Testy
Opel dokazal vytvorit velice povedeny kombik. Z nemeckeho mainstreamu jde podle meho soudu o nejpovenejsi vuz v dane tride. Vzhledove bych Tourer postavil mezi tak povedene kombiky jako M6, Avensis, nebo C5.
Insigna prisla pro Opel v pravy cas. Prodava se vyborne a na silnicich je jiz videt. Uvidime jak si povede na ceskem trhu. Neni duvodu neverit, ze se ustali v prvni trojce ve sve tride.
Insigna prisla pro Opel v pravy cas. Prodava se vyborne a na silnicich je jiz videt. Uvidime jak si povede na ceskem trhu. Neni duvodu neverit, ze se ustali v prvni trojce ve sve tride.
Tak z tech co jsi vyjmenoval mi chybi kombik, co tam chybi 😄 Accord
Accord minule generace ano. Stavajici za velice vzhledove povedenou nepovazuji.
Minule? Myslis ten pohrebak? Tak ten bych nevzal ani za zvykacky...ani kdybych musel >😒]
No vidis. Kolik lidi, tolik chuti. Vzhled automobilu, libivost je absolutne subjektivni zalezitosti.
Tvoje chutě jsou tu obecně známé, ty tu jsou už evergreenem - Indulona Rolls alias finskej kajak, finské pokuty a CLS, co neumí vracet volant. Všechna auta kupuješ na Západě jen manželce jsi koupil Forestera (sic) v Česku, jezdíte, jak jsi psal, na chatu brodem (nepoplet sis to s Kanadou?) a tak jsi chtěl něco nepotopitelného. Jo, a taky bylo dobrý to, jak jsi tu znuděně líčil své prodeje poruchového Range Rovera... Tenkrát tu u toho z druhý klávesnice brečel i tvůj přemek >😁 :yes:
navíc řekl bych, že kromě medvědů je to spolu s C5 auto s nejlepším interiérem. A jelikož v něm strávím 99% času, tak mě to móóóc zajímá. Když to stovnám třeba s kvalitním, ale nudným audi/vw nebo tržnicovým fordem...jak si to ty lidi můžou koupit
ANO - jsem "potěšena" že tu někdo interiér C5 zmiňuje, on totiž NEJ- interiérem vyhlášen byl ... což jistě "fandy" měkčených plastů a "pečlivého" slícování ZABOLELO/zabolí - mne to "těší", ale ještě VÍCE se mi "líbí" podvozek C5 a V6 2.7 HDi motůrek a MASÁŽNí sedačka! Tak TA mi "radost" opravdu (u)dělá 😄
Pěkný den 😉
Pěkný den 😉
Kylie, interiér C5 je síce fajn a dá sa naň použiť prívlastok moderný, ale mne príde príliš "preplastovaný", taký mŕtvy a tak trochu neútulný, osobne sa lepšie cítim v interiéri AR 159 😉
Je vidieť že si ešte názorovo príli nezrelý. My starší a zkúsenejší vieme, že etalón útulnosti je len jeden. Dám ti šancu a nechám ťa hádať či vieš o akú ikonu sa jedná... >😒] 😉
je mi to jasné...váš "apoštol" však nie je mojím 😉 vivat trojkolka >😒] >😒]
ešte viac nezrelý ako som myslel. Malé jahňa. Etalónom útulnosti naprieč triedami je len jedno auto. Škodylak. Poctivý stodvaciášok. Ak toto nevieš, tak radšej driftuj na trojkolke... 😉 >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Toto je proste jedno z áut, ktoré ma absolútne neoslovili. Ako limuzína, tak aj tento kombík. Najmä druhý spomenutý voz na mňa pôsobí ťažko-preťažko, nech sa naň pozerám z hociktorej strany. Neviezol som sa, neskúsil som, takže iné hľadisko hodnotiť nemôžem, ale vzhľad ma rozhodne nijak nenadchol.
já viděl sedan v reálu na pořádných kolech a vypadal fakt suprovně dynamicky a svalnatě.. :yes: ale ten kombík je fakt trochu těžký ;-\
uvidíme co na to řekne avantime jakožto odborník na design >😁
uvidíme co na to řekne avantime jakožto odborník na design >😁
Na mňa pôsobí dojmom príliš bacuľatégo medvedíka, neviem si pomôcť. Nevidím tam svaly, skôr sadlo.
Podľa môjho názoru je dizajn napríklad C5 ďaleko ďaleko sympatickejší a vyváženejší.
Podľa môjho názoru je dizajn napríklad C5 ďaleko ďaleko sympatickejší a vyváženejší.
Já bych to nazval spíš přerostlou krávou tesně před porážkou. A to tý krávě hodně křivdím.
Insignia jako taková není tvarově špatná ani v případě tohoto kombíku. Nijak neurazí ale ani nenadchne. Souhlasím s tím, že páté dveře a záď celkově jsou trochu překombinované, co mi však vadí nejvíce jsou až obludné rozměry tohoto auta. Děsím se, že střední třída bude mít za chvíli 5 metrů... Užjsem tu jednou mluvil o páté generaci Oktávky, která bude velikostí atakovat S-klassu... :-!
Keď sa pozerám na dlhý pretiahnutý zadok tohto auta, tak ma napadla len jedna praktická otázka, ako zacúvať s takýmto hebedom k stene. Na Mondeu Combi som jazdil tri mesiace, ale nenaučil som sa to odhadnúť, no toto je ešte dlhšie a zadné okno šikmejšie.
Parkovacie senzory Ladlen... parkovacie senzory. 😉
To áno, ale čo bez nich, nie každý si kúpi auto s takou výbavou, nemyslím, že ich má Insignia v základe.
Tak potom už len odhad a pevné nervy, alebo ženu či priatelku, čo vylezie von a bude ti vravieť či ešte môžeš.... >😁
Suhlas. Kombik som nazivo nevidel, ale v sedane som uz sedel, a mam z toho auta rozpacity pocit. Ten dizajn je skratka divny. Ked vyslo nove Mondeo, obcas som cital ze je to taka prerostla krava, ale Insignia je v tomto este dalej. Insignia ohuri dlzkou a sirkou, ale nie pritazlivym dizajnom. Ja ju radim do tej istej kategorie, ako Avensis: mozu to byt technicky dokonale auta, ale ich dizajn nemozem akosi stravit...
proti gustu. nemuzem mit kazdej stejny vkus, kam by sme to dosli. ale rekl bych, ze vetsine lidi se ten design libi (aspon sedan). ne nadarmo to vyhralo auto roku nebo co to bylo ne ? 😄
Každý sme iný. Napríklad mne sa posledný Avensis celkom páči. Napriek tomu, že má tiež pár optických kíl nadváhu, ale sú tvarované inak.
a páčila sa ti aj minulá verzia??
Tam to bol neutrál. Veľké a trochu ťažké, ale ten umiernený krotký výraz robil z auta veľmi nenápadnú obludku... >😁
a čo plasty?? >😒]
"ty tupec tupý", čo máš už v hlave namiesto mozgu granulát? >😒] >😒]
inak v pohode, na ich výrobu použili taký istý granulát ako VW, to že pomer ďalších prísad sa mierne líšil, nijak vážne neohrozovalo ich kvalitu...
inak v pohode, na ich výrobu použili taký istý granulát ako VW, to že pomer ďalších prísad sa mierne líšil, nijak vážne neohrozovalo ich kvalitu...
ja som počul o tom že plasty v oploch chutnajů ako kakance a už v salóne odpadávajú ako tie v brave. takže trepeš chujoviny ty jedno malé bábo s plienkou!!! >😒]
no neviem, kto trepe chujoviny, podľa mňa hlavne ten, kto tie kakance ochutnával...na názor takého človeka by som ja nedal >😒]
us zacinam stradat, ten 2.8V6 a 6 stupnik automatek se me pod 1mego hodne libit 😄
... to designéři Opelu dostali pozdě výplatu, že se takhle na kombajnu pomstili?... ;-\
Sedan považuji za podstatně zdařilejší, než kombík, jehož záď absolutně postrádá harmonii. Boční tvar víka zavazadelníku je ve stylu Audi Q7 (to jsem jen připomněl snad notoricky známý fakt), tvary jsou nesourodé. Korunu tomu nasadí lišta, která působí jako pěst na oko... 8-s
Takže další kombík, který svou značku nemusí tajit. Kombi od Opelu jsou rozpoznatelné na sto kilometrů dopředu... >😁
...
Jako designově nejzdařilejší mainstreamový německý kombík vidím Mondeo. I přes jisté pouťové detaily se stále jedná o ladný a dynamický vůz. Passat je sice vyvážený, nicméně na nováčky nestíhá, no a Opel... co dodat :-!
Sedan považuji za podstatně zdařilejší, než kombík, jehož záď absolutně postrádá harmonii. Boční tvar víka zavazadelníku je ve stylu Audi Q7 (to jsem jen připomněl snad notoricky známý fakt), tvary jsou nesourodé. Korunu tomu nasadí lišta, která působí jako pěst na oko... 8-s
Takže další kombík, který svou značku nemusí tajit. Kombi od Opelu jsou rozpoznatelné na sto kilometrů dopředu... >😁
...
Jako designově nejzdařilejší mainstreamový německý kombík vidím Mondeo. I přes jisté pouťové detaily se stále jedná o ladný a dynamický vůz. Passat je sice vyvážený, nicméně na nováčky nestíhá, no a Opel... co dodat :-!
"Bohužel jsme dospěli k závěru, že žádný z plánů obou podniků nepředstavuje životaschopnost, takže neopravňuje další velké investice, které požadují" Opel Insignia Sports Tourer: První moje dojmy ...
[odkaz]
[odkaz]
Mně jako ROZUMné a SPRÁVNÉ se to "jeví", možná sice NEradostné, ale PROČ "podporovat" pekárnu co dělá "chnusné" ještě v den upečení zastaralé/tvrdé pečivo?
Pěkný den 😉
Pěkný den 😉
... kdy KONEČNĚ ten Opel "zkrachuje"? 8-s
Az si koupis normalni interierove dvere a sundas plakat v ramu, co mas na zdi 😉 .
Já doufám, že nikdy. Prodeje má více než dobré (nárůst 60% oproti minulému roku). Tak snad to nějak dopadne dobře.
60%? To je teď díky "Abwrackprämie"?
Pokud vím stále POŽADUJí po německé vládě 3,300.000.000 € - jen tak "na výpomoc" - JÁ bych je NEdala (a teta Angela snad TAKÉ NEdá!).
PS: I když uznávám že v poslední době se Opel HODNĚ zlepšil
Pěkný den 😉
Pokud vím stále POŽADUJí po německé vládě 3,300.000.000 € - jen tak "na výpomoc" - JÁ bych je NEdala (a teta Angela snad TAKÉ NEdá!).
PS: I když uznávám že v poslední době se Opel HODNĚ zlepšil
Pěkný den 😉
GM jako takove bych zavrel. bohuzel je tam i opel a toho by mi bylo jedineho lito...
Spravne to napsal nekdo ve speedu. panuje nejaky prirozeny mechanizmus a kdyz si jejich auta nikdo nekupuje, tak to asi neni dobry podnik, nedelaji dobra auta a meli by skoncit. to je jak kdyby tady zadalo o pomoc tesco, ze se jim blbe prodavaj rohliky zatimco ostatnim to jakz takz jde ale nikdo by uz neresil, ze ty rohliky sou hnusny...
jak rikam. skoda ze s nima je opel...
Spravne to napsal nekdo ve speedu. panuje nejaky prirozeny mechanizmus a kdyz si jejich auta nikdo nekupuje, tak to asi neni dobry podnik, nedelaji dobra auta a meli by skoncit. to je jak kdyby tady zadalo o pomoc tesco, ze se jim blbe prodavaj rohliky zatimco ostatnim to jakz takz jde ale nikdo by uz neresil, ze ty rohliky sou hnusny...
jak rikam. skoda ze s nima je opel...
PLNĚ a NAPROSTO, s vámi milý skejpo, SOUHLASím :no: - tam bych GM poslala, neb u něj jde o "krizi" trvající ... 25 let?
Prostě "zadělávali" si na "to" již DLOUHO a TEĎ se to během pár týdnů/měsíců (ani let) NEvyřeší. Pár modelů bude škoda, ale DOTOVAT výrobu automobilů (proti konkurenci) - to je vážně NEsmysl (možná snad by vyšlo LEVNĚJi ty zaměstnance JINAK/JINDE "uměle" ale "smysluplně" zaměstnat, než TAKová auta vyrábět).
Jsem docela zvědava JAK to dopadne, JAK se politici rozhodnou - já bych je "odřízla" a NIC (žádné penízky) jim NEdala!
Pěkný den (škoda že s nimi je saab 😉 - ten BÝVAL "zajímavý")
Prostě "zadělávali" si na "to" již DLOUHO a TEĎ se to během pár týdnů/měsíců (ani let) NEvyřeší. Pár modelů bude škoda, ale DOTOVAT výrobu automobilů (proti konkurenci) - to je vážně NEsmysl (možná snad by vyšlo LEVNĚJi ty zaměstnance JINAK/JINDE "uměle" ale "smysluplně" zaměstnat, než TAKová auta vyrábět).
Jsem docela zvědava JAK to dopadne, JAK se politici rozhodnou - já bych je "odřízla" a NIC (žádné penízky) jim NEdala!
Pěkný den (škoda že s nimi je saab 😉 - ten BÝVAL "zajímavý")
Kylie, snažně Tě prosím, přestaň psát některá slova verzálkami. Tahá to za oči víc než když někdo píše permanentně se zapnutým capslockem. Myslím že mi levé dokonce teď začalo slabě krvácet. Ty se asi ráda posloucháš a nahrazuješ si tím gesta, intonanci a dokonce máš možná pocit jak tím svůj psaný projev vyšperkováváš. Bohužel se mýlíš a dle reakcí dalších činíš pravý opak.
jj, hlavně díky šrotovnému. Nejvíce z toho těží Agila a Corsa. I Insignie má slušné prodeje (zatím nad očekávání Oplu). Na motor-talku jsem se dočetl, že dokonce v Řecku to bylo za únor nejprodávanější auto ve své třídě. Co šlo dolů jsou prodeje Astry, která už by měla být nahrazena tento rok, pokud bude vše OK. Tak uvidíme, jak to dopadne.
A z těma pěnezma se není čemu divit, vždyt dost jejich peněz odešlo do GM.
A z těma pěnezma se není čemu divit, vždyt dost jejich peněz odešlo do GM.
Prosím vás, nevíte, kdy konečně Kylie začne psát jako normální člověk ? Tahle změt velkých a malých písmenek se nedá číst !
No ale já NEjsem "normální" (a ani bych NEchtěla být) 😉
Tak se, milý skejpo, prosím NEzlobte (já jsem prostě TAKová) a přeji VÁM
Pěkný den 😄
Tak se, milý skejpo, prosím NEzlobte (já jsem prostě TAKová) a přeji VÁM
Pěkný den 😄
Podivej se, zvlastni lide byvaji alespon uspeni a tvrdi, ze normalni byt nechteji, ale ty nejsi ani uspesna, tak si prosim odstran z klavesnice tlacitko ,,Shift" nebo nepis.Projevujes se jak 13ti leta 😉.
Sice NErozumím tomu: "...ale ty nejsi ani uspesna" ale KDYŽ už, tak já říkám že je mi "seduň" (to ale POCHOPÍTE, až asi tak DVAKRÁT starší budete 😉 )
Tak se mými písmenky NEtrapte a kdyby jste ZÁJEM měl o autíčkách si "pokecat" můžem ...
PS: Suzuki "intruder" - to NEznám, to je nějaká motorka, či tak něco?
Ford Cougar - to NEmáte špatný vkus (ten znáček na "čumáčku" se mi LÍBí(l) - a vůz to NEbyl špatný, snad jen MOTOR NEvím jaký, tedy "teoreticky" V6, ale prý s ním bývaly "problémy" (typu "neoleju-li" "nezkontroluji-li" olej každých pár km - když BLIKne kontrolka, je to už v "pu***"?). Pamatuji si to dobře?
Pěkný den 😄
Tak se mými písmenky NEtrapte a kdyby jste ZÁJEM měl o autíčkách si "pokecat" můžem ...
PS: Suzuki "intruder" - to NEznám, to je nějaká motorka, či tak něco?
Ford Cougar - to NEmáte špatný vkus (ten znáček na "čumáčku" se mi LÍBí(l) - a vůz to NEbyl špatný, snad jen MOTOR NEvím jaký, tedy "teoreticky" V6, ale prý s ním bývaly "problémy" (typu "neoleju-li" "nezkontroluji-li" olej každých pár km - když BLIKne kontrolka, je to už v "pu***"?). Pamatuji si to dobře?
Pěkný den 😄
Hned po PSA, na blbou otazku, blba odpoved. Zrovna Opel nema vubec spatnou modelovou politiku.
Opravdu? Nu, možná - tak KDE je (dle vás) ta CHYBA, že dlouhodobě PROBLÉM má ... a týden poté co ocenění pro Insignia "Car of the Year" dostal - o VELIKOU finanční pomoc vládu požádal?
To přeci NEní problém "týdnů či měsíců" - to je důsledek DLOUHODOBÝ(ch chyb), nebo (JAK to je)?
PS: Jak jsem tady VÝŠe napsala, v posledních letech nastala (v kvalitě) jasná ZLEPŠENí, ale .... podnik je PRODĚLEČNÝ!
Vyrobit DOBRÝ konkurence(skoro)SCHOPNÝ rohlík je "prima", ale když se na něm PRODĚLÁVÁ :no:
To přeci NEní problém "týdnů či měsíců" - to je důsledek DLOUHODOBÝ(ch chyb), nebo (JAK to je)?
PS: Jak jsem tady VÝŠe napsala, v posledních letech nastala (v kvalitě) jasná ZLEPŠENí, ale .... podnik je PRODĚLEČNÝ!
Vyrobit DOBRÝ konkurence(skoro)SCHOPNÝ rohlík je "prima", ale když se na něm PRODĚLÁVÁ :no:
Kylie a tobě se ten nový brumla od Opla nelíbí?? 😄
Chybi mu Sarkozyho patina 😉
Nu já zpočátku trochu "předpojatě" na Insignii se VŮBEC NEdívala, pak jsem "mrkla" a špatné to NENí, ale OpelPROBLÉM je trochu JINDE, on "jméno" až tak dobré NEmá a trochu LEVNĚJi prodávat musí a "výdělečnost" je nízká (asi možná hlavě vlastní MOTORy mu chybí)
PS: A "Monsieur la Brum(la)" je jen JEDEN - nástupec se JINAK bude jmenovat a i když proti Insignia NIC NEmám, tak to "pojmenování" k ní NEpatří! 😄
Pěkný den 😉
PS: A "Monsieur la Brum(la)" je jen JEDEN - nástupec se JINAK bude jmenovat a i když proti Insignia NIC NEmám, tak to "pojmenování" k ní NEpatří! 😄
Pěkný den 😉
A kdo bude nástupcem?? Opět C5?? 😉 a jaká bude přzívka?? Francek?? >😁
Moožná ... rozhodně Citroën C5 JE (nadějný) "adept" na vítězství ... :yes:
JAK se bude jmenovat? NEvím/NEtuším - vy víte jak se bude jmenovat vaše "děťátko", co ještě ani ve "výrobním procesu" NEní?
Jméno k němu musí "pasovat", "odpovídat" ... takže ho pojmenujeme až PO vyzvednutí z porodnice ... na Brumlu jméno (skoroperfect) "sedí" - u nástupce - prostě "uvidím" 😄
JAK se bude jmenovat? NEvím/NEtuším - vy víte jak se bude jmenovat vaše "děťátko", co ještě ani ve "výrobním procesu" NEní?
Jméno k němu musí "pasovat", "odpovídat" ... takže ho pojmenujeme až PO vyzvednutí z porodnice ... na Brumlu jméno (skoroperfect) "sedí" - u nástupce - prostě "uvidím" 😄
Je potreba se na problem podivat zesiroka a ne jen slepe tvrdit prodelava... Vis snad kolik musi Opel sypat do cerne diry GM US? Astra dlouhodobe mezi nejlepsimi hatchi, Corsa dtto, Vectra pravda potrebovala nastupce jako sul, ale pak je tu protihodnotou veleuspesna Zafira... A to se nebavime o poslednich mesicich. Bez znalosti interniho ucetnictvi Opelu tezko muze nekdo tvrdit, nakolik je spolecnost zdrava, nebo mrtva na spodek.
Já bych netvrdil že nemoc oplu pochází z něho samého. Naopak kdyby se Opel vymanil už dříve z područí GM nemusel dnes řešit existenční problémy. Holt pan Vagonář hospodařil tak až dohospodařil a poustu peněz prohospodařil. Za problémy Oplu hledej pány z USA... :-!
Ja to tusim, slecna Kylie zrejme ne. 😉
Zase ale slečna Kylie nosí PRADU a ty ne... >😁
"Slecna" je už docela hoóóódně dlouho paní 😉 a navíc povoláním ekonom(ka), takže celkem TUŠí (co a jak) 😄
Šéfstvo GM jsem tu již párkrát kritizovala, ale Opel kdysi sám málem "zkrachoval" a JEN finanční injekce z USA ho před zkázou spasila - to jen tak "mimochodem" ..
Já myslím (z náznaků v tisku), že Angela NEchce Opel pomoci protože VÍ co a JAK a byť se Opel v poslední době (letech) ZLEPŠIL, ZISKovost z prodaného vozu je asi moc MALÁ (a technika/platformy jsou dnes už "globální", tedy GM - "sám" Opel se na nohy asi NEpostaví; o Saab NEmluvě) :no:
Třeba se PLETU, ale budoucnost těchto automobilek VELMi "jinak" než je dnes vidím. Myslím že "přežijí" (u Saab je to otázka s odpovědí: SPÍŠe NE!") jen v případě NAPROSTO ZÁSADNÍCH změn ve fungování!
Ono to možná na první pohled NEvypadá, ale CO má Opel "vlastního" ZAJÍMAVÉHO co PLNĚ konkurenční je? Naftové motory jsou fiat, podvozkové platformy patří GM (je to trochu "bublina" na vodě - já být Angela tak ROZHODNĚ dnes do Opel státní peníze NEsypu!)
PS: Bude to BOLET, ale to "špatné/NEdobré" musí PRYČ (je-li to i Opel ... či jeho část ... NEoddalovala bych to, to NIC NE"vyřeší")
Pěkný den 😄
Šéfstvo GM jsem tu již párkrát kritizovala, ale Opel kdysi sám málem "zkrachoval" a JEN finanční injekce z USA ho před zkázou spasila - to jen tak "mimochodem" ..
Já myslím (z náznaků v tisku), že Angela NEchce Opel pomoci protože VÍ co a JAK a byť se Opel v poslední době (letech) ZLEPŠIL, ZISKovost z prodaného vozu je asi moc MALÁ (a technika/platformy jsou dnes už "globální", tedy GM - "sám" Opel se na nohy asi NEpostaví; o Saab NEmluvě) :no:
Třeba se PLETU, ale budoucnost těchto automobilek VELMi "jinak" než je dnes vidím. Myslím že "přežijí" (u Saab je to otázka s odpovědí: SPÍŠe NE!") jen v případě NAPROSTO ZÁSADNÍCH změn ve fungování!
Ono to možná na první pohled NEvypadá, ale CO má Opel "vlastního" ZAJÍMAVÉHO co PLNĚ konkurenční je? Naftové motory jsou fiat, podvozkové platformy patří GM (je to trochu "bublina" na vodě - já být Angela tak ROZHODNĚ dnes do Opel státní peníze NEsypu!)
PS: Bude to BOLET, ale to "špatné/NEdobré" musí PRYČ (je-li to i Opel ... či jeho část ... NEoddalovala bych to, to NIC NE"vyřeší")
Pěkný den 😄
Povolanim ekonomka, hele ucetni neni ekonom, jen abysme si to uajsnili, podle toho co tu tlachas, tak cerpas info z Novinky.cz, pripadne z Blesku a dalsich pribuznych periodik, protoze ty o soucasne ekonomicke situaci nemas vubec sajn... :-!
Nu, to se skoro NEDÁ komentovat ;-\ (novinky.cz znám - v nouzi "budiž, i když zrovna VČERA jsem tu "diskutoval" iHNed.cz - to je maličko "lepší" zdroj informací - i tam mám nick Kylie, tak asi TAK; Blesk jsem do ruky NIKDY NEvzala ... a asi na 99,99% ni NEvezmu!)
"Honit peříčka" si umíte sice PĚKNĚ, ale tady jste NEtrefil, ale když vy TAKový ODBORNíK: Co říkáte na výzvu Financial Times jak oslovil 50 (nej-) významných světových bankéřů, politiků, managerů a ekonomických teoretiků a vyzval k diskuzi (článkům) na téma CO s krizí, resp. PO krizi (JAK dál?)
Já osobně bych se "shodla" s Gillian Tett - co vy 😄
Pěkný den (ale popravdě NEJ-přehled/znalosti mám asi v klasické hudbě, kdybyste chtěl zase "mudrlovat" a poCHLAPEČKOVSKU si "penisová pouzdra přeměřovat") 😉
"Honit peříčka" si umíte sice PĚKNĚ, ale tady jste NEtrefil, ale když vy TAKový ODBORNíK: Co říkáte na výzvu Financial Times jak oslovil 50 (nej-) významných světových bankéřů, politiků, managerů a ekonomických teoretiků a vyzval k diskuzi (článkům) na téma CO s krizí, resp. PO krizi (JAK dál?)
Já osobně bych se "shodla" s Gillian Tett - co vy 😄
Pěkný den (ale popravdě NEJ-přehled/znalosti mám asi v klasické hudbě, kdybyste chtěl zase "mudrlovat" a poCHLAPEČKOVSKU si "penisová pouzdra přeměřovat") 😉
Momentalne se jako prodelecnej podnik tvari kazda druha vetsi spolecnost ty telatko 😊.Hele mas deti?
Neboj, ty se toho nedozijes 😉 , abych nebyl nezdvorak...ja se toho take nedoziji..
No, ve vyšší střední to začíná být opravdu zajímavé. Sedan a liftback Insignia mě tvarem moc nezaujaly, ale kombi vypadá na fotkách výborně. Sice v mých očích nemá na mého designového favorita třídy (bezkonkurenčně Citroën C5), ale určitě je zajímavou alternativou. Bodují také hned dva zajímavé benzínové čtyřválce s turbem a možnost pohonu 4x4.
Takže tu máme obrovské Mondeo se senzačním podvozkem, nádhernou a stylovou individualitu C5, univerzálního všeuměla Insignii, cenově bezkonkurenční Lagunu a zajímavý komfortní crossover v podobě Cromy. Co víc si přát?
Takže tu máme obrovské Mondeo se senzačním podvozkem, nádhernou a stylovou individualitu C5, univerzálního všeuměla Insignii, cenově bezkonkurenční Lagunu a zajímavý komfortní crossover v podobě Cromy. Co víc si přát?
...a klasicka, celkovy tvar mi pripada protazenejsi a stihlejsi. Dal bych si rict 😉
[odkaz]
[odkaz]
Insignia, tentokrát v znamení kombi alebo ak chceme Sports Tourer prichádza s rozmermi väčšími ako mala stávajúca a vlastne už odchádzajúca Vectra Caravan. Napriek tomu, že páni z Rüsselsheimu zjavne radi posilňujú, tak Insignia vo verzii sedan, či liftback na mňa pri osobnom stretnutí pôsobila atletickejšie ako predošlá, dizajnovo ťažkopádnejšia a "suchšia", Vectra. Preto by som, naproti mnohým z Vás, zatiaľ neodsudzoval toto nabublané kombi a počkal by som si opäť na živý kontakt...síce rozmerovo veľké až prerastené, ale to od kombi práve očakávam, dá sa polemizovať o ataku vyššej triedy, ale tam práve Opel absentuje a preto nemám dôvod mať ďalej s rozmermi tohto auta problém...kto bude chcieť menšie kombi od Opla, kúpi si Astru Caravan...osobne sa mi práve pri kombi páči riešenie otvárania zadných dvier umožňujúce vytvorenie čo najväčšieho vstupného otvoru, hoc je prevzaté od Audi Q5/Q7...ale taktiež spaľovací motor niekto vymyslel a ostatní ho prevzali a tiež ďalej vyvíjali, takže v tomto taktiež problém nevidím a podľa mňa to vcelku dobre k dizajnu auta zakomponovali, dizajn ako vždy vec subjektívna, no isto s týmto trafili stred terča zase o niečo bližšie v porovnaní s predošlou Vectrou...pre mňa ďalšie zaujímavé kombi, ktoré stojí za vyskúšanie a snáď i za kúpu :yes:
Konečně tady někdo napsal něco co má hlavu a patu. :yes: Rádoby ekonomické plky Kylie a některé názory "fauvéfila" GTI se opravdu nedají číst. :no: :no: Doufám, že to Opel ustojí, protože jeho pád by vzal práci velkému množství lidí a mě auta, která mě vždy sloužila k plné spokojenosti.
P.S. Pokud je módním směrem horní outsignie, pak mám co dohánět 8-s 😄 😉
Co se týká Golfu, tohle není diskuze o kompaktech, ale chceš-li, já nemám žádnou utkvělou představu, jen vím, co nevíš ty, že GOLF je nejlepším kompaktem. Tak jako vím, že Porsche 911 Carrera je nejlepším getečkem. To je vše. Co kdo vidí mě vůbec nezajímá, nejde o pohledy, jde o fakta.
Co se týká tvého pojednání o outsignii, nasvědčuje to jen o jednom, o tvém úzkém průzoru. Pokud na svět aut nahlížíš holovětou omezeností o kopírování, pak já na tohle nahlížím zásadně složitěji.
spíš se divím, že jsi nekomentoval tu svažující se střechu, jak u meganu >😁 :yes:
Ano, na toho nejlepsiho, nejpohlednejsiho ztraci. Proste 159ka Sportwagon je jenom jedna, neopakovatelna krasavice.
z Q7 a Q5 (5.dveře-návaznost na zadní světla), tak musí být slepý, stačí se třeba podívat zezadu při otevřených 5. dveřích...
Stejně jako sedan z profilu jednoznačně evokuje současné BMW5...
C5 TOURER je nahodou OK, Insignia ale hruza. Uznavana EUROPSKA dizajnerzska sutaz RET DOT DESIGN AWARD minuly rok jasne vyzdvihla v triede transportation najporadenejsie kombi - ACCORD TOURER >😒] Kedze od vtedy sa na ziadne KOMBI neda pozerat, tento rok vyhralo Z4 😄 :-!
Jinak Insignia NEpůsobí "špatně", ale i přes MASIVNí Opel(ovskou) ANTIreklamu: "ZAPOMEŇTE na Vectru, je tu Insignia" - nevím/nevím ... já bych možná zvolila spíše ten Accord (i když jsem slyšela, že u opel opravdu "o život" bojují a prý do Insignia i 2turbo motor nějaký snad dorazí a ... ale těch 100 miliard kč co by nyní celkem "akutně" potřebovali ... to je HODNĚ peněz a ... nu jsem zvědava JAK si s "churavým" Opel Angela "poradí" - já osobně bych do automobilek peníze ze společné kasy NEsypala
Pěkný den 😉
Ona tento týden VOLNO má ... a na (jejích příspěvcích to JE vidět 😄
PS: S tím psaním NEvím/NEvím ... mne to TAKhle "baví" a já tu NEpíši jako "reklamní agentka" za 10€ měsíčně jak Galina, ale pro ZÁBAVU
Pěkný den 😉
[odkaz]
a taky se mi moc líbí ty mohutný prahy a sloupky, konečně pořádnej bytelnej kchár, kde se na bezpečnosti nešetřilo
[odkaz]
BRAVO OPEL