Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
hikeen
Taky myslím, že se FL povedl. Zádní světla pro mě ok u HB vypadají decentněji a u kombi jsem neměl problém ani u současné verze.
velmi zajimavé budou nové motory 1.5 Ecoboost a diesel. Ecoboost bude mít převzatou koncepci z 1.0
Navíc tenhle FL bude mít i silnější boční skla a koberce, takže by mělo byt uvntiř ještě přijemněji. V podaní jiných zanček by se jednalo o novou generaci...
velmi zajimavé budou nové motory 1.5 Ecoboost a diesel. Ecoboost bude mít převzatou koncepci z 1.0
Navíc tenhle FL bude mít i silnější boční skla a koberce, takže by mělo byt uvntiř ještě přijemněji. V podaní jiných zanček by se jednalo o novou generaci...
Jiná značka by nepustila takový paskvil do prodeje >😒]
no pred fl to bolo najpredavanejsie auto v triede na celom svete, takze ten paskil po fl ma naslapnute obhajit titul zase.
Hmm, halt globální desing jede. Vám se ten Focus jako líbil? Stačí se kouknout do Evropy, kam se propadnul z kdysi prvního místa. Facelift to auto zvednul, ale FFIII do Evropy nepatřil.
Opýtam sa ťa takto, ty s autom jazdíš, alebo na neho čumíš v garáži? Umelecké diela na kolesách poväčšinou z tej garáže nevylezú. Toto nemá byť umelecké dielo, ani pozérske čudo, toto ťa má voziť každý deň sem a tam s pocitom, že ten podvozok je božský, riadenia tak akurát do ruky a s EB 1,5 ti nebude ani chýbať nejaký ten koník pod kapotou. >😁
Tento FL sa podaril, odo mňa má Ford :yes:
Tento FL sa podaril, odo mňa má Ford :yes:
Kdo psal o uměleckém díle? Od Fordu byl těžkej přehmat poslat do Evropy auto s vizáží Korea 1999.
FF má kromě problematického vzhledu (i když mě by kombi neurazilo, pokud bych správně volil barvu) hlavně řadu ergonomických chyb v interiéru. Stačí se posadit, doporučuju i místo spolujezdce.
FL zdá se řadu těchto věcí adresoval. Navíc mě překvapila i momentálně nízká cena FF, která jde v řadě specifikací na úroveň Hyundai i30.
FL zdá se řadu těchto věcí adresoval. Navíc mě překvapila i momentálně nízká cena FF, která jde v řadě specifikací na úroveň Hyundai i30.
Nonsens
možno som divný, ale občas na svoje auto čumím (aj na cudzie) a zdá sa mi, že nie som jediný. Ty na svojej ženskej len jazdíš? Prvý F3 bol pre európu škaredý a nepredával sa dobre. To, že ho kupujú číňania, neznamená, že je to dobré auto pre nás. FL sa podaril, ak sa vážne posunie aj vyladenie techniky, môže to byť opäť aj v eu ten pravý focus.
Ji/Ri
Tak tohle je parádní auto. Klobouk dolů. Focus :yes: :yes: :yes:
ten nadpis prispevku mi pripomenul stare dobre casy na moje.auto.cz >😁
tak 4-5 rokov dozadu
tak 4-5 rokov dozadu
donPedro
... vítej z5 FoFo :yes: že to ale trvalo. Kosmetické změny jsou výrazně k lepšímu (ešče něco udělat se zadními světly u HB, to bychom asi ale chtěli příliš), jak vně, tak uvnitř. Podstatnější změny jsou však "neviditelné", jako např. zde zmiňovaná modernizace motorů, či jindne zmiňované úpravy, vážená p.t. redakce snad promine, že když to v článku nemá tak použiji "copy+paste" odjinud😒br />
"Z hlediska jízdního projevu patří Ford Focus i ve stávajícím provedení k tomu nejlepšímu ve své kategorii a facelift by měl situaci ještě vylepšit. Ford zapracoval například na naladění elektrického posilovače řízení a ten by teď měl poskytovat větší zpětnou vazbu a působit přirozenějším dojmem. Změn doznala geometrie zavěšení, ladilo se i odpružení, respektive některé jeho specifické součásti. To znamená, že Focus by měl být z řidičského hlediska ještě zábavnější a přitom ovladatelnější a jistější než dosud. Pozitivem je zachování klasické mechanické ruční brzdy."
Konec citátu. Těšme se na redakční test. Tož tak.
"Z hlediska jízdního projevu patří Ford Focus i ve stávajícím provedení k tomu nejlepšímu ve své kategorii a facelift by měl situaci ještě vylepšit. Ford zapracoval například na naladění elektrického posilovače řízení a ten by teď měl poskytovat větší zpětnou vazbu a působit přirozenějším dojmem. Změn doznala geometrie zavěšení, ladilo se i odpružení, respektive některé jeho specifické součásti. To znamená, že Focus by měl být z řidičského hlediska ještě zábavnější a přitom ovladatelnější a jistější než dosud. Pozitivem je zachování klasické mechanické ruční brzdy."
Konec citátu. Těšme se na redakční test. Tož tak.
Hittman
...se mi líbí to dorovnávání výkonů naftových dvoulitrů, kdy myslím bylo první BMW na 110 kW, pak se přidal VW, PSA a nakonec i FORD... 😄
Blue Sun
No, tak mně to připadá jak auto z devadesátých let a ne něco aktuálního... Zastaralé ještě před vyjetím, nic pro mne. V téhle fází je i VW extravagancí.
rimow11
škoda toho interieru s hyundaja ix35 :no: :no: :no:
Mi taky připadá že Ford a Hyundai mají designově k sobě až moc blízko jako kdyby to byla jedna firma.
Jen ty zadní korejská světla tam bohužel zůstala. Hlavně u kombi jsou děsná. 8-s
Jinak 2.0 diesel s výkonem 110kw vypadá lépe. :yes:
V tomto duchu by mohli faceliftovat SUV Kuga II..!
Jinak se to myslím celkem povedlo spravit.