?

Navyse auto nie je nejaky kuchynsky spotrebic za par drobnych. Ked sa mi po 5 rokoch rozpadne mixer, tak ho vyhodim, ale auto je o dost drahsi stroj nez ten mixer, tak sa o neho staram
16. 2. 2014 21:03
Re: O2 bude
mozno to bude tym, ze nie je na nove. Keby si mal auto na 4 roky ako podnikatel bez dph tak by si to mzono bral inak. Ja auto cistim 3-4 krat do roka a staci. Podstatny je technicky stav aby ma nezradilo niekde na ceste ako vyluzovany koberec. A co sa tyka tvojej O2, ano je to fajn auto ale tiez ma vela ale a na sucasne auta uz nema. Nova octavka sa posunula dalej. Ja by som si nekupil ani O2 ani O3 ale siel bys om v koncerne do passatu.
Avatar - Doval
17. 2. 2014 18:24
Re: O2 bude
Ja uz Octaviu nekupim, niektore konkurencne auta maju lepsie podvozky. Z koncernu sa mi pozdava iba Leon, ostatne koncernovky maju neadekvatne ceny.
16. 2. 2014 23:00
Re: O2 bude
To co jsi napsal nyní, tak na tom není špatné nic. Ale ,, pořád nablýskaná a čistá ,, a jako důvod jsi uvedl, že o ni pečuješ, protože jednou bude více ceněná než o III.... S výměnou oleje, prohlídkou, výměnou a udržování v čistotě maximálně souhlasím.
Avatar - Doval
17. 2. 2014 18:22
Re: O2 bude
Nie to nie je dovod - to je len bocny efekt. Pisem aj to, ze dobre vyzerala aj pred uvedenim O3.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2014 01:57
Re: O2 bude
Pravda. Za design té nové by někdo zasloužil výprask. Ovšem nikoliv terapeutický, nýbrž výchovný.
Avatar - Otrava
16. 2. 2014 20:37
O3 Scout
Dneska jsem jí (O3 Scout) viděl naživo v modrém laku přesně jako v článku a musím říci, že působila velmi sympaticky. Snad jen škoda těch stříbrných plastů vespod.
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2014 21:17
No moja auto je "drsnejšie" : ).
Nemá pod sebou žiadne tie "srandovné" plasty a keď som pár krát niečo odspodu "schytal" .... nič som neotrhol :-!

Je mi sice jasné, že tie plasty vyzerajú "sexy" ... ale aspoň na najzraniteľnejších miestach by som dal čosi kovové ....aby to malo i funkciu ... nie len efekt ....
Rozbalit vlákno
0