Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Designový duel: Mazda 3 vs. Renault Mégane

80 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Máme tu 2 perly designu v nižší střední třídě. Méganu by 6 let jen stěží někdo uvěřil a už jen za to zaslouží Renault uznání a obdiv :yes😒br />
Přesto je podle mě vítězství jasné - svěžest a lehkost Mazdy 3 Mégane prostě nabídnout nedokáže, jakkoliv jsou jeho detaily precizní...

Mazda 3 nabízí mnohem plastičtější profil, jeho linie hrají s každým úhlem pohledu a koncepce posunutí kabiny směrem vzad dává profilu nezaměnitelnou dávku dynamiky ne nepodobnou BMW 1.

Vyzdvihnout je třeba i provedení interiéru Mégane, který ukazuje svoji nadčasovost. Koneckonců uspořádání prvků ve zcela nově navržené Mazdě 3 je totožné... Kdy jen tohle dokážou nabídnout i v koncernu VW nejen pro Audi >😒]

Mégane je nádherný, ale Mazda 3 je třídní klenot a bere vítězství zaslouženě.

Mégane :yes:
Mazda 3 :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
6 rocny megane ak to beries z hladiska dizajnu vyzera takto [odkaz]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
než něco napíšeš tak zapřemýšlej. Mégane se za celých 6 let prakticky nezměnil a jedinou odlišností je nová přední část. Základní linie jsou zcela shodné a zezadu dokonce rozdíl jen těžko rozpoznatelný.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Klameš sám seba. Mégane po šiestich rokoch už fakt nevyzeral mlado, takže trochu objektívnosti by v tom čo si napísal vyššie nezaškodilo. Topperova poznámka bola v tomto prípade celkom na mieste. Facelift nie je len o zmene masky, ale aj v nových diskoch, farbách, jednoducho aby to auto omladilo celkovo.

Dizajnovo to ale bolo čistejšie pred faceliftom
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sám dokazuješ bezzubost svého tvrzení. Opět se snažíš dokazovat rozdílnost jen pohledem na předek vozu, přitom je to jediná část, která se výrazněji změnila...
Co trochu nadhledu? Nebo si myslíš, že změna v zásadě pouze 4 povrchových dílů je nějaká výrazná změna 8-s ?
(přední kapota, přední nárazník, přední blatníky a přední světla)

Dokazovat změnu designu modelu na pozměněných barvách laků a designů kol beru jako takový žertovný pokus >😒]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Išlo mi o to, že v tvojom prvom príspevku si to napísal tak, ako keby sa Mégane predával 6 rokov bez faceliftu. Zmenu si pripustil až pri reakcii na Toppera.
A považujem to za facelift štandardného rozsahu. Auto teraz zachytáva tvorbu dvoch šéfdizajnérov, čo väčšinou nebýva šťastným riešením (viď Octaviu II). Určite je to výraznejší facelift ako pri Mégane II, aj napriek tomu že sa vzadu nič nemenilo.
Avatar - grifith
grifith
Ačkoliv mám frnacouzskou značku rád a poslední facelift vzhledu Meganu opravdu prospěl, tak na Mazdu 3 designově nestačí. Patrné je to zejména v zadních partiích, kde i po dvou faceliftech zůstal prost změn, což je škoda. Designově bych tedy raději zvolil japonské menu. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dizajnu nerozumím, proto napíšu jen svůj názor a nebudu si tu hrát na odborníka >😁

Megane na fotkách vypadá velmi dobře na svůj věk, má své kvality, jen bych mu dal jiné kola. Líbí se mi více jeho silueta hatchbacku, u Mazdy 3 mi trochu vadí dlouhý předek, který by se hodil k delšímu autu, proto mi přijde Megane vyváženější.
Nicméně, i tak dávám svůj hlas Mazdě. Je modernějším vozem, má opravdu moc dobrý kokpit, cítím se v ní lépe a zvenku i přes tu pomyslnou pihu na kráse vypadá dravěji/agresivněji. To se mi u aut líbí 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
V zásade súhlas, akurát, čo si tam v poslednej dobe všímam, tak ten dlhý čumák sa vyskytuje čoraz viac a u viacerých výrobcov. Napríklad u D3 snáď okrem A3 a A1 majú tie predky v určitom nepomere k zadnej časti všetky modely. Niekto to skrýva lepšie iný horšie. Mazda mi viac "reže" v prevedení sedan. Ako hatchback mi príde vyváženejší vonkajším tvarom Megane a interiér by som bral z Mazdy. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sedan se mi líbí, bohužel jsem ho zatím "live" neviděl 😄
Mě na MA3 hodně sedl posaz, nízko, jako ve sportovnim autě, ale ne tak nízko, že z toho nevylezeš >😒]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mne sa práve na živo pozdáva viac ten sedan, aj keď na fotkách ani hatch nie je zlý. A čo sa posedu týka, keďže mám veľké MPV, vždy keď presadnem do niečoho "obyčajného" tak si pripadám ako v motokáre >😁 Ak by to bolo nutné, určite by som si zvykol, ale zatiaľ sa skôr obzerám po niečom rovnako veľkom, najlepšie tiež MPV. (aj keď v poslednej dobe už nejak veľmi veľký výber nie je a do SUV sa mi moc nechce)
Avatar - sexfive
sexfive
skús CX-5 na SUV celkom slušný podvozok, ja som presadol z M3 (2005) a som UNESENÝ, ako sa dá pri relatívne vyššom posade,ťažisku..dosiahnuť perfektne športovú radosť z jazdy.. MAZDA :yes: :yes: :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno oproti MPV čo mám teraz je tá CX-5 malinká >😁 Ja to auto občas využívam pri podnikaní, keď v ňom príležitostne prevážam aj tovar (potrebujem objem aj nosnosť). Privykol som rovnako na posuvné zadné dvere, takže pri týchto kritériách mi vychádza Voyager, Sharan, Alhambra, bez posuvných dverí Galaxy (môj osobný favorit), alebo potom niečo ako Transporter, Viano. Z SUV by možno vyhovel Touareg, Pajero, Land Cruiser (ak sa človek má držať pri zemi 😁) Alebo nakoniec zlomím manželku a nechám si doviezť F-150 double cab >😁 Mne v zásade pri tomto type auta o nejaké športové vozenie ani neide. >😁
Avatar - Emel
Emel
Pokud vím, je důvodem delšího předku u Mazdy snad zástavba výfukových svodů, které u Sky vyžadují lepší chlazení...
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je možné, já jen hodnotil jak na mne auta působí 😄
nebezpecnavosa
Mně ne, ani na fotce, ani v reálu. Z profilu bugina, co se každou chvíli prohne, až do toho někdo sedne. Tohle na Renaultu není.
Avatar - Emel
Emel
Líbit se líbí, celkem... víc u sedanu, kde je nějaká optická protiváha... líbil by se mi kombík. Ano, ten předek je masivnější než bývá zvykem... ale pro mě je to v přijatelných mezích. Hlavně u sedanu.

Že to asi není z pohledu vnitřního prostoru ideální řešení je věc jiná.
Avatar - Shr3k
Shr3k
u toho Méganu, ježíš, takový plochy obrovský plastový, vždyť přes to nemůže být nic vidět....
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
zrovna s tímhle prvkem jsem problém neměl...
Avatar - MichalSVK
MichalSVK
Aj keď vlastním Renault musím objektívne priznať, že Mazda Mégane deklasuje ako dizajnom exteriéru a prepracovanosťou interiéru tak technikou čo je celkom logické vzhľadom na vek. Snáď jediná výhoda oproti Mazde je motor 1.6 dCi.
maro01
Na bežné vozenie je ideálny benzín 1.5, na športovejšiu jazdu pre toho, kto nemá hlbšie do vrecka 2.0. Diesel je pri mazde 3 podľa mňa pri predaji v menšine. Samozrejme čechoslovák potrebuje spotrebu 3,4l/100 ale to je zas iná vec. Bol som sa povoziť na 2.0 vo výbave revolution (nepamätám presne, proste tá najvyššia s headup displejom) a spotreba 5.2. V aute sme boli traja, výbava tiež niečo váži, takže na mojej vysnívanej challenge by som sa zmestil do 5l, čo je úplne super.
Avatar - miromen
miromen
Exterier je jasně na straně Mazdy. Meganu sice FL prospěl ale bohužel pouze na předni časti takže jako celek to moc nefunguje. Interiery jsou slabinou obou kdy jako omluvenka pro Megan je věk ale i tak při FL se mohlo podle mě vice zapracovat. No a interier trojky se mi vubec nezamlouva a to hlavně přistroje přesněji přistroj ktery vypada divně a nevzhledně. To už se mi vice libi interier Leona ktery taky nějak zvlašť nemusim.
JaMM
pod vyduchmi je katastrofa. Je to velmi zle okopirovania BMW 3. U Megane je to mimo estetiku a nic tu neladi, Tie obliny, krivky. ramiky, tlacidla, pastarty, ... dizajnovy odvar a galimatias. [odkaz]
[odkaz]
Avatar - grifith
grifith
Co člověk, to názor. Jednom se to nelíbí, další to považje za skvělé. Já se řadím k těm druhým. Co by jsi tam chtěl? Hrany, bez tlačítek a podobné?
JaMM
Akurat, ze u BMW je jasne vidiet cit pre detail. A v Renaulte tento interier potom daruju Dacii.
P.S. Megane sa mi celkom paci a tesim sa na novy. A dufam, ze v novom nebude po tomto interieri ani stopa.
Avatar - grifith
grifith
A tušíš zhruba cenový rozdíl mezi oběma značkami? Cit pro detail si musíš náležitě zaplatit. Srovnávat lze srovnatelné, ale Megane s BMW 3er, to už chce odvahu. >😁
JaMM
Aku odvahu, toto su plastove vylisky. Len v Megane to dopadlo ako vo vypredaji na Mexicoplatz.
Avatar - grifith
grifith
Já ti názor neberu, jestli je pro tebe překvapení, že BMW vypadá lépe, tak potom ano >😁 :yes:
Klaudius
Grifith sa pomýlil, to nechce odvahu, to chce rozum.
Za vyššiu cenu áut si výrobca dovolí vyššiu investíciu do vývoja, premyslené a sofistikovanejšie tvary stoja viac invencie, času a teda aj peňazí. Tiež nie je plast ako plast, a to nie iba z pohľadu jeho kvality a ceny (rozdiely v materiáloch sú aj viac ako 200-percentné), ale aj v spracovateľnosti a technológii - u jedného ide forma po 1000 výliskoch na repas, u druhého sa po 500 výliskoch vyhadzuje a nasadí sa nová. A ty si povieš plastový výlisok ako plastový výlisok a pritom výrobné náklady na jeden sú 25 € a na druhý150 €...
Avatar - grifith
grifith
Máš pravdu, jen jsem se neměl potřebu to nějak dalece rozepisovat. Jelikož jsme na automobilovém webu domníval jsem se, že jsou některé věci logické 😉
JaMM
Cize je to jasne. U Megane su lacne plasty a dizaj tak isto. P.S. Stale pisem o stredovom paneli: klima a audio.
Avatar - grifith
grifith
Kdyžtak sem dej ukázky dražších plastů a designu srovnatelné konkurence, nejspíš se potřebujeme poučit. Není mi jasné, proč tě tak překvapuje, že násobně dražší vůz si může dovolit vyrábět násobně dražší součásti. Nepřijde ti to logické?
JaMM
Ked uz, citaj prispevok dole 19:22.
Inac, Renault si ulohu splnil. Gombiky a tlacidla umiestnil a este aj oramoval. Hura. 😄
Avatar - grifith
grifith
Hele nemá to cenu, ukončeme to tvrzením, že BMW 3er je na tom lépe jako Megane. Heureka. >😁
JaMM
Veru tak. Len nerozumiem, preco vlastne Renault vyvinul taku snahu, ze kazde tlacitko vyraba na inej forme. A vysledok je dizajnovy zmatok - za vela penazi malo muziky..
Klaudius
Je to jasné. Mozog používaš zrejme na niečo iné. Pre rozumného z toho vyplýva, že interiéry BMW a Meganu nemá zmysel porovnávať, pretože pochádzajú z dosť odlišných svetov.
JaMM
Tvoj velmozog teda tvrdi, ze tento zufaly stredovy panel je esteticky etalon a Hyundai a Kia sa to musia este len naucit?
Klaudius
Nie, ten tvoj robí všeličo, len nemyslí. Prečítaj si to ešte raz a skús to pochopiť.
JaMM
Neviem o akych cenovych relaciach tu pises. Za 150 € sa v malobchode predava televizor. Ale moze byt. V jednom chate pisal chlapik, co vyrabaju diely pre automobilky. Daju im za to 30 Kc. A ajhla, v ich servise to predavaju uz za 600 Kc!!!
Ja som tu od zaciatku pisal o tych plastovych "hejblatkach" a paspartoch na stredovom paneli. A tu hovorime o eurach a centoch.
Poucne citanie je na😒br /> [odkaz]
Klaudius
Bože môj, za čo ma trestáš? 8-s
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak říci o panelu Méganu, který je stejného vzhledu od představení před šesti lety, že je kopií BMW z roku 2013, to chce už opravdu kvalitní hulení...
A zrovna design a uspořádání interiéru jsou na Méganu tím nejlepším. Jen plochy bočních oken a tím pádem i trochu horší výhled ho u mě vyřadil z výběru při nákupu.
JaMM
Ja nepisem o interieri, ale o stredovom paneli. Ale je jasne, ze ked dvaja robia to iste, vysledok je diametralne iny.
Pravda je aj to, ze najlacnesie verzie Mazdy 3 a Peugeotu 308 maju tie stredove panely tiez o dekadu pozadu.
Klaudius
Na ACZ sa v čase cestuje bežne, robia to aj niektorí redaktori... 😉
hipisko
ěnterier megane musis vidiet nazivo,z obrazkov sa ani mne nepacil, ale ked som si do meganu sadool, zmenil som nazor(scenic detto).
MariAchi
Nová příď Mégane vypadá asi nejlépe za posledních X let a je to tak jediná část vozu, kterou Mazda3 nestírá rozdílem vesmíru.
Jako celek je Mazda3 doslova dotažená k dokonalosti, ze zavedené evropské konkurence ji převyšuje v podstatě jen absolutní špička (Golf) a prémie (A3, MB A), zbytek světa se pak jen může zabývat tím, kde asi udělal chybu.

Mazda3 :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
vcelku souhlas, jen si nemyslím, že by Golf Mazdu 3 něčím převyšoval (z pohledu designu). Tedy pokud se bavíme o běžných verzích.
MariAchi
Pokud vedle sebe postavíš Mazdu3 a Golf, tak máš dvě designové perly ve třídě, ne jak to píšeš ty s Méganem, a můžes si vybrat, jestli ti víc sedí japonský styl, nebo evropský. To je podle mně skvělá vizitka hlavně pro Mazdu, neboť VW piplá Golfa už léta, tam se žádný kiks čekat nedá.
Golf Mazdu3 převyšuje celkovou dodělaností.
Příkla😜 Záď Mazdy vypadá menší, než příď - ta je zkrátka příliš mohutná. Na přídi Mazdy je opravdu hloupě vyřešena maska chladiče - jednak nějak pozapomněli na umístění značky a druhak, když už udělali jakýsi monoframe, tak ho měli nechat jako monoframe a ne podněj cpát další mřížku.
A na konec hmota nad zadním kolem u Mazdy3 - to je oříšek pro každého designéra, dá se to vyřešit ála Fiat Tipo (nebo Mazda 323 z konce devadesátých let) a dodat do posledního sloupku okno, nebo to udělat jako hned první Golf, který tu masu materiálu neskrýval, ale naopak ji zvýrazni a dal jí tvar, jež je pro Golf charakteristický napříč generacemi, tam udělali designéři prvního Golfu geniální tah a ze slabiny udělali markantu.
jossalito
Ale to jsi napsal velmi slušně! :-! :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
To upevnenie prednej ŠPZ je dobrý postreh. Celkom ma to tam irituje.
Avatar - Emel
Emel
Mazda je parádní. Naživo působí trošku těžkopádněji než na fotkách, ten předek a přední převis je mohutnější než se na první pohled jeví... zejména pokud vedle stojí nějaké starší auto... ale žádný problém v tom nevidím. Úplně se mi nelíbí přístrojový štít, tam si myslím, že je jednodušší řešení v šestce lepší. Co se navigace týče, displeje vytrčené volně do prostoru mě nikdy neoslovovaly, ale zástavba v šestce působí hodně archaicky a trojka je tedy krok správným směrem.

Renault je za zenitem a 5dv hatch nebyl ani jako nový žádný velký krasavec. Líbí se mi barva... jak v bleděmodré metle působila nová přední maska už dost přeplácaně, tak šedá dodává tu trošku klidu, ve které pak mohou kudrlinky nenásilně vyniknout (mimochodem, k podobnému závěru jsme se tu nedávno dostali u Octavie Scout).
LiborP
Já bych ani jedno z aut za design tolik neglorifikoval i když špatné to není. Tak zadek Megane kromě verze kombi nebyl nic moc nikdy, jak už někdo psal. A jakkoliv se mi líbí nové Clio, tak implementovat tentýž předek na Megan je šílenost - páska s brýlema. Mazda mi připadá propracovanější v detailech a odvážnější. Ale ten dlouhý předek.., a čelní maska je taková moc "samurajská". Jakkoliv japonská auta moc nepodporuju, zdá se že poslední generace Civiců (obě poslední), Aurisu i Mazdy začínají vlastnostmi (o spolehlivosti to platilo už dřív) těžce dorážet I design jde určitě nahoru. Na druhé straně Alfa Romeo je v mizérii, Peugeot omezuje výrobu. Škodovka je velmi kvalitní, ale design, třeba u Fabie nic moc. Možná by to chtělo aby evropský management přestal tunelovat a navíc se začal chovat odvážně a moderně
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tam s tym zadkom nieco pri facelifte spravit mohli, nestalo sa ;-\ ....

mazda s prehladom gentlemana a lahkostou antilopy jasny vitaz duelu... megane mu nemoze byt rovnocennym superom s tym zadkom aky ma... to je ako modelka s celulitidou keby mala vyhrat sutaz miss .... to nejde... takze celkom jasne vyhrava u mna mazda :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Všeobecne je otázne prečo autor porovnal práve tieto dva kompakty...
J. Sochor
Myslím, že móda velmi štíhlých modelek pozvolna končí. Troufnu si říct, že lze očekávat stále častější medializaci plnějších a přirozenějších tvarů. Proto by objemnější tvary neměly být problémem. Nicméně - 100 lidí, 100 chutí 😄
Klaudius
Poslednou dobou je na ACZ v móde porovnávať Megane s podstatne mladšou konkurenciou. Kto a čo tým asi sleduje...(?)
J. Sochor
Mohu ubezpečit, že nejde o žádnou módu, natož, že by tím "někdo něco sledoval".
Klaudius
Z tvojej strany iste nie, ale lepšie je nehovoriť za všetkých. Jeden nikdy nevie.
_MT_
Problém je, že podobně staré konkurence mnoho není. Ani nelze říct, že by si v ČR nějak zvlášť dobře vedla. A neřekl bych, že to Mégane škodí. Byť mám na auta asi trochu jiný pohled než typický zákazník. Nakonec, Renault tu také inzeruje. 😉 Je po faceliftu a zastoupení zřejmě chce dohlédnout na to, aby se mu dostalo jeho patnácti minut.
Klaudius
Však práve - akoby si niekto naschvál vždy vybral ten najstarší model... Z očí sa stratila napríklad Astra alebo C4, Mazda 3 by sa mohla porovnávať s Civicom alebo Aurisom...
Meganu to neškodí, naopak, je to skôr plus pre Renault, že je jeho model stále na očiach, pretože si nepočína vôbec zle. Len mám taký zvláštny pocit, že zámer bol iný. Ale ktovie, možno som už internetom trochu deformovaný a je to len moja malá paranoia...
Avatar - aproximus
aproximus
nějak tak by se tohle srovnání dalo vyjádřit. jakkoli design mazdy není můj šálek čaje, tak megana deklasuje téměř drtivě. a není to jen rozdílem doby vzniku. na fotkách to ještě není tak zlé, ale realita je úplně někde jinde. ani nová příď meganu nepomůže zakrýt to, že vznikal v době, kdy renault, mírně řečeno, přešlapoval na místě.
Klaudius
A z čoho to prešlapovanie na mieste dedukuješ, teda pokiaľ sa dizajnu týka?
Avatar - aproximus
aproximus
eurokombík dekády 2000 - 2010 [odkaz] [odkaz] pořádně se podívej na ty obrázky, pro srovnání k tomu můžeš přidat ještě pohled na twingo II a lagunu III v obyč verzi a pak si odpověz.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
vybírejte ze dvou nepovedených extravagantních designů, který je ten hezčí? :no: :no: :no😒br />
To platí zejména o tragickém vzhledu přístrojových štítů obou modelů... :no: :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a nemá třeba takovou chybu jako Dacia, že displej před šaltrpákou.
Milenius
Můžete mi někdo vysvětlit, co znamená ta filozofie Zoom-Zoom? Tyhle marketingový žvásty fakt strašně miluju. To je snad ještě horší než fluidní design.
Klaudius
Dizajn v pohybe. Zoom-zoom je písomné vyjadrenie zvuku, ktorým pri hraní napodobňujú zvuk motora japonské deti. Podľa filozofie Zoom-zoom (ak to možno nazvať filozofiou, podľa mňa je to len reklamný slogan) majú vozidlá Mazda svojim dizajnom vyvolávať dojem, že jazdia, aj keď stoja zaparkované.
_MT_
Což nedělají sami a vede to k nahrbeným autům s hromadou plechu na bocích.
Klaudius
Ja som bol (nemilo) prekvapený, ako dobre vyzerá Fiat Bravo na fotkách, a aká je to neforemná hrča, zvlášť z niektorých uhlov, pri pohybe na ceste. Jeho dynamický tvar ukáže len zboku a z niektorých pohľadov spredu, inak, hlavne v hnedom laku, vyzerá jak zemiak...
MariAchi
...a na základních plechových kolech.

Pravda je, že většina dnešních aut je natolik velkých a má tak velké otvory na kola, že 17" je nezbytně nutné minimum, aby se na to dalo koukat (včetně G VII).
_MT_
Ale hlavně že vypadá jako v pohybu, i když stojí. Za ty roky jsem tohle od designérů slyšel tolikrát a výsledek byl vždy stejný, stoupající spodní linka oken a masa plechu vzadu, která jim přerostla přes hlavu. Nechápu tenhle trend.
Avatar - Emel
Emel
Aktuální designový jazyk Mazdy se jmenuje Kodo. Zoom zoom je reklamní slogan, který není jen o designu... ale prostě o orientaci Mazdy na řidiče a jeho prožitek z jízdy.

Nejsou to jen žvásty, jsou to priority. Takže Mazda třeba preferuje kvalitu řízení před prostorem v kufru, například.
ttoomm
Za posledne roky som nevidel žiadny pekný Renault, a ak som bol aj v pokušení povedať, napr. pri Scénicu, že áno, čaro opadlo ihneď po usadnutí za volant, hneď som mal pocit, že ani náhodou. Tento môj pocit upevnili, a autám korunku krásy s tou veľkou PU..U na kapote. Dizajn Renaultu posledne roky je taký všelijaký a žiadny. Renaulty v 90-tych rokoch boli parádne a aj niečo znamenali: Clio, laguna, Megan, 19-tka, Safrane, Scenic. Teraz keď počujem Renault predstaví sa mi vŕzgajúca palubovka, mizerné ovládanie rádia, divný dizajn, časté návštevy servisu, pokazené čokoľvek .... .
Avatar - pumpkin
pumpkin
Asi si sa zasekol dizajnovo v 90. rokoch.
To o kvalite nekvalite Renaultov je už dosť klišé.
ttoomm
Dúfam, že nie, robí sa kopec pekných aut. Ale tá kvalita Renaultu je podložená reálnymi skúsenosťami kolegov, kamarátov, mojimi, vôbec sa nesnažím ísť s prúdom a kydať na Renault. Otázka, čo urobil Renault so spoľahlivosťou aut, či sa posunul s kvalitou dopredu, lebo nafarbiť fabriku na zeleno nestačí. Zatiaľ stále niesom presvedčený o kvalite tejto značky.
hipisko
lebo nesledujes co sa tam deje a ako renault pokrocil od jeho tragickych 2001-2005 rokov
Avatar - grifith
grifith
Přemýšlím, jestli si náhodou Adolf nezměnil nick.... :-!
Klaudius
Niekto tu zachrápal dobu... :-!
hipisko
si si sadol za volant scenicu a caro opadlo? Na akom zaklade mi pls povedz?
Lebo ja som sa v scenicu citil prijemne, na autosalone to bolo po zafire tourer druhe naj auto a ked do toho zapocitam pomer vaha, motor, vybava a cena, tak by u mna vyhralo.
Amati
Vo vsetkych ohladoch jednoznacne Mazda 3. Ta francuzska haraburda sa nemoze Mazde v nicom ani rovnat (ano viem, kedysi mali Mazdy ohromne problemy s hrdzou😊)
JaMM
Tá spodná časť stredovej konzoly je zúfalá. Tie elipsoidné patvary sú preboha čo?
Zen-budhistickým mníchom sa z toho musia ježit "vlasy".
Dá sa to aj lepšie: [odkaz]