Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Volkswagen Golf GTI – Sportovec v pohybu

Nová generace Volkswagenu Golf GTI se na loňském autosalonu v Paříži představila v podobě studie a v letošním roce vstupuje i na český trh, kde její ceny začínají na 690.500,-Kč.
Zpět na článek
28. 3. 2009 10:05
28. 3. 2009 10:31
28. 3. 2009 16:00
28. 3. 2009 11:53
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 15:00
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 16:01
28. 3. 2009 19:41
30. 3. 2009 19:33
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 19:46
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 20:00
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 20:04
neregistrovaný "maxo"
28. 3. 2009 14:24
neregistrovaný "wector"
28. 3. 2009 19:52
neregistrovaný "507--"
31. 3. 2009 12:44
neregistrovaný "wector"
1. 4. 2009 15:24
neregistrovaný "wector"
28. 3. 2009 10:58
28. 3. 2009 11:46
28. 3. 2009 15:02
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 16:11
28. 3. 2009 17:52
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:10
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:39
28. 3. 2009 19:40
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:11
28. 3. 2009 19:36
28. 3. 2009 20:11
28. 3. 2009 20:16
28. 3. 2009 20:32
28. 3. 2009 20:35
28. 3. 2009 20:43
28. 3. 2009 20:37
28. 3. 2009 18:22
28. 3. 2009 19:12
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:19
28. 3. 2009 19:11
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:38
28. 3. 2009 19:39
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 20:06
28. 3. 2009 20:13
28. 3. 2009 20:14
28. 3. 2009 20:39
28. 3. 2009 20:45
28. 3. 2009 20:09
28. 3. 2009 20:15
28. 3. 2009 20:26
28. 3. 2009 16:00
28. 3. 2009 17:54
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:12
28. 3. 2009 20:07
28. 3. 2009 20:51
neregistrovaný "RayBan"
28. 3. 2009 21:26
neregistrovaný "RayBan"
28. 3. 2009 21:33
28. 3. 2009 22:30
28. 3. 2009 10:05
Hurrraaaaaaa
Tak a teraz sa tu moze miestny saso vyonanovat dosytosti. >:D
Dufam ze ho vsetci podporite a nakoniec zatlieskate. Inak vykon pekny, ale za 700tis. CZK, trocha moc na to ako posluzi. Ale ako ***lap velmi dobre.
Rozbalit vlákno
58
28. 3. 2009 10:31
Re: Hurrraaaaaaa
Myslím, že nejsem sám, kdo je potěšen, že zde píšeš i ty, MajoX, reprezentant intelektuální a finanční elity Slovenska. Koukal jem se na tvůj profil. 34 let, Hyundai Getz... to člověku otevře voči... 8-s >:D Chápu, že pro příslušníka elity tvého formátu je 700 tisíc taková rána, že kdybys to někdy uzřel na jedné hromadě, trefil by tě šlak. Tak onanuj, Majo, nad svým Getzem... a nám, snílkům bez aut dopřej tu malou radost, představovat si, jak krásné musí být řídit to silné, červené geteičko, jak krásné musí být vytáčet jednu zatáčku za druhou... řídit ho, nespoután navždy tvou prezentovanou malostí konta a malostí ducha.
neregistrovaný "PREMDA"
28. 3. 2009 11:53
Re: Hurrraaaaaaa
Jo, JOUDA jen sní. Správnej chlap řídí. Běž do práce, vydělej si na sebe a pak můžeš i ty řídit. Jen ne Polo, s tvým panděrem se do něj nevejdeš.
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 12:20
Re: Milý PREMDo!
Nevím jak Galiny Tatjany ivanovny "pravá ruka" white label, ale pro GTi jsme udělali z jejího hranatého Golf(u) cabrio a spouštíme jí na zadní lavici a tento "jednoprostorový/jednomístný" vůz jí prý VYHOVUJE (a "padne" jako ulitý) - o Polo uvažovati opravdu NElze (alespoň v posledních desetiletích) - jinak je ale naše ukrajinská služebná Galina "skvělá" (TAK "originální" duši byste POHLEDAL - jestli jste jí nikdy NEviděl, podívejte se na DVD Borat - v úvodní sekvenci tam jeho manželka na chviličku vidět je ... pravda od té chvíle trochu "naKYNULA", ale již z tehdejších obrázků POCHOPÍTE, proč se s ní Borat rozvedl (a ona u nás končila jako hospodyně, uklízečka, žehlička, zahradnice ... etc.)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 15:00
Re: Milý PREMDo!
No dobre, ale stále lepšie Polo, než tvoj Jaguar XK 120 v Bburagu. >:D >:D
28. 3. 2009 16:01
Re: Milý PREMDo!
>:D >:D :yes: Tak to se povedlo >:D
28. 3. 2009 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 3. 2009 19:41
Re: Milý PREMDo!
Tomu textu, to pochopíš až se naučíš číst 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 12:12
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
S těmi penězi to NEmůžete tak brát (já VíM, že jste viděla můj účet z dovolená v Dubai a NEchápete, že za stejné peníze někdo jede na dovolenou a někdo si Golf koupí - já raději zůstanu u té dovolené ;-) )
PS: Ale NEbudu vás trápit - tenhle golfík NEbude špatný (jen má "problémeček", že ta mazda mps a focus RS budou "lepší" :yes: )
Tak já zůstanu u své (skroSTEJNĚrychlé) a jinak "lepší" = tižší, pohodlnější, bezpečnější C5 a těch dovolených ...
Pěkný den ;-)
28. 3. 2009 13:23
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Božínku!!! >:D >:D >:D
Avatar - Ricardo
28. 3. 2009 15:26
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
"asi" TAK >:D
28. 3. 2009 16:10
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
>:D
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 17:11
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Tak jsem "konzultovala" a už VÍM "co to" a "kdo to" a "jak to" je s tím KDO používá TENTO " >:D " Smiley ... ;-)
Božínku, to se nám to "urodilo" :-)
Pěkný den
30. 3. 2009 09:51
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
No, ještě aby bylo RS horší než GTI. To už by bylo na bílej ručník do ringu. Sakra Kylie, to je zase moudro >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 10:36
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
:-) že ano, že? :-)
To jsem prostá já :yes: (kdybych si DNES kupovala ostřejší hatchback, tak asi Focus RS a bmw 1 - těžko říci zda 130 či 135i a mazdu mps a také raději Scirocco než Golf Gti) - tak až TAKhle jsem (já) "moudrá" ;-)
Pěkný den
30. 3. 2009 13:25
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Sorry Kylie, ironie. Asi jsem to nenapsal dost "pochopitelně". GTI nemá problém, že je RS "lepší". Ty auta stojí na dost opačných koncích segmentu HH. GTI je prostě jeden z "nejlepších univerzálů" a nemá ambici honit sekundy na severnín smyčce
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 14:33
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
;-) já vím - ale to je právě ONO.
Jak jsem tu již psala, já šampon a konditioner 2 v 1 NEvyhledávám, neb to takové "polovičaté" řešení bývá, takže KDYŽ už HH, tak ... (a nevím kolik třeba mazda 3 mps bude stát, ale možná že dosti "podobně" tomu GTi)
No, já už "tuto etapu" mám "za sebou", dnes od auta něco JIN0HO očekávám (a na Nürnburgring Nordschleife raději s takovým nissan GT-R - TO by mne, jako "něžnější" část lidstva "zajímalo" >:-[] ... ty by možná i RYCHLEJŠí než Brumla bylo :-) )
Pěkný den (a já opravdu RADĚJi Scirocco, než ten "z nejlepších univerzálů" - pokud vím je mezi nimi docela PODSTATNÝ rozdíl ... tedy z pohledu "ovládání/řízení" - "praktičnost" a "univerzálnost" je samozřejmě na straně GTi ;-)
Pěkný den
Avatar - white label
30. 3. 2009 15:40
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Geatuluju Kylie, Scirocco s 2litr. turbobenzínem je skvělá volba, pro tebe samozřejmě s DSG, něco tak skvělého a navíc
s tímhle automatem jinde za ty prachy prostě nedostaneš...
Vítám tě do rodiny... :*) 8-s >:-[] :yes:
Pěkný den
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 16:21
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Já raději v té "své" rodince ZŮSTANU, nicméně proti Scirocco 2.0 TFSi DSG nic NEmám (a opravdu LEPŠí a to o DOST než GTi mi příjde - a myslím že do Car of the Year NE golf, ale právě scirocco se "za koncern/vw" mělo dostat) ;-)
PS: A já to "hraní" na tuhle ZNAČKU "nee" a tuhle ZNAČKU "joo", zas tak ráda NEmám (já na koncern vw "pifku" měla/mám z JINÝCH důvodů) - dokonce jí (to jen "zopakuji", neb to občas říkám) za "bubost" pokládám. Já MOC jsem spokojena se svým Brumlou i jeho předchůdcem, a motory 2.2 HDi i V6 3.0 jsou "provozně" (skoro MOC) příjemné, ale i když mi na MÉ ježdění/používání Citroën C5 vyhovuje - verzi 1.8 či 2.0 benzín bych "ani za nic" NEchtěla a zrovnatak NEbudu "šílet" z nějakého piccaso či C8 AUTOBUSu (ale "lepší" verze C5 a C6 - to "mohu" ... a na DS 5 jsem opravdu "zvědavá")
A jak OBA víme - STEJNÉ je to i u vw, u audi u ..... všech 8-s
Takže to Scirocco - warum ne; audi R8 - selbstverständlich ANO a než "lambo" - to zas raději Ferrari
Pěkný den ;-)
Avatar - white label
30. 3. 2009 18:34
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Tvé přání bylo vyslyšeno, podle časopisu TOPGEAR je autem roku 2008 napříč kategoriemi právě Scirocco.
Nerozumím proč právě ty se mu tak bráníš, a stále se oháníš MPS a extrémnějším FoRS? Ani jedno z těchto dvou aut nemá možnost "nekvedlat" což je pro tebe podle tvých příspěvků docela zásadní. Nebo bys raděj začala znovu kvedlat, jen abys obešla obávaný znak na kapotě...Napiš ty, které auto může
v této cenové hladině konkurovat přímo Sciroccu s automatem?
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 18:57
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
PROČpak NE"kvedlat"? :-)
Myslíte že NEumím s "kvedlačkou"? Ale do auta typu C5 prostě "kvadlat" NEpatří - tam PATŘí automat - a TAKové auto je na delší trasy prostě "lepší/příjemnější"
Do Scirocco apod. zase manuál patří (nebo JINÝ názor máte?)
S tím "obávaným" znakem ... tak JEŠTĚ JEDNOU - "tipuji" (skoro JISTOU mám), že O ROKY dříve než vy jsem "koncernovým(i)" vozy jezdila a věřte/NEvěřte, vedle Brumly ČASTO jedno "koncernové" auto stává :-)
Ale kvůli tomu přeci NEbudu "šílet" z nějakého Seat Exeo a vw golf apod.
Jak jsem napsala: KDYŽ zaplatitelné vw - tak (asi skoro určitě) Scirocco a líbí se mi i R8 - zrovna tak NErada mám TDi (nové V6 3.0 TDi bych asi "na milost" vzala ;-) ) - prostě NEní to o tom TUHLE značku "mibluji" a TUHLE zase "nee" - to je prostě "bubost" typu "každý" čech je ZLODĚJ a "každý" němec SUCHAR (sucharů i zodějů je, myslím, všude DOST :-)
Že TopGear TAKto ocenil - to mne celkem "těší" - že NÁSOBNĚ více lidí si koupí spíše ten golf už tak nee.
Napiš(te) vy, které auto může konkurovat ve své cenové hladině přímo třeba mazdě MX 5 - to je právě ONO, každý (no skoro) má nějaký "hit" a "dělit" to dle znáčku na kapotě byla je a asi i navždy bude "bubost" (vy máte "koule" na to se svézt Citroën C5 V6 2.7 HDi s automatem Aisin a "přiznat" že to VŮBEC špatné není?
Zrovna nedávno jsem četla že kdesi zvítězil a prý NEJ- interiér má - na což mnozí "dají" ;-) )
Tak CO říkáte na tento model C5 - napiš(te) které auto v cenové hladině do miblionu korun s automatem mu může "konkurovat"?
PS: Já s tím Scirocco problém NEmám - ta mazda mps a focus rs jsou sice určitě "lepší", ale také DRAŽŠí - takže proti ohodnocení TopGear(u) NIC NEmám.
Jak vy, milý white label(e) "ustojíte" ohodnocení interiéru C5?
To byl dnes ale PĚKNÝ den, že ;-)
30. 3. 2009 16:43
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Pokud to výš, tak proč výše píšeš zase jednu ze "všepravd", že GTI má problém s RS. A obecně, jakýkoliv HH je "polovičaté" ( kompromisní ) řešení ( sportovních ambicí ) včetně té MPS i RS.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 17:47
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Nu já NAPSALA, že již maličko "dál" jsem ;-) , nicméně KDYŽ někdo "levný" sport(áček) chce - např. ona mazda 3 mps či focus RS myslím celkem HODNĚ "snů" mu splní, nebo? :-)
A cenový rozdíl(ek) mezi vybaveným golf GTi a třeba tou mazdou bude MALÝ (z mého pohledu NEmotivační - koupit to horší).
Ostatně: "CO byste pro SPORTovní vyžití vybral VY, milý figurko?"
Já NAPJATĚ čok čok čokám na odpověď :-)
31. 3. 2009 13:42
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Levný sporťáček - dost obecná definice, ale pokusím se nastínit "mé", čistě osobní varinty.
Víkendová zábava - Caterham, kompromisní HH - Type-R, nebo ST, více bych se ale klonil k Fordu. A než 3MPS, nebo RS, tak bych se radši poohlédl po skladovce a nebo mírně jetém STI
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 13:56
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Proti tomu (vpodstatě) NIC NEmám, to naopak DOBRÝM VKUSem nazývám ;-)
Tedy PRO MNE osobně je Caterham už asi "moc", ale čistě TEORETICKY se mi "bubosti" typu KTM "líbí" - já "když už TAK už" - bych volila Caparo T1 :-) :yes:
A se Subaru maličké ZKUŠENOSTi mám - to komentovat NEtřeba ;-)
Přesto si myslím, že Mazda 3 (ať jako BĚŽNÝ vůz, či tato "divoká" verze je až NEuvěřitelně PODceňován!) ;-\
Pěkný den (vím že JÁ jsem se se "svými" modely do škatulky "levný sporťáček" příliš NEvešla) :-)
Avatar - white label
30. 3. 2009 18:37
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Pokud přistoupím na "filosofii" Kylie, že GTI je jako 2v1, potom auta typu C5 mohou být i 5v1 :*) 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 19:11
Re: Milý white label(e)!
Hmmm, tak vidím že vy to opravdu NEpochopil :-) (ale VELMi "univerzální" Brumla opravdu je
;-) )
A i když mu na delší trase s GTi moc NEujedete a se zvednutým podvozkem mu nevadí ani schody atd. - je to PRIMÁRNĚ pohodlný koráb silnic/dálnic - COpak byste "vymyšeňkoval" jako 5 FUNKCí (verzí)?
Jakože Citroën C5 STEJNĚ rychlý jako Scirocco může být? - ale JISTĚ!
Jakože STEJNĚ "terénní" jako Touareg umí být? - ale SAMOZŘEJMĚ!
Jakože STEJNĚ pohodlný jako TOP modely vw/audi zvládá být? - ale SELBSTVERSTÄNDLICH! (dokonce i trochu "líp" :-) )
Jakože STEJNĚ prostorný jako Touran by mohl být? - ANO PROSTOR mu může takový passat jen ZÁVIDĚT
Jakože STEJNĚ kvalitní palubní desku jak vw modely má? - NE - prý má "lepší" (TO jsou ale věci, že?)
DOUFÁM že "oceňujete", že jsem to "5 v 1" pro vás "vymyslela" - ale VY teď povězte, JAKpak jste to "myslel" :-)
Avatar - white label
30. 3. 2009 19:35
Re: Milý white label(e)!
Myslel jsem to přesně tak jak si to pochopila a jsem rád, že si mi to jen potvrdila...
Jen teď nevím proč ti 2v1 tak vadí a 5v1 tak vyhovuje? :*) 8-s
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 19:41
Re: Milý white label(e)!
Vy se ale HODNĚ NEsoustředíte při čtení, že? ;-)
To byl jen "tip" pro VÁS! Taková NÁPOVĚDA! A vaše odpovědi/NEodpovědi tedy opravdu "SLABÉ" shledávám - něco "VÍCe" z vás NEvypadne?
..ný den 8-s
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 19:46
Re: Milý white label(e)!
Abyste "trefil" a také "vymlouvat se" NEmohl - tak ZDE v 18:57 je "výzva" čok čok čokající na vaši OPOVĚĎ - ta UKAŽTE se ... jestli "na to" máte ;-)
...ný den
Avatar - white label
30. 3. 2009 15:25
Re: Milý white label(e)!
Přesně :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 15:38
Re: Milý white label(e)!
Přesně :yes:

PS: TO jsme se ale PĚKNĚ shodli :-) (že Golf GTi je takový "povedený" šampon a konditioner 2 v 1))
PPS: Až jednou Kérastasse kůru či Wella SP Professional ozkoušíte - k verzi "2 v 1" se už neNe a NEvrátíte (a to mi VĚŘTE ;-) )
Pěkný den (ale nějaký "wash and go" 2 v 1 URČITĚ a JISTOJISTĚ lepší než mýt si hlavu mýdlem - to UZNÁVÁM!) :-)
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 19:33
Re: Milý white label(e)!
No popravde treba to GTI porovnavat skor s STeckom, ako s RSeskom.
Aj , ked aj to ST je pre mna urcite sportovejsia volba a dal by som mu urcite prednost pred GTI.
A keby som si mal vybrat medzi RS a R36, tak zase by som vybral to sportovejsie a to RS a jednoznacne.
Avatar - white label
30. 3. 2009 19:37
Re: Milý white label(e)!
Proč srovnáváš Passata s Fokusem?
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 19:46
Re: Milý white label(e)!
ospravedlnujem sa myslel som R32 golf, chybicka sa stala.
Avatar - white label
30. 3. 2009 19:56
Re: Milý white label(e)!
GTI s ST se při troše dobré vůle srovnat dá, ale FoRSII a GoR32 jsou úplně jiné světy, navíc se už ani nestihly potkat v jednom čase...
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 20:00
Re: Milý white label(e)!
ano momentalna posledna siesta verzia nema zatial nic silnejsie, tak preto to porovnanie s V Golfom.
Ja som mal aj tak radsej staru dobru R32 IV generaciu, ta mala charizmu a vyzerala ako naozajstny sportovec.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 20:00
Re: Milý white label(e)!
To je PRAVDA, to je PRAVDA, ale MÉ "oblíbené" bmw 135i se s nimi OBĚMA v toku času setkalo a OBĚMA "na pudelku" dalo - si tedy alespoň myslím/vidím to tak já :-)
...ný den
neregistrovaný "maxo"
30. 3. 2009 20:04
Re: Milý white label(e)!
no BMW som sem nedaval zamerne, lebo to je zadnokolka a motoricky je inde, aj, ked ma podobny vykon , ako RS, ale motoricky je to uz vyzsi level a pre mna naozajstny sportovec, lebo zadna hnana naprava je pre mna to prave orechove. :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 20:12
Re: Milý white label(e)!
S tou ZADNí nápravou SHODNEME se, já jen "vytrénována" německými testy kde ta srovnání "běžně" se používají a bmw zas o tolik DRAŽŠí NENí - a ... a dnes chtít takové auto, asi bmw 135i by na PRVNíM místě bylo (čistě "prakticky" jsem pro "běžný" život maličko uvažovala o 123d) a Focus RS hned za ním.
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 19:56
Re: Milý white label(e)!
A za zvážení stojí NEjen focus RS, ale možná ještě LEPŠí je bmw 135i :yes: :-)
neregistrovaný "wector"
28. 3. 2009 14:24
Re: Milý white label(e)!
Hele a kdy otevřeš "voči" ty nám a pochlubíš se svou károu? Já jen jestli tě netrefí šlak už ze 100 tis. na jedný hromadě...
28. 3. 2009 16:09
Re: Milý white label(e)!
No, vectore, pokud se domníváš, že ze sto tisícovek vytvoříš hromadu, měl bys ještě zůstat nějakej rok na pískovištu u svejch báboviček... 8-s >:D
28. 3. 2009 16:55
Re: Milý white label(e)!
Zajed si na Slovensko na nejakej vrakac a hned uvidis, jak vypada hromada S1000MB!
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:52
Re: Milý white label(e)!
ŠKODA 100 MB stojí tak 40 000. Pokiaľ si mal na mysli nejakú društevnú kopu, tá je ešte podstatne výhodnejšia. Len ktovie čo ma spoločné s autami.
29. 3. 2009 17:06
Re: Milý white label(e)!
No, nebudu se do tebe opirat kvuli tomu, ze kdyz tyhle kocary brazdily nase silnice, nebyl jsi jeste na svete, ale Skoda 100 ("stovka") a Skoda 1000 MB ("tisicovka", starsi model, poznas treba podle svislych zadnich svetel, koukni se na to nekam) jsou dva rozdilne modely. Mozna renovovany veteran stoji 40t, nebo MBX, ale jinak se tyto kousky prodavaji na vahu.
neregistrovaný "wector"
31. 3. 2009 12:44
Re: Milý white label(e)!
Zajímavá odpověď, to se tak moc stydíš za své "auto"?
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2009 13:05
Re: Milý wetor(e)!
Má UKAJINská služebná G-alina T-atjana i-vanovna je "skromnost sama" a za svůj HRANATÝ golf se jistě NEstydí, hlavně po posledních "úpravách" jí "pasuje" jak ulitý (trošičku nám přes zimi PŘIBRALA, a do dveří se již NEvešla, tak jsme střechu odřízli a pro větší pohodlí přední sedadla vyndali, takže má ORIGINÁLNí "JEDNOprostorové" cabrio (pochopitelně poháněné motorem TDi) - takže NENí důvod "se stydět"! :yes:
PS: A když volant TLAMičkou pohltí/podrží a tlapkami rozměrů rohožky před dveřmi "přibržďuje" - TO je pane "decelerace"! To jí PORSCHE může závidět! - takže opravdu ŽÁDNÝ důvod k "ostychu" - TAK origínální pohled na "vozidlo" hned tak NEzažijete (jako když Galinu Tatjanu ivanovnu do vozu pomocí kladkostroje "spouštíme")
Pěkný den :-)
neregistrovaný "wector"
1. 4. 2009 15:24
Re: Milý wetor(e)!
Pěkné :yes: Takže klasika, další co se směje jinému, že má Getze a sám má, ehm, hov...
Avatar - Hammunasakra
1. 4. 2009 15:33
Re: Milý wetor(e)!
Getze? G-alina T-atjana i-vanovna má (sice rozměrově PODOBNÉHO), ale HRANATÉHO nikoliv G-etze, ale G-olfa (s ÓÓÓÓBROVSKOU samolepkou "G-T-i" na zavazadelníku) ;-)
PS: A já mám Brumlu brumlíčka Milááááška mého :-)
28. 3. 2009 17:46
Re: Milý wetor(e)!
nas mentalny uboziacik sa ozval, vidim ze si uz i basnicku dole zlozil. bravoooo. a kedy sa nam pochvalis na com sa vozis ty. ci este stale len auticka v pieskovisku. aha a prepac ze som neaktualny, getz je uz dva tyzdne minulost, teraz si vozim zadok v striebornej i30cw 1.6CVVT (comfort vybava). ja na rozdiel od teba neskladam o oblubenych autach basnicky, ja sa v nich vozim.

PS : dufam, ze so zenami to nemas rovnake ako s autami. ze ako panic stale snivas o kockach s playboya. fakt ser na to. ziva pritulna kocka, auto co ti hovori pane, aj ked to nie je ferrari a povedzme shiferka, je vzdy lepsie ako slintanie nad casopisom.
28. 3. 2009 18:05
Re: Milý wetor(e)!
Tobě je vážně 34?
28. 3. 2009 18:16
Re: Milý wetor(e)!
No jestli ano, tak je to pláči.
28. 3. 2009 19:25
Re: Milý wetor(e)!
co, dotkol som sa snad ikony tohto webu, a to sa nesmie ?
odpovedal som mu len jeho recou, ktorej rozumie. Lebo ak niekto nedokaze nic ine ako sa navazat do narodnosti, veku a toho na com jazdi, hoci absolutne nevie o dalsich pomeroch a dovodoch, nic ine ako mentalny uboziak nie je a vysvetlit mu to tak aby tomu rozumel je skor povinnost. Ak mu tak strasne vadilo, ze som ho tym "vyonanovanim" podpichol ... nuz neviem ked to hned dole urobil presne ako som ocakaval.
28. 3. 2009 19:32
Re: Milý wetor(e)!
Mě to nemusíš vysvětlovat, jen mě zarazilo, že člověk ve 34 letech používá slovník a takový dětinský nadšení, který osloví maximálně vemena, jako je přemda, nebo cosworth
28. 3. 2009 20:21
Re: Milý wetor(e)!
nebo GTI ? ikonu ikon ktora svojim svetlom prezaruje tento web ? ovladam ten slovnik a ked niekto potrebuje vysvetlit nieco tak aby tomu porozumel nemam problem ho pouzit. ale zasa co by si odo mna ako reprezentanta "... intelektuální a finanční elity Slovenska ..." ocakaval, ze ano.
28. 3. 2009 21:45
Re: Milý wetor(e)!
Nemusíš se dál svlíkat.
28. 3. 2009 10:58
IKONA IKON
Ty, ikono ikon, co svým světlem naše životy prozařuješ. Ty, GURU z největších, co svou mocí nám cestu otvíráš.

Ty, první Svatý ze svatých, který svou vírou dlouhé táhlé vyhráváš. Ty, GOLFE GTI, smaragde našich nocí a slunce našich dní.

My, nezlomní a žádoucí, my, nadějní a oddaní, my v záři tvé síly klopíme zraky své a v prachu cest tušíme mapy svých snů.

A tedy tobě, GTI, klademe na oltář touhy svou naději, klademe tobě svou krev. Klademe tobě věčnost svou raději, vždyť jen tys ta… trefa tref :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 12:05
Re: Kráááááááásně napsáno!
A COpak by teprve Galina Tatjana ivanovna asi napsala, kdyby v Mazda 3 MPS či Ford Focus RS se někdy svezla .... :-)
PS: To by se VE SKÁLY jistě tesat dalo! TAKová by to jistoJISTĚ byla SLÁVA (a CHVÁLA) :yes:
Pěkný den ;-)
28. 3. 2009 12:35
Re: Kráááááááásně napsáno!
Bych řekl, že konkurencí pro FoFo RS apod bude spíš R20. GTI jde spíš proti ST. Btw StÁlE ČeKáM Na OmLuVu... ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 12:53
Re: Kráááááááásně napsáno!
Omluvu? Já teď (přes)týden NEstíhala (no ještě asi dnes a zítra) - tak nějak NE"chytám" se? Cože jsem to (jako) "udělala" ("spáchati" měla)?? 8-s
28. 3. 2009 18:08
Re: Kráááááááásně napsáno!
Nebylo to tento týden, ale už dřív. Když jsme kdysi mluvili na téma motorů do Yetiho apod. Někdo mě tady osočoval, že si vymýšlím a že určitě to je jinak... mno a kdo se dnes směje. >:D :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 18:58
Re: Kráááááááásně napsáno!
Nu já sice trochu NEstíhám, ale jinak celkem :-) mi na světě je ....
Nebylo to něco o tříválečku 1.2?? Připomeňte mi trošičku více (já toho totiž "vlevo/vpravo" napovídám ... takže přiznávám že OPRAVDU už NEvím ...).
Ale když Yeti zmiňujete, tak škodovky "zbožné přání" brát škodu Yeti jako variantu/soupeře Toyota RAV4 v Genéve pobavilo NEjen mne (i když jistoJISTĚ se najdou tací kteří Yeti i takovým "lepším" bmw X3 atd. nazvou - ten už já ZNÁM, TENhle vtípek se tu opakuje NEUSTÁLE dokola .... ;-) )
Když škoda, tak (skoro)URČITĚ NE Yeti, ale snad octavia 1.8 TSi či superb 3.6 - tím bych asi KONČILA - Yeti mne věru NEbere (ani jeho motorizace - mám ... JAKO OBVYKLE u vozů škoda ...pocit, že je "tlačen" trochu VÝŠ, než kam "patří")
Mno a jinak Pěkný den :-)
28. 3. 2009 19:56
Re: Kráááááááásně napsáno!
Aneb jak to zahrát do autu, když se nechci omluvit... nebylo to jen o HTP... doporučuji použít funkci "hledat"... třeba je VyJaSnÍ...
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 21:06
Re: Kráááááááásně napsáno!
Tak já HLEDAT-la a pravda JINÍ se tam do vás PĚKNĚ "pouštěli" ... :-)
NUŽE "do nich"!!!! RÁDA se "podívám/poučím" a PAK se STEJNĚ jako oni "omluvím" ;-)
Já si "dohledala", že jsem "tipovala" že "hitem" se v česku state 1.2 TSi a 2.0 TDi (a opravdu HORŠí "výpady" tam byly PROTI VÁM - PROČpak vy zrovna JEN "proti mně"? se ozval??????) ;-\
PS: Jestli paměť "zlobí", doporučuji funkci "hledat" ... třeba se vám to OSVĚŽí ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 19:55
Re: Milý 100oktane!
Tak já NElenila a zpět se podívala a NEvím/NEvím ... já tam napsala, že "tipuji" že hitem a NEJprodávanějším bude motor 2.0 TDi a 1.2 TSi .... to jste si MNE s někým trochu "popletl" - pravda s některými JINÝMI jste tam na téma "motory do Yeti" celkem "udatně" diskutoval ...
Snad jsem něco NEpřehlédla, ale spíše někteří ... "chlapci a chlapi" ... tam s vámi na toto téma diskutovali... :-)
Pěkný den
Avatar - Emel
28. 3. 2009 11:46
Hezké
Hezké video, o řád lépe udělané než to u nového Pola. Hlavně poslední dvě minuty :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 15:02
LEGENDA
Raz jeden chlapík dal do Golfa turbo. A snáď ani nevedel čo urobil. Stvoril najslávnejší HOT-HACTH šetkých čias. Auto, ktoré bude známe, aj o tisíc rokov. Myslím, že ak budú o tisíc rokov poznať nejaký HOT-HATCH, aspoň len jeden jediný, bude to GOLF GTI. :yes:
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 17:52
Re: LEGENDA
;-) :yes:
Avatar - white label
28. 3. 2009 18:58
Re: LEGENDA
GTI, doufám, že ten palec nahoru není tvá reakce na tu blbost, jak dal někdo do Golfu turbo a vznikl tak první GGTI?
To bys mne hodně překvapil...
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:10
Re: LEGENDA
Ale tak to je.
Avatar - white label
28. 3. 2009 19:28
Re: LEGENDA
No není, to "T" nemá s turbem opravdu nic společného... 8-s
28. 3. 2009 19:39
Re: LEGENDA
Jistě - Gran Turismo Injection
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:40
Re: LEGENDA
To já viem.
28. 3. 2009 19:11
Re: LEGENDA
Myslím, že oba dva víme, co měl s prvním GTI kolega 507 na mysli.
Avatar - white label
28. 3. 2009 19:19
Re: LEGENDA
Dobře, ale na to turbo tam je dáván základní význam. V podstatě říká, že GTI vzniklo přidáním turba do Golfu...
Je možné, že si to přehlíd, nebo záměrně přešel, ale "neříkej" mi, že je to detail...
Tady se přece mnohdy dlouze řeší mnohem větší "prkotiny" :-!
28. 3. 2009 19:36
Re: LEGENDA
To jo, Dole to upřesňuje, myslel tím to "nakopnutí". Jestli se nemýlím, tak se přeplňování zkoušelo už v G 2, ale jen krátce. Tehdy ten motor do G1 byla jednašestka šlechtěná ve spolupráci s AUDI, měla tuším 105 nebo 110 koní.
28. 3. 2009 20:11
Re: LEGENDA
Jen technická poznámka: Ano, už v Golfu II se objevilo přeplňování, a to s motorem 1.8 se spirálním dmychadlem. Auto se ale jmenovalo Golf G60, bez "GTI" - to bylo vyhrazeno pro atmosférické osmnáctistovky, nejdříve 8V a pak 16V. Verze G60 měly taky tehdejší Passaty (3. generace) a Corrada, v Polu bylo menší G40, ale to byl dost vzácný kousek.
28. 3. 2009 20:16
Re: LEGENDA
Aha, díky :yes:
28. 3. 2009 20:32
Re: LEGENDA
Není zač. To byla fajn auta, sám jsem o Golfu II G60 uvažoval. Pak ale vyhrálo Uno Turbo i.e.... :yes:
28. 3. 2009 20:35
Re: LEGENDA
:-) :yes: Dnes by ten G2 byl ceněnej.
28. 3. 2009 20:43
Re: LEGENDA
Bohužel ta dmychadla G60 časem odcházela (ztrácela tlak) a byl hrozný problém je opravit, protože to byla jiná technologie než běžné turbo jako v tom Unu. Takže G2 G60 s plně funkčním dmychadlem by dnes určitě měl slušnou cenu...
Avatar - white label
28. 3. 2009 20:48
Re: LEGENDA
Ano i já měl kdysi Corrado G60. Ten Golf byl opravdu značen jako G60, ale verze s předním pohonem měla techniku shodnou s GTI, proto je dnes obvykle zařazován jako varianta GTI.
G 60 v Golfu byla ještě nabízena jako syncro v limitované (5000ks) verzi Rallye a také jako syncro v GolfuII Limited (71ks), ale se 16V technikou a výkonem 209!PS...
Avatar - white label
28. 3. 2009 20:35
Re: LEGENDA
I. gen GTI 1,6/8V-110PS později 1.8/8V-112PS a limitovaný Oettingerem přepracovaný 1.6/16V!-110kW!(136ps) určený pro franc. trh
II.gen GTI 1,8/ 8V-107PS(sKat),112PS(bezKat)
později 1,8/16V-129PS(sKat),139PS(bezKat)
dále 1,8/8V G60 160PS-první přeplňovaný
ten také v lim. verzi Rallye (5000ks) jako syncro
Nakonec lahůdka II.gen Golfu vůbec - Golf Limited (71ks)
1,8/16V G60 209!PS syncro, cena
v r. 1989 - 68.500,-DM
28. 3. 2009 20:37
Re: LEGENDA
Tak to je nášup, super info :yes: Je to možné, taková vysoká cena?
28. 3. 2009 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:12
Re: LEGENDA
Tak tieto príspevky sú od teba najhodnotnejšie. :yes:
Avatar - white label
28. 3. 2009 18:45
Re: LEGENDA
Proč zrovna turbo, to se přece poprvé objevilo v GGTI až u jeho IV. generace? S původním GTI I.gen. nemá turbo nic společného...
Nebo si myslíš, že mi snad něco uteklo...?
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:11
Re: OPAVDA
Rozmýšľal som and tým, pardon, ale viem, že niekto GOLF-a "nakopol" a vznikol GTI. Našiel som, že to bola skupinka inžinierov. Názov GT... Injection mi vrtal v hlave...
28. 3. 2009 19:38
Re: OPAVDA
Přímý vstřik, vyšlechtili jedašestku s techniky od AUDI a dali ji kolem 105 koní. Byl to tehdy zázrak v této třédě.
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:39
Re: OPAVDA
Vedel som, že niečo so vstrekovaním-injection. Ďakujem. Nuž 105 koní, to je aj dnes dosť.
Avatar - white label
28. 3. 2009 20:06
Re: OPAVDA
První měl 110 PS a "stříkačku", ale přímý vstřik ne, tedy aspoň tak jak mu "říkáme" dnes...
28. 3. 2009 20:14
Re: OPAVDA
Hm 110... to bylo na svou dobu a třídu fantastické. Jo, bylo to vstřikování.
28. 3. 2009 20:39
Re: OPAVDA
Tehdy to byl na sportovně laděnou "šestnáctistovku" slušný výkon. Třeba Lancia Beta 1600 měla 108 koní, Alfa Romeo Alfetta 1.6 nebo Renault 17 taky 108 koní, Alfa Giulia Super 1.6 dávala 116 koní a hodně odladěný motor Renault 1600 v Lotusu Europa 126 koní... (čerpám z francouzského autokatalogu za rok 1975, rok 1976 zrovna nemám po ruce).
Avatar - gld
28. 3. 2009 20:09
Re: OPAVDA
priame vstrekovanie v jednotkovom golfe? davaj rovno do ventilku inženýre
28. 3. 2009 20:15
Re: OPAVDA
Tak to mrkám, takhle cenit Zlatý ventilek, to ses musel nějak vnitřně hodně překonat... >:D
Avatar - gld
28. 3. 2009 20:26
Re: OPAVDA
vnútorne sa dneska prekonávaš skôr ty..

najprv jednotkový golf s turbom, teraz priame vstrekovanie..už ti tam chýba len DSG a si kompletný..

vlastne ty už kompletný -*- si
28. 3. 2009 16:00
GÉ KRÁL
Je ti šedesát? Kup G6 v CR naftě. Je ti padesát? Proháněj nádrží devadesátpětku k dvoulitru. Je ti čtyřicet? Trhej asfalt geteíčkem. Je ti třicet? Lítej v jednačtyřce TSI a šetři na geteičko. Je ti dvacet? Ber u tří áček G5 GTI. Je ti deset? Jdi Do G6 Burago. Je ti pět? Netahej za sebou na provázku kačera, ale vezmi tátovi ze sklepa starý otřískaný dřevěný Géčko, Jedničku. A to tahej. Celej život tě pak potáhne za sebou on. Neboť král, Gé-král nikdy nespí.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 17:54
Re: GÉ KRÁL
Párkrát som si ho už prečítal, našiel som ho tuším v TOP 50. Je skvelý, len by som ho ešte o niečo faceliftoval, okrem toho G6. Čo takto pri šesťdesiatich GTD?
28. 3. 2009 19:12
Re: GÉ KRÁL
Děkuju, příště...
Avatar - gld
28. 3. 2009 20:07
Re: GAY KRÁL
hm, nové gti, pekné pekné >:-[]
neregistrovaný "RayBan"
28. 3. 2009 20:51
Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Stejný motor, podvozek a výkony, jen si vybrat ;-)

Zkoušel jsem předevčírem Scirocco 2.0TSI s DSG, příjemné svezení. Lehce mi vadila bezrámová okna ( zima = zamrznutí = těsnění v háji, vyšší hlučnost ) a práskání od výfuku při jízdě pod plynem. Golf GTI na vyzkoušení bude až v květnu.

Civilní Golf GTI 155kW nebo sportovnější Scirocco 2.0 147kW ?
Jaká by byla vaše volba ?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - white label
28. 3. 2009 21:01
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Ve středu jsme řešili naprosto to samé. Není to snadné, ale nakonec jsme zvolili GTI i bez svezení s jeho VI. generací. Máme k dispozici GTI V. gen. a nepředpokládám zásadní rozdíl u GTI VI. gen. Porovnáli jsme jízdu s ním a se Sciroccem...Záleží na co kladeš při výběru největší důraz...podle těch oken bych tě typnul spíš na to GTI..
Ale klidně se konkrétně zeptej, vše do jedné reakce stejně napsat nemůžu...
neregistrovaný "RayBan"
28. 3. 2009 21:26
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Můžu ještě hodit oko na jednotlivé technické odlišnosti, ale zajímal mě názor ostatních.

Rozdíl 8 kW je nepodstatný, mě šlo o ten dvouspojkový automat a silný benzín. Řadí hladce a výkon vyhovoval, ale chtělo by to mít k dispozici min. na víkend ... :'-(
Avatar - white label
28. 3. 2009 21:36
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Čekal jsem spíš konkrétní otázky...
Tak se zeptám já: kolik měříš ty nebo řidič cm do 190, nebo nad 190? Má to být auto pro dva, nebo menší rodinku? Bude to hlavní, nebo druhé, třetí auto? Na denní běžné ježdění, nebo na vyjímečnější občasné svezení...? Bude sedět někdo i vzadu a kdo a jak často. Jak moc a často potřebuješ "kufr" variabilitu apod...
28. 3. 2009 21:43
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Tak to by snad měl člověk u auta za 7 kil zvládnout sám, ne? >:D
Avatar - white label
28. 3. 2009 21:51
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Pokud máš na vyzkoušení jen jedno auto ze dvou, těžko se rozhoduje... A obě jsou skvělá... GTIV už na salonech prostě není
a GTIVI tam ještě pár měsíců nebude... :-O
Ale s cenou to nemá nic společného...
28. 3. 2009 21:59
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Sirocco a GTI? Tam až tak zásadní rozdíl nebude, ne? Nevim teď motory, ale "užitkovost" je jasná. Kufr, vejšky si už může porovnad teď. Osobně bych volil praktičtější 4 dveře, ten podvozek a DSG.
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:16
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
No já bych třeba ty dveře vzadu nechtěl, ale i 3dveř. GTI je nesrovnatelně praktičtější než Šíro...a přitom mnohem stylovější než 5dveř. GTI..
Ale i Šíro má své přednosti a jisté "kouzlo", jen jiné než GTI.
Cíloví skupina Šíra je užší a "mladší"...
28. 3. 2009 22:19
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Právě si myslim, že je to "jen" o pocitu a potřebách, ty si musí srovnat v hlavě sám.
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:27
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Ale má možnost vyzkoušet (krátce) jen to Šíro...
To je jen slabých 50 procent potřebných pocitů... 8-s
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:32
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Čekací doba na nového, individuálně nakonfigurovaného Golfa je už teď 4 měsíce...a zájem dál roste...
28. 3. 2009 22:45
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Nojo, ethanol a krize >:D Je krize, asi jsou líný. Oni to všichni snad uměle brzděj. Na X6 35d je to taky přes 4, i když tam je to měsíc jen doprava a znám i delší lhůty. Katastrofa je když skladovky natipuje u prodejce nějakej idiot v tý bílý košilce s kravatkou. Šíbr bez PDC, nebo navi bez CD apod.
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:57
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Jo, vím přesně o čem píšeš, často mám pocit že to to vybírají speciálně "proškolení" lidi bez rozumu a vkusu. Ono když se podíváš kolik bere běžný "prodavač" aut, tak asi vlastní zkušenosti s provozem nových modelů MB moc nemá... :*) 8-s
28. 3. 2009 23:06
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
To nemusí bejt prodavač Mercedesů. Stačí se podívat na skladovky třeba u škodovky, nebo VW.
Avatar - white label
28. 3. 2009 23:08
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
To byl jen příklad pro tebe, abys to rychle pochopil, >:-[] , ale i tam to platí stejně, včetně těch platů...
28. 3. 2009 23:30
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Kolik by si dal takovýmu prodavačovi ve škodovce, když neví, že superb dělaj s V6 a zě PDC je blbost, protože tě někdo na křižovatce dojede a pípá ti to v autě?! Pak si sedne k PC se sváčou a vychrlí dvě skladovky v červený s béžovym tesilem, protože se to Bobině od sousedů líbí.
Avatar - white label
29. 3. 2009 00:04
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Nedal bych mu nic, ale hlavně ani tu práci... :*) 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2009 21:12
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Má JEDNOZNAČNĚ Scirocco ... byť "stejné" komponenty, v detailech je LEPŠÍm autem právě Scirocco - to si tedy myslím já ... jen škoda té "hry" s pár kilowatty - to "silnější/lepší" by mělo (dle mne) být NE v golf, ale v nepatrně "sportovnějším" Scirocco - TAK by to bylo, kdybych ROZHODOVALA já ;-)
Avatar - hattori_hanzo
30. 3. 2009 00:54
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
Díky bohu,že tomu tak není.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2009 10:06
Re: Scirocco 2.0TSI 147 kW nebo Golf GTI 155kW
To tedy, milý hattori hanzo, PRAVDU máte - já se raději pobyhuji "o level" VÝŠ :-)
Pěkný den
Avatar - T613
28. 3. 2009 21:33
Vznik legendy
První GTI vzniklo díky nadšení tamních konstruktérů. Jejich oficiální nabídka vyvinout dravější verzi Golfu vedení VW zamítlo z důvodu úspor financí (VW na tom nebylo ještě 2x dobře). A tak tito nadšenci začali svůj sen stavět po práci za své peníze. Až pak se z GTI stal projekt oficiální. Kéž by někdo věděl jak se tito stvořitelé jmenovali. I tak si zaslouží hold :yes:
Rozbalit vlákno
5
28. 3. 2009 21:40
Re: Vznik legendy
To je jak opsaný z Kopřivnice ;-)
Avatar - white label
28. 3. 2009 21:56
Re: Vznik legendy
JO >:-[] a do konce z podobného období...
Avatar - T613
28. 3. 2009 22:30
Re: Vznik legendy
no spíš o deset let později :-)
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:39
Re: Vznik legendy
No ten nejhorší zákaz a příkaz přišel právě dřív.
Přestěhování výroby Tatraplánu směr Boleslav, byl definitivní začátek konce slavné české automobilové produkce... :-(
Avatar - white label
28. 3. 2009 21:46
Re: Vznik legendy
Ale ví se kdo tomu tenkrát to původní svolení nedal. Tehdejší ředitel Ernst Fiala a původní název "projektu" GTI nesl název Sportgolf. Přesto byl nakonec představen ve Frankfurtu jako "studie" Golfu GTI a po početných kladných ohlasech začal VW uvažovat o malosériové výrobě původně v pětitisícové sérii...