Novinky
To seš na omylu, Lada v čr prodá nejvíc modelů Niva a ty důchodci nekupují. Spíš většinou lesníci, zeměměřiči, zemědělci, lomy atd...
Důchodci koupí maximálně tu Grantu či Prioru a to je 5-10 ks ročně...
Ladu tady živí Niva, nic dalšího.
Důchodci koupí maximálně tu Grantu či Prioru a to je 5-10 ks ročně...
Ladu tady živí Niva, nic dalšího.
To bych zase netvrdil. Mám pocit, že naprostou většinu prodejů tvoří Niva...a ať si říká kdo chce co chce, stále jde o v terénu velmi dobré auto.
Je tu sice duster, ale ten není v terénu tak schopný a jimny, který ale bohužel stojí skoro dvojnásobek.... a jestli někomu do teď Niva posloužila dobře, chápal bych, že do ní půjde znova.
Co se týče konkrétně Kaliny, znám jen dva majitele...jeden okolo třicítky, druhý ještě mladší. Tak si nemyslím, že to bude až tak horké. 😄
Je tu sice duster, ale ten není v terénu tak schopný a jimny, který ale bohužel stojí skoro dvojnásobek.... a jestli někomu do teď Niva posloužila dobře, chápal bych, že do ní půjde znova.
Co se týče konkrétně Kaliny, znám jen dva majitele...jeden okolo třicítky, druhý ještě mladší. Tak si nemyslím, že to bude až tak horké. 😄
jednoznačnej tahoun je Niva,ta sama o sobě reklamu nepotřebuje. Kousek od nás v Málkově byl Lada servis...od nich dala Lada ruce pryč,jaký to byli patlalové....na Sadský maj celkem slušnej showroom i servis.Ladu si holt koupí jen ten kdo ji opravdu chce.Zase na druhou stranu je to auto pro lidi který nepotřebujou výkřik techniky ale služebníka...podvozek 110/111 (předchůdce Priory) je u nás takřka nezničitelnej.A je to jeden z posledních výrobců kterej nabízí poctivý atmosféry s vyšším objemem.Pokud by dokázali zvládnout marketing a nebo stlačit ceny tak o 30 dolů,uvažovalo by o Ladě mnohem víc lidí.Když se dneska podívám na skladovky Loganů nebo Punt,tak bych o Ladu nezakopnul
Já si myslím, že půjde o fanoušky značky a lidi, kteří si rádi vše opravují sami. Trochu se obávám poměru ceny/výkon pro české zákazníky. Cena, za kterou se do ČR dala dovézt původní Kalina Sport, převyšovala i takovou Fabii 1.2 TSI, ač jízdními výkony spíš zaostávala.
Otázka ešte je, pre koho vlastne tá športová Kalina bude. Ladu nekupujú ľudia, ktorí sú ochotní platiť viac.
P.S. Přesto je mi ale snaha Lady nabídnou výkonnější verze s trochou sportovního šmaku velmi sympatická. Pod křídly Renaultu by se mohly parametry a kvalita produkce této ruské automobilky postupně zlepšovat. Ale do úrovně Dacie ji zatím ještě hodně schází, nehledě na podstatně vyšší ceny.