Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nové Mini: První jízdní dojmy

Třetí novodobá generace kultovního Mini (F56) vsadila na tradiční design a novou paletu motorů. V Itálii jsme vyzkoušeli benzinovou i vznětovou verzi Cooper a nabrali první jízdní dojmy.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2014 13:23
mini jak bejk
o 5cm dlhsie ako 5 dverovy nissan micra... o 2cm sirsie ako skoda rapid.... razvor vacsi ako vo vw polo ( takmer na urovni O1 ) ..... no to je neskutocne mini.... hotova nakupna taska a la suzuki alto ze jo >:D

Alec Issigonis sa musi v hrobe obracat ked vidi tuto dnesnu napuchnutu priseru ;-)

ten priblby kukuc je hrozny [odkaz] ... vyzera hrozne nepekne, cista prisera, zruuuda ..... toto sa mi pacilo viac [odkaz] ... co uz ;-\

mame tu dalsiu napuchnutu zabu s vyspulenymi ocami ktora sa snazi byt najvacsia najsportovejsia najsilejesia najlepsia a to je presne to co to auto zabija... uz to nie je ten stary dobry kompaktny retro mini spred 10 rokov... ktory sa fakt vydaril ... velka skoda
Rozbalit vlákno
5
12. 3. 2014 13:53
Re: mini jak bejk
V UK se segment subkompaktů označuje jako super mini, takže klídek a mokrý hadr. ;-) Nemluvě o tom, že auta s každou generací posouvají rozměrový standard. ;-) Prostě mezigeneračně rostou.
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2014 14:28
Re: mini jak bejk
vidis v tom naraste rozmerov nejake vyhody? Je snad vyhodou mat male auto co najvacsie? ved clovek z roka na rok nerastie ale ma dost konstantne rozmery ( okolo 1,7-1,9m priemerne na vysku )

bude za 10 rokov 5metrova astra lepsim autom ako dnesna 4,5 metrova? no neviem... ale jedno je iste.... bude to zase vacsia obluda. Nepaci sa mi tento trend zvacsovania rozmerov... vw ako jediny sa zubami nechtami drzi co najmensich rozmerov v danych triedach ale aj on uz je nuteny ist hore.... je to pruser
12. 3. 2014 14:39
Re: mini jak bejk
Vysvětli slepici v klecovém chovu, že vlastně nepotřebuje větší klícku a že to úředníci v bruselu vědí líp než ty slepice.
Auta mezigeneračně rostou protože to tak zákazníci chtějí! ;-)
VW jako jediný...bla bla bla >:D Ano VW jehož Škodovka vždy staví auta velikostně na pomezí dvou velikostních tříd "ako jediny sa zubami nechtami drzi co najmensich rozmerov v danych triedach" >:D
Avatar - wakantanka
13. 3. 2014 08:24
Re: mini jak bejk
Ehm, tiež sa mi nepáči neustále zväčšovanie áut, ale proste je taká doba. Každý chce za rovnaké peniaze väčší kus auta. Inak ten príklad s tým VW trošku mimo. Si porovnaj takého Golfa ako vyrástol a pribral za 7 generácií. A takto to ide naprieč celým spektrom modelov a automobiliek.
Avatar - Czerwik
12. 3. 2014 16:59
Re: mini jak bejk
mne sa naopak ten kukuč veľmi páči [odkaz]
Avatar - Bubáq
12. 3. 2014 13:28
Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
Myslím, že i nový MINI je svými rozměry stále ještě v rámci mini třídy akceptovatelný. Větší by ale už neměl být. Stále je totiž v záloze model nad MINI, který by se mohl stát stejným hitem: MAXI [odkaz] .
To, co zamrzí, je příliš tvrdě odpérovaný podvozek: doufal jsem v mezigenerační zlepšení, abych mohl o takovém voze uvažovat. Nestalo se. Představte si cestu ve voze s popsanými vlastnostmi po D1.... nebo po našich městech a vesnicích...´Jinak si MINI zaslouží pochvalu za kultivované 3válce. Hurá s nimi do bmw 3-ky a do 5-ky!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2014 13:33
Re: Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
dlzka vyse 3,8 metra uz nie je mini trieda... to auto je dlhsie ako micra alebo porovnatelne dlhe ako swift a to sme uz v triede serioznych malych aut.... rovnako ma aj vacsi razvor ako 50 percent malych aut.... takze ziadna minitrieda.... a je to take siroke ako stare Cecko [odkaz] alebo teda prelozene do reci sucasnosti.. je to sirsie auto ako skoda rapid ktoru mnohi pasuju dokonca za konkurenta autam nizsej strednej triedy....

je to taka napuchnuta zaba s vyspulenymi ocami.... asi tak by som to prirovnal.. nevyzera to uz tak pekne ako ten prvy reinkarnovany mini, vidno tu snahu po obludareni a hnani sa za rozmermi vykonmi ..... snahu spravit z miniauta nejake monstrum... ale ono to nejde... skoda ... pointa klasickeho mini je fuc ako gafor.... toto nove mini je skutocne uz obluda ktora nema s mini ako takym nic spolocne, svojim sposobom sa mi proste nepaci..... nie je to take mini ako by som si prial aby bolo... skoda
Avatar - EauRouge
12. 3. 2014 13:51
Re: Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
Podívej se kolik v roce 55 meřilo třeba auto střední třídy a kolik měří jejich alternativa dnes. Když se podíváš na jejich nárůst, tak uvidíš že se MINI ještě drží. Navíc je to reál pořád dost kompaktní auto. Tvoje hra s čísly je vytržená z kontextu - rapid je hubená koza(a šírka je snad nějaký problém? Snad naopak ne?), a rozvor je dlouhý kvůli tomu, že jsou kola v rozích karoserie - základ Issigonisovo myšlenky.

A vidět problém ve výkonných motorech a přesných převodovkách mi taky nedává smysl. A hádej proč si ho kupují také lidé co mají rádi řízení, práve kvůli jeho naladění. Žádné měkké pedály a tupé řízení jako mainstream. Ač je pravda, že podvozek je tvrdý, tak je zase brát v potaz že je to vykoupení za skvělý jízdní vlastnosti. Btw stačí sundat runflaty a nekoupit 18tky a da se jezdit relativně pohodlně
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2014 14:14
Re: Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
najvacsim sucasnym mini je i10 .... [odkaz] a to nema ani 3,7 metra a razvor ani 2,4m

takze toto nove velke MINI je minimalne o triedu vyssie ... povedal by som ze bude skor konkurent A1-tky alebo MiTa a to aj rozmermi aj cenou aj zameranim na cielovu skupinu zakaznikov... takze uz nie sme v mini triede ale medzi malymi autami....
12. 3. 2014 14:41
Re: Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
Tedy ve třídě supermini ;-) Prostuduj si to Toppere, potřebuješ to [odkaz]
12. 3. 2014 18:35
Re: Zvětšení rozměrů nevadí, nepérující podvozek ano
Je to marný, je to marný, je to marný... ;-)
12. 3. 2014 13:52
nestratia, získajú
ani prvé mini už nebolo mini. Mini je len značka. Aj činkvečento je obor oproti originálu. Pochybujem, že kvôli 10 centimetrom nejakých zákazníkov stratia, ale získať môžu mnohých. A o to ide. A trojvalce škoda reči, v mini až tak nevadia, ale všetky recenzie sú v zmysle nadšenia, že to netrasie ako zbíjačka. Že by to bolo lepšie ako predchádzajúce motory ani náhodou. O pár rokov budeme nadšení, keď auto naštartuje a nebude mať zakomponovaný nejaký startčip, ktorý najprv vyhodnotí tvoje priemerné emisie za posledný týždeň a rozhodne, či ti dovolí naštartovať.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
12. 3. 2014 15:21
Více méně Mini
S odstupem času už mi přijde docela ok.
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2014 15:38
PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
Je radost mít nové auto, třeba horní MINI, zažívat to usazování vozu, spoluprožívat zajíždění... Stejné je to s texty. Aktuálně je radost číst (již) dobře zajeté autorské věty, jejich pevnou stavbu, sledovat myšlénkovou nit... No nelze jinak - :yes:

Auto samotné je taktéž na - :yes: Nárůst rozměrů je na velkou pochvalu, auto získalo respektuhodnější charakter, přesto si ponechalo centrální esenciální rys, kterým je milost. Jen holt ta tvrdost podvozku. Člověk bude muset vzít nejvíce sedmnáctky a to navíc standardní, tedy - píchačky. Rezervu narveš (snad) do kufru.

Zmiňme ještě nepřehlédnutelnou garážovou genetickou korelaci mezi autem a majitelem. Ano ano, MINI je vůz pro mladé lidi se vkusem. S vybraným vkusem.

MAXIMÁLNÍ MINIBRAVO [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Typhoon
12. 3. 2014 18:10
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
1) Ne nadarmo se říká, že Mini má motokárové chování. Tzn. bez odpružení, kam zatočím, tam jedu.
2) Není vinou Mini, že tu nemáme silnice v dobrém stavu.
3) Bravo Mini, zase posun k lepšímu.
4) Mini, potažmo BMW se stává průkopníkem tříválců, které zřejmě vezmeme na milost.

P.S.: KIA-World začíná ztrácet soudnost.
12. 3. 2014 18:27
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
Ve všech bodech souhlas :yes:
12. 3. 2014 18:35
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
JJ, hlavně to PS mě donutilo projet si pár posledních příspěvků...taková fackovaná od stěny ke stěně ;-)
12. 3. 2014 18:44
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
Tak to ještě projeď diskusi pod Twingem to se pobavíš ;-)
12. 3. 2014 18:26
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
Řekl bych, že jde o nejvyváženější novou generaci ze tří. Je pořád jasně Mini a přitom respektuhodná i hravá zároveň.
Poprvý se těším na vyzkoušení tříválce, podvozek samosebou taky. Jen je zcela jasný, že místní zastoupení zvolí něco míň okázalýho než pohledný 18". ;-)
Avatar - deolator
13. 3. 2014 07:37
Re: PRVNÍ ČTENÁŘSKÉ DOJMY
Ten odkaz na konec jsi nemohl vybrat lépe! Cooper s černou střechou >:D
Vypadá výborně, co?
18. 3. 2014 17:49
Tlustý nevzhledný vepř
Jako každý kultovní, kdysi malý a ve své jednoduchosti krásný model, se Mini postupně mění v opuchlou obludu. Viz Golf, Brouk, Fiat 500. Protože masa to hold chce, masá má hold vkus, masa si žádá změnu za každou cenu a masa hlavně kupuje. Přesto je mi to tak trochu záhadou. To dnes opravdu nemá šanci na úspěch skutečně malé auto do města?
Rozbalit vlákno
1
20. 4. 2014 17:57
Re: Tlustý nevzhledný vepř
:-( :-(