Napsal jsem "cenovou konkurencí" a za tím si stojím. Skutečně znám lidi, kteří chtějí pouze jakékoliv nové auto a je jim úplně jedno jestli bude velké/malé vysoké/placaté. Jediná podmínka - cena. Takže jeden z těchto lidí si koupil ve velké slevě Sparka i když původně chtěl Dacii. Ale ten Spark tenkrát byl po všech slevách snad za 140 tisíc. A je spokojenej, jezdí kolem 3-4 na stovku, nebo to aspoň tvrdí.
Ja nikde nerekl ze je Atos konkurent pro Favorita, jen jsem napsal, ze nekteri lide nevybiraji auta podle velikost/cena ale pouze podle ceny :-) Prekrucovani textu ti jde. On si jen vybral male auto za takovou cenu, za kterou by dostal vetsi, jen protoze vetsi nechtel, coz jsme nikdo nikdy nepochopili. Je mu 80, takze jeho rozhodovani byva zvlastni. A ve svem okoli znam vic lidi, kteri se rozhodli pro mensi auto za stejnou cenu jako vetsi. At uz z duvodu znacky, nebo jinych osobnich.
To je tak nehorázny blábol, čo si napísal... Podľa tvojej logiky bol Atos konkurentom Favorita...? A tvoj dedo proste chcel minúť svoj balík peňazí, takže aj keď chcel malé auto, tak si vybral to najdrahšie? Na to sú aj mokré uteráky málo...
Chapej to tak, ze dost lidi kouka pouze na cenu auta a zbytek je pro ne vedlejsi. Takovych lidi je celkem dost. Muj deda kdyz si vybiral nahradu sveho favorita, vybral si za neskutecny penize (na jeho velikost) hyundai atos, ikdyz bylo na trhu plno vetsich aut za stejnou cenu, ale on vetsi nechtel, chtel maly.
Takze v tom bych videl to porovnani, ikdyz clanek je vazne podivny.
jak může být konkurentem Sandera pidiauto?
Stejnou logikou chcete říci že Sanderu konkurují trojčata z Kolína? nebo třeba Škoda Citigo? i10?
Spark pokud vím opravdu patří do jiné kategorie než Sandero... >:D
(jo a jinak, porovnávat to a mluvit o cenové konkurenci je nesmysl. Asi jako kdybych tvrdil, že rohlík je CENOVÁ konkurence bifteku... ano je to tak, rohlík je levnější...)
vyrobcovia uz na to pomaly prichadzaju ze ludia cim dalej viac potrebuju bezne auta a nie superhypersportove megaluxusne krabice ktore su uplne k nicomu ;-)
dacia :yes::yes::yes: raz ta budu vsetci nasledovat , tvrdil som to uz davno :yes:
další generace Chevroletu Spark se asi bude v Evropě prodávat pod značkou Opel. A protože Spark je cenovou konkurencí pro Dacii už teď, logicky štafetu převezme i v přeznačené podobě.
Na ACZ opäť vyšiel umne poskladaný článok (ak sa tých pár riadkov dá článkom nazvať), keď čitatelia musia dedukovať, ako autor to, čo napísal, vlastne myslel...
No v článku je zmíněno Sandero které patří do segmentu B a nový Opel by měl být postaven ná základech Chevy Spark což je auto třídy A.
Sandero / Spark (aktuální model)
rozvor 2589 / 2375
délka 4085 / 3640
šířka 1733 / 1497
objem zavazadlového prostoru 320 / 170
Já si nevšimnul, že by NSF, Panda, PSA trio... atd bojovalo se Sanderem. U těch nejlevnějších vozů platí nepsané pravidlo, že lidé chtějí za málo peněz co nejvíce muziky a takovým nemá pidi Opel co nabídnout tím spíš ne proti Sanderu... snad jen nějakou iluzi kvality vytvořenou logem Opel.