Ženeva 2014
Přihlásit pro přidání komentáře
Laky29
.......... zase nablito 😄 Jinak pěkné kupé. Kéž to nevyšumí jako Tudor.
Taky bych si přál, aby se tohle kupé vyrábělo. Když jsem poprvé viděl Tudor, byl jsem jednoznačně pro, jenomže to nedopadlo. Jak příznačně dvojsmyslné je to slovo. >😒]
sargis
som mierne sklamany, tesil som sa na nieco originalne od Skody ale zlepenec Leona s A7 som necakal. Este aj tu farbu vzali od FF 2 RS....Kedysi dovolili Skode robit okrajovu Feliciu Fun, potom Roomster, Yeti...teraz to bude v podani Skody iba nudna a kvalitna (alebo kvalitne nudna?) klasika zemrana na velke predaje.
ty kecy o nudnosti už jsou tak uboze otřepané klišé... Dřív mě to štvalo, dneska jsou mi podobní troubové omílající stále dokola stejný canc jenom k smíchu.
Když se ti nelíbí "nudná" Škoda (Audi), tak si kup něco hravého a zábavného. Třeba tohle [odkaz]
Na silnici budeš nepřehlédnutelný a na 100% originální...
Když se ti nelíbí "nudná" Škoda (Audi), tak si kup něco hravého a zábavného. Třeba tohle [odkaz]
Na silnici budeš nepřehlédnutelný a na 100% originální...
Jinými slovy... když se ti nelíbí koncern ( nebo ti přijde nudná) jsi b.lb bez vkusu.. U tebe mne ani tahle kategorizace nepřekvapí.... :no:
Divím se, co všechno jsi tam vyčetl. >😁
Ale je to tak.. umím číst mezi řádky a myslim, že ty to tam musíš cítit taky >😁 Já neřikám, že je to ošklivý (celkem koncern beru), ale lidem se třeba Golf může zdát nudný... na druhou stranu Golf nikdy nebude Ferrari 😉 Stejně tak tahle Škodovka 😄
Teď jsi to generalizování (či kategorizaci) předvedl sám. 😉
Na to jsem dobrej >😁 Sice kategorizuju jiné věci(čísla) než lidi, ale i tak >😁
P.S. mužeme si jeho příspěvek rozebrat, jestli chceš, abys viděl, z čeho vycházím >😁
"ty kecy o nudnosti už jsou tak uboze otřepané klišé"
Vadí mu nadávání na nudnost vozů koncernu (článek je o Škodě)
"Dřív mě to štvalo, dneska jsou mi podobní troubové omílající stále dokola stejný canc jenom k smíchu."
Nazval tyto lidi troubami = blb, vůl... nic extra urážlivého, nic extra pozitivního
"Když se ti nelíbí "nudná" Škoda (Audi), tak si kup něco hravého a zábavného. Třeba tohle (na odkazu Reliant) "
Když se ti nelíbí koncernové automobily, tak si kup třeba opravdu extra hnusné auto, ?, kterému se většina lidí zasměje = nemáš vkus
"Na silnici budeš nepřehlédnutelný a na 100% originální... "
Sarkastický dodatek k výše zmíněnému odkazu 😄
Tak jak si jeho příspěvek pochopil ty?😊
A to opomenu, že Štefič se tu dost často a rád vyjadřuje k vozům koncernu stejně zaujatě, jako včera Honda klub k tomu podivnému Civiku 😊
P.S. mužeme si jeho příspěvek rozebrat, jestli chceš, abys viděl, z čeho vycházím >😁
"ty kecy o nudnosti už jsou tak uboze otřepané klišé"
Vadí mu nadávání na nudnost vozů koncernu (článek je o Škodě)
"Dřív mě to štvalo, dneska jsou mi podobní troubové omílající stále dokola stejný canc jenom k smíchu."
Nazval tyto lidi troubami = blb, vůl... nic extra urážlivého, nic extra pozitivního
"Když se ti nelíbí "nudná" Škoda (Audi), tak si kup něco hravého a zábavného. Třeba tohle (na odkazu Reliant) "
Když se ti nelíbí koncernové automobily, tak si kup třeba opravdu extra hnusné auto, ?, kterému se většina lidí zasměje = nemáš vkus
"Na silnici budeš nepřehlédnutelný a na 100% originální... "
Sarkastický dodatek k výše zmíněnému odkazu 😄
Tak jak si jeho příspěvek pochopil ty?😊
A to opomenu, že Štefič se tu dost často a rád vyjadřuje k vozům koncernu stejně zaujatě, jako včera Honda klub k tomu podivnému Civiku 😊
no ty vole....v tvém podání se úplně divím co všechno jsem myslel, že jsem si ani nemyslel, že si toho tolik myslim.
Rozeberu svůj příspěvek sám... Hlášky o tom, že Škoda je nudná je stejná volovina, jako tvrzení o naftě a kamnech, nespolehlivosti motorů TSI a další automoto mýty a blbiny.
Ano, nazval jsem papouškovače magory, páč je to tak. Třepat pořád jednu blbinu bez toho, abych si něco zjistil nebo si nedejbože udělal vlastní názor...
Je to velice jednoduché a vysvětlím ti to na příkladu. Tak třeba tohle [odkaz] . To je dokonalé, krásné, proporčně vyvážené. Je to bez zbytečností, bez vlnek, bez přikrášlování, bez laciných zbytečností, které tam nepatří. Je to prostě dokonalé. Jednoduché a prosté. Klidně můžeme říct dokonale sterilní nebo chceš-li sterilně jednoduché...
Pak se můžeme podívat třeba na toto [odkaz] Ty bys asi řekl, že je to veselé a hravé, možná snad takové "své". Podle mě je to ošklivé. Je to nesouměrné, nevyvážené a doplněno spoustou nesmyslů, které tam nepatří.
Ovšem chápu, že každé zboží má svého kupce. Já bych bral první příklad, ty možná raději ten druhý. A moje příspěvky už raději nerozebírej
Rozeberu svůj příspěvek sám... Hlášky o tom, že Škoda je nudná je stejná volovina, jako tvrzení o naftě a kamnech, nespolehlivosti motorů TSI a další automoto mýty a blbiny.
Ano, nazval jsem papouškovače magory, páč je to tak. Třepat pořád jednu blbinu bez toho, abych si něco zjistil nebo si nedejbože udělal vlastní názor...
Je to velice jednoduché a vysvětlím ti to na příkladu. Tak třeba tohle [odkaz] . To je dokonalé, krásné, proporčně vyvážené. Je to bez zbytečností, bez vlnek, bez přikrášlování, bez laciných zbytečností, které tam nepatří. Je to prostě dokonalé. Jednoduché a prosté. Klidně můžeme říct dokonale sterilní nebo chceš-li sterilně jednoduché...
Pak se můžeme podívat třeba na toto [odkaz] Ty bys asi řekl, že je to veselé a hravé, možná snad takové "své". Podle mě je to ošklivé. Je to nesouměrné, nevyvážené a doplněno spoustou nesmyslů, které tam nepatří.
Ovšem chápu, že každé zboží má svého kupce. Já bych bral první příklad, ty možná raději ten druhý. A moje příspěvky už raději nerozebírej
No, to co si uvedl nejsou zrovna dobré příklady a tvůj příspěvek na mne takhle působil 😄
A teď k tomu porovnání - ta žena má sterilní vzhled, ale rozhodně ne krásný, řekl bych obyčejný.... je to tak.. je to Volkswagen.... Ale ten není krásný.. je všechno možné, ale ne krásný. Tady si přesně dal krásný příklad. Proto chápej lidi, kteří vidí krásu jinde, v té slečně modelce ji nevidím ani já a troufnu si říct, že ani hodně lidí .
Teď k Marylinu Mansnovi >😁 Veselý a hravý v přeneseném slova smyslu být může (zvláště když vím, jakých radovánek si rád dopřává😁), ale hezký dle obecného měřítka určitě není.
Bral bych raději muziku od MM, než od té sterilně vypadající modelky, to není nic pro mě 😄
Každé zboží má svého kupce, ale nebudu nazývat blbci ty, kteří si zvolí jiné zboží... mej se😊
edit: teď mi došlo, kdo je ta modelka ( nepoznal sem ji) a ta se mi opravdu nelíbí 😊
A teď k tomu porovnání - ta žena má sterilní vzhled, ale rozhodně ne krásný, řekl bych obyčejný.... je to tak.. je to Volkswagen.... Ale ten není krásný.. je všechno možné, ale ne krásný. Tady si přesně dal krásný příklad. Proto chápej lidi, kteří vidí krásu jinde, v té slečně modelce ji nevidím ani já a troufnu si říct, že ani hodně lidí .
Teď k Marylinu Mansnovi >😁 Veselý a hravý v přeneseném slova smyslu být může (zvláště když vím, jakých radovánek si rád dopřává😁), ale hezký dle obecného měřítka určitě není.
Bral bych raději muziku od MM, než od té sterilně vypadající modelky, to není nic pro mě 😄
Každé zboží má svého kupce, ale nebudu nazývat blbci ty, kteří si zvolí jiné zboží... mej se😊
edit: teď mi došlo, kdo je ta modelka ( nepoznal sem ji) a ta se mi opravdu nelíbí 😊
kdo je ta modelka netušim, vzal jsem náhodný obrázek z googlu.
Jenom tam máš dost zásadní rozpor. MM podle obecných měřítek není krásný (je tedy ošklivý). Takže na ošklivé máš obecné měřítko zatímco krásné je individuální záležitost? To mi ošvšem moc nesedí.
Jenom tam máš dost zásadní rozpor. MM podle obecných měřítek není krásný (je tedy ošklivý). Takže na ošklivé máš obecné měřítko zatímco krásné je individuální záležitost? To mi ošvšem moc nesedí.
Ale prd, jenže ruku na srdce.. obecně jsou krásné ženy, ale i auta ( Třeba Italské supersporty).... ale Golf či oktávka to opravdu nebude >😁
tak jasně, že při pohledu na Golf si na zadel nesednu. Ono s tímto záměrem asi ta auta nikdo ani nenavrhoval. Ona se ta krása spíš ukáže v čase.
Už jsem to psal, ale vem si třeba i40. Když jsem to auto viděl poprvé, poklesla mi čelist. Wow efekt na 100%. Jenže podívej se na to dneska... Jak už někdo psal, tahle auta stárnou rychleji než 17 letá šlapka v Perlovce (tento výrok jsem si vypůjčil od kolegy).
Takže o čem to je. Když dneska koupíš Golf, bude vypadat dobře. Neříkám bombasticky, ale dobře. Za 7 let bude vypadat pořád dobře. Kup dneska i40 a za 7 let bude vypadat jako předpotopní směšná parodie.
To je můj pohled
Už jsem to psal, ale vem si třeba i40. Když jsem to auto viděl poprvé, poklesla mi čelist. Wow efekt na 100%. Jenže podívej se na to dneska... Jak už někdo psal, tahle auta stárnou rychleji než 17 letá šlapka v Perlovce (tento výrok jsem si vypůjčil od kolegy).
Takže o čem to je. Když dneska koupíš Golf, bude vypadat dobře. Neříkám bombasticky, ale dobře. Za 7 let bude vypadat pořád dobře. Kup dneska i40 a za 7 let bude vypadat jako předpotopní směšná parodie.
To je můj pohled
To jsi ale dost offtopic, já mluvil o tom, že to není krásné 😄 Jestli něco stárne, či ne a tady s tebou souhlasím i když hezká i40 v kombíku na velkých kolech vypadá pořád ještě solidně 😄
a ještě detail...Podívej se na BMW z roku 1980 a na současné. Máš pocit, že se tam něco výrazně změnilo? Já teda vidím prakticky pořád stejné auto. Nabízí se říct nudné auto. Přesto bychom ho téměř všichni chtěli vlastnit.
Není to o výstřelcích jako u i40 nebo u té hrůzy od Hondy (Civic). Je to o kontinuitě, o spolehlivosti (nemyslím tu technickou) o celkovém dojmu. Je to pro zákazníky, kteří nestojí o překvapení
Není to o výstřelcích jako u i40 nebo u té hrůzy od Hondy (Civic). Je to o kontinuitě, o spolehlivosti (nemyslím tu technickou) o celkovém dojmu. Je to pro zákazníky, kteří nestojí o překvapení
Ale BMW má agresivní look už od nepaměti a toho se drží. Jenže tady už se dá spekluovat o nějaké kráse (v určitých verzích), jenže Oktávie je naprosto průměrným autem (ač to vyhovuje lidem, i mne se vcelku líbí), které nepůsobí ty emoce, co BMW... stejně tak by sme sem mohli nacpat Alfu Romeo, která také vždy vyráběla pohledné vozy. Její modely jsou vždy alespoň co se do vzhledu týče prémiovým zbožím 😄
Stefič: Přesně. Tohle je největší síla Golfu. Jdeš k dealerovi stále pro Golf. Když už jsi Golfa měl, nebo tvůj táta, víš co čekat a také to dostaneš, jen samozřejmě posunuté díky přirozenému vývoji celého automobilového trhu. Stabilita a kontinuita.
Stefic, ty estet, obidva obrazky su "namaskovane" a nastylovane. Samozrejme, ze kazda cielene. A namiesto medialne otrepanej Lopezky, co ma * ako sud, si tam mohol dat nejaku mladsiu, krajsiu a symetrickejciu devu. JL live: [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Skoda tento koncept prezentovala ako milnik v dizajne a posunutie sa smerom niekam...toto je posun kam? 4 trojuholniky namiesto svetiel? Keby radsej zvyraznila uzitkove vlastnosti za dobru cenu vhodne zabalene, aspon by si stala za svojou filozofiou.
Iv8
to vypadá jak přimhouřené oči malého Číňánka. Asi tam směřuje i prodejně. Počkejme si na to "naživo".
V Číně mají rádi hodně místa v zadu, na což to tedy zatím moc nevypadá....
Každopádně, když s tím dělají tolik cavyků, bude zase stát pouze na vyvýšeném místě na autosalonech a nikdo se k tomu nedostane... 😒
Každopádně, když s tím dělají tolik cavyků, bude zase stát pouze na vyvýšeném místě na autosalonech a nikdo se k tomu nedostane... 😒
To je fakt. Kdyby ty svetla nedelali tak dlouha a uzka, nic by se jim nestalo. Daleko vetsi prusvih je ale na SPZ na viku. U seatu meli koncept se skoro stejnym tvarem, ale SPZ dali na naraznik a vysledek byl mnohem lepsi [odkaz]
SPZ v narazniku mel treba Superb pred faceliftem a to bylo taky otresny, takze to musis brat tak, ze ke kazdemu designu se neco hodi vic a neco min, neni jen jedno reseni ...
mischelin
Já tam z profilu vidím teda dvě audi. Zadek jednoznačné protáhlá A7čka a předek mi připomíná A8čku. 😄
Presne to som chcel napisat, [odkaz]
Toto je jednoznacne Audi s drobnymi upravami a prednou maskou Skodovky.
Toto je jednoznacne Audi s drobnymi upravami a prednou maskou Skodovky.
XTad
Co to je? Ty svetla a celkovej tvar snad nemuzou myslet vazne. To vypada, jako by to kreslil nekdo po ctyrech flaskach absinthu, jak by rekl Clarkson. Zadek z lexusu domrseny s audi. Nic jineho v tom nevidim. Mozna jeste tou delkou prevysu a tvarem pripomina tohle: [odkaz] A koho chteji ohromit prednimi svetly ze seatu? A proc musi byt vsechno tak silene osekane? CC je oble, CLS je oble a vypadaji lepe. Hlavne u (ctyrdverovych) coupe je slusnost, aby se zadek svazoval od zeme smerem k predku, jako to maji vsechna hezka auta a ne, aby byla hrana vika kufru od predku nejdale. Ze to ozraly designer videl u A7 je hezke, ale chlapec asi zapomel, ze nedela fastback.
Edit: Ja uz vim, kde jsem ten zadek videl! [odkaz] >😒]
Edit: Ja uz vim, kde jsem ten zadek videl! [odkaz] >😒]
Nonsens
Podla mna je to logicke. Skoda je clenom koncernu a preto robi koncernovy dizajn. Chybou by prave bolo, keby ulietavali do e😜erimentov (seat by vedel rozpravat).
GTI
Inspirován diskusí, přidám svůj díl toho, co v tom vidím: zdařilou studii čtyřdveřového coupé, která na první pohled odhaluje identifikovatelné firemní markanty, a to v sympatických proporcích a rozměrech.
Osobně současně tuhle škodováckou aktivitu velmi vítám. Designová kvalita standardu (jak v liftu tak v kombi) je na současném mainstreamovém vrcholu, a tak lze jistě velmi realisticky předpokládat, že přidáním trochu toho designového koření dotvoří aktivity modelu takřka k dokonalosti.
Je odrazem širokých kvalit daného výrobce, když si může dovolit karosářskou verzi k níž zatím v této třídě opatrně přistupují i automobilky prémiové. Cesta je již trochu třídně prošlápnutá, viz. Mercedes-Benz a jeho kompaktní (skorocoupé)model CLA. Širší společensko-garážové (euro)klima také jistě dané variaci nahrává do garáže, takže ano, už ať je kupíčko tady.
BRAVO :yes: :-!
Osobně současně tuhle škodováckou aktivitu velmi vítám. Designová kvalita standardu (jak v liftu tak v kombi) je na současném mainstreamovém vrcholu, a tak lze jistě velmi realisticky předpokládat, že přidáním trochu toho designového koření dotvoří aktivity modelu takřka k dokonalosti.
Je odrazem širokých kvalit daného výrobce, když si může dovolit karosářskou verzi k níž zatím v této třídě opatrně přistupují i automobilky prémiové. Cesta je již trochu třídně prošlápnutá, viz. Mercedes-Benz a jeho kompaktní (skorocoupé)model CLA. Širší společensko-garážové (euro)klima také jistě dané variaci nahrává do garáže, takže ano, už ať je kupíčko tady.
BRAVO :yes: :-!
Souhlas, rozhodně povedená studie. Škoda díky Kabaňovi a spol. kráčí v předních řadách současného obratu designu k novým podobám minimalizmu. Jistěže je něco jiného mít iniciály T.I., mít volné ruce a navrhovat prémiový severský shooting brake s příslušnou tradicí značky za zády - a něco jiného je mít iniciály J.K., mít ruce částečně svázané koncernovou politikou a zvedat do vyšších pater mainstreamu značku, která ještě nedávno patřila mezi nepříliš významné a vysmívané regionální, a tradici má bohužel zatíženou několika dekádami přerušení přirozeného vývoje. Doufám, že tohle pseudokupé se dočká realizace a neztratí přitom odvahu.
Tohle je design jednadvacátého století, jednoduchá základní linka, rafinované detaily, designová čistota. Kabaň je nepochybně umělec, jeho octavii III chybí větší rozchod kol, aby byla dokonalá, to ovšem není vinou designéra. CC snad tuhle chybu nezopakuje, pokud zvládnou podvozek přizpůsobit designu karoserie, nebude v segmentu hezčího auta. Srovnej vision-c s "asijským barokem" mercedesu cla, tady se díváme v přímém přenosu, jak škodovka trhá mercedes na kusy. 😉 :yes: :yes:
Já v tom vidím další Superb, už je na čase 😄
😄
Víš přece, jak to myslím...Současný Superb je technicky OK, ale co se týká designu, tak je tam docela dost "ale". No, pokud ten další bude vypadat tak, jako horní studie, tak se už podobných reakcí bát nemusí :yes:
Jak bývá zvykem, nové modely si z designových studií berou některé detaily, takže i na novém Superbu se něco z tohoto jistojistě objeví.
Nový Superb bude mať "fajku" nad kľučkou zadných dverí? Ale ten fasa pomačkaný zadok? Osobne by som sa prihováral originálnejšie a jemnejšie kontúry. Auto veľkosti Superba už potrebuje aj kúsok noblesy.
Studie jsou od toho, aby naznačovaly designový směr značky. Ne každý detail se nutně musí objevit na tom kterém modelu.
Některé detaily budou stejné pro všechny modely, maska, zadní prolisy, tornado linie, jiné zase jen pro určité modely.
Škodovka to takhle dělá odjakživa. Žádné překvapení.
Některé detaily budou stejné pro všechny modely, maska, zadní prolisy, tornado linie, jiné zase jen pro určité modely.
Škodovka to takhle dělá odjakživa. Žádné překvapení.
Niekedy sú od toho, aby nám spravili chuť a pripravili nás na chystanú novinku. Alebo sú aj na to, aby si značka otestovala prípadný záujem verejnosti. Alebo ide o vizuálnu skúšku nových technológií alebo materiálov. Tiež môže ísť o ukážku možností automobilky a schopností jej ľudí. Ale pokiaľ na štúdii prakticky všetko poznám - len je každý kúsok "požičaný" z iného koncernového auta, tak mi jej zmysel uchádza...
Škoda je koncernové auto. Už jen tento fakt by ti měl jasně indikovat, že se značka musí designově zařadit do koncernového portfolia.
Není tu od toho, aby vymýšlela nový designový trend koncernu.
Není tu od toho, aby vymýšlela nový designový trend koncernu.
Prečo koncernu? Stačí vlastný. Na ten ako značka snáď nárok má. Seat podľa všetkého má.
Tak nech Kabaně pracovat. 😉
Zatím neměl prostor, kde by mohl kompletně nastavit nový designový směr značky.
Zatím neměl prostor, kde by mohl kompletně nastavit nový designový směr značky.
A to máš odkiaľ?
Zdá se ti, že má Kabaň volné ruce jako Peter Schreyer? 😉
Snívajte s nami? Zbytočné písať o niečom, čo si len domýšľame na základe vlastných úvah. Realita môže byť inde. Podľa môjho názoru a informácií Kabáň nie je až taký majster ani keď má voľné ruky. Pokiaľ by niekto oponoval s Bugatti, tak odpoviem, že jeho návrh nebol jediný a tiež nebol mnohými považovaný za najlepší.
A podle mých informací, je to jeden z nejnadanějších mladých designérů světa.
Už jako nějaký snad osmadvacetiletý floutek, dostal na starosti design nejdražšího sériového produkčního vozu. To se jen tak někomu nepoštěstí a kdyby ten dar neměl, tak by asi ten Veyron nedesignoval. Tady na diskuzi je jistojestě hromada "lepších", vo tom nemám pochyb. :-!
Už jako nějaký snad osmadvacetiletý floutek, dostal na starosti design nejdražšího sériového produkčního vozu. To se jen tak někomu nepoštěstí a kdyby ten dar neměl, tak by asi ten Veyron nedesignoval. Tady na diskuzi je jistojestě hromada "lepších", vo tom nemám pochyb. :-!
Tak zato, že sa mu pošťastilo, má nadanie? Divná logika, nie? >😁 Mne sa jeho tvorba nepáči. Ale buď pokojný, ani Picasso nie je umelcom pre každého. 😉
V této studii se v první řadě díváš na nový Superb, teprve v druhé řadě možná na čtyřdveřové kupé na bázi Octavie.
"Je odrazem širokých kvalit daného výrobce, když si může dovolit karosářskou verzi k níž zatím v této třídě opatrně přistupují i automobilky prémiové. "
Odrazem širokých kvalit by bylo kdyby to bylo skutečné třídvéřové coupé 😉 A to by teprve byla štika! Každopádně studie velmi povedená škoda jen toho nesmyslného trendu čtyř dveří. ;-\
Odrazem širokých kvalit by bylo kdyby to bylo skutečné třídvéřové coupé 😉 A to by teprve byla štika! Každopádně studie velmi povedená škoda jen toho nesmyslného trendu čtyř dveří. ;-\
Škoda je Škoda, nemůžeme čekat, že přijde s něčím, co SEAT ani VW nemají.
vabis
Z profilu jednoznačně A7 pro chudé 😉 ale proč ne :yes😒br />
PS: doufám, že ty přední světla nebudou trojůhelníková. Bohatě stačí, že Kabaň vytvořil ty velmi ošklivé úhlopříčné prolisy u zadní spzky u O III. / Rapidu. Nejprve jsem myslel, že jim tam něco zapadlo do lisovací formy 8-s [odkaz]
PS: doufám, že ty přední světla nebudou trojůhelníková. Bohatě stačí, že Kabaň vytvořil ty velmi ošklivé úhlopříčné prolisy u zadní spzky u O III. / Rapidu. Nejprve jsem myslel, že jim tam něco zapadlo do lisovací formy 8-s [odkaz]
Jedná se o markantu, kterou Škodovka bude chtít aplikovat na všech modelech. Na starých může pro některé vypadat nepatřičně, protože celkový design na ni není připravený, ale na nových modelech z mého pohledu vadit nebude. 😉
já vím, i Yeti face to má 😲 ... ee, leda pokud se to přelepí nějakým "odrazkovým pásem" z burzy 8-s Jinak je to fakt zbytečnost co si zodpovědní mohli odpustit. Stejně jako mě irituje ta "skleněná nožka" na parkovací lístek z A sloupku v interiéru. Na všech služebácích jsem to šel všem osobně ihned urvat, protože parkování má být zdarma a když už, tak lístek má být tak, aby to kontrolujícím na protest komplikoval.
... ale jinak to je hezké, to zas joo :yes: :yes:
... ale jinak to je hezké, to zas joo :yes: :yes:
To je asi ten najhorší nápad, aký mohli dostať. Správne píšeš, celkový dizajn na ňu nie je pripravený, ale pri jednoduchých, pokojných líniách, ktoré Škoda v globále vyznáva, asi ani nebude. Tie prelisy sú ako päsť na oko aj na Rapide. Pôsobí to mňa podobne nepríjemne ako toto: [odkaz]
No, to je otázka, jestli to bude pro chudé 😄
veru. určite treba zabudnúť na výbavu active. a aj motor nebude nižší, ako 1,4TSI.
a ak terajšia "konzervatívna" octavia ma cenovku pri výbave ambition 1,4 TSI 460.000 Kč, cenovka za atraktívny dizajn, nejaké tie LED vpredu, vzadu nebude nižšia, ako 500 - 520.000 Kč v najnižšej výbave a motore. teda o nejakých 180.000 Kč viac, ako stojí absolútny základ octavie 3.
a ak terajšia "konzervatívna" octavia ma cenovku pri výbave ambition 1,4 TSI 460.000 Kč, cenovka za atraktívny dizajn, nejaké tie LED vpredu, vzadu nebude nižšia, ako 500 - 520.000 Kč v najnižšej výbave a motore. teda o nejakých 180.000 Kč viac, ako stojí absolútny základ octavie 3.
Ale tohle snad nemá být Octavia coupé, která by měla být představena ne? Tohle je proporčně větší auto.
chytrak1
Škoda je že tento kousek má spoustu elementů kterými se vyznačují jiné značky a nic co by bylo typické pro škodu. Tahle kombinace by se dala nazvat Audi CC. 😒
Dej si vedle fotku liftbacku a zjistíš, že to auto není nepodobné současné Octavii. Z markant Škody tu máš namátkou zvednutou linku zadního okénka, prolis na kapotě, přední masku...
Stejsn
že dneska, když automobilka chce prodávat kupé, tak vyrobí sedan a tvrdí o něm že je to kupé :no:
No jasně. Čtyřdveřové kupé je naprostý nesmysl. Je to normální sedan se zkosenou zádí. RTOčko bylo vlastně taky kupé ;o)))))
Něco jako: "tohle víno je burčák"...
Něco jako: "tohle víno je burčák"...
Je jedno, jak tomu rikaji, pokud to bude vypadat dobre.
A máte recht. Kate Upton je pěkná bruneta. Že je blonďatá? To je fuk, hlavně, že vypadá dobře... 😉 😉
Čtyřdveřové kupé mi včera dobře vysvětlil soused😒br /> To máš stejný jako "štastně ženatý". Všichni vědí, že je to blbost. Mezi svými si rozumí, ale před ostatními to tvrdí, aby doma měli klid.
Čtyřdveřové kupé mi včera dobře vysvětlil soused😒br /> To máš stejný jako "štastně ženatý". Všichni vědí, že je to blbost. Mezi svými si rozumí, ale před ostatními to tvrdí, aby doma měli klid.
Škoda kupé prodávat nechce, do portfolia se jí nehodí. Daleko spíš by asi chtěl SEAT... no, tak možná za pár let...
Emel
Světla se mi moc nelíbí, hlavně přední, ale ani ty zadní. Trošku mi to připomíná napojení světel na masku u současné 1er...
Klaudius
Tááák, páni dizajnéri, tu je veľká krabica, vhodíme všetky kocky do nej, zamiešame, a nech sa páči, pracujte. A snažte sa, tá najlepšia štúdia pôjde do Ženevy!
Jen pokračuje lepení slepic na koncernový design. Škodovka na vlastní design rezignovala a to je trošku škoda. Jsem zvědavý, jak dlouho tento design pro čínský trh koncernu vydrží.
Základný tvar je už x-krát v koncerne použitý. Hra s nelogicky pomiešanými notoricky známymi markantami a detailami koncernového dizajnu je pre mňa absolútne nezaujímavá, povedal by som, že s postupom času až odpudzujúca.
KubikCv
trošku mi to přijde jako výprodej skladů VAG >😁 >😁 předek Seat,profil Audi...škrabka Škoda :yes: jen škoda,že nedokážou udělat klasický kupé,třeba se simply clever pantama dveří,něco jako měl Avantime aby se líp otvíraly ve stísněným prostoru
Udělat "něco jako Avantime" je noční můra každé automobilky 😉
Proto to napodobování přišlo až po tolika letech. Strach jim to asi dřív nedovolil. 😄
Ty v tom autě nahoře vidíš Avantime???
Noční můra je navrhnout něco, co si za tři roky koupí po celém světě jen 8500 lidí...
PS: ke srovnání s prodejními čísly Ferrari doufám nesklouzneme...
PPS: mně osobně se Avantime líbí, ale to je automobilce tak nějak jedno 😉
Noční můra je navrhnout něco, co si za tři roky koupí po celém světě jen 8500 lidí...
PS: ke srovnání s prodejními čísly Ferrari doufám nesklouzneme...
PPS: mně osobně se Avantime líbí, ale to je automobilce tak nějak jedno 😉
a proto se dnes (znovu) dostává do módy design ostrých hran a přímých linií že.. avantime předběhl svou dobu, dnes by se určitě neztratil..
ale já nemyslel celek jako Avantime...to byla celkem zhovadilost kupé-MPV...ale vyjímečný byl 😄 Mně šlo spíš o ten systém pantů předních dveří,kdy se ty obří dveře daly bezpečně otevřít v malém prostoru 😄
aproximus
ale pouze na obrázku. o reálném výsledku docela pochybuji.. na něco tak zajímavého škoda určitě povolení z vklohradu (nebo spíš z ingolstadtu) nedostane.
marianek
To sebereme tamchle a to sase tady... patlaala patlaala. Dame do tochoo 1.2TSI (vwe skladech mame jeste tu starchsi, ta jim musi fystacit), 2 roky saruky (ten motor fic jak 60taus stejne nevwydrschi).
Recept na pomalou zkazu, recyklace ala Seat Exeo. Pro zacatek se par pepiku, kteri se s timhle spokoji, najde.
Recept na pomalou zkazu, recyklace ala Seat Exeo. Pro zacatek se par pepiku, kteri se s timhle spokoji, najde.
Už několikrát tu bylo jasně zmiňováno, že OIII coupe, pokud přijde, žádné 1.2 TSI nedostane...
Zbožné prianie? To čo tvrdíš, ešte možno nevedia ani tí, čo o tom rozhodujú.
A co tedy tvrdíš ty? Že ta studie nahoře je opět škaredá, nepovedená, já nevím - nudná?
Tady je to pořád dokola. Ať udělá škodovka co udělá, vždycky je to špatně. Co na tom, že to auto může lámat prodejní rekordy, že o něj solventní zákazníci stojí a líbí se jim. Tady na diskuzi se to odsoudí a hotovo. Tohle mi přijde velmi dětinské.
Tady je to pořád dokola. Ať udělá škodovka co udělá, vždycky je to špatně. Co na tom, že to auto může lámat prodejní rekordy, že o něj solventní zákazníci stojí a líbí se jim. Tady na diskuzi se to odsoudí a hotovo. Tohle mi přijde velmi dětinské.
Choochoo
U predni kapoty jsem si vzpomnel na studii Volva
[odkaz]
[odkaz]
Predni svetla z Leona
Ploutev mel kde kdo uz pred OIII
Zadek z profilu passat CC
[odkaz]
[odkaz]
Co je na tom aute originalni? Snad jen ten hnusnej zadek, opravdu desivej
[odkaz]
Jeste ze to zatim jen maluvka >😁
[odkaz]
[odkaz]
Predni svetla z Leona
Ploutev mel kde kdo uz pred OIII
Zadek z profilu passat CC
[odkaz]
[odkaz]
Co je na tom aute originalni? Snad jen ten hnusnej zadek, opravdu desivej
[odkaz]
Jeste ze to zatim jen maluvka >😁
Ten zadek je z profilu jak titanic, passat ho ma hezky elegantni. A zezadu vypada jako lexus.
Vidíš tam to, co vidět chceš.
Tak clovek si vzdy ulozi do neco pameti a neco mu to vzdy pripomene. Osobne mi nevadi, ze je tato studie takovy slepenec. Odrazi to vzdy tak nejak design Skody, ktery nikdy jako celek neprekvapi, pac je vse vetsinou nekde pouzito. Proto se zda ze zastaraly a okoukany, protoze jeho prvky okoukane jsou. Linka ktera prochazi pres kliky je rovnez u Passatu CC hezci, prochazi skrz predni kolo, je vice klinovita a klinovita je i linka bocnich oken, ktera ji kopiruje.
Tady prekpavi akorat ten prisernej zadek. Jiste by bylo lepsi ho tak trochu opalit od Passatu CC, jeden zmala zajimavych modelu od vw 😉
Tady prekpavi akorat ten prisernej zadek. Jiste by bylo lepsi ho tak trochu opalit od Passatu CC, jeden zmala zajimavych modelu od vw 😉
Nestačím se divit, co všechno je schopen napsat člověk, kterému se velice moc líbí Civic Tourer. >😁
Ano i ne. >😁 Je zde zajímavější otázka. Nakolik je Tourer adorován jen proto, že Honda a jak moc je tento koncept "robíjen" jen proto, že je to uplný opak a je nutno zachovat tvář. >😁
Skrabi
bo VW by si krapet přiškrtili prodej Passatu CC
Držím palce, aby prešlo niečo lepšie. Napríklad skutočné kupé Škoda.
Ale škodvoka nemá dělat kupátka. Odporuje to její filozofii.
Mají dělat auta s užitnou hodnotou navíc za rozumné peníze. Kupé nesplňuje ani jedno z toho.
Mají dělat auta s užitnou hodnotou navíc za rozumné peníze. Kupé nesplňuje ani jedno z toho.
Tak potom má blbú filozofiu. V tomto smere má tradíciu, čo takto Felicia [odkaz] , 110R [odkaz] , Garde/Rapid [odkaz] ? Prípadne niečo staršie [odkaz]
VW v ponuke nič také nemá. Nemusí predsa ísť o športové modely, aj vyššie spomenuté staršie škodovky mali do športiakov ďaleko. Ani to nikto od nich nečakal. Kto z koncernu ponúka elegantné kupátka na základe sériových modelov? Naproti tomu "štvordverové kupé" už VW má...
VW v ponuke nič také nemá. Nemusí predsa ísť o športové modely, aj vyššie spomenuté staršie škodovky mali do športiakov ďaleko. Ani to nikto od nich nečakal. Kto z koncernu ponúka elegantné kupátka na základe sériových modelov? Naproti tomu "štvordverové kupé" už VW má...
Nějak jsi opomněl, že škodovku před nějakým tím rokem koupil koncern VW a naordinoval ji jinou filozofii. 😉
Však ja kritizujem koncern VW, nie škodovku.
A proč? Připadá ti škodovka málo úspěšná? 😉
Tohle chápu. V historii kupé Škoda vyráběla a i když chápu roli Škody v koncernu, neznamená to, že bych si občas neposteskl a nepřál škodovce nějaké to kupé v portfoliu modelů. 😉
Stůjme nohama pevně na zemi. Trh kupátek se pohybuje někde mezi tisícovkami a max desítkami tisíc kusů ročně u zavedených značek. Škoda bya dříve víceméně regionální automobilkou a na to, aby mohla začít bouchat kupátka jak Baťa cvičky, nemá v dnešní době dostatečnou image.
Čistě logicky, na takových autech by škodovka nevydělala ani vindru, nelze je tedy, při dnešní zaměření značky, očekávat.
Chápu nostalgii, ale více chápu ekonomickou stránku věci. 😉
Čistě logicky, na takových autech by škodovka nevydělala ani vindru, nelze je tedy, při dnešní zaměření značky, očekávat.
Chápu nostalgii, ale více chápu ekonomickou stránku věci. 😉
jozephko
Dizajn tejto škodovky sa mi zdá geniálny. Niečo od Audi, niečo od VW, niečo sa možno nájde aj od Seatu, a veľa zo Škodovky.
4 veľké značky koncernu VW sa dosť od seba líšia, ale táto štúdia v sebe harmonicky spája dizajn všetkých. Ako keď v grafickom programe spriemerujú veľa ľudských tvárí a urobia z nich jedinú - takmer dokonalú.
4 veľké značky koncernu VW sa dosť od seba líšia, ale táto štúdia v sebe harmonicky spája dizajn všetkých. Ako keď v grafickom programe spriemerujú veľa ľudských tvárí a urobia z nich jedinú - takmer dokonalú.
Keby si vedel, akú chobotinu si vyplodil...
Vieš ako vyzerá tzv. priemerná tvár? Je úplne bezduchá, nemá žiadne rysy, proste a jednoducho hnusná.
Vieš ako vyzerá tzv. priemerná tvár? Je úplne bezduchá, nemá žiadne rysy, proste a jednoducho hnusná.
Neviem, odkiaľ čerpáš svoje "múdrosti", ale si vedľa jak tá jedľa. Asi si to pletieš s tým, keď sa tvár vytvorí ako zrkadlový obraz jednej zo strany. Vtedy vyzerá ako robot - s tým súhlasím.
Vygoogli si výraz "average face" a uvidíš tie "bezduché a hnusné tváre bez žiadnych rysov". Mudrlant. >😁
Vygoogli si výraz "average face" a uvidíš tie "bezduché a hnusné tváre bez žiadnych rysov". Mudrlant. >😁
Tak ty toho nevieš asi dosť a mýliš si pojmy s dojmami. Hlavne nepíšem o žiadnych obrysoch, ťuťulo. Tebe asi tieto dve priemerné bezduché vajcia pripadajú byť pekné [odkaz]
Řidič007
tak nějak vypadala autíčka, která jsem si kreslil na do sešitů na 1. stupni ZŠ. Jedině ten dlouhý zadní převis jsem tam neměl. Kreslil jsem v podstatě trochu zmodernizovanou Pobědu, tj. stejně jako teď ve škodovce.
Souhlas, vzpominam jak jsem si kreslil na predcich trojuhelnikova svetla a trojuhelnikove mlhovky, podobne jako predek Leona a ted technologie pokrocila a mame je tu :yes: Jen ten zadek, jen ten zadek, na takovou hruzu jsem nemel
No, pánové, doufám, že tedy děláte něco alespoň ná úrovni pana Kabana. Jinak ste to projeli.
madbrain
dokonaly galymatyaš....fše tu samozřemě uš bilo,jen pan Kabanos to přispusobil sfe fizi a opět bafí širokou feřejnost,bo totok,co vipotil,se skutečně da pofašofat za pouhý ftip,je sřejme,že Škotofka nema chluboko to kapsi,jak jinak si vysvětlit,že saměstnafa takeho pajtaša,kery smrši na so sahne.....měl bi fic pukat...fest pukat,jine cesti neni....... >😁
twistedTSD
To se dalo čekat. Nejdříve věčná kritika nudné Octavie, a když už se Škoda odhodlá k něčemu lehce odvážnějšímu, vyrojí se desítky "antikoncernfans" příspěvků o tom, že světlo připomíná Volvo, prolis Audi, mlhovka Seat, barva (!!!) Fabii RS a tak dále, a tak dále. Mám pocit, že je úplně jedno, co představí.
Co se týče mě, poměrně slušné. Snad jen ze zádi jsem byl z počátku rozpačitý, nějak mi nesedí. Asi světla by chtěla trochu doladit a zmírnil bych ten "zlom" pod nimi - tvoří takový "předkus"...Každopádně, kéž by se sériová výroba prosadila.
Co se týče mě, poměrně slušné. Snad jen ze zádi jsem byl z počátku rozpačitý, nějak mi nesedí. Asi světla by chtěla trochu doladit a zmírnil bych ten "zlom" pod nimi - tvoří takový "předkus"...Každopádně, kéž by se sériová výroba prosadila.
Definuj to "lehce odvážnější". Máš o tejto definícii zjavne inú predstavu ak väčšina ľudí v tejto diskusii.
"Lehce odvážnější" bola Škoda Joyster, len škoda, že Škoda okopírovala čo sa dalo a kde sa dalo, počínajúc dizajnom, končiac menom.
Najzaujímavejším sériovým počinom doteraz bol Yeti, ale žiaľ, aj jemu vzali tvár.
"Lehce odvážnější" bola Škoda Joyster, len škoda, že Škoda okopírovala čo sa dalo a kde sa dalo, počínajúc dizajnom, končiac menom.
Najzaujímavejším sériovým počinom doteraz bol Yeti, ale žiaľ, aj jemu vzali tvár.
Jsem rád, že byla Škoda odvážná před několika lety, kdy přišla s Roomsterem - nesmírně zajímavým strojem. Dodnes ho mám rád.
niekedy mám pocit že sem prispievajú senilný starí dôchodcovia so zaužívanými predstavami a všetko inak tvarované ako je nudný vw a škoda, je pre nich ako pre býka červená plachta ...
Kolouš
Nemám škodovku, neplánuji mít škodovku, ale kdybych měl mít škodovku, chtěl bych takovou jako je tahle. A to dokonce i přes negativní komenty místních diskutérů...
CenturionCz
Tohle je opravdu krása. Zejména přední partie jsou dravé a přitom symetrické a neokázalé. Mám ale podezření, že už jsem je někde z velké části viděl - jmenovitě na faceliftované Audi A5 (tam vyniknou asi nejvíc). Jestli VAG tohle Škodě dovolí, tak už bude hrát dost vysokou hru. Zatím její auta byla "simply clever" konzervativní praktické vozy, ale tady už cítím i snahu trochu zvednout tep.
Začíná být zajímavé, jak VW nad Škodovkou popouští otěže. LED blinkry a DRL pro Superb, 135kw diesel i pro ne-RS Octavii atd. Možná, že VW přece jen Škodu chce do mainstreamu. Otázka je, kam pak půjde on sám.
Začíná být zajímavé, jak VW nad Škodovkou popouští otěže. LED blinkry a DRL pro Superb, 135kw diesel i pro ne-RS Octavii atd. Možná, že VW přece jen Škodu chce do mainstreamu. Otázka je, kam pak půjde on sám.
... tohle se musí chvilku trávit. Celek je nepřirozeně hranatý, ale uspořádání přídě se mi postupně začíná líbit... ale jo, jde to 😄 Až na ty nepřirozené hrany, které vnášejí do duše agresivitu a drsnost.
Ji/Ri
...jako skoro každý koncernový vůz to bude ladit na fotkách,ale ve skutečnosti to bude taková ta unylá univerzální "hnědka".... bohužel..jinak tohle by bylo moc hratelné .... :-! 😄
Obávám se přenesení do reality. Podobně jako s Vision D. To byla výborná jednoduchost. Minimalismus. Bohužel např. realita prolisu na pátých dveřích u Supu i Octavie je násilná komplikovanost, která navíc příliš nesedí ke zbytku. Přerod konceptu do výroby je vždy o kompromisech a vzhledem k tomu jak se do série přetransformoval právě Vision D, tak jsem zde velmi opatrný. ;-\
No počkej, Rapid vypadá k světu... jen je potřeba pamatovat, že minimalismus si žádá důraz na detaily. Takže barva, kola, xenony, mlhovky, myčka...
[odkaz]
[odkaz]
rohYpnol
Osvědčený recept - snížit, bezrámová skla, vzadu klesající linie, pojmenovat jako kupé a ještě si za ten podvod na zákazníka nechat řádně zaplatit...
V zásadě opět levnější cesta k Passatu CC a je jasné, že v téhle pojašené době, kdy se kříží velbloud se zebrou, to může mít úspěch.
Samotný design se tradičně povedl, ovšem tradičně ekonomické a výrobní oddělení z přitažlivé studie udělá opět jen další Škodu. Tradice :-!
V zásadě opět levnější cesta k Passatu CC a je jasné, že v téhle pojašené době, kdy se kříží velbloud se zebrou, to může mít úspěch.
Samotný design se tradičně povedl, ovšem tradičně ekonomické a výrobní oddělení z přitažlivé studie udělá opět jen další Škodu. Tradice :-!
asi tak :yes😒br />
ja len neviem co je to za modu oznacovat 4 dverove obludy za kupatka..... definicia karoserie kupe je takato😒br />
karoseria typu kupe:2 sedadlá vpredu, vzadu môže byť obmedzený priestor pre ďalšie 2 sedadlá, 2 dvere prípadne zadné veko siahajúce až po strechu
v definicii vidime jasne napisane 2 dvere......... takze ziadne 4 dverove kupatka nie su, je to dalsi nezmysel... dnesnej poondianej doby...... nieco podobne ako nazyvat DS3 racing citroen s odsuvatlenym krytom strechy a pevnymi stlpikmi karoserie kabrioletom ... dalsia vtakovina az to boli ...
ziadne 4 dverove kupatka neexistuju rovnako ako neexistuju ani 2 dverove sedany ani 5 dverove 3dveraky .... ani 5 metrove miniauta .....
ja len neviem co je to za modu oznacovat 4 dverove obludy za kupatka..... definicia karoserie kupe je takato😒br />
karoseria typu kupe:2 sedadlá vpredu, vzadu môže byť obmedzený priestor pre ďalšie 2 sedadlá, 2 dvere prípadne zadné veko siahajúce až po strechu
v definicii vidime jasne napisane 2 dvere......... takze ziadne 4 dverove kupatka nie su, je to dalsi nezmysel... dnesnej poondianej doby...... nieco podobne ako nazyvat DS3 racing citroen s odsuvatlenym krytom strechy a pevnymi stlpikmi karoserie kabrioletom ... dalsia vtakovina az to boli ...
ziadne 4 dverove kupatka neexistuju rovnako ako neexistuju ani 2 dverove sedany ani 5 dverove 3dveraky .... ani 5 metrove miniauta .....
Ja mám passat CC ( inak jediný pekný automobil koncernu VW a škoda ) a nemám dojem že je to obluda. Je to označenie auta tvarovo cupé , ale so 4 dverami. Pokial si to nepochopil alebo sa ti to nepáči, nuž asi s tým nič neurobíš.... tvoja tabulková definícia cupe, je asi zo 60 rokov 😄 Nič v zlom kamarát 😄
Nejde o to, ze by Passat CC byl spatny. Jde o tu fales vydavat vuz za jakesi kupe. Ne, cupka proste nema 4 dvere, neni urcena pro 4 ci dokonce 5 pasazeru.
S prvou polovycou tvojho príspevku nesúhlasím , ale z druhou áno. Pokial sa to začne robiť, urobia s toho škaredé káčatko .... TUCTOVKU !!....
Pekelná Micinka
Tvary více, než dobrý, barvu bych ale dal jinou. Třeba jako na promo fotkách k BMW 4er (žlutá nebo modrá), případně nějaký zvláštní odstín metalické oranžové. Z tohoto úhlu dle mého i aspiruje na srovnání s 6er GC. [odkaz]
chalan66
No je to v celku zaujímavé , aj keď tie predné svetlá ....no neviem. Zadok je podarený a tí čo krityzujú zadok, tak si uvedomte že klasika už dávno nie je v móde. Jedno je ale isté !! Až to príde do výroby, tak to nebude ako s range roverom evoque, ale znova to bude jedno obyčajné rýchlo okoukatelné auto ako každá škodovka a VW. Nič s tých zaujímavých prvkov sa do výroby nedostane. neviem prečo sa Nemecké automobilky boja torcha odvážnejších tvarov. Passa a golf t Je už 15 rokov stejnaký a stejnako hnusný !!! Škoda je tuctovka pre masi, žiadnye pekné auto, pokial si ho naozaj decentne sami neupravia majitelia.
Předními světly se teď nezabývej, protože pak budou přesně taková, jaká zbudou ve skladech. Mně by ani ta slátanina ze zbytků koncernových aut nevadila, ale proč škodovky dělají velká auta s malým vnitřním prostorem, velkým hlukem a nadprůměrnou spotřebou? Vision C bude na 100pro dtto, i když bude se konkávní bude střídat s konvexním a bude mít rovné přesné linie. 😄 Duté a vyduté plochy jistě také promluví do spotřeby. A co se týká hmotnosti, o tom už jsem tady několikrát psal, že jedny z mála aut, kdy koupíte více než zaplatíte, jsou právě škodovky. Stačí zajet na váhu a je to jasné. 😢
olsztyn
>😁
hlavně ten zadek
[odkaz]
[odkaz]
hlavně ten zadek
[odkaz]
[odkaz]
To je ale humus. Ohromná mrtvá plocha pod světlem, nehledě na velikost světel, která by asi neodpovídala normám. 8-s 8-s
megacruiser
zelená Kawasaki a konečně pořádný ostrý design. Hlavně ten zadek vypadá naprosto skvěle - hluboký prolis vypadá dynamicky a jako celek se tady nic nekopíruje. Divný, příliš sbalený design zadku mi vadí na současné Oktávce - zadek a zejména světla moc podobná starší A6. Nesmyslím si ale, že tento špičkový design se podaří dostat do série, tak výrazné auto koncern Škodovce nedovolí. Až vyjede sériový model, možná se tam pár nedůležitých detailů z této studie objeví, ale celkově to bude úplně jiné auto. Bohužel.
Doufejme, že se zase tolik neztratí. Jinak jsem rád, že nejsem jediný, komu se ten zadek líbí a přijde mu v rámci možností i poměrně originální.
"...v rámci možností poměrně originální." Vnímaš tú tragiku týchto slov? Porovnaj si to s týmto vyjadrením: "...nádherný, tenhle design mě dostal." Ak budú o dizajnových štúdiách od Škody padať takéto hodnotenia, potom budú naozaj za niečo stáť.
Za existencie Škody pod krídlami VW viem maximálne o dvoch, ktoré stoja za zmienku😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Za existencie Škody pod krídlami VW viem maximálne o dvoch, ktoré stoja za zmienku😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Nevnímám. V rámci možností nebylo myšleno jako narážka na to, co koncern dovolí. Jde přece také o to, aby to bylo případně vyrobitelné, nebo aby to nebyl design pro design.
Dnes sú vyrobiteľné šialenosti, o ktorých by inžinier pred 50 rokmi mohol len snívať, takže ttento argument asi neobstojí. Postoj Škody a mnohých jej priaznivcov mi proste príde príliš podriadený až odovzdaný a jasanie nad drobnými vymoženosťami desivé. Je smutné vidieť vtáka v klietke, kde nemôže roztiahnuť krídla. A že sú české ruky šikovné a vedia, ukazuje aj história. O.K., Škody budú mať slabšiu techniku, dané miesta v portfóliu, to všetko beriem. Ale ukázať svetu štúdiu, na ktorej nevidno prakticky žiadnu invenciu, len starý, trošku inak skombinovaný starý dizajn, to je dosť silná káva. Však je to len CC domaľovaný na spôsob Octavie a s troškou "luxusu" od Audi... Všetko staré, známe, a zbytočné. Obohraná platňa. Aj keď je Škoda česká, je stále tak trochu naša domáca, a čo vidím, z toho som dosť rozčarovaný, ba smutný...
Nepochválim, nie je čo.
Nepochválim, nie je čo.
Slabší technika, nudný design... člověk by se skoro rozplakal. A pak potká Superb 3.6 4x4 DSG nebo Octavii RS a zamyslí se, co dnes bouchají automobilky, ke kterým mohla Škoda ještě poměrně nedávno jen zoufale vzhlížet...
janyc
Porovname si to [odkaz] vs [odkaz]
Alebo [odkaz] vs [odkaz]
Alebo [odkaz] vs [odkaz]
Co hovorite na to ? Podoba sa vam to?
Alebo [odkaz] vs [odkaz]
Alebo [odkaz] vs [odkaz]
Co hovorite na to ? Podoba sa vam to?
slovacisko25
cela audina a7. typicka skodovka, vyrobit lacno a predat draho. A ludia im to kupuju.Nechapem
slovacisko25
cela audina a7. typicka skodovka, vyrobit lacno a predat draho. A ludia im to kupuju.Nechapem
[odkaz]