Novinky
Ty, ikono ikon, co svým světlem naše životy prozařuješ. Ty, GURU z největších, co svou mocí nám cestu otvíráš.
Ty, první Svatý ze svatých, který svou vírou dlouhé táhlé vyhráváš. Ty, GOLFE GTI, smaragde našich nocí a slunce našich dní.
My, nezlomní a žádoucí, my, nadějní a oddaní, my v záři tvé síly klopíme zraky své a v prachu cest tušíme mapy svých snů.
A tedy tobě, GTI, klademe na oltář touhy svou naději, klademe tobě svou krev. Klademe tobě věčnost svou raději, vždyť jen tys ta… trefa tref :yes:
Ty, první Svatý ze svatých, který svou vírou dlouhé táhlé vyhráváš. Ty, GOLFE GTI, smaragde našich nocí a slunce našich dní.
My, nezlomní a žádoucí, my, nadějní a oddaní, my v záři tvé síly klopíme zraky své a v prachu cest tušíme mapy svých snů.
A tedy tobě, GTI, klademe na oltář touhy svou naději, klademe tobě svou krev. Klademe tobě věčnost svou raději, vždyť jen tys ta… trefa tref :yes:
A COpak by teprve Galina Tatjana ivanovna asi napsala, kdyby v Mazda 3 MPS či Ford Focus RS se někdy svezla .... 😄
PS: To by se VE SKÁLY jistě tesat dalo! TAKová by to jistoJISTĚ byla SLÁVA (a CHVÁLA) :yes:
Pěkný den 😉
PS: To by se VE SKÁLY jistě tesat dalo! TAKová by to jistoJISTĚ byla SLÁVA (a CHVÁLA) :yes:
Pěkný den 😉
Bych řekl, že konkurencí pro FoFo RS apod bude spíš R20. GTI jde spíš proti ST. Btw StÁlE ČeKáM Na OmLuVu... 😉 >😁
Omluvu? Já teď (přes)týden NEstíhala (no ještě asi dnes a zítra) - tak nějak NE"chytám" se? Cože jsem to (jako) "udělala" ("spáchati" měla)?? 8-s
Nebylo to tento týden, ale už dřív. Když jsme kdysi mluvili na téma motorů do Yetiho apod. Někdo mě tady osočoval, že si vymýšlím a že určitě to je jinak... mno a kdo se dnes směje. >😁 :-!
Nu já sice trochu NEstíhám, ale jinak celkem 😄 mi na světě je ....
Nebylo to něco o tříválečku 1.2?? Připomeňte mi trošičku více (já toho totiž "vlev👋vpravo" napovídám ... takže přiznávám že OPRAVDU už NEvím ...).
Ale když Yeti zmiňujete, tak škodovky "zbožné přání" brát škodu Yeti jako variantu/soupeře Toyota RAV4 v Genéve pobavilo NEjen mne (i když jistoJISTĚ se najdou tací kteří Yeti i takovým "lepším" bmw X3 atd. nazvou - ten už já ZNÁM, TENhle vtípek se tu opakuje NEUSTÁLE dokola .... 😉 )
Když škoda, tak (skoro)URČITĚ NE Yeti, ale snad octavia 1.8 TSi či superb 3.6 - tím bych asi KONČILA - Yeti mne věru NEbere (ani jeho motorizace - mám ... JAKO OBVYKLE u vozů škoda ...pocit, že je "tlačen" trochu VÝŠ, než kam "patří")
Mno a jinak Pěkný den 😄
Nebylo to něco o tříválečku 1.2?? Připomeňte mi trošičku více (já toho totiž "vlev👋vpravo" napovídám ... takže přiznávám že OPRAVDU už NEvím ...).
Ale když Yeti zmiňujete, tak škodovky "zbožné přání" brát škodu Yeti jako variantu/soupeře Toyota RAV4 v Genéve pobavilo NEjen mne (i když jistoJISTĚ se najdou tací kteří Yeti i takovým "lepším" bmw X3 atd. nazvou - ten už já ZNÁM, TENhle vtípek se tu opakuje NEUSTÁLE dokola .... 😉 )
Když škoda, tak (skoro)URČITĚ NE Yeti, ale snad octavia 1.8 TSi či superb 3.6 - tím bych asi KONČILA - Yeti mne věru NEbere (ani jeho motorizace - mám ... JAKO OBVYKLE u vozů škoda ...pocit, že je "tlačen" trochu VÝŠ, než kam "patří")
Mno a jinak Pěkný den 😄
Aneb jak to zahrát do autu, když se nechci omluvit... nebylo to jen o HTP... doporučuji použít funkci "hledat"... třeba je VyJaSnÍ...
Tak já HLEDAT-la a pravda JINÍ se tam do vás PĚKNĚ "pouštěli" ... 😄
NUŽE "do nich"!!!! RÁDA se "podívám/poučím" a PAK se STEJNĚ jako oni "omluvím" 😉
Já si "dohledala", že jsem "tipovala" že "hitem" se v česku state 1.2 TSi a 2.0 TDi (a opravdu HORŠí "výpady" tam byly PROTI VÁM - PROČpak vy zrovna JEN "proti mně"? se ozval??????) ;-\
PS: Jestli paměť "zlobí", doporučuji funkci "hledat" ... třeba se vám to OSVĚŽí 😉
NUŽE "do nich"!!!! RÁDA se "podívám/poučím" a PAK se STEJNĚ jako oni "omluvím" 😉
Já si "dohledala", že jsem "tipovala" že "hitem" se v česku state 1.2 TSi a 2.0 TDi (a opravdu HORŠí "výpady" tam byly PROTI VÁM - PROČpak vy zrovna JEN "proti mně"? se ozval??????) ;-\
PS: Jestli paměť "zlobí", doporučuji funkci "hledat" ... třeba se vám to OSVĚŽí 😉
Tak já NElenila a zpět se podívala a NEvím/NEvím ... já tam napsala, že "tipuji" že hitem a NEJprodávanějším bude motor 2.0 TDi a 1.2 TSi .... to jste si MNE s někým trochu "popletl" - pravda s některými JINÝMI jste tam na téma "motory do Yeti" celkem "udatně" diskutoval ...
Snad jsem něco NEpřehlédla, ale spíše někteří ... "chlapci a chlapi" ... tam s vámi na toto téma diskutovali... 😄
Pěkný den
Snad jsem něco NEpřehlédla, ale spíše někteří ... "chlapci a chlapi" ... tam s vámi na toto téma diskutovali... 😄
Pěkný den
Raz jeden chlapík dal do Golfa turbo. A snáď ani nevedel čo urobil. Stvoril najslávnejší HOT-HACTH šetkých čias. Auto, ktoré bude známe, aj o tisíc rokov. Myslím, že ak budú o tisíc rokov poznať nejaký HOT-HATCH, aspoň len jeden jediný, bude to GOLF GTI. :yes:
:yes:
GTI, doufám, že ten palec nahoru není tvá reakce na tu blbost, jak dal někdo do Golfu turbo a vznikl tak první GGTI?
To bys mne hodně překvapil...
To bys mne hodně překvapil...
Ale tak to je.
Myslím, že oba dva víme, co měl s prvním GTI kolega 507 na mysli.
Dobře, ale na to turbo tam je dáván základní význam. V podstatě říká, že GTI vzniklo přidáním turba do Golfu...
Je možné, že si to přehlíd, nebo záměrně přešel, ale "neříkej" mi, že je to detail...
Tady se přece mnohdy dlouze řeší mnohem větší "prkotiny" :-!
Je možné, že si to přehlíd, nebo záměrně přešel, ale "neříkej" mi, že je to detail...
Tady se přece mnohdy dlouze řeší mnohem větší "prkotiny" :-!
To jo, Dole to upřesňuje, myslel tím to "nakopnutí". Jestli se nemýlím, tak se přeplňování zkoušelo už v G 2, ale jen krátce. Tehdy ten motor do G1 byla jednašestka šlechtěná ve spolupráci s AUDI, měla tuším 105 nebo 110 koní.
Jen technická poznámka: Ano, už v Golfu II se objevilo přeplňování, a to s motorem 1.8 se spirálním dmychadlem. Auto se ale jmenovalo Golf G60, bez "GTI" - to bylo vyhrazeno pro atmosférické osmnáctistovky, nejdříve 8V a pak 16V. Verze G60 měly taky tehdejší Passaty (3. generace) a Corrada, v Polu bylo menší G40, ale to byl dost vzácný kousek.
Aha, díky :yes:
Není zač. To byla fajn auta, sám jsem o Golfu II G60 uvažoval. Pak ale vyhrálo Uno Turbo i.e.... :yes:
Ano i já měl kdysi Corrado G60. Ten Golf byl opravdu značen jako G60, ale verze s předním pohonem měla techniku shodnou s GTI, proto je dnes obvykle zařazován jako varianta GTI.
G 60 v Golfu byla ještě nabízena jako syncro v limitované (5000ks) verzi Rallye a také jako syncro v GolfuII Limited (71ks), ale se 16V technikou a výkonem 209!PS...
G 60 v Golfu byla ještě nabízena jako syncro v limitované (5000ks) verzi Rallye a také jako syncro v GolfuII Limited (71ks), ale se 16V technikou a výkonem 209!PS...
I. gen GTI 1,6/8V-110PS později 1.8/8V-112PS a limitovaný Oettingerem přepracovaný 1.6/16V!-110kW!(136ps) určený pro franc. trh
II.gen GTI 1,8/ 8V-107PS(sKat),112PS(bezKat)
později 1,8/16V-129PS(sKat),139PS(bezKat)
dále 1,8/8V G60 160PS-první přeplňovaný
ten také v lim. verzi Rallye (5000ks) jako syncro
Nakonec lahůdka II.gen Golfu vůbec - Golf Limited (71ks)
1,8/16V G60 209!PS syncro, cena
v r. 1989 - 68.500,-DM
II.gen GTI 1,8/ 8V-107PS(sKat),112PS(bezKat)
později 1,8/16V-129PS(sKat),139PS(bezKat)
dále 1,8/8V G60 160PS-první přeplňovaný
ten také v lim. verzi Rallye (5000ks) jako syncro
Nakonec lahůdka II.gen Golfu vůbec - Golf Limited (71ks)
1,8/16V G60 209!PS syncro, cena
v r. 1989 - 68.500,-DM
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč zrovna turbo, to se přece poprvé objevilo v GGTI až u jeho IV. generace? S původním GTI I.gen. nemá turbo nic společného...
Nebo si myslíš, že mi snad něco uteklo...?
Nebo si myslíš, že mi snad něco uteklo...?
Rozmýšľal som and tým, pardon, ale viem, že niekto GOLF-a "nakopol" a vznikol GTI. Našiel som, že to bola skupinka inžinierov. Názov GT... Injection mi vrtal v hlave...
Přímý vstřik, vyšlechtili jedašestku s techniky od AUDI a dali ji kolem 105 koní. Byl to tehdy zázrak v této třédě.
První měl 110 PS a "stříkačku", ale přímý vstřik ne, tedy aspoň tak jak mu "říkáme" dnes...
Hm 110... to bylo na svou dobu a třídu fantastické. Jo, bylo to vstřikování.
Tehdy to byl na sportovně laděnou "šestnáctistovku" slušný výkon. Třeba Lancia Beta 1600 měla 108 koní, Alfa Romeo Alfetta 1.6 nebo Renault 17 taky 108 koní, Alfa Giulia Super 1.6 dávala 116 koní a hodně odladěný motor Renault 1600 v Lotusu Europa 126 koní... (čerpám z francouzského autokatalogu za rok 1975, rok 1976 zrovna nemám po ruce).
priame vstrekovanie v jednotkovom golfe? davaj rovno do ventilku inženýre
Je ti šedesát? Kup G6 v CR naftě. Je ti padesát? Proháněj nádrží devadesátpětku k dvoulitru. Je ti čtyřicet? Trhej asfalt geteíčkem. Je ti třicet? Lítej v jednačtyřce TSI a šetři na geteičko. Je ti dvacet? Ber u tří áček G5 GTI. Je ti deset? Jdi Do G6 Burago. Je ti pět? Netahej za sebou na provázku kačera, ale vezmi tátovi ze sklepa starý otřískaný dřevěný Géčko, Jedničku. A to tahej. Celej život tě pak potáhne za sebou on. Neboť král, Gé-král nikdy nespí.
Stejný motor, podvozek a výkony, jen si vybrat 😉
Zkoušel jsem předevčírem Scirocco 2.0TSI s DSG, příjemné svezení. Lehce mi vadila bezrámová okna ( zima = zamrznutí = těsnění v háji, vyšší hlučnost ) a práskání od výfuku při jízdě pod plynem. Golf GTI na vyzkoušení bude až v květnu.
Civilní Golf GTI 155kW nebo sportovnější Scirocco 2.0 147kW ?
Jaká by byla vaše volba ?
Zkoušel jsem předevčírem Scirocco 2.0TSI s DSG, příjemné svezení. Lehce mi vadila bezrámová okna ( zima = zamrznutí = těsnění v háji, vyšší hlučnost ) a práskání od výfuku při jízdě pod plynem. Golf GTI na vyzkoušení bude až v květnu.
Civilní Golf GTI 155kW nebo sportovnější Scirocco 2.0 147kW ?
Jaká by byla vaše volba ?
Ve středu jsme řešili naprosto to samé. Není to snadné, ale nakonec jsme zvolili GTI i bez svezení s jeho VI. generací. Máme k dispozici GTI V. gen. a nepředpokládám zásadní rozdíl u GTI VI. gen. Porovnáli jsme jízdu s ním a se Sciroccem...Záleží na co kladeš při výběru největší důraz...podle těch oken bych tě typnul spíš na to GTI..
Ale klidně se konkrétně zeptej, vše do jedné reakce stejně napsat nemůžu...
Ale klidně se konkrétně zeptej, vše do jedné reakce stejně napsat nemůžu...
Můžu ještě hodit oko na jednotlivé technické odlišnosti, ale zajímal mě názor ostatních.
Rozdíl 8 kW je nepodstatný, mě šlo o ten dvouspojkový automat a silný benzín. Řadí hladce a výkon vyhovoval, ale chtělo by to mít k dispozici min. na víkend ... 😢
Rozdíl 8 kW je nepodstatný, mě šlo o ten dvouspojkový automat a silný benzín. Řadí hladce a výkon vyhovoval, ale chtělo by to mít k dispozici min. na víkend ... 😢
Čekal jsem spíš konkrétní otázky...
Tak se zeptám já: kolik měříš ty nebo řidič cm do 190, nebo nad 190? Má to být auto pro dva, nebo menší rodinku? Bude to hlavní, nebo druhé, třetí auto? Na denní běžné ježdění, nebo na vyjímečnější občasné svezení...? Bude sedět někdo i vzadu a kdo a jak často. Jak moc a často potřebuješ "kufr" variabilitu apod...
Tak se zeptám já: kolik měříš ty nebo řidič cm do 190, nebo nad 190? Má to být auto pro dva, nebo menší rodinku? Bude to hlavní, nebo druhé, třetí auto? Na denní běžné ježdění, nebo na vyjímečnější občasné svezení...? Bude sedět někdo i vzadu a kdo a jak často. Jak moc a často potřebuješ "kufr" variabilitu apod...
Tak to by snad měl člověk u auta za 7 kil zvládnout sám, ne? >😁
Pokud máš na vyzkoušení jen jedno auto ze dvou, těžko se rozhoduje... A obě jsou skvělá... GTIV už na salonech prostě není
a GTIVI tam ještě pár měsíců nebude... 😲
Ale s cenou to nemá nic společného...
a GTIVI tam ještě pár měsíců nebude... 😲
Ale s cenou to nemá nic společného...
Sirocco a GTI? Tam až tak zásadní rozdíl nebude, ne? Nevim teď motory, ale "užitkovost" je jasná. Kufr, vejšky si už může porovnad teď. Osobně bych volil praktičtější 4 dveře, ten podvozek a DSG.
No já bych třeba ty dveře vzadu nechtěl, ale i 3dveř. GTI je nesrovnatelně praktičtější než Šíro...a přitom mnohem stylovější než 5dveř. GTI..
Ale i Šíro má své přednosti a jisté "kouzlo", jen jiné než GTI.
Cíloví skupina Šíra je užší a "mladší"...
Ale i Šíro má své přednosti a jisté "kouzlo", jen jiné než GTI.
Cíloví skupina Šíra je užší a "mladší"...
Právě si myslim, že je to "jen" o pocitu a potřebách, ty si musí srovnat v hlavě sám.
Ale má možnost vyzkoušet (krátce) jen to Šíro...
To je jen slabých 50 procent potřebných pocitů... 8-s
To je jen slabých 50 procent potřebných pocitů... 8-s
Čekací doba na nového, individuálně nakonfigurovaného Golfa je už teď 4 měsíce...a zájem dál roste...
Nojo, ethanol a krize >😁 Je krize, asi jsou líný. Oni to všichni snad uměle brzděj. Na X6 35d je to taky přes 4, i když tam je to měsíc jen doprava a znám i delší lhůty. Katastrofa je když skladovky natipuje u prodejce nějakej *** v tý bílý košilce s kravatkou. Šíbr bez PDC, nebo navi bez CD apod.
Jo, vím přesně o čem píšeš, často mám pocit že to to vybírají speciálně "proškolení" lidi bez rozumu a vkusu. Ono když se podíváš kolik bere běžný "prodavač" aut, tak asi vlastní zkušenosti s provozem nových modelů MB moc nemá... :😉 8-s
To nemusí bejt prodavač Mercedesů. Stačí se podívat na skladovky třeba u škodovky, nebo VW.
To byl jen příklad pro tebe, abys to rychle pochopil, >😒] , ale i tam to platí stejně, včetně těch platů...
Kolik by si dal takovýmu prodavačovi ve škodovce, když neví, že superb dělaj s V6 a zě PDC je blbost, protože tě někdo na křižovatce dojede a pípá ti to v autě?! Pak si sedne k PC se sváčou a vychrlí dvě skladovky v červený s béžovym tesilem, protože se to Bobině od sousedů líbí.
Má JEDNOZNAČNĚ Scirocco ... byť "stejné" komponenty, v detailech je LEPŠÍm autem právě Scirocco - to si tedy myslím já ... jen škoda té "hry" s pár kilowatty - to "silnější/lepší" by mělo (dle mne) být NE v golf, ale v nepatrně "sportovnějším" Scirocco - TAK by to bylo, kdybych ROZHODOVALA já 😉
První GTI vzniklo díky nadšení tamních konstruktérů. Jejich oficiální nabídka vyvinout dravější verzi Golfu vedení VW zamítlo z důvodu úspor financí (VW na tom nebylo ještě 2x dobře). A tak tito nadšenci začali svůj sen stavět po práci za své peníze. Až pak se z GTI stal projekt oficiální. Kéž by někdo věděl jak se tito stvořitelé jmenovali. I tak si zaslouží hold :yes:
To je jak opsaný z Kopřivnice 😉
Ale ví se kdo tomu tenkrát to původní svolení nedal. Tehdejší ředitel Ernst Fiala a původní název "projektu" GTI nesl název Sportgolf. Přesto byl nakonec představen ve Frankfurtu jako "studie" Golfu GTI a po početných kladných ohlasech začal VW uvažovat o malosériové výrobě původně v pětitisícové sérii...
Dufam ze ho vsetci podporite a nakoniec zatlieskate. Inak vykon pekny, ale za 700tis. CZK, trocha moc na to ako posluzi. Ale ako ***lap velmi dobre.
Pěkný den 😉
PS: Ale NEbudu vás trápit - tenhle golfík NEbude špatný (jen má "problémeček", že ta mazda mps a focus RS budou "lepší" :yes: )
Tak já zůstanu u své (skroSTEJNĚrychlé) a jinak "lepší" = tižší, pohodlnější, bezpečnější C5 a těch dovolených ...
Pěkný den 😉
Božínku, to se nám to "urodilo" 😄
Pěkný den
To jsem prostá já :yes: (kdybych si DNES kupovala ostřejší hatchback, tak asi Focus RS a bmw 1 - těžko říci zda 130 či 135i a mazdu mps a také raději Scirocco než Golf Gti) - tak až TAKhle jsem (já) "moudrá" 😉
Pěkný den
Jak jsem tu již psala, já šampon a konditioner 2 v 1 NEvyhledávám, neb to takové "polovičaté" řešení bývá, takže KDYŽ už HH, tak ... (a nevím kolik třeba mazda 3 mps bude stát, ale možná že dosti "podobně" tomu GTi)
No, já už "tuto etapu" mám "za sebou", dnes od auta něco JIN0HO očekávám (a na Nürnburgring Nordschleife raději s takovým nissan GT-R - TO by mne, jako "něžnější" část lidstva "zajímalo" >😒] ... ty by možná i RYCHLEJŠí než Brumla bylo 😄 )
Pěkný den (a já opravdu RADĚJi Scirocco, než ten "z nejlepších univerzálů" - pokud vím je mezi nimi docela PODSTATNÝ rozdíl ... tedy z pohledu "ovládání/řízení" - "praktičnost" a "univerzálnost" je samozřejmě na straně GTi 😉
Pěkný den
s tímhle automatem jinde za ty prachy prostě nedostaneš...
Vítám tě do rodiny... :😉 8-s >😒] :yes:
Pěkný den
PS: A já to "hraní" na tuhle ZNAČKU "nee" a tuhle ZNAČKU "joo", zas tak ráda NEmám (já na koncern vw "pifku" měla/mám z JINÝCH důvodů) - dokonce jí (to jen "zopakuji", neb to občas říkám) za "bubost" pokládám. Já MOC jsem spokojena se svým Brumlou i jeho předchůdcem, a motory 2.2 HDi i V6 3.0 jsou "provozně" (skoro MOC) příjemné, ale i když mi na MÉ ježdění/používání Citroën C5 vyhovuje - verzi 1.8 či 2.0 benzín bych "ani za nic" NEchtěla a zrovnatak NEbudu "šílet" z nějakého piccaso či C8 AUTOBUSu (ale "lepší" verze C5 a C6 - to "mohu" ... a na DS 5 jsem opravdu "zvědavá")
A jak OBA víme - STEJNÉ je to i u vw, u audi u ..... všech 8-s
Takže to Scirocco - warum ne; audi R8 - selbstverständlich ANO a než "lambo" - to zas raději Ferrari
Pěkný den 😉
Nerozumím proč právě ty se mu tak bráníš, a stále se oháníš MPS a extrémnějším FoRS? Ani jedno z těchto dvou aut nemá možnost "nekvedlat" což je pro tebe podle tvých příspěvků docela zásadní. Nebo bys raděj začala znovu kvedlat, jen abys obešla obávaný znak na kapotě...Napiš ty, které auto může
v této cenové hladině konkurovat přímo Sciroccu s automatem?
Myslíte že NEumím s "kvedlačkou"? Ale do auta typu C5 prostě "kvadlat" NEpatří - tam PATŘí automat - a TAKové auto je na delší trasy prostě "lepší/příjemnější"
Do Scirocco apod. zase manuál patří (nebo JINÝ názor máte?)
S tím "obávaným" znakem ... tak JEŠTĚ JEDNOU - "tipuji" (skoro JISTOU mám), že O ROKY dříve než vy jsem "koncernovým(i)" vozy jezdila a věřte/NEvěřte, vedle Brumly ČASTO jedno "koncernové" auto stává 😄
Ale kvůli tomu přeci NEbudu "šílet" z nějakého Seat Exeo a vw golf apod.
Jak jsem napsala: KDYŽ zaplatitelné vw - tak (asi skoro určitě) Scirocco a líbí se mi i R8 - zrovna tak NErada mám TDi (nové V6 3.0 TDi bych asi "na milost" vzala 😉 ) - prostě NEní to o tom TUHLE značku "mibluji" a TUHLE zase "nee" - to je prostě "bubost" typu "každý" čech je ZLODĚJ a "každý" němec SUCHAR (sucharů i zodějů je, myslím, všude DOST 😄
Že TopGear TAKto ocenil - to mne celkem "těší" - že NÁSOBNĚ více lidí si koupí spíše ten golf už tak nee.
Napiš(te) vy, které auto může konkurovat ve své cenové hladině přímo třeba mazdě MX 5 - to je právě ONO, každý (no skoro) má nějaký "hit" a "dělit" to dle znáčku na kapotě byla je a asi i navždy bude "bubost" (vy máte "koule" na to se svézt Citroën C5 V6 2.7 HDi s automatem Aisin a "přiznat" že to VŮBEC špatné není?
Zrovna nedávno jsem četla že kdesi zvítězil a prý NEJ- interiér má - na což mnozí "dají" 😉 )
Tak CO říkáte na tento model C5 - napiš(te) které auto v cenové hladině do miblionu korun s automatem mu může "konkurovat"?
PS: Já s tím Scirocco problém NEmám - ta mazda mps a focus rs jsou sice určitě "lepší", ale také DRAŽŠí - takže proti ohodnocení TopGear(u) NIC NEmám.
Jak vy, milý white label(e) "ustojíte" ohodnocení interiéru C5?
To byl dnes ale PĚKNÝ den, že 😉
A cenový rozdíl(ek) mezi vybaveným golf GTi a třeba tou mazdou bude MALÝ (z mého pohledu NEmotivační - koupit to horší).
Ostatně: "CO byste pro SPORTovní vyžití vybral VY, milý figurko?"
Já NAPJATĚ čok čok čokám na odpověď 😄
Víkendová zábava - Caterham, kompromisní HH - Type-R, nebo ST, více bych se ale klonil k Fordu. A než 3MPS, nebo RS, tak bych se radši poohlédl po skladovce a nebo mírně jetém STI
Tedy PRO MNE osobně je Caterham už asi "moc", ale čistě TEORETICKY se mi "bubosti" typu KTM "líbí" - já "když už TAK už" - bych volila Caparo T1 😄 :yes:
A se Subaru maličké ZKUŠENOSTi mám - to komentovat NEtřeba 😉
Přesto si myslím, že Mazda 3 (ať jako BĚŽNÝ vůz, či tato "divoká" verze je až NEuvěřitelně PODceňován!) ;-\
Pěkný den (vím že JÁ jsem se se "svými" modely do škatulky "levný sporťáček" příliš NEvešla) 😄
😉 )
A i když mu na delší trase s GTi moc NEujedete a se zvednutým podvozkem mu nevadí ani schody atd. - je to PRIMÁRNĚ pohodlný koráb silnic/dálnic - COpak byste "vymyšeňkoval" jako 5 FUNKCí (verzí)?
Jakože Citroën C5 STEJNĚ rychlý jako Scirocco může být? - ale JISTĚ!
Jakože STEJNĚ "terénní" jako Touareg umí být? - ale SAMOZŘEJMĚ!
Jakože STEJNĚ pohodlný jako TOP modely vw/audi zvládá být? - ale SELBSTVERSTÄNDLICH! (dokonce i trochu "líp" 😄 )
Jakože STEJNĚ prostorný jako Touran by mohl být? - ANO PROSTOR mu může takový passat jen ZÁVIDĚT
Jakože STEJNĚ kvalitní palubní desku jak vw modely má? - NE - prý má "lepší" (TO jsou ale věci, že?)
DOUFÁM že "oceňujete", že jsem to "5 v 1" pro vás "vymyslela" - ale VY teď povězte, JAKpak jste to "myslel" 😄
Jen teď nevím proč ti 2v1 tak vadí a 5v1 tak vyhovuje? :😉 8-s
To byl jen "tip" pro VÁS! Taková NÁPOVĚDA! A vaše odpovědi/NEodpovědi tedy opravdu "SLABÉ" shledávám - něco "VÍCe" z vás NEvypadne?
..ný den 8-s
...ný den
PS: TO jsme se ale PĚKNĚ shodli 😄 (že Golf GTi je takový "povedený" šampon a konditioner 2 v 1))
PPS: Až jednou Kérastasse kůru či Wella SP Professional ozkoušíte - k verzi "2 v 1" se už neNe a NEvrátíte (a to mi VĚŘTE 😉 )
Pěkný den (ale nějaký "wash and go" 2 v 1 URČITĚ a JISTOJISTĚ lepší než mýt si hlavu mýdlem - to UZNÁVÁM!) 😄
Aj , ked aj to ST je pre mna urcite sportovejsia volba a dal by som mu urcite prednost pred GTI.
A keby som si mal vybrat medzi RS a R36, tak zase by som vybral to sportovejsie a to RS a jednoznacne.
Ja som mal aj tak radsej staru dobru R32 IV generaciu, ta mala charizmu a vyzerala ako naozajstny sportovec.
...ný den
Pěkný den 😄
PS: A když volant TLAMičkou pohltí/podrží a tlapkami rozměrů rohožky před dveřmi "přibržďuje" - TO je pane "decelerace"! To jí PORSCHE může závidět! - takže opravdu ŽÁDNÝ důvod k "ostychu" - TAK origínální pohled na "vozidlo" hned tak NEzažijete (jako když Galinu Tatjanu ivanovnu do vozu pomocí kladkostroje "spouštíme")
Pěkný den 😄
PS: A já mám Brumlu brumlíčka Milááááška mého 😄
PS : dufam, ze so zenami to nemas rovnake ako s autami. ze ako panic stale snivas o kockach s playboya. fakt ser na to. ziva pritulna kocka, auto co ti hovori pane, aj ked to nie je ferrari a povedzme shiferka, je vzdy lepsie ako slintanie nad casopisom.
odpovedal som mu len jeho recou, ktorej rozumie. Lebo ak niekto nedokaze nic ine ako sa navazat do narodnosti, veku a toho na com jazdi, hoci absolutne nevie o dalsich pomeroch a dovodoch, nic ine ako mentalny uboziak nie je a vysvetlit mu to tak aby tomu rozumel je skor povinnost. Ak mu tak strasne vadilo, ze som ho tym "vyonanovanim" podpichol ... nuz neviem ked to hned dole urobil presne ako som ocakaval.