Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 zůstane u atmosféry. Turbomotor by se neuchladil

Milovníci atmosférických motorů, radujte se - je potvrzen další sporťák bez přeplňování - druhé generace Audi R8. Sama automobilka z toho ale nemá moc velkou radost, jde totiž o vlastně o nouzové řešení.
Zpět na článek
28. 2. 2014 10:31
28. 2. 2014 10:41
28. 2. 2014 10:44
28. 2. 2014 10:58
28. 2. 2014 11:44
28. 2. 2014 11:48
28. 2. 2014 12:21
28. 2. 2014 12:31
28. 2. 2014 12:36
28. 2. 2014 12:37
28. 2. 2014 10:58
28. 2. 2014 11:11
28. 2. 2014 13:30
28. 2. 2014 11:28
28. 2. 2014 11:34
28. 2. 2014 11:46
28. 2. 2014 11:50
28. 2. 2014 11:54
28. 2. 2014 11:59
28. 2. 2014 12:03
28. 2. 2014 12:27
28. 2. 2014 12:29
28. 2. 2014 12:22
28. 2. 2014 12:28
28. 2. 2014 13:35
28. 2. 2014 13:47
28. 2. 2014 15:19
28. 2. 2014 15:27
28. 2. 2014 15:37
28. 2. 2014 17:57
28. 2. 2014 14:20
28. 2. 2014 13:33
28. 2. 2014 19:27
28. 2. 2014 20:03
1. 3. 2014 18:22
1. 3. 2014 18:31
1. 3. 2014 18:44
1. 3. 2014 18:47
1. 3. 2014 18:55
1. 3. 2014 19:05
1. 3. 2014 22:45
1. 3. 2014 22:58
28. 2. 2014 11:48
28. 2. 2014 11:53
28. 2. 2014 12:30
28. 2. 2014 12:32
28. 2. 2014 12:41
28. 2. 2014 12:44
28. 2. 2014 12:50
28. 2. 2014 12:51
28. 2. 2014 13:12
28. 2. 2014 13:15
28. 2. 2014 13:41
28. 2. 2014 13:43
28. 2. 2014 14:02
28. 2. 2014 14:08
28. 2. 2014 14:40
28. 2. 2014 15:16
28. 2. 2014 17:10
28. 2. 2014 18:03
28. 2. 2014 19:29
28. 2. 2014 13:38
28. 2. 2014 13:44
28. 2. 2014 13:46
28. 2. 2014 13:52
28. 2. 2014 16:17
28. 2. 2014 17:59
28. 2. 2014 20:06
28. 2. 2014 20:16
28. 2. 2014 21:01
28. 2. 2014 21:07
28. 2. 2014 23:39
1. 3. 2014 10:46
1. 3. 2014 12:25
1. 3. 2014 12:28
2. 3. 2014 10:32
2. 3. 2014 12:18
28. 2. 2014 13:45
28. 2. 2014 20:49
28. 2. 2014 20:54
28. 2. 2014 22:26
28. 2. 2014 22:43
1. 3. 2014 00:12
1. 3. 2014 10:41
1. 3. 2014 11:51
1. 3. 2014 12:07
2. 3. 2014 10:10
2. 3. 2014 12:02
28. 2. 2014 12:33
28. 2. 2014 12:37
28. 2. 2014 13:07
28. 2. 2014 13:13
28. 2. 2014 13:22
28. 2. 2014 13:26
28. 2. 2014 13:46
28. 2. 2014 13:49
28. 2. 2014 22:34
28. 2. 2014 22:40
28. 2. 2014 22:50
28. 2. 2014 22:53
28. 2. 2014 22:57
28. 2. 2014 23:06
28. 2. 2014 23:14
28. 2. 2014 23:30
28. 2. 2014 13:32
28. 2. 2014 11:48
28. 2. 2014 11:57
28. 2. 2014 12:25
28. 2. 2014 12:29
28. 2. 2014 12:44
28. 2. 2014 12:49
28. 2. 2014 12:55
28. 2. 2014 12:58
28. 2. 2014 13:09
28. 2. 2014 13:10
28. 2. 2014 13:15
28. 2. 2014 13:19
28. 2. 2014 13:31
28. 2. 2014 13:57
28. 2. 2014 14:01
28. 2. 2014 14:20
28. 2. 2014 14:22
28. 2. 2014 14:24
28. 2. 2014 15:12
1. 3. 2014 00:22
1. 3. 2014 10:39
1. 3. 2014 11:45
1. 3. 2014 12:12
1. 3. 2014 14:44
1. 3. 2014 15:57
1. 3. 2014 20:36
1. 3. 2014 20:41
28. 2. 2014 12:43
28. 2. 2014 10:47
28. 2. 2014 10:31
...
Zajímalo by mě, kde jste tohle vyčetli. Nekolují snad po Internetu fotky hořících sporťáků s atmosférickými motory (458, R8, Aventador, Gallardo, ...)?
Rozbalit vlákno
134
28. 2. 2014 10:41
Re: ...
Nepsal to Fokt? Článek jsem ještě nečetl.

Edit: Psal, vše tedy vysvětleno. :-)
28. 2. 2014 10:44
Re: ...
Taky mi to přijde jako óbr blbost. A zorvna u koncernu mají zkušeností s chlazením motoru s turbem (turby) uprostřed poměrně dost >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 10:58
Re: ...
Rozhodně je to půl roku starý prohlášení koncernu [odkaz] těžko říct proč to tady citujou s takovym zpožděnim
28. 2. 2014 11:44
Re: ...
To není prohlášení koncernu. A vidíš tam někde něco o požárech? Není to poprvé, co tu zaspali půl roku, nebo i rok. Je možné, že jejich design nezvládne 4,0 TFSI, ale pak je to jejich volba a jen vylučují možnost, že by se tam tenhle motor objevil.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:48
Re: ...
Jo vidim to podobně. Myslim že by museli dělat změny designu pro chlazení motoru, takže radši zvolili tuhle cestu. Mě se to zdá dost problematický a ten atmosferickej 4.2 do budoucna prostě nemůže stíhat, ale my nemáme dostatek info pro posouzení. Takhle to rozhodně působí minimálně problematicky
28. 2. 2014 12:21
Re: ...
Jak radši? Byl by to problém ve chvíli, kdyby si to rozmysleli. A o tom my nic nevíme.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:31
Re: ...
No přece evidentně radši. Zřejmě měli na výběr mezi úpravou karoserie pro lepší chlazení a stávajicim designem ale s podmínkou použití starejch atmosferickejch motorů. A zvolili radši.. :-)
28. 2. 2014 12:36
Re: ...
Na karoserii stejně pracovali. Tak jaké radši?
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:37
Re: ...
Že zrovna ty bys mě fakt nechápal? ;-)
28. 2. 2014 10:58
Re: ...
taky mi přijde divný co je to za problém uchladit turbomotor uprostřed. ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:11
Re: ...
To určitě neni, bude to spíš jen výmluva. Je to škoda ten 4.0 V8 by do R8 zapad jak ulitej. To že zůstane V10 je na jednu stranu docela fajn, 4.2 je ale pro tohle auto slabá motorizace už teď natož pro budoucí model. Už si představuju jak v supersportu R8 máš plyn na podlaze a třílitrovej sedan Alpina B3 ti mizí v dáli >:D
28. 2. 2014 13:30
Re: ...
Být majitelem R8, tak se tohodle scénáře vůbec nebojím. >:D
28. 2. 2014 11:28
Re: ...
Tak není to tak jednoduché, jako když máš motor vpředu. Vysoká teplota v motorovém prostoru spolu se stísněnými prostory přispívají k tomu, proč tahle auta ráda hoří.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:34
Re: ...
Takže Audi to co zvládaj jiný radši ani nebude zkoušet a radši nasadí motor co tak trochu nestíhá už dneska? No nevim, to mi přijde docela na hlavu
Avatar - iudex
28. 2. 2014 11:46
Re: ...
Neviem, prečo hodnotíš 4,2 V8 ako motor, ktorý nestíha. Maximálka cez 300 a stovka za 4,6s je stále solídna dynamika a konkurencia to nevie o moc lepšie.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:50
Re: ...
Protože už dneska mu ujede ten třílitrovej sedan vod Alpiny a do budoucna se to nejspíš nezlepší ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:54
Re: ...
Hele mínusovej :no: hrdino zkus radši říct co se ti na tom nezdá. Tak to prostě je a tvý :no: na tom moc nezměněj ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:59
Re: ...
Řikal sem ať napíše co se ti na tom faktu nezdá, ne ať dáváš další :no: hrdino >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:03
Re: ...
Koukám že tady je to samej mlčenlivej anonymní hrdina :yes: >:-[]
Speciálně pro ty mínusový :no: palečkáře dodávám: "Který věděj vo motorech nejspíš velký kulový" Jen idiot dá přednost u Audi starýmu 4.2 před novym hodně povedenym 4.0 V8 :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
28. 2. 2014 12:27
Re: ...
No asi by si mal oslovovať palcovačov v množnom čísle, lebo sa zdá, že s Tebou rozhodne nesúhlasí 4 až 6 ľudí (a aby si vedel, že mínusku nemáš odo mňa, dal som Ti palec hore, hoci s Tebou tiež nesúhlasím). ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:29
Re: ...
Nemám problém s mínusem když se snažíš argumentovat ;-)
Avatar - iudex
28. 2. 2014 12:22
Re: ...
To, že tuningová spoločnosť dokáže vyhnať výkon sériového auta vyššie, nie je moc argument.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:28
Re: ...
Vodkdy je Alpina je tuner? :-)
Ale nejde vo Alpinu, de vo to že konkurence je a bude jinde. To si fakt myslíš že to starý atmo 4.2 stačí jako motor do supersportu příští generace?
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:35
Re: ...
Ak to bude atmosféra so 450 k, čo točí 8500 otáčok a bude to základná motorizácia modelu, určite áno. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:47
Re: ...
A že modernější foukanej třílitr v normálnim autě bude dynamičtější ti je fuk. No nevim, mně nějak ne. Tohle je aspoň částečně supersport a do budoucí pětiletky jít s atmosférou, aut co daj týhle R8 na frak bude spíš jen přibejvat
Avatar - iudex
28. 2. 2014 15:19
Re: ...
Stále argumentueš Alpinou, čo teda nie je bežné auto, ale tuningová úprava BMW (aj keď sa predáva pod samostatnou značkou a nie ako BMW). Ale hlavne muscle-sedan vo forme turba vyhnaného na vysoký výkon (cca. 100 kW oproti sériovému 335i) a ľahký športiak s motorom vzadu sú nebe a dudy. Možno tá Alpina na diaľnici dá R8 na frak, ale odkedy sa športovosť auta posudzuje jazdou v priamke na diaľnici? To pre Teba je lepším športovým autom Mustang GT500, ako Porsche 911? U mňa nie, aj keď tej 911ke dá v priamke na frak.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 15:27
Re: ...
Stále opakuješ nesmysl že Alpina je tuningová firma ;-)
Už sem dal jako příklad Mercedes kde výkon dnešního SL 500 je srovnatelnej s minulym AMG 63 a V8 SL 500 minulý generace měl před faceliftem stejnej výkon jako dnešní šestiválec 350. A podobný je to u BMW. Nová M3 a 4 s šestiválcem maj vyšší výkon a hlavně budou dynamičtější než ty s jinak fantasticky točivym atmo osmiválcem. No a stejný jako u medvědů a bavoráků by to bylo v tý R8. Jak naměřenejma parametrama tak v provozu při předjíždění by byl 4.0 TFSI vo generaci lepší volbou prostě protože to je vo generaci modernější a lepší motor
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 15:37
Re: ...
To jak mi naskakujou mínusový :no: je až dojemný. Myslíte že tim na těch faktech co popisuju změníte? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 17:57
Re: ...
10 :no: ? Vidim že Audi má hodně věrný fanoušky. Bohužel trochu zabedněný co se týká motorů >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 14:20
Re: ...
Jo a sériová M3 s M4 maj eště větší výkon než ta Alpina, jen tak pro doplnění
28. 2. 2014 13:33
Re: ...
Ujede mu možná na papíře. Realita bude odlišná. Navíc to žádný majitel R8 nebude řešit.
Avatar - Ham.
28. 2. 2014 19:27
Re: ...
:yes:
Jj, tuneři toho vždycky naslibují, RS4 se stejným motorem nemá problém B3 stačit v přímce a semele jí na okruhu
[odkaz]
a kdyby o to majiteli R8 tak moc šlo, jakože nejde, protože jinak by si koupil V10, tak je se stejným motorem v přímce o něco rychlejší
[odkaz]
V zatáčkách je to pak úplně jiná liga a řada testerů se nad V8 rozplývá právě proto, že je to jedna z posledních atmosfér, ...sweet V8, polished dynamics
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 20:03
Re: ...
Jj a vo kterym tunerovi to mluvíš? >:-[]
Avatar - Ham.
1. 3. 2014 18:22
Re: ...
O tom co nic nevyrábí, ale říká, že je výrobce aut a co by hned druhý den zkrachoval kdyby mu ten, co auta vyrábí přestal dodávat.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 18:31
Re: ...
Bezva, takže víš že si řek blbost ;-)
Avatar - Ham.
1. 3. 2014 18:44
Re: ...
Já tušil, že to bude na tebe moc složité.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 18:47
Re: ...
Zase špatně. No nic, kdyby se ti někdy podařilo zbavit se svejch VWomezení tak fakt parádní auta se vyráběj a prodávaj tady [odkaz] :-)
Avatar - Ham.
1. 3. 2014 18:55
Re: ...
Až se trochu rozkoukáš v autosvětě, tak možná pochopíš, že tam co jsi dal odkaz se žádná auta nevyrábí, ale jenom upravují auta vyrobená u BMW.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 19:05
Re: ...
Se mnou to už lepší asi nebude. Já budu narozdíl vod tebe navěky vědět že Alpina je výrobce automobilů a až si jednou projedeš nějaký BMW a pak totéž vod Alpiny budeš to vědět taky ;-)
Avatar - Ham.
1. 3. 2014 22:45
Re: ...
BMW a TOTÉŽ od Alpiny? To jsi přehnal, pár změn na těch BMW dělají.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:58
Re: ...
:yes: :-)
Neučil ty ses náhodou psát u Kylie? >:-[]
28. 2. 2014 11:48
Re: ...
To by mě zajímalo, kde tohle v mém příspěvku vidíš. ryccardo se divil, že je to problematické. A ano, uložit motor uprostřed (i atmosférický) je z tohoto hlediska složitější. Nijak to nesouvisí s tím, na jaký motor to auto navrhli.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:53
Re: ...
Nevidim, mluvim obecně. Rozhodně se mi zdá chybný pro budoucí supersport použít atmo 4.2 kterej tak trochu nestíhá už dneska. Přitom ten 4.0 z S8 je skvělej a pro R8 by moh mít i trochu vyšší výkon. Pro takový auto ideální motorizace. Fakt škoda
28. 2. 2014 12:30
Re: ...
Tak já třeba R8 nevidím jako supersport. Základní motor se pohybuje někde na úrovni C2S-C2GTS, což je pěkné místečko. Pokud má být základem osmiválec, tak stejně dává větší smysl atmosféra. Něco jiného je silnější verze, tam by 4,0 TFSI byl zajímavý. Ale já desetiválce rád. A stejně si musí držet odstup od Lamborghini, takže by ho nemohli naladit příliš ostře. Není to jen o špičkovém výkonu, přeplňované motory umí vyfouknout zákazníky i silnějším atmosférám. Přeplňování odspodu nabídky s sebou přináší problémy.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:32
Re: ...
Já to zestručnim. Zatimco to že zůstane V10 spíš oceňuju, nasazení 4.2 mi přijde jednoznačně chybný
No a na wikipedii [odkaz] řikaj že R8 je supersport, takže to musí bejt pravda žejo :-)
28. 2. 2014 12:41
Re: ...
Myslím si, že by byla chyba mít V8T pod V10. Stejně, kdyby mířili na cca 316 kW u přeplňovaného motoru, možná by sáhli po V6.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:44
Re: ...
Jo tohle má logiku a dneska už neni problém mít lepší parametry s šestiválcem. U mě je to ale stejně jednoznačný, zrovna do tohohle auta by se mi ten 4.0 V8 hodně líbil :yes:
28. 2. 2014 12:50
Re: ...
Mohli by jít i do pětiválce, teoreticky i do čtyřválce, ale na tyhle varianty radši nepomyslet. Už šest mi u tohohle auta přijde nějak málo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:51
Re: ...
Počty válců bohužel klesaj skoro v přímym přenosu. No vidíš ten pětiválec je perfektní motor, ten by se mi jako levnej základ v R8 docela líbil :yes:
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:12
Re: ...
Presne tak, V8T ako základ a V10 ako silnejšia verzia proste nemá logiku, to by buď ten V8T musel byť len veľmi mierne fúkaný, inak by dosahoval parametre V10; ani jedno riešenie nie je dobré. A ak by mali namiesto V8 atmo dať V6 biturbo, tak to ani nepomyslieť.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:15
Re: ...
Logicky to sice působí ale logika kde vychází že radši použiju horší motor mi moc neštymuje
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:43
Re: ...
Ty si mi ale rafinovanej. Dynamicky horší mi v případě supersportu přijde prostě horší. Tobě ne? :-)
28. 2. 2014 14:02
Re: ...
U sportovního auta? ;-) Ne. Nepsal jsi tu náhodou něco o tom, že je i základní 911 lepší (dle tvé definice tedy musí být dynamičtější)? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 14:08
Re: ...
Sem vopatrnej, proto sem napsal že 911 je lepší auto! ;-)
Ty se docela vyznáš takže mám otázku: Ty bys šel do základní 911, základního Caymana nebo základní R8?
28. 2. 2014 14:40
Re: ...
To je těžká otázka a záleželo by, co bych od toho auta chtěl. Nemluvě o tom, že základní provedení nemám ani v jednom případě moc (v případě Caymana vůbec) najetá. Takhle od stolu bych řekl R8. Pokud by ve výběru byla C2S X51, tak by to bylo jednodušší. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 15:16
Re: ...
To je tvuj favorit? No proč ne :yes: :-)
28. 2. 2014 17:10
Re: ...
911 mám rád. Je těžké vybrat jen jednu. Pro mne je nejzajímavější trojce GTS (zatím není), GT3 (RS) a Turbo (S).
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 18:03
Re: ...
Tak na GTS se jednoznačně shodneme, to je přesně ta akorát verze :yes:
28. 2. 2014 19:29
Re: ...
Proto ta posilněná C2S, nic blíže GTS v nabídce není. Navíc ji dnes můžeš mít ve výročním provedení (= širší boky i pro zadokolku, mimo jiné).
28. 2. 2014 13:38
Re: ...
Ber to, že ta 4,2 je základ. Jestli ti jako zákazníkovi bude připadat slabej. Můžeš si pořídit V10. To je jako by si žehral na to, že v BMW 3 je základ 316i. Když ti to přijde málo pořiď si 3,0 ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:44
Re: ...
Beru to tak ale i tak mě nasere když mi sedan vod Alpiny nebo Cadillacu ujede ;-)
28. 2. 2014 13:46
Re: ...
ale neboj neujel by. R8 bude rychlejší v zatáčce. Alpina je proti R8 nemotorná kára.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:52
Re: ...
Kterym s nich si už jel? Tou eště nevyráběnou R8 nebo tou furt eště celkem novinkou B3? >:-[]
Sem zvědavej kolik z vás zůstane z toho starýho 4.2 nadšenejch až začne s turbama konkurence prohrávat srovnávačky
28. 2. 2014 16:17
Re: ...
Myslím, že ten kdo si R8 koupí si ji nepořídí kvůli tomu aby ji srovnával s Alpinou, kterou za celej život beztak nepotká ani jednu. Bude mu úplně jedno, že nějaká Alpina vůbec existuje.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 17:59
Re: ...
Nejde přece vo to jestli potká nějakej Cadillac, Porsche, bavorácký emko, AMG, Lotus, Alpinu, Jaguar, Corvettu a možná i to vostrý Camaro, Hondu NSX nebo Nissan možná i Lexus RC F a já nevim co eště. De vo to že motor 4.2 je to co prohrává srovnávačky už současný R8 a je jasnou slabinou vozu. A lepší to bude jen sotva ;-)
28. 2. 2014 20:06
Re: ...
Tys to vyzkoušel v praxi? Přeplňovaný motor má nějakou výhodu, ale 316 kW zůstane 316 kW. R8 V8 se celkem zvládá držet C4S, z mé zkušenosti. V boji s 991 je největším hendikepem R8 vysoká hmotnost. Oproti C4S má navrch asi 120 kilo, oproti C2S asi 170 kilo. To je hodně. Zmiňoval jsi tu SL500, to rychlejší než R8 V8 není.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 20:16
Re: ...
Zmiňoval sem že dnešní SL500 s výrazně menšim přeplňovanym motorem se plně vyrovná a asi bude i pružnější než nejlepší z atmosfér V8 6.2 AMG z minulý generace. Z tohohle důvodu přece na foukaný motory přešli i u BMW nebo teď nově třeba Ferrari v Californii. A nemyslim si že by ten AMG motor nebo třeba V8 z minulý generace M3 byly horší než tenhle 4.2 kterej tady všichni kromě mě tak vobhajujou. Nemám nic proti nějaký slabší dostupnější variantě R8, ale pro model kterej bude končit někdy po roce 2020 radši snad ten R5 co si zmiňoval než motor kterej v přímym srovnání neexceluje ani dneska.
28. 2. 2014 21:01
Re: ...
Jako že se 320 kW přeplňovaná 500 vyrovná atmosférické 6,2, z které dostávali až 420 kW? To snad nemůžeš myslet vážně. V SL měl myslím 386 kW, přesto, s 500 by měl vytřít podlahu. Na tyhle motory se přechází v první řadě kvůli tomu, že u nich lze stlačit níž normovanou spotřebu. Nikdo neříká, že je 4,2 nejlepší atmosféra. Ale odmítám, že jsou přeplňované motory z principu lepší. Jsou jiné, ale lepší?
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 21:07
Re: ...
No a nevytře. Určitě na to má vliv i fakt že srovnáváme minulou a současnou generaci ale tak to prostě je. A stejný to je u bavorácký M3 a zřejmě drtivě lepší bude i ten foukanej motor v Californii. Proto sem přesvědčenej že ta atmo 4.2 která se jen tak tak chytá už dneska je pro budoucnost chybný rozhodnutí
28. 2. 2014 23:39
Re: ...
Přeci nemůžeš míchat auto a motor. Nové SL je prostě lepší auto. Ale nová 500 je pořád horší než stará 63. Stejně měla 63 takový "američtější" charakter, nebyl to motor stavěný na otáčky a výkon, ale na točivý moment. Jak jsem napsal, kilowatt je kilowatt. Ano, ve skutečnosti nám jde o integrál, ne o hodnotu v bodě, ale 20% deficit se těžko dohání. O "drtivě lepší" se tu nelze bavit. A není to zadarmo, zaplatíš za to jinde.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 10:46
Re: ...
A já myslel že dokonce musíš. Teda jestli seženeš minulý SL s tim přeplňovanym V8 4.6 a současný s tou velkou atmosférou 6.3 tak to okamžitě míchat přestanu. Když v tom budeš zkus prosim tě někde sehnat minulou M3 s 317 kW šestiválcem ze současný a současnou s tim skvělym osmiválcovym 4litrem. No a samozřejmě R8 s 4.0 TFSI. Měl bych eště pár dalších nápadů, ale tohle pro začátek stačí. A buď klidnej, když mi přijde lepší atmosféra narovinu to přiznám. Nevim jak ty ale já už se fakt docela těšim :-)
1. 3. 2014 12:25
Re: ...
V tomhle případě nemáš takový luxus. Ale s takovým porovnáním se nesetkávám poprvé a nakonec, definitivní odpověď ti dá i matematika. Myslím si, že celkem umím oddělit motor od auta, a 63 je podle mne lepší motor. Ber to jako můj názor. Nic to nemění na tom, že mám 500 rád.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 12:28
Re: ...
Tak to ti skoro závidim, u mě to zůstává v podobně dojmů a nejistot. Celkově se ti podepíšu že třeba nový SL500 je celkově lepší ale vypreparovat z toho jen motor si spíš nějak netroufám. Fakt by mi bodlo srovnání těch prohozenejch modelů a motorů >:-[]
2. 3. 2014 10:32
Re: ...
Je to pořád jen odhad. A ten si musíš ověřovat a zlepšovat zkušenostmi. Jsou auta, u kterých můžeš přímo porovnat nový přeplňovaný se starším atmosférickým motorem. Zajímalo by mě, kdes nabral zkušenost, že pro přeplňovaný motor neplatí fyzika a zamete klidně s o 20% silnějším atmosférickým motorem. Nemluvě o tom, že je stará 63 lepší i po konstrukční stránce. Věci jako suchá kliková skříň nejsou zrovna běžné pro civilní motory. Podle mne je nefér porovnávat 500 s motorem od AMG, pokud očekáváš vyrovnaný souboj.

Konkrétně u SL se můžeš odrazit od 350. Ano, motor je jiný, ale změna to není tak velká.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2014 12:18
Re: ...
Nabral sem to nejspíš zhruba tam co všichni tady a to včetně tebe nemejlim-li se. Řikáte že podle mě ideální kombinace motorů pro příští generaci kdy by si každej přišel na svý, teda foukanej 4.0 TFSi a atmo V10 5.2 se nehodí pro v reálu malej výkonovej rozdíl. Matika mě moc nebavila ale 319 a 404 kW to bude možná i víc než 20% ne? ;-)
SL 500 sem zmínil schválně jako trochu extrém kterej de facto fakt zvládne starou dobrou 6.3 AMG. Jak oba víme ten je nahrazenej ne přeplňovanym 4.6 ale 5.4 a tam je to úplně bez diskuzí.
Porovnávat motory napříč generacema je i při troše zkušeností docela těžký, proto sem někde v diskuzi zmiňoval Californii. A sem přesvědčenej že ta přeplňovaná současná tu minulou právě díky motoru doslova zašlape
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:45
Re: ...
Beru to tak, i tak mě ale nasere když mi sedan vod Alpiny nebo Cadillacu ujede ;-)
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 20:49
Re: ...
at' koupis auto jakekoliv, prakticky vzdycky ti neco ujede, a budes z toho nasranej
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 20:54
Re: ...
Vo to nejde. De vo to že mi ujedou auta který by mi ujíždět neměly a vo to že veškerá konkurence přechází na foukaný motory který sou prostě pružnější a vo to že Audi má k dispozici výbornej modernější motor V8 4.0 kterej se do auta jako je R8 skvěle hodí.
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 22:26
Re: ...
Prave v dobe, kdy kdekdo ma foukanej hypermotor, mit v nabidce atmosfericky V8 jako jednu z motorizaci beru spise jako plus, at' k tomu kluci v audi maji duvody jakekoliv. To plati tim vice u "rekreacnich" aut, coz ta R8 je.

Pokud jses nasranej vzdy kdyz te nekdo predjede, tak tu porad mas moznost V10, coz ovsem uz je hracka dost velka na to, aby te vubec netrapilo, ze na silnici vubec nekdo jeste je - i kdyz stoji, zaslouzi respekt kazdeho, pro koho auto neni kus plechu na kolech. A i ridic Alpiny uzna, ze je to kus pekneho auta.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 22:43
Re: ...
Vždycky má někdo nakonec silnější auto vo to až tak nejde. Podívej se na současný testy R8 4.2 To že ve srovnávačce s F-Typem a 911 skončí poslední je hlavně kvůli motoru. Tak proč ho dávat i do příští generace když vím že to časem bude spíš eště horší?
Popravdě si myslim že pravym důvodem neni nějaký chlazení, to bude jen výmluva protože časem něco foukanýho stejně budou muset použít
1. 3. 2014 00:12
Re: ...
Myslíš ten, kde proti základní R8 strčili nejsilnější otevřený F-Type (495 koní)? ;-) (Vím jen o jednom a závěr nebyl tak jednoznačný, jak píšeš, takže máš asi na mysli jiný.)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 10:41
Re: ...
Ano ten kde R8 s motorem 4.2 skončila poslední. Byť to bylo naformulováno kultivovaně, to uznávám ;-)
1. 3. 2014 11:51
Re: ...
"Which one would I take home? If cost was no object, I’d pick the R8." Tenhle závěr se opravdu čte, jako R8 skončila poslední kvůli zastaralému motoru. >:D Co se motoru týče:

"You can get your R8 with a V10, but that hikes the price even further away from top-of-the-range F-type and, to be honest, you won’t feel much poorer with the 4.2-litre V8 fitted to our test car. It’s bound to be one of the last of its kind: high-revving, normally aspirated, tuned for emotion rather than efficiency. Its likely replacement, a twin-turbo with cylinder deactivation, may be more frugal, but we bet it won’t be as vocal nor as intense as this. You need to really rev the V8 to get the best from it, but do that and everything comes together, the steering, brakes, suspension and engine working in harmony to deliver a drive that’ll have you pre-planning your Sundays for years to come."
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 12:07
Re: ...
Jsi fakt dobrej :yes:
Ale to co prezentuješ jako závěr neni závěr jak my co test četli víme, žejo? Tam je že R8 se svym spíš na emoce než na účinnost naladěnym motorem skončila poslední a je poněkud předražená. Ne že to je špatný auto a špatnej motor. To vůbec ne, je jen poslední
Což by se jí s 4.0 TFSI možná nestalo. Si tak tipuju :-)
2. 3. 2014 10:10
Re: ...
Jde o poslední odstavec nadepsaný "Verdict." To je u mne závěr. Přišlo mi, že nejvíc dostala za uši 911, a nemohu s testem souhlasit. A ten závěr... nejprve R8, kdyby peníze nebyly problém. Pak 911, kdyby si ji mohl nakonfigurovat a někdo ji za něj zaplatil. A nakonec F-Type, kdyby šlo o jeho peníze. Co je tohle za závěr? 8-s U F-Type je to celkem jasné, ale R8 a 911? Kdyby nešlo o peníze, tak by si snad mohl 911 nakonfigurovat. Něco mi uniklo?
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2014 12:02
Re: ...
Tak tohle je fakt zajímavý, mně se tvá citace [odkaz] zobrazuje jako odstavec nad závěrem nadepsanej: Tell me about the Audi R8´s new transmission.. >:-[]
S tim co je napsaný pod nadpisem Verdict ale stejně nesouhlasíš což vede k otázce: Jak to vidíš ty?
Avatar - iudex
28. 2. 2014 12:33
Re: ...
Iste má fúkaný V8 väčší potenciál, ako atmo V8. Ale Audi z tej atmosféry dostáva fakt slušný výkon, naviac ako si čítal, nová R8 bude mať nižšiu hmotnosť.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:37
Re: ...
Problém je že dneska už i fúkaný šestiválec může mít vyšší potenciál. Nižší hmotnost je fajn, ale uvidíš ve srovnávačkách, ten 4.2 se prostě chytat nebude. Prohrává už dneska, viz třeba nedávná srovnávačka s F-Type a 911. A lepší to do budoucna fakt určitě nebude ;-)
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:07
Re: ...
Ešte raz: ak súčasná 430k verzia dá 302kmh/4,6s, silnejšia (minimálne 450k) verzia v odľahčenej novej generácii na tom bude citeľne lepšie. A stále sa bavíme o najslabšom (sic!) motore v danom modeli!
A stále je tu jeden faktor, ktorý je v športovom aute dôležitý: subjektívne pocity. Iste je pocitovo dramatickejšie vytočiť atmosféru do 8500 zavýjajúcich otáčok, ako mať turbomotor, ktorému sa cez 6000 už nechce.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:13
Re: ...
No právě! Pokud ses zapoměl někde před lety tak tehdy byl čas 4,6 fak výbornej. Mělo ho třeba SL AMG. Problém je dnešní SL je dynamičtější i v normální verzi s motorem 4,6 a navíc má eště menší spotřebu. A to byl ten AMG motor ve svý době hodnocenej jako nejlepší velkoobjemová atmosféra vůbec!
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:22
Re: ...
Ty si jak Maďar. Dnešné SL s motorom 4,6 je dynamickejšie, ako R8? Ktoré preboha? Ja vidím u SL500 motor 4,6 biturbo a parametre 250/4,6. Teda rovnaké zrýchlenie pri objemnejšom, výkonnejšom a hlavne preplňovanom (!) motore, ako menšia, slabšia atmosféra v R8. Takže aj dnešné novšie/modernejšie autá potrebujú na rovnakú dynamiku, ako základná atmosférická R8, výkonnejší preplňovaný motor.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:26
Re: ...
Ne Maďarsko máš na jih vod vás, já bydlim západně ;-)
A zkus si stoupnout, protáhnout se, zatřepat hlavou a pak si to přečíst eště jednou. Neboj to dáš a když ne tak já ti to pak vysvětlim jak to bylo myšleno :-)
28. 2. 2014 13:46
Re: ...
Ano, dnes i dvoutunový tank zvládne stovku pod 4. To z toho však nedělá nějaké minimum pro sportovní auta.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:49
Re: ...
To by mě zajímalo kde tohle v mém příspěvku vidíš ;-)
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 22:34
Re: ...
No to pises porad s tou Alpinou. Jako ze vsechno, co se rozjizdi pomaleji, je srot. Coz je dost podle me nespravne - u aut jako je R8 pro me osobne velky vyznam ma i subjektivni pocit, zejmena kdyz je podporen vice nez skvelymi objektivne meritelnymi hodnotami.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 22:40
Re: ...
Psal sem Alpina, Jaguar, AMG, Cadillac, BMW, Nissan, Lotus, Chevrolet, Porsche a z novejch asi Honda a Lexus. Většinou normální vozy s karoserií sedan nebo kupé. S těma bude mít příští generace supersportu R8 díky zastaralýmu motoru víc či míň problém. A přitom má Audi k dispozici skvělej novej motor V8 4.0 TFSI :yes:
Těžko pochopit proč všichni chcete aby R8 bylo v tý slabší verzi i v příští generaci nejhorší
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 22:50
Re: ...
No na "normalni" auta s karoserii sedan ma audi zbran jinou - napr RS6. Sice ne minula generace s desetivalcovym biturbo atomovym reaktorem, ale porad s konkurenci porovnatelne.

Za sebe reknu, ze jsem rad, ze nova R8 vyjede bez turba, at' ten motor je jaky je.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 22:53
Re: ...
Za sebe řeknu že mám fakt radost že v nabídce zůstal fantastickej V10 ale totéž neplatí pro 4,2
A dovedu si představit vo kolik lepší by v autě jako je R8 byl skvělej novej foukanej V8 4.0 TFSI
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 22:57
Re: ...
No tak vidis, skvela zprava je, ze i u te nove R8 si kazdy vybere co je mu libo.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 23:06
Re: ...
To u hodně aut. Tady sou ale jen 2 motory a ten jeden trochu nestíhá už v současný generaci. Uvidíme jak dlouho zůstane v nabídce, Během let přijdou další foukaný motory takže konce výroby příští R8 se ten 4.2 stejně spíš nedožije
Avatar - standajlk
28. 2. 2014 23:14
Re: ...
Ona se jeste ani nezacala vyrabet, a my uz mudrujeme, jestil ten motor dozije konce vyroby. Uvidime, ona se bude vyrabet jeste pekne dlouho.
Jestli tam nekdy daji V8 s turbem, tak budou muset neco delat s V10, protoze ty vykony by byly moc blizko. Spis bude sranda, az za par let predstavi R8 s turbo V6 nebo R5, to budeme pak vzpominat na tu v8 ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 23:30
Re: ...
Viděl bych to na tu srandu. Teda že časem přijde foukanej V6 nebo dokonce R5, i když ten spíš ne. Mě bude mrzet až skončí V10. Před 4.2 dávám jasně přednost V8 4.0 TFSI prostě protože je drtivě ldpší a sem přesvědčenej že kdyby si všichni mohli projet tuhle verzi tak 99 až 100% by jí dalo před atmosférou 4.2 přednost
28. 2. 2014 13:32
Re: ...
Nemyslím si, že o motoru se 450 koňma se dá psát jako, že nestíhá. Myslím, že to většině uživatelů bude úplně stačit.
Avatar - iudex
28. 2. 2014 11:48
Re: ...
Určite je to technicky náročnejšie, ako uchladiť motor vpredu. Tam máš podstatne väčšiu plochu, ktorú môžeš nechať náporovo chladiť, zatiaľ čo motoru v strede/vzadu musíš priviesť chladiaci vzduch iba otvormi na boku karosérie.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 11:57
Re: ...
Že to je těžší je jedna věc, že už teď je jasný že všichni GT-R počínaje a MP4-12C konče si daj R8 k svačině je druhá. Nepoužití novýho 4.0 V8 místo starý atmosféry 4.2 považuju do takovýhohle auta za hrubou chybu a velký zklamání
Avatar - iudex
28. 2. 2014 12:25
Re: ...
No Ty to strieľaš, človeče. Podľa Teba je McLaren 12C konkurentom pre R8 4,2? 8-s >:D A čo si čakal, že 430k Audi bude rýchlejšie, ako 600k McLaren? :-O
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:29
Re: ...
To ani ne, čekal sem že bude rychlejší než ten sedan vod Alpiny ;-)
28. 2. 2014 12:44
Re: ...
Ty to auto chceš mít jinde než jeho výrobce. Je to prosté. Očekáváš podobné výkony i od základní 911?
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:49
Re: ...
Očekávám že i nadále bude základní 911 lepší auto než základ R8 a že to vlastně bude platit pro všechny varianty stejně jako u současný generace. Uvidíme jaká bude příští R8, to odložení výroby má určitě svý důvody. Prostě se mi nechce věřit že by ta atmosféra 4.2 třeba v roce 2020 eště stíhala. No uvidíme
Avatar - iudex
28. 2. 2014 12:55
Re: ...
Presne tak. 4,2 je v modeli R8 základ, najslabší z troch dostupných motorizácií. Komu nestačí 430 koní, má na výber V10 s 525k a V10 plus s 550k.
Ak v novej generácii dajú aspoň tú 450k verziu, čo je v RS4, k tomu prirátam o pár kíl nižšiu hmotnosť, určite sa neobávam o dynamickú nedostatočnosť takejto základnej R8.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 12:58
Re: ...
Nejde vo počet koní ale vo to že podobně výkonnej foukanej šestiválec R8 nejspíš ujede. Současný R8 4.2 ujede i pět let starý velký těžký kupé Cadillac CTS-V. Tohle mírnym vodlehčenim nevyřešíš, to chce prostě pořádnej moderní foukanej motor
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:09
Re: ...
Tak mi daj príklad "podobne výkonného fúkaného šesťvalca", ktorý R8 ujde.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:10
Re: ...
Už jsem dal a připomínám ti že se bavíme vo autě co se začne prodávat až za rok ;-)
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:15
Re: ...
Kde? Myslíš ten CTS-V? Pokiaľ viem, to je veľkoobjemový (a navyše fúkaný) V8: [odkaz]
Opakujem: daj mi príklad "podobne výkonného fúkaného šesťvalca, ktorý ujde R8 4,2".
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 13:19
Re: ...
No ten sedan vod Alpiny přece. To je třílitr šestiválec, takovej náskok díky technice v praxi. To že R8 ujede obluda jako CTS-V radši nekomentuju. Já bych byl jednoznačně pro podobný progresivní řešení jako používá třeba ta Alpina nebo GT-R a myslim že kdyby ses projel s R8 4.2 a pro srovnání klidně i se slabší verzí foukanýho 4.0 V8 TFSI a porovnal naměřený časy docela bys zamrkal ;-)
Avatar - iudex
28. 2. 2014 13:31
Re: ...
S R8 sa na jar previesť pôjdem.
A tú Alpinu moc za sériové auto nepovažujem, aj keď je to oficiálne samostatná značka, v reále nevyrába vlastné autá, ale je to len tuner áut od BMW.
A že 4,0 V8T bude dymanickejší, ako 4,2 V8 atmo je predsa úplne logické a to nespochybňujem, ale Ty sa tu celý čas oháňaš fúkanými V6.
28. 2. 2014 13:57
Re: ...
Jsem prostě staromilec. Projel jsem dost (turbodmychadlem) přeplňovaných šestiválců, včetně poslední "koncernové" produkce (Panamera S), a rád zůstanu u atmosférických motorů (co se aut pro zábavu týče).
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 14:01
Re: ...
I já sem staromilec a proto sem rád za zachování V10. Ale taky sem v realitě a vim že ten 4.0 TFSI strčí i ve slabší verzi starou 4.2 do kapsy. Takže snadná volba, chci to lepší a ne to už dneska ve srovnávačkách prohrává
28. 2. 2014 14:20
Re: ...
Vidíš a já chci to, co mi vykouzlí úsměv na tváři. Chtěl bych 4,2 v S8? Nechtěl. Ale v R8 mi nevadí. Ve sportovním autě nepotřebuji hromadu výkonu ve středních otáčkách. 4,2 není při běžném pojíždění nějak zvlášť živá, ale má dostatek síly na to, aby život s ní nebyl trápení.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 14:22
Re: ...
S tim úsměve se shodneme, proto bysme asi voba jednoznačně sáhli po desetiválci. Nebo se pletu? ;-)
28. 2. 2014 14:24
Re: ...
Nepleteš. Jen si myslím, že být v nabídce 4,0 TFSI, V10 by nebyla. Co se základního motoru týče, taková filosofická: myslíš si tedy, že přeplňované 911 jsou lepší (pro zábavu) než atmosférické?
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2014 15:12
Re: ...
S tim že 4.0 TFSI by asi zabil V10 máš bohužel asi pravdu. Myslim že u 911 bych se bez turba obešel ale určitě bych nešel do základu ale do S
1. 3. 2014 00:00
Re: ...
Nic ve zlém, ale jako idiot se tu projevuješ akorát Ty. Tvrdíš, že "jen idiot by dal přednost staré 4,2 v8, před novou 4,0 biturbo." To že ten motor "nebude stíhat" víš z osobního porovnání, (řízení obou vozů) nebo jsi jen další diskusní plácal? Závěrem k tomu motoru. Supersporty sice nenajedou to co běžná auta, ale 4,2 v8 je sázka na spolehlivost, což obzvlášť u koncernu, který se veze na vlně downsizingu, oceňuji. 0 - 100 km/h za 4,6 a maximálka přes 300 jsou dostačující hodnoty a byl - li bych majitelem R8, považoval bych takovou dynamiku za zcela dostačující.
1. 3. 2014 00:22
Re: ...
S automatickou převodovkou, která je dnes spíš standard, je ta stovka dokonce za 4,3. Přitom je to možná nejtěžší auto mezi jemu podobnými. Pro mezigenerační posun by stačilo shodit 150 kilo a přiblížit se váhou 911.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 10:39
Re: ...
Já sem dokonce král plácalů a přesto vim že argumentace zrychlenim 0-100 km/h za 4,6 s je skoro vo ničem. a vo dynamice vozu ti zrovna moc neřekne. Stejně rychlý je třeba A45 AMG a je dost pravděpodobný že bude i pružnější. A to je blbej čtyřváleček. Přitom má 360 koní a tady se spekuluje že z V8 4.2 se snad vydoluje 450. A který z nich budou pružnější víme všichni. Jak už sem napsal velký a hodně povedený atmosféry poslali do kytek u BMW i Mercedesu a samozřejmě že totéž čeká Audi. To s tim chlazenim bude spíš vokecávka než bude k dispozici nějakej novej foukanej motor neb to že výtečnej 4.0 TFSI by těžce šlapal na paty tomu V10 je bohužel smutná pravda. Takže jestli si tim dostačující myslíš něco jako dostatečný tak to souhlasim. A argumentace spolehlivostí mi přijde dost out. Zrovna ten 4.0 TFSI se dává i do Bentley a časem se určitě dočká eště většího rozšíření. Tam snad nebude problém. U takovýho motoru bych očekával že si daj záležet. Navíc se už se chvíli prodává a neslyšel sem vo žádnejch problémech
1. 3. 2014 11:45
Re: ...
450 koní má RS5, takže to není problém, pokud budou chtít. Jak jsem napsal, kilowatt je kilowatt. Pokud pružností myslíš pružné zrychlení, tak o tom tu bylo napsáno dost. Přeplňované motory mají výhodu v nižších a středních otáčkách (mají v nich větší točivý moment = větší výkon), což je příjemné u cestovních aut, protože si vystačíš s nižšími otáčkami a motor tak produkuje méně hluku (v EU je to opravdu znát, protože tu objemnější motory nějak neletí). U sportovních aut je to ale ze všech nejméně relevantní. Pokud chceš dosáhnout nejlepší dynamiky, musíš motor vytáčet tak jako tak. Pak si těch tvých 360 koní může být přeplňovaných jak chce, na 430 nedosáhne. Když se bavíme o motoru, ještě bys mohl mluvit o ochotě se vytáčet, ale o tom pochybuji.

Protože to udělalo BMW a MB, tak je to snad na potlesk? Těch motorů je škoda. Ve velkých sedanech a kupé je mi to celkem jedno, ale u sportovních aut už ne. Nemám nic proti tomu mít alternativu. Možnost volby mám rád. Ale blížíme se do bodu, kdy volbu mít nebudeme. Stejné je to s manuálními převodovkami. Automaty mám rád. Ale dokáži docenit dobrý manuál.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 12:12
Re: ...
Popravdě mě vodchod těch atmosfér taky mrzí ale podstatný je jestli sou jejich nástupci lepší což bysme zjistili tim porovnánim vo kterym jsem psal. Nejsem si úplně na 100% jistej jestli máš v tom srovnání čtyřválečku z HH Mercedes a osmiválce v supersportu R8 pravdu ale už to že to je schopný porovnání pro V8 4.2 moc dobře nepůsobí.
Já sem svůj ideál napsal hned na začátku a i přes totálně zběsilou reakci v podobně zřejmě největšího počtu mínusovejch :no: co tady kdy komu dali názor neměnim. Že je v nabídce desetiválec je bomba, za jednoznačně a tim myslim fakt jednoznačně lepší verzi než starou atmo 4.2 považuju vynikající novej 4.0 TFSI což je motor kterej by R8 pasoval jako ulitej
Avatar - standajlk
1. 3. 2014 14:44
Re: ...
To jsme zas tam kde jsme zacali - co znamena ze je lepsi? Pro tebe evidentne jedine, ze je rychlejsi, to tu pises furt.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 15:57
Re: ...
Ve všem. Takhle je to jednoduchý. Ve všem co se na motoru dá měřit a porovnávat je lepší. Na tom ale neni nic překvapivýho je vo generaci ne-li 2 novější a do budoucna to bude asi nejprodávanější velkej motor koncernu, takže si na něm dali dost záležet. A kdo chce atmosféru pro toho tu furt je fantastickej přímovstřikovej V10 5.2 kterej může mít až 560 koní a na dvoustovce je za 8 vteřin a stejně jako 4.0 TFSI tu starou 4.2 vodsouvá na smetiště dějin. Proč všichni tak obhajujete zrovna tenhle motor? Jeho doba prostě končí, nebo jak ukazujou srovnávací testy v týhle kategorii spíš už skončila. Chvíli eště může dožívat v ápětce. Tady sme ale v jiný lize a na tu mu došly síly už teď, co teprv za pár let
Avatar - standajlk
1. 3. 2014 20:36
Re: ...
Tato diskuze se asi zacyklila. Hodnekrat uz bylo napsano, ze jestli by tam byl ctyrlitrovy turbo v8, ten fantastickej v10 by odtud nejspis zmizel.
Pokud ti zalezi na 'odpichu' z krizovatky, je na vyber aut az-az. Takhle tu mame na vyber at' ne nejnovejsi, ale porad skvelou atmo V8 + jeste skvelejsi V10 a od koho? Od zleho koncernu, kdo by povedal.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 20:41
Re: ...
Na odpich z křižovatky stačí průměrný trochu silnější auto než je běžný a hlavně bystrá reakce. Vysvětlení že 4.0 TFSI je povedenej až moc a proto ho radši nepoužijou je hrozný ale bohužel asi pravdivý. Jen s tou porad skvelou atmo V8 se moc souhlasit nedá, ale s tim se asi taky nic dělat nedá. Bohužel
A máš pravdu probrali sme to horem dolem a zdá se že sem jedinej náročnější fanoušek. Divný stejně jako to že za přání lepšího motoru do R8 sem dostal nejvíc mínusovejch :no: co tu kdy kdo dostal >:-[]
28. 2. 2014 12:43
Re: ...
Popřípadě na podvozku.
Avatar - Ham.
28. 2. 2014 10:47
Re: ...
To jsi neměl, chudák redaktor si celý život myslel, že jsou to turbomotory. >:-[]
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 17:29
Hammunsakra dneska dostal sodu
dobře mu tak, když haní R8 a říká že F-typ je lepší

Nová R8 bude dělo jako hrom a nějaký F-type jí nebude sahat ani po kotníky

Už se těším až se R8 předvede v plné síle a kráse
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 18:05
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Tobě chápat psaný písmenka moc nejde viď? >:-[]
Citoval sem. Jestli to chceš zakazovat tak zkus Severní Koreu, tam tyhle móresy určitě eště frčej. Tady snad už ne, my tu na to měli před 25 sametovou revoluci. Nikdo včetně tebe neví jaká bude příští R8. Co víme je tak že jeden z motorů nestíhá už dneska a zrovna ten F-Type je jedno z aut na který nestačil. Taky se docela těšim a sem zvědavej, i když kdyby byl v nabídce motor 4.0 TFSI těšil bych se eště víc ;-)
Ty bys mi to moh vysvětlit: Proč tolik z vás chce aby příští R8 měla nekonkurenceschopnej motor?
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 18:57
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Nechápeš jednu věc ,výkon není všechno,jsou důležité i ty ostatní věci, já jsem F-typu na reklamu s holywoodskýma hvězdama neskočil, F-type je marketingový hit, předražený průměrný auto,

konkurent F-type je Cayman,Boxster a i ten ho porazí

R8 je jiná liga a i ta stím nejslabším motorem F-type na okruhu porazí
R8 je supersport, F-type je přemotorovaný Jaguár,muscle car s motorem ve předu

Nová R8 bude famózní, bude lepší jak ta současná, která je taky výborná
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 19:04
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Já samozřejmě autum nerozumim jako ty, na tom se teda shodneme >:-[] Proto si furt myslim že výkon a naměřený parametry sou zrovna u sportovních aut a supersportů fakt zvlášť důležitý!
Jestli se už může citovat tak to vo předraženym autě nenapsali ani vo 911 ani vo F-Type V8 ale člověče zrovna vo R8 4.2. Boxster mám rád, na tom se shodneme. Supr auto :yes:
Taky bych R8 řadil spíš k supersportum, ale během diskuze mi to dost vymlouvali, tak nevim. Co vim že 4.0 TFSi by mu padlo líp než stará atmosféra 4.2, tu si podá i takovej brak jako je F-Type V8 ;-)
Vzhledem k tomu že motory převodovky a asi i design zůstaly stejný bych nějakej převratnej posun nečekal. Snad kdyby nasadili nějakou vostřejší verzi motoru 4.0 TFSI :yes: >:-[]
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 19:12
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Výkon není všechno, například Veyron je toho důkazem,kterého na okruhu porazily výkonově slabší auta,takže výkon je důležitý,ale né nejdůležitější

R8 je supersport a nikdo mi to nevymluví, nová Generace , to jenom potvrdí

F-type je předražený a nekoupil bych si ho ani náhodou.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 19:17
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Nejsem zrovna moc fanda Veyronu. Možná na to má vliv že zrovna nemám volnejch 150 mega [odkaz] A taky si myslim že R8 je spíš supersport, takže mě vo tom přesvědčovat nemusíš! F-Type je drahej, R8 je dražší. To první byl víceméně muj souhlas, to po čárce citát ze srovnávačky s kterym ale taky souhlasim. Výkon sice neni všechno ale proč do budoucího modelu nasazovat motor kterej porazí i něco jako F-Type žejo? >:-[]
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 19:28
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
projeď se v R8 s V8 a potom mi řekni jestli se ti ten výkon zdá malý

projeď se v F-type a budeš si říkat,že na takové auto je to až mocvelká porce výkonu

Do R8 se dá dát větší motor V10, ale F-type jen tak nezvětšíš

teď jsem se mrkl na net a nejdražší F-type je za 3 mega a za stejnou cenu, dokonce i nižší seženeš R8 V8, F-type jsou vyhozený prachy, R8 je rozhodně lepší volba
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 20:03
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Při projížďce? Ne. Problém je když potkáš někoho soutěživýho třeba v F-Typu a bohužel i mnoha dalších autech. A během dalších let se to asi zlepšovat nebude žejo? >:-[] Proč ty vlastně nechceš aby v autě jako je R8 byl lepší víc konkurenceschopnej motor?
F-Type zvládá svoje V8 a 495 koní naprosto v pohodě. Myslim že přijde i silnější verze, tam uvidíme.
R8 V10 je fajn, R8 V8 4.2 jen tak tak. Chtělo by to R8 4.0 TFSI :yes:
Ty bys ten test kde F-Type V8 porazí R8 V8 asi radši neměl číst. Udělali srovnávací test, R8 skončí poslední a eště vo ní píšou že je předražená. Prostě přesnej vopak než ty ve svejch teoriích. Myslíš že bys změnil názor kdybys těma autama taky jezdil? ;-)
Jo a jak se ti líbí F-Type Shooting Brake?
Jo a ty myslíš že R8 bude lepší a hezčí než [odkaz]
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 20:44
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
víš mám rád testy kde srovnávají jablka s jablkama a né jablka s pomerančem

dát proti sobě nejostřejší verzi s nejsilnějším motorem F-type, proti nejslabší R8 , může udělat jenom někdo kdo od Jaguáru dostal tučný šek

Jaguár dal totiž víc peněz za Lobbing a reklamy, než do auta samotného
U R8 je to přesně naopak

hlupák není ten kdo udělal ten test, hlupák je ten, kdo ten test považuje za objektivní
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 20:47
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Nebo taky ten kdo to bere auta do testu podle pořizovací ceny. To tě nenapadlo? ;-)
A kdo je jabko a kdo pomeranč a proč?
Víš že to neni jedinej test kde R8 nezvítězilo, žejo?
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 20:52
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
je jedno kdo je jablko a kdo je pomeranč, nechám to otevřené jako nevyřešenou záhadu, vím, ale kdo je vůl ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 20:57
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
No mě hlavně zajímalo proč rozměrově motorově a cenově tak podobný auta vidíš tak strašně jinak. To se ale koukám asi nedozvim ;-)
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 20:50
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
k tvé poslední otázce:

nevím, ale z R8 je lepší výhled jak z Gallarda a nová R8 bude prý o 10 cm delší než Huracán, jestli to je pravda, tak bude nová R8 stabilnější jak Huracán

tak nebo tak to jsou a budou skvělá auta a srovnávat tyto auta s nějakým F-typem je nesmysl
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 20:56
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Zkus si mezi prstama co to je 10 cm, z toho bych závěry fakt nedělal
Nech už toho s tim F-Typem, je to stejně ujetý jako to s FF. Možná se ti nelíběj ale na světě je mnohem víc horších aut, naopak lepších až zas tolik neni
A co ta předposlední otázka?
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 21:15
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
tak stím F-typem si začal ty, sice né semnou,ale začal

10 centimetrů rozdíl je dost, není to ale ověřený údaj, tak bych se o to neopíral ,ať nespadneš, třeba nová 911 oproti té předchozí 911 je delší o 10 centimetrů a je to znát jako hrom

no a FF je hrozně hloupé auto,má sice super 12válec,Auto ale jako celek nestojí za nic a do reálného světa se nehodí
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 21:33
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Nezačal, jen jsem zmínil poslední test kde R8 4.2 ve srovnávačce neuspěla. Že jí za soupeře vybrali zrovna F-Type a 911 je náhoda.
Jo v případě aktuální 911 to byl doslova obří rozdíl což ale neznamená že to z příští R8 udělá proti Lamborghini Huracán stabilnější auto. To bys taky rovnou moh říct že bude v zatáčkách horší nebo něco takovýho... To sou totální spekulace. To co je naopak skoro jistota je fakt že když 4.2 nestíhá dneska za 5 let to lepší určitě nebude
Co ten F-Type Shooting Brake?
1. 3. 2014 21:41
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Nechci si tu vypomáhat, GTiho finesami, ale jsi lovec koníků, evidentní plakát. Podle tebe, co je lepší papírově, je lepší jako celek, a tak to prostě není. Nebo jinak, nedá se to říct 100%. Proč bude "starý" motor spolehlivější než nový? Je to jednoduché, je méně komplikovaný, a tak platí zásada, co tam není, to se nerozbije resp. není tam přeplňování, už jen díky němu budeš s autem muset jezdit trochu jinak, citlivěji. I když nepochybuji, že si Audi dalo na novém motoru záležet, spolehlivý jako 4,2 FSI nebude, právě proto, že je přeplňovaný. Že se dobře prodává v Bentley? To není vůbec relevantní. Nebo si snad myslíš, že si ho majitelé kupují jen kvůli novému motoru?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 21:53
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Evidentě blbě. Zrovna v tom Bentley považuju za jednoznačně lepší 4.0 TFSi byť má míň koníků než W12 >:-[]
A zas taková novinka ten motor neni a zatim nikde ani náznak problémů. Takže spíš vobráceně. Proč ty problémy očekáváš? Nebo o nějakejch víš? A absolutní závěr že přeplňovanej motor musí bejt vždycky poruchovější než atmosféra zní logicky tak možná začátečníkovi. Realita bejvá pestřejší. Tak a teď ty :-)
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 21:57
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
pořád řešíš jenom, motor, motor, motor, připadá mi že ses zasekl, skoušel ses vypnout a zapnout I.T. Crowd >:D , mimochodem ten Jaguár motot není až zas takový zázrak, auto je dobré brát jako celek, znát jeho klady i zápory a né vědět že ten zrychlí o 2desetiny a podobně, je dobré vědět jak se auto chová , jak se ovládá ,jak se chová

podle mě ses zasekl vypni se, zapni se a bude to snad lepší

Hele jinak v čem je ještě ten F-type tak vyjímečný krom toho motoru?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:02
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Naprosto neskutečný jak si všichni přejete ať má R8 dál motor kterej je už teď nekonkurenceschopnej! Orchestr hraje podle nejslabšího hráče a auto podle nejslabší části. Dovede aspoň jeden z vás vysvětlit proč si všichni přejete ať je slabinou příští R8 jeden z motorů?
[odkaz] [odkaz]
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 22:12
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Víš lidi co mají R8 si ji nekupují proto že má největší zrychlení,nebo největší maximálku, konkurenci neřeší mají ji na háku,jenom si jezdí pro radost z jízdy , z perfektního ovládání, dokonale rozložené těžiště, skvělý podvozek, kvalitní výrobek ( Slovo Jaguár a kvalita mi nejde dohromady), Jeremy Clarkson řekl že Audi R8 patří jedno mezi nejlepe ovladatelné auto co kdy řídil a to řídil hodně aut
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:17
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Kecy kecy a kecy. Každýho majitele R8 nasere když ho kmikne nějakej sedan nebo kupé vod Cadillacu
Že tobě nejde Jaguar a kvalita dohromady nic neznamená. Dle všeho sou současný Jagy docela slušný auta, dle všeho lepší než třeba Audi [odkaz]
Řeč neni vo R8 ale vo jednom jejim už dneska trochu nestíhajicim motoru kterej bude dle všeho nestíhat i v příští generaci
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 22:20
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
proč si kupovat docela slušný Jaguár, když můžu mít precizní prémii vysoké kvality :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:26
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Co myslíš tou prezicní prémií? Něco prémiovějšího než je Jag se hledá docela těžko ;-)
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 22:21
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
co ty máš v palici za motor ? to by mě zajímalo >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:25
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Pro R8 mi jako absolutní ideál přijde 4.0 TFSI. A pro milovníky atmosfér desetiválec. Napsal sem to hned na začátku a lepší nabídku nevymyslíš ;-)
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 22:29
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
docela mi připomínáš jednoho maníka z mého oblíbeného britského seriálu Neskutečné Historky 1.série díl 4., nejsi to ty?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:30
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Bingo! Naučil sem se česky a menuju se Michael Palin. Viděls mě ve Fish named Wanda? Na ten vzpomínám moc rád. I při druhym dílu byla docela sranda. A z novějších jak sme zpívali v Copak je to za Mesiáše :-)
Jo co řikáš na to že Jag je v JD Power lepší než Audi?
Avatar - flyboyeda
1. 3. 2014 22:41
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Neskutečné historky Vražda-na-zámku-Moorston 1. série, díl 4., ten borec co řídí ten vehikl hned na začátku, to jsi ty :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2014 22:43
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Neblázni to je 100 let starý, to fakt nevim :-)
Avatar - standajlk
2. 3. 2014 14:46
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Ty ale kazdeho majitele R8 soudis podle sebe, coz je z podstaty spatne - zejmena pokud nejsi sam majitelem R8 (nevim, jestli nahodou nejsi, ale statisticky nejspis ne. Pokud jo, tak se omlouvam).
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2014 15:29
Re: Hammunsakra dneska dostal sodu
Ne nejsem, ale tvuj suprkorektní přístup s případnou vomluvou dopředu se mi libí a voceňuju :yes: :-)
Samozřejmě soudit jen podle sebe bejvá blbost, na druhou stranu supersport si nekupuješ kvůli pohodlí prostoru zavazadelníku atd. ale nejspíš právě kvůli tý dynamice.
No u Audi se rozhodli jak se rozhodli takže otázkou spíš je jestli ten 4.2 vydrží v nabídce. Podle mě je to jen otázka času než ho nahradí nějakej novej foukanej V6