Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti Outdoor 2.0 TDI/125 kW 4x4 DSG – Yeti RS

Jak jezdí Škoda Yeti s motorem o výkonu, který před pár lety stačil na Octavii RS?
Zpět na článek
26. 2. 2014 10:37
26. 2. 2014 12:17
27. 2. 2014 02:31
26. 2. 2014 15:51
26. 2. 2014 19:42
26. 2. 2014 10:51
26. 2. 2014 11:01
26. 2. 2014 12:35
26. 2. 2014 12:48
26. 2. 2014 12:28
27. 2. 2014 02:56
26. 2. 2014 12:29
26. 2. 2014 11:32
26. 2. 2014 11:39
26. 2. 2014 11:43
26. 2. 2014 13:54
26. 2. 2014 19:33
26. 2. 2014 11:53
26. 2. 2014 12:27
26. 2. 2014 12:40
26. 2. 2014 14:23
26. 2. 2014 14:28
26. 2. 2014 20:21
27. 2. 2014 07:39
26. 2. 2014 17:47
26. 2. 2014 19:26
26. 2. 2014 19:43
26. 2. 2014 22:05
27. 2. 2014 07:38
26. 2. 2014 13:36
26. 2. 2014 14:52
26. 2. 2014 16:31
26. 2. 2014 18:31
26. 2. 2014 17:26
26. 2. 2014 16:52
27. 2. 2014 01:23
26. 2. 2014 10:37
test???
to spíš vypadá jako PR článek než test... Napsat, že řadit 6 od 60km/hod je ok může jen člověk co s tím autem nejezdil. Mám SII 125kW DSG a ve městě je manuální řazení jediná možnost jak jet a netrápit motor. Při 50km/hod řadí 5 a jede na 1200 otáček, motor duní a třese se, dvouhmoťák úpí. Sladění DSG a tohoto motoru je katastrofa, ale cesta jak obejít emisní limity je splněna :-(
Rozbalit vlákno
4
26. 2. 2014 12:17
Re: test???
A co když to u Yetiho už vylepšili? Měli to v testu, píšou to, tak proč jim nevěřit? Není přece SII jako YI.
27. 2. 2014 02:31
Re: test???
Optimista... Alebo naivka?
26. 2. 2014 15:51
Re: test???
Přesně jak píšeš. Jezdil jsem přesně s takový Suprem pár chvil a bylo mi toho motoru fakt líto. Zejména zima a studený motor. Opravdu příšerné. Nevím jestli jde fakt jen o ty gramy CO2 za každou cenu bez jediného logického pohledu k provozu motoru.
A případně to ještě pokořenit start stopem a nechat ten motor co pár metrů zdechat. To je hned na dlouhou výdrž zaděláno.
:no:
26. 2. 2014 19:42
Re: test???
Passat TDI+DSG dělá to samé, nevím, jak to testovali...
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 10:47
auto za milion
4,2 metra dlha krabica za milion s priestorom v kabine na urovni hyundaia i20, no nekup to , tomu sa povie kauf len pre vyvolenych ;-) :yes:

tento clanok nazvat testom je odvaha nic netusiaceho , kto videl a cital testy na autoforum cz tak sa musi len pousmiat nad urovnou aka vladne na auto cz
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 10:52
Re: auto za milion
autoforum je výborný.... s tím soulas.... nicméně srovnat Jondééééé s Yetti je mimo...např. McLaren je ještě menší a tedy podle tvé logiky je Judlaj lepší a levnější....
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 10:58
Re: auto za milion
myslel som to trosku inak, ber v uvahu bezne auta nie sportiaky
26. 2. 2014 19:40
Re: auto za milion
Ber v úvahu, že tebou milované hjondéé nabízí v této třídě ix35, ze kterého se mně osobně zvedá kýbl, a jež je na tom prostorově v podstatě stejně.
Zkrátka nevyšiluj.
26. 2. 2014 20:14
Re: auto za milion
A ty ber v úvahu,že u mnoha lidí to může být opačně.Vždyť ix35 se prodá každý rok o třetinu více než Yeti.Samozřejmě počítám pouze produkci Nošovic.Nemá cenu brát v potaz v podstatě stejného Tuscona. ;-) >:D
27. 2. 2014 02:54
Re: auto za milion
To si toho krpatého Yetiho pekne povýšil...

......................Škoda Yeti vs. Hyundai ix35...................

dĺžka..............4222 vs. 4410 (+188)
šírka..............1793 vs. 1820 (+27)
výška.............1691 vs. 1670 (-21)
rázvor............2578 vs. 2640 (+62)

priestor
pozdĺžne
vpredu...........910/1090 vs. 830/1050
vzadu.............470/810 vs. 660/890

priestor
priečne
vpredu...........1430 vs. 1520 (+90)
vzadu.............1420 vs. 1490 (+70)

výška nad
sedadlami
vpredu............1030 vs. 1030
vzadu..............1020 vs. 990 (-30)

objem
kufra.......416(vrátane priestoru pre rezervu) vs. 465 (+49)

Ber teda v úvahu, že to nenávidené "hjondé" má vo všetkých dôležitých mierach pekne navrch. O priestorovej rovnosti s ix35 môže Yetík iba snívať...
27. 2. 2014 07:34
Re: auto za milion
Klaudie, děláš si srandu?
Zrovna ty bys mohl vědět, že 49l na objemu kufru nepoznáš, a právě vzhledem k větším rozměrům ix35 se dá říct, že hjondéé je na tom minimálně v kufru podprůměrně.
Ostatně doporučuji si ta malá SUV na vlastní kůži (ne metr) otestovat, budeš koukat, jak malá ve skutečnosti jsou...
27. 2. 2014 10:36
Re: auto za milion
No to je zas blábol... Klapky na oči a Škoda je najlepšia...
No, tak zrovna interiér ix35 zrovna malý nie je, to si dovolím tvrdiť napriek tomu, že SUV ani Hyundai veľmi nemusím. Interiér Yetiho je znateľne menší.
Kufor - 49 litrov na 400-litrovom kufri nepoznáš? Bež k očnému (prípadne k psychiatrovi). Keby si o.i. poriadne čítal, zistil by si, že kufor Yetiho je ešte menší ako 416 litrov, lebo do tohto objemu sa započítava aj vaňa na rezervné koleso. Rezervu si v Yetim musíš prikúpiť, a ak to spravíš, objem kufra ide dole podľa iného testu na ACZ o 95 litrov. A rozdiel 321 litrov Yetiho voči 465 litrov ix35 je už markantný. Pritom ix35 má v základe plnohodnotnú rezervu, kdežto príplatková u Zyetíka je len dojazdovka...
Ale áno, ja viem, nie sú dôležité čísla, ale to, čo sa ti pri pohľade na auto zdá... :-!
27. 2. 2014 11:06
Re: auto za milion
Ještě jednou a bez emocí a smyšlených keců:
Nikde netvrdím, že Škoda je nejlepší, to za prvé.
Tvrdím, že jak Yeti, tak i ix35 a stejně tak XXX dalších podobných aut, zvaných crossover, či malé SUV, je na tom zejména v kufru bídně = vzhledem k jejich rozměrům jsou jejich zavazadlové prostory malé.
Za druhé: Pokud chceš argumentovat 49 litry v kufru, tak při teoretických půdorysných rozměrech 90x90 cm stačí 6cm hloubky - to pro mně není důvod jeden kufr adorovat a jiný, o to samé menší, zatratit.
Za třetí: Za milión se prodává hromada aut s ještě menším objemem kufru, takže topperův výkřik do tmy, kterého se můj koment týkal je zkrátka topperovina, jak jsem psal, ať vychladne, tak to teď můžu napsat i tobě.
Yeti za mega je samozřejmě jen konfigurátorový extrém, divím se, že ho vůbec vyrobili, těžko si dokážu představit, že si někdo koupí tohle místo Passata Alltrack, například, za stejné peníze, je to ale hezká ukázka, co všechno se dá sestavit.
Přirovnávat Yeti k i20 je stejná hova*dina, jako přirovnávat třeba GT-86 k i20 - ta je taky drahá a má malý kufr a vnitřní prostor ještě menší.

P.S.

V debatě o i30 vs Octavia je kufr naprosto nedůležitá položka, ale zde pod crossovery / malými SUV je to rozhodující údaj, vtipné, holt, jak je někde napsáno Škoda, tak se některým zatmí před očima a je vymalováno...
27. 2. 2014 14:00
Re: auto za milion
Vychladni. Už melieš piate cez deviate. Hyundai je len značka ako mnohé iné nenechaj sa ňou vytáčať. ;-)
27. 2. 2014 15:48
Re: auto za milion
Nevytáčí mně značka, vytáčí mně lidská hloupost.
27. 2. 2014 19:18
Re: auto za milion
V tomto prípade maximálne vlastná. Pretože praktický argument zaberie aj na podstatne slabších diskutérov.
Avatar - Loptos
27. 2. 2014 10:42
Re: auto za milion
Moja 50kg utla partnerka povedala ze Yeti je vpredu maly. Ako neznala mlada zena? Niekde musi byt chyba! :-O
27. 2. 2014 11:09
Re: auto za milion
Tak tohle jako argument beru, jak to řekla tvoje mladá, musí to bejt pravda, i kdyby hyundaie padaly.

Mimochodem: Nemáš ji v tom yeťáku vyfocenou? Třeba v plavkách, ale může bejt i bez >:D >:-[]
26. 2. 2014 11:42
Re: auto za milion
A tato skodovka je dokonca cenovo porovnatelna ale vyrazne LEPSIA ako RR Evoque, umrel som... >:D
26. 2. 2014 12:26
Re: auto za milion
Mě se Yeti líbí a kdybych ho chtěl a měl na něj, určitě bych si ho koupil. Jeho využití mi totiž přijde daleko větší než u i20. A rozhodně nepatřím mezi vyvolené, jak případné zákazníky Yeti kastuješ. A test se mi taky libí, díky pane Jungmanne! Rozhodně nemám čas ani chuť donekonečna číst sáhodlouhé výlevy rádoby redaktorů. Jo o víkendu s tabletem v jedné a pivečkem v druhé ruce, to je jiná >:-[]
26. 2. 2014 20:20
Re: auto za milion
No tak srovnávat Yetiho s i20 je trochu mimo,za cenu 1 Yetiho v testu budu mít tři i20.To je dobrá nabídka. ;-)
Takže srovnávat s dalšími SUV a tam už není moc důvodů proč Yeti.
Nicméně přeji Ti aby se Ti to splnilo.
27. 2. 2014 02:55
Re: auto za milion
V čom ti príde jeho využitie "daleko lepší"?
1. 3. 2014 17:19
Re: auto za milion
Určitě nejsem vyvolený ale já ho mám už 100 000 km najeto jen výměny oleje a filtrů. No a jen řídící jednotka trocha naladěná v Dieselpoveru na 210 k a 430Nm.Naměřeno na stolici. Věř nebo nevěř ale jede to. Vím jezdím hlavně sám ale sedni do koncern. Tiguan či Q3 prostor vedle sebe pocitově menší i když noblesnější.Je fakt že spousta fce. se nevyužije a jejich cena je :'-( .Já Vám rozumím -je to jenom škodovka ;-) ale dobrá :yes:Jen si myslím ,že vzhled mohl být v opačném pořadí. Jinak ten článek rozhodně testem neni. S tím souhlas.
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 10:51
Krása!!!
Tohle mě opět pobavilo.....

....a ta spotřeba.... motory downsizing, spotřeba upsizing... >:D >:D nebo chce mi snad někdo tvrdit, že ta spotřeba je vlastně přívětivá? ... to by musel být snílek. Mno, je mi jasné, že se jedná zase o úplně nesmyslnou kombinaci...ale, právě v tomto případě mi tak až nesmyslná nepřijde. Ta cena je šílená.....
Shrnuto: staré auto, se spotřebou OT a s cenou Grippenu.... no to fajně :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 10:53
Re: Krása!!!
;-) :yes: nielen stare auto ale po facelifte uz aj skarede

k cene sa nema zmysel vyjadrovat... za milion mozem mat hyundai santa fe 2,2 CRDI so 145KW motorom ktory je o 2 triedy inde ako yeti a to po kazdej stranke nielen rozmermi.... [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 11:01
Re: Krása!!!
Já furt, kde máš ten milion.... už vidím >:D >:D >:D >:D non sense... ale berme to tak, že tohle je výkladní skříň modelu.... už se dá dát na střechu jen křeslo pro tchýni a rakev....
26. 2. 2014 11:09
Re: Krása!!!
tý tchýni stačí ta rakev, křeslo netřeba
26. 2. 2014 11:45
Re: Krása!!!
Elektrický, né? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 12:35
Re: Krása!!!
>:D s okýnkem, ať má v noci romantiku a nebolí ji z křesla za krkem >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 11:12
Re: Krása!!!
:yes: teraz clovek nevie ci sa smiat alebo plakat ale je to tak :yes:

chapem ze ide o vykladnu skrinu a tip top model ale to by hadam mohlo stat tak 800 000 viac nie......

mercedes GLK 2,2 CDI 125KW blue tec 7g tronic 4 matic ..... cena 972 000 Kc ....

ano ok ..... mozno ze medak ma zakald vybavou slabsi ale nepochybne ide uz v zaklade o tiez bohate vybavene auto rozmerovo o triedu az dve vacsie ako yeti s rovnako silnym ba kroutakom este silnejsim motorom a neporovnatelne vyssim imidzom a zrejme aj vyssou kvalitou a celkovou charizmou... tu fakticky nie je o com.... mat milion tak idem do GLK alebo santa fe..... neverim ze niekto vysoli melon za yetinu.... pri vsetkej ucte je ta cena hodne prestrelena... takych 800 tisic by mozno nejaky zberatel este dal... ale milion podla mna je absurdnost
26. 2. 2014 11:50
Re: Krása!!!
Má nějaký větší smysl ten tvůj příspěvěk?

Nebo je to jen opět ukázka neznalosti reality?
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 12:48
Re: Krása!!!
...zkouším to prohnat Enigmou a nic.... >:D
26. 2. 2014 12:28
Re: Krása!!!
Souhlasím, před faceliftem s těma velkejma kulatejma světlama to auto prostě mělo koule. Teď to má jenom takový kuličky. Ale i tak :yes:
27. 2. 2014 02:56
Re: Krása!!!
Teraz má hranaté guličky...
26. 2. 2014 12:29
Re: Krása!!!
Za milion českých korun můžeš mít velkou spoustu aut, ale kdo chce Yeti, nechť si ho koupí.
26. 2. 2014 10:51
to tu bude zase nablito
...dneska to vidím tak na 350-400 příspěvků a bude to jedna větší perla jak druhá....
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2014 11:01
Re: to tu bude zase nablito
pokud budou příspěvky tohoto typu tak ano, souhlas....
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:04
Re: to tu bude zase nablito
JJ jasně, ale bohužel ten super zázrak za milion drtí v prodejích už i ta mizerná Dácie Dastrem! >:-[]
26. 2. 2014 11:07
Re: to tu bude zase nablito
Copak Yetiho, Duster drtí i všechny Kajeny, Range, Géčka od Mercedesu a ták. >:D
27. 2. 2014 19:19
Re: to tu bude zase nablito
Nevedel som, že máš Daciu tak rád.
26. 2. 2014 11:08
Re: to tu bude zase nablito
a pointa?...vždyť je to úplně jedno, kdo koho drtí nebo ne. Každý ať si koupí co se mu líbí, to je každýho věc. Poslední co mě u auta zajímá je to, jak si stojí v žebříčku prodejnosti..
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:13
Re: to tu bude zase nablito
JJ a vo tom to je!!! >:-[] A tak je vidno tak Yeti není žádný trhák tu ani jinde! :no: >:-[]
26. 2. 2014 11:20
Re: to tu bude zase nablito
no a?...vždyť Ti to může být jedno. Komu se líbí a chce Duster, koupí dustera, komu se líbí yetiho a chceho, koupí yetiho. Komu se líbí X5 a chce ji,koupí x5. taková je doba:-)
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:29
Re: to tu bude zase nablito
Já myslel že tě zajímá žebříček prodejností!? A ten je ve srovnání z konkurencí docela mizerný!? Docela překvapivé výsledky pro nadšence značky!? Ještě by tě mohla zajímat eventuálně barva, nebo použitelná technika!? >:D
26. 2. 2014 11:38
Re: to tu bude zase nablito
Ty jsi ten poslední, který by byl rád, kdyby Yeti prodejně dominoval.
Teď máš spoň nějakou náplast na svoji dušičku. ;-)
Avatar - Julča
26. 2. 2014 12:24
Re: to tu bude zase nablito
Nesnáším když mi někdo stále něco vnucuje a borce co stále ještě jezdí ve FAVU a píšou ódy na ty současné Škodovácké zázraky jež se pomalu ale jistě dostávají na chvost koncernu VW!
26. 2. 2014 12:27
Re: to tu bude zase nablito
Jaký jiný smysl, než NEsmysl má tvůj příspěvěk?
Avatar - Julča
26. 2. 2014 14:18
Re: to tu bude zase nablito
Pokračuj docela jsi zajímavý! Jelito!
26. 2. 2014 14:27
Re: to tu bude zase nablito
Na co si tu hraješ? Kde tady někdo píše o tom, že má FAVO a pěje ódy?
26. 2. 2014 11:42
Re: to tu bude zase nablito
Ty něco bereš Julčo evidentě. Já ti nahoře napíšu, že mi je to jedno. A ty to vracíš na začátek :-)

Já mám škodovku rád a až dolítám roomster, tak yeti bude nástupce, ať si bude stát na jakém chce žebříčku. A o tom to julčo je, každý ať si koupí co se mu líbí. Pokud chce někdo duster, ať si koupí duster, já každému kdo si koupí nové auto fandím a vem si, jaké máme štěstí, že si můžeme vybírat z takového množství značek. Podívej třeba na kubánce nebo i ty bláznivý ukrajince, kde jim politika určí co kupovat a co ne.
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:57
Re: to tu bude zase nablito
JJ koukám že autům rozumíš! Ta TSI 63Kw super, ta je dojetá raz dva, někdy i ve 30t KM, doporučuji ti TSI 1,2 77Kw to je také bomba! Jenom mě zaráží, když na rozdíl od Kubánců máme takové možnosti, tak nakonec skončíš zrovna tam jak píšeš!? A na ty Ukrajince se vykašli! Bohužel neměli to štěstí jako My! Už jsi zapoměl co tady bylo před rokem 1989, nebo jsi ještě běhal po horách!?
26. 2. 2014 12:04
Re: to tu bude zase nablito
A já Ti s tou dobou před rokem 1989 nevyvracím, vždyť já s Tebou souhlasím a proto píšu, že buďme rádi, že máme možnosti si vybírat. Tak nechápu, proč na mě útočíš.

Já mám prostě škodovku rád, jsem na ní zvyklý a jejich auta se mi líbí jak designem, tak ergonomií. Tak nevím co je na tom špatného. A vždycky jsem s nimi byl spokojený a měl jsem spolehlivé modely a Yeti se mi líbí, tak nevím, proč bych si ho neměl koupit. Motor 1,2 TSi znám, mám ho teď v roomsteru, ale v 63 kw verzi a bohatě mi to stačí. I když do yetiho bych volil spíš 1,4 TSi.
26. 2. 2014 12:42
Re: to tu bude zase nablito
Se svojí trpělivostí by jsi měl uvažovat o kariéře streetworkera v nějaký opravdu vychytaný oblasti...upřímně tě obdivuju :-)
26. 2. 2014 12:06
Re: to tu bude zase nablito
30 tis km už mám a motor je OK. Mě každý auto vydrželo v pohodě 250 tis. km nemyslím, že by to tady bylo jinak. já se k autům umím chovat :-) o to bych obavy neměl :-)
Avatar - Barrichello
27. 2. 2014 09:14
Re: to tu bude zase nablito
Před rokem 1989 si šlo vybrat taky leccos. CHtělo to jen dvě věci: mít prachy a mít koulevlastnit něco, za co tě mohli někde popotahovat nebo na to nic nešlo sehnat....

Ale západní auta tu byly, jak nová, tak hlavně dost ojetých. Hlavní problém byl spíš na ty auta vydělat
26. 2. 2014 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 2. 2014 12:31
Re: to tu bude zase nablito
Souhlas :yes:
26. 2. 2014 13:42
Re: to tu bude zase nablito
Na českém trhu určitě ne...
26. 2. 2014 12:30
Re: to tu bude zase nablito
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Julča
26. 2. 2014 14:19
Re: to tu bude zase nablito
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 11:32
no schvalne
pozeral si niekto teraz cenu ASXka s tym silnym dieslom s automatom z toho predosleho testu? Treba este pripomenut ze ASX ma o 10cm vacsi razvor ako yeti a je neporovnatelne priesrannejsi a krajsi.... no schvalne co vravite na ten cenovy rozdiel ... ano ok... yetina je trosku silnejsia ale povedzme si pravdu 15kW rozdiel vykonu pri SUV orientovanych na mesto realne moze spravit rozdiel kolko? 20 litrov v cene? alebo30? a spolu s lepsou vybavou kolko? tak 100 litrov? viac asi nie..... ale rozhodne nie 300 litrov, to je sialene, cena yetiho je minimalne 200 litrov nad zdravy limit, porovnatelna konkurencia je o cenu celej fabie nizsie
Rozbalit vlákno
6
26. 2. 2014 11:39
Re: no schvalne
Ale oni ho neporovnavaju s ASX ale rovno z Range Roverom >:D >:D >:D

Skoro som sa od smiechu pocikal :yes:
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:43
Re: no schvalne
To si snad děláš KOZY!!! >:D >:D >:D
26. 2. 2014 13:54
Re: no schvalne
Este stale sa smejem >:D

PS: Ja si kozy nedelam, jenom na ne :-! ;-)
26. 2. 2014 19:33
Re: no schvalne
Nevím, jestli neumíš číst nebo jestli ti slova nadsázka a ironie nic neříkají 8-s
26. 2. 2014 11:53
Re: no schvalne
Ne ze bych se chtel zastavat predrazene Skodovky, ale ono to neni jenom o tech 15kW (coz je samo o sobe dost), ale i o moderni vs. zastarale prevodovce. To Mitsubishi ma o vice nez dve sekundy na 0-100, coz je propastny rozdil. Stejne tak vybava, po dorovnani vybavy je rozdil v cenikovkach nejakych tricet tisic, po zapocteni 160.000Kc slevy davane Mitsubishi uz je to necelych dveste tisic, ale proti tomu by sla zase sleva u Skodovky.
26. 2. 2014 11:34
plno zbytečností...
to je auto pro fajnšmekry, nic víc. Je ta spousta hovadin, které člověk využije možná tak jednou nebo 2x za život.
Největší nesmysly jsou ty parkovací asistenty, když člověk umí řídit, tak se bez toho hravě obejde. To je jako sousedka, ta má bavora, parkovací kameru a včera při parkování stejně nabrala auto za sebou i před sebou....kde nic není, ani technika nepomůže.....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 11:39
Re: plno zbytečností...
suhlas vystihol si to dokonale :yes: :yes: :yes:

mozes mat aj super systemy a auto za 10 melonov ale ak je kus medzi sedackou a volantom vadny tak je to vsetko k nicomu a ani tie prkotiny nebudu potom prinosom ale este skor len na obtiaz
26. 2. 2014 13:58
Re: plno zbytečností...
Podepisuji :yes:
26. 2. 2014 11:44
Re: plno zbytečností...
Jakych hovadin? Vzdyt v te vybave neni nic co by dneska nebylo v ramci podobnych aut zcela bezne? A co se tyce parkovani, tak ma jenom pipaky vpredu a vzadu s vystupem na obrazovku radia jak je u Skodovky obvykle uz deset let.
26. 2. 2014 11:51
Re: plno zbytečností...
...si to trochu nepochopil. Já vím, že je to běžné. Ale spousta věcí je absolutně nepotřebná....
26. 2. 2014 11:54
Re: plno zbytečností...
To je vec pohledu, ja bych rekl ze ta vybava je celkem standardni v ramci dnesni doby. Ano v porovnani s vybavou jakou mel otec ve Skode 120 je tam hodne veci navic, ale taky za ctyricet let automobilovy prumysl udelal urcity pokrok.
26. 2. 2014 11:57
Re: plno zbytečností...
no v rámci dnešní doby ano. Ale na co je tam v dnešní době cd changer je mi záhadou.
26. 2. 2014 12:13
Re: plno zbytečností...
Pro duchodce. Je to prekvapive, ale hodne zakazniku specialne kupujicich tyhle celkem usedle vozy se nedostalo do veku MP3 a hudba je pro ne stale neco co se kupuje na stribrnych plackach. I technicky nejpokrocilejsi auta se vsemi USB, IPOD, BT a buhvi jakymi komunikacnimi moznostmi maji stale CD prehravac nebo rovnou changer.
26. 2. 2014 12:15
Re: plno zbytečností...
to jo to máš pravdu, tak já mám taky v kastlýku 10 cd. to, že by radia mít cd mechaniku neměli to nemyslím, ale že bych měl někdy potřebu changeru to určitě ne.
26. 2. 2014 14:00
Re: plno zbytečností...
Sorry, ale nepamatuji se, kdy naposledy jsem si v autě pustil CD. Já tedy mechaniku v žádném případě nepotřebuji. Stačí mi bohatě rádio, nebo flashdisk. Akorát zbytečná zátěž pro auto i peněženku a další možnost, jak se může něco podělat. Díky, ale nechci.
26. 2. 2014 16:17
Re: plno zbytečností...
no ty voe, co porad mate s tema duchodcema? jednou jimi vsichni budeme, tak bychom jim meli prokazovat trochu respektu;-) nehlede na to, ze vetsina (kdyz uz) duchodcu si radis pusti radio, ale to si myslim pusti i vetsina lidi v aute nad 40 let..mozna i nad 30, apc to je jednodussi. ja treba na CD nedam dopustit a to z tohio duvodu, ze zvuk je vetsinou daleko kvalitnejsi a pokud ma clovek slusnou aparatur, tak tim je rozdil znatelnejsi. samozrejem v takovym superbu nebo oktce to je jedno, pac to je opravdu tragedie....ve svym aute mam cd changer a usb a vetsinou pouzivam cd..
26. 2. 2014 20:51
Re: plno zbytečností...
Tak kazdy jsem nejaky a i snobici maji pravo na zivot a na sluzby jim urcene. Jinak samozrejme CD od MP3 clovek v aute nema sanci poznat na zadne aparature a je uplne jedno jestli je to Octavka v zakladu nebo Lexus v maxu.
27. 2. 2014 07:20
Re: plno zbytečností...
tak urcite:-) nicmene, vzhledem k tomu v jakych formatech ma vetsina lidi mp3, tak si pis ,ze rozdil je opravdu veky, pokud to zrovna neni ve FLACu;-)
Avatar - Julča
26. 2. 2014 11:45
Re: plno zbytečností...
Pokud to už není v peněžence, tak je to někde mezi sedadlem a volantem! Eventuelně přímo v kedlubně! >:D
27. 2. 2014 02:59
Re: plno zbytečností...
Teda - taký drahý asistent, a on nie že za ňu nezaparkoval, ale ani nezabrzdil? Do čerta aj s takým bavorákom...!!! >:-[]
Avatar - dewill
26. 2. 2014 12:09
Jízdní vlastnosti v terénu
Mě hlavně u toho testu zaráží ten konec, kde je jako negativum hodnoceno nepohodlí v terénu a vůbec jízdní vlastnosti v terénu. Pak je otázkou vůbec smysl koupě takového auta, pokud tedy jako hlavní klad nepovažuju to, že se do toho dobře leze....to už je lepší si přiznat, že je to jen do města a na dálnici, a si koupit verzi city...nebo úplně jiný auto za stejný nebo menší peníze.
Rozbalit vlákno
4
26. 2. 2014 12:14
Re: Jízdní vlastnosti v terénu
Tak přiznejme si, že do opravdového terénu jsou tak maximálně takové ty land rovery, terénní toyoty a wranglery, pajera a tyhle typy aut. Tyhle moderní SUV to je spíš taková komedie co se týče jízdy do terénu, ať se podíváš na jakoukoliv značku. Na druhou stranu čerpají z toho, že to auto má vysoký podvozek, takže na spoustě míst a pro chataře, kteří jedou kousek po polní cestě jako já, jsou tyto auta ideální volba, protože tam osobáky dostávají zbytečně zabrat....
Avatar - dewill
26. 2. 2014 13:07
Re: Jízdní vlastnosti v terénu
Pokud bych potřeboval auto pro takové účely, tak si koupím něco od Subaru ve stejné cenové hladině a jízdní vlastnosti budou úplně někde jinde, ostatně tady v Jizerkách těch Subaru jezdí víc než kdekoliv jinde, což o něčem svědčí ;-)
26. 2. 2014 14:02
Re: Jízdní vlastnosti v terénu
Jedině Subaru... :yes:
26. 2. 2014 14:02
Re: Jízdní vlastnosti v terénu
Máš naprostou pravdu! Ať se ozve majitel Yeti, kterej s ním jezdí v opravdovým terénu. Rád si přečtu jeho postřehy.
26. 2. 2014 12:09
"Vyrovnani" superi...
Range Rover Evoque: 974.050 Kč
Škoda Yeti Outdoor: 978.500 Kč

Tak uz je to jasne: Yeti je pre RR Evoque viac nez vyrovnanym superom! Sice zatial iba cenou, ale vsak niekde treba zacat, no nie? Teda clovek moze Skode vycitat hocico, ale zeby im chybalo sebavedomie, tak to ani nahodou!

No a teraz by som poprosil nech sa prizna ten, kto by si z tychto dvoch konkretnych modelov vybral Yetiho. Za odvahu dostane dlhodoby rekreacny pobyt na psychiatrickej klinike docenta Chocholouska...
Rozbalit vlákno
15
26. 2. 2014 12:19
Re: "Vyrovnani" superi...
no zrovna ten evoque je po stránce designu teda zrovna nic moc, to si přiznejme, hlavně teda ze zadu.

Na druhou stranu je fakt, že yeti v téhle výbavě je holý nesmysl, ale evoque není o nic lepší. To už bych to viděl u toho roveru spíš na freelander nebo range rovera, to jsou pěkný auta.ale to už se zase dostáváme někam jinam.
26. 2. 2014 14:03
Re: "Vyrovnani" superi...
Mě se naopak Evoque líbí. Neříkám, že je kdovíjak praktickej, ale jako masírka pro kočičku do města funguje. Jenže Yeti je už od základu něco úplně jinýho, a to neříkám že je špatně.
26. 2. 2014 14:17
Re: "Vyrovnani" superi...
Přiznejme si, že je vás hodně málo, co se jim RRE nelíbí ;-) Že je lepší Yetiho, na to vsaď poslední leva...
27. 2. 2014 03:00
Re: "Vyrovnani" superi...
Raz som v ňom sedel. A popravde, jazdiť by som v nom nechcel... hoci je to luxusné auto.
27. 2. 2014 11:41
Re: "Vyrovnani" superi...
Nelži sám sobě, aspoň ne takto veřejně.
27. 2. 2014 14:03
Re: "Vyrovnani" superi...
A jeje, ďalší patentovaný. Lenže ty vieš prd o tom, v čom by som jazdiť chcel a v čom nie. Takže mi buď ver, alebo si moje príspevky na túto tému nevšímaj. Nebude mi to chýbať. ;-)
26. 2. 2014 16:10
Re: "Vyrovnani" superi...
OK, mas pravo na vlastny nazor, to ti neberiem. Ale napriklad mne sa Evoque paci, a zrovna pri pohlade zo zadu mi pripada byt hadam najlepsi. Povedal by som ze rozhodne patri medzi tie najkrajsie SUV-cka...

Kazdopadne ak by som stal pred volbou ci brat Škoda Yeti Outdoor 2.0 TDI/125 kW 4x4 DSG, alebo Range Rover Evoque 2.2 TD4 4x4 manual (oba za ~milion Kc), tak nevaham ani chvilu, aberiem RR. Skutocne by som rad poznal cloveka, ktory by si z tychto dvoch aut v presne tejto vybave a cene vybral Yetiho...
26. 2. 2014 23:22
Re: "Vyrovnani" superi...
Hele, zcela upřímně zrovna u tebe mám pochybnosti, že bys napsal něco jiného i kdyby Yeti yypadal jako ix35...ty jsi zrovna jeden z těch, kdo v žádným případě neumí ustoupit na úkor škodovky... :no:
26. 2. 2014 12:22
Re: "Vyrovnani" superi...
Tak jeste zkuste dorovnat vybavu, motor, pohon a jste s Evoquem na 1.5mio bez vetsich problemu. Pak uz tam urcity cenovy rozdil je.
26. 2. 2014 12:25
Re: "Vyrovnani" superi...
Já bych to zase tak moc nehrotil.

Když jsem se zajímal o cenu Evoque ve čtyřkolce a s dieslem, tak jsem se dostal hrubo přes milion v nějaké normální obyčejné konfiguraci.
Když jsem v konfigurování uletěl, bylo hrubě přes 1.5 mil. A to je za auto (sice moc pěkné) s čtyřválcem a poměrně malé, cena opravdu neskutečná.
26. 2. 2014 12:40
Re: "Vyrovnani" superi...
S tím Evoquem to nebylo nejšťastnější přirovnání ;-)
26. 2. 2014 12:49
Re: "Vyrovnani" superi...
Copak já. Já to moc dobře vím, ale podívej, jaká je to voda na diskuzní mlýny zdejších bychařů! >:D
26. 2. 2014 12:56
Re: "Vyrovnani" superi...
I kdybych to nebral prizmatem ceny, jsou obě auta úplně jiný. Stačí to projet...ale to by chtěl jeden po některých bychařích moc ;-)
26. 2. 2014 13:06
Re: "Vyrovnani" superi...
To jde prostě ruku v ruce.
Každý bychař, než něco plácne, by se měl zamyslet na tím, že když auto v základu stojí 350 tis. Kč, tak jde v podstatě o úplně jiné auto, než to, které v základu stojí 850 tis.