Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prezident podepsal zákon umožňující odpočet DPH u osobních aut pro podnikatele

Podnikatelé od dubna budou moci při nákupu nového vozu uplatnit odpočet daně z přidané hodnoty (DPH). Počítá s tím novela, kterou ve čtvrtek schválil Senát a kterou dnes podepsal prezident republiky. ČTK o podpisu informoval mluvčí Hradu Radim Ochvat.
Zpět na článek
26. 3. 2009 18:11
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 19:06
26. 3. 2009 19:25
26. 3. 2009 21:39
26. 3. 2009 21:44
26. 3. 2009 22:29
26. 3. 2009 23:11
27. 3. 2009 20:08
26. 3. 2009 19:27
26. 3. 2009 20:03
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:59
26. 3. 2009 20:58
28. 3. 2009 18:44
28. 3. 2009 20:24
neregistrovaný "exctenar"
29. 3. 2009 13:14
26. 3. 2009 19:40
26. 3. 2009 20:02
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:14
26. 3. 2009 20:28
26. 3. 2009 20:33
26. 3. 2009 20:40
26. 3. 2009 21:11
26. 3. 2009 21:22
27. 3. 2009 09:05
28. 3. 2009 20:29
neregistrovaný "exctenar"
26. 3. 2009 23:15
27. 3. 2009 14:16
neregistrovaný "mates"
26. 3. 2009 20:01
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:16
26. 3. 2009 18:24
26. 3. 2009 18:52
26. 3. 2009 18:52
26. 3. 2009 18:57
26. 3. 2009 19:26
27. 3. 2009 14:21
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2009 20:36
neregistrovaný "exctenar"
27. 3. 2009 00:10
27. 3. 2009 00:21
27. 3. 2009 00:35
27. 3. 2009 00:45
27. 3. 2009 00:55
27. 3. 2009 01:07
27. 3. 2009 01:10
27. 3. 2009 01:11
27. 3. 2009 01:17
28. 3. 2009 20:41
neregistrovaný "exctenar"
27. 3. 2009 02:43
27. 3. 2009 10:38
27. 3. 2009 21:59
27. 3. 2009 22:37
28. 3. 2009 00:37
27. 3. 2009 23:37
28. 3. 2009 00:42
28. 3. 2009 11:34
28. 3. 2009 11:42
28. 3. 2009 15:48
28. 3. 2009 21:34
28. 3. 2009 22:52
28. 3. 2009 23:18
28. 3. 2009 23:26
29. 3. 2009 00:29
28. 3. 2009 22:49
neregistrovaný "nick02"
29. 3. 2009 03:38
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 13:51
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2009 19:32
neregistrovaný "507--"
29. 3. 2009 03:36
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 10:44
neregistrovaný "507--"
29. 3. 2009 13:45
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 17:40
neregistrovaný "exctenar"
30. 3. 2009 11:09
neregistrovaný "nick02"
28. 3. 2009 20:41
neregistrovaný "Mark 2"
29. 3. 2009 17:48
neregistrovaný "exctenar"
18. 4. 2009 11:23
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 18:11
SANTA KLAUS
Nuž, KLAUS, to je oriešok. Ten nechcel ani Euro, podľa neho neexistuje globálne oteplovanie, chmulo.
Rozbalit vlákno
82
26. 3. 2009 18:51
Re: SANTA KLAUS
Starej se o sveho Prezidenta, Klaus je dobrej clovek, EURo nechce ani on, ani ceska verejnost, natoz ekonomove.My se neridime podle stada, ale ridime se tim, co je pro nas nejlepsi.Globalni oteplovani je prirozenej cyklus na nasi zemi.Za dobu ledovou asi podle vas mohli studenokrevni dinosauri ze..
26. 3. 2009 19:06
Re: SANTA KLAUS
Odstrčený, mstivý, bezvýznamný Klaus, kterým národ pohrdá, v EU se mu smějí, a do médií se dostane pouze se svými žlebty o počasí a to ještě na zadní stránku mezi kuriozity. Život je hořký a teď konečně šance na 20 vteřin slávy. Tak to je "dobrej člověk". Euro už jsme měli dávno mít, konečně nás přestanou okrádat na kurzu a na poplatcích.
Avatar - white label
26. 3. 2009 19:14
Re: SANTA KLAUS
Minimílně s tím Eurem si toálně mimo, zeptej se tady některých Slováků, kolik stála "spišská" klobása na papírovém tácku někde na svahu pod vlekem před Eurem a kolik stojí teď, a jak ubytovací kapacity v Tatrách "praskají" ve švech po zavedení Eura! Všichni včetně Poláků a Čechů se tam po zavedení Eura a s ním spojených "skvělých" cen opravdu jen hrnou...
26. 3. 2009 19:25
Re: SANTA KLAUS
nevím jak v cestovním ruchu, ale jinde se ceny podle mě rychle srovnají, v Česku je spousta věcí dražší než v Německu, Euro i když uměle vytvořené mně (laicky) připadá celkem stabilní a je to další důležité přiblížení Evropě, takže Euro jo
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 21:39
Re: SANTA KLAUS
samozrejme ze EURO jo ale ne hned. dokud na to ceska ekonomika nebude pripravena, neni duvod to menit.

btw, jak uz tu nekdo rekl. klaus neni clen stada. je to dobrej prezident. nemusime mit vsechno jako ostatni. lisabonska smlouva je typickej priklad. proc podepisovat neco, co neni doladeny a dokonce se tam resi i ruseni benesovych dekretu. to by se pak lidi divili kdyby cesi prisli o pohranici... polaci si to aspon do smlouvy dali, my ne. tak proc to hned podepisovat. at to nejdriv daj dokupy a pak se to podepise. to ze na nas tlacej ze vsech stran je pekny ale my si z toho na*** nesednem. a to je jen priklad. lidi sou vzdycky strasne chytry "proc to nepodepise" "dela nam ostudu" apod. ale sami o tom vedi kulovy...

takze klaus rulez.

p.s.: nedokazu si tam predstavit treba paroubka. nerikejte mi, ze by se vam to libilo. uz vidim ty titulky "cesky hitler na hrade"...
26. 3. 2009 21:44
Re: SANTA KLAUS
Tak nečti BLESK. Stačí BL
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:29
Re: SANTA KLAUS
blesk nectu. a ne, nectu ani jinej bulvar...
26. 3. 2009 22:52
Re: SANTA KLAUS
Na EURO jsme pripraveni jiz nekolik let, jen ho nechceme, proptze by tim zmizela prakticky monetarni politika a tim apdem bysme ztratili moznost dalsich regulaci,ktere jsou potrba, EURo je spasa mozna pro Slovensko, kde tamnejsi vlada nebyla schopna poradne operovat se svoji menou, nikoliv pro nas.EURo muzem mit uz davno, dalouho nam ho nutej, nicmene mame dobre ekonomy a tudiz ho odmitame.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 23:11
Re: SANTA KLAUS
samozrejme ze ho mit muzem. jak ale rikam, ekonomika na to neni ale jeste poradne pripravena... podle me neni kam spechat. euro dobre ale ne za kazdou cenu...
26. 3. 2009 23:50
Re: SANTA KLAUS
Ekonomika na nej pripravena je, ale EURo neni oproti CZk vyhodou, CZk je pro nas lepsi.
27. 3. 2009 19:32
Re: SANTA KLAUS
Tak to by si mal nejak vysvetliť - neoháňaj sa tým, že ste lacnejší pre ľudí z okolitých štátov - nemecké, rakúske alebo slovenské nákupy ekonomiku nepotiahnu.
27. 3. 2009 20:08
Re: SANTA KLAUS
Myslím, že nikdo není dražší než my.
Avatar - white label
27. 3. 2009 20:21
Re: SANTA KLAUS
To ale žiješ v omylu. Zkus si dát kdekoli v "západní" Evropě menu na porcelánu s obsluhou za 2,50 Eur jako tady, nebo zmrzlinu kopeček za 0,40 Eur. Podobné je to i s dalšími službami, nebo náklady na bydlení...
28. 3. 2009 15:48
Re: SANTA KLAUS
Ste podstatne lacnejší ako my. Prídi mrknúť na ceny na Slovensku, prepočítaj na Kč a zistíš ako to je.
27. 3. 2009 19:31
Re: SANTA KLAUS
To čaká Čechov úplne rovnako, či teraz alebo o pár rokov. V súčasnej situácii je pravdou, že keby kríza zastihla Slovensko s korunou, padla by dole podobne ako tá česká, a všetko by sme mali ešte drahšie.
Avatar - white label
27. 3. 2009 20:11
Re: SANTA KLAUS
Neflexibilní kurs Eura proti CZK navíc v období krize je naopak nevýhodou pro vás, stejně jako by byl pro nás, kdybychom ho už měli i my. Co si myslíš, že je asi tak výhodnější pro konkurenceschopnost při exportu, trhu práce atd.
A pokud Slováci tolik nakupují v Polsku a u nás, pro kterou ekonomiku to je v této době výhodnější? Když bude vše levnější u nás, než u vás i díky kursu CZK, kdo kam asi bude víc
a častěji jezdit. Podívej se třeba na Rajecké Teplice, kolik tam bývá Čechů, ty vám také např.nebudou chybět, zrovna v období krize.
My můžem mít Euro třeba 3-4 po vás, ale pokud budem mezi posledními z okolních států, tyhle nevýhody co máte vy teď, se už nás zdaleka tak týkat nebudou, navíc v období pravděpodobně po krizovém období.
Prostě co se týče Eura nebylo kam spěchat...
Když začínala krize první co prohlásil náš min. fin. Kalousek bylo, že nám vyšlo to, že ještě nemáme Euro...
O tom asi Slovenské noviny, jak vidím, raději ani nepíšou...
27. 3. 2009 21:21
Re: SANTA KLAUS
Tak o tom by sa dalo polemizovať, nesúhlasím celkom s tým, čo píšeš, ale nejdem sa hádať, nie som ekonóm, možno máš pravdu, možno čiastočne, a možno nie. Slabá domáca mena podporuje export, predražuje import, v tomto ohľade asi závisí dosť na pomere medzi týmito položkami, či je výhodnejšia silná alebo slabá mena. Ani českí politici a ekonómovia sa celkom nezhodujú vnázoroch. Ale toto asi nie je téma vhodná na auto.cz. ;-)
Avatar - white label
27. 3. 2009 23:27
Re: SANTA KLAUS
No já také nejsem přímo ekonom, určité ekonomické vzdělání sice mám, ale nepovažuju to za nějak důležité. Ale to podstatné si napsal sám: "Slabá domáca mena podporuje export, předražuje import."
Patí to samozřejmě i naopak. Oživení ekonomiky a tedy postupná cesta z krize vede právě přes zvyšování exportu
a snižování importu, resp. změnu jejich poměru ve prospěch exportu a zvýšení jeho objemu... A mezi hlavní "proexportní" odvětví, pro které si zahraniční spotřebitelé přijedou až na Slovensko je pro vás cestovní ruch...
A u všech typů exportu snižuje u vás "blokovaný" kurz Eura jeho konkurenceschopnost např. proti ČR, Polsku, Maďarsku...
Navíc se zavedením Eura se pro Slováky žádné životní náklady nesnížily, spíš naopak. Určitá výhoda nižších cen v zahraničí je zase výhodná spíš jen pro Slováky samotné a cestovní ruch ve státech kam cestují, než celkově pro vaši ekonomiku...
Navíc se tím u vás také zvýšuje cena práce, tak že lidi co dojížděli třeba z Makova pracovat na Moravu, už si za své výdělky v CZK, nekoupí "doma" to co před Eurem. Tak že buď půjdou zpátky konkurovat zaměstnancům na slovenský prac. trh a nepřímo, nebo přímo zvýší nezaměstnanost u vás, a nebo budou své vydělané peníze utrácet téměř výhradně v "levnější" ČR, nebo
v Polsku...
A pokud se bude rozhodovat např. zahraniční investor kam investovat, bude pro něj vaše vyšší cena páce také určitou nevýhodou... to vše sice platí celkem obecně, ale ne absolutně
a jen v určitých mantinelech, ne např. při nějakém velkém propadu měny...
Napsal jsem to hodně lidově, velmi zjednodšeně a trochu jednostranně, ale chtěl jsem vypíchnout hlavně ty nevýhody Eura u vás, především v období krize...
Prostě si myslím, že zatím! takový "osamocený" slovenský měnový euroostrůvek ve "východní" Evropě, může mít (zvlášť teď v období krize) mnohem více nevýhod, než by se na první pohled mohlo zdát...
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 19:20
Re: SANTA KLAUS
Ty jseš národ ? Když tak mluv za sebe, troubo. Opravdu miluju servilní EU-fanatiky, co kývou na všechno, co Brusel vymyslí. Oni se přece nemýlí, že...Jako bych tohle už kdysi slýchával.

A co se Klause týká, někdy si bez předsudků přečti co vlastně říká. Jistě, je to ješitnej exhibicionista a rád se poslouchá. Ale v podstatě jenom poukazuje na fakt, že se bez valnýho přemýšlení začínáme řídit dalšími dogmaty, aniž by byla skutečnost vůbec prokázána.

Nikdo se nesnaží věci zkoumat z obou stran,určí se PRAVDA a je to. Co třeba biosložky do pohonných hmot, takový fiasko. Nebo iniciativa japonských klimatologů, která otevřeně označuje tvrzení OSN o globálním oteplování za lež. K této iniciativě se totiž přidalo zhruba 10x víc vědců než k tvrzení OSN.

Takže až zase něco zvoláš zprostředka davu, nejdřív si to rozmysli. :no:
26. 3. 2009 19:27
Re: SANTA KLAUS
neboj, mám to rozmyšlený, ale sem to nepatří, nechtěl jsem vyvolat podrážděné reakce blbísků, takže se omlouvám
26. 3. 2009 19:34
Re: SANTA KLAUS
Já ty vobrázky moc nemusím ale v tomto případě... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:03
Re: SANTA KLAUS
No dobre, ale tu ide o to, že je z neho prehnaný strach, že je zveličované. Ale žeby globálne oteplovanie neexistovalo?
Avatar - Falco
26. 3. 2009 20:59
Re: SANTA KLAUS
A kdo tvrdí, že globální oteplovaní neexistuje?
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 21:49
Re: SANTA KLAUS
Globální oteplování existuje, není ale jisté, jak podstatně ho ovlivňuje lidstvo svojí existencí a jestli se nejedná jen o další periodu klimatických změn, kterou ovlivnit nemůžeme.

Nesnáším, když někdo jenom papouškuje novinový titulky. Cením si samostatnýho myšlení a osobní svobody včetně zodpovědnosti víc než davový psychózy. A omlouvám se, že jsem se nechal strhnout a rozvinul tady téma, který sem nepatří.
26. 3. 2009 21:59
Re: SANTA KLAUS
Globalni oteplovani existuje, ale je to prirozeny vyvoj planety ty ***.Uz tahni na salas nebo te prijedu osobne ukopat, vetsiho zm_da na diskusi ani snad mit nemuzem.
Avatar - Falco
26. 3. 2009 20:58
Re: SANTA KLAUS
Moje slova :yes: :yes:
28. 3. 2009 13:54
Re: SANTA KLAUS
Hele chlape, náš "neomylný" prezident se především vyznamenal hledáním vlastních řešení. Stačí se jen podívat na systém kupónové privatizace. Podobné šarlatánství snad nemělo nikde obdobu... :no:
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 14:06
Re: SANTA KLAUS
Ale jo, jenže si asi nečetl o čem píšu. Stádnost a papouškování médií v tomhle státě jenom kvete, vlastní myšlení zkomírá a ti, kterým to vyhovuje, ať se laskavě neschovávaj za NÁROD.

Klaus není žádnej ideál, ale aspoň se s tím nesmiřuje. O věcech přemýšlet ze všech stran a nenechávat se oblbnout mediální masáží, to je co si na něm cením.
28. 3. 2009 18:44
Re: SANTA KLAUS
Individuality, vlastního názoru a "přemýšlení ze všech stran" si vážím, ale dotyčný nesmí mít v palici nas.ráno, pak je výsledek tzv. kontraproduktivní... :-)

trochu uber, ať nejsi za úplného šaška, pivní filosofe
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 19:01
Re: SANTA KLAUS
Hele ty NÁRODE anonymní pohrdající, mně radit nemusíš. Tvůj názor ti neberu a do mojeho se neser. Já se nepotřebuju schovávat za termíny jako národ, EU apod...kašpare. ;-)
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:24
Re: SANTA KLAUS
Hele,tak za: 1/ Klaus přistoupil na kupónovku na nátlak pánů Třísky a T. Ježka. To jsou autoři,on se dlouho bránil,ale pak kývl.2/Nikdo nikoho přece nenutil se kupónovky účastnit,jak první,tak druhé vlnky a NIKDO, kdo nechtěl, nebyl tzv. DIKEM.Nebo je to jinak? DIKem se stal každý proti své vůli? To snad ne!Lidé do toho šli zcela dobrovolně,že většina netušila,co to akcie je,je jejich problém.Že většina obou národů dala své kupónky fondům jako PPF aj., je zase čistě soukr.problém těch lidí.Dost dobře nechápu,na co si dnes kdo stěžuje??Kdo nebyl líný a investoval sám, daly se vydělat peníze.Já si nestěžuji,ale dílem odhad, dílem náhoda, statisíce to hodilo. Za tusíc kaček, to nebyl špatný obchod.Nedávno jsem něco prodělal,to k tomu také patří, ale o nic nejde.Tohle je jen zábava.No a k věci:ti co závidí někomu odpočet DPH,navíc ne každý podnikatekl je plátcem DPH,tak ať vyřídí živnosťák a jdou to zkusit.OSVČ dává práci stále 1/3 lidí.Jestli je to málo, je to možné, tak jděte další a podnikejte též.V čem je zase problém?Neschopnosti a lenosti?
29. 3. 2009 11:13
Re: SANTA KLAUS
Samozřejmě zvolit systém, u kterého se ví, že 99% národa nemá tušení o co běží, kde pár znalých lehce obere zbytek. Pokud národ žije 50 let v socialismu, kde mu vtloukají do hlavy o nic se nestarat a držet hubu a pak mu najednou vrazí do ruky majetek a rozhodni se, co s ním provedeš, je jasný, jak to dopadne. K majetku se dostanou "zlatokopové", kterým nejde o rozvíjení získaných firem, ale o vlastní prospěch.... :no: A obhajovat Klause, že byl tlačen do něčeho, co nechtěl a co pokládal za špatné a stejně se pro to rozhodl je alibismus....
Avatar - T613
29. 3. 2009 13:14
Re: SANTA KLAUS
osobně neznám nikoho kdo by na kuponce prodělal. My jsme to svěřili Viktorovi a vydělali jsme. Jestli si někdo myslel, že se stane Gatesem a z tisícovky neměl nic... jeho smůla.
Avatar - Pjenkava
28. 3. 2009 18:09
Re: SANTA KLAUS
Nemyslím si. Globální oteplování existuje, otázkou je, do jake míry za to může člověk. A zjistil se ještě jeden fakt. Slunce má určitý období zvýšený aktivity, která se v cyklech opakuje. A zrovna se nacházíme v období, kdy se tyto cykly setkaly (60ti letej, 450ti letej a 5000 letej). To ovlivňuje. A ten člověk tomu rozhodně taky nepřispívá :-)
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 18:32
Re: SANTA KLAUS
Ono to asi špatně vyznělo, oteplování jistě existuje a ta iniciativa japonců jenom napadla OSN za to, jak jednostranně informuje o příčinách. Jinak mám rád lidi, který si o tom nejdřív něco zjistí a neplácají titulky z novin. Takže s tebou souhlasím.
26. 3. 2009 19:40
Re: SANTA KLAUS
Neplácej tu nesmysly a věnuj se tu autům. Jestliže tu otevřeme pandořinu politickou skříňku tak se tu posekáme mačetama. Nehraj si na národ. Až ti za čtyři roky strčí mistr do dlaně jednu pětistovku, vzpomeň si, cos tu tehdy psal.

Jinak bych ti přál alespoň třetinovou inteligenci pana presidenta :-!
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:02
Re: SANTA KLAUS
Háádam mi tu ešte nechceš povedať, že SANTA KLAUS je nejakým inteligentným človek. Iste je, ale určite na to, čo je dobré pre neho. Je výsmech, že si národ môže zvoliť za prezidenta niekoho, kto je v podstate vlastizradcom.
26. 3. 2009 20:06
Re: SANTA KLAUS
Starej se o svý Ficy a politický dementy odlož do botníku.
26. 3. 2009 20:14
Re: SANTA KLAUS
Ale di Ty, rozumbrado...
26. 3. 2009 20:28
Re: SANTA KLAUS
Mohu tu povedať ještě vela. Ovšem nahoře píši, abychom sem politiku netahali. A za velmi nevhodné považuji navíc, když ty jako slovák zde kritizuješ českého presidenta. neumím si představit, že bych se zde nějak negativně vyjadřoval o presidentovi Slovenska :-! (a to jsem takříkajíc doma).
26. 3. 2009 20:33
Re: SANTA KLAUS
Zkus stejně reagovat na Navtecha, dodá ti to trochu věrohodnosti.
26. 3. 2009 20:35
Re: SANTA KLAUS
Klídek, já neurážim osoby, přesto chápu tvojí jistou náklonost k určitý skupině.
26. 3. 2009 20:40
Re: SANTA KLAUS
Díky za pochopení, každý máme svoje slabosti. :-!
26. 3. 2009 21:11
Re: SANTA KLAUS
Koukám, že seš sám ze sebe tak vyšokovanej že si i děkuješ... 8-s >:D
26. 3. 2009 21:22
Re: SANTA KLAUS
Můžu poděkovat i tobě a přidávám sladkou pusu a krásné sny.
26. 3. 2009 21:54
Re: SANTA KLAUS
Klídek, s nim chodim já!
27. 3. 2009 09:05
Re: SANTA KLAUS
tím bych se raději nechlubil >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:29
Re: SANTA KLAUS
To já souč. SK prezidenta klidně okomentuji. Byl to bolševický prokurátor-před listopadem 89.Myslím,že je to dost přesné. VK jím nebyl,což je, byť občas s jeho názory nemusím souhlasit,stále pro mne priorita.
Avatar - Katikakus
26. 3. 2009 21:17
Re: SANTA KLAUS
Podivej se na Stareho (Ch)uja Gasparovice, Klaus ma alespon uroven a inteligenci. Zavodnik je vypatlanej a dela jenom ostudu, stejne jako Fickot.
26. 3. 2009 22:03
Re: SANTA KLAUS
Pan Prof. Ing. Vaclav Klaus je jednim z nejuznavanejsich ekonomu ty pako vylizany.Ja nevim, proc te zdejsi slovenska zakladna nezabije, delas jim ostudu.Jestli je ti Pan Klaus neprijemny, tak ty ho resit nemusis, tvuj zivot neovlivnuje, tak tahni do pr de le a neobtezuj nas tady svoji stupiditou.
26. 3. 2009 22:06
Re: SANTA KLAUS
ale klid... ;-) Politik nemá čtyři kola...
26. 3. 2009 22:09
Re: SANTA KLAUS
Ja vim, ale 507 nema v hlave ani osicku, natoz kolecko, nesnasim primitivni lidi, michajici se do veci, tkerym nerozumi, urazejici lidi, jejich hodnot nikdy nedosahnou....jdu si prastit do pytle :-! ;-) .
26. 3. 2009 22:22
Re: SANTA KLAUS
Kdyby si nesnášel primitivní lidi, tak nevíš, kdy je den a noc.
27. 3. 2009 10:10
Re: SANTA KLAUS
Placas a nevis a uz drz hubu. Starej se o svoji Republiku Slovenskou a nekaz ceske weby svoji demenci.
27. 3. 2009 19:35
Re: SANTA KLAUS
Už stíchni. 507-- je tu svojou "inteligenciou" notoricky známy, tak nie je dôvod aby si tu prudil a znechutil ajslušných ľudí v tejto debate. ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2009 14:16
Re: SANTA KLAUS
Nerad, ale vazne nerad, ale musim :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-)
26. 3. 2009 19:57
Re: SANTA KLAUS
Kup si kalkulačku, nikdo tě nenatáhne
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:01
Re: SANTA KLAUS
A niekto, kto sa podielal na rozdelení republiky, ktorá dnes mohla byť silným štátom.
Avatar - white label
26. 3. 2009 20:13
Re: SANTA KLAUS
Ano, všichni Slováci byli nedobrovelně odtrženi Klausem (a jeho slovenskou manželkou) od společného státu, kterého si tak moc odjakživa vážili. A od těch dob u vás nacionalisti ve volbách nikdy neměli šanci uspět... :-!
26. 3. 2009 20:16
Re: SANTA KLAUS
No, zrovna s Tebou... >:D
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 21:16
Re: SANTA KLAUS
Klausovi lze dát za vinu spoustu věcí co se úplně nepovedly, ale rozpad ČSFR k nim rozhodně nepatří. I když bych se nedivil, pokud je to ve slovenských učebnicích dějepisu vylíčeno právě tak, jak naznačuješ :-)
26. 3. 2009 22:05
Re: SANTA KLAUS
Ha ha >:D . My jsme zatracene radi, ze jsme vas sertasli, po desetileti jsme vas tahali ze sr_c_k, rvali do vas prachy...Jen si zijte svuj zivot ;-) .
Avatar - DRBNUTY
26. 3. 2009 23:01
Re: SANTA KLAUS
chod radsej mlatit do pytle,to takym vypatlancom ako ty,ide urcite lepsie,ako napisat nieco rozumne...
26. 3. 2009 23:35
Re: SANTA KLAUS
Za čárkou ve větě se dělá mezera a o diakritice ani nemluvím.
26. 3. 2009 23:52
Re: SANTA KLAUS
Díky brachu ;-) :yes: .
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:09
Re: SANTA KLAUS
Davas palec vlastnej debilite,lebo diakritiku nepouzivas ani ty >:D
27. 3. 2009 00:16
Re: SANTA KLAUS
Tobě tu debilitu musel doktor dlouho vysvětlovat, než jsi se s tím smířil viď? BTW, věta se ukončuje tečkou, Navtech už ti to myslím připomínal ;-) .
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:32
Re: SANTA KLAUS
Tecky setrim,je financna kriza ;-)
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:35
Re: SANTA KLAUS
Chod si do vsetkych svojich prispevkov doplnit diakriticke znamienka,ked ti na nich tak velmi zalezi...no mas co robit >:D
27. 3. 2009 00:39
Re: SANTA KLAUS
Psal jsem je na laptopu s anglickou klavesnici, stejne, jako ted.
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:44
Re: SANTA KLAUS
Mne je to jedno,to Navtech sa odbavuje diakritikou.Snad ti to odpusti >:D ........................................…
27. 3. 2009 00:54
Re: SANTA KLAUS
Ty jsi to cele nepochopil :).
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:10
Re: SANTA KLAUS
ja som drbnuty,ja nemusim ;-)
26. 3. 2009 23:52
Re: SANTA KLAUS
Nono, že by se pánům zase nehodila pravdivá fakta..?
27. 3. 2009 19:37
Re: SANTA KLAUS
Spamätaj sa, každý má svoju pravdu. Teraz nič nevyriešiš, nechaj to na politikov.
26. 3. 2009 21:54
Re: SANTA KLAUS
Mit EURo tak jsme f***i.Nerozumis tomu, tak nekritizuj vazeneho ekonoma.
To ze nerika veci, ktere by se vetsine libily, jeste neznamena, ze nerika pravdu!
27. 3. 2009 19:28
Re: SANTA KLAUS
Teraz pekne trepeš. Najlepšia je tá ustavične klesajúca česká koruna? Keby ste mali Euro, bola by na tom česká ekonomika lepšie ako je teraz. Že je prechod na Euro záťažou, je jasné, ale pozitíva prevyšujú, a časom do toho "hnoja" ako si myslíš ty, beztak spadnete. A budeš rád, že to Euro máš.
27. 3. 2009 19:25
Re: SANTA KLAUS
Jasne 507--, si múdrejší ako český prezident... :-!
Keby si už raz držal zobák, keď nevieš povedať nič rozumné...
26. 3. 2009 18:24
ajéje
To zas bude podvodů a daňových úniků.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MAP2009
26. 3. 2009 18:52
Re: ajéje
Tak pověz. Ja ktakový podvod provedeš? Patrně toho víš o DPH dost takže se od tebe rádi poučíme i všechny okolní státy.
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 18:57
Re: ajéje
Taky se toho děsím. Už teď si mohli sprostě odečítat celých 19 % DPH na počítače, televize, nábytek... a teď ještě i auta! A ani nebudou znehodnocený mřížkou! No jak k tomu my obyčejní slušní lidé co nikoho neokrádáme, příjdeme??? 8-s >:D
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 19:26
Re: ajéje
To je vtip nebo to snad myslíš vážně...Chybí mi tady smajlík s ťukáním na čelo, tak aspoň :no:
26. 3. 2009 19:51
KONEČNĚ CIVILISACE
Tak jsme konečně jednou nohou v Evropě. Zatím to bylo tak, že sis mohl koupit vetřeesku bez DPH ovšem Bentleye ne. A jako proč? No protože žijeme v době po rudoteroru a srp s kladivem ještě leckde tak docela nezrezivěl...

Takže nyní (ještě musíme počkat na podpis pana presidenta) se už konečně může daňový poradce hrdě posadit do svého eSka, do kufru uložit dvacet kilo listin, počítač a kopírku, povolit si uzel, a jet za svými klienty přesně tak, jako se může hrdě malíř pokojů posadit do svého Kangoo a jet vybílit třeba lidovej dům.

Kalouskově amnestii nelze tleskat, k tomu lze napsat jen - konečně.

BRAVO VLÁDA :yes:
Rozbalit vlákno
46
26. 3. 2009 19:55
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Lihovej dům by potřeboval vybílit, ale rovnou buldozerem s DPH!
26. 3. 2009 20:00
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Já věděl, že mě správně pochopíš :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2009 14:21
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Lihac zborit, sebrat stranickou kasu a za ty prachy tam postavit utulek pro kocky >:-[]
26. 3. 2009 20:50
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Vidím že máš divoké představy o tom v čem jezdí daňoví poradci.Taky by se mi líbilo jezdit S-kem, ovšem můžu tě ubezpečit že pro určité profese je tato možnost odpočtu úplně k ničemu.
26. 3. 2009 20:59
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Zase pro určitý profese je OK, když nemusí mít znehodnocený auto klecí a odvezou i štafle.
26. 3. 2009 21:10
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Vůbec tvému příspěvku nerozumím. V čem jako tedy podle tebe jezdí "daňoví poradci"? A jakým profesím je odpočet k ničemu?
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:36
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Těm, kde nejdi plátce DPH, např. priv. lékaři,kteří jsou palceni zdrav.poj.Ať máš příklad. :-!
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 21:15
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Jak to že je k ničemu? DPH si budeš moct jako plátce odečíst i na tom Sparku za 160 tisíc (nebo kolik to teď stojí)
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:10
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Zcela správně, obavy oranžovejch demagogů z toho, že si všichni podnikající v ČR hned nakoupěj Murciélago a budou tam rvát štafle, závitořezy, příklepovky anebo si s ním právník sjede soukromě pro selátko na víkendové opékání, vycházejí z předpokladu, že ti všichni jsou pitomci, co si koupěj co možná nejdražší auto, aby "oholili" stát o DPH. Že to auto jaksi musej taky zaplatit, to jim nějak uchází.

A zrovna tak jim uchází, že tenhle nesmysl s přepážkou a poměrem hmotností neumožnil podnikatelům kupovat jiná, třeba i levnější auta, která by jim vyhovovala. Například všechny sedany...
26. 3. 2009 22:16
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
krom toho limit 1,5mio je celkem zasadni veci, za 1,5mio exkluzivni karu nekoupis, ale mas hlavne pravdu v tom, ze treba nemohli spolecnosti nakoupit flotilu sockoidnich Fabii v hatchbacku.. :yes:
26. 3. 2009 23:20
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
To snad bylo za kus a ne za balík...
26. 3. 2009 23:56
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ja to myslel tak, že prostě nemohl podnikatel koupit krátkou Fábii s odpočtem DPH, pokud chtěl odpočet, musel nutně koupit kombíka.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 21:47
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
tady citim lehkou zavist k lidem co jezdi v Sku :-) mimo to, odpocet muzes vyuzit na jakykoliv auto, kldine i to nejlevnejsi ne ? a to Sko nezavid :-) bud rad, ze takovy auto mozus omrknout i v realu a ne jen na fotkach na internetu...
26. 3. 2009 21:58
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
K eSku cítí závist kde kdo, ale jak píše Ricardo... ta závist je v podstatě ke všemu i tomu Sparku, kde to odečíst "jde". Pro pracující lid v zaměstnaneckym poměru je to synonymum slova "zadarmo" a to je problém.
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:20
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No já znám i zaměstnance, kteří správně chápou pojem DPH a všechno okolo toho. Chápou, že ne všichni podnikatelé jsou plátci DPH a že je vždycky něco za něco. NĚCO odvedeš a něco málo si odečteš.

A taky že jako zaměstnanci neplatí silniční daň a nevedou knihu jízd atd.

Jen nevím, jestli se to počítá. Jsou totiž jenom dva a jsou to moji zaměstnanci. ;-)
26. 3. 2009 22:24
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
To máš snadnou partu na vysvětlení, bohužel realita je jiná
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:27
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
>:D tak to si je drz protoze takovych je malo >:D :yes: bohuzel musim souhlasit s tim, ze hodne lidi se mysli, ze jakmile si podnikatel koupi napr. audi, medveda, bmw, tak je to hned prachac a ma na 10 takovych aut a urcite si na to vydelal nejakou nelegalni cestou ;-\ bla bla. je to typicka vlastnost cechu, zavist :-) nerikam, ze taky obcas nejakou karu nezavidim ale snazim se o zdravou zavist a zaroven si rikam, ze sem rad jak si to ty lidi kupujou. protoze jinak bych si nemohl zprijemnit den napriklad jizdou za corvette. a to je pro fanouska velka nadhera :-) okynko dolu a poslouchat tu nadheru, pritom sledovat ty krasny svetla... aaa uz je mi zase blaze >:D
26. 3. 2009 22:43
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No a teď si u tý ZR1 odečteš i DPH a máš to vlastně zadarmo >:D
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:48
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ještě jsem to pořádně nečetl, ale ten limit 1.5 miliónu je fakt ? Já jen, že do toho se nevejdeš ani s líp vybaveným Vianem například, abych hned nemluvil o tý X6ce. :-)
26. 3. 2009 22:52
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
jj limit je 1,5mio
26. 3. 2009 22:55
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No vidíš, to mě nenapadlo, jestli to zůstává... V tom případě je to zbytečná veselice, ale logickej kompromis, aby to rudá parta schválila.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:58
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
tak to muzes na ZR1 zapomenout xD
26. 3. 2009 23:04