Testy
Pěkný auto, dík za test.
Ale někdo by to stejně už brzo napsal, tak proč ne já - ty čtyři koncovky vejfuku jsou strašný. Sakra tak ať z toho udělaj komiksovej pimp mobíl rovnou, pořádný křídlo, dopředu radlici.. a nebo ať z toho nechaj pěkný nenápadný rychlý auto bez většího počtu vejfuků, než má desetiválcová R8.
Ale někdo by to stejně už brzo napsal, tak proč ne já - ty čtyři koncovky vejfuku jsou strašný. Sakra tak ať z toho udělaj komiksovej pimp mobíl rovnou, pořádný křídlo, dopředu radlici.. a nebo ať z toho nechaj pěkný nenápadný rychlý auto bez většího počtu vejfuků, než má desetiválcová R8.
Jo, je to komedie.
Vpředu business, vzadu párty. >😒]
Vpředu business, vzadu párty. >😒]
auto bude iste neskutocne paradne klobuk dole :yes: :yes: :yes😒br />
nepochybujem o kvalitach tohto auta..... a o radosti z jazdy
------------------
co mi ale vadi u tohto auta😒br />
1. chybajuca rucna brzda
2. system start stop by mi u tohto auta vobec nechybal
3. imitacia karbonu u HH za milion je asi vtip
4. nenapadny, nudny a sterilny dizajn / leon je proste dizajnom uplne inde
5. vysoka cena / za milion moze mat clovek sportiak s emociami a nie nudneho golfa
nepochybujem o kvalitach tohto auta..... a o radosti z jazdy
------------------
co mi ale vadi u tohto auta😒br />
1. chybajuca rucna brzda
2. system start stop by mi u tohto auta vobec nechybal
3. imitacia karbonu u HH za milion je asi vtip
4. nenapadny, nudny a sterilny dizajn / leon je proste dizajnom uplne inde
5. vysoka cena / za milion moze mat clovek sportiak s emociami a nie nudneho golfa
A co ty máš vlastně za auto?
sportback 1,6mivec japonec
je to skor spolocne auto... jazdime na nom dvaja podla potreby, u mna je to skor vikendove auto 😄 v tyzdni na nom jazdi bracha do prace...
mne na furikovanie po meste musi vystacit felda >😁 ale na druhej strane ma to tiez vyhody... nemusim sa bat ze mi niekto obije ten "srot" na parkovisku alebo pri nakupnom centre alebo zeby mi ho niekto ukradol a servis je za babku, hocikde sa s tym autom pichnem a nic neriesim , neputam pozornost ... lun kur.va ono to zerie viac ako golf R .. fakt pod 6,9 na felde to nedam ... ( bezne mi to zerie skoro 8 ) a to mam v aute aj zazracnu sungitovu pyramidu na znizenie spotreby, len nejako asi nefunguje >😁 chvala golfu >😁 to musi byt nejaky automobilovy zazrak
je to skor spolocne auto... jazdime na nom dvaja podla potreby, u mna je to skor vikendove auto 😄 v tyzdni na nom jazdi bracha do prace...
mne na furikovanie po meste musi vystacit felda >😁 ale na druhej strane ma to tiez vyhody... nemusim sa bat ze mi niekto obije ten "srot" na parkovisku alebo pri nakupnom centre alebo zeby mi ho niekto ukradol a servis je za babku, hocikde sa s tym autom pichnem a nic neriesim , neputam pozornost ... lun kur.va ono to zerie viac ako golf R .. fakt pod 6,9 na felde to nedam ... ( bezne mi to zerie skoro 8 ) a to mam v aute aj zazracnu sungitovu pyramidu na znizenie spotreby, len nejako asi nefunguje >😁 chvala golfu >😁 to musi byt nejaky automobilovy zazrak
Mne se ty vyfuky libi. Auto jede slusne, tak proc mu nedoprat aspon nejakou drobnost, aby bylo videt ze ma slusnej vykon 😉
Ale jo, každá doba má něco.
Po revoluci měli naši na Renaultu 18 velký nápis Turbo, dneska má auto pomalu víc vejfuků než válců 😄
Mně se víc líbil ten nápis.
Po revoluci měli naši na Renaultu 18 velký nápis Turbo, dneska má auto pomalu víc vejfuků než válců 😄
Mně se víc líbil ten nápis.
Ten napis by ale vypadl dnes dost divne, doba se posunula. Ty vyfuky jsou drobnost, takova tresnicka 😉
Ten nápis má na svých Felicíích, Fábiích a Oktáviích I generace pořád spousty kluků na vsi..... >😁
Zatim mi utkvel v pameti pouze napis na OI RS ze zadniho okna nafta "Nafta patri do kamen" OI se asi v nafte nedelala, tak snad skutecne jezdil na benzin 😉
Tak to mě nejvíce baví samolepky mimoňských válek na různých felicích a podobnejch 90tkovejch hatchbaků do 1.3 litru objemu, které jsou celé kytované jako ta Polská Laguna a ani se neobtěžují to narozdíl od našich severních sousedů natřít barvou >😒] Možná sem to ale jen nepochopil a mít každou část karoserie v jiné barvě je dnes in >😁
Ale Turbo sem už viděl i na Fabii HTP >😁 Nicméně sem viděl i Superba I V6 2.8 HTP 😁😁😁
Ale Turbo sem už viděl i na Fabii HTP >😁 Nicméně sem viděl i Superba I V6 2.8 HTP 😁😁😁
Na Bramboráku jsem po původním majiteli vtipálkovi podědil označení 316i na deklu. Vzhledem k tomu, že to byla naprostá socka bez M-paketu ale s třílitrem pod kapotou, jsem si s tunaři užil pár zábavných chvil 😄
Pak mě vypráskal Fiat Coupé a Okta TDI, tak jsem tam vrátil správná písmenka a začal přemýšlet o kompresoru.
Pak mě vypráskal Fiat Coupé a Okta TDI, tak jsem tam vrátil správná písmenka a začal přemýšlet o kompresoru.
Před časem jsem potkal třeba HTP "Racing" "Tuning" 😄 ...Nebo mě rozesmálo - teď nevím jestli oktávka či co - se zadkem oblepeným minimálně pěti nálepkami typu "ABS" "Turbo" "katalysator" 😄
Alespoň, že jsi konzistentní. 😉 Čtyři koncovky jsou přešlap. Stejně tak na S3. Na těhle autech to nemá co dělat.
Rozhodne mi to tu sedi vice nez na policejnich Superbech a Passatech 😉
Tam je aspoň V6 motor, dát 4 koncovky na čtyřhrnek j epodle mně blbost.
Přitom R32 měla dvě uprostřed, to se mi líbilo víc.
Navíc se furt ohánějí snižováním hmotnosti, tak proč tam cpou padesátikilovej lauf?
Ale jinak na těch fotkách je to nenápadnost sama, to jinde fakt není 😄
Přitom R32 měla dvě uprostřed, to se mi líbilo víc.
Navíc se furt ohánějí snižováním hmotnosti, tak proč tam cpou padesátikilovej lauf?
Ale jinak na těch fotkách je to nenápadnost sama, to jinde fakt není 😄
Pár koncovek výfuku uprostřed měla až druhá R32 (5.g.) a první eRko (6.g), první R32 (4.g.) měla dvě po stranách, což bylo podle mě nejpovedenější řešení, ze všech nejRychlejších sériových Golfů.
[odkaz]
[odkaz]
Čo je riešenie, ktoré v podstate prevzalo súčasné GTI: [odkaz]
Ano, ale tohle mělo podstatně objemnější 6tihrnek, u GTI s R4 by mi klidně stačil dál jeden pár na straně, naopak současné řešení u eRka (4 koncovky na 4 válce) je mimo, je to převzaté ze současné S3, beru to jako danajský dar a daň za koncernové sdílení, které je v jiných věcech zase naopak výhodou.
Veď to má jasnú logiku: čo valec, to výfuk. >😁
No tak hlavně, aby to zanedlouho nebylo : Co ventil, to výfuk... >😒]
U takového R4 1.8 T 20V by to bylo zajímavé...,
"varhany" v ceně. 8-s 😉
"varhany" v ceně. 8-s 😉
Co v tom smyslu "vytunit" Ferrari 355? >😁
Myslíš 355 koncovek výfuku? 😲 >😒] 😉
Taky bych napsal diky za test, ale porad je to strasne sterilni a nudny ;-\ Zadna zabava, emoce, vice pocitu z auta jako takoveho... a kdyz to vezmu do dusledku, tak se na fotky muzu podivat primo na VW nebo na Googlu, protoze ty reci okolo se stejne nedaji moc cist.... Jinak :yes: za comment o vyfukovem systemu. Je to des jak bes. Ve finale nevim, jestli ta ona nova Cupra nebude lepsi a zabavnejsi auto viz. test na autoforu.
Škoda toho nevýrazného vzhledu. Z R32 a minulého R vyzařovalo "něco extra", tady na první ani na druhý pohled nevím, jestli to je R, GTI anebo normální Golf s nějakým z x paketů 😐
Odhlédnu-li od výše uvedeného (třeba by pomohla lepší barva), je to bomba.
Odhlédnu-li od výše uvedeného (třeba by pomohla lepší barva), je to bomba.
suhlas... ten sterilny dizajn to auto cele zabija... tu nepomoze ani 500 koni.... ked raz z auta nevyzaruje to "caro" tak proste nie je to ono.... nepochybne aj zakladny leon SC na 17tkach bude na parkovisku vacsia hitparada a viac uputa ludi ako tento golf....
Je pravda, že v tej šedej farbe vyzerá až príliš nenápadne, dokonca nemá ani také markanty ako GTI (t.j. výrazná červená linka na maske a v svetlometoch či červeno lakované strmene), čo je na daný extrémne vysoký výkon škoda.
Přesně, dali na to snad tu nejsterilnější barvu, co našli ve vzorníku.
V tejto farbe (lapiz blau) je to úplne iná káva: [odkaz]
Tak to je sto a jedna. :yes:
[odkaz]
Tady taky??? Samotnou modrou barvou to určitě nebude, když vezmu naleštěný třídveřák na přípl. 19" a nasvítim jej jako na autosalonu, tak bude i v té metalické šedé (limestone) vypadat mnohem líp, než modrý na mém odkazu. 😉
Tady taky??? Samotnou modrou barvou to určitě nebude, když vezmu naleštěný třídveřák na přípl. 19" a nasvítim jej jako na autosalonu, tak bude i v té metalické šedé (limestone) vypadat mnohem líp, než modrý na mém odkazu. 😉
ne kazdy chce do sveta kricet co ma pod kapotou, ono to ma sve kouzlo kdyz mate na prvni pohled obycejny golf s 1.2tsi nebo 1.6tdi a nejaky "taky zavodnik" si chce na vas pohonit ego, podradite o 2 a muze obdivovat leda vase vyfuky. Prave na nemecky hot hatch se hodi dle me jak barvy ktere pozornost pritahuji tak prave i barvy s kteryma zapadnete.
R má jiný přední nárazník než jiné Golfy (jestli mají podobný i v nějakém paketu (R-Line?), nevím). Nicméně v předchozí generaci byl agresivnější. A R32 měla tu hromadu chromu.
To áno, ale v celkovom súhrne je to Rko ešte menej nápadné, ako GTI (a ten zrovna nie je prototypom extroverta).
Napr. detail ako predné reflektory: u nás sú síce sériovo halogény, ale v Nemecku má Golf v sérii bixenóny (tú lacnejšiu verziu bez denných LED a natáčania). GTI má v bixenónoch výraznú červenú linku, ktorá naväzuje na linku v maske a hoci je to drobný detail, umožňuje to jednoznačnú identifikáciu GTIčka. Erko má tú linku v svetlách bezfarebnú a teda sa svetlami nijak nelíši od bežného Golfu. Teda spredu je GTI fakticky výraznejšie, ako R, pričom z hľadiska hierarchie by to malo byť naopak.
Napr. detail ako predné reflektory: u nás sú síce sériovo halogény, ale v Nemecku má Golf v sérii bixenóny (tú lacnejšiu verziu bez denných LED a natáčania). GTI má v bixenónoch výraznú červenú linku, ktorá naväzuje na linku v maske a hoci je to drobný detail, umožňuje to jednoznačnú identifikáciu GTIčka. Erko má tú linku v svetlách bezfarebnú a teda sa svetlami nijak nelíši od bežného Golfu. Teda spredu je GTI fakticky výraznejšie, ako R, pričom z hľadiska hierarchie by to malo byť naopak.
No tak buď rád, jsi výraznější a ještě jsi ušetřil... 😉 Doba je plná paradoxů, dneska je GTI odlišnější od běžných verzí než R, ale třeba i než Cupra v rámci Leonů. Kdo má rád divadlo, musí k Hondě nebo (a nikdy bych nevěřil, že to řeknu) k Mercedesu.
Souhlas. Kdybych vážně uvažoval o G7R (mimochodem, počkal bych zřejmě na avizovanou verzi evo), vzal bych si klidně tuhle šedou i pro její nenápadnost (když už, tak už). Naopak bych dvě koncovky ubral.
Přesto mohla být ta linka ala GTI modrá, přesně v tom modrém odstínu ručiček přístrojů. Jenže VW už má modrou rezervovanou pro "ekologicky" zaměřené verze, kterým mohli nechat spíš zelenou.
Přesto mohla být ta linka ala GTI modrá, přesně v tom modrém odstínu ručiček přístrojů. Jenže VW už má modrou rezervovanou pro "ekologicky" zaměřené verze, kterým mohli nechat spíš zelenou.
Tak to jsi další z řady, co si myslí, že byl G6R opticky agresivnější. Zajímalo by mě, v čem konkrétně? Zepředu a zboku více méně plichta a zezadu 2 koncovky (uprostřed) proti 4 současným.
P.S. Nárazníky R-linu jsou ("tradičně") někde mezi běžným Golfem a eRkem.
P.S. Nárazníky R-linu jsou ("tradičně") někde mezi běžným Golfem a eRkem.
Kdyz je v testu psano pozor na benzin, tak ktery benzin je doporucen vyrobcem, dle TP?
EDIT: Jelita alias minusovaci by mohli misto toho naspat treba: Vyrobce pise 95 nebo vyrobce pise 98,...
EDIT: Jelita alias minusovaci by mohli misto toho naspat treba: Vyrobce pise 95 nebo vyrobce pise 98,...
Výrobce píše "Super 95" dle "99/100/EG".
V Německu
Superbenzin Plus schwefelfrei, mind. 98 ROZ nach DIN EN 228, Die Angaben zu Leistung und Verbrauch beziehen sich auf den Betrieb mit Superbenzin Plus schwefelfrei ROZ 98 nach DIN EN 228. Kraftstoffqualitaet bleifrei mit ROZ 95 mit einem maximalen Ethanolanteil von 10% (E10) ist grundsaetzlich, mit geringer Leistungsminderung, verwendbar.
Superbenzin Plus schwefelfrei, mind. 98 ROZ nach DIN EN 228, Die Angaben zu Leistung und Verbrauch beziehen sich auf den Betrieb mit Superbenzin Plus schwefelfrei ROZ 98 nach DIN EN 228. Kraftstoffqualitaet bleifrei mit ROZ 95 mit einem maximalen Ethanolanteil von 10% (E10) ist grundsaetzlich, mit geringer Leistungsminderung, verwendbar.
Takze 98? Jsem si rikal, ze to mozna nebude 95, kdyz na to upozornuji v textu. Vzpominam na jedno Polo, ze taky byl predespan benzin 98.
Na víčku nádrže bude nejspíš napsáno 98/95. Tedy pokud chceš plný výkon tak 98, když se smíříš se sníženým tak 95 je povolen (řídící jednotka se umí automaticky přenastavit).
Len pre doplnenie GTI má plný výkon aj s 95kou.
To ti napsali k autu? 95 by mělo být minimum a 98 (a víc) doporučeno.
To bývalo, poslední generace TSI v GTI nebo Octavii RS má psáno 95 (o 98 se vůbec nepíše). Teprve od výkonu 265/280 (Cupra) se udává 98/95.
GTI má doporučenou 95. Byla to jedna ze změn u dvoulitru. Ani nevím, kdy k tomu přesně došlo. Rozhodně první generace (v Mk5) chtěla 98.
Ono svého času měl 98 i atmosferický 2.0FSI
Není to jen kvůli výkonu, rozdíl v koních jsem nepozoroval, ale 98 byla na ostřejší ježdění kvůli menšímu riziku detonací.
Není to jen kvůli výkonu, rozdíl v koních jsem nepozoroval, ale 98 byla na ostřejší ježdění kvůli menšímu riziku detonací.
Vyšel jsem z údaje v konfigurátoru (nechtělo se mi otevírat katalog) - německém.
PS: Tak jsem se na to podíval důkladněji a údaje tam mají dva. Výňatek😒br />
Kraftstoffverbrauch/ CO2-Emissionen/ Effizienzklasse **
Kraftstoff nach 99/100/EG: Super 95
Kraftstoffverbrauch innerorts: 8,8 l/100km
Kraftstoffverbrauch außerorts: 5,9 l/100km
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 6,9 l/100km
CO2-Emissionen kombiniert: 159 g/km
Effizienzklasse: D
...
Weitere Daten
Kraftstoffart: Superbenzin Plus schwefelfrei, min. 98 R
První sekce je první a druhá je uvedená až jako poslední. 😄 Mám to tedy asi chápat tak, že 98 je doporučená a na 95 měřili emise (a je to minimum). Po pravdě, čekal jsem 98. 95 jsou slabší verze. Například dvoulitr v GTI. To je tak, když se spokojím s údajem, který na mne "svítí" hned na prvním řádku. 😄 Takže se omlouvám za špatnou informaci.
PS: Tak jsem se na to podíval důkladněji a údaje tam mají dva. Výňatek😒br />
Kraftstoffverbrauch/ CO2-Emissionen/ Effizienzklasse **
Kraftstoff nach 99/100/EG: Super 95
Kraftstoffverbrauch innerorts: 8,8 l/100km
Kraftstoffverbrauch außerorts: 5,9 l/100km
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 6,9 l/100km
CO2-Emissionen kombiniert: 159 g/km
Effizienzklasse: D
...
Weitere Daten
Kraftstoffart: Superbenzin Plus schwefelfrei, min. 98 R
První sekce je první a druhá je uvedená až jako poslední. 😄 Mám to tedy asi chápat tak, že 98 je doporučená a na 95 měřili emise (a je to minimum). Po pravdě, čekal jsem 98. 95 jsou slabší verze. Například dvoulitr v GTI. To je tak, když se spokojím s údajem, který na mne "svítí" hned na prvním řádku. 😄 Takže se omlouvám za špatnou informaci.
Je to přesně, jak trefně konstatuje (dnes opět výborný) video-redaktor: Jedná se o vůz na samém vrcholu třídního potravního řetězce. Ano ano, jde o dravce své třídy, krále třídní okresní džungle. A samotný test o králi je poctivý přesně jako Golf, bravo.
U těchto aut platí jedna zásada, mít musíš nikoliv na kapotě nýbrž pod kopytem. Co je ti platné křídlo na zádi jak od tupoleva, když tě v dlouhém táhlém zastaví i protivítr... Je to známý a v knize Tři kamarádi dokonale popsaný životní styl. Pravda totiž se odjakživa skrývá výhradně v pravdě... A v garáži tento slogan platí dvojnásob.
Osobně bych volil jinou barvu, důsledně černý vnitřek na kůži a samozřejmě pořádný zámek na vratech garáže. Protože tohle auto chce každý. Jistě...
BRAVO RESCATOR :yes: :-!
U těchto aut platí jedna zásada, mít musíš nikoliv na kapotě nýbrž pod kopytem. Co je ti platné křídlo na zádi jak od tupoleva, když tě v dlouhém táhlém zastaví i protivítr... Je to známý a v knize Tři kamarádi dokonale popsaný životní styl. Pravda totiž se odjakživa skrývá výhradně v pravdě... A v garáži tento slogan platí dvojnásob.
Osobně bych volil jinou barvu, důsledně černý vnitřek na kůži a samozřejmě pořádný zámek na vratech garáže. Protože tohle auto chce každý. Jistě...
BRAVO RESCATOR :yes: :-!
Áno, je to fascinujúco rýchle auto. 300 mustangov a aj so štvorkolkou a samosvorom hmotnosť menej, ako 1500 kg, to je výborný výsledok a odpoveď na otázku, ako môže v podstate bežný hatch nižšej strednej konkurovať dynamikou Porsche. Na druhej strane by to chcelo trošku vizuálne okoreniť; nehovorím o takmer tuzingovej show á la A45 AMG s rýchlymi pruhmi, ale aby 300k auto nebolo ani len tak vizuálne odlíšené, ako slabšie GTI, to je škoda. Ak nedáš ten výrazný modrý lak Lapiz, ťažko ho odlíšiť od davu bežných Golfov.
No, ale proč vlastně? Pokud si někdo kupuje, byť rychlýho, Golfa, asi nechce moc čeřit vodu. Představa, že si ho koupí dvacetiletej jouda kterej chce dělat dojem, je stejně vedle - i kdyby na něj měl, dá přednost, co já vim, olítaný M3. Dle mě, auto pro mladýho německýho bankéře co čeká rodinu a občas si rád zablbne.. ideál. A ten tam nějaký vizuální krávoviny nechce.
Nehovorím o "vizuálnych krávovinách", ale o odlíšení hodnom výkonu eRka. Aj ten štyridsiatnik, ktorý si GTI či R kúpi, chce, aby to auto bolo aspoň na druhý pohľad rozoznateľné od tuctového štandardu, to súčasne neznamená, že túži po metrovom krídle á la GT86 Aero pack, ale odlišné detaily, ktoré upozornia na to, že pod kapotou je niečo silnejšie. Len iný nárazník za postačujúci nepovažujem.
Upřímně...já bych to eRko bral a právě v té podobě, jako je v testu - prostě nenápadnost samu, je mi sympatické, že to neřve do světa, jak rychlé umí být. Přeneseně za tohle auto hovoří činy, ne slova - tak to maj chlapi přece rádi, ne? 😄
Keby to tak bolo, tak nik iné autá ako VW/Audi nekupuje. >😁 Opakujem, ja nežiadam metrové žehliace dosky na zadných dverách, ale v kombinácii s najnudnejšou šedou je eRko doslova šedou myšou a to je škoda. Keď už, tak tú (výhradne pre Rko ponúkanú) modrú lapiz.
Ano, ta modrá nemá chybu. :yes:
Osobně spíš ve spojitosti se vzhledem nechápu to modré ladění podsvícení a budíků, modrá ve mně moc sportovna a síly neevokuje. Chápu, že červená je pro GTi, ale proč by nemohla být i pro R?
Osobně spíš ve spojitosti se vzhledem nechápu to modré ladění podsvícení a budíků, modrá ve mně moc sportovna a síly neevokuje. Chápu, že červená je pro GTi, ale proč by nemohla být i pro R?
Ide mi hlavne o to, že Golf GTI ako jeden z najslabších hothečov vyzerá opticky výraznejšie, než Golf R, teda jeden z najvýkonnejších hothečov. Porovnaj si to sám:
[odkaz]
vs
[odkaz]
[odkaz]
vs
[odkaz]
suhlas ziadny extrem nie je dobry
rovnako neposobi dobre a pekne kridlo z tupoleva na skode 105 s 33kw ... a rovnako neposobi moc pekne sterilny a nudny dizajn na 300 konovom HH.... 😉
najst tu spravnu mieru vykonu a dizajnu a emocii nie je sranda .. to dokaze len par vyrobcov, takemu leonu sa to podarilo dokonale :yes:
rovnako neposobi dobre a pekne kridlo z tupoleva na skode 105 s 33kw ... a rovnako neposobi moc pekne sterilny a nudny dizajn na 300 konovom HH.... 😉
najst tu spravnu mieru vykonu a dizajnu a emocii nie je sranda .. to dokaze len par vyrobcov, takemu leonu sa to podarilo dokonale :yes:
Záleží, co od toho auta chceš. Ne každý má potřebu být hvězdou parkovišť. >😒] Jsou lidé, kteří chtějí vlka v rouše beránčím. Rychlé auto, které laik nepozná. Což neznamená, že ho nemohli trošku přibrousit.
R má 300ps a 380NM z 2litrů. MTM nebo Abt nabízí pouze SW úpravu na 370ps a 450NM. To už bude celkem fajn na Golfa mít 0-100km/h za 4,4s >😒]
Za chvíli už nebudou mít supersporty smysl nebo budou muset mít 1200ps...
Za chvíli už nebudou mít supersporty smysl nebo budou muset mít 1200ps...
ak sa na to pozeras len z hladiska vykonu a zrychlenia tak supersporty potom uz davno nemaju zmysel [odkaz] lenze ono tu ide aj o nieco viac pri supersportoch ako o cisty vykon... ide tu aj o drzanie stopy, nizke tazkisko, perfektny emotivny dizajn ktory puta uz z kilometra a auto je krasne a netuctove, ide o ten zazitok a exkluzivitu .... a golf ti nikdy ( aj ked bude mat 1000 koni a zrychli za 3 s ) neponukne taku exkluzivitu ako ti ponukne "pomalsie" porsche ferrari lotus mclaren maserati a podobne.... rolls royce tiez nema tolko elektroniky a systemov ako S klasse a predsa je kral luxusu
😉 neviem ci mi rozumies
😉 neviem ci mi rozumies
Přesně tak, tohle auto má do supersportu daleko jako koloběžka k mopedu.
dufam ze teraz nikoho neurazim a ani mi o to nejde ..... len chcem povedat ze ja tento typ aut ako golf R nazyvam proste: premotorovanymi autami.... kde auto vyzera fakticky zbezne a je robene na bezny ucel len je nadupane ako sportiak.....
aby som to upresnil a vyhol sa nepochopeniu premotorovane auto znamena auto s vykonom ktory je tak trosku nad ramec reality a bezneho spotrebitelskeho vyuzitia daneho auta v ramci triedy. V tomto pripade sa jedna o bezny hatch.... ( takze vykony na urovni porsche su tak trosku mimo reality a dolezitosti 99 percent zaujemcov o bezny hatch ) ... snad som to povedal tak ako som chcel....
no a ked sme uz pritom... tak 300 konovy HH bez rucnej brzdy a so start/stop systemom to je neskutocny fail.... fakt teda neviem o co golfu R ide.... byt rychly ale zaroven zrat ako elektromobil? to nejde..... navodit pocit sportiaka vykonom ale ufiknut rucnu brzdu ktora ma svoj vyznam u kazdeho auta? o com to je...to je ako s horskym kolom ist zavodit na TDF, tiez nic moc ... skoda.... pritom to mohlo byt celkom zivocisne hrave auticko keby sa pozeralo aj na ine veci a aj dizajneri boli trosku kreativnejsi
aby som to upresnil a vyhol sa nepochopeniu premotorovane auto znamena auto s vykonom ktory je tak trosku nad ramec reality a bezneho spotrebitelskeho vyuzitia daneho auta v ramci triedy. V tomto pripade sa jedna o bezny hatch.... ( takze vykony na urovni porsche su tak trosku mimo reality a dolezitosti 99 percent zaujemcov o bezny hatch ) ... snad som to povedal tak ako som chcel....
no a ked sme uz pritom... tak 300 konovy HH bez rucnej brzdy a so start/stop systemom to je neskutocny fail.... fakt teda neviem o co golfu R ide.... byt rychly ale zaroven zrat ako elektromobil? to nejde..... navodit pocit sportiaka vykonom ale ufiknut rucnu brzdu ktora ma svoj vyznam u kazdeho auta? o com to je...to je ako s horskym kolom ist zavodit na TDF, tiez nic moc ... skoda.... pritom to mohlo byt celkom zivocisne hrave auticko keby sa pozeralo aj na ine veci a aj dizajneri boli trosku kreativnejsi
tak cipnout auto, tim to jen zacina (ikdyz v ceske kotline casto i konci). Precijen na auto s 370ps bych uvazoval minimalne o uprave chlazeni jako naprosty zaklad, pak brzdy, atd... Taky otazka jestli ta uprava za to stoji, jestli tyto Nm navic zvladne prevodovka, diferencial pri rozumne zivotnosti.
Nabízet můžou úpravu jakou chtějí, otázkou je, jak dlouho to dvoulitrový motor vydrží.
Každopádně, ten Golf má dynamiku s jakou se prodávali základní 911ky minulé generace, což je docela generační pokrok.
Zkrátka, zdá se mi to hodně dobrý na takovou lidovku, jako je Golf.
Co se mi nezdá, je dvouspojka, Haldex, turbo, u mně všechno špatně😄
Každopádně, ten Golf má dynamiku s jakou se prodávali základní 911ky minulé generace, což je docela generační pokrok.
Zkrátka, zdá se mi to hodně dobrý na takovou lidovku, jako je Golf.
Co se mi nezdá, je dvouspojka, Haldex, turbo, u mně všechno špatně😄
je hodně jalový a nudný. Nemám rád nevyvážené extravagance, ale tohle auto neumí vzrušovat vzhledem. Takové nevyvinuté předpubertální tvary mající daleko do pořádné ženské, pokud měl porovnávat...
To je furt dokola. Proč by měl zrovna Golf vzrušovat vzhledem? Je to úplně normální rodinnej hatchback (nemyslim pro pětičlennou rodinu, rozumíme si) s vyšším výkonem. Na oblbování patnáctek je tady třeba 350Z. Na sport, co já vim, BRZ. Ale proč by měl někdo, kdo si kupuje Golfa, přát "vzrušující" vzhled, to je mi nejasno.
a komu treba 300 konovy golf za milion? K comu je to auto urcene? Pre rodinu s tym relativne malym kufrom asi nie, ani nejaky extravagantny umelec si tuto nenapadnu nudu nekupi.. mlady uspesny clovek chce tiez skor nieco napadnejsie ako napr. mazda MX5 alebo leon SC.. a koniec koncov furt to bude len golfik... mne teda vobec nezdvihol tep a je jedno ci ma 300 koni alebo 500... to uz viac adrenalinu mam pri pohlade na staru pandu 100HP
No tak jestli chce MX-5 nebo Leon, tak ať si je prostě koupí, ne😊
Psal jsem to vejš. Mladej úspešněj německej co já vim, bankéř, výhledově s rodinou. Starší chlápek, co měl celej život Golfy, byl s nima spokojenej, chce něco rychlejšího a zároveň si nechce přijít jako nevybouřený hovado s kšiltem dozadu. Furt vycházejme z toho, že je to Golf, žejo. Proč by to tudíž nemělo vypadat jako Golf, tomu nerozumim.
Psal jsem to vejš. Mladej úspešněj německej co já vim, bankéř, výhledově s rodinou. Starší chlápek, co měl celej život Golfy, byl s nima spokojenej, chce něco rychlejšího a zároveň si nechce přijít jako nevybouřený hovado s kšiltem dozadu. Furt vycházejme z toho, že je to Golf, žejo. Proč by to tudíž nemělo vypadat jako Golf, tomu nerozumim.
no jo ok :yes😒br />
o uspechu auta asi netreba pochybovat, najdu sa e😜erti... 😉
ale mat milion na auto tak golf R to nebude aj keby som zil sam ... to je vazne ulet golfik za milion bez rucnej a so start stop systemom a 1500 konmi ci kolko to ma ta skatula
o uspechu auta asi netreba pochybovat, najdu sa e😜erti... 😉
ale mat milion na auto tak golf R to nebude aj keby som zil sam ... to je vazne ulet golfik za milion bez rucnej a so start stop systemom a 1500 konmi ci kolko to ma ta skatula
Mohl bys mi (nám), prosím, sdělit, na co Golf R potřebuje tak nutně lankovou ruční brzdu? A proč tě tak irituje Stop-Start systém?
Pro mě je st/st systém hlavně zbytečný a vadí, že si nemůžu v menu zvolit možnost, aby se neaktivoval po každém znovu nastartování.
Presne, z toho ma ide rozhodiť, človek musí stále kontrolovať, či je to vypnuté. Tiež vadí, že sa motor začne vypínať pomerne skoro po štarte, keď olej ešte nie je úplne zohriaty, čo podľa môjho názoru motoru rozhodne neprospieva.
Mě se Golf R líbí z nabídky koncernových rychlých hatchů asi nejvíce, klidně mě za to sežertě >😁 >😁
Chybějící řádnou ruční brzdu, sterilní interiér, umírněný projev, to všechno co považuju za chyby současného Golfu GTI (nemá hot hatchovou jiskru, je tak na půlce cesty mezi sleeperem a divočinou) ,tady přerůstá v přednosti, ve spojení s vyšším výkonem a čtyřkolkou.Taková klidná síla. Moc se mi Rko líbí
Docela se divím, že nabízejí i manuál, podle mě se k Rku víc hodí automat a manuál k GTičku
Chybějící řádnou ruční brzdu, sterilní interiér, umírněný projev, to všechno co považuju za chyby současného Golfu GTI (nemá hot hatchovou jiskru, je tak na půlce cesty mezi sleeperem a divočinou) ,tady přerůstá v přednosti, ve spojení s vyšším výkonem a čtyřkolkou.Taková klidná síla. Moc se mi Rko líbí
Docela se divím, že nabízejí i manuál, podle mě se k Rku víc hodí automat a manuál k GTičku
Tak zhodneme sa snáď len na tej ručnej (to je naozaj blbosť), všetko ostatné vnímam presne opačne. Umiernený prejav považujem za klad GTI, predsalen je to univerzálny hotheč, kde sa tá temná stránka má prejaviť len na požiadanie a bežne má byť normálnym praktickým hatchom. Naopak u vrcholnej verzie modelu s výkonom 300 koní a dynamikou Porsche Cayman už vyžadujem aj trochu vizuálneho okorenenia. Btw. interiér GTI má ďaleko od sterility: malý športový zospodu skosený volant obšitý červenou niťou či nezameniteľné kárované športové sedadlá ho viditeľne odlišujú od bežných Golfov (ktoré majú už v základe stredovú konzolu natočenú k vodičovi, čo je rozhodne športovejšie poňatie, ako stredovo súmerné palubovky konkurencie). A krikľavo žlté pásy radšej prenechajme Meganu. A ani pri modeli R nie je dobré nedať možnosť voľby, nie každý má DSG rád, takže je dobre, že tam nechali manuál.
R má jednu nevýhodu. Prémiovou cenovku, ale prémiový není... stačí si do něj sednout. Dveře, panel, přístrojovka.... obyč. lépe vybavený Golf. Jen pěkný volant. V Ženevě mě moc nenadchnul.... ten pocit tam prostě není.
A s čím to porovnávaš? Rovnako výkonné STi je o hodne drahšie, vnútri ale vyzerá ako o triedu chudobnejšie auto. V porovnaní s Imprezou je interiér Golfu superprémiový. A keď už porovnávaš s prémiou, podľa môjho názoru tiež predčí konkurenčný M-B A45 AMG, ktorý je cenovo úúúplne inde. A ani v porovnaní s luxusnejším koncernovým bratom S3 sa nemá za čo hanbiť. Naopak 99% ľudí, i tých, ktorí inak Golf nemusia, uznávajú jeho kvality interiéru (materiály, spracovanie, celkový dojem kvality a hodnoty). Takže v tom vnímaní "obyčajnosti" či nedostatočnej kvality interiéru Golfu si osamotený.
V Ženevě jsem si sedl i do nové Imprezy WRX STI a ten interiér se hodně vylepšil.... kůže, prošívání i na dveřích, volant atp.
Ale stačilo třeba sednout do nového A 250 Sport 4Matic, které stojí jak ten Golf (5 dveří, automat) a člověk se cítil úplně jinak. Dotažená paráda. Ženeva je na tyhle věci super, že si člověk do většiny aut může sednout, ohmatat si je.... výborná zkušenost.
Koňový rozdíl no ok... ale VW a Mercedes, design, servisní paket (6x výměna drahých olejů), palivo 98 x 95... za ty peníze si VW mohl s Rkem více pohrát. Sportovní auto musí i vypadat....
Ale stačilo třeba sednout do nového A 250 Sport 4Matic, které stojí jak ten Golf (5 dveří, automat) a člověk se cítil úplně jinak. Dotažená paráda. Ženeva je na tyhle věci super, že si člověk do většiny aut může sednout, ohmatat si je.... výborná zkušenost.
Koňový rozdíl no ok... ale VW a Mercedes, design, servisní paket (6x výměna drahých olejů), palivo 98 x 95... za ty peníze si VW mohl s Rkem více pohrát. Sportovní auto musí i vypadat....
S A250 Sport "vytře podlahu" už GTIčko, viz srovnávačky. A interiér Ačka není celkově jeho velmi silná stránka, stačí přesednout do A3. Naopak u rychlých Golfů (GTI/R) je interier jednou z jejich nejsilnějších zbraní (včetně prostornosti). Nejen v tomto ohledu doporučuji srovnávačku v minulém 4x4 auto, kde (k Impreze) proti sobě postavili právě G7R a A 45AMG, no a pro A45AMG to srovnání dopadlo celkově docela neslavně.
Žádná srovnávačka GTI s A250 Sport 4Matic nebyla. V lednu měli jediný test Slováci a srovnávali spíše s A 45 AMG. Je to relativně nový typ. Co se interiéru týká, rovněž jsem byl v ženevě tento týden a než o tom mluvit a komentovat fotky, je lepší si to osobně vyzkoušet.
Golf má určitě lepší interiér než Octa RS a Cupra, nicméně podobný panel, tlačítka nic extra na přístrojovce nic, dveře bez jediného ozdobného prvku, sedačky průměr. Zvenku je to auto studené, bez emocí... bude dobré, ale nerozbuší se srdíčko.
Golf má určitě lepší interiér než Octa RS a Cupra, nicméně podobný panel, tlačítka nic extra na přístrojovce nic, dveře bez jediného ozdobného prvku, sedačky průměr. Zvenku je to auto studené, bez emocí... bude dobré, ale nerozbuší se srdíčko.
Bola porovnávačka GTI a A250, treba pogúgliť, bol to niektorý z nemeckých motoristických časopisov.
Tu máš hneď dve: jedna v AMS, kde GTI zvíťazilo nad A250, Focusom ST aj 125i: [odkaz]
a jedna v Auto Bilde, kde rovnako GTI porazilo A250: [odkaz]
Ja viem, že vlastná garáž atď., zmier sa ale s tým, že objektívne nie je Áčko nijak výnimočné auto, a to nielen v rámci prémie, ale nedokáže poraziť ani mainstreamového Golfa. 😉
a jedna v Auto Bilde, kde rovnako GTI porazilo A250: [odkaz]
Ja viem, že vlastná garáž atď., zmier sa ale s tým, že objektívne nie je Áčko nijak výnimočné auto, a to nielen v rámci prémie, ale nedokáže poraziť ani mainstreamového Golfa. 😉
V prvním případě to je jen A 250, v druhém A 250 Sport. Já samo mluvím o nové verzi A 250 Sport 4Matic. Ta je úplně někde jinde - 4x4. Test jsem našel jen zde😒br />
[odkaz]
K tomu testu udělal redaktor i pěkné video, kde je vidět přednosti 4x4... je na youtube
[odkaz]
K tomu testu udělal redaktor i pěkné video, kde je vidět přednosti 4x4... je na youtube
Ty vole, to A250 sport 4matic stojí toľko, čo Golf R! Teda výkon nižší ako GTI, ale cena na úrovni eRka, to je silná káva a takúto cenu Áčko nedokáže obhájiť ničím. :-!
R v 5 dvéřovém provedení s automatem je o něco dražší... ale to je VW vs. Mercedes. Tato verze je skutečné vymazlená. A je to prémie každým coulem. Navíc laděné výfuky, žádný sound actor do kabiny atp. Já bych mu dal asi přednost po tom, co jsem si oba prohlédl.
Vůbec se nedivím, že zrovna tobě by úplně stačilo jen tyto dva vozy prohlédnout a měl bys jasno, kterému bys dal přednost, dokonce jsem přesvědčený, že by ti stačil i pouhý obrázek. Dát předem přednost A250 Sport 4M před G7R, to opravdu nepotřebuje další komentář. Ze všemožných měřitelných parametrů se Golfu R vyrovná maxímálně svou pořizovací cenou, teda snad kromě reálné spotřeby. 😉
Píše člověk, který v těchto vozech ani neseděl, ani je neviděl, ale na základě obrázků na internetu se pouští do rozhodných soudů 😄.
Jel jsem s A250 Sport a později i s A45 AMG, takže o tom jak může jet A250 Sport 4M přesdstavu mám. Jízda s S3/GR a A250 S je nebe a dudy i poslepu, a to bez ohledu na počet poháněných náprav.
Možná, že přidání haldexu do A250 S z něj dělá úplně jiný, dosud nepoznaný svět. 😉
Opět srovnáváš jak tvrdíš 4kolku, s kterou jsi nejel, jelikož ji prodejci ještě nemají - Golf R a předokolku. Pokud by ses projel s A 45, asi bys nemluvil tak, jak mluvíš.
Můžu srovnat A45 AMG a S3 a ani s jedním z nich se A250 S přímo srovnat nedá... a ani to 4x4 (u A250 S) na tom nemůže celkově nic moc změnit.
Nesrovnávám značky, ale konkrétní produkty, proto nemám problém srovnat A45 AMG s S3/GR, což má větší smysl, než srovnávat S3/GR s A250 S 4M.
Nesrovnávám značky, ale konkrétní produkty, proto nemám problém srovnat A45 AMG s S3/GR, což má větší smysl, než srovnávat S3/GR s A250 S 4M.
Hoši, v Ženevě jsem byl taky. O hot hatchi neuvažuji. Ale uznávám, že jsou to zajímavá auta. Seděl jsem jak ve VW, tak MB. Zajímala mě Cupra i RS.
Cupra v interiéru je jak 10 let staré auto, RS velmi nenápaditá (děravá atrapa výfuku mě dostala, stejně jako žárovky místo diod v blinkrech). Extra mě nenadchnuly ani VW. Studené, málo rozdílu proti sériovkám s výjimkou ceny. Sportovní auto musí taky vypadat. A za mega chci prémiový pocit - ten prémiový pocit jsem měl u MB a Audi. Takže kdybych měl vybírat za mega, tak S3 sedan nebo 250 Sport 4 Matic. Krásné fára.
Líbilo se mi ale taky Subaru WRX STI jen podle spotřeby to zas nebude k použití na každý den. Auta co mají psanou 10 - 11, jezdí za 15 a to se nedá.
Cupra v interiéru je jak 10 let staré auto, RS velmi nenápaditá (děravá atrapa výfuku mě dostala, stejně jako žárovky místo diod v blinkrech). Extra mě nenadchnuly ani VW. Studené, málo rozdílu proti sériovkám s výjimkou ceny. Sportovní auto musí taky vypadat. A za mega chci prémiový pocit - ten prémiový pocit jsem měl u MB a Audi. Takže kdybych měl vybírat za mega, tak S3 sedan nebo 250 Sport 4 Matic. Krásné fára.
Líbilo se mi ale taky Subaru WRX STI jen podle spotřeby to zas nebude k použití na každý den. Auta co mají psanou 10 - 11, jezdí za 15 a to se nedá.
S novou Imprezou neviem, nepoznám, z fotiek sa však naozaj javí, že k zlepšeniu došlo. Dopredávaná Impreza je ale veľká bieda, to sa nedá porovnať ani s kritizovaným Focusom, nieto ešte s Golfom. A pochybujem, že medzigeneračne došlo k takému obrovskému zlepšeniu Imprezy, aby sa dotiahla na Golf.
S tým Áčkom ale kategoricky nesúhlasím. To auto nemá interiér hodný svojej cenovky a Golf sa pri ňom nielenže nemá za čo hanbiť, podľa mňa dokonca pôsobí hodnotnejšie. Prvotný dojem, keď som prvýkrát sadol do Golfu GTI, bol: paráda, tu tie peniaze naozaj cítiť, na každom detaile v interiéri. Predtým skúšaný Focus ST s podobnou cenovkou bol o triedu horší (a to hovorím z pozície veľkého fanúšika Focusu).
A ešte k cene Rka: v kontexte bežných kompaktov je vysoká, ale ukáž mi rovnako výkonné auto, ktoré stojí menej. Métu 300 koní dosahuje len S3, A45, 135i a STi. Všetko o ticíce, resp. desaťtisíce eur drahšie autá. Takže Rko je v podstate super deal. 😉
S tým Áčkom ale kategoricky nesúhlasím. To auto nemá interiér hodný svojej cenovky a Golf sa pri ňom nielenže nemá za čo hanbiť, podľa mňa dokonca pôsobí hodnotnejšie. Prvotný dojem, keď som prvýkrát sadol do Golfu GTI, bol: paráda, tu tie peniaze naozaj cítiť, na každom detaile v interiéri. Predtým skúšaný Focus ST s podobnou cenovkou bol o triedu horší (a to hovorím z pozície veľkého fanúšika Focusu).
A ešte k cene Rka: v kontexte bežných kompaktov je vysoká, ale ukáž mi rovnako výkonné auto, ktoré stojí menej. Métu 300 koní dosahuje len S3, A45, 135i a STi. Všetko o ticíce, resp. desaťtisíce eur drahšie autá. Takže Rko je v podstate super deal. 😉
Impreza v reálu vypadá lépe než na fotkách, interiér se mi líbil, sportovně zdobený, včetně dveří. Změnila se k nepoznání. Naopak nový faceliftovaný Focus mě v Ženevě nenadchnul. Co se Áčka týká, seděl jsem ve verzi, o které se tu mluví, měli ji tam v provedení A i CLA (250 Sport 4 Matic)... a je to krása... "diamantová" maska, brzdy, disky, přístrojovka v kůži, červené prošívání všude možně, červené pásy i dekory na blatnících. Když k tomu připočtu laděné výfuky a přední nápravu z AMG.... bude to asi hodně dobrý hot hatch s pohonem 4x4 ... a s tímto pohonem na něj samo žádná předokolka nemá (mokro, sníh, výjezdy atp.).
Ako písal wl, A250 nie je súper pre GTI, nie je to v podstate ešte hotheč a v porovnávačke tvrdo prehral s GTI.
Nemluvím o A 250, ale o A 250 Sport 4Matic, což je nová verze. Hodně upravená a hlavně s 4x4. Tady není GTI soupeř podle mého názoru. Ono je nejlepší ta auta vidět a sednout si do nich.
Tak jasné, že 4x4 nie je súper pre GTI, čo je predokolka. Ako som už ale písal, predokolkové A250 za GTIčkom nestíha v žiadnom teste.
Btw. hoci je to na prvý pohľad absurdné, vo viacerých porovnávačkách stálo proti sebe A45 AMG a GTI Performance a to GTI si viedlo prekvapivo dobre, rozhodne lepšie, ako by papierové parametre napovedali. Preto som presvedčený, že Rko bude schopné plnohodnotne AMGčku konkurovať a možno (taká trúfalosť) ho i poraziť. 😉
Btw. hoci je to na prvý pohľad absurdné, vo viacerých porovnávačkách stálo proti sebe A45 AMG a GTI Performance a to GTI si viedlo prekvapivo dobre, rozhodne lepšie, ako by papierové parametre napovedali. Preto som presvedčený, že Rko bude schopné plnohodnotne AMGčku konkurovať a možno (taká trúfalosť) ho i poraziť. 😉
V čem? V kvalitě, možná. Design sotva - u Golfu je exteriér i interiér chladný a nudný. Prestiži? To nejsou soupeři. R se dělá na lince, AMG ručně.
Že se vyrábí "ručně", je bohužel nejvíc poznat na tuzerských polepech edition one.
P.S. Mimochodem mrkni na poslední TG, z trojice A45 AMG/M135i/GGTI Perform, šel i tam nejdřív "z kola ven" A45 AMG... a je snad jasné, že k vůli nedostatku rychlosti/výkonu to rozhodně nebylo.
P.S. Mimochodem mrkni na poslední TG, z trojice A45 AMG/M135i/GGTI Perform, šel i tam nejdřív "z kola ven" A45 AMG... a je snad jasné, že k vůli nedostatku rychlosti/výkonu to rozhodně nebylo.
Netestovali jej, nicméně by je oba potřel. Kdybys jen nestudoval web a konečně vyjel do Švýcarska se na ta auta podívat, věděl bys, že polepy má jen na přání edice 1.
U AMG každý motor vyrábí jeden technik a k ruce má jednoho asistenta. Skládá ho díl po dílu, žádná linka. Každý motor se hlídá a eviduje, vedou se statistiky špičkových techniků v Affalterbachu, který vyrábí kvalitnější motory. Motor pak jde na zkušebnu, kde se žhaví a "zajíždí" a testuje... takže ve skutečnosti již zákazník dostává zajetý vůz. Ale to je něco, co se musí vidět a zažít, aby člověk ocenil a pochopil. A samo to něco stojí, proto jsou dražší. Podle hesla Das Beste oder nichts. Což není kritika Golfu... ten je jistě dobrý.
U AMG každý motor vyrábí jeden technik a k ruce má jednoho asistenta. Skládá ho díl po dílu, žádná linka. Každý motor se hlídá a eviduje, vedou se statistiky špičkových techniků v Affalterbachu, který vyrábí kvalitnější motory. Motor pak jde na zkušebnu, kde se žhaví a "zajíždí" a testuje... takže ve skutečnosti již zákazník dostává zajetý vůz. Ale to je něco, co se musí vidět a zažít, aby člověk ocenil a pochopil. A samo to něco stojí, proto jsou dražší. Podle hesla Das Beste oder nichts. Což není kritika Golfu... ten je jistě dobrý.
Číst umíš? Víš co znamená, když napíšu doslova: "...na tuzerských polepech edition one."? A víš o tom, že "edition one" (anglicky) je "edice 1" (česky)? :😉
Takže pokud si jel do Ženevy hlavně proto, abys zjistil, že ty polepy má jen "edice 1", mohl sis ušetřit cestu a zeptat se na to třeba mě.
O AMG jsem se od tebe taky nic nového nedozvěděl, ale i tak děkuji za pokus o ("marketingovou") přednášku. 😉
Takže pokud si jel do Ženevy hlavně proto, abys zjistil, že ty polepy má jen "edice 1", mohl sis ušetřit cestu a zeptat se na to třeba mě.
O AMG jsem se od tebe taky nic nového nedozvěděl, ale i tak děkuji za pokus o ("marketingovou") přednášku. 😉
Ty jo... to je pěkný protimluv... bestie a z Wolfsburku... jak může být bestiální něco uťáple vypadající a konzervativní? >😒] (jinak je to asi fajn rychlé auto)
Neskutečná kára.300PS,zrychlení z 0-100km/h za 4.9s.a to všechno z dvoulitru.Co dodat.Korejci se budou muset ještě hodně učit.
1. drahe a nezmyselne premotorovane "bezne" auto
2. chyba rucna brzda
3. imitacia karbonu posobi smiesne
4. start/stop system je fail... nechyba tu
5. dizajn nuda nuda nuda..... emocie 0 bodov.. na urovni kia pride z r 93 [odkaz] .. ako vidime tiez z nej super auto nespravime, ked dizajn je out
6. mensi kufor voci klasickemu golfu.... u 5D hatcha je to vcelku nie zbytocny faktor
7. vysoka spotreba... 6,9L je neskutocny vtip... tak malo nezerie ani HTP fabia.. realne to bude jazdit za 8,5L a pri sportovej jazde za 10-11L
2. chyba rucna brzda
3. imitacia karbonu posobi smiesne
4. start/stop system je fail... nechyba tu
5. dizajn nuda nuda nuda..... emocie 0 bodov.. na urovni kia pride z r 93 [odkaz] .. ako vidime tiez z nej super auto nespravime, ked dizajn je out
6. mensi kufor voci klasickemu golfu.... u 5D hatcha je to vcelku nie zbytocny faktor
7. vysoka spotreba... 6,9L je neskutocny vtip... tak malo nezerie ani HTP fabia.. realne to bude jazdit za 8,5L a pri sportovej jazde za 10-11L
Nepasl jsi to tady už jednou? 8-s :no:
doplnam nejake info.... nejake dojmy.... vobec mi to auto netrha zily , bohvie preco... a fakt ani 1000 koni by moj nazor nezmenilo..... ok v poriadku, dnes som uz pri tejto diskusii povedal co som chcel.. stacilo .
😉 :yes:
😉 :yes:
Myslím, že jsi dobře shrnul zástupné důvody těch, co si Golf R nikdy nekoupí, dokonce si nekoupí vůbec žádný Golf. Ještě si odpověz na otázku, proč máš nutkavou potřebu diskutovat právě pod Golfem, když do této skupiny evidentně patříš. 😄
PS: Doufám, že u Kia Pro_Cee'd GT ti také tak zoufale chybí ruční brzda.
PS: Doufám, že u Kia Pro_Cee'd GT ti také tak zoufale chybí ruční brzda.
Také mam pocit,že lidé co velebí Ceed GT a pak pomlouvají Golfa R to mají trochu zmatený.
se Ceedem GT jsem jel a musím říct, že mě mile překvapil. Tedy překvapil v rámci očekávaného. Auto je příjemný, jde krásně za volantem a 204 koní (nebo kolik vlastně) s tím slušně hýbe. Za ty peníze supr. Když ale budu chtít opravdu sportovní jízdu, je to přeci jen ještě dost málo. S GVII R jsem zatím nejel, ale v průběhu tohoto měsíce pojedu, takže to tu hlavně pro zoufalce s nickem KIA-world napíšu. Bez emocí, bez přehánění. Stejně tak, jako jsem, snad objektivně řekl, že Ceed GT není vůbec špatný auto.
3. Ani nevím, co to má být. VW tomu říká Carbon Touch. Že by tedy otisk používané tkaniny?
4. S/S má dnes bohužel i Porsche. Nic s tím nenaděláš. Na jeho deaktivaci může stačit přepnutí do sportovního režimu, což je lepší než nic.
6. Zmenšil se snad jen prostor pro rezervu (můžeš mít jen "galusku", ne plnohodnotnou), kufr samotný je pořád stejný. Zásadnější rozdíl je, že je rezerva pro R myslím povinná.
7. Konzumovat pohonné hmoty bude podle toho, jak ho budeš popohánět. Tyhle motory umí jezdit s až neuvěřitelně nízkou spotřebou, když po nich prakticky nic nechceš. Šílenec by se možná dostal ke 3 litrům po okreskách. Na takovou jízdu si R nikdo nekoupí, ale výkon je to pořád úctyhodný.
4. S/S má dnes bohužel i Porsche. Nic s tím nenaděláš. Na jeho deaktivaci může stačit přepnutí do sportovního režimu, což je lepší než nic.
6. Zmenšil se snad jen prostor pro rezervu (můžeš mít jen "galusku", ne plnohodnotnou), kufr samotný je pořád stejný. Zásadnější rozdíl je, že je rezerva pro R myslím povinná.
7. Konzumovat pohonné hmoty bude podle toho, jak ho budeš popohánět. Tyhle motory umí jezdit s až neuvěřitelně nízkou spotřebou, když po nich prakticky nic nechceš. Šílenec by se možná dostal ke 3 litrům po okreskách. Na takovou jízdu si R nikdo nekoupí, ale výkon je to pořád úctyhodný.
1. nic levnejsiho s touto dynamikou nesezenes. Nejvsestrannejsi hatchback na trhu bez ohledu na cenu.
2. u haldexu ma pouziti rucni brzdy smysl jen a pouze pri projizdeni vracecky zasypane snehem. Ve vsech ostatnich rezimech prevazuji vyhody tohoto reseni.
3. jediny vyrobce, ktery v teto cenove kategorii nepouziva imitace je Audi. Navic vedle Asiaty hojne pouzivane stribrenky pusobi tato imitace jeste nanejvys vkusne.
4. S/S si vypnes v modu Individual
5. K charakteru toho auta mi ten design vcelku pasuje.
6. Stale praktictejsi nez u prime konkurence.
7. Na auto schopne zrychlit na stovku pod pet vterin to je veskrze dobry vysledek, respektive vyrazne drazsi konkurence na tom neni jinak.
2. u haldexu ma pouziti rucni brzdy smysl jen a pouze pri projizdeni vracecky zasypane snehem. Ve vsech ostatnich rezimech prevazuji vyhody tohoto reseni.
3. jediny vyrobce, ktery v teto cenove kategorii nepouziva imitace je Audi. Navic vedle Asiaty hojne pouzivane stribrenky pusobi tato imitace jeste nanejvys vkusne.
4. S/S si vypnes v modu Individual
5. K charakteru toho auta mi ten design vcelku pasuje.
6. Stale praktictejsi nez u prime konkurence.
7. Na auto schopne zrychlit na stovku pod pet vterin to je veskrze dobry vysledek, respektive vyrazne drazsi konkurence na tom neni jinak.
Audi nepoužívá imitace? Takže ta palubka v RS4 je opravdu carbonová? [odkaz]
Kde vidíš karbonovou palubku? Vidím pouze karbonové dekorační lišty (+ středový tunel mezi předními sedačkami) a ty z karbonu být mohou, na rozdíl třeba od laciné imitace v A45 AMG. A i imitace se dá udělat opticky dokonale, stejně jako naopak.
K bodu 1. dynamikou bude určitě lepší nová Cupra (o 20hp míň, ale taky a hlavně o ca. 160kg míň) a za ca. 300K míň. Čili se opakuje situace Golf VI R a Scirocco R, kdy na světlech sice měl R Golf lepší start, ale všude jinde neměl v pružném zrychlení oproti Sciroccu R šanci. Navíc co se týče nové Cupry, tak ta bude lepší nebo stejně dobrá evidentně i v zatáčkách....
1) souhlasim, 1mil za golf je i na mne dost (a zjevne i na Nemce, na cestach potkavam nespocet Audi S3, ale Golf R v minule generaci poskromnu) Btw. ma tu nekdo cisla prodeju posledni gen Golfu R vs. Audi S3?.
2) souhlasim, ale kdyz ji clovek nenajde ani v Porsche Boxster tak v tomto Golfu je to ten nejmensi problem
3) vec nazoru
4) fail jen pokud nejde trvale vypnout, jinak ho tam mile rad preziju
5) nuda to je, ale zvlast v evrope ona nuda prodava jak u VW tak u Audi. Muj salek kavy to neni, ale chapu ze golf jednoduse vypada jako golf.
6) hatchbag je prakticky z principu, mensi kufr nevadi
7) ktere stejne/podobne vykone auto bude zrat min? Tipnul bych si jen na M135i, ikdyz ma R6 tak tam spotrebu vsichni chvali. Realne s tim za 8,5L bude jezdit leda asketa. Obecne pod 10L jen dlouhe presuny a neni na tom nic spatne, 300k auto si takovou spotrebu klidne obhaji.
2) souhlasim, ale kdyz ji clovek nenajde ani v Porsche Boxster tak v tomto Golfu je to ten nejmensi problem
3) vec nazoru
4) fail jen pokud nejde trvale vypnout, jinak ho tam mile rad preziju
5) nuda to je, ale zvlast v evrope ona nuda prodava jak u VW tak u Audi. Muj salek kavy to neni, ale chapu ze golf jednoduse vypada jako golf.
6) hatchbag je prakticky z principu, mensi kufr nevadi
7) ktere stejne/podobne vykone auto bude zrat min? Tipnul bych si jen na M135i, ikdyz ma R6 tak tam spotrebu vsichni chvali. Realne s tim za 8,5L bude jezdit leda asketa. Obecne pod 10L jen dlouhe presuny a neni na tom nic spatne, 300k auto si takovou spotrebu klidne obhaji.
Golfů R se v Německu prodá 2,1% (2011), ze všech prodaných Golfů, což je cca 5000 ks. GTD 4,5% GTI 6,2%. Kolik je S3 netuším, ale může to to být podobné číslo jako 130i, kterých se v Německu prodávalo (2009) 6% z prodaných 1er, tedy asi 3000 ks ročně.
no a proto bych GVII R určitě chtěl, protože se chci odlišovat. Jinými slovy, bude zceela nepravděpodobný, že na silnici potkáš stejný auto. A to mě teda docela vyhovuje. Když vidím naproti jít chlapa, co má něco výrazně stejnýho na sobě jako já, připadám si, jak *. S autama to samozřejmě nelze brát stejně.
1. cena je více než dobrá, vzhledem k tomu, že 300-koňové Audi S3 se stejnou technikou stojí o 200 tis více+má dražší příplatky
2.naprostý souhlas, kdyby byl jen automat nevadilo by,ale s manuálem je to fail
3.jsou dražší auta s horšími imitacemi, i když asi to tam fakt nemá co dělat
4. je to kravina,ale dá se vypnout
5.design je subjektivní,mě se líbí ,i když to nejsou žádné vizuální orgie, proti standartnímu Golfu je o dost hezčí
6.kufr je dostačující, kdo chce vozit krámy Golfa R si fakt nekupuje
7.300 koní,dvoulitr turbo, kdo si myslí, že fakt jezdí za 7 je na palici.O spotřebě dneska lže 90% výrobců aut, čím silnější auto tím větší lži.To není chyba Rka...
Nežeru každou kravinu co vyleze z koncernu,ale tohle auto mi přijde fakt dobrý a po právu nejlepší Golf..Objektivně tomu autu nic nechybí
2.naprostý souhlas, kdyby byl jen automat nevadilo by,ale s manuálem je to fail
3.jsou dražší auta s horšími imitacemi, i když asi to tam fakt nemá co dělat
4. je to kravina,ale dá se vypnout
5.design je subjektivní,mě se líbí ,i když to nejsou žádné vizuální orgie, proti standartnímu Golfu je o dost hezčí
6.kufr je dostačující, kdo chce vozit krámy Golfa R si fakt nekupuje
7.300 koní,dvoulitr turbo, kdo si myslí, že fakt jezdí za 7 je na palici.O spotřebě dneska lže 90% výrobců aut, čím silnější auto tím větší lži.To není chyba Rka...
Nežeru každou kravinu co vyleze z koncernu,ale tohle auto mi přijde fakt dobrý a po právu nejlepší Golf..Objektivně tomu autu nic nechybí
, která v případě R-kových Golfů přeci začíná dříve než ve čtvrté generaci a R32. Co takhle třetí generace a legendární VR6, jejíž popularitě se žádná následující generace už nevyrovnala... (!?)
Jasně, ale VR6ka nebyl (myslím samotným názvem/označení verze pro zákzníky) eRkový Golf, ale VéeR(šest)kový...
V textu článku je to napsáno tak, že se tomu nedá doslova nic moc vytknout.
K textu bych měl osobně jiné dvě poznámky😒br /> 1. 19" kola lze mít (za příplatek) nejen v odlišném . designu, ale i (za menší příplatek) ve shodném designu s 18"kama.
2. Ani 😁S+ nemá nic přímo společného s diferenciály na nápravách (viz text)a kolo s menší adhezí je přibržďováno pomocí brzdového systému.
P.S. A co se týče popularity, srovnej si dobovou cenu G3VR6 (nejčastěji s FWD) s G4R32, která měla být v podstatě "kusovkou" na závěr produkce G4, tedy něco jako modely RS u Audi.
V textu článku je to napsáno tak, že se tomu nedá doslova nic moc vytknout.
K textu bych měl osobně jiné dvě poznámky😒br /> 1. 19" kola lze mít (za příplatek) nejen v odlišném . designu, ale i (za menší příplatek) ve shodném designu s 18"kama.
2. Ani 😁S+ nemá nic přímo společného s diferenciály na nápravách (viz text)a kolo s menší adhezí je přibržďováno pomocí brzdového systému.
P.S. A co se týče popularity, srovnej si dobovou cenu G3VR6 (nejčastěji s FWD) s G4R32, která měla být v podstatě "kusovkou" na závěr produkce G4, tedy něco jako modely RS u Audi.
Já bych se na gramatiku vykašlal😄
VR6 do R-kové řady svým charakterem patří, i když má před R ještě V, stejně tak jako má R32 zase za R dvě čísla. Prostě VR6 - R32 - R >😒]
VR6 do R-kové řady svým charakterem patří, i když má před R ještě V, stejně tak jako má R32 zase za R dvě čísla. Prostě VR6 - R32 - R >😒]
Ale neboli tie motory (VR6 v G 3 a R32 v G4/5) technicky príbuzné? Myslím, že oba mali konfiguráciu VR6, teda vidlicový motor s malým uhlom rozovretia valcov (15°), čím pôsobil ako radový motor, teda odtiaľ to pôvodné označenie VR6 (ktoré neskôr prestal VW používať). Takže tá nadväznosť tam je.
Dyť píšu, že tam není návaznost především z hledisky názvu (nikoli v uspořádání válců), ale Golf s motorem VR6 2.8 se nabízel i ve 4. g., akorát z názvu vypustili to R, takže se neznačil jako VR6, ale jako V6, i když měl dál uspořádání VR.
Objemem/výkonem motoru, cenou, celkovou dobou produkce i charakterem tak byl nástupcem G3VR6 mnohem víc právě G4V(R)6. G4R32 už byl naopak (tím vším jmenovaným) poněkud jinde.
G3 VR6 - 2.8/2.9 - 128kW/140KW, 01/92 - 12/97 (72 měsíců)
G4 V(R)6 - 2.8 - 150kW 06/99 - 08/03 (51 měsíců)
G4 R32 - 3.2 - 177kW 12/02 - 08/03 (9 měsíců)
Co se týče srovnání G4R32 a G5R32, tak tam byla podobnost zejména objemem/výkonem motoru a použitím 4x4 (výhradně), ale charakterem byla G4R32 "ultimativnějším"/ostřejším hh, kdežto G5R32 více "GéTéčkovým".
Objemem/výkonem motoru, cenou, celkovou dobou produkce i charakterem tak byl nástupcem G3VR6 mnohem víc právě G4V(R)6. G4R32 už byl naopak (tím vším jmenovaným) poněkud jinde.
G3 VR6 - 2.8/2.9 - 128kW/140KW, 01/92 - 12/97 (72 měsíců)
G4 V(R)6 - 2.8 - 150kW 06/99 - 08/03 (51 měsíců)
G4 R32 - 3.2 - 177kW 12/02 - 08/03 (9 měsíců)
Co se týče srovnání G4R32 a G5R32, tak tam byla podobnost zejména objemem/výkonem motoru a použitím 4x4 (výhradně), ale charakterem byla G4R32 "ultimativnějším"/ostřejším hh, kdežto G5R32 více "GéTéčkovým".
Vlastne máš pravdu, ja som nejak opomenul prítomnosť verzie 2,8 VR6 v Golfe 4, ktorá bola najbližšie predchádzajúcej VR6ke (spolu s motorom VR5 to myslím bola dosť okrajová záležitosť). Verzia R32 so šesťvalcom prevŕtaným na 3,2 litra mala pozíciu športového modelu rady (keď GTI 4. generácie bolo omylom, ktorý ani fanúšikovia VW nikdy neuznávali).
Pro srovnání😒br />
BMW M135i: 1 135 000Kč
Nissan 370Z: 911 000Kč
No, můj favorit se samosvorným předním i zadním diferenciálem, který si na nic nehraje, je zde😒br />
Subaru WRX STi 5D HB: 1 069 000Kč
[odkaz]
[odkaz]
😄
PS Subaru má záruku 5 let nebo 200 tis. km. Po pěti letech už bude Golf na odpis 😉
BMW M135i: 1 135 000Kč
Nissan 370Z: 911 000Kč
No, můj favorit se samosvorným předním i zadním diferenciálem, který si na nic nehraje, je zde😒br />
Subaru WRX STi 5D HB: 1 069 000Kč
[odkaz]
[odkaz]
😄
PS Subaru má záruku 5 let nebo 200 tis. km. Po pěti letech už bude Golf na odpis 😉
Tak se někdy podívej do servisního plánu toho subaru, abys pak nebyl překvapený, že ho za těch pět let, zaplatíš skoro dvakrát. 😉
jj, někdo jezdí do servisu preventivně a někdo opravuje 😄
Hledat servisní plán se mi nechce, jestli ho máš, tak uveď odkaz..
A nejlépe porovnání s tím Golfem 😉
Hledat servisní plán se mi nechce, jestli ho máš, tak uveď odkaz..
A nejlépe porovnání s tím Golfem 😉
No, jde vidět, že o problému moc nevíš a plakát STička ti tak maximálně visí nad pelestí. >😒] :yes:
"Po pěti letech už bude Golf na odpis" - marné přání otcem myšlenky...
Já si rozhodně nic takového nepřeji!
Jen nevěřím 300k z 2.0TSI..
PS Některé firmy deklarují spolehlivost reklamou a některé zárukou 😄
Jen nevěřím 300k z 2.0TSI..
PS Některé firmy deklarují spolehlivost reklamou a některé zárukou 😄
A já říkám, dlouhá záruka je proto, protože je a bude potřeba. 😉
Spíš bych nevěřil 300k u STI, kvůli problémům s písty upravovali soft, dávali níž omezovač a o chloupek snižovali výkon.
Smiř se s tím, že modla už není, co bývala a Golf by byl rychlejší, protože motor u STI v sérii je tupý.
Smiř se s tím, že modla už není, co bývala a Golf by byl rychlejší, protože motor u STI v sérii je tupý.
A 300HP z 2.0 u Subaru ti nevadí ?
Tak za prvé - Subaru WRX STi má motor 2,5 litru.
A za druhé - neslyšel jsem nic o problémech s motory Subaru (narozdíl od problémů VW s TSI) 😉
A za druhé - neslyšel jsem nic o problémech s motory Subaru (narozdíl od problémů VW s TSI) 😉
Tak kamarád vyměnil v dvouleté záruce snad všechno, včetně celého motoru a kuriozních dílů typu výfuk... a pak šlo auto z domu. Je fakt že to moc nešetřil.
DonVito: to je vtip?! Subaru je profláknuté průserama s motory 2,5 v STI, s TSI si nemají co vyčítat.
2.0 se k nám nedováží, ale je to ten spolehlivější motor pro WRX STI.
2.5 co se dováží k nám má problémy a právníci z něj mají radost.
[odkaz]
[odkaz]
2.5 co se dováží k nám má problémy a právníci z něj mají radost.
[odkaz]
[odkaz]
Díky za ten druhý odkaz Hame 😄
[odkaz]
Příčiny poruch máš zde 😄 😒br />
Engine rev limits being constantly exceeded due to over speeding
Vehicles being un-officially modified outside the design brief of the engine (unit is designed for around 300 BHP or 330 BHP in the case of the STI 330S, not more)
Track use (racing, time trials, rallying etc)
Incorrect maintenance procedures, causing engines to be run with insufficient or contaminated lubricating oils
Use of incorrect fuel grade (RON)
Unofficial "grey" Imports of undetermined specification, ie. not supplied by Subaru (UK)
Pro jistotu překlad z Google😒br /> Rev motoru limity neustále překročena kvůli překročení povolené rychlosti
Vozidla jsou un-oficiálně změněn mimo designu krátké motoru (jednotka je určena pro asi 300 BHP nebo 330 BHP v případě STI 330S, ne více)
Použití Track (závodní, časovky, uzdravovat atd.)
Nesprávné postupy údržby, které způsobují motory, které mají být provozovány s nedostatečnými nebo znečištěných mazacích olejů
Použití nesprávného druhu paliva (RON)
Neoficiální "šedý" dovoz neurčitého specifikace, tzn. není součástí dodávky Subaru (UK)
Myslím, že to je celkem vyčerpávající.
Ale pořád nevím, co je na tom motoru špatně.
Máš pravdu pouze zde: píše se o problémovém motoru Cosworth se 400 koňma😒br /> You may be aware of a recent joint venture between Subaru (UK) and Cosworth in the development of the Impreza CS400 producing 400 BHP and 375 ft/lbs of torque.
Tady zřejmě udělali soudruzi v GB chybu..
Motor vyladili na 400k.
Na standardním motoru Subaru WRX bylo a je VŠE v pořádku! :yes😒br />
Takže by bylo dál dobré NEsrovnávat STi s TSI 😄
Na TSI toho bylo prokazatelně špatně už hodně věcí, odkazy snad uvádět nemusím.
Jestli máš nějaký odkaz na opravdový problém Subaru, sem s ním!
Já jsem vyslovil obavu, že motor TSI (standardně 220k) vyladěný na 300k bude poruchový 😄
PS Když si koupíš jetý WRX STi, tak musíš počítat se vším 😉
PPS K tomu prvnímu odkazu - v USA se můžeš soudit o co chceš. To nic neznamená. Toyota musela / musí platit pokuty, náhrady přestože se žádný problém nikdy neprokázal..
[odkaz]
Příčiny poruch máš zde 😄 😒br />
Engine rev limits being constantly exceeded due to over speeding
Vehicles being un-officially modified outside the design brief of the engine (unit is designed for around 300 BHP or 330 BHP in the case of the STI 330S, not more)
Track use (racing, time trials, rallying etc)
Incorrect maintenance procedures, causing engines to be run with insufficient or contaminated lubricating oils
Use of incorrect fuel grade (RON)
Unofficial "grey" Imports of undetermined specification, ie. not supplied by Subaru (UK)
Pro jistotu překlad z Google😒br /> Rev motoru limity neustále překročena kvůli překročení povolené rychlosti
Vozidla jsou un-oficiálně změněn mimo designu krátké motoru (jednotka je určena pro asi 300 BHP nebo 330 BHP v případě STI 330S, ne více)
Použití Track (závodní, časovky, uzdravovat atd.)
Nesprávné postupy údržby, které způsobují motory, které mají být provozovány s nedostatečnými nebo znečištěných mazacích olejů
Použití nesprávného druhu paliva (RON)
Neoficiální "šedý" dovoz neurčitého specifikace, tzn. není součástí dodávky Subaru (UK)
Myslím, že to je celkem vyčerpávající.
Ale pořád nevím, co je na tom motoru špatně.
Máš pravdu pouze zde: píše se o problémovém motoru Cosworth se 400 koňma😒br /> You may be aware of a recent joint venture between Subaru (UK) and Cosworth in the development of the Impreza CS400 producing 400 BHP and 375 ft/lbs of torque.
Tady zřejmě udělali soudruzi v GB chybu..
Motor vyladili na 400k.
Na standardním motoru Subaru WRX bylo a je VŠE v pořádku! :yes😒br />
Takže by bylo dál dobré NEsrovnávat STi s TSI 😄
Na TSI toho bylo prokazatelně špatně už hodně věcí, odkazy snad uvádět nemusím.
Jestli máš nějaký odkaz na opravdový problém Subaru, sem s ním!
Já jsem vyslovil obavu, že motor TSI (standardně 220k) vyladěný na 300k bude poruchový 😄
PS Když si koupíš jetý WRX STi, tak musíš počítat se vším 😉
PPS K tomu prvnímu odkazu - v USA se můžeš soudit o co chceš. To nic neznamená. Toyota musela / musí platit pokuty, náhrady přestože se žádný problém nikdy neprokázal..
Jistě, podle stanoviska automobilky, které jsi ocitoval je vždycky, všechno v pořádku a za problémy si mohou zákazníci, tak jako u Nissanu GTR se moc rychle rozjížděli a rozpadaly se jim diferenciály a převodovky, tak jako u Toyoty zákazníci neumí šlapat na plynový pedál a schválně jej drží třeba hodinu na podlaze a ohrožují sebe a i další lidi na dálnici dokud nenabourají, prostě japonské firmy nemají žádné problémy, to jenom zákazníci jsou trubky. Obehraná písnička.
No to je dilema. Impreza je moja srdcovka už od pubertálnych čias (vtedy ešte s označením WRC, neskôr WRX a STi). Modrá metalíza, zlaté disky a krídlo na kufri, to je legendárna kombinácia. Ak by som ale dnes vyberal medzi STi a Golfom R, zvolil by som napriek všetkým sympatiám k Impreze Golfa.
Dôvod? Napriek rovnakému výkonu lepšia dynamika, pre mňa prijateľnejšie tvary, ako podivný kórejský dizajn poslednej generácie, na ktorú odkazuješ (nová generácia toto z veľkej časti rieši) a hlavne interiér o dve generácie pozadu a kvalitatívne/materiálovo o triedu nižšie. Plus Golf R - hoci sám je dosť drahý - je podstatne lacnejší, ako STi. Takže tu mám legendu STi vs. nudného Golfa R s rovnakým výkonom, lepšou dynamikou, krajším exteriérom a podstatne lepším interiérom za nižšiu cenu. Nostalgia bokom, volil by som eRko.
Dôvod? Napriek rovnakému výkonu lepšia dynamika, pre mňa prijateľnejšie tvary, ako podivný kórejský dizajn poslednej generácie, na ktorú odkazuješ (nová generácia toto z veľkej časti rieši) a hlavne interiér o dve generácie pozadu a kvalitatívne/materiálovo o triedu nižšie. Plus Golf R - hoci sám je dosť drahý - je podstatne lacnejší, ako STi. Takže tu mám legendu STi vs. nudného Golfa R s rovnakým výkonom, lepšou dynamikou, krajším exteriérom a podstatne lepším interiérom za nižšiu cenu. Nostalgia bokom, volil by som eRko.
:yes: mám velmi podobný názor!
A to SUBARU mám moc rád..
Cena , design a interier je problém japonského auta.
A to SUBARU mám moc rád..
Cena , design a interier je problém japonského auta.
Bylo by potřeba porovnat, jak funguje u Rka ta 4x4. Impreza bývala dost nekompromisní sportovní náčiní a nechala si líbit i drsné okruhové zacházení, šotolinu, polňačku... možná Golf podceňuju, ale při podobně drsném stylu bych o něj měl docela strach.
Áno, tento argument beriem, tiež by som skôr veril históriou overenej spoľahlivosti a robustnosti pohonu od Subaru, ako sofistikovanej a komplikovanej techniky v eRku. Ak by som ale neplánoval využívať auto spôsobom, aký uvádzaš (drsné okruhové zaobchádzanie, šotolina...), ale ako auto na bežné jazdenie s občasným zablbnutím si, šiel by som do toho Golfa.
R opravdu není Impreza. Otázka však je, jestli schopnosti Imprezy potřebuješ/ chceš. Dokud se budeš držet asfaltu a auto nebudeš nějak zvlášť drtit, mělo by R fungovat dobře. Může zvládnout víc, ale podle mne na to není navržené (nemá to vysokou prioritu při vývoji) a je otázka, jak dobře to bude snášet.
Řekl bych, že to bude podobné jako s některými SUVéčky, která překvapivě v terénu zvládnou docela dost, ale na každodenní takový provoz nejsou stavěná. Takže když dáš R-ku čas od času "sodu", nejspíš nebude problém. Častější takové ježdění ale asi nebude snášet stejně dobře jako ta Impreza. Z mé strany je to ovšem čistě teoretická úvaha. 😉
To mi připomíná SUV roku 2014 Motor Trendu. Měli tam Grand Santa Fe (v USA jen Santa Fe) a vyřadili ho čistě proto, že během týdne a necelých 3 tisíc kilometrů šlo ze slušně postaveného na "šrot". 😄
Vidím to podobně. Zase tolik lidí o to nestojí a není to zadarmo. Pěkný okruh, proč ne. Maximálně to auto nebude zábavné a rychle mu dojde dech. Stačí dodržet patřičnou údržbu a nepřehánět to. Ale do něčeho ve stylu rallye bych se s tím nepouštěl.
Vidím to podobně. Zase tolik lidí o to nestojí a není to zadarmo. Pěkný okruh, proč ne. Maximálně to auto nebude zábavné a rychle mu dojde dech. Stačí dodržet patřičnou údržbu a nepřehánět to. Ale do něčeho ve stylu rallye bych se s tím nepouštěl.
Jistá nenápadnost a obyčejnost je právě jedním z největších benefitů, co si člověk může přát... Relativně běžný auto rychlejší než 95% účastníků silničního provozu. Ten pocit, že o brutálnosti toho auta vim jen já, a že na semaforu udělám opravdu každýho aniž by cokoliv tušil... To je přece k nezaplacení. 😉 Navíc je to krásný auto.
rovno sa priznám, že design mk7 je pre mňa nepodarený a v porovnaní s mk6 krokom späť (vlastný názor, neukameňujte ma 😉 ) Na druhej strane sa musím prikloniť k názoru, že malá odlišnosť R od obyč. Golfika je len prínosom, pre tých ktorí sa chcú odlíšiť by mohol byť napríklad nejaký bodykit za príplatok.A taký nápad (aj keď nereálny), R s výzorom základnej 1.2 TSI.Takéto sleepery mám veľmi rád :yes:
No ale veď testované eRko ako základný model na prvý pohľad vyzerá. 😉 18ky disky má hocikto aj na 1,2ke a ten odlišný zadný nárazník si všimne málokto. Takže tu je Tvoj sleeper.
P.S. Keď budeš mať peniaze na kúpu takto drahého auta, tak ver, že budeš aspoň trošku chcieť, aby to na ňom bolo (aspoň na druhý pohľad) vidno. 😉
P.S. Keď budeš mať peniaze na kúpu takto drahého auta, tak ver, že budeš aspoň trošku chcieť, aby to na ňom bolo (aspoň na druhý pohľad) vidno. 😉
To auta je úžasné, o tom žádná. Jeho nenápadný design považuju jednoznazně za přednost. Velkou pochvalu zasluhuje možnost vlit klasickou manuální převodovku. Ovšem že ani tato verze nedostala mechanickou parkovací brzdu je přímo zločin, za to patří do Volkwburgu velké FUJ! (stejně jako v případě GTI, nebo spíš u celé řady nového Golfu - proč aspoň nedají svým zákazníkům na výběr?)
Jinak lepší volbou je podle mě nový Leon Cupra - 206 kW za 669 900 Kč (vč. dost bohaté výbavy a 5 dv.), k tomu šťavnatější jižanský design a klasická ručka - tomu říkám nabídka! A pohon 4x4 u něj ani nepostrádám 😄 :yes: :yes: :yes:
Jinak lepší volbou je podle mě nový Leon Cupra - 206 kW za 669 900 Kč (vč. dost bohaté výbavy a 5 dv.), k tomu šťavnatější jižanský design a klasická ručka - tomu říkám nabídka! A pohon 4x4 u něj ani nepostrádám 😄 :yes: :yes: :yes:
Jen kdyby ta Cupra vypadala líp. Z venku za srdce nechytá, ale největší slabinou je interiér, který působí jako u vozů 10 - 15 let starých. Na fotkách to ještě skryjí, ale realita moc nepotěší. Celkově design je podle mě nejslabší stránkou celého koncernu u sportovních aut.
Interiér Leonu je parádní, pro mě architekturou nejlepší z celé trojky. Základní verze trošku trpí na levnější dojem, ale těm lepším není co vytknout. Pro mě rozhodně lepší než lesklý jako-že-karbon...
[odkaz]
[odkaz]
Realita je bohužel jiná než fotky. Natočení přístrojovky působí podivně, jednobarevná šedost v celém interiéru unyle. Tlačítka působí levně a fórově. Výdechy klimy jak ve favoritu ;-\ . Celkově to nemá šmrnc ani nápad, jak by si člověk od sportovního auta přál. To už je na tom lépe i nové Subárko, které se snaží.
Já nesouhlasím, seděl jsem v nějaké lepší verzi a pro mě super.
- výborný volant se silným věncem a decentním sploštěním.
- krásné sedačky v polokůži
- více černé než šedé, s fajnovým červeným prošíváním... které se mi mimochodem líbí i u ORS
- parádní architektura - ideálně umístěná navi (lepší než ta-ble-ty nebo navi u kolen), natočení k řidiči, jednoduchost a přehlednost
- výborný volant se silným věncem a decentním sploštěním.
- krásné sedačky v polokůži
- více černé než šedé, s fajnovým červeným prošíváním... které se mi mimochodem líbí i u ORS
- parádní architektura - ideálně umístěná navi (lepší než ta-ble-ty nebo navi u kolen), natočení k řidiči, jednoduchost a přehlednost
To si asi seděl v pájovém eFeRku. 😉
No však jo... a tady se mluví o Cupře, tak ta na tom snad nebude hůř...
Dyť já ti neodporuju (taky jsem v tom seděl), naopak. Jen jsem ti chtěl připomenout, v jaké verzi jsi vlastně seděl. 😄
Vím že to nebyla Base 😉 , ale díky za upřesnění, tedy... FR se mi líbí 😄 . A tobě?
Z Leonu FR jsem měl pocit, že je to relativně malý krůček pro automobilový průmysl, ale obrovský skok pro Leon a Seat vůbec.
Kdyby podobnou kritiku napsal Emel, věřil bych mu to spíš. Leon samozřejmě není A3, ale že by zrovna aktuální Cupra (v tomto ohledu) nestačila ani na to Subaru...
A ohledně A45 AMG, tam je třeba palubka v reálu, na prémiové poměry a cenu této verze, spíš "tragická", než hodna prémiového obdivu. Neříkám, že by to u MB/AMG neuměli, ale zrovna tohle se jim moc nepovedlo.
A ohledně A45 AMG, tam je třeba palubka v reálu, na prémiové poměry a cenu této verze, spíš "tragická", než hodna prémiového obdivu. Neříkám, že by to u MB/AMG neuměli, ale zrovna tohle se jim moc nepovedlo.
Průměrná výše IQ občana České Republiky je 106.77 bodů.
Zajímalo vás někdy jak vysoké je přibližně to vaše?
Pokud ano, tak neváhejte a vyzkoušejte si jeden z našich IQ testů!
Více informací a samotný test naleznete na této adrese😒br /> [odkaz]
Hodně štěstí a správných odpovědí!
Zajímalo vás někdy jak vysoké je přibližně to vaše?
Pokud ano, tak neváhejte a vyzkoušejte si jeden z našich IQ testů!
Více informací a samotný test naleznete na této adrese😒br /> [odkaz]
Hodně štěstí a správných odpovědí!
Nemá někdo představu, nebo neví, kdybych Golf R nakonfiguroval na 1 200 000,- kolik by se dala domluvit sleva u dealera ? Dík za radu.
mne sa napriklad paci ze nas japonec ma papierovu spotrebu takmer rovnaku ako realita... v tomto davam pred japoncami klobuk dole.... udavana je tusim 5,9 ale nemame problem jazdit vo dvojici za 6,2-6,3L a v lete na letnych pneu aj za 6 rovnych ked auto nie je zatazene a podotykam ze nemame ziaden start stop, auto ma takmer 1,3 tony a 205ky pneu a jazdi sa normalne... ziadna brzda premavky.... proste normalka... neviem ako je to s inymi autami ale mam skusenosti s europskymi fabiami a viem ze ta spotreba je v reale hodne mimo ... ako udava vyrobca aj liter je rozdiel niekedy aj viac a to sme u maleho auta co ma okolo 75 koni.....
Nevidím důvod, proč s tim Golfem při troše snahy na okrsce nevytáhnout těch 7 litrů... reálná spotřeba za normální jízdy bude trochu výš.. to je logické.
P.s. ty čísla 6.9 a pod jsou jako ceny.. taky nic nestojí 200 či 300... to už zavedl Baťa 😄
Tohle napíše člověk, ktere dle svých vlastních slov a tvrzení, dokáže bežně jezdit ještě o půl litru úsporněji, než deklaruje dle euronorem sám výrobce v kombinaci.
>😁 :yes:
Jen se tady fackuješ a ukazuješ, co jsi zač. :yes:
Studie určitě byly, ale já sem to nikdy nehledal, strejda Goole bude znát víc😁
Podle mne to může být zajímavé tam, kde přijdeš o řád. To myslím obecně, tedy 975 je lepší než 1000 (jen čím blíže tomu tisíci jsi, tím méně tě to stojí). Asi tu budeme pracovat s dvěma různými mechanismy. Podvědomým vnímáním ceny a nějakou vědomou manipulací s číslem. Zaokrouhluji, abych "úlohu" zjednodušil.
Tohle je do určité míry otázka objemu, proto nastupují menší a přeplňované jednotky. A proto je u atmosférických motorů menší odchylka. Při nízké zátěži nejsou tak efektivní. Když budeš s autem jezdit, jako kdyby mělo 40 kW (místo 221, v tomhle případě), tak bude mít nízkou spotřebu.
Škoda, že to statistiky nereflektujou.
To by mi chybělo, aby zpoplatnili výkon i na úrovni EU. Chápu, o co ti jde, ale jen ať od toho drží ruce pryč. 😉 Pro automobilky je dnes zkrátka důležitější účinnost při nízké zátěži a na zákazníky trochu pečou.
Jinac vyrobci to delaji hlavne kvuli co2
Spotřeba se počítá úplně stejně pro hybrid i turbodiesel, tak tu neblbni s tím, že si to výrobci spočítají iděálně ve městě. Výrobce turbodieselu to pak jako počítá kde?
Dálnice. Hybridy jsou auta určená zejména pro provoz ve městě. Pokud si tedy kupuješ běžného hybrida na dálnice, tak sis nekoupil pro tento provoz vhodné auto. Když to trochu přeženu, na nákupy do Tesca si také nebudeš pořizovat Tatru 815, ale něco, co je k tomu určené. Jinak bylo tu mnoho testů, které ukazují, že i v dálničním provozu jsou hybridy vcelku úsporné.
[odkaz]
[odkaz]
To ze japonec je blizsie realite je tym, ze vacsinou ide o atmosfericke motory, kdezto turbo s malym objemom vie vyuzit vyhodu maleho objemu a papat menej...ak vsak v realnom svete raz fukne turbo, tak je spotreba na mile vzdialena 😄 😄 😄
Inak uvadzat spotrebu pri takomto aute ako minus je totalne od veci, uplne mimo :no😒br />
Celkovo formulku "Nereálná papírová spotřeba" mozu napisat ku kazdemu testu >😁
Inak test uplne o nicoooom, totalna nuda ako keby to bol nejaky golf typu 1,2 TSI 8-s
Ze je vsak system merania spotreby zly, na tom sa myslim obaja zhodneme 😉
Jinak ten hlinik mozna na fotce a to jestli vubec, vypada to hodne lacine. Ten plast snad vypada lepe. Matnej, brousenej chrom by vypadal hodnotneji nez ten zoxidovanej hlinik 😉
Papirovych kombi 9,1 vs dlouhodobych skutecnych dle Spritmonitoru cca 10,1l. Chyba cca 10%?
Spise jsem zvedav na novy Type-R, jestli to papirove nalhavani u koncernu okoukli. No po zkusenostech s porovnavanim turbodieslu Hondy a koncernu bych rekl ze ne. Koncernovy papir snese opravdu hodne 😉
Golf R je vzdycky konkurentem autum typu Audi S3 aj. .
V září 2003 byl (ve Frankfurtu) teprve představen koncept GTI a finální podoba byla představena až o rok později (09/2014) v Paříži, takže produkce začala až koncem roku (10-12) 2014. V roce 2003 (až do srpna) sis ještě mohl koupit G4 GTI a G4 R32 dokonce až do května 2004.
P.S. Jinak je pochopitelně pravda, že CTR 8.g. se dá srovnávat jak s G5GTI, tak s G6GTI, protože časově vyšel (téměř přesně) mezi nimi.
Type R má dle spritmonitoru průměr 9.74 litrů. A to má o 100 koní méně, než tento golf. >😁 :yes:
Jinak 13 let stary motor ma cca 10litru , vw s novinkou GTI 7 cca 9litru, vykony cca stejne. Jojo, tomu se rika pokrok >😁 :yes:
Fakt je takovej, že poslední CTR žere skoro deset litrů a má o 100 kobyl méně.
Jezdit s třistakoňovým autem jen s ani ne o litr větší spotřebou, to je pokrok. 😉
Docela by mi nevadilo, kdyby mi nějaký dealer půjčil k otestování spotřeby nový vůz, abych se přesvědčil o kvalitě testu sám. 😄