"Kubistické trojúhelníkové prvky"... inu, proč ne? :-) Kubismus do české kultury patří - více, než se obecně ví. Trojúhelníky jsou jeho milým oživením.
Netreba im zas tak žrať tie PR kecy. Pod pojmom "kubistické trojúhelníkové prvky" sa v tomto prípade skrývajú lacno pôsobiace šikmé prelisy na piatych dverách nových škodoviek.
Vím, co se pod tím označením skrývá :-) Každopádně je to vcelku osobitý prvek - jakkoliv může působit lacině, stává se (spolu s optikou koncových světel C) symbolem designu Škoda.
Kubizmus by som tam v každom prípade radšej nehľadal. Chápem že je to prvok, ktorý dizajn škodoviek zjednocuje, no zároveň aj degraduje. Ostrosťou zlomu to bije do očí a evokuje to vo mne papierové skladačky. Stačí si porovnať ako mal 5. dvere riešené Superb combi pred a po facelifte.
No prave. Kdyby ho dali jenom na superb (kde je tvoren svetly), tak nikdo nerekne ani slovo, ale tim, ze ho cpou na vsechny modely, tak to cely prvek akorat degraduje. Novou octavku bych si taky dovedl predstavit s cistsi zadi. Naopak rapidu slusi. A k vyse uvedenemu konceptu... Predek celkem ok i kdyz je to seat s maskou skodovky, ale ten zadek je proste hruza. Zadna cistota, elegance, nic.
to, že je to skoro nový Superb je jasná věc. Jen představení vozu bude už nejspíše listopad/prosinec 2014. Ověřovací serie se má začít vyrábět v listopadu a představení čeká jen na Passat, bude až po něm. Opravdu se máme na co těšit :-). Na výstavě v Ženevě 2015, ale tam to bude jen pro svět, my se dočkáme dříve( v listopadu bude už pár fotek od Škody- pěkně pomalu v detailech...) >:D
Asi som veľký pesimista, ale keď sa človek pozrie na Rapida a jeho koncept .... tak potom toto nový Superb určite nebude. Teda nie ako celok, niečo z neho sa do výroby dostane (osobne si myslím, že predné svetlá určite) ale až tak veľa zase nie.
Cx 0,26? To je docela dobré.
Konečně si dali ve Škodovce práci i s aerodynamikou. Doteď to u sériových aut žádná sláva není a když si člověk představí, kolik Octavií a Superbů lítá denně po naších dálnicích, tak jsou to kubíky a kubíky nafty, které by se ušetřily snížením cx o každou setinu.
Samozřejmě nemluvě o těch dvoutunových monstrech typu ML, X5, Q7 a podobně.
Už jsi někdy viděl, že by údaje škodovek odpovídaly skutečnosti? Škodovka fixluje už i při tak lehce ověřitelných údajích jako je např. hmotnost, Myslíš, že "velký sací otvor vzduchu, který se "táhne přes celou šířku" je aerodymanický? Zepředu jsou to také jen "dvě krabice" na sobě bez přechodu kapoty v přední sklo, tak jak to mají řešené ostatní auta s nízkým Cx. Dokážeš schematicky nakteslit jednodušší auto, než je VisionC (teda mimo falešných světel a promáčknuté zádě). www.auto.cz by mělo pomáhat, aby lidi nekupovali zajíce v pytli a ne toho zajíce v pytli ještě strkat do krabice.
proč to dělat jednoduše když to jde složitě ......... .Přední prostor kolem světel to je doslova zmatek ,v zadní oblasti kde by mohla být plocha světla je plech karoserie .Jedno prvenství se musí panu Kabaňovi nechat .Ten zmatek co vytvořil Rapid,Fabie ,Octavie kdy opravdu musí člověk se zaměřit na detaily které odlišují modelové řady to se jen tak nepotká u stejné značky .
Dobre pozerame sa na buduci Superb. Ale preco Skodovka zrobyla tento koncept vo verzii kupe nechapem. Teraz mi v hlave vrta ci bude Octavia CC alebo nie. Ale asi ano ked ten koncept je vo verzii kupe, ale Skodovka ani neprdne ci bude ci ne. Ale interier je zabiti.