Poslední odstavec článku nepodává pravdivou informaci. Rozhodně nelze říci, že vůz pro GT500 "ještě vycházel z původní studie LF-CC". Z LF-CC vycházejí všechna kupé řady RC. V souvislosti s autem pro GT500 však byl výrobcem připomínán LF-CC z velmi prostého důvodu. Speciál pro japonské okruhové mistrovství byl představen v srpnu 2013, zatímco Lexus RC až v listopadu v Tokiu. Lexus nemohl (nebo spíše nechtěl) odkazovat na doposud neexistující sériové typy RC / RC F, proto v oficiálních materiálech o závodním speciálu kategorie GT500 raději nepoužíval žádné typové označení a neurčitě odkazoval jen na již v té době známý koncept LF-CC - předobraz kupé RC.
Po oficiálním představení RC a RC F je již japonský okruhový vůz otevřeně nazýván jako RC F GT500. Není to tedy tak, jak tvrdí autor článku, že by snad RC F GT500 "ještě vycházel" z LF-CC a RC F GT3 z nějakého jiného auta. RC F GT3 má ostatně ke konceptu LF-CC a sériovému RC/RC F o něco blíže než RC F GT500. Lexus RC F GT3 vychází alespoň částečně z běžného RC/RC F, proto vypadá "civilněji". Lexus RC F GT500 vychází ze zcela jiných specifikací technických předpisů Super GT, proto jde v podstatě o novostavbu, která jen siluetou připomíná RC / RC F.
Po oficiálním představení RC a RC F je již japonský okruhový vůz otevřeně nazýván jako RC F GT500. Není to tedy tak, jak tvrdí autor článku, že by snad RC F GT500 "ještě vycházel" z LF-CC a RC F GT3 z nějakého jiného auta. RC F GT3 má ostatně ke konceptu LF-CC a sériovému RC/RC F o něco blíže než RC F GT500. Lexus RC F GT3 vychází alespoň částečně z běžného RC/RC F, proto vypadá "civilněji". Lexus RC F GT500 vychází ze zcela jiných specifikací technických předpisů Super GT, proto jde v podstatě o novostavbu, která jen siluetou připomíná RC / RC F.