Novinky
Ten nový odlehčený motor je jistě prokrok, ale rozhodně to ještě chce nabídnout i verzi s manuální převodovkou. A alespoň za příplatek by měli nabízet i sportovní výfuk se zvukem ve stylu 4C, protože v normálním provedení byla Giulietta 1750 QV totálně zvukově nudná a nevýrazná...
Ze čtyřválce bič neupleteš, i když ten ve 4C je snad nejlépe znějící ze současné automobilové produkce.
Mýlíš se, Alfa dovede (když chce), propůjčit i benzinovému čtyřválci skvělý zvuk. Bohužel to zatím nebyl případ Giu 1750 QV, ale třeba už sjednali nápravu 😄 :yes:
Třeba verze 1.4 M-Air/125 kW zní moc hezky! 😉 :yes: :yes: :yes:
Třeba verze 1.4 M-Air/125 kW zní moc hezky! 😉 :yes: :yes: :yes:
Zvuk je o tom, jaké použiješ výfuky... zkus poslechnout A 45 AMG. Dnes byl v Autosalonu v televizi. Moje motorka má podobný objem jako ta Alfa, je to dvouválec a zní ještě lépe 😉.
Jsem čekal, že tomu hlavně přidají zadní pohon kol a ono nic. Myslím, že by se našlo dost kupců, možná by přebral nějaké i Golfu R díky výměně stylu (designu, zvuku, cuore sportivu) za o něco nižší výkon. Chybí nástupce Integrály HF...
toto si čakal? tak to potom neviem, kde žiješ, ale kedy a kde si videl taký facelift, kde sa menila poháňaná náprava? :-!
Přání otcem myšlenky, ale je fakt, že na trhu není charakterní AWD hatchback. Impreza je jen skvělý stroj, chladnokrevný, ale bez přidané hodnoty, kterou mohou nabídnout jen italské vozy.
Nepíšu měnila, ale přidala. Třeba firma Wolf přidává pohon zadních kol Focusu RS... Jasně, není to tovární, ale jen tunerská úprava, ale technicky to možné je.
Alfa je rada, že .. že je. Nehovorím, že by som nebol za "návrat" 4x4 hatchu ako v prípade 33-ky, ale.. podľa mňa to Giulietta ani nepotrebuje. Jedine ak by vyrábali toto: [odkaz]
... tak ještě něco udělat s designem přední části a bude to fajn 😉 Design prodává a to se Alfě moc zatím nedaří. Přední část je prostě ošklivá a přitom to Alfa umí. Stačí se podívat na starší modely, třeba 156,159, Brera nebo i staří kousky 155, GTV, 145/6 😉
Současné Alfy vypadají s vykuleným žabím stylingem moc netáhnou. Ani Mito či Giulietta moc nebodují a je to celkem škoda, hlavně u druhé jmenované. Celkem slušné auto s pěkným bočním profilem a zadní část je skvělá. Jen ten předek kazí celek 😉
Současné Alfy vypadají s vykuleným žabím stylingem moc netáhnou. Ani Mito či Giulietta moc nebodují a je to celkem škoda, hlavně u druhé jmenované. Celkem slušné auto s pěkným bočním profilem a zadní část je skvělá. Jen ten předek kazí celek 😉
Tvoje slova o designu Giulietty (ale i MiTa) by se měla tesat do kamene! Nepovedený "žabí" stiling těmhle autům neuvěřitelně škodí, líto je mi hlavně jinak nádherné Giu. Pokud by měla nízké zamračené světlomety, vypadala by o 200 % lépe!!! Nechápu, že to Italové, takoví odborníci na design, nevidí. Pokud už se tato chyba stala u původního návrhu, už měl dávno přijít opravný facelift. Ale facelifty Italům vůbec nejdou, viz třeba poslední Fiaty. Nasazují ho tam, kde vůbec není potřeba (a většinou to zhorší), a naopak u aut, kde je potřeba strašně, ho neudělají... 😒 :no: :no: :no:
Přesně tak to vidím i já. Chápu, že design se musí vyvíjet a nelze ustrnout, nicméně proč nerozvíjeli dál třeba face 159 a zvolili žabí design prostě nechápu :no😒br />
Ohledně Fiatu škoda slov, parádní Grande Punto zničili díky dvoum "úžasným" faceliftům a teď zas vše mrví "Designem 500", chjo. F500 je parádní, F500L taky kupodivu vypadá dobře, ale na 500L Living alá jezevčík už ne. Současná Panda je taky o dost horší než její předchůdkyně s nadčasovým hranatým designem, i základní model měl něco do sebe. Např Panda 100HP vypadá i dnes skvěle 😉
Ohledně Fiatu škoda slov, parádní Grande Punto zničili díky dvoum "úžasným" faceliftům a teď zas vše mrví "Designem 500", chjo. F500 je parádní, F500L taky kupodivu vypadá dobře, ale na 500L Living alá jezevčík už ne. Současná Panda je taky o dost horší než její předchůdkyně s nadčasovým hranatým designem, i základní model měl něco do sebe. Např Panda 100HP vypadá i dnes skvěle 😉
k těm výtkám co tu jsou si myslím, že na čtyřkolku je to auto těžké a slabé a celkově si myslím, že kvality pohonu 4x4 jsou přeceňovány. Se Subaru se to nedá srovnávat, jejich auta jsou od základu stavěna spíš na nezpevněný povrch, kdežto Alfy na kvalitní asfalt, kde je pohon 4x4 spíš kontraproduktivní, pokud nemá auto přebytek výkonu, který by dokázal kompenzovat nárůst váhy pohonu 4x4. Já bych spíš preferoval mechanický samosvorný diferenciál oproti elektronické náhražce. Zvuk se dá dneska vyloudit relativně pěkný téměř z čehokoliv třeba i elektronicky, ale na rozdíl od dřívějších motorů jde jenom z těch výfuků, ale strkat hlavu pod kapotu nemá smysl a to není tím, že je to 4 válec - i 4 válec mohl mít nádherný zvuk, ale prostě přímý vstřik má zvuk šicího stroje. No a s tím manuálem jste úplně vedle. Měl jsem možnost se svést s QV s manuálem, v GTA, které pořád mnohem ostřejší než to QV mám taky manuál, ale velice bych uvítal možnost manuálního řazení pod volantem a předpokládám, že automatická převodovka ze 4C je přímo dělaná na tento režim. Já vím o čem mluvím, ono HH ze zlaté éry jako třeba 205GTI taky dokázaly jet pekelně rychle, možná někdy i rychleji, ale byly lehké, jejich akceleraci nebrzdili žádné emise, byli jinak zpřevodované
měli menší maximálku a v rychlostech nad 160 se už většinou nedalo řadit nic jiného než 5tka a nemuseli přenášet na silnici takový výkon a kroutící moment. Dneska pokud potřebuji v rychlostech 180 - 250 kvedlat se 4kou, 5tkou a šestkou a nejedu zrovna rovně, ale třeba na okruhu, tak už to fakt kolikrát není žádná *, prostě ty ruce potřebuju někde jinde a garantuju lidem, co s takovým autem nemají žádnou zkušenost, tak že na typických českých silnicích s vyjetýma kolejema budou potřebovat obě ruce na volantu i na padesátce 😄
měli menší maximálku a v rychlostech nad 160 se už většinou nedalo řadit nic jiného než 5tka a nemuseli přenášet na silnici takový výkon a kroutící moment. Dneska pokud potřebuji v rychlostech 180 - 250 kvedlat se 4kou, 5tkou a šestkou a nejedu zrovna rovně, ale třeba na okruhu, tak už to fakt kolikrát není žádná *, prostě ty ruce potřebuju někde jinde a garantuju lidem, co s takovým autem nemají žádnou zkušenost, tak že na typických českých silnicích s vyjetýma kolejema budou potřebovat obě ruce na volantu i na padesátce 😄
Na tom, co říkáš o tom pádlovém řazení určitě něco je, ale já si prostě jízdu bez "kvedlání" a popřípadě meziplinů a práci se třemi pedály nikdy tak nevychutnám, to se nedá nic dělat. Proto pořádná automobilka nabídne obojí, aby si každý mohl vybrat (samozřejmě se bavíme o běžných produkčních autech, a ne o současných brutálních supersportech). Tomu říkám automobilová řadicí demokracie. Jakýkoliv jiný postup (diktatura samočinného řazení) je podle mého názoru naprosto špatný a odsouzeníhodný! Auto, které se nabízí jen se samočinným řazením (nebo nedej bože s elektrickou parkovací brzdou) je pro mě naprosto odepsané - nikdy bych si ho nekoupil. S tou verzí 4x4 naproto souhlasím, Alfa je silničně zaměřená značka a se Subaru vůbec nemá smysl ji srovnávat.
Já bych si přál, kdyby AR s Mazdou splnila závazek o široké nabídce zadokolek. Uvidíme s MX-5 a Spiderem, ale jejich spolupráce by mohla přinést sladké ovoce. Jen nerušit Giuliettu a udělat pořádně Bravo! S krachující Lancií je třeba udržet v Itálii stále širokou poptávku po stylových kompaktech (kdo byl v Itálii, jistě potvrdí, že Delt tam není málo). A když BMW ustupuje od 1r RWD, byl by hatch od Alfy s náhonem na zadek něco zajímavého. Netvrdím, že všichni sní o AR, co "žere bavoráky", ale vzbudila by pozornost. A to je potřeba. Reklama, reklama...
Už mám svoje roky, takže stojím o pohodlí víc, než o zrychlení z nuly na sto.
😉
Giulietta samotná mezi kandidáty je, ale normální 120 koňová 1.4 s turbem úplně stačí.