Nová generace Volkswagenu Golf GTI se na loňském autosalonu v Paříži představila v podobě studie a v letošním roce vstupuje i na český trh, kde její ceny začínají na 690.500,-Kč.
Tak a teraz sa tu moze miestny saso vyonanovat dosytosti. >:D
Dufam ze ho vsetci podporite a nakoniec zatlieskate. Inak vykon pekny, ale za 700tis. CZK, trocha moc na to ako posluzi. Ale ako ***lap velmi dobre.
Myslím, že nejsem sám, kdo je potěšen, že zde píšeš i ty, MajoX, reprezentant intelektuální a finanční elity Slovenska. Koukal jem se na tvůj profil. 34 let, Hyundai Getz... to člověku otevře voči... 8-s >:D Chápu, že pro příslušníka elity tvého formátu je 700 tisíc taková rána, že kdybys to někdy uzřel na jedné hromadě, trefil by tě šlak. Tak onanuj, Majo, nad svým Getzem... a nám, snílkům bez aut dopřej tu malou radost, představovat si, jak krásné musí být řídit to silné, červené geteičko, jak krásné musí být vytáčet jednu zatáčku za druhou... řídit ho, nespoután navždy tvou prezentovanou malostí konta a malostí ducha.
Nevím jak Galiny Tatjany ivanovny "pravá ruka" white label, ale pro GTi jsme udělali z jejího hranatého Golf(u) cabrio a spouštíme jí na zadní lavici a tento "jednoprostorový/jednomístný" vůz jí prý VYHOVUJE (a "padne" jako ulitý) - o Polo uvažovati opravdu NElze (alespoň v posledních desetiletích) - jinak je ale naše ukrajinská služebná Galina "skvělá" (TAK "originální" duši byste POHLEDAL - jestli jste jí nikdy NEviděl, podívejte se na DVD Borat - v úvodní sekvenci tam jeho manželka na chviličku vidět je ... pravda od té chvíle trochu "naKYNULA", ale již z tehdejších obrázků POCHOPÍTE, proč se s ní Borat rozvedl (a ona u nás končila jako hospodyně, uklízečka, žehlička, zahradnice ... etc.)
Pěkný den ;-)
S těmi penězi to NEmůžete tak brát (já VíM, že jste viděla můj účet z dovolená v Dubai a NEchápete, že za stejné peníze někdo jede na dovolenou a někdo si Golf koupí - já raději zůstanu u té dovolené ;-) )
PS: Ale NEbudu vás trápit - tenhle golfík NEbude špatný (jen má "problémeček", že ta mazda mps a focus RS budou "lepší" :yes: )
Tak já zůstanu u své (skroSTEJNĚrychlé) a jinak "lepší" = tižší, pohodlnější, bezpečnější C5 a těch dovolených ...
Pěkný den ;-)
Tak jsem "konzultovala" a už VÍM "co to" a "kdo to" a "jak to" je s tím KDO používá TENTO " >:D " Smiley ... ;-)
Božínku, to se nám to "urodilo" :-)
Pěkný den
:-) že ano, že? :-)
To jsem prostá já :yes: (kdybych si DNES kupovala ostřejší hatchback, tak asi Focus RS a bmw 1 - těžko říci zda 130 či 135i a mazdu mps a také raději Scirocco než Golf Gti) - tak až TAKhle jsem (já) "moudrá" ;-)
Pěkný den
Sorry Kylie, ironie. Asi jsem to nenapsal dost "pochopitelně". GTI nemá problém, že je RS "lepší". Ty auta stojí na dost opačných koncích segmentu HH. GTI je prostě jeden z "nejlepších univerzálů" a nemá ambici honit sekundy na severnín smyčce
;-) já vím - ale to je právě ONO.
Jak jsem tu již psala, já šampon a konditioner 2 v 1 NEvyhledávám, neb to takové "polovičaté" řešení bývá, takže KDYŽ už HH, tak ... (a nevím kolik třeba mazda 3 mps bude stát, ale možná že dosti "podobně" tomu GTi)
No, já už "tuto etapu" mám "za sebou", dnes od auta něco JIN0HO očekávám (a na Nürnburgring Nordschleife raději s takovým nissan GT-R - TO by mne, jako "něžnější" část lidstva "zajímalo" >:-[] ... ty by možná i RYCHLEJŠí než Brumla bylo :-) )
Pěkný den (a já opravdu RADĚJi Scirocco, než ten "z nejlepších univerzálů" - pokud vím je mezi nimi docela PODSTATNÝ rozdíl ... tedy z pohledu "ovládání/řízení" - "praktičnost" a "univerzálnost" je samozřejmě na straně GTi ;-)
Pěkný den
Geatuluju Kylie, Scirocco s 2litr. turbobenzínem je skvělá volba, pro tebe samozřejmě s DSG, něco tak skvělého a navíc
s tímhle automatem jinde za ty prachy prostě nedostaneš...
Vítám tě do rodiny... :*)8-s >:-[]:yes:
Pěkný den
Já raději v té "své" rodince ZŮSTANU, nicméně proti Scirocco 2.0 TFSi DSG nic NEmám (a opravdu LEPŠí a to o DOST než GTi mi příjde - a myslím že do Car of the Year NE golf, ale právě scirocco se "za koncern/vw" mělo dostat) ;-)
PS: A já to "hraní" na tuhle ZNAČKU "nee" a tuhle ZNAČKU "joo", zas tak ráda NEmám (já na koncern vw "pifku" měla/mám z JINÝCH důvodů) - dokonce jí (to jen "zopakuji", neb to občas říkám) za "bubost" pokládám. Já MOC jsem spokojena se svým Brumlou i jeho předchůdcem, a motory 2.2 HDi i V6 3.0 jsou "provozně" (skoro MOC) příjemné, ale i když mi na MÉ ježdění/používání Citroën C5 vyhovuje - verzi 1.8 či 2.0 benzín bych "ani za nic" NEchtěla a zrovnatak NEbudu "šílet" z nějakého piccaso či C8 AUTOBUSu (ale "lepší" verze C5 a C6 - to "mohu" ... a na DS 5 jsem opravdu "zvědavá")
A jak OBA víme - STEJNÉ je to i u vw, u audi u ..... všech 8-s
Takže to Scirocco - warum ne; audi R8 - selbstverständlich ANO a než "lambo" - to zas raději Ferrari
Pěkný den ;-)
Tvé přání bylo vyslyšeno, podle časopisu TOPGEAR je autem roku 2008 napříč kategoriemi právě Scirocco.
Nerozumím proč právě ty se mu tak bráníš, a stále se oháníš MPS a extrémnějším FoRS? Ani jedno z těchto dvou aut nemá možnost "nekvedlat" což je pro tebe podle tvých příspěvků docela zásadní. Nebo bys raděj začala znovu kvedlat, jen abys obešla obávaný znak na kapotě...Napiš ty, které auto může
v této cenové hladině konkurovat přímo Sciroccu s automatem?
PROČpak NE"kvedlat"? :-)
Myslíte že NEumím s "kvedlačkou"? Ale do auta typu C5 prostě "kvadlat" NEpatří - tam PATŘí automat - a TAKové auto je na delší trasy prostě "lepší/příjemnější"
Do Scirocco apod. zase manuál patří (nebo JINÝ názor máte?)
S tím "obávaným" znakem ... tak JEŠTĚ JEDNOU - "tipuji" (skoro JISTOU mám), že O ROKY dříve než vy jsem "koncernovým(i)" vozy jezdila a věřte/NEvěřte, vedle Brumly ČASTO jedno "koncernové" auto stává :-)
Ale kvůli tomu přeci NEbudu "šílet" z nějakého Seat Exeo a vw golf apod.
Jak jsem napsala: KDYŽ zaplatitelné vw - tak (asi skoro určitě) Scirocco a líbí se mi i R8 - zrovna tak NErada mám TDi (nové V6 3.0 TDi bych asi "na milost" vzala ;-) ) - prostě NEní to o tom TUHLE značku "mibluji" a TUHLE zase "nee" - to je prostě "bubost" typu "každý" čech je ZLODĚJ a "každý" němec SUCHAR (sucharů i zodějů je, myslím, všude DOST :-)
Že TopGear TAKto ocenil - to mne celkem "těší" - že NÁSOBNĚ více lidí si koupí spíše ten golf už tak nee.
Napiš(te) vy, které auto může konkurovat ve své cenové hladině přímo třeba mazdě MX 5 - to je právě ONO, každý (no skoro) má nějaký "hit" a "dělit" to dle znáčku na kapotě byla je a asi i navždy bude "bubost" (vy máte "koule" na to se svézt Citroën C5 V6 2.7 HDi s automatem Aisin a "přiznat" že to VŮBEC špatné není?
Zrovna nedávno jsem četla že kdesi zvítězil a prý NEJ- interiér má - na což mnozí "dají" ;-) )
Tak CO říkáte na tento model C5 - napiš(te) které auto v cenové hladině do miblionu korun s automatem mu může "konkurovat"?
PS: Já s tím Scirocco problém NEmám - ta mazda mps a focus rs jsou sice určitě "lepší", ale také DRAŽŠí - takže proti ohodnocení TopGear(u) NIC NEmám.
Jak vy, milý white label(e) "ustojíte" ohodnocení interiéru C5?
To byl dnes ale PĚKNÝ den, že ;-)
Pokud to výš, tak proč výše píšeš zase jednu ze "všepravd", že GTI má problém s RS. A obecně, jakýkoliv HH je "polovičaté" ( kompromisní ) řešení ( sportovních ambicí ) včetně té MPS i RS.
Nu já NAPSALA, že již maličko "dál" jsem ;-) , nicméně KDYŽ někdo "levný" sport(áček) chce - např. ona mazda 3 mps či focus RS myslím celkem HODNĚ "snů" mu splní, nebo? :-)
A cenový rozdíl(ek) mezi vybaveným golf GTi a třeba tou mazdou bude MALÝ (z mého pohledu NEmotivační - koupit to horší).
Ostatně: "CO byste pro SPORTovní vyžití vybral VY, milý figurko?"
Já NAPJATĚ čok čok čokám na odpověď :-)
Levný sporťáček - dost obecná definice, ale pokusím se nastínit "mé", čistě osobní varinty.
Víkendová zábava - Caterham, kompromisní HH - Type-R, nebo ST, více bych se ale klonil k Fordu. A než 3MPS, nebo RS, tak bych se radši poohlédl po skladovce a nebo mírně jetém STI
Proti tomu (vpodstatě) NIC NEmám, to naopak DOBRÝM VKUSem nazývám ;-)
Tedy PRO MNE osobně je Caterham už asi "moc", ale čistě TEORETICKY se mi "bubosti" typu KTM "líbí" - já "když už TAK už" - bych volila Caparo T1 :-):yes:
A se Subaru maličké ZKUŠENOSTi mám - to komentovat NEtřeba ;-)
Přesto si myslím, že Mazda 3 (ať jako BĚŽNÝ vůz, či tato "divoká" verze je až NEuvěřitelně PODceňován!) ;-\
Pěkný den (vím že JÁ jsem se se "svými" modely do škatulky "levný sporťáček" příliš NEvešla) :-)
Hmmm, tak vidím že vy to opravdu NEpochopil :-) (ale VELMi "univerzální" Brumla opravdu je ;-) )
A i když mu na delší trase s GTi moc NEujedete a se zvednutým podvozkem mu nevadí ani schody atd. - je to PRIMÁRNĚ pohodlný koráb silnic/dálnic - COpak byste "vymyšeňkoval" jako 5 FUNKCí (verzí)?
Jakože Citroën C5 STEJNĚ rychlý jako Scirocco může být? - ale JISTĚ!
Jakože STEJNĚ "terénní" jako Touareg umí být? - ale SAMOZŘEJMĚ!
Jakože STEJNĚ pohodlný jako TOP modely vw/audi zvládá být? - ale SELBSTVERSTÄNDLICH! (dokonce i trochu "líp" :-) )
Jakože STEJNĚ prostorný jako Touran by mohl být? - ANO PROSTOR mu může takový passat jen ZÁVIDĚT
Jakože STEJNĚ kvalitní palubní desku jak vw modely má? - NE - prý má "lepší" (TO jsou ale věci, že?)
DOUFÁM že "oceňujete", že jsem to "5 v 1" pro vás "vymyslela" - ale VY teď povězte, JAKpak jste to "myslel" :-)
Vy se ale HODNĚ NEsoustředíte při čtení, že? ;-)
To byl jen "tip" pro VÁS! Taková NÁPOVĚDA! A vaše odpovědi/NEodpovědi tedy opravdu "SLABÉ" shledávám - něco "VÍCe" z vás NEvypadne?
..ný den 8-s
Abyste "trefil" a také "vymlouvat se" NEmohl - tak ZDE v 18:57 je "výzva" čok čok čokající na vaši OPOVĚĎ - ta UKAŽTE se ... jestli "na to" máte ;-)
...ný den
PS: TO jsme se ale PĚKNĚ shodli :-) (že Golf GTi je takový "povedený" šampon a konditioner 2 v 1))
PPS: Až jednou Kérastasse kůru či Wella SP Professional ozkoušíte - k verzi "2 v 1" se už neNe a NEvrátíte (a to mi VĚŘTE ;-) )
Pěkný den (ale nějaký "wash and go" 2 v 1 URČITĚ a JISTOJISTĚ lepší než mýt si hlavu mýdlem - to UZNÁVÁM!) :-)
No popravde treba to GTI porovnavat skor s STeckom, ako s RSeskom.
Aj , ked aj to ST je pre mna urcite sportovejsia volba a dal by som mu urcite prednost pred GTI.
A keby som si mal vybrat medzi RS a R36, tak zase by som vybral to sportovejsie a to RS a jednoznacne.
ano momentalna posledna siesta verzia nema zatial nic silnejsie, tak preto to porovnanie s V Golfom.
Ja som mal aj tak radsej staru dobru R32 IV generaciu, ta mala charizmu a vyzerala ako naozajstny sportovec.
To je PRAVDA, to je PRAVDA, ale MÉ "oblíbené" bmw 135i se s nimi OBĚMA v toku času setkalo a OBĚMA "na pudelku" dalo - si tedy alespoň myslím/vidím to tak já :-)
...ný den
no BMW som sem nedaval zamerne, lebo to je zadnokolka a motoricky je inde, aj, ked ma podobny vykon , ako RS, ale motoricky je to uz vyzsi level a pre mna naozajstny sportovec, lebo zadna hnana naprava je pre mna to prave orechove. :-)
S tou ZADNí nápravou SHODNEME se, já jen "vytrénována" německými testy kde ta srovnání "běžně" se používají a bmw zas o tolik DRAŽŠí NENí - a ... a dnes chtít takové auto, asi bmw 135i by na PRVNíM místě bylo (čistě "prakticky" jsem pro "běžný" život maličko uvažovala o 123d) a Focus RS hned za ním.
Pěkný den :-)
No, nebudu se do tebe opirat kvuli tomu, ze kdyz tyhle kocary brazdily nase silnice, nebyl jsi jeste na svete, ale Skoda 100 ("stovka") a Skoda 1000 MB ("tisicovka", starsi model, poznas treba podle svislych zadnich svetel, koukni se na to nekam) jsou dva rozdilne modely. Mozna renovovany veteran stoji 40t, nebo MBX, ale jinak se tyto kousky prodavaji na vahu.
Má UKAJINská služebná G-alina T-atjana i-vanovna je "skromnost sama" a za svůj HRANATÝ golf se jistě NEstydí, hlavně po posledních "úpravách" jí "pasuje" jak ulitý (trošičku nám přes zimi PŘIBRALA, a do dveří se již NEvešla, tak jsme střechu odřízli a pro větší pohodlí přední sedadla vyndali, takže má ORIGINÁLNí "JEDNOprostorové" cabrio (pochopitelně poháněné motorem TDi) - takže NENí důvod "se stydět"! :yes:
PS: A když volant TLAMičkou pohltí/podrží a tlapkami rozměrů rohožky před dveřmi "přibržďuje" - TO je pane "decelerace"! To jí PORSCHE může závidět! - takže opravdu ŽÁDNÝ důvod k "ostychu" - TAK origínální pohled na "vozidlo" hned tak NEzažijete (jako když Galinu Tatjanu ivanovnu do vozu pomocí kladkostroje "spouštíme")
Pěkný den :-)
Getze? G-alina T-atjana i-vanovna má (sice rozměrově PODOBNÉHO), ale HRANATÉHO nikoliv G-etze, ale G-olfa (s ÓÓÓÓBROVSKOU samolepkou "G-T-i" na zavazadelníku) ;-)
PS: A já mám Brumlu brumlíčka Milááááška mého :-)
nas mentalny uboziacik sa ozval, vidim ze si uz i basnicku dole zlozil. bravoooo. a kedy sa nam pochvalis na com sa vozis ty. ci este stale len auticka v pieskovisku. aha a prepac ze som neaktualny, getz je uz dva tyzdne minulost, teraz si vozim zadok v striebornej i30cw 1.6CVVT (comfort vybava). ja na rozdiel od teba neskladam o oblubenych autach basnicky, ja sa v nich vozim.
PS : dufam, ze so zenami to nemas rovnake ako s autami. ze ako panic stale snivas o kockach s playboya. fakt ser na to. ziva pritulna kocka, auto co ti hovori pane, aj ked to nie je ferrari a povedzme shiferka, je vzdy lepsie ako slintanie nad casopisom.
co, dotkol som sa snad ikony tohto webu, a to sa nesmie ?
odpovedal som mu len jeho recou, ktorej rozumie. Lebo ak niekto nedokaze nic ine ako sa navazat do narodnosti, veku a toho na com jazdi, hoci absolutne nevie o dalsich pomeroch a dovodoch, nic ine ako mentalny uboziak nie je a vysvetlit mu to tak aby tomu rozumel je skor povinnost. Ak mu tak strasne vadilo, ze som ho tym "vyonanovanim" podpichol ... nuz neviem ked to hned dole urobil presne ako som ocakaval.
Mě to nemusíš vysvětlovat, jen mě zarazilo, že člověk ve 34 letech používá slovník a takový dětinský nadšení, který osloví maximálně vemena, jako je přemda, nebo cosworth
nebo GTI ? ikonu ikon ktora svojim svetlom prezaruje tento web ? ovladam ten slovnik a ked niekto potrebuje vysvetlit nieco tak aby tomu porozumel nemam problem ho pouzit. ale zasa co by si odo mna ako reprezentanta "... intelektuální a finanční elity Slovenska ..." ocakaval, ze ano.
A COpak by teprve Galina Tatjana ivanovna asi napsala, kdyby v Mazda 3 MPS či Ford Focus RS se někdy svezla .... :-)
PS: To by se VE SKÁLY jistě tesat dalo! TAKová by to jistoJISTĚ byla SLÁVA (a CHVÁLA) :yes:
Pěkný den ;-)
Nebylo to tento týden, ale už dřív. Když jsme kdysi mluvili na téma motorů do Yetiho apod. Někdo mě tady osočoval, že si vymýšlím a že určitě to je jinak... mno a kdo se dnes směje. >:D:-!
Nu já sice trochu NEstíhám, ale jinak celkem :-) mi na světě je ....
Nebylo to něco o tříválečku 1.2?? Připomeňte mi trošičku více (já toho totiž "vlevo/vpravo" napovídám ... takže přiznávám že OPRAVDU už NEvím ...).
Ale když Yeti zmiňujete, tak škodovky "zbožné přání" brát škodu Yeti jako variantu/soupeře Toyota RAV4 v Genéve pobavilo NEjen mne (i když jistoJISTĚ se najdou tací kteří Yeti i takovým "lepším" bmw X3 atd. nazvou - ten už já ZNÁM, TENhle vtípek se tu opakuje NEUSTÁLE dokola .... ;-) )
Když škoda, tak (skoro)URČITĚ NE Yeti, ale snad octavia 1.8 TSi či superb 3.6 - tím bych asi KONČILA - Yeti mne věru NEbere (ani jeho motorizace - mám ... JAKO OBVYKLE u vozů škoda ...pocit, že je "tlačen" trochu VÝŠ, než kam "patří")
Mno a jinak Pěkný den :-)
Tak já HLEDAT-la a pravda JINÍ se tam do vás PĚKNĚ "pouštěli" ... :-)
NUŽE "do nich"!!!! RÁDA se "podívám/poučím" a PAK se STEJNĚ jako oni "omluvím" ;-)
Já si "dohledala", že jsem "tipovala" že "hitem" se v česku state 1.2 TSi a 2.0 TDi (a opravdu HORŠí "výpady" tam byly PROTI VÁM - PROČpak vy zrovna JEN "proti mně"? se ozval??????) ;-\
PS: Jestli paměť "zlobí", doporučuji funkci "hledat" ... třeba se vám to OSVĚŽí ;-)
Tak já NElenila a zpět se podívala a NEvím/NEvím ... já tam napsala, že "tipuji" že hitem a NEJprodávanějším bude motor 2.0 TDi a 1.2 TSi .... to jste si MNE s někým trochu "popletl" - pravda s některými JINÝMI jste tam na téma "motory do Yeti" celkem "udatně" diskutoval ...
Snad jsem něco NEpřehlédla, ale spíše někteří ... "chlapci a chlapi" ... tam s vámi na toto téma diskutovali... :-)
Pěkný den
Raz jeden chlapík dal do Golfa turbo. A snáď ani nevedel čo urobil. Stvoril najslávnejší HOT-HACTH šetkých čias. Auto, ktoré bude známe, aj o tisíc rokov. Myslím, že ak budú o tisíc rokov poznať nejaký HOT-HATCH, aspoň len jeden jediný, bude to GOLF GTI. :yes:
Dobře, ale na to turbo tam je dáván základní význam. V podstatě říká, že GTI vzniklo přidáním turba do Golfu...
Je možné, že si to přehlíd, nebo záměrně přešel, ale "neříkej" mi, že je to detail...
Tady se přece mnohdy dlouze řeší mnohem větší "prkotiny" :-!
To jo, Dole to upřesňuje, myslel tím to "nakopnutí". Jestli se nemýlím, tak se přeplňování zkoušelo už v G 2, ale jen krátce. Tehdy ten motor do G1 byla jednašestka šlechtěná ve spolupráci s AUDI, měla tuším 105 nebo 110 koní.
Jen technická poznámka: Ano, už v Golfu II se objevilo přeplňování, a to s motorem 1.8 se spirálním dmychadlem. Auto se ale jmenovalo Golf G60, bez "GTI" - to bylo vyhrazeno pro atmosférické osmnáctistovky, nejdříve 8V a pak 16V. Verze G60 měly taky tehdejší Passaty (3. generace) a Corrada, v Polu bylo menší G40, ale to byl dost vzácný kousek.
Bohužel ta dmychadla G60 časem odcházela (ztrácela tlak) a byl hrozný problém je opravit, protože to byla jiná technologie než běžné turbo jako v tom Unu. Takže G2 G60 s plně funkčním dmychadlem by dnes určitě měl slušnou cenu...
Ano i já měl kdysi Corrado G60. Ten Golf byl opravdu značen jako G60, ale verze s předním pohonem měla techniku shodnou s GTI, proto je dnes obvykle zařazován jako varianta GTI.
G 60 v Golfu byla ještě nabízena jako syncro v limitované (5000ks) verzi Rallye a také jako syncro v GolfuII Limited (71ks), ale se 16V technikou a výkonem 209!PS...
I. gen GTI 1,6/8V-110PS později 1.8/8V-112PS a limitovaný Oettingerem přepracovaný 1.6/16V!-110kW!(136ps) určený pro franc. trh
II.gen GTI 1,8/ 8V-107PS(sKat),112PS(bezKat)
později 1,8/16V-129PS(sKat),139PS(bezKat)
dále 1,8/8V G60 160PS-první přeplňovaný
ten také v lim. verzi Rallye (5000ks) jako syncro
Nakonec lahůdka II.gen Golfu vůbec - Golf Limited (71ks)
1,8/16V G60 209!PS syncro, cena
v r. 1989 - 68.500,-DM
Proč zrovna turbo, to se přece poprvé objevilo v GGTI až u jeho IV. generace? S původním GTI I.gen. nemá turbo nic společného...
Nebo si myslíš, že mi snad něco uteklo...?
Rozmýšľal som and tým, pardon, ale viem, že niekto GOLF-a "nakopol" a vznikol GTI. Našiel som, že to bola skupinka inžinierov. Názov GT... Injection mi vrtal v hlave...
Tehdy to byl na sportovně laděnou "šestnáctistovku" slušný výkon. Třeba Lancia Beta 1600 měla 108 koní, Alfa Romeo Alfetta 1.6 nebo Renault 17 taky 108 koní, Alfa Giulia Super 1.6 dávala 116 koní a hodně odladěný motor Renault 1600 v Lotusu Europa 126 koní... (čerpám z francouzského autokatalogu za rok 1975, rok 1976 zrovna nemám po ruce).
Je ti šedesát? Kup G6 v CR naftě. Je ti padesát? Proháněj nádrží devadesátpětku k dvoulitru. Je ti čtyřicet? Trhej asfalt geteíčkem. Je ti třicet? Lítej v jednačtyřce TSI a šetři na geteičko. Je ti dvacet? Ber u tří áček G5 GTI. Je ti deset? Jdi Do G6 Burago. Je ti pět? Netahej za sebou na provázku kačera, ale vezmi tátovi ze sklepa starý otřískaný dřevěný Géčko, Jedničku. A to tahej. Celej život tě pak potáhne za sebou on. Neboť král, Gé-král nikdy nespí.
Párkrát som si ho už prečítal, našiel som ho tuším v TOP 50. Je skvelý, len by som ho ešte o niečo faceliftoval, okrem toho G6. Čo takto pri šesťdesiatich GTD?
Stejný motor, podvozek a výkony, jen si vybrat ;-)
Zkoušel jsem předevčírem Scirocco 2.0TSI s DSG, příjemné svezení. Lehce mi vadila bezrámová okna ( zima = zamrznutí = těsnění v háji, vyšší hlučnost ) a práskání od výfuku při jízdě pod plynem. Golf GTI na vyzkoušení bude až v květnu.
Civilní Golf GTI 155kW nebo sportovnější Scirocco 2.0 147kW ?
Jaká by byla vaše volba ?
Ve středu jsme řešili naprosto to samé. Není to snadné, ale nakonec jsme zvolili GTI i bez svezení s jeho VI. generací. Máme k dispozici GTI V. gen. a nepředpokládám zásadní rozdíl u GTI VI. gen. Porovnáli jsme jízdu s ním a se Sciroccem...Záleží na co kladeš při výběru největší důraz...podle těch oken bych tě typnul spíš na to GTI..
Ale klidně se konkrétně zeptej, vše do jedné reakce stejně napsat nemůžu...
Můžu ještě hodit oko na jednotlivé technické odlišnosti, ale zajímal mě názor ostatních.
Rozdíl 8 kW je nepodstatný, mě šlo o ten dvouspojkový automat a silný benzín. Řadí hladce a výkon vyhovoval, ale chtělo by to mít k dispozici min. na víkend ... :'-(
Čekal jsem spíš konkrétní otázky...
Tak se zeptám já: kolik měříš ty nebo řidič cm do 190, nebo nad 190? Má to být auto pro dva, nebo menší rodinku? Bude to hlavní, nebo druhé, třetí auto? Na denní běžné ježdění, nebo na vyjímečnější občasné svezení...? Bude sedět někdo i vzadu a kdo a jak často. Jak moc a často potřebuješ "kufr" variabilitu apod...
Pokud máš na vyzkoušení jen jedno auto ze dvou, těžko se rozhoduje... A obě jsou skvělá... GTIV už na salonech prostě není
a GTIVI tam ještě pár měsíců nebude... :-O
Ale s cenou to nemá nic společného...
Sirocco a GTI? Tam až tak zásadní rozdíl nebude, ne? Nevim teď motory, ale "užitkovost" je jasná. Kufr, vejšky si už může porovnad teď. Osobně bych volil praktičtější 4 dveře, ten podvozek a DSG.
No já bych třeba ty dveře vzadu nechtěl, ale i 3dveř. GTI je nesrovnatelně praktičtější než Šíro...a přitom mnohem stylovější než 5dveř. GTI..
Ale i Šíro má své přednosti a jisté "kouzlo", jen jiné než GTI.
Cíloví skupina Šíra je užší a "mladší"...
Nojo, ethanol a krize >:D Je krize, asi jsou líný. Oni to všichni snad uměle brzděj. Na X6 35d je to taky přes 4, i když tam je to měsíc jen doprava a znám i delší lhůty. Katastrofa je když skladovky natipuje u prodejce nějakej idiot v tý bílý košilce s kravatkou. Šíbr bez PDC, nebo navi bez CD apod.
Jo, vím přesně o čem píšeš, často mám pocit že to to vybírají speciálně "proškolení" lidi bez rozumu a vkusu. Ono když se podíváš kolik bere běžný "prodavač" aut, tak asi vlastní zkušenosti s provozem nových modelů MB moc nemá... :*)8-s
Kolik by si dal takovýmu prodavačovi ve škodovce, když neví, že superb dělaj s V6 a zě PDC je blbost, protože tě někdo na křižovatce dojede a pípá ti to v autě?! Pak si sedne k PC se sváčou a vychrlí dvě skladovky v červený s béžovym tesilem, protože se to Bobině od sousedů líbí.
Má JEDNOZNAČNĚ Scirocco ... byť "stejné" komponenty, v detailech je LEPŠÍm autem právě Scirocco - to si tedy myslím já ... jen škoda té "hry" s pár kilowatty - to "silnější/lepší" by mělo (dle mne) být NE v golf, ale v nepatrně "sportovnějším" Scirocco - TAK by to bylo, kdybych ROZHODOVALA já ;-)
První GTI vzniklo díky nadšení tamních konstruktérů. Jejich oficiální nabídka vyvinout dravější verzi Golfu vedení VW zamítlo z důvodu úspor financí (VW na tom nebylo ještě 2x dobře). A tak tito nadšenci začali svůj sen stavět po práci za své peníze. Až pak se z GTI stal projekt oficiální. Kéž by někdo věděl jak se tito stvořitelé jmenovali. I tak si zaslouží hold :yes:
No ten nejhorší zákaz a příkaz přišel právě dřív.
Přestěhování výroby Tatraplánu směr Boleslav, byl definitivní začátek konce slavné české automobilové produkce... :-(
Ale ví se kdo tomu tenkrát to původní svolení nedal. Tehdejší ředitel Ernst Fiala a původní název "projektu" GTI nesl název Sportgolf. Přesto byl nakonec představen ve Frankfurtu jako "studie" Golfu GTI a po početných kladných ohlasech začal VW uvažovat o malosériové výrobě původně v pětitisícové sérii...