Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej v Evropě za rok 2008: Trio Golf, Focus, Astra loni nikdo v nižší střední třídě neohrozil

Když se v Evropě kupuje rodinné auto, padne volba nejčastěji na nižší střední třídu. Loni se takových vozů prodalo přes 3,9 milionu a jedná se tak o největší segment trhu.
Zpět na článek
31. 3. 2009 12:53
31. 3. 2009 16:04
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:22
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 12:40
31. 3. 2009 12:49
31. 3. 2009 12:51
31. 3. 2009 13:18
31. 3. 2009 13:51
31. 3. 2009 15:38
31. 3. 2009 23:04
neregistrovaný "maxo"
31. 3. 2009 15:58
neregistrovaný "exctenar"
31. 3. 2009 13:23
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
31. 3. 2009 14:51
31. 3. 2009 16:01
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:14
31. 3. 2009 16:16
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:25
31. 3. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:58
31. 3. 2009 17:00
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 17:07
31. 3. 2009 22:25
neregistrovaný "507--"
1. 4. 2009 09:31
31. 3. 2009 16:04
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:11
31. 3. 2009 16:15
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:27
31. 3. 2009 16:36
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:52
31. 3. 2009 16:59
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 17:06
31. 3. 2009 15:39
31. 3. 2009 15:51
31. 3. 2009 15:53
31. 3. 2009 15:58
31. 3. 2009 15:51
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 16:02
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 16:19
neregistrovaný "nick02"
1. 4. 2009 14:44
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 16:34
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:49
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:21
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:23
31. 3. 2009 16:26
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 18:19
31. 3. 2009 22:30
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 18:55
31. 3. 2009 22:30
neregistrovaný "507--"
2. 4. 2009 09:38
Avatar - white label
31. 3. 2009 11:38
GOLFOMANIE...
GOLF forever number one! :yes: :-!
Pozdrav pro Kylie, Marianka alias Přemdu, "mrtvejvejtah"
a další... ;-)
Gratulace i Focusu - jedinému opravdovému soupeři, nejen v prodejích...
Pak že prodeje nemůžou odrážet kvalitu auta, stačí se podívat na první dvě místa...
Když si člověk uvědomí, že to byl poslední výrobní rok jedné generace Golfu...
Rozbalit vlákno
12
31. 3. 2009 12:53
Re: GOLFOMANIE...
zajimalo by me, jake jsou celkova cisla vcetne vozidel s mrizkou >:D pac u Focusu preci se jen prodava vic kombiku/nakladaku nez u Golfika...nevite nekdo? :-)
31. 3. 2009 15:41
Re: GOLFOMANIE...
Taky by mě zajímalo, kolik z toho je jich prodá třeba ve Francii, nebo Bulharsku s mřížkou, páč to je důležitý. :-O
Avatar - DRBNUTY
31. 3. 2009 13:04
Re: GOLFOMANIE...
Sa z toho tesis,ako keby si bol majitel spolocnosti,ktora Golfy varaba...Myslim,ze nikto z tych koho si pozdravoval,netvrdil ze Golf nie je kvalitne auto,len im proste nesedi design...
Avatar - white label
31. 3. 2009 13:23
Re: GOLFOMANIE...
Myslím, že právě ty bereš tu mou reakci mnohem vážněji, než já sám...
Ty co jsem pozdravoval zase potěší ta "stříbrná" pro Focus,
teda nejvíc ten "mrtvejvejtah"... ;-)
Nejsi dnes nějaký zDRBNUTY... 8-s >:-[]
31. 3. 2009 14:55
Re: GOLFOMANIE...
Je videt, ze Daniela beres vazne. Je to tvuj diskutersky "segment". ;-)
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:04
Re: GOLFOMANIE...
Kedy odpovie aj premda? >:D
31. 3. 2009 16:18
Re: GOLFOMANIE...
Kdy se prida LOOK, DanielDesign, DYNA, GOGO, DeLuxe, ...kolik jich vlastne bylo? Aha, omlouvam se, "BAN" je jejich spolecnym znakem.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:22
Re: GOLFOMANIE...
Nejaký Look vystupuje spolu so mnou?
31. 3. 2009 16:30
Re: GOLFOMANIE...
Jak by mohl Danieli? Pri pouzivani tohoto nicku (i mnoho dalsich) jsi za sve (s prominutim) zvraceni byl zabanovan. Vychovany clovek by tento "vzkaz" pochopil a uz se zde neukazoval.
31. 3. 2009 15:10
Re: GOLFOMANIE...
Jo jo, souhlasim, je az neuveritelne, jakou povest si VW vybudoval, ze i s autem na konci sveho "zivota" dokaze pomerne s prehledem porazet mnohem mladsi a ambiciozni zastupce jinych znacek. To same se ukazuje i ve stredni tride s Passatem(i kdyz ten jeste neni uplne na konci). At se nekomu VW libi, nebo ne, rozhodne si zaslouzi obdiv. :yes:
Avatar - Pierro
1. 4. 2009 09:23
Re: GOLFOMANIE...
Jo jo, je to tak. Ať si kdo chce o chce říká, jedno nelze VW upřít. Prodejně se mu daří...
31. 3. 2009 15:42
Re: GOLFOMANIE...
Hrobové ticho.
31. 3. 2009 12:40
A jéje
To zas dneska nebude s někým k vydržení. >:D
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2009 12:49
BMW 1
Jako zdy to je naarust, Bravo BMW :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
31. 3. 2009 12:51
vítězové
Ta Astra je pro mne docela překvapením, u Golfa a Focusu je to jasné, jen se potvrdilo, kdo jsou lídři třídy... :-)
Rozbalit vlákno
17
31. 3. 2009 13:18
Re: vítězové
A co rikas na Deltu, veverka se prodava docela dobre, ne? Na to kolik to auto stoji :-)
Avatar - Pierro
31. 3. 2009 13:51
Re: vítězové
Veverka na trhu není zas tak dlouho, navíc v jejím případě nikdy nepůjde o lámání rekordů v prodejích. Nech jí rok a uvidíme... ;-)
31. 3. 2009 15:38
Re: vítězové
No me prijemne prekvapil i ta cifra, ktera je ted tady, takze tak :-)
Avatar - ethicon
31. 3. 2009 13:22
Re: vítězové
Golf si titul lídra v nižšej strednej určite zaslúži a jeho prvenstvo nie je žiadnym prekvapením. Ale neviem či je namieste gratulovať Focusu za prepad o 85 tisíc a Astre o 46 tisíc kusov...ale s číslamy sa dá manipulovať všelijako, u jedného výrobcu je pokles predajov prejav prepadáku u iného je schopný ten istý diskutujúci pri poklesoch predajov písať pomaly o úspechu... >:-[] a ten prvý príspevok svojou servilitou hovorí za všetko...na "večné časy" to sme tu už tuším raz mali... >:-[]
Avatar - white label
31. 3. 2009 13:40
Re: vítězové
Vzhledem k těm smajlíkům beru, že dokážeš pochopit i trochu nadsázky. K Focusu jsem psal, že gratuluju za dobré auto
a nejen za jeho prodeje...
A Golfy mám rád i bez prodejů, to je jen bonus.
Na druhou stranu se nás tu někteří snaží přesvědčit, že Evropa je plná hlupáků, kteří si z nepochopitekných důvodů stále dokola kupují hlavně ty Golfy... ;-)
neregistrovaný "maxo"
31. 3. 2009 23:04
Re: vítězové
o tom nie je pochyb, ze europania vedia, aky vyrobok je kvalitny.
Tieto 3 auta naozaj patria na vrchol tejto triedy, aj ked si myslim, ze ta astra trosku este zaostava.
Novy golf je momentalne uplne zasluzene na vrchole, pretoze ma najvyvazenejsie vlastnosti a nema ziadnu vyraznu slabinu a to je holy fakt.
Viem ze tie predaje su piatej generacie Golfu, ale tato nova generacia bude na tom este lepsie.
Jediny minus V generacie oproti Focusu bol podvozok, ale terajsia verzia sa uz dotiahla na Focus a aj design je na tom podstatne lepsie ako u predchodcu.
No este jeden trosku minus a to v spolahlivosti, kde je na tom trosku lepsie Focus.
1. 4. 2009 00:48
Re: vítězové
Tak pravil tisk.
31. 3. 2009 15:09
Re: vítězové
Nezabudaj, ze na predajoch Golfu sa dost vydatne podpisali aj vypredaje 5-kovej serie. Uvidime o rok, ako dopadne Golf6...
neregistrovaný "exctenar"
31. 3. 2009 15:58
Re: vítězové
Nezpomeň, že hodně lidí zase naopak čekalo na nový model.Co se výprodejů týká,ceny u nás nebyly nijak extra dole....Poslední týdny tu němci kupovali úplně vše a je vybíleno,VW,Škoda,Hyundai...také hodně lidí z SK koupilo a jsou pořadníky v horizontu týdnů-u všech uvedených.Krize je bezva věc, objednávky se berou na červenec. ;-) :yes: nebo :no: ??
Avatar - white label
31. 3. 2009 21:19
Re: vítězové
Myslím, že příští rok určitě, pro změnu, napíšeš: "Nezapomeň, že na prodej Golfu se dost vydatně podepsalo uvedení nové 6. generace na většinu trhů Evropy. Uvidíme jak dopadne Golf6 za rok..." ;-\ ;-)
31. 3. 2009 13:38
Re: vítězové
Myslím, že Focus je oproti Astře zklamání. Přeci jen je poměrně čerstvě faceliftovaný, a to dost výrazně. Naopak o Astře je známo, že letos bude kompletně nová, přesto rozdíl mezi nima je dost malý.
Avatar - white label
31. 3. 2009 13:51
Re: vítězové
Co se týká prodejů Astry máš pravdu. Já teda Opel moc nemusím, možná předsudky ze vzdálenější minulosti, ale posun k "lepšímu", hlavně v "poslední" době, neunikl ani mně...
31. 3. 2009 15:04
Re: vítězové
Jo, ta Astra me taky docela prekvapuje. Ne ze bych ji na silnicich nevidal, ale ze by az tolik? No tak preci jen jsou to evropska cisla, takze se neda hodnotit podle jednoho zapadleho mesta kdesik v horach >:D Mne ale ta aktualni generace Astry prijde takove nezajimava. Ne ze by se mi nelibila, design me ani neurazi, ovsem ani nenadchne. Prijde mi, ze u Opelu chteli dosahnout takove te stridme elegance jako u Golfu, jenze vypiplat to tak jako panum ve Wolfsburgu se jim (aspon dle meho nazoru) nepovedlo. A interier me taky moc neoslovuje. Proto take se zajmem ocekavam prichod nove generace, ktera, jak pevne doufam, tento muj pohled zvrati. :-)

A taky me prekvapuje vysledek A3. Necekal bych, ze bude pred BMW 1. I ja, jako velky audista, bych v tomto ohledu hodne vahal, co vybrat, jelikoz BMW 1 je jedno z BMW, ktere me opravdu oslovuje.

Mimochodem, bracho, kde je tvuj stodvaciasek >:D ? Ten se asi mezi kompakty nepocita vlastne, ze? Ale tygri potahy nema ani Golf v plne palbe >:-[]
Avatar - Pierro
1. 4. 2009 09:29
Re: vítězové
Stodvaciášek čeká na jarní slunko zatím pečlivě schovyný v klimatizované garáži... :-) Že nemá konkurenci napříč třídami je jasné všem kdo trochu rozumí autům. Holt superprémie je superprémie... ;-) Jak se vede bráško?? dlouho ses neozval??
1. 4. 2009 15:37
Re: vítězové
No jo, stodvacias v plne palbe, manualnim ovaladnim topne soustavy, tygrimi potahy, klikami na stahovani oken ve vsech dverich (!) a gramofonem s deskou "Vyber nejlepsich hitu Karla Gotta", to uz je sila. Jen by me zajimalo, davaji se k tomu original Skoda teplaky, nebo ne? :-| Pokud jo, tak je to jasny kauf >:-[]

Jo, vede se v pohode. No ja prave si rikal, ze se neozyvas ty, tak mas asi moc prace >:D

Jinak tak Octavka, to je fakt krasny vysledek. U me uz se deje presne to, co jsem tusiů - facelift, ktery se mi z pocatku hnusil, mi tim, jak casto uz tyto "nove" octavky potkavam, docela zevsednel a uz ho nijak negativne nevnimam.
:yes:
Avatar - Pierro
1. 4. 2009 15:43
Re: vítězové
Výběr nejlepších pecek od božského Káji, Helenky, Hanky Zagorů, Hložka s Kotvaldem a Dádu Patrasovou mám na kazetách a ve škodylaku pouštím na prémiovém audiu Mekosonic, které jsem koupil kdysi ve Vídni na Mexikoplatzu... >:-[] Tepláky zásadně beru od Nguyena v tržnici. Jsou skoro jak adydasky... >:-[] Podobně to řešim i s kopytama... ;-)

Práce je teď dost, ale jde to.

A Oktávka?? Potkávám ty nové skoro denně a stále trvám na tom, že to auto je šeredné... jak se mi ta původní před liftem líbila, z té nové mě chytá dávicí reflex... 8-s
1. 4. 2009 15:56
Re: vítězové
Tak aspon ty teplaky od Nguyena mohla dat skoda zadara k tomu >:D Predpokladam, ze ti to hraje lip nez vsechny sound systemy Bose a podobne >:D

Ja uz jsem si na to tak zvykl, ze uz mi to nijak nevadi. A nezkousel jsi kinedril: >:D
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
31. 3. 2009 13:23
Tabulka pravdy
Evropská čísla tu velmi chyběla.
Překvapení, jak se některá nudná, předražená a poruchová auta dobře prodávají, že ?
Mým vítězem je Octavia - český vůz na špičce prodejů v Evropě. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
31. 3. 2009 13:28
Re: Tabulka pravdy
S tou Octavií souhlasím, další úspěšné auto s technikou Golfu... :yes: 8-s >:-[]
31. 3. 2009 14:51
OCTAVIA
Ceska Octavia ma 5% podil na evropskem trhu ve sve tride. Vynikajici vysledek pro vyborny vuz. :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:01
Re: OCTAVIA
Predtým si hovoril, že jediná výhoda Octavie je jej veľký kufor, ktorý zakrýva jej absolútnu priemernosť. Jej pekné premdička, že začínaš hovoriť svoj názor, nielen just písať niečo presne opačné, čo hovorí GTI.
31. 3. 2009 16:14
Re: OCTAVIA
Danieli, takove tvrzeni bys mohl podeprit linkem, kde neco takoveho tvrdim.
Octavia prodelala (podle meho) povedeny facelift, cena take vice odpovida hodnote. V dane tride je Octavia velice blizko tomu nejlepsimu, co zde muzes zakoupit.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:16
Re: OCTAVIA
Nech sa páči. : [odkaz]%3Fdiskuse%26…
31. 3. 2009 16:25
Re: OCTAVIA
"Octavia je mezinarodnim prodejnim uspechem. Svou prakticnosti dokaze skvele zkryt absolutni prumernost.
Zajimava bude tato tabulka pristi tri, ctyri mesice, kdy zde budou i prodeje I30 ve verzi combi."
20.04.08 10:26, Octavia byla bez CR dieselu, zakladni motorem byla udychana 1.4. O PD dieselu snad netreba psat.
Danieli, pred rokem Octavia nebyla technicky prilis navysi.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:38
Re: OCTAVIA
Aha, takže stačil na to motor 1.4 TSI. Inokedy sú autá VW na priemernej úrovni, aj napriek, DSG, TSI, 4MOTION u SEMGENTU C, TDI CR, lebo majú v ponuke motory TDI PD. A odrazu, keď chceš stačí jediný motor na to, aby bol modelový rad skvelý.
31. 3. 2009 16:58
Re: OCTAVIA
DSG zde vzdy chvalim a TSI je pro Octavii pozahnanim. Na druhou stranu 4MOTION neni plnohodnotnym 4x4 a do stredne tezkeho terenu absolutne nevhodnym (take pro Octvii je opravdy 4x4 nepotrebny). PD diesely byly (jsou) v posledni dobe ostudou v CR svete.
Tudiz za posledni rok se z technicky nanejvys prumerneho vozu stala (stava) hvezda tridy. Zde si za svym tvrzenim z minuleho jara stojim.
P.S. jeste nejake pripominky, Danieli?
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 17:00
Re: OCTAVIA
Tak prečo je teda Octavia odrazu tak skvelá?
31. 3. 2009 17:07
Re: OCTAVIA
Ja to vim. Ty snad ne?
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 22:25
Re: OCTAVIA
Tak to povedz.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 22:27
Re: OCTAVIA
No KRUCIŠ tak to už někdo "POVEDZte"! Já jsem totiž ZVĚDAVÁ! ;-)
Avatar - Pierro
1. 4. 2009 09:31
Re: OCTAVIA
Kylie nedráždi hada bosou nožkou... >:D
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:04
Re: OCTAVIA
Čo na to premda?
31. 3. 2009 16:11
Re: OCTAVIA
To se ho budes muset zeptat, Danieli.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:15
Re: OCTAVIA
Nie je jedno, pod akým nickom si prihlásený?
31. 3. 2009 16:27
Re: OCTAVIA
Tak je to mozna u tebe. Jak "znam" kolegu diskutera PREMDU, muze prave ted konzultovat na druhe strane teto planety.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:36
Re: OCTAVIA
Ty si v Austrálii?
31. 3. 2009 16:52
Re: OCTAVIA
Ne Danieli, nejsem.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:59
Re: OCTAVIA
Aha, tam je tvoj myšlienkový priateľ floyd. >:D ...teda premda. ;-)
31. 3. 2009 17:06
Re: OCTAVIA
Danieli, nevim kde ted Premda je. Jakozto dospely a snad i uspeny clovek muze byt kdekoliv, kam ho vitr zavane.
Vim, rodice chteji, aby ses jim vzdy hlasil. Je dobre, ze vedi, kde se jejich deti kdy pohybuji. Mezi dospelymi, cizimi lidmi je vsak situace jina. Poznas, pochopis az vyrostes.
31. 3. 2009 15:39
TABULKA
Zaujímavé je venovať pozornosť nárastu či poklesi predajov. Z prvej desiatky išli dolu až šiesti, najviac megane o 25,7 %, zrejme v očakávaní novej generácie. Potom Astra o 20%, Logan o necelých 14% a Focus o takmer 11%. Relatívne dobre sa držia koncernové vozy, a pekný nárast zaznamenalo BMW 1.
Skresľujúci je pohľad na Peugeot, pretože model 308 sa nepredával počas celého roka 2007, ale keď spočítame predaje 307 a 308 (čo je detto ako spoločné predaje Golfov V a VI), polepšil si Peugeot o reálnych cca 5% voči roku 2007, čím sa tiež radí k stáliciam trhu.
Trošku nepochopiteľne v tabuľke figuruje Nissan Note a Golf Plus (MPV), Volvo S4 a V50 by som radil do strednej triedy, štvormetrový Mercedes A zase medzi malé autá. Takisto sem podľa mňa nepatrí Seat Toledo.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 15:51
Re: A dobrá správa pred víkendom
Žiadnemu zo Seatov sa nedarí >:D
Avatar - Plautus
31. 3. 2009 16:01
Re: A dobrá správa pred víkendom
no počkaj, zajac, on len naráža, že Toledo je trieda o kúsok vyššie...a to, že sa Seatu nie príliš darí je výsledkom nie celkom dobre zvolenej stratégie, nie nadarmo sa istý čas šepkalo, že Seat je v koncerne na odstrel, ale čo koncern zapríčinil, teraz vytiahne i ex-A4-kou na pevnejšiu pôdu, taká Ibiza (pre mňa hlavne 3dv.) je celkom slušné malé auto...
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 16:02
Re: A dobrá správa pred víkendom
[odkaz]
Avatar - Plautus
31. 3. 2009 16:07
Re: A dobrá správa pred víkendom
tak, to je náš Fiťipaldi >:D
sa nečudujeme, že sa "žiadnemu" Seatu na trati nedarí, že? :-)
neregistrovaný "nick02"
31. 3. 2009 16:19
Re: A dobrá správa pred víkendom
K Fiťipaldiho úrovni má Seatovič ďaleko.
Avatar - Plautus
1. 4. 2009 08:17
Re: A dobrá správa pred víkendom
čo sa jazdenia týka určite, inak neviem posúdiť, lebo Fiťipaldiho som nemal možnosť počúvať pri nejakých prejavoch...
neregistrovaný "nick02"
1. 4. 2009 14:44
Re: A dobrá správa pred víkendom
Môže byť... je dosť možné že aj Fiťipaldi by si poplietol Chorvátsko so Srbskom >:D
31. 3. 2009 15:52
Re: A dobrá správa pred víkendom
Zajímal by mě součet všech koncernových aut, ale neumim počítat. Když si vezmu nějakou shodnou součástku, tak to bude pěkná halda.
31. 3. 2009 21:00
Re: A dobrá správa pred víkendom
Tak to si píš, že bude, a v disciplíne "počet rôznych modelov poskladaných z rovnakých súčiastok" bude koncern šampiónom... >:D
Avatar - Plautus
1. 4. 2009 08:15
Re: A dobrá správa pred víkendom
ale tá minimalizácia nákladov, ktorú to so sebou prináša na vyrobený kus hocktorej súčiastky im ostatní môžu závidieť...nie že by som bol zástancom skladania áut z rovnakých súčiastok, no ekonomicky je to najlepší krok...čo ma však zaráža, že koncernové audisúčiastky využívajú i v Lamborghini, tam sa to skutočne nehodí, ba pri takýchto osobitých modeloch sa to až nepatrí... ;-\
Avatar - Plautus
31. 3. 2009 15:56
Re: A dobrá správa pred víkendom
presne tak, k jablkám je tam neprávom primiešaných zopár hrušiek...asi aby bola lepšia šťava >:D ;-)
31. 3. 2009 16:18
VWÍTĚZ BERE VWŠE
Tak tohle je sprcha - Bravo v evropském kontextu dokonale pokořeno cee´dem. Tohle je na hlubokou reflexi. Od zítřka tu KOKO (korejskej kovboj) může psát plamenná slova o tom, že v rámci své konkurence je úspěšný. Ano, je to sice k pláči, ale to pokoření italské konkurence prostě zaznamenat musíme.

Beru dále vodspoda ty diskuzní majstrštyky - Delta hluboko za třicátým místem. Jo, kdyby tak o umístění rozhodovala barva střechy, to by bylo číslo... Alfa 27 je na sto čtyřicátém sedmém místě, nebo je to obráceně? No i tak...

Výše to již fouká... kdo by si tu tipnul, že Golf+ udělá bezmála sto tisíc kousků... jo jo... a pak BMW 1 a AUDI A3, echt prémiová liga, fantastické umístění.

Škoda Octavia... pátá v Evropě. Tohle si pamatuj, až zavěšenej na tyči v Metru budeš snít o svý budoucí káře. Jakejpak seš ty v Evropě, taky pátej?

No a teď to přijde - GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GIGANT. První místo. Cos čekal, cee´da na plecháčích? První je vždy ten nejlepší. Jistě. Golf určuje laťku své třídy. Přes třicet let. Aktuálně technikou, kvalitou, materiály a jízdními vlastnostmi. Co je však důležité (ovšem pochopitelné) - první je zároveň nejhezčí. Dokonalý posaz na silnici. Široké rozkročení, vynikající tvář, není nic ke kritice. A technika? DSG, adaptivní podvozek, 4x4, vždyť to opravdu nikdo jiný z mainstreramu nenabízí. Cože? Že je drahý? Jistě. Pro někoho je a bude GOLF vždycky drahý. Pro bezmála půl miliónů evropanů ovšem drahý není.

Je to opět VWantastický úspěch. O to cennější, že Golf má obsah, že má legendu, že má ... prostě všechno, co lze od auta této kategorie chtít.

Na závěr ještě vyjádření velkého obdivu k celému současnému portfoliu Volkswagenu. Nikdo (nikdo) se nemůže VW postavit. vždyť co auto to pojem - FOX, POLO, GOLF, EOS, TIGI, PASSAT, TOUAREG, ROCCO,Passat CC, PHAETON...

Dnes velmi zřetelně - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:34
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Veľký príspevok a nič nepovedal. Všetko všetko zle. Delta je skvost a musí zostať jedinečnou, nechceš ju snáď vídať tak veľa ako Octaviu. Veď Delta je niečo ako 10 ročné víno z Holanndska. A tá tvoja slávna Octavia, to je len víno v pet-fľašiach, preto sa aj tak predáva. A predovšetkým-tieto predaje , neskutočných 13,7 krát menšie než u najsilnejšieho konkurenta (AUDI A3), Lancii bez pochýb zaručia skvelú budúcnosť ako LEGENDE... v spomienkach. :yes:

Možné je, že Delte sa to zlepší, no Delta je azda jediným autom, ktoré neviem nikam zaradiť. Niekedy si poviem: "Kto si to kúpi?" Ale viem, že existuje klientela, ktorá má záujem o to ktoré auto. Ale Deltu neviem nikam zaradiť. Je to kočkopes. Ani mainstream, ani prémia. To isté cenou. Prémia tým, že má štýlové doplnky, plast na prístrojovke, pripominajúci kožu a dlhšia karoséria. Inak povedané, dlhšie nafintené Bravo. Já fakt neviem, kto si ju kúpi a pochybujem, že keď bude na trhu celý rok , čiže 2009, že sa to výrazne zlepší. To auto smeruje nikam. 5 GT má svoju klientelu, X6, Nano aj Mito, ale kto si kúpi Deltu?
31. 3. 2009 16:42
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Jistě... již při tvorbě auta musí tvůrci vědět, komu auto budou nabízet. Tohle akcentuješ velmi dobře. Souhlasím, také nevím, pro koho se vlastně delta vyrábí.

A ta ironie v první části tvého příspěvku :-) jistě... dělám-li "exkluzivní" auto musí mít také prodeje v rámci exkluzivních aut dané třídy, zde tedy jde konkrétně o to, kolik se prodá například BMW1 a kolik Delt. Tahle dvě čísla vypoví vše...
31. 3. 2009 16:44
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Víno a v Holandsku? >:D

Delta se bude prodávat, ale trhat rekordy v Evropském měřítku nebude. Ta bude mít problémy pokořit same sebe. :-!
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:49
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
>:D Nuž, zrejme bude mať ťažký život.

Bingo Jossalito! Teraz som pochopil, čo chcel Klaudius tým povedať. :yes:
31. 3. 2009 16:39
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Jen dodám, tady je pěkný přehled všech modelů celého koncernu:
[ [odkaz] ]
31. 3. 2009 16:43
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
:-) 178 modelů, paráda :yes:
2. 4. 2009 09:58
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Teda ja vim, ze to delaji vsichni, ale nektere modely jsou echt popelnice, to se uprit neda :-)
31. 3. 2009 17:26
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Ale no tak, trochu objektivně:
- Delta ještě nebyla na trhu celý rok 2008, např. v Německu se prodávala teprve od 5. září.
- Alfa 147 je naopak dobíhající model, navíc vždycky určený jen pro dost úzký okruh zájemců.
- A "pokoření" si představuji jinak, než že se Ceedů s trojicí karosérií včetně důležitého kombi prodá o 13,5% víc než výhradně pětidveřových hatchbacků Fiat Bravo. Což nesnižuje zásadní chybu Fiatu, který kombi nenabízí... ;-\
31. 3. 2009 17:37
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
V obchodě neexistuje "kdyby... a nahnilá rajčata a náledí a nemocná servírka..." v obchodě platí - prodej je úspěch. Golf byl také dobíhajícím modelem. Jako Alfa. Každý ovšem dobíhá na své lajně. Mimochodem, co je na sto čtyřicet sedmičce výjimečného? Je to kompaktní mainstream, tak jako Bravo, třeba. Ano, cee´d dokonale pokořil Bravo. V kontextu s evropskými čísly zejména. Jestli má Bravo kombi nebo nemá, jestli dělaj klimatizaci, nebo fasuješ větráček na přístrojovku není důležité, důležité je, že cee´d prodá více než Bravo. Což je tedy tragédie. Dokonalá. Všechny tvé ostatní věty jsou než tance na své vlastní rakvi.
1. 4. 2009 08:14
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Alfa Romeo 147 je sice hatchback, ale charakterem svezení se mnohem víc blíží malému kupé, jako třeba bývala Puma. Benzínové motory jsou vysloveně točivé s výraznou výkonovou špičkou, velmi rychlé řízení atd. Zároveň taky poměrně málo místa vzadu a v kufru. Prémiová Alfa Romeo se prostě typem 147 nikdy necpala do mainstreamu, kde by zbytečně konkurovala mateřskému Fiatu, nesnažila se vyrobit univerzální hatch á la Golf, Astra, Bravo a spol., ale spíš typickou Alfu v malém balení.

Technicky zajímavé je třeba přední zavěšení na dvojitých lichoběžnících a nikoliv McPherson (vzadu je víceprvková náprava).

Golf V. jistě také končil, ale podívej se, po kolika letech výroby - 147 se vyrábí od roku 2000 (a mimochodem byla zvolena Vozem roku 2001 :yes:), Golf V. se začal prodávat koncem roku 2003.
1. 4. 2009 08:59
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
myslíš že ho o něčem přesvědčíš? Argumenty? Argumenty nevytrženými z kontextu?

Všiml jsem si, že disponuješ obrovskou dávkou trpělivosti, ale někdy to už hraničí až se sebetrýzněním >:-[]

Každopádně přeju hodně štěstí - Fiat a Alfa jsou jeho velké traumy a bude proti nim bojovat jako levw >:D
1. 4. 2009 09:12
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Já už jsem takovej misionář... ;-)

A taky to píšu pro ostatní, aby tu byl k přečtení pohled z obou stran.
1. 4. 2009 10:12
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
:yes:

moudrému napověz, ostatním stačí infošky z letáků.... :-!
1. 4. 2009 09:05
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
ještě by snad k těm prodejům bylo dobré uvést prodeje po jednotlivých zemích. Největší propady celkových prodejů zaznamenali právě trhy na jihu, naopak relativně nejmenší v Reichu, ČR a pod. No a známé pravidlo o nejsilnějším postavení značky doma + v okolitých zemích platí a platí... :-!
1. 4. 2009 11:02
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Proč ne, jen jsem to nenašel po třídách. Celkově za jednotlivé země je to třeba tady:
[odkaz]
na str. 12 a dál.

Kdo to nechce hledat, tak velké trhy dopadly v roce 2008 takto (% jsou pokles či růst oproti roku 2007):
Španělsko -28%
Itálie -13%
Velká Británie -11%
Německo -2%
Francie -1%
Polsko +9%
Avatar - DRBNUTY
31. 3. 2009 18:52
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Onanie v mateřských školách
Tito nejmladší masturbanti se vyskytují se statistickou přesností v kolektivech malých dětí, kde celkem bez zábran provozují své oblíbené přivolávaní libosti, doprovázené sníženou pozorností k okolnímu dění, badatelnou z lehce nepřítomných pohledů. Ručička bývá často v kapsičce kalhot, kde se téměř neznatelně pohybuje. Někdy ručička trochu nesměle směřuje do nohavičky trenýrek, jindy bez zbytečných cavyků míří rovnou za gumu u trenýrek, přičemž trenýrky mohou být až na půl žerdi.
31. 3. 2009 19:09
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Jak to souvisí s výše uvedeným článkem?

PS: Na prezentaci tvých vlastních osobních úchlek opravdu není tato diskuze vhodným místem.
Avatar - DRBNUTY
31. 3. 2009 19:24
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
Precitaj si GTIho clanok a pochopis...vlastne nepochopis,lebo ty nechapes nic...
31. 3. 2009 20:08
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
GTI komentuje tabulku prodejů v Evropě.

Ty komentuješ svou osobní úchylku.

Ten kdo nechápe a je mimo mísu, jsi ty. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 4. 2009 17:11
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
GTI komentuje tabulku prodeju v evrope,onanuje pri tom a navstevuje matersku skolu...co je na tom nepochopitelne?Ty budes urcite jeho spoluziak >:D
Avatar - white label
31. 3. 2009 21:07
Re: VWÍTĚZ BERE VWŠE
To je jen tvá oblíbená četba, nebo přímo autobiografie...? :-! :*)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 20:52
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
V tom "rozvášnění" jste "glorifikovala" i takový PHAETON - doporučila bych vám někdy přečíst něco o TECHNICKÉ úrovni tohoto vozu a nebo když OSLAVUJETE ona PRODEJNí čísla: tak třeba i ty ...
VW Phaeton PROHRÁVÁ skoro na VŠECH frontách (prodeje i hodnocení technické úrovně - tak ten prosím NEeeee) :no:
PS: A v poslední větě je TAKÉ chybka, dnes se začíná říkat PORSCHE (majitel vw) ;-)
Pěvwný den :-)
31. 3. 2009 21:09
Re: Z hluboka dýchat!
Ale že se tomu VW a i Oktávce daří, co?! No snad to s tou Pradou v Jumeirah rozdejcháš...

PěKný deN ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 21:36
Re: Z hluboka dýchat!
Děkuji DÝCHÁ se mi VELMi dobře :-)
Mne spíše mrzí, že VÍCE (komerně) NEuspěli takoví jako Mazda 3 a Subaru Impreza nebo i Lancia Delta ...
NErada bych se dočkala dob, kdy na silnicích budou jezdit JEN VW a Toyota a Hyundai a NIC jiného ;-\
PS: V hotel(u) Jumeirah jsem sice NEbyla, a(le) Dubai za to spíše NEstojí, zato PRADA ano! :yes: :-)
Pěvwný den ;-)
31. 3. 2009 21:42
Re: Z hluboka dýchat!
Hele zase, Čínské pivo Snow se stalo nejprodávanější značkou piva na světě, a připravilo tak o prvenství americký Bud Light. Proste nejlepsi neni nejprodavanejsi. To cinsky pivo myslim, je jeste hnusnejsi nez Bud Light.
Avatar - white label
31. 3. 2009 21:46
Re: Z hluboka dýchat!
To máš pravdu, ale něco takového, jak sám vidíš, se v Evropě stát nemůže... :*) :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 22:25
Re: Z hluboka dýchat!
Ehm, v Evropě se už TAKových NEsmyslů stalo ... 8-s
NEbo máte dojem že ta tabulka PRODEJů je identická s KVALITOU?
NEmyslím, že je to v "autoprodejích" nějak ZÁSADNĚ "jiné" než v hudbě, návštěvnosti filmů, prodejem knih, sledováním tv pořadů atd. - nebo vy si myslíte že "prodeje" jsou vždy jen podle KVALITY? Ni NÁHODOU!
PS: A já si myslím, že komerční NADvláda golf je už "dostatečná", já bych NEchtěla aby 90% trhu zabral golf-jetta-octavia-leon-toledo-A3 a všichni OSTATNí se o těch zbylých 10% "dělili" - vy snad ANO? 8-s
Pvwěkný den ;-)
1. 4. 2009 13:21
Re: Z hluboka dýchat!
A já o tom sním - každá rodina svého Golfa. Dobře bude, až se Golfy budou vyrábět ve všech továrnách ve celé Evropě. Manageři Jettu, obchodní cestující kombíka, závodníci Scirrocco (či jak se to píše), sexbomby Eosy, taxikáři Golf Plus, pro lesníky Tiguan - no a pak už to nebude mít chybu. Bude to takový krásný golfí svět....bože, ať už to PSA, Renault a Fiat (s těmi svými pseudoodnožemi a "značkami") zabalí a přestanou zaclánět na trhu, kde je stejně prakticky nikdo stejně nechce..... >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 22:44
Re: Z hluboka dýchat!
Tak je to VŠUDE (a ve VŠEM) ... ale Corona (jednou za čas, s citronem či limetkou) NENí "špatná" :-)
31. 3. 2009 22:53
Re: Z hluboka dýchat!
GTI, Teba je tu škoda, Teba by si malo VW zobrať do reklamného oddelenia a určite by neprerobilo, alebo nejaká politická strana do propagačného oddelenia. Mňa osobne prekvapuje VW, ako dobre vie predávať aj v týchto časoch, lebo aj keď Golf je výborné auto, nie zas o toľko lepšie, aby v z hlavnej konkurencie iba on dokázal rásť. No a na kórejcov si treba zvykať, ceedy, i-30 a ostatné budú každý rok mať vždy len viac percent z trhu. teraz napr. Kia Soul ponúka záruku na 5 rokov bez obmedzenia kilometrov, to by ma zaujímalo, ako by sa tvárili, keby som ju mal namiesto služobnej Felície pred pár rokmi, 4,5 roka a 330 tis.km
Avatar - white label
31. 3. 2009 23:06
Re: Z hluboka dýchat!
Ona ta záruka na 5 roků bez omezení km, bude jinak pořádně "omezená", ale to je asi tobě jasné...
31. 3. 2009 23:16
Re: Z hluboka dýchat!
Keby bola len na motor a hnacie ústrojenstvo na 5 rokov bez obmedzenia km, ako je na ceede 7 rokov, alebo 150 tis km, tak by to bol úspech, ale aj risk.
Avatar - white label
31. 3. 2009 23:22
Re: Z hluboka dýchat!
To jo, ale znáš to: "Záruka se nevztahuje na závady vzniklé běžným používáním a opotřebením..., ale pouze na výrobní a skryté vady...atd." ;-\ :-O :*) ;-)
31. 3. 2009 23:36
Re: Z hluboka dýchat!
Tak túto pasáž by som si dal pred kúpou naozaj podrobne vysvetliť, lebo bežná závada vzniknutá opotrebením je na hnacom ústrojenstve skoro každá.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 23:49
Re: Milý white label(e)!
Vy se VÝHÝBÁTE onomu Scirocco x Citroën C5 (to co vy SÁM mi "přiřkl" nějak SÁM NEzvládáte) ... nuže POCHVALTE Citroën (alespoň tu palubku, její zpracování/design - když JÁ mohu pochválit /právem/ Scirocco 2.0 T(F)Si ... vy ne? ;-) )
PS: Již jsem to říkala, Scirocco se mi docela "zamlouvá", ale ta PALUBKA .... ;-\
Pvwěkný den :-) a dobvwou ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 23:51
Re: Proč myslíte ...
... milý vwhite label(e)? Brumlovi jsou 4 (záruka je na 5 let a 150.000 km) a (naštěstí) zatím moc NE"zlobil", ale již "zazlobil" a POCHOPITELNĚ "vše" kryje záruka :yes: Kdyby "zlobili" a "vykrucovat se" chtěli, pošlu na ně Buřtíka >:-[] (ale myslím že to NEhrozí - to prostě to za to NEstojí) - teď BEZ ironie (zrovna tak jsem "o(d)jezdila" první C5 - i když tu jsem touto dobou již prodávala ...)
Tedy NEvím jestli (a proč by) to u Kia mělo být "jinak" (u Citroën - alespoň MIMO česko - to celkem "ohne Problem" funguje)
Pvwěkný den ;-)
1. 4. 2009 19:13
Re: Proč myslíte ...
Jak je vidět, tak ani to C5 nepomáhá v prodejích.
1. 4. 2009 00:50
Re: Proč myslíte ...
To není dobrý nápad. GTI má talent lidi od VW odhánět.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:21
OCTAVIA
ŠKODA OCTAVIA a piate miesto. Viac než polovica predaných aut čo Focusov. Octavia je najlepší výrobok Škody za posledné desaťročia skutočne reprezentuje Česko v tom najlepšom, že aj tu sa dokáže vyrábať auto na svetovej úrovni, ktoré tromfne aj Megane. :yes: :yes: :yes: Na to musia byť Česi pyšní.
Rozbalit vlákno
6
31. 3. 2009 16:23
Re: OCTAVIA
Jistě, ti co autům rozumí pyšní jsou :yes:
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 16:26
Re: OCTAVIA
Bezpochyby. :yes:
31. 3. 2009 18:19
Re: OCTAVIA
Megane se dělal od r. 2002, je bezkonkurenčně nejstarší ze všech modelů. Velikost německých trhů také hraje svoji roli.
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 22:30
Re: OCTAVIA
Ano, ale minulý rok bol ešte piaty. A vôbec, aj Golf je tu od roku 2003 a predáva sa dobre. Ale áno, zohralo tu rolu aj vek. No ide tu o to, že stále patril k tým lepším a Octavia ho predbehla. :yes:
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 22:30
Re: OCTAVIA
??? :-! :-! :-! !!!
Avatar - Pjenkava
31. 3. 2009 16:56
Výsledek Octavie
Zajímavá zprává o tom pětiprocentním podílu té Octavie. Jsou zřejmě zahrnuty obě generace. I tak je překvapující, že se prodává víc než Megane nebo Dacia Logan. Je to dobré auto a jedno z nejkrásnějších (před faceliftem), bravo.
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2009 19:39
Re: Výsledek Octavie
No v tom je ten problém - Oktávia Tour už nepatrí do nižšej strednej triedy. Svojimi rozmermi a výbavou by už mala byť o triedu nižšie - veľký kufor to nezachráni.
Avatar - T613
31. 3. 2009 20:58
OT: nová zbraň na piráty přechodů
Vzhledem k vzrůstající bezohlednosti chodců se toto rozhodlo ministerstvo obrany řešit, a zadalo vývoj ozbrojené verze Octavie Tour combi.
[odkaz]
[odkaz]
krom CCD a IČ kamer, či laserových dálkoměrů je vybaven také samopalem PDW-17 ráže .17.
[odkaz]
chodci třeste se :-!
Rozbalit vlákno
5
31. 3. 2009 21:02
Re: OT: nová zbraň na piráty přechodů
Tak tá Octa ma nedostala, ale ten Travian ma zložil kokso... 8-s
Avatar - T613
31. 3. 2009 21:11
Re: OT: nová zbraň na piráty přechodů
Travian?
1. 4. 2009 06:46
Re: OT: nová zbraň na piráty přechodů
Jasne, hneď s prvým odkazom sa v novom okne načíta komplet stránka... 8-s
Ja hrám len hokejku. >:D
Avatar - T613
1. 4. 2009 10:45
Re: OT: nová zbraň na piráty přechodů
To ej tak, když ti vyskakují nějaká okna. Mi nevyskakuje nic >:D
2. 4. 2009 06:55
Re: OT: nová zbraň na piráty přechodů
Ja som svetu otvorený... >:D
1. 4. 2009 13:10
konkurence evropských Korejců.....
Když se objevil jako novinka Cee´d, tak se tady hned vyrojila halda odborníků, kteří se radovali, jak to teď ten Cee´d natře zejména tomu nenáviděnému VW a jeho lokaji škodovce.

Cee´d rozhodně není špatné auto, na nic si nehraje, dalo by se říct, že je to korejská corolla či auris s tím, že lépe vypadá a méně stojí, no a na ověření kvality si budeme muset pár let počkat - mám na mysli, jak to bude vypadat se statistikami a hlavně jaké budou zkušenosti majitelů, ale je to auto, o kterém lze uvažovat za určitých okolností při racionálním způsobu myšlení.

Nicméně, začíná být zřejmé, komu tohle auto (a i30 podle všeho taky) bude uřezávat z trhů v Evropě.¨Nebudou to německé automobilky, nebude to škodovka, ale podle všeho to budou Francouzi a Italové. Tady tak chvástavě zejména některými jedinci oslavované Bravo je přesně tam, kam patří (loni jsme tady mohli číst, že až se bude prodávat celý rok, tak to tomu Golfu natře...a řadu podobných pitomostí, mimochodem stejné to bylo rok před tím se zázrakem PuntoGrande) a letos se ukazuje, jak to s ním je. Argument, že Bravo nemá kombík je typicky "italský" argument. Co brání kombík začít vyrábět? PSA nebo Renault je na tom sice z hlediska portfolia lépe, ale i tady si evropští Korejci vezmou svoje, především na trzích na sever od Alp.

Pořád se tady řeší otázka prémiovosti, image apodobně, ale tady je klasický příklad, že italská a francouzská produkce žádnou zvláštní image prostě nemá. Auta téhle kategorie si kupují normální lidé, kteří chtějí kvalitní a cenově příznivý produkt a hlavně si nepotřebují dokazovat svoji velikost "údajně" imidžovou značkou auta. Fiat, ale ani alfy či renaulty v téhle kategorii žádnou image nemají, neměly a ani ji mít nebudou.

A jestli nějaké auto přece jenom vyčnívá, je to právě ten nenáviděny Golf, který v posledním provedení ukázal zase všem záda. Mimochodem, po dlouhé době jsme si koupil jakýsi motoristický časopis, kde se testoval nový Golf, Cee´d, nový Reneault Megane, Bravo a Auris s menšími naftovými motory. Golf vyhrál s přehledem ačkoliv byl nejdražší (a měl dvoulitr, ostatní měli 1,6ky v turbodieselu), Cee´d byl druhý, za nimi Auris s Meganem a Bravo z toho vyšlo celkově nejhůř. Jo, a mimochodem, o plastech se tamn prakticky nemluvilo, zato se tam řešily takové nepodstatnosti jako jízdní vlastnosti, ovladatelnost, ale také třeba vnitřní prostory, kdy bylo dokázáno, že nejobjemnější kufr zdaleka nemusí být nejlepší z hlediska využitelnosti.

Takže ona ta statistika prodeje vlastně docela dokazuje racionální uvažování kupců.....
Rozbalit vlákno
3
1. 4. 2009 13:32
Re: konkurence evropských Korejců.....
Výstižné a pravdivé :yes:
1. 4. 2009 14:22
Re: konkurence evropských Korejců.....
jenom lehké podpíchnutí - a Golf exceloval také ve výkonu, síle, krouťáku motoru? ;-)
6. 4. 2009 12:54
Re: konkurence evropských Korejců.....
V kroutícím momentu bylo Bravo lepší - ale v maximálce, akceleraci a světe div se, vespotřebě byl Golf lepší. Nejúspornější byl Megane, což bylo jeho jediné prvenství. Bravo i Megan měly objemově největší "kufry", problém byl s tím, že jejich tvarování bylo tak špatné, že jak Golf tak Kia je v elefektivním způsobu využití zavazadloivého prostoru taky převálcovaly. Jinak, Golf měl (jak píšu) dvoulitr a ne planovanou 16stovku. A jen tak mezi námi, pro koho je kroutící moment nejdůležitějším parametrem při nákupu auta? Není třeba ta akcelerace, brzdná dráha, spotřeba důležitější?
2. 4. 2009 09:38
verze combi...
Nechci nijak zpochybnit určitě právem zasloužená první místa premiantů, jejichž kvality jsou bezpochyby neodiskutovatelné. Všiml jsem si ale, že zde někdo napsal, jak to KIA natřela Italům - je to pravda, jen je třeba také vidět, že na předních příčkách jsou vesměs auta, která jsou nabízena i ve verzi combi, což např. fiat bravo není a kia ceed ano, což nepochybně hraje svou roli v prodejnosti také. Zdravím, ať vám to všem jezdí...jjkk.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DaewooMaster
2. 4. 2009 18:37
Zkreslení údajů v tabulce
Pan "odborník", co sestavoval tu tabulku, je zřejmě vtipálek, když tam kupř. jedno auto bezostyšně rozepsal do 2 řádků! >:D Chevrolet Nubira je totiž totéž, co Chevrolet Lacetti. Ale to je fuk, můj názor na tyhle "zaručené a objektivní" statistiky to stejně nijak nezměnilo... >:-[]
Rozbalit vlákno
0