Novinky
demolition
2
Napiš im maila :-!
Přejít do diskuze
ale aj tá Monza vyzerá úhľadne , neagresívne , dospelo ... Proste som už dlho nevidel nejaký ten koncept úlet od Opelu
Ano, su tiez dobri, boli prvi, nemaju poruchy a to maju hydraulicke vacky. Niektore automobilky nedokazu poriadne urobit ani male casovanie vaciek, aby nemali casom problemi s mazanim a zadretim - kedysi aj Ford 1.6TiVCT, ale ten dvojvalec je jednak hlucny a jednak nema dobru spotrebu, takze ho nikto dalsi nenasleduje. Fordov 1.0 je hodnoteny konkurenciou tak, ze je, minimalne, nasledovania hodny.
v kontexte tvojho prispevku je fiat este odvaznejsi. ma dvojvalec 0,9 66 a 77kw a prisiel s nim este skor ako ford. Takisto nepoznam ziadne poruchy, ci konstrukcne vady. Je fiat lepsi?
Nikde som este nenasiel problem s tymto motorom a ze by ich bolo pocut a vidiet, ak by existovali, o tom nemam pochyb. Vid napr retaze TSI.
K tomuhle tvrzení máš nějaké podklady, nebo si jen nikde nečetl o poruše fordovského tříhrnku?
Ford mal najvacsiu odvahu predstavit litrovy trojvalec a odviedol velmi dobru prcu. Zatial ani jedna porucha alebo konstrukcna vada a uz ho planuju alebo maju vsetky neazijske automobilky (1.0 alebo 1.2) - PSA, Renault, VW a teraz aj Opel.
Současná Astra je odstrašujícím příkladem nejen na poli hmotnosti (nadváha ve srovnání s konkurencí kolem 150 kg!!!) , ale také ve využití obestavěného prostoru - zvenčí je to auto obludně velké, uvnitř naopak sotva průměrné, až stísněné... Obávám se, že pokud použijí upravenou platformu současné generace, tak se toto nezmění. Opel by se měl podívat ke konkurenci na MQB, jak se správně využívá obestavěný prostor (a se super nízkou hmotností)! :yes: