Jihokorejský SsangYong se v Palexpu pochlubil dalším z řady konceptů, tentokrát již dříve avizovaným XLV. Jedná se o dieselhybrid a vejde se do něj sedmička cestujících.
Páči sa mi že idú svojou cestou, otázka je či si to budú myslieť aj iní potencionálni zákazníci. Keďže majú v EU prebrať časť dealerskej a servisnej siete po Chevrolete, mohli by sa s predajmi pohnúť aj na starom kontinente. Len tak ďalej. :yes:
Kvalita těchto korejců je mizerná.
Cena nízká není a ojetina se prodat nedá.. 8-s:no:
Když už korejec tak tedy KIA a Hjondé..
Za mne raději japonec nebo evropan. ;-)
Na základe čoho súdiš, že ich kvalita je mizerná? Pokiaľ ma pamäť neklame, tak zvolávačky sa im úspešne vyhýbali. Navyše predchádzajúce generácie vychádzali z overenej a viacmenej spoľahlivej techniky od Mercedesu. Aj keď sa ich u nás (vďaka skoro nijakej predajnej sieti) bohviekoľko nepredalo, inde v európe a hlavne v Rusku boli predaje o dosť lepšie. Pôvodné Musso a Korrando síce chytali hrdzu (ktorí konkurenti z tej doby nie) technicky trvalky pre off-road, Rexton, Actyon, Rodius - dizajnovo svojrázne ale tiež veľa zlého na nich nepočuť. S predajom jazdenky problém môže byť to uznávam ale ináč ....
Můj dobrý kamarád rád jezdí lyžovat.
Před 4 lety koupil Rextona II v TOP verzi..
Nejsilnější diesel žral jako tank , a mezi 2-3 rokem byl dvakrát v servise s motorem..ještě zdarma na záruku.
Auto ve 3.5 letech pak zůstalo stát v Jeseníkách , odtah do servisu a výměna 2.vstřikovačů stála majlant.
Za měsíc to nejelo znovu a další problém s motorem 8-s:no:
Ještě se platil úvěr-dorovnal to , ale auto nikdo nechtěl ani za 150 tis..!!
Ve 4.letech a 90tis.km Rextona II zoufale nechal protiúčtem v AAA..musel vzít Ford Fokus..což taky nebyla výhra , měl najeto přes 150 tis.km..
Tohoto korejce bych fakt nedoporučoval. Rychle k jiné značce.
Ja ti verím, že to pre toho kamaráta muselo byť na prášky. Ale stále sa bavíme o jednom konkrétnom kuse. Ja mám zase kamoša čo má ešte Musso s 2,9 TD cez 500 tis km. a leje do toho olej a mení filtre, raz menil poloos po brutálnom offroade >:D Mám známeho , ktorý mal Rexton I. a ten jazdil a jazdil tiež bez problému. Na základe týchto mojich skúseností by som mohol vyvodiť záver, že sú to absolútne spoľahlivé autá. A naopak, keďže ľudí čo mali auto napr. s TDI a mali problémov kopu to môžem potom tvrdiť o celom VAG. Musíš uznať, že jedno i druhé je nezmysel. Áno pokles hodnoty auta pri následnom predaji je výrazný a mala by to kompenzovať aj podobne nižšia nákupná cena. Ale to platí pri zovšeobecnení snáď pre všetky nenemecké značky.
Jo..cena?
Mrkni na ceníky Rextona II..to auto je za mega!! 8-s
Stejná blbost jako Hyundai Santa Fe II za 1.1 mil.. >:-[]
To už můžeš mít německou prémii..
neporovnavaj nove XLV s nejakymi 10 rocnymi rextonmi a korandami ... ono to uz iste bude kvalitou inde ako tie stare ssangyongy ;-) ... ja sa o kvalitu nebojim....
ja tiez neporovnavam novu novu octaviu s feliciu a favoritmi... to nejde ....
tento ssangyong bude iste zlomovym a prelomovym modelom ktory uz bude kvalitou inde ako si vacsina ludi mysli a v akych predstavach zije